Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - BlackSmith

Oldalak: [1]
1
Archívum / Összekuszálódott login/register panel
« Dátum: 2016. január 09. - 00:42:37 »
Bocsesz, hogy ennyire értetlenkedek, de egyszerűen valami hiba mindig becsúszik.
Elkezdtem megcsinálni dxDrawImage-el, de a hiba még mindig fent áll. Próbálgatom, hogy ha nem az edit mezőbe kattintok be bugol-e, és többet nem lehet belekattintani. Egy darabig remekül működik, viszont utána valami elcsesződik és reconnectelni kell, hogy működjön.
Így van most megoldva:
 
addEventHandler( \'onClientRender\', root,
    function()
rX,rY = guiGetScreenSize()
width,height = 402,384
X = (rX/2) - (width/2)
Y = (rY/2) - (height/2)
login = dxDrawImage(0,0,rX,rY, \"img/log_bg.png\", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), false) -- Alap háttér, ez eltakarja az egész képernyőt(nem egy egy színes dolog, rendes kép)
 
input[\"loginUserInput\"] = dxDrawImage(554,345,193,35, \"img/input.png\", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), false, login) -- Ez az username input mező háttere
input[\"loginPassInput\"] = dxDrawImage(554,430,193,35, \"img/input.png\", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), false, login) -- Ez az password input mező háttere
end)
addEventHandler(\"onClientResourceStart\",resourceRoot,
function()
showCursor(true) -- gondolom lehet tudni
myFont = guiCreateFont( \"IMMORTAL.ttf\", 12 ) -- ezt is
loginUserLbl = guiCreateLabel(561,352,184,27,\"\",false,input[\"loginUserInput\"]) -- Itt van a label, amiben a beírt szöveget jelenítem meg
guiSetFont(loginUserLbl, myFont)
loginPassLbl = guiCreateLabel(11,10,184,27,\"\",false, input[\"loginPassInput\"]) -- Itt is a label
edits[\"loginPassEdit\"] = guiCreateEdit(554,430,184,27,\"\",false, login) -- Itt van az edit
guiSetAlpha(edits[\"loginPassEdit\"], 0) -- Átlátszóvá teszem
edits[\"loginUserEdit\"] = guiCreateEdit(554,345,184,27,\"\",false,login) -- Ez is edit
guiSetAlpha(edits[\"loginUserEdit\"], 0) -- Átlátszó
 
-- Itt a változást kéri le:
addEventHandler(\"onClientGUIChanged\", edits[\"loginUserEdit\"], function(element)
guiSetText(loginUserLbl, guiGetText(edits[\"loginUserEdit\"]))
end)
addEventHandler(\"onClientGUIChanged\", edits[\"loginPassEdit\"], function(element)
local strin = tostring(guiGetText(edits[\"loginPassEdit\"]))
if strin:len() > 0 then
   local temp = \"\"
   for i=1, strin:len() do
      temp = temp .. \"*\"
   end
   guiSetText(loginPassLbl, temp)
else
   guiSetText(loginPassLbl, \"\")
end
end)
end)
 

2
Archívum / Összekuszálódott login/register panel
« Dátum: 2016. január 06. - 09:14:04 »
Félreértettél kicsit:D A gui háttere csak addig volt egyben az egész képernyős háttérrel, amíg nem akartam megoldani, hogy külön érzékelje, ha rávisszük a gui-ra a kurzort. Tehát mostmár külön van.
És nem dxDrawImage-val van megoldva, hanem guiCreateStaticImage-el, mivel a példából, amit láttam, ezzel volt megoldva, azt nem gondoltam, hogy van ennél jobb megoldás is. De akkor lehet újra kezdem az egészet dxDrawImage-el, és most jobban ügyelek, hogy ne kuszálódjon.
Szerk.: Annyit még nem értek, hogy a onClientRender alá miért kell berakni?

3
Archívum / Összekuszálódott login/register panel
« Dátum: 2016. január 05. - 19:44:50 »
Hát.. A felét értemxD
Az egész panel csak képekből áll egyébként, ezt el felejtettem mondani.
Meg van adva, hogy melyik menüben jelenjen meg a kép.
A \"dxDrawRectangle\" ha jól értem, csak egy színes hátteret tudnék vele csinálni, viszont nekem egy konkrét képem van rá. Ez egy egész monitoros háttérkép.
Valamint ezt a \"lokalizált\" dolgot nem igazán értem. Én úgy csináltam, alapból a háttérbe volt az edit háttere(bg-re rászerkesztve), csináltam egy edit mezőt, amit alpha-val eltűntettem, és az fölé csináltam egy labelt, ami lekérte az edit-be írt szöveget. Ez így működött is jól. Csak miután belekutyultam, hogy az edit mező egyedi háttere ne a háttérbe legyen, hanem egy külön kép, mivel meg akartam csinálni, hogy ha rávisszük az egeret, akkor lecserélje a képet(látszódjon, hogy rávittük az kurzort), akkor jöttek elő ezek a dolgok.
Tehát akkor mi a jobb a gui-nél, ha ugyan azt akarom megjeleníteni, csak jobba?

4
Archívum / Összekuszálódott login/register panel
« Dátum: 2016. január 05. - 10:00:15 »
Hali!
Kellene egy kis segítség. Olyan bajom lenne, hogy megvolt az alap login/register panel gui-kel megoldva. Remekülment minden. Aztán folytatni akartam, hogy regisztráció után karakterválasztóba dobjon. Ezzel is eljutottam valameddig. Egyedi edit mezőt csináltam neki, azonban nem külön kép volt rá. Most meg akartam azt is csinálni, viszont káoszba fulladt.
A felmerülő problémák:
 - Volt olyan eset, hogy valami oknál fogva(nem tudtam rájönni miért, mindig másért) már nem lehetett kattintani az input mezőbe, és nem lehetett írni.
 - Valami olyan szisztémán alapulhat ha jól sejtem, hogy amelyik gui legutoljára lett létrehozva, az lesz legfelül, arra kattinthatunk, azt érzékeli, az alatta lévőt nem. Ebből is akadtak problémák persze, mivel ha felülre raktam az egyedi input mezőt, akkor nem bírtam írni. Ha meg alulra, akkor nem tudtam megoldani, hogy ha ráviszi az egeret, akkor kicserélje a képet.
Ha kódot kér valaki, adok azt is, csak már nagyon én se tudom, hogy mi hol vanxD :wall:
Valaki segíteni ezeket a problémákat megoldani, vagy legalább csak egyet közülük, és akkor talán sikerül a másik is.
Elnézést a hosszú leírásért!

5
Archívum / Resourcon belül több client közötti kapcsolat
« Dátum: 2016. január 04. - 10:21:42 »
Köszönöm szépen, sokat segített!

6
Archívum / Resourcon belül több client közötti kapcsolat
« Dátum: 2016. január 03. - 12:47:09 »
Helósztok!
Az lenne a gondom, hogy találtam egy jó karakter kreálós resourcot, ami a ped elé helyezi a kamerát, és a játékban láthatjuk a jelenlegi karaktert. Ezt már átalakítottam, külön futtatva minden szuper, viszont amikor beleírtam a már meglévő regisztrációs rendszerhez(bejelentkezés, regisztráció, mysql mentés), eljutok addig, hogy jöhet a kreálás, szinte befagy a gép, leterheli teljesen. Úgy gondoltam, hogy láttam már szervereket, ahol több client és server oldali file is van. Azok között hogy lehet megoldani a triggerelést? Úgy próbáltam, mintha csak kettő lenne, simán triggereltem, viszont sehogy sem reagál. Ezt akkor most hogy lehetne megoldani?
Válaszokat előre is köszönöm!

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal