Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Illuminati

Oldalak: [1] 2 3 ... 9
1
Segítségkérés / Paraméter hiba
« Dátum: 2017. július 21. - 13:34:31 »
Szerintem rájöttem a hibára, floatra van beállítva, mármint az sscanfnál.
 
Ez lehet a probléma?
 
 
 

else if( Compare(command, \"/setint\") ) {
   new plaID;
   new Inti;
    if( sscanf(params, \"uf\", plaID, Inti) ) return SendClientMessage( playerid, 0xc40000AA, \"(( HASZNÁLAT: {ffffff}/setint (név/id) [interior] ))\" );
    if( playerInfo[playerid][pi_admin] < 1 ) return SendClientMessage( playerid, 0xc40000AA, \"• {ffffff}(( Használatához adminnak kell lenned. ))\" );
    //if( playerInfo[playerid][pi_aduty] == false ) return SendClientMessage( playerid, 0xc40000AA, \"• {ffffff}(( Használatához adminszolgálatban kell lenned. ))\" );
   if( !IsPlayerConnected(plaID) ) return SendClientMessage( playerid, 0xc40000AA, \"• {ffffff}(( Nincs ilyen játékos a szerveren. ))\" );
   // ---------------------------------------------
   SetPlayerInterior(plaID, Inti);
   new g_szString[ 128 + 1 ];
   format( g_szString, (128), \"• {ffffff}(( %s beállította az interiorodat.))\", playerInfo[playerid][pi_adminname]);
   SendClientMessage( plaID, 0xffdd00AA, g_szString );
   format( g_szString, (128), \"%s beállította %s interiorját.\", playerInfo[playerid][pi_adminname], characterInfo[plaID][ci_name]);
   SendAdminMessage( g_szString );
    return 1;
}

 
 

2
Segítségkérés / Paraméter hiba
« Dátum: 2017. július 21. - 09:48:36 »
Hello, volna pár parancs; /setint,/setvw,/weather stb...
 
És ezekkel annyi lenne a probléma hogy mikor pl. beírom a /setint (játékos id) 8 akkor nem 8-ra fogja állítani hanem 65535-re, és ez mindegyiknél így van, néha még a nullással is.
 
Mi lehet a probléma? Megpróbáltam kivenni más modokból a parancsot de ugyan ez volt a hiba.

3
Szkript kérések / Találat rendszer
« Dátum: 2017. április 08. - 08:43:22 »
Nem működik, nem értem mi lehet a probléma :s
 

   if (issuerid != INVALID_PLAYER_ID)
{
   if (bodypart == 9 && weaponid == 22 || weaponid == 24 || weaponid == 25 || weaponid == 33)
   {
         SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
        cmd_do(playerid, \"Golyót kapott a fejébe.\");
        SCM2(playerid,COL_MKEK,\"Fejbe lőttek, ezért azonnal meghaltál!\");
      SCM2(issuerid,COL_MKEK,\"Fejbe lőtted, ezért azonnal meghalt!\");
   }
   else if (bodypart == 7 && weaponid == 22 || weaponid == 24 || weaponid == 25 || weaponid == 33)
   {
      if(Serult[playerid] == false)
      {
         new Float:hp;
         GetPlayerHealth(playerid,hp);
         SetPlayerHealth(playerid,hp-11);
         cmd_do(playerid, \"Lábőn lőtték.\");
         SCM2(playerid,COL_MKEK,\"Lábon lőttek, ezért a földre estél!\");
         SCM2(issuerid,COL_MKEK,\"Lábon lőtted, ezért a földre esett!\");
         Serult[playerid] = true;
         ApplyAnimation(playerid,\"SWEET\",\"Sweet_injuredloop\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0);
      }
   }
   else if (bodypart == 3 && weaponid == 22 || weaponid == 24 || weaponid == 25 || weaponid == 33)
   {
      if(golyoallo[playerid] == 1)
        {
            new Float:armour;
            new Float:hp2;
            GetPlayerHealth(playerid, hp2);
           GetPlayerArmour(playerid, armour);
           SetPlayerArmour(playerid,armour-10);
           cmd_do(playerid, \"A golyóálló felfogta a lövést.\");
           SCM2(playerid,COL_MKEK,\"Eltaláltak, de a golyóállód felfogta a lövést!\");
         SCM2(issuerid,COL_MKEK,\"Eltaláltad, de a gollyóállója felfogta a lövést!\");
             if(armour <= 0)
         {
             SetPlayerHealth(playerid,hp2-28);
                 cmd_do(playerid, \"Golyót kapott a mellkasába.\");
              SCM2(playerid,COL_MKEK,\"Eltaláltak a mellkasodon, vonulj fedezékbe!\");
            SCM2(issuerid,COL_MKEK,\"Eltaláltad a mellkasán, de túlélte!\");
         }
      }
      else if(golyoallo[playerid] == 0)
      {
          new Float:hp;
           GetPlayerHealth(playerid, hp);
           SetPlayerHealth(playerid,hp-28);
           cmd_do(playerid, \"Golyót kapott a mellkasába.\");
           SCM2(playerid,COL_MKEK,\"Eltaláltak a mellkasodon, vonulj fedezékbe!\");
         SCM2(issuerid,COL_MKEK,\"Eltaláltad a mellkasán, de túlélte!\");
      }
   }
   else if (bodypart == 4 && weaponid == 22 || weaponid == 24 || weaponid == 25 || weaponid == 33)
   {
        if(Serult[playerid] == false)
        {
           new randomo = random(51);
           new Float:hp;
           GetPlayerHealth(playerid, hp);
         switch(randomo)
         {
            case 0 .. 55:
            {
               cmd_do(playerid, \"Golyót kapott az ágyékéba.\");
                 SCM2(playerid,COL_MKEK,\"Ágyékon lőttek, ezért összeestél, és elkezdtél vérezni!\");
               SCM2(issuerid,COL_MKEK,\"Ágyékon lőtted, ezért azonnal összeesett!\");
               Serult[playerid] = true;
               ApplyAnimation(playerid, \"PARACHUTE\", \"FALL_skyDive_DIE\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0);
               SetPlayerHealth(playerid,hp-33);
               //SetTimer(\"Verzes\", 50000, true, playerid);
               VerzesTimer[playerid] = SetTimerEx(\"Verzes\", 70000, true, \"i\", playerid);
            }
            case 56 .. 99:
            {
                SetPlayerHealth(playerid,hp-40);
                   cmd_do(playerid, \"Golyót kapott az ágyékéba.\");
                   SCM2(playerid,COL_MKEK,\"Ágyékon lőttek, nem estél össze, de vérzel!\");
               SCM2(issuerid,COL_MKEK,\"Ágyékon lőtted, nem esett össze, de vérzik!\");
               //SetTimer(\"Verzes\", 40000, true, playerid);
               VerzesTimer[playerid] = SetTimerEx(\"Verzes\", 70000, true, \"i\", playerid);
            }
         }
      }
   }
}
return true;

 
 

4
Szkript kérések / Találat rendszer
« Dátum: 2017. április 06. - 22:02:37 »
Idézetet írta: impreZZa date=1491403946


   
      Nem neztem at teljesen, mert telon eleg szar, de nem && hanem || a weaponid-nel. Meg amugy ha történik valami az nem /me hanem /do :D
   


Köszi, akkor lehet végig a && volt a szar :D

5
Szkript kérések / Találat rendszer
« Dátum: 2017. április 05. - 15:51:07 »
Kicsit átalakítottam, így működni fog?
 

   if (issuerid != INVALID_PLAYER_ID)
{
   if (bodypart == 9 && weaponid == 22 && weaponid == 24 && weaponid == 25 && weaponid == 33)
   {
         SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
        cmd_me(playerid, \"golyót kapott a fejébe.\");
        SCM2(playerid,COL_MKEK,\"Fejbe lőttek, ezért azonnal meghaltál!\");
      SCM2(issuerid,COL_MKEK,\"Fejbe lőtted, ezért azonnal meghalt!\");
   }
   else if (bodypart == 7 && weaponid == 22 && weaponid == 24 && weaponid == 25 && weaponid == 33)
   {
      if(Serult[playerid] == false)
      {
         //new randomser = random(sizeof(randomserules));
         new Float:hp;
         GetPlayerHealth(playerid,hp);
         SetPlayerHealth(playerid,hp-11);
         cmd_me(playerid, \"-t lábőn lőtték.\");
         SCM2(playerid,COL_MKEK,\"Lábon lőttek, ezért a földre estél!\");
         SCM2(issuerid,COL_MKEK,\"Lábon lőtted, ezért a földre esett!\");
         Serult[playerid] = true;
         switch( random( 5 ) )
         {
            case 0: ApplyAnimation(playerid,\"KNIFE\",\"KILL_Knife_Ped_Die\",4.0, 0, 0, 0, 0, 0);
            case 1: ApplyAnimation(playerid, \"PARACHUTE\", \"FALL_skyDive_DIE\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0);
            case 2..4: ApplyAnimation(playerid,\"GRAVEYARD\",\"mrnF_loop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
            case 5: ApplyAnimation(playerid,\"CLOTHES\",\"CLO_Buy\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0);
         }
      }
   }
}
return true;

 
 

6
Szkript kérések / Találat rendszer
« Dátum: 2017. április 04. - 21:31:16 »
Megpróbáltam már ezt a bodypartosat, de semmi, azért majd még megpróbálom.

7
Szkript kérések / Találat rendszer
« Dátum: 2017. április 04. - 20:56:23 »
Üdv, valaki tudna abban segíteni, hogy ha a játékost eltalálják egy megadott fegyverrel, egy megadott testrészen, akkor történjen vele valami(Azt már megtudom oldani hogy mi történjen, de akárhányszor megpróbáltam megcsinálni, soha nem történt semmi)

8
Archívum / BnysonRPG v3.3
« Dátum: 2017. március 27. - 15:59:29 »
Köszönjük Tudvari az észrevételeidet :D
 
Nem tudom emlékszel-e, de én kértem még tőled segítségeket pár dologban.
 
A neont  levettem a biciklliről, valaki okos volt és rakott rá :D
 
A kezdőhelyen gondolkoztunk, nagy eséllyel átrakjuk, vagy a biciklik gyorsabbak lesznek.

9
Archívum / BnysonRPG v3.3
« Dátum: 2017. március 26. - 15:09:47 »
Igen? 
 
Ez az ügy már le van zárva.

10
Segítségkérés / Valós idő szerinti napszakok
« Dátum: 2017. március 26. - 11:11:56 »
Köszönöm!

11
Segítségkérés / Valós idő szerinti napszakok
« Dátum: 2017. március 26. - 10:14:22 »
Értem, ebbe tudnál segíteni megkreálni? :D

12
Segítségkérés / Valós idő szerinti napszakok
« Dátum: 2017. március 24. - 22:49:53 »
Hello, valaki tudna nekem abban segíteni hogy hogyan tudnám azt megoldani hogy a valós idejű óra szerint legyenek a napszakok?

13
Szkript kérések / Fegyver rátartás az actorra
« Dátum: 2017. március 07. - 21:36:03 »
undefined symbol \"GetPlayerTargetActor\"
 
 
 
Nem értem mi lehet  a probléma.
 
Frissítettem az includokat, már jó.

14
Szkript kérések / Fegyver rátartás az actorra
« Dátum: 2017. március 04. - 12:00:24 »
És itt hogy tudom megadni hogy egy megadott actornál történjen meg?
 
Pl. egy actor létre van hozva bankbot2 néven.

15
Szkript kérések / Fegyver rátartás az actorra
« Dátum: 2017. március 04. - 10:03:57 »
Üdv, egy olyan scriptre lenne szükségem, hogy ha egy megadott actorra rátartjuk a fegyverünket, akkor a mod lefuttasson valamit. (Az már megvan hogy mit futtasson, de nem tudom megoldani azt hogy akkor mikor rátartjáka megadott actorra a fegyvert.)

Oldalak: [1] 2 3 ... 9
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal