Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Cube.

Oldalak: [1] 2 3
1
A Fórum / Bug / Hiba / Probléma Jelentés!
« Dátum: 2014. augusztus 15. - 00:37:42 »
nem tudom, mennyire számít most bugnak, de nálam a jobb felsõ sarokban lévõ sötét/világos téma váltó nem akar mûködni. a link szerint átvált ugyan, de semmi változás.

2
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. augusztus 15. - 00:32:24 »
Spoiler for AlanCrawnel:
Idézetet írta: AlanCrawnel date=1408036976\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Átnéztem és nem találtam hiányzó zárójelet, pontos vesszõt se semmit.
A case-k utáni kettõspontot észre vettem és kijavítottam.
A hibák ugyan azok maradtak.
Elõtte ez van:
 
#include <a_samp>
#include <streamer>
#define COLOR_BLUE \"0x0000FFAA\"
#define COLOR_RED \"0xAA3333AA\"
#define COLOR_ORANGE \"0xFF9933AA\"
#define COLOR_SYSTEM \"0xEFEFF7AA\"
#define TEAM_LAPD 0
#define TEAM_ROBBERS 1
#if defined FILTERSCRIPT
new gTeam[MAX_PLAYERS];
new pickupCP;
new wpshop;
new object;
forward SetPlayerTeamFromClass(playerid, classid);
forward SetPlayerToTeamColour(playerid);
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" \");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\"\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
wpshop = CreateDynamicCP(playerid,-576.2874,-505.6099,25.5234,1.0,-1,-1,10.0);
pickupCP = CreateDynamicCP(playerid, 49.6032,-1523.8682,5.0787, 1.0,-1,-1,100.0);
object = CreateObject(playerid, 1550, 49.6032,-1523.8682,5.0787,0,0,96,300);
AddPlayerClassEx(TEAM_LAPD,285,-571.7858,-505.7367,25.5234,6.1010,0,0,0,0,0,0);
    AddPlayerClassEx(TEAM_LAPD,280,-571.7858,-505.7367,25.5234,6.1010,0,0,0,0,0,0);
    AddPlayerClassEx(TEAM_ROBBERS,111,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClassEx(TEAM_ROBBERS,108,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,0,0,0,0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}

 
Ez után jön a requestclass.
 
parancsolj, kisebb-nagyobb hibákat kijavítottam benne.
Spoiler for javított verzió:


#include <a_samp>
#include <streamer>
#define COLOR_BLUE \"0x0000FFAA\"
#define COLOR_RED \"0xAA3333AA\"
#define COLOR_ORANGE \"0xFF9933AA\"
#define COLOR_SYSTEM \"0xEFEFF7AA\"
#define TEAM_LAPD 0
#define TEAM_ROBBERS 1
new gTeam[MAX_PLAYERS];
new pickupCP;
new wpshop;
new object;
forward SetPlayerTeamFromClass(playerid, classid);
forward SetPlayerToTeamColour(playerid);
 
main()
{
        print(\"\\n----------------------------------\");
        print(\"\");
        print(\"----------------------------------\\n\");
}
 
public OnGameModeInit()
{
        wpshop = CreateDynamicCP(-576.2874, -505.6099, 25.5234, 1.0, -1,-1, -1, 100.0);
        pickupCP = CreateDynamicCP(49.6032,-1523.8682,5.0787, 1.0,-1,-1,-1,100.0);
        object = CreateObject(1550, 49.6032,-1523.8682,5.0787,0,0,96,300);
        AddPlayerClassEx(TEAM_LAPD,285,-571.7858,-505.7367,25.5234,6.1010,0,0,0,0,0,0);
       AddPlayerClassEx(TEAM_LAPD,280,-571.7858,-505.7367,25.5234,6.1010,0,0,0,0,0,0);
       AddPlayerClassEx(TEAM_ROBBERS,111,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,0,0,0,0);
        AddPlayerClassEx(TEAM_ROBBERS,108,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,0,0,0,0);
        return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
        return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
switch(classid)
    {
        case 0:
        {
           gTeam[playerid] = TEAM_LAPD;
           GameTextForPlayer(playerid, \"~0xAA3333AA~LAPD\", 5000, 5);
        }
        case 1:
        {
           gTeam[playerid] = TEAM_LAPD;
           GameTextForPlayer(playerid, \"~0xAA3333AA~LAPD\", 5000, 5);
        }
        case 2:
        {
           gTeam[playerid] = TEAM_ROBBERS;
           GameTextForPlayer(playerid, \"~0xAA3333AA~Robber\", 5000, 5);
        }
        case 3:
        {
           gTeam[playerid] = TEAM_ROBBERS;
           GameTextForPlayer(playerid, \"~0xAA3333AA~Robber\", 5000, 5);
        }
}
}

 
Spoiler for hibák:
-a változók létrehozása a feltétel (if defined filterscript) alatt voltak, és nem volt definiálva a filterscript, amit így figyelmen kívûl hagyott a pawno.
-a CreateDynamicCP-kbõl kimaradt egy adat, még pedig az interiorid, ami szintén -1 lett, hogy mindenhol látszódjon.
-és persze a case-ek utáni pontos vesszõ.

3
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. augusztus 14. - 19:02:58 »
vagy az a hiba, hogy a case 1 és a case 3 után pontos vesszõ van kettõspont helyett, vagy
valószínûleg még elõtte valahol nyitva maradt egy zárójel. azért írja így.másold be, ami elõtte van, vagy nézd át. keress hiányzó zárójelet.
feltéve ha van
 

new wpshop;
new pickupCP;
new object;

4
Kérdések, Segítség / SMF fórummotorral kapcsolatos kérdések
« Dátum: 2014. augusztus 14. - 14:05:39 »
[mod]Ne idézd az elõtted lévõ hozzászólását![/mod]
ez azóta megoldódott, azóta ez a gondom van. xd



 
Idézetet írta: Cube. date=1407976774\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20157\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
hali.
adott a weboldal, adott a téma, minden jó, de amikor idõtúllépés után újra bejelentkezek, rossz linkre irányít...
www.link.hu/action=forum -ra irányít a www.link.hu/index.php?action=forum helyett.
mit kell keresnem, vagy mit csináljak, hogy jó legyen?
 

5
Kérdések, Segítség / SMF fórummotorral kapcsolatos kérdések
« Dátum: 2014. augusztus 14. - 02:39:34 »
hali.
adott a weboldal, adott a téma, minden jó, de amikor idõtúllépés után újra bejelentkezek, rossz linkre irányít...
www.link.hu/action=forum -ra irányít a www.link.hu/index.php?action=forum helyett.
mit kell keresnem, vagy mit csináljak, hogy jó legyen?

6
Készülõ munkák / 100%-ig élõ szemyély igazolvány
« Dátum: 2014. augusztus 14. - 02:27:18 »
használj fixchars include-ot, az ékezetes betûkért.

7
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. augusztus 13. - 13:34:38 »
hát ha így sem mûködik, akkor nem itt van a baj.




public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == Dialog_parancsok)
    {
    if(!response) return ShowPlayerDialog(playerid, Dialog_parancsok, DIALOG_STYLE_LIST, \"{CDF917}Teszt Szeró Parancsok:\", \"{ffffff}Felhasználói Parancsok:\\n{33CCFF}Széf Parancsok:\\n\", \"Választ\", \"Bezár\");
        if(listitem == 0) {
    new DIALOGstringx[4000];
        format(DIALOGstringx, sizeof(DIALOGstringx),\"%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s\",
        \"{b5b3af}Felhasználói Parancsok:                                                 \\n\",
        \"                                                                                 \\n\",
        \"{D9CC79}Hamarosan!                             \\n\",
        \"{D9CC79}  {b5b3af}                                                                                   \\n\",
    \"{b5b3af}\\n                                                                       \\n\");
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_FELHASZNALOCMD, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{b5b3af}Felhasználói Parancsok:\", DIALOGstringx, \"Vissza\",\"\");
        }
        if(listitem == 1) {
    new DIALOGstringx[4050];
        format(DIALOGstringx, sizeof(DIALOGstringx),\"%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s\",
        \"{b5b3af}Széf Parancsok:                                                                 \\n\",
        \"                                                                                         \\n\",
        \"{D9CC79}/ÚjSzéf [széf Jelszava] {b5b3af}- Egy Újszéf létrehozása[Csak Tulajdonosnak]!    \\n\",
        \"{D9CC79}/SzéfNyit [széf Jelszava]  {b5b3af}- Széfed kinyitása!                           \\n\",
        \"{D9CC79}/SzéfPénz {b5b3af}- Széf Összeg tartalmának megtekintése!                                    \\n\",
        \"{D9CC79}/SzéfKivesz [Összeg]  {b5b3af}- Széfbõl egy bizonyos összeg kivétele!            \\n\",
        \"{D9CC79}/SzéfBetesz [Összeg]  {b5b3af}- Széfbe egy bizonyos összeg berakása!             \\n\",
        \"{D9CC79}/SzéfZár  {b5b3af}- Széf bezárása!                                                       \\n\",
    \"{b5b3af}\\n                                                                       \\n\");
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SZEFCMD, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{b5b3af}Széf Parancsok:\", DIALOGstringx, \"Vissza\",\"\");
        }
        }
        if(dialogid == DIALOG_HARC)
    {
                if(response == 1)
                {
                        switch(listitem)
                        {
                            case 0:
                            {
                    SetPlayerFightingStyle (playerid, FIGHT_STYLE_NORMAL);
                                        SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Sikeresen kicserélted a harcstílusod!: normál!\" );
                                }
                                case 1:
                                {
                                    SetPlayerFightingStyle (playerid, FIGHT_STYLE_BOXING);
                                        SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Sikeresen kicserélted a harcstílusod!: box!\" );
                                }
                                case 2:
                                {
                                        SetPlayerFightingStyle (playerid, FIGHT_STYLE_KUNGFU);
                                        SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Sikeresen kicserélted a harcstílusod!: Kung Fu!\" );
                                }
                                case 3:
                                {
                                        SetPlayerFightingStyle (playerid, FIGHT_STYLE_ELBOW);
                                        SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Sikeresen kicserélted a harcstílusod!: Elbow!\" );
                                }
                                case 4:
                                {
                                        SetPlayerFightingStyle (playerid, FIGHT_STYLE_KNEEHEAD);
                                        SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Sikeresen kicserélted a harcstílusod!: Kneehead!\" );
                                }
                                case 5:
                                {
                                        SetPlayerFightingStyle (playerid, FIGHT_STYLE_GRABKICK);
                                        SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Sikeresen kicserélted a harcstílusod!: Grabkick!\" );
                                }
                        }
                }
                else
                {
                        SendClientMessage(playerid, 0xEB000FFF, \"Kiléptél a menübõl.\");
                }
        }
                if(dialogid == DIALOG_MYSIG) {
                if(!response) return 0;
                new String[144];
                if(!(2 < strlen(inputtext) < 19)) {
                SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"A titulosodnak minimum 3, maximum 18 karakteresnek kell lennie!\");
                //return 1;
}
                dini_Set(\"MySig.ini\", pName(playerid), inputtext);
                format(String, sizeof(String), \"Sikeresen beállítottad a titulosod! Megadott szöveg: %s\", inputtext);
                SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, String);
                SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Tipp: A titulus kikapcsolásához használd a /mysigoff parancsot!\");
                SetPVarString(playerid, \"MySig\", inputtext);
}
    if(dialogid == Dialog_color) {
    if(!response) return 0;
        if(listitem == 0) {
                SetPVarString(playerid, \"NameColor\", \"{ffffff}\");
                dini_Set(\"NameColor.ini\", pName(playerid), \"{ffffff}\");
        }
        if(listitem == 1) {
                SetPVarString(playerid, \"NameColor\", \"{33CCFF}\");
                dini_Set(\"NameColor.ini\", pName(playerid), \"{33CCFF}\");
        }
        if(listitem == 2) {
                SetPVarString(playerid, \"NameColor\", \"{E60000}\");
                dini_Set(\"NameColor.ini\", pName(playerid), \"{E60000}\");
        }
        if(listitem == 3) {
                SetPVarString(playerid, \"NameColor\", \"{9900FF}\");
                dini_Set(\"NameColor.ini\", pName(playerid), \"{9900FF}\");
        }
        if(listitem == 4) {
                SetPVarString(playerid, \"NameColor\", \"{6e3d20}\");
                dini_Set(\"NameColor.ini\", pName(playerid), \"{6e3d20}\");
        }
        if(listitem == 5) {
                SetPVarString(playerid, \"NameColor\", \"{2ED683}\");
                dini_Set(\"NameColor.ini\", pName(playerid), \"{2ED683}\");
        }
        if(listitem == 6) {
                SetPVarString(playerid, \"NameColor\", \"{FFFF00}\");
                dini_Set(\"NameColor.ini\", pName(playerid), \"{FFFF00}\");
        }
        if(listitem == 7) {
                SetPVarString(playerid, \"NameColor\", \"{FF9933}\");
                dini_Set(\"NameColor.ini\", pName(playerid), \"{FF9933}\");
        }
        if(listitem == 8) {
                SetPVarString(playerid, \"NameColor\", \"{CECECE}\");
                dini_Set(\"NameColor.ini\", pName(playerid), \"{CECECE}\");
        }
        if(listitem == 9) {
                SetPVarString(playerid, \"NameColor\", \"{ea00ff}\");
                dini_Set(\"NameColor.ini\", pName(playerid), \"{ea00ff}\");
        }
}
 
if(dialogid == Dialog_cb) {
    if(!response) return 0;
        if(listitem == 0) {
                SetPVarString(playerid, \"ChatColor\", \"{ffffff}\");
                dini_Set(\"ChatColor.ini\", pName(playerid), \"{ffffff}\");
        }
        if(listitem == 1) {
                SetPVarString(playerid, \"ChatColor\", \"{33CCFF}\");
                dini_Set(\"ChatColor.ini\", pName(playerid), \"{33CCFF}\");
        }
        if(listitem == 2) {
                SetPVarString(playerid, \"ChatColor\", \"{E60000}\");
                dini_Set(\"ChatColor.ini\", pName(playerid), \"{E60000}\");
        }
        if(listitem == 3) {
                SetPVarString(playerid, \"ChatColor\", \"{9900FF}\");
                dini_Set(\"ChatColor.ini\", pName(playerid), \"{9900FF}\");
        }
        if(listitem == 4) {
                SetPVarString(playerid, \"ChatColor\", \"{6e3d20}\");
                dini_Set(\"ChatColor.ini\", pName(playerid), \"{6e3d20}\");
        }
        if(listitem == 5) {
                SetPVarString(playerid, \"ChatColor\", \"{2ED683}\");
                dini_Set(\"ChatColor.ini\", pName(playerid), \"{2ED683}\");
        }
        if(listitem == 6) {
                SetPVarString(playerid, \"ChatColor\", \"{FFFF00}\");
                dini_Set(\"ChatColor.ini\", pName(playerid), \"{FFFF00}\");
        }
        if(listitem == 7) {
                SetPVarString(playerid, \"ChatColor\", \"{FF9933}\");
                dini_Set(\"ChatColor.ini\", pName(playerid), \"{FF9933}\");
        }
        if(listitem == 8) {
                SetPVarString(playerid, \"ChatColor\", \"{CECECE}\");
                dini_Set(\"ChatColor.ini\", pName(playerid), \"{CECECE}\");
        }
        if(listitem == 9) {
                SetPVarString(playerid, \"ChatColor\", \"{ea00ff}\");
                dini_Set(\"ChatColor.ini\", pName(playerid), \"{ea00ff}\");
        }
}
return 1;
}
CMD:cmds(playerid)
{
        ShowPlayerDialog(playerid, Dialog_parancsok, DIALOG_STYLE_LIST, \"{CDF917}Teszt Szeró Parancsok:\", \"{ffffff}Felhasználói Parancsok:\\n{33CCFF}Széf Parancsok:\\n\", \"Választ\", \"Bezár\");
        return 1;
}

8
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. augusztus 13. - 13:12:26 »
Idézetet írta: Flash date=1407928125\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


és ha nem zcmd-t használ?
 
Nézd már meg a példát amit írt és kiderül :)
 
[/quote]
lol.
tényleg :D
de attól még a callremotefunction hasznosabb, mivel ezt csak behelyezi...nem kell mást átírogatni, ha params-al teszi be, akkor nem fogja felismerni, ha anélkül, akkor meg a parancsból kell kivenni. Én jobbnak tartom :D

9
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. augusztus 13. - 13:02:50 »
és ha nem zcmd-t használ? vagy nem akarja átírni a parancsot zcmd-re?
sokkal egyszerûbb módja is van.....
 

if(!response) return CallRemoteFunction(\"OnPlayerCommandText\",\"is\",playerid, \"/cmds\");

10
Segítségkérés / Rendszeres crash
« Dátum: 2014. augusztus 13. - 12:50:15 »
próbáld meg törölni a gta_sa.set fájlt. a dokumentumokból.

11
Segítségkérés / File-ba új sor nyitás/sortörés
« Dátum: 2014. augusztus 12. - 13:29:54 »
ahhoz alapjáraton az egész OnPlayerText részt átkell írni, és onnantól kezdve tudsz építkezni, ahol lekéred a játékos nevét, és ha az egyezik a fájlban levõvel, akkor kell cserélni..
de neked ehhez elég csak a neveket lementeni, ahol a fájlod így fog kinézni.
changename=Miki
ROOcK
XYZ
PLAYER
és szimplán belekeresel a fájlba, és ha van egyezés, akkor fogod a text-ben kicserélni a nevét a \"changename\"-re.

12
Segítségkérés / File-ba új sor nyitás/sortörés
« Dátum: 2014. augusztus 12. - 13:15:40 »
Idézetet írta: ROOCK date=1407841817\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50022\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
és szerver resi után?


bocs hogy élek ba**meg ha nem érted mit akarok akkor minek idegesíted magad?
 
szerver resi után is, mivel semmi köze a kettõnek egymáshoz.....rég bekellett volna másolnod a kódot, letesztelned, és rájöttél volna, hogy azt csinálja, amit te akarsz.

13
Segítségkérés / File-ba új sor nyitás/sortörés
« Dátum: 2014. augusztus 12. - 13:04:48 »
Idézetet írta: ROOCK date=1407840648\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50022\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
de ugy akarom hogy neve kiirja a nevét ha beirtad hogy /nev (id) és ha nem mentem le valahogy hogy ez az õ idje (vagy õ neve) akkor szerver restartnál ujra elkell játszani é sha lelép a játékos és utánna felép egy másik megkapja az õ idjét :S
 
de mivel a kód az aktuális játékos nevét kéri le, így nem fogja másét kiírni -.-
Spoiler for khm....:
agyfasz.....tiltsátok ki a ....be....

14
Segítségkérés / File-ba új sor nyitás/sortörés
« Dátum: 2014. augusztus 12. - 11:14:31 »
Idézetet írta: ROOCK date=1407803163\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50022\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

sokkal egyszerûbb lenne ha csak szimplán lekérnéd a játékos id-je alapján a  nevet....
igen de akkor az id-t kell valahogy elmenteni de ahoz meg már mysql kell nem?
 
[/quote]
mi a tökömnek mentenéd el az id-t? -.-
egy egyszerû pm parancs.....
 

#include <a_samp>
//#include <sscanf>
#define dcmd(%1,%2,%3) if ((strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) == 0) && ((((%3)[(%2) + 1] == 0) && (dcmd_%1(playerid, \"\")))||(((%3)[(%2) + 1] == 32) && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
dcmd(pm,2,cmdtext);
return 0;
}
dcmd_pm(playerid,params[])
{
new Index;
new tmp[256];  tmp  = strtok(params,Index);
new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index);
if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Használat: /pm [Játékos ID] [Üzenet]\");
new player1 = strval(tmp);
new str[256];
new pname[MAX_PLAYER_NAME];
if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID)
{
       if(player1 != playerid)
       {
        GetPlayerName(player1, pname, sizeof(pname));
        format(str, sizeof(str), \"[KIMENÕ PM] %s (%d): %s\", pname, player1, params[1+strlen(tmp)]);
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFF22AA, str);
        GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
        format(str, sizeof(str), \"[bEJÖVÕ PM] %s (%d): %s\", pname, playerid, params[1+strlen(tmp)]);
        SendClientMessage(player1, 0xFFCC2299, str);
   }
   else return SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Hiba: Magadnak nem küldhetsz üzenetet!\");
     }
else return SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Hiba: Játékos nincs csatlakozva!\");
return 1;
}
strtok(const string[], &index)
{
    new length = strlen(string);
    while ((index < length) && (string[index] <= \' \'))
    {
        index++;
    }
    new offset = index;
    new result[20];
    while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))
    {
        result[index - offset] = string[index];
        index++;
    }
    result[index - offset] = EOS;
    return result;
}

15
Segítségkérés / File-ba új sor nyitás/sortörés
« Dátum: 2014. augusztus 12. - 02:01:42 »
Idézetet írta: ROOCK date=1407799425\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50022\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Szerintem ez összezavarná a dolgaidat és úgy kéne csinálni, hogy \"Nev1\", \"Nev2\".
Ja gondoltam rá hogy ugy kéne de akkor nem tudom hogy hogy kérjem le mert igy a nevek száma véges nem?
mert azt akarom hogy parancsra létrehozzon a playernek a filet amibe eltárol x nevet és ha az a nevü player ir akkor az a \"név\" látszodjon chatbe mert eredetileg csak azt irja mindenkinél hogy anonymus
vagy esetleg még ugy meglehetne oldani Y_INI vel hogy eltárolom a nevét egy udb_hash segítségével INI_WriteInt el
és akkor lekérdezésnél pedig valahogy felbontva kilehet irni valahogy a nevét?
 
[/quote]
sokkal egyszerûbb lenne ha csak szimplán lekérnéd a játékos id-je alapján a  nevet....

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal