Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Sziasztok azt szeretném kérdezni ha van egy stringem ami több sorból áll és dinamikusan változik(chat system) hogy tudnám lekérni azt hogy hány sora van ?
1.) Van egy kocsim annak eltüntettem a bumperjét és creálok egy ujjat mint egy object és hozzá attacholom ez így jó lesz hosszú távon egy kocsis szerveren a tuning rendszerbe ?
2.) Hogy tudnám annak az egy objektumnak a színét meg változtatni ? Mert úgy akarom hogy a kocsi szinéhez passzoljon.
function newBumper() local theVeh = getPedOccupiedVehicle(localPlayer) setVehicleComponentVisible(theVeh, \"bump_front_dummy\", false) local x,y,z = getVehicleComponentPosition(theVeh, \"bump_front_dummy\")
triggerServerEvent ( \"CreateBumper\", resourceRoot,localPlayer,theVeh,x,y,z) end addCommandHandler(\"bumper\",newBumper) function getBumperGlobal ( bum,veh ) outputChatBox(\"GOOD NIGGA\") bumper = bum engineApplyShaderToWorldTexture (shader,\"#emapelegybody128\",veh) end addEvent( \"getBumpCli\", true ) addEventHandler( \"getBumpCli\", localPlayer, getBumperGlobal )
function playerPressedKey(button, press) if (press) and (button == \"arrow_l\")then local x,y,z = getElementAttachedOffsets(bumper) triggerServerEvent ( \"MoveBump\", resourceRoot,bumper,x+0.01,y,z) end if (press) and (button == \"arrow_r\")then local x,y,z = getElementAttachedOffsets(bumper) triggerServerEvent ( \"MoveBump\", resourceRoot,bumper,x-0.01,y,z) end
if (press) and (button == \"arrow_u\")then local x,y,z = getElementAttachedOffsets(bumper) triggerServerEvent ( \"MoveBump\", resourceRoot,bumper,x,y+0.01,z) end
if (press) and (button == \"arrow_d\")then local x,y,z = getElementAttachedOffsets(bumper) triggerServerEvent ( \"MoveBump\", resourceRoot,bumper,x,y-0.01,z) end
if (press) and (button == \"num_1\")then local x,y,z = getElementAttachedOffsets(bumper) triggerServerEvent ( \"MoveBump\", resourceRoot,bumper,x,y,z+0.01) end
if (press) and (button == \"num_3\")then local x,y,z = getElementAttachedOffsets(bumper) triggerServerEvent ( \"MoveBump\", resourceRoot,bumper,x,y,z-0.01) end
end addEventHandler(\"onClientKey\", root, playerPressedKey)
-- This function will set the new color of the nitro function Coloring(r,g,b) if shader then if r and g and b then local theVeh = getPedOccupiedVehicle(localPlayer)
dxSetShaderValue (shader, \"gNitroColor\", r/255, g/255, b/255 ) end end end -- Example command use addCommandHandler(\"color\", function(command,r,g,b) if r and g and b then local r,g,b = tonumber(r),tonumber(g),tonumber(b) if r <= 255 and g <= 255 and b <= 255 then Coloring(r,g,b) else outputChatBox(\"Colors must be between 0 and 255\",255,255,255,true) end
end end)
Szerver :
function createBumpObject(player,vehicle,x,y,z) bumper = createObject ( 1172, x, y, z) attachElements(bumper,vehicle,x,y,z) triggerClientEvent ( player, \"getBumpCli\", player,bumper,vehicle) end addEvent( \"CreateBumper\", true ) addEventHandler( \"CreateBumper\", resourceRoot, createBumpObject )
function moveBump(bump,x,y,z) setElementAttachedOffsets (bump,x,y,z) end addEvent( \"MoveBump\", true ) addEventHandler( \"MoveBump\", resourceRoot, moveBump )
function getBump(bump,x,y,z) getElementAttachedOffsets (bump,x,y,z) end addEvent( \"getBump\", true ) addEventHandler( \"getBump\", resourceRoot, getBump )
Shader :
float4 gColorShader = float4(255,255,255,150);
//--------------------------------------------------------------------- // These parameters are set by MTA whenever a shader is drawn //--------------------------------------------------------------------- float4x4 gWorld : WORLD; float4x4 gView : VIEW; float4x4 gProjection : PROJECTION;
//------------------------------------------------------------------------------------------ // textureState - String value should be a texture number followed by \'Texture\' //------------------------------------------------------------------------------------------ texture gTexture0 < string textureState=\"0,Texture\"; >;
//--------------------------------------------------------------------- // Sampler for the main texture //--------------------------------------------------------------------- sampler texsampler = sampler_state { Texture = (gTexture0); };
//--------------------------------------------------------------------- // Structure of data sent to the vertex and pixel shaders //--------------------------------------------------------------------- struct VertexShaderInput { float3 Position : POSITION0; float4 Diffuse : COLOR0; float2 TexCoords : TEXCOORD0; }; struct PixelShaderInput { float4 Position : POSITION; float4 Diffuse : COLOR0; float2 TexCoords : TEXCOORD0; };
Sziasztok egy ehhez hasonlo kamera rendszert szeretnék létre hozni hogyan kezdjem ? Igazából csak a kosics része érdekel leginkább a többi nem de az nagyon.
function clicked(button,state) if state == \"down\" and isCursorOnElement(positionCache[1],screen[2]/2-box[2]/2, box[1], box[2] ) then outputChatBox(\"click\") elseif state == \"down\" and isCursorOnElement(positionCache[2],screen[2]/2-box[2]/2, box[1], box[2] ) then outputChatBox(\"click2\") elseif state == \"down\" and isCursorOnElement(positionCache[3],screen[2]/2-box[2]/2, box[1], box[2] ) then outputChatBox(\"click3\") end end addEventHandler(\"onClientClick\", getRootElement(), clicked)
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. augusztus 11. 17:44:44[/time] ) mert vagy 15-20 gombot igy egyesével nehéz lesz beirni Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. augusztus 11. - 17:45:51 ) ja semmi bocs hülye vagyok
Tudom hogy a gőrgetés mi de én csak Guiban gondolkoztam és azért mondom hogy lehet Cursor pos - al nehezebb Egy saját játék mód melyekben vannak pályák és pályákat csinálok és a játékosok majd a pálya között fognak választani röviden olyan mint egy CS:GO játék választó de a Játék mód teljesen más
Ez egy lobby script akar lenni és nekem az kellene hogy minden k elemű dxDrawRectanglere rátudjak kattintani és hogy lehessen gőrgővel mozogni azért akartam beálitani a Guit mert CursorGetPos - al nehezen lehet azt megoldani hogy tudjak majd gőrgetni
local dif = (screenH * 0.3620) - (screenH * 0.3034) local k = {} for k = 1,10 do dxDrawRectangle(screenW * 0.0928, screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.6764, screenH * 0.0456, tocolor(254, 0, 0, 255), false)
Nem hanem az hogy a Labelhez ugye nem kell külön külön hozzá rendelni az eseményt(addEventHandler úgyértem hogy ugye nem ezt kellesz csinálnom : addEventHandler ( \"onClientGUIClick\", label[1], outputEditBox, false ) addEventHandler ( \"onClientGUIClick\", label[2], outputEditBox, false ) addEventHandler ( \"onClientGUIClick\", label[3], outputEditBox, false ) addEventHandler ( \"onClientGUIClick\", label[4], outputEditBox, false ) )
A lobby azért különbözik a Frakciótól . A lobbyt azért akarom megirni hogy a játékosok akik egymással akarnak játszani azok bemehessenek játék szóbába és ki. Köszönöm nagyon sokat segitettél . Mert egy komolyabb játék szobákra oszló gamemodot irtunk csak a szoba csinálás nehéz és megáltunk a projektel és nem tudunk hová menni mert a gamemode kész már csak ez maradt hátra
Igen de az nem lenne lassú kommunikálni a szerverrel mert már kész van a lobby design és dxDraw használok és mysql meg nem lenne túl lassú ? vagy ha minden Rendernél lekérném akkor meg kiakadna a szerver