Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1
Segítségkérés / Joint« Dátum: 2016. július 09. - 18:10:06 »
Nem tudom mennyire lenne kivitelezhető, én is írogattam anno drogrendszert, és voltak is ötleteim, mondjuk nem a jointhoz, mert ahhoz én is a szokásos, \"dőlöngélős-fás\" hatást raktam. LSD-nél akartam olyat, hogy kezdjenek el különböző NPC-k rohangálni, meg animokat csinálni a játékos körül.
Vagy például ha változós pénzt használsz, nem az alap SA pénzt, akkor a joint hatásáig, felnyomhatnád a zöld pénz értékét valami magas számra, hogy azt higyje a játékos, hogy úú, most meggazdagodott, aztán ha elmúlik a trip, akkor álljon vissza nullára. Ha változós pénzt használsz ugye ennek úgysincs jelentősége, mert nem fog belőle tudni venni semmit, stb... 2
Segítségkérés / Több lehetőség loginnál« Dátum: 2016. július 09. - 18:02:57 »
OnPlayerConnect-nél, a login dialog megjelenésénél létrehozol pl. egy kickszamlalo változót, aminek nulla lesz az értéke.
A jelszó beírásakor leellenőrzöd, hogy a beírt jelszó megegyezik-e a játékos nevéhez tartozó jelszóval. Amennyiben igen, értelemszerűen bejelentkezünk, amennyiben nem, a kickszamlalo értéke nőjjön egyel. Ha ez az érték eléri a hármat:
3
Segítségkérés / Telefonszám formátum?« Dátum: 2016. május 24. - 23:08:47 »
Igen, erre gondoltam én is, csak gondoltam hátha tudsz valami kreatívabb alternatívát.
4
Segítségkérés / Telefonszám formátum?« Dátum: 2016. május 24. - 22:49:16 »
Na így már jobb a helyzet, viszont az érték most: 630598513
Nem rakja az elejére a nullát, illetve még egy számjegy (mivel a nulla sincs az elején 2) hiányzik, nem értem miért. De mindegy, majd holnap kevésbé fáradtabban átrágom rajta magam. Köszi srácok. 5
Segítségkérés / Telefonszám formátum?« Dátum: 2016. május 24. - 22:32:15 »
Nem igazán látom át ezt, a randomodat sem, hiszen nem adtál meg alsó és felső határt, de lehet csak a pawnotól szoktam már el...mindenesetre kipróbáltam.
new str[64]; És: error 006: must be assigned to an array 6
Segítségkérés / Telefonszám formátum?« Dátum: 2016. május 24. - 22:11:56 »
Van egy randomszám stockom, ami generálja a számot.
stock randomszam(min, max) Hogy adjam meg, hogy a telefonszámba a randomszám elé mentse le, hogy például 0630? new telefonszam = 630+randomszam(1000000,9999999); Nyílván így nem jó, mert 630+a random szám (mondjuk 10) akkor nem a 630 után lesz a 10 (63010) hanem 640 lesz, szóval biztos nem ez a járható út...de akkor melyik az? Előre is köszönöm, és bocs a megfáradt nyelvtanért. 7
Segítségkérés / Hová kéne a KillTimer?« Dátum: 2016. május 15. - 12:31:49 »
Tudom-tudom, nem azért vagytok, hogy helyettem gondolkozzatok, de a Timerekkel még nem vagyok 100% tisztában, ezért kéne egy kis segítség...a dolog egyszerű. Amikor a játékos meghal, elindítok egy 4,5 mp-s timert, ami ha lecseng, berakja a kórházba a játékost, megadja neki a változókat, stb. Erre ugye azért volt szükség, mert halál után egyből visszarakta a halál helyszínére. Mindegy, nem is ez a lényeg.
A dolog lényege az lenne, hogyha meghal, ötre rakja a Korhazban változóját, ami öt másodpercenként -1-el csökken, és ez addig tart, amíg ez a változója nagyobb, mint 0. Ha 0, akkor ki tud jönni a kórházajtón. Ez mind szép és jó, egészen szépen működik, azonban ha a játékos meghal, amíg kórházban van (Vagyis a változója nagyobb, mint 0) akkor valamiért egy idő után -1 lesz a változó...gondolom valahol kétszer számlálja, vagy nem tudom, gondoltam rá, hogy KillTimert kéne berakni, meg is csináltam, de csak rosszabb lett mint gondoltam. Mi lehet a probléma? public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) 8
Segítségkérés / Mitől gabajodik össze az id0 és id1?« Dátum: 2016. május 13. - 09:35:13 »
Köszi szépen srácok, valóban a SetTimerEx-re volt szükség.
9
Segítségkérés / Mitől gabajodik össze az id0 és id1?« Dátum: 2016. május 11. - 12:37:29 »if(dialogid == hajvagasdialog) 10
Segítségkérés / Mitől gabajodik össze az id0 és id1?« Dátum: 2016. május 10. - 19:59:31 »
Egy régebben ismerősöm is panaszkodott erre a jelenségre, azonban nekem most jött elő, így most foglalkozok vele...
Szóval a probléma az, hogy amit id0 beír, annak bizonyos részei id1-el történnek meg, és nem értem miért... Konkrét példa rá: /hajvagas parancs -behoz egy dialogot, ami öt lehetőség közül enged választani. Ha rámegyünk valamelyikre, lefreezeli a playerid-t, kiír neki egy szöveget, majd rárak egy AttachedObject-es hajat, és kiírja hogy sikeres hajvágás. Legalábbis ez az elképzelés. De a gyakorlatban: Playerid behozza a dialogot, rámegy valamelyikre. Kiírja nála, hogy hajvágás, lefagyasztja... Azonban itt véget ér a történet, és id1 kapja meg a hajat, nála írja ki hogy sikeres hajvágás, és ő kapja az unfreezet... Mivel dialog, fel sem merül, hogy valahová azt írtam példák okáért hogy TogglePlayerControllable(id,0); Hiszen a dialog egy ember között játszódik le jelen esetben...vagy mégsem? Ezerszer átböngésztem ezt a parancsot, és a vele járóit, minden cselekvés playerid-re vonatkozik, vagyis arra aki elköveti a cselekményt, ergó nem is értem a másik játékos hogy keveredik bele a dologba...Arra gondoltam, hátha van erre valami konkrét megoldás, valami kiskapu, amit én még nem ismerek, de ti igen. Remélem tudtok segíteni. 11
Segítségkérés / Rádió System« Dátum: 2016. május 10. - 12:33:51 »
Több száz féle hibaüzenet létezik, ha nem mondod meg nálad konkrétan mi a hiba sajnos nem tudok segíteni...
Egyáltalán abban a sorban van a hiba amit én írtam? 12
Segítségkérés / Rádió System« Dátum: 2016. május 09. - 07:32:07 »
zcmd bent van? Konkrétan milyen hibaüzenetet ír? A kódod legvégére rakd, úgy garantált a siker.
13
Segítségkérés / Rádió System« Dátum: 2016. május 09. - 00:36:17 »
Nem mindet találtam meg amit kértél, de elkészítettem, parancsolj. Zcmd-t használtam, ergó ez az include kelleni fog. /radio a parancs.
CMD:radio(playerid,params[]) 14
Segítségkérés / Golyóanim hiba« Dátum: 2016. január 26. - 21:59:47 »
Sziasztok. Megint segítség kellene nekem. A kód gondolom átlátható, a probléma a következő.
Először minden fegyver esetében kaptuk a cmd_me-t, ezért ledefiniáltam a teszt kedvéért, hogy 22 gunid esetében kapja, egyéb esetben (else) ne. Ez így nem működött, rájöttem hogy az else-t is le kell definiálni, és megértetni hogy konkrétan mi az az else. Most tök jól összehoztam, 22 esetében kapja, 0 esetében nem, és a többi esetben sem. Viszont megpróbáltam több fegyvert belevonni, a következő módon: if (weaponid == 22 || 23 || 24 ||25) //stb Megpróbálkoztam azzal, hogy: if (weaponid == 22 | 23 | 24 |25) //hátha az a gond, hogy két | jel van. Egyik sem volt jó megoldás. Kb végigzongoráztam minden lehetőséget, de talán ti tudtok megoldást a problémára. A lényeg tehát, hogyha nem csak egy fegyver van if, és else esetében, hanem többet akarok, akkor már nagyon nem úgy néz ki, ahogy szeretném. Ötlet? public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart) Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. január 26. - 22:44:22 ) Megoldva, Aeginnek köszönet! 15
Segítségkérés / 20 mp-enként random szöveg, beíráskor 20 mp elteltével újabb« Dátum: 2016. január 24. - 10:01:27 »
Így van, ahogy mondod.
Tehát ez egy munka lenne, ha sikerül beírnia 5 mp alatt, akkor megkapja a pénzt, és ugorhat a következő random szócskára, a 20 mp-es eltérésre sikeres beírás esetén azért van szükség, hogy legyen egy kis izgalom benne, na meg ne keresse dögre magát az illető És elnézést, valóban igazad van, legközelebb oda nyitom. |