Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - asdpudingasd

Oldalak: [1] 2 3 ... 12
1
Segítségkérés / Responsive dxDrawRectangle & dxDrawText
« Dátum: 2018. szeptember 05. - 19:04:19 »
Lol, ez nem Jayceon kódja amit múltkor küldött el másnak? :D :D Egyébként faszán működik nekem, szóval te rontottál el valamit.

2
Segítségkérés / Pickup láthatatlanná tétele
« Dátum: 2017. december 30. - 00:17:57 »
Sziasztok! Van arra lehetőség, hogy a pickupokat valamilyen módon láthatatlanná tegyem? setElementAlpha-t próbáltam, de az nem változtatta meg az áttetszőségét. Esetleg valami már megoldás?

3
Segítségkérés / SQL érték megváltoztatása
« Dátum: 2017. június 27. - 17:41:03 »
https://www.w3schools.com/SQL/sql_update.asp
Ezen az oldalon megtalálod a választ a kérdésedre
 
 

4
Segítségkérés / Sziréna panel!
« Dátum: 2017. június 27. - 17:35:35 »

function findVehicle(id)
for k,v in ipairs(getElementsByType(\"vehicle\")) do
   local vid = tonumber(getElementData(v, \"veh:id\")) or -1
   if vid == tonumber(id) then
      return true
   end
end
return false
end

 
Én átírnám így a findVehicle-t ésa drawot pedig így:
 
 

function drawPanel()
    local vehicle = getPedOccupiedVehicle(localPlayer)
    if SirenPanel then
        if isPedInVehicle(localPlayer) then
        local model = getElementModel(vehicle)
   local fin = findVehicle(id)
            if (model==598) or (többi modell, csak lerövidítettem, hogy ne legyen hosszú) or (findVehicle(993123)) then
                if isCursorShowing() then
                    cursorX, cursorY = getCursorPosition()
                    cursorX, cursorY = cursorX * scSz[1], cursorY * scSz[2]

 
a \"local fin = findVehicle(id)\" felesleges oda
findVehicle(A kocsi ID-je) -- Ez 2 értéket adhat vissza. Ha megtalálja az adatbázisba , akkor \"true\" és megjeleníti neki a panel, az egyik pedig a \"false\" akkor nem fogja megjeleníteni neki a panelt.

5
Segítségkérés / Segítség
« Dátum: 2016. november 06. - 13:23:41 »

local adminDuty
function adminduty(source)
    if getElementData(source, \"adminduty\") then
        outputChatBox(getPlayerName(source) .. \" kilépett az admin szolgálatból\", root, 255, 0, 0, true)
        adminDuty = false
   else
        outputChatBox(getPlayerName(source) .. \"admin szolgálatba lépett\", root, 255, 0, 0, true)
        adminDuty = true
   end
   setElementData(source, \"adminduty\", adminDuty)
end
addCommandHandler(\"aduty\", adminduty)

6
Segítségkérés / Gate próblém
« Dátum: 2016. október 26. - 19:37:00 »
Egy fájlba vannak? Ha nem , akkor bele vannak írva a META-ba?

7
Segítségkérés / lspd-system beállítása
« Dátum: 2016. augusztus 23. - 21:04:20 »
A Collision dimenzióját, interiorját, esetleg pozicióját írd át.

8
Segítségkérés / Jogsis bug
« Dátum: 2016. április 27. - 00:01:51 »
Idézetet írta: Dragonflash11 date=1461682700\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60213\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Valhalláról van szó, tehát a social-systemben kell keresgélni. Ez a system felel a pedekre való kattintásért, valószínű itt a hiba.
 
Sajnos azt kell mondanom, hogy tévedsz. A gatekeepers-system felel az NPC-kre való kattintásért ( Azon belül c_ped_rightclick.lua ). A social-system a játékosokra való kattintásért felel.

9
Munkaerő keresés / Shade Gaming [Lua Developer felvétel.]
« Dátum: 2016. március 13. - 05:23:50 »
Idézetet írta: Jeffryke date=1457791411\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"59814\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Nem véletlen tértem át erre a pályára. Ki lehet jelenteni A MAGYAR RP veszett ügy (szerintem). És fölösleges lett volna még egyet idenyitni. LightMTA-nak ezelőtt is megvolt a maga hírneve és nem lett volna nagy esélyünk összehozni belőle valami nagyot. De szerintem annak semmi köze ehhez. Szóval megkérek mindenkit csak a témával kapcsolatban szóljon hozzá!
 

És ezt te honnan tudhatod? Még meg se lett nyitva de egyből kinyilvánítottad, hogy nem fog menni, sőt meg sem próbáltad. Megsúgom neked azt, hogy ha ilyen fejjel fogsz MINDENHEZ hozzá akkor nem csak az RP , hanem a Play szerver se fog sikerülni. Play szerverekre kevesebb az igény ( Statisztikák ) mint RP szerverre ( Valószínű... Ezért nyílik minden nap 3 szerver. ). Ha a play szerverre lenne igény akkor kb mindegyiken átlag 20-30 játékos lenne.
 
LightMTA-nak ezelőtt is megvolt a maga hírneve és nem lett volna nagy esélyünk összehozni belőle valami nagyot.[/quote]
Nah.. .Ez meg a másik része... Még a fejlesztőkbe se bíztál. Ilyen alapon hogy menjen valaki hozzátok fejlesztőnek, ha nem bízol benne?

10
Munkaerő keresés / Shade Gaming [Lua Developer felvétel.]
« Dátum: 2016. március 12. - 11:53:58 »
Idézetet írta: Jeffryke date=1457779378\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"59814\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Ugyan az lesz mint a LightMTA-nál... A kedves tulaj behisztizik és vége. Ezért pedig tök felesleges dolgozni , hogy a tulaj behisztizzen és a munkádat kidobd vagy ő elvigye.
Eléggé sok külső ok volt a Light-nál, és a másik Tulajdonosra maradt az egész amiért én kiszálltam. Már akkor mondtam, hogy fölösleges lesz az RP :/
 
[/quote]
Nem azt mondtad, hogy fölösleges az RP hanem azt, hogy a 0-ról írás helyett rakjunk be 1 zero-t és editeljünk. Nem ugyan az a 2.

11
Munkaerő keresés / Shade Gaming [Lua Developer felvétel.]
« Dátum: 2016. március 12. - 10:36:33 »
Ugyan az lesz mint a LightMTA-nál... A kedves tulaj behisztizik és vége. Ezért pedig tök felesleges dolgozni , hogy a tulaj behisztizzen és a munkádat kidobd vagy ő elvigye.

12
Archívum / Faction-system nem enged duty-zni.
« Dátum: 2016. március 09. - 22:25:24 »
Milyen módot használsz?  Mit ír a debugscript? (/debugscript 3)

13
Archívum / Segítség!! Milyen moddal kezdjek neki? :)!!
« Dátum: 2016. február 28. - 17:00:55 »
Kb mindegyik mód ugyan abból áll... Dream is Zero... BlueRoyal is...
Én a Zero-t kiszoktam pucolni ( Felesleges resourcekat kitörlöm belőle ) és utána elkezdem a bugokat kijavítani ( addfuelped, átöltözéses kocsibug meg stb... ) aztán kezdem kialakítani a modot

14
Archívum / Carshop
« Dátum: 2016. február 28. - 16:58:29 »
Idézetet írta: knoxi194 date=1456666230\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"59566\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Helló írd át!! Legyen úgy,hogy ne keljen engedély :) , teljesen fölösleges,hogy engedély kell ahhoz,hogy te belépj a járművekhez :)!!! Tessék erre cseréld ki:



for k, v in pairs(shopList) do
local marker = createMarker(v[10], v[11], v[12], \"cylinder\", 1.5, 255, 114, 0)
setElementData(marker, \"shopid\", k)
end
function pickupUse(thePlayer)
    local elementType = getElementType(thePlayer)
if elementType ~= \"player\" then return end
if getElementData(source, \"shopid\") then
   if getElementData(thePlayer, \"license.car\") == 0 then
      triggerClientEvent(thePlayer, \"showCarshopUIEVRP\", thePlayer, getElementData(source, \"shopid\"))
   else
      outputChatBox(\"Csak jogosítvánnyal tudsz járművet venni.\", thePlayer, 255, 0, 0)
   end
end
cancelEvent()
end
addEventHandler(\"onMarkerHit\", getResourceRootElement(), pickupUse)
 

Ez egy borzasztó nagy hülyeség... Szóval ha nincs jogosítványa akkor tudjon vásárolni és ha van akkor ne?
( Erre gondolok: )
 

if getElementData(thePlayer, \"license.car\") == 0 then
triggerClientEvent(thePlayer, \"showCarshopUIEVRP\", thePlayer, getElementData(source, \"shopid\"))
else
outputChatBox(\"Csak jogosítvánnyal tudsz járművet venni.\", thePlayer, 255, 0, 0)
end

15
Archívum / GIF
« Dátum: 2016. február 24. - 16:49:02 »
Tessék:
 

function logoAnimacio(x, y)
local valosID = logoAnimacioLepes
if (string.len(logoAnimacioLepes)==2) then
valosID = \"000\" .. logoAnimacioLepes
elseif (string.len(logoAnimacioLepes)==1) then
valosID = \"0000\" .. logoAnimacioLepes
end
local nx, ny = logoP[1], logoP[2]
if(x and y) then
nx, ny = x, y
end
dxDrawImage ( nx, ny, logoS[1], logoS[2], \'kepek/logo/\'..valosID..\'.png\', 0, 0, 0 )
-- Csak minden 3. tickbe dobjuk át az új képre
if(getTickCount() % 3 == 0) then
logoAnimacioLepes = logoAnimacioLepes + 1
-- Ha véletlen túllépjük a képek számátű
if(logoAnimacioLepes > 60) then
   logoAnimacioLepes = 0
end
end
end

Oldalak: [1] 2 3 ... 12
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal