Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Hasirama

Oldalak: [1] 2 3 ... 12
1
Segítségkérés / MTA-ba sorompó script??
« Dátum: 2017. július 30. - 16:02:30 »
Idézetet írta: AlexSwamp date=1501421182


   
      Ha pl kaput akarsz lerakni és nem sorompót akkor kell az első három is. :D
   


A válaszából ítélve arra gondoltam, hogy ő az első három koordinátával csak tologatni tudta, de neki szerintem csak forgatás kell:D De lehet igazad van, akkor viszont a hozzászólásom felesleges ebben az esetben:D

2
Segítségkérés / MTA-ba sorompó script??
« Dátum: 2017. július 30. - 13:47:40 »
Idézetet írta: Simi date=1501408952


   
      Tudom már írtam de egyszerűen nem arra mozog amerre én akarom hanem oldalra vagy lefelé. :)
   


Mert gondolom a moveObject-nél az első 3 koordinátát variálod, amik nem azok, amik neked kellenek. Ami neked kell, az a másik 3, amik a forgatást csinálják.

3
Segítségkérés / Több funkciós parancs
« Dátum: 2017. július 27. - 13:01:39 »
Idézetet írta: thegergo02 date=1501151497


   
      Példa:
   
   

function kerekAdatot(adat1,adat2) -- Adat1, Adat2 : Ezeket kérjük be.
outputChatBox(adat1..adat2) -- Kiiratjuk öket
end
addCommandHandler(\"adatkeres\",kerekAdatot) --1. paraméter : a parancs; 2. paraméter : a funkció amit triggerel

   
       
   


Viszont ha szerver oldalon csinálod mindezt, az 1. paraméter a játékos, aki beírta a parancsot, és így tolódik a többi

4
Segítségkérés / Hangulatjelek cserélése
« Dátum: 2017. július 16. - 14:51:02 »
Ah, bakker:D Ezer hála. Sok módon kipróbáltam, így nem. De ez volt a nyerő. Köszönöm szépen!

5
Segítségkérés / Hangulatjelek cserélése
« Dátum: 2017. július 16. - 12:43:25 »
Hali!
 
 
 
Igazából már nem tudok mit kitalálni, mi baja lehet. Remélem valaki tudja rá a választ, és hajlandó ezt velem közölni:D
 

local hangulatjelek = {
{\":D\", \"#dec277*nevet*#FFFFFF\"},
{\":)\", \"#dec277*mosolyog*#FFFFFF\"},
{\":(\", \"#dec277*szomorú*#FFFFFF\"},
{\";)\", \"#dec277*kacsint*#FFFFFF\"},
{\"xD\", \"#dec277*röhög*#FFFFFF\"},
{\"XD\", \"#dec277*röhög*#FFFFFF\"},
{\":O\", \"#dec277*csodálkozik*#FFFFFF\"},
{\":/\", \"#dec277*fintorog*#FFFFFF\"},
}
for k, v in ipairs(hangulatjelek) do
return msg:gsub(v[1], v[2])
end

 
Visszajelzést nem ad, csak annyit tudod, hogy valamiért csak az első tagig megy el, bármilyen esetben. Viszont azt rendesen ki is cseréli. Próbáltam már több módon is, mindig ez a probléma jelentkezett.
 
 
 
Válaszokat előre is köszönöm!

6
Munkaerő keresés / Modellezőt keresünk!
« Dátum: 2017. július 14. - 22:38:19 »
Idézetet írta: BlackSy date=1500064342


   
      Úgy értettem az external-os dolgot. :D Hát köszi, de én készítem a képeket ehhez a szerverhez. :D Legalább tudom, hogy változtatnom kellene. :D
   


:DD Hát.. Ezt megkaptad

7
Segítségkérés / Serial
« Dátum: 2017. július 14. - 12:22:17 »
A Serial a géped bizonyos elemeinek a \"számából\" generálódik. Vegyél új gépet, vagy cseréld ki valamelyik elemét. Pontosan nem tudom melyikekből tevődik össze.

8
Segítségkérés / Admin stats
« Dátum: 2017. július 11. - 20:19:13 »
Hát ha csak 1-ig mentél, akkor a \"currFix\" az elején meg van határozva. Mivel még nem csináltál vele semmit se, így 0 lesz. Az elementDatát utána beállítod, jelenlegi+1-re, tehát ha elsőre csináltad, akkor 1-lesz. Viszont a \"currFix\" még mindig 0, mert azt nem állítottad be újra, csak az elementDatát. Utána a \"currFix\"-et lekérve írtad be a mysql-be, ami 0. Ha viszont nem így van, tényleg egy debug kellene.

9
Segítségkérés / Átlátszó EditBox probléma
« Dátum: 2017. július 08. - 14:32:03 »
Ne local-ra rakd.
 

editBox = guiCreateEdit( 0.43, 0.488, 0.13, 0.03, \"dd\", true )
szoveg = guiGetText ( editBox )

10
Segítségkérés / TÖRÖLHETŐ
« Dátum: 2017. július 08. - 13:51:20 »
Idézetet írta: rusztamas date=1499510486


   
      \"for k,v in ipairs()\" te ezt itt hol használnád? én is pont ilyesmit írok manapság, de még a negyede sincs kész.... :( ennyi publikus belőle, mert a playerek is kideríthetik\"oj5Ep5Z.png\"
   


 
 
 
 
Idézetet írta: Smookey date=1499422765


   
      akik Rendőr Ruhában vannak kapjanak riasztást
   


Mert ezt a részt mivel oldanád meg, ha nem azzal?

11
Segítségkérés / Client oldal localPlayer meghatározása
« Dátum: 2017. július 08. - 08:47:28 »
Még csak most láttam meg. onClientClick-nél elvileg a source = root-al. Lehet az a gond, hogy source helyett localPlayer-t használtam?

12
Segítségkérés / Client oldal localPlayer meghatározása
« Dátum: 2017. július 07. - 21:30:31 »
Értem, azért köszönöm szépen!
 
Az a gondom ezzel, hogy ugye semmilyen visszajelzést nem ad, hol a hiba, 400 sorba sok helyen előfordulhat.
 
Itt egy példa, ami egy gond.
 

function klikk ( button, state, absoluteX, absoluteY, worldX, worldY, worldZ, clickedElement )
....
addEventHandler(\"onClientRender\", [ITTEZMELYIK], PanelRender)
end
addEventHandler ( \"onClientClick\", root, klikk)

 
Nem tudom eldönteni, miért, hogyan fordul elő a gond, de az tuti, hogy több embernek is elkezdi renderelni, mikor valaki megnyitja, mikor bezárja, másiknak is eltűnik.
 
 
 
Ide ha átriggerelem Server oldalra, majd vissza, meg tudom határozni a konkrét playert, mondjuk \"target\". Itt akkor már úgy kellene, hogy az addEventHandlernél a \"target\"-et adom meg? De már szerintem úgy is próbáltam(Nem tudom, már vagy 5-6 módon teszteltem, mindegyik ugyan azzal a hibával működött

13
Segítségkérés / Client oldal localPlayer meghatározása
« Dátum: 2017. július 07. - 21:22:56 »
Öhm, köszixD Megtudtam a családfát, viszont én meg sajnos ezt így angolul nem nagyon értem. Esetleg egy konkrét példát tudnál nekem mondani? Hálás lennék(félre ne értsd, ezért is az vagyok!)

14
Segítségkérés / Client oldal localPlayer meghatározása
« Dátum: 2017. július 07. - 20:48:40 »
Hali!
 
 
 
Igazából nem tudom, mi pontosan a gond.
 
Több helyen is előfordul ez, de most kiemelek egyet, mert mindnél ugyan az a probléma. Pl fut egy render, ami megjelenít egy panelt. Ha ebbe a panelbe tevékenykedünk, néha triggerelődik server oldalra, ekkor megszűnik a render. Mikor visszaérkezik Client oldalra, a render újra előjön, viszont ekkor már bugosan, mindenkinek megjeleníti. Ez egyéb értékekkel is igaz, de van olyan, amikor nem is kell trigger, simán Client oldalon is bebugol, és nem csak az adott játékosnak történnek a dolgok. Ez hogy működik? Mi különbség van a root, localPlayer, stb között? Hogy tudom ezt rendesen meghatározni, hogy csak az adott játékosnak történjenek a dolgok?
 
 
 
Válaszokat előre is köszönöm!

15
Segítségkérés / Kamion pótkocsinak a helyzetének a lekérése
« Dátum: 2017. július 06. - 15:51:55 »

function detachTrailer(theTruck)
    -- theTruck = amire csatlakozik a trailer
-- source = maga a trailer, ami csatlakozik egy járműhöz
 end
addEventHandler(\"onTrailerAttach\", getRootElement(), detachTrailer)

 
Szerver oldali function

Oldalak: [1] 2 3 ... 12
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal