Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Reptile

Oldalak: [1]
1
Archívum / setWorldSoundEnabled group és index ID lista
« Dátum: 2016. március 04. - 17:59:12 »
Execute commandba írd be (adminpanel):
 
 setDevelopmentMode ( true )

 
Parancsként írd be azt, hogy showsounds.
Debugba írni fogja a hangok nevét.

2
Archívum / Alap GTA textúra eltűntetése
« Dátum: 2016. január 30. - 13:51:08 »
Sziasztok!
Lehetséges az, hogy eltávolítsak egy textúrát, majd egy újat teszek be helyette?
Jármű lámpának fényét szeretném lecserélni, ha shaderrel ráteszem, az csak felülíródik, és mindkét fény látható lesz.
Válaszotokat előre is köszönöm!

3
Archívum / Egyedi paintjob modolt autóra.
« Dátum: 2015. november 07. - 13:00:56 »
Rendben van, megpróbálom. Köszönöm!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. november 07. - 13:36:45 )

Nos, ahogyan Xenius írta, megtaláltam a moddolt elegy textúráját, mely neve: remapelegybody. Viszont, ha én ezt kicserélem, akkor nem a paintjobra cseréli ki, hanem az autó textúrájára. Hogyan tudnám azt megoldani, hogy a PJ csak akkor kerüljön rá, ha én rárakom, és alapból ne legyen rajta semmi?

4
Archívum / MTA Kliens instant lefagy indításkor.
« Dátum: 2015. november 06. - 21:00:31 »
Nálam tökéletesen működik mint az MTA, mint más játékok. Próbáld meg újratelepíteni az MTA-t, majd ha nem jó, akkor a GTA-t egyaránt.

5
Archívum / Egyedi paintjob modolt autóra.
« Dátum: 2015. november 06. - 20:58:23 »
Sziasztok!
Az a problémám lenne, hogy ha egy modolt autóra akarok tölteni - shaderrel - paintjobot, a paintjob nem jelenik meg.
Alap, modolatlan autóra tudok PJ-t rakni. Működik is, tökéletes, csak a modolt autókra nem sikerül betölteni a dolgot.
LUA kód:
 
local myShader, tec, theTexture;
addEventHandler( \'onClientResourceStart\', resourceRoot,
    function( )
        -- Version check
        if getVersion ().sortable < \'1.1.0\' then
            outputChatBox( \'Resource is not compatible with this client.\' );
            return
        end
        myShader, tec = dxCreateShader ( \'shader.fx\', 0, 0, true, \'vehicle\' );
        if not myShader then
            outputChatBox( \'Shader hiba. Please use debugscript 3\' )
        else
            outputChatBox( \'Using technique [\' . . tec. . \']\' );
        end
       
        theTexture = dxCreateTexture( \'textures/elegy.png\' );
        dxSetShaderValue( myShader, \'PaintjobTexture\', theTexture );
        engineApplyShaderToWorldTexture( myShader, \'elegy1body256\');
    end
);

 
Előre is köszönöm a segítséget.

6
Archívum / Szürke jármű textúrák.
« Dátum: 2015. szeptember 09. - 18:03:47 »
Köszönöm Xenius a segítséget.

7
Archívum / Szürke jármű textúrák.
« Dátum: 2015. szeptember 07. - 20:44:54 »
Szép estét.
Egy olyan problémám lenne, hogy néha-néha szürkén tölti be az MTA a járművek egyéb textúráit, ha a betöltés mellett tuning objecteket is töltök be mellé.
(Megjegyzés: a tuning object betöltése és az autók betöltése egyenlőre egy scriptben van.)
Képek:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150907/mta-screen_2015-09-07_20-37-53_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150907/mta-screen_2015-09-07_20-38-06_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal