Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - ninjo98
1
« Dátum: 2013. december 14. - 19:44:22 »
Találtam egy ilyet és jó public OnPlayerCommandReceived(playerid, cmdtext[]) { if(Börtön[playerid][Jailed] == 1) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Börtönbe nincs parancs használat!\"); return 0; } return 1; }
2
« Dátum: 2013. december 14. - 18:44:38 »
Basszus még mindig nem értem :facepalm: Bele építené valaki nekem ?
3
« Dátum: 2013. december 14. - 18:21:14 »
Elméletbe megy csak hasonlót még nem készítettem, és nem is találtam Egy mintát tudnál linkelni vagy csinálni
4
« Dátum: 2013. december 14. - 17:57:00 »
Lehet nem írtam le jól :Cry2: Akit az admin berak a börtönbe ne tudjon parancsot használni.. És ha kiengedik tudjon
5
« Dátum: 2013. december 14. - 17:42:28 »
Üdv! Itt van ez a /jail parancs most töltöttem le, hogy építhetem bele azt ha egy admin berak valakit a börtönbe tiltsa le a parancsot számára és írja ki, hogy nem használhatsz parancsot a börtönben.. És az unjailba pedig oldja neki ezt a parancs letiltást Jail: CMD:jail(playerid, params[]) { new giveplayerid, time,reason[128]; new name[MAX_PLAYER_NAME], giveplayername[MAX_PLAYER_NAME]; if(!sscanf(params,\"dds\",giveplayerid,time,reason)) { if(AccInfo[playerid][Admin] >= 2) { if(IsPlayerConnected(giveplayerid)) { if(AccInfo[giveplayerid][Jailed] == 0) { SetPlayerInterior(giveplayerid, 0); AccInfo[giveplayerid][JailTime] = time*1000*60; JailTimer[giveplayerid] = SetTimerEx(\"UnJail\",AccInfo[giveplayerid][JailTime],0,\"d\",giveplayerid); SetPlayerPos(giveplayerid,1690.80004883,-1950.59997559,9.80000019); AccInfo[giveplayerid][Jailed] = 1; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); GetPlayerName(giveplayerid,giveplayername,sizeof(giveplayername)); format(reason,sizeof(reason),\"%s börtönbe zárta %s -t, %d percre. Indok: %s\",name,giveplayername,time,reason); SendClientMessageToAll(COLOR_PURPLE, reason); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Ez a játékos már börtönben van!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Hiba: Rossz ID\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Nem vagy elég magas szintû adminsztrátor!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Használat: /jail [Playerid] [Perc] [indok]\"); } return 1; } Unjail: CMD:unjail(playerid, params[]) { new giveplayerid, giveplayername[MAX_PLAYER_NAME]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; if(!sscanf(params,\"i\",giveplayerid)) { if(AccInfo[playerid][Admin] >= 2) { if(IsPlayerConnected(giveplayerid)) { if(AccInfo[giveplayerid][Jailed] == 1) { new string[128]; UnJail(giveplayerid); GetPlayerName(giveplayerid,giveplayername,sizeof(giveplayername)); GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); format(string,sizeof(string),\"%s Kiengedte a Börtönbõl %s-t\",name,giveplayername); SendClientMessageToAll(COLOR_PURPLE, string); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Hiba: A játékos nincs börtönben.\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Hiba: Rossz ID\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Nem vagy elég magas szintû adminisztrátor!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Használat: /unjail [Playerid]\"); } return 1; } public UnJail(giveplayerid) { AccInfo[giveplayerid][Jailed] = 0; KillTimer(JailTimer[giveplayerid]); SpawnPlayer(giveplayerid); SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_RED,\"Kiengedtek!\"); return 1; }
6
« Dátum: 2013. augusztus 27. - 22:32:16 »
Epits bele timert vagy nem tudom :hmmm:
7
« Dátum: 2013. augusztus 27. - 22:03:18 »
Változók létrehozása new Float:x, Float:y, Float:z; Admin változó (Hogy csak admin használhassa), ellenõrzések (bilincsben van-e) útmutató (használat) if(admins[playerid][frakcio] == 1 || admins[playerid][frakcio] == 2) { if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid,-1, \"Használhat: /visz <id>\"); { if(admins[id][bilincsbe] == 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs bilincsben!\"); { if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Rossz Játékos ID!\"); if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Ne akard saját magad vinni!\"); Ellenõrzi azt hogy a közeledben van-e és a pozíciódhoz hozzáad X összeget így tudod vinni (szerintem ) GetPlayerPos(id,x,y,z); if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.75 ,x,y,z)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"nincs a közeledben\"); admins[id][viszve] = 1; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); SetPlayerPos(id,x+2,y+2,z); Ebbe 7ugyancsak admin változó és az van benne hogy hogy tudod vinni a játékost public vitel() { new Float:X, Float:Y, Float:Z; if(admins[id][viszve] == 1) { for(new playerid=0; playerid < MAX_PLAYERS;playerid++) { if(IsPlayerConnected(id)) { GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); SetPlayerPos(id,X+1,Y+1,Z); } } } return 1; } Nem vagyok benne biztos de szerintem így van ha nem valaki javítson ki :shurg:
8
« Dátum: 2013. augusztus 27. - 07:40:49 »
Tolts le adminrendszert es vedd ki majd a valtozot ird at RCON osra
9
« Dátum: 2013. augusztus 25. - 20:04:08 »
Az admin változód beleteszed a parancsba
10
« Dátum: 2013. augusztus 25. - 16:44:56 »
11
« Dátum: 2013. augusztus 24. - 14:37:38 »
Végre minden mûködik... :thumbsup: Köszönöm
12
« Dátum: 2013. augusztus 24. - 14:21:32 »
Jó csak Warningokat ír és nem tudom miért... Hibák: D:\\SZERVER\\filterscripts\\levelsystem.pwn(10) : warning 213: tag mismatch D:\\SZERVER\\filterscripts\\levelsystem.pwn(10) : warning 213: tag mismatch D:\\SZERVER\\filterscripts\\levelsystem.pwn(10) : warning 213: tag mismatch D:\\SZERVER\\filterscripts\\levelsystem.pwn(11) : warning 213: tag mismatch D:\\SZERVER\\filterscripts\\levelsystem.pwn(11) : warning 213: tag mismatch D:\\SZERVER\\filterscripts\\levelsystem.pwn(11) : warning 213: tag mismatch D:\\SZERVER\\filterscripts\\levelsystem.pwn(12) : warning 213: tag mismatch D:\\SZERVER\\filterscripts\\levelsystem.pwn(12) : warning 213: tag mismatch D:\\SZERVER\\filterscripts\\levelsystem.pwn(12) : warning 213: tag mismatch D:\\SZERVER\\filterscripts\\levelsystem.pwn(16) : warning 213: tag mismatch D:\\SZERVER\\filterscripts\\levelsystem.pwn(16) : warning 213: tag mismatch D:\\SZERVER\\filterscripts\\levelsystem.pwn(16) : warning 213: tag mismatch D:\\SZERVER\\filterscripts\\levelsystem.pwn(17) : warning 213: tag mismatch D:\\SZERVER\\filterscripts\\levelsystem.pwn(17) : warning 213: tag mismatch D:\\SZERVER\\filterscripts\\levelsystem.pwn(17) : warning 213: tag mismatch D:\\SZERVER\\filterscripts\\levelsystem.pwn(18) : warning 213: tag mismatch D:\\SZERVER\\filterscripts\\levelsystem.pwn(18) : warning 213: tag mismatch D:\\SZERVER\\filterscripts\\levelsystem.pwn(18) : warning 213: tag mismatch Hibásnak vélt sorok.. new UtCP[][] = { //Ezeket majd írd át. {1927.9983,2163.2249,10.6719}, // Elsõ út CP {1866.2133,2173.1252,10.6719}, //Második út CP {1739.3602,2173.3799,10.6935} //Harmadik út CP }; new KukaCP[][] = { {1935.5259,-1885.7679,13.5344}, // Elsõ kuka CP {1846.3779,-1886.4840,13.4317}, //Második kuka CP {1878.2389,-1737.6797,13.3552} //Harmadik kuka CP };
13
« Dátum: 2013. augusztus 23. - 16:48:01 »
Üdv! Keresgéltem a fórumon ráakadtam erre: #include <a_samp> #include <fixchars> #define COLOR_DARKGOLD 0x808000AA #define COLOR_RED 0xFF0000AA new Float:UTTCP[][3] = { {-198.9397,1200.7389,19.2109}, {-198.8139,1102.5273,19.2109}, {-265.6208,1100.9165,19.2109}, {-307.8145,1101.0642,19.3189}, {-278.9261,1048.2590,19.3165}, {-208.7537,1015.4998,19.3124}, {-187.1165,1083.9224,19.3120}, {-122.5049,1095.8171,19.3190}, {-68.4627,1056.6543,19.3189}, {-13.1399,1085.2062,19.3145}, {30.7575,1141.9417,19.3189} }; new utt = 0; public OnFilterScriptInit() { Create3DTextLabel(\"Uttisztitó munka:\\n/utt hogy elkezd\", 0x008080FF, 60.7443,1188.3911,18.8296, 40.0, 0, 0); AddStaticVehicle(574,52.2531,1185.4080,18.8829,306.0154,1,1); // utt1 AddStaticVehicle(574,62.0376,1186.1332,18.7899,313.7253,1,1); // utt2 AddStaticVehicle(574,69.6886,1185.7770,18.7278,324.5579,1,1); // utt3 } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/utt\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 574) { utt = 1; new rand = random(sizeof(UTTCP)); SetPlayerCheckpoint(playerid, UTTCP[rand][0],UTTCP[rand][1],UTTCP[rand][2], 4); GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Elkezdtaed a munkát!\", 3000, 3); return 1; } SendClientMessage(playerid, COLOR_DARKGOLD,\"Uttisztitó kocsiba kell hogy legyél\"); } return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { { { new rand = random(sizeof(UTTCP)); SetPlayerCheckpoint(playerid, UTTCP[rand][0],UTTCP[rand][1],UTTCP[rand][2], 4); } } { { new rand = random(sizeof(UTTCP)); SetPlayerCheckpoint(playerid, UTTCP[rand][0],UTTCP[rand][1],UTTCP[rand][2], 4); new amt = random(30); GivePlayerMoney(playerid, amt); } } return 1; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 574) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HASZNÁLD:/utt\"); } return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { if((utt) == 1) { utt = 0; DisablePlayerCheckpoint(playerid); }else if((utt) == 0){ } } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); utt = 0; return 1; } Ha elkezdem a munkát a végtelenségik mennek a cp-k addig amíg le nem állítom... Megkérhetnék valakit, hogy építsen bele egy timert hogy a munkakezdéstõl számított 2percig menjenek folyamatosan a cp-k utánna szünjenek meg..
14
« Dátum: 2013. augusztus 23. - 16:20:25 »
Üdv! Tudom hogy van sok ilyen a fórumon de egy se olyan, ami nekem kellene..... Szóval egy munka minta/fs kell amiben van 2-3munka (Checkpointos) Beírom /munka elindulunk szépen végigkövetjük a CP-ket majd megkapjuk a fizetést.. Próbálgattam ilyet de vagy összekeverednek vagy nem jelneníti meg....
15
« Dátum: 2013. augusztus 22. - 23:54:09 »
Mert gyors kivettem a parancsot es lemaradt a lezaras de nyugodj meg az fsbe benne van .......
|