Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kaszabolok

Oldalak: [1]
1
Archívum / Paintjob járművekre
« Dátum: 2015. július 02. - 17:50:06 »
Sziasztok!
Próbálkoztam a shaderes megoldással járművekre paintjobot tenni. Ha nincs modolva a jármű akkor simán kicseréli a paintjob textúráját, viszont ha rámodolok pl az Uranusra egy BMW-t akkor arra nem teszi rá a paintjobot. Hogy tudnám megoldani, hogy a modolt járművön is látszódjon?
Válaszokat előre is köszönöm

2
Archívum / Bugos épület törlés [Helyezhető]
« Dátum: 2015. február 19. - 20:06:20 »
Nagyon szépen köszönöm! Működik :)
\"width=750\"http://kepfeltoltes.hu/150219/mta-screen_2015-02-19_20-04-53_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Most tapasztaltam egy hibát, hogy egyszerűen nincs ott az épület, mégis ha a \"helyére\" akarok menni, akkor nekiütközök a háznak... amit persze már kitöröltem.
Ha újraindítom a mapolást, akkor már át tudok ott futni, viszont pl. relognál megint bebugol. Ezt mi okozhatja?
Azt hiszem megtaláltam a hibát. 2 mappolásban is ki volt törölve és összebugolhatott :D

3
Archívum / Maker be kép vagy írás
« Dátum: 2015. február 19. - 17:10:43 »
Hali!
Szerintem ezzel oldották meg: https://wiki.multitheftauto.com/wiki/DxDrawImage3D

4
Archívum / Bugos épület törlés [Helyezhető]
« Dátum: 2015. február 19. - 17:08:30 »
Sziasztok!
Mapeditorban töröltem egy épületet, viszont mikor odamegyek ahol maga a ház volt, akkor a map egy része eltűnik meg sokszor vele együtt a karakterem is. Ezt hogy lehetne orvosolni?
(Csak ennél tapasztaltam ezt a hibát.
Erről lenne szó:
\"width=500\"http://kepfeltoltes.hu/150219/mta-screen_2015-02-19_16-59-13_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

5
Archívum / Kocsi berakás új ID-n
« Dátum: 2014. szeptember 29. - 22:56:52 »
Milyen object? Akkor hogy használják? Nem értem.... :S ja és bocsi hogy nem olvastam át az egész mta wikit a kevéske angol tudásommal

6
Archívum / Kocsi berakás új ID-n
« Dátum: 2014. szeptember 29. - 18:04:43 »
Egy MTA szerveren így van a navos kocsi scriptje, de nekem ezzel kifagy a szerver :S
 
function replaceModel()
  txd = engineLoadTXD(\"fbiranch.txd\", 700 )
  engineImportTXD(txd, 700)
  dff = engineLoadDFF(\"fbiranch.dff\", 700 )
  engineReplaceModel(dff, 700)
end
addEventHandler ( \"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), replaceModel)
addCommandHandler ( \"reloadcar\", replaceModel )

7
Archívum / Kocsi berakás új ID-n
« Dátum: 2014. szeptember 29. - 17:09:12 »
Sziasztok!
Azt hogy tudnám megoldani, hogy ha én mondjuk 2 különféle vontatót szeretnék bemodolni a szerverre, és külön ID-n legyenek?
Alapból a vontató ID-je 525, de mondjuk én szeretnék létrehozni egy másik vontatót ami mondjuk a 700-as ID-t kapná. Nem szeretnék más alap autót kicserélni, hanem egy teljesen új ID-vel létrehozni egy teljesen új autót.
A válaszokat előre is köszönöm!

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal