Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - LeonR

Oldalak: [1]
1
Archívum / Infernal Role Play
« Dátum: 2014. szeptember 08. - 20:05:41 »
Nem gond ;) Majd megyünk és szétbasszuk a ti szervereteket is Tupak (vagy mi a szösz) :D
Üdvözlettel T.A.H.

2
Archívum / Infernal Role Play
« Dátum: 2014. szeptember 06. - 14:22:57 »
Most én jövök... Nos Hörry már nagyon unom, és szerintem nem csak én hogy te mindenbe belekötsz. Mert neked semmi se jó. Azt se tudod hogy milyen a szerver, milyenek az adminok stb.. Voltál már fent? Nem hiszem. És csak úgy leírod a szervert DM-nek. Mielõtt pofázni kezdenél jó lenne megbizonyosodni a dolgokról. És attól hogy vannak bandák a szerverbe az nem azt jelenti hogy DM szerver -.- Adminsegéd felvétel 20palyernél... Khm.. \"Nokedlik\"-et NEM VESZÜNK FEL. Minimum kor 14... Valamint azok a dolgok hogy \"Garantáljuk az RP-t Kiszûrjük a NON-osokat és a hackereket.\" Ez nem csak egy marketing szöveg, hanem ez az igazság!...Könnyû nagypofával élni. De ezt sokan utálják. (Én nem lepõdnék meg ha megutálnának téged)

3
Archívum / Infernal Role Play
« Dátum: 2014. szeptember 05. - 20:04:23 »
Infernal Role Play
 

IP: -
 

Weblap: -
 

Bevezetés:
 


Hellósztok.. Újra Infernal RPG :D
De most már új móddal, új várossal
A szerver Palominoba és Montgomerybe pakoltuk át.
A szerver módja egyedi
Desert Lifeból editeltük át Kb egy hét alatt
Jelenleg is folyik a szerver mód fejlesztése.
A szervert a WhaleHosttól béreljük.
 
 

Miért is érdemes feljönni?:
 


Garantáljuk az RP-t
Kiszûrjük a NON-osokat és a hackereket.
Az Admin Team nem \"9\"-évesekbõl áll!
Adminsegéd felvétel, 20playernél.
Nincsenek visszaélõ adminok.
Szabad Leaderek.
Folyamatosan fejlõdik a szerver.
 
 

Help Parancsok:
 



 

/me /do /próba /s /w /h /b /o /pénztárca /kérdés /adminok /dm /mg /pg /db /cheat /fizetésfelvesz /adobefizet /frissít
/jármûvesz /jarmuelad /jarmu2elad /munkakezdés /felsegít /anim /hirdetés /afk
Telefon parancsok: /felhív /felvesz /letesz /107 /104 /105 /555 /av /avfreg
Ház parancsok: /eladház /házkulcs /házvesz / /fizet /jogosítány /kocsikulcs /kocsikulcs2
Bank/Pósta parancsok:/pénzfelvesz /befizetadó /újszámla /bank /házvesz /eladház /házkulcs /eldobtelefon /telefonszám /felmond
Jármû parancsok: /holakocsim /holakocsim2 /csominyit /tankol /motor /csomizár /motorháztetõ /kölcsönkulcsad /eldobkölcsönkulcs
Tag parancsok: /adotagok /mentostagok /rendortagok /taxistagok /tuzoltozagok /szerelotagok /radiostagok
Karakter parancsok: /szendvics /üdítõ /cigi /gps /érme /stats /ment /mennyi /kivégez /italvesz /cptöröl /pénztárca
 

   
 

Szabályok:
 




DM azaz Death Match = Ok nélküli ölés
IC azaz In Character = Szerepen belüli
OOC azaz Out of Character = Szerepen kívüli
RK azaz Revenge Kill = Megölöd aki megölt vagy visszamész oda ahol
megöltek.
PG azaz Power Gaming = Hõsködés. Olyat teszel amit a való életben nem lennél képes
MG azaz Meta Gaming = OOC információ IC-ben való felhasználása
SK azaz Spawn Kill = Ha a játékos interiorba lép be vagy ki és te lelövöd. Ez az SK
 
 
 
Admin Team:
 


Martinez - Tulajdonos/Fejlesztõ
Shane - Tulajdonos/Fejlesztõ
Diaa - Fejlesztõ
Bella - Adminisztrátor
AdminSegéd TGF : Online
 
 

Frakciók:
 

Rendõrség:
 


 
Palomino rendõrei készen állnak a minden napi bevetésre.
Sok rendõr kocsi, és jó felszerelés áll a rendelkezésükre.
Valami gyanúsat látsz? Hívd õket! És már mennek is.
Leadere szabad! További részletekért menny fel a fórumra!
 
 

Nemzeti Adó és Vámhivatal:
 


 
A város vámhivatala mindent megfigyel. Nehéz õket átverni.
Kocsik és gépfegyverekkel felszerelt emberei vonulnak ki a bankrablásokhoz.
A NAV-osok mindenhol ott vannak. Szóval na figyelj ha csempészel valamit.
Leadere szabad! További részletekért menny fel a fórumra!
 
 

Mentõs:
 


 
A város mentõsei készen állnak a betegek ellátásához.
Sok mentõskocsikkal vannak ellátva, így zökkenõmentesen végezhetik dolgukat.
Ha megsérültél vagy sérültet látsz, hívd fel õket!
Leadere szabad! További részletekért menny fel a fórumra!
 
 

69 FM:
 


 
A város rádiósai megkönnyítik a város híreinek közlését, a külvilággal
Ha szeretnél riportot kérni keresd fel õket.
Ha megsérültél vagy sérültet látsz, hívd fel õket!
Leader szabad! További részletekért menny fel a fórumra!
 
 

6x9 Taxi:
 


 
A város taxisai megkönnyítik a városba lévõ közlekedést közlését.
Ha sûrgõs dolgod van, hívd õket, és mennek is.
Sok kocsi áll a rendelkezésükre.
Leadere szabad! További részletekért menny fel a fórumra!
 
 

Infernal Szerelõ Kft:
 


 
Nos a város szerelõi bármilyen javításban és kocsi alakításban segítenek
Ha rossz benzit tankoltál a kocsidba, vagy összetört a kocsid, hívd õket.
Az árakat a leader szabja meg!
Leader szabad! További részletekért menny fel a fórumra!
 
 

Surenyos:
 


 
Nos a város gettójában élnek a \'kékek\' azaz a surenyosok.
Nem érdemes velük kikezedni. Jobb ha távol tartod magad tõlük.
Leadere szabad! További részletekért menny fel a fórumra!
 
 

Martinez Bistro (Maffia):
 


 
Martinez bistrójában helyezkedik el a híres maffia.
Nem érdemes reklamálni nekik, mert könnyen magadra haragíthatod õket.
Ha egyszer megfenyegetnek jobb ha menekülsz, mert ha elkapnak nagy bajba leszel.
Leadere foglalt!
 
 

Munkák:
 

Pizza Futár
 


Feladata a pizzák kihordása a házakhoz.
Egy munkaszezonért kb.:5000 Ft-t keres
 
 
Villanyszerelõ
 

Átdolgozás alatt áll
 

Úttisztító
 


Feladata az utcák tiszítása.
Egy munkaszezonért kb.:5000 Ft-t keres
 
 
Ügyvéd
 


Feladata hogy az ügyefelének érdekeit védje.
Egy munka árát az ügyvéd meg
 
 
Kukás
 

Átdolgozás alatt áll
 

Buszsofõr
 

Átdolgozás alatt áll
 

TAB-Rendszer:
 


Nos ahogy a neve is elmíti ez a rendszer a tabulátorral mûködik.
Szóval ha 2x rákattintunk a nevünkre kihoz egy kis dialogot.
Innen tudunk választani, mit akarunk elvégzni.
Pl: Elõvenni egy fegyvert, vagy eltenni.
De ha közelünkben van valaki, és az õ nevére kattintunk, vele is interakcióba tudunk lépni
Pl: Fegyvet, drogot átadni neki.
 
 
Drog-Rendszer:
 


Nos a drog rendszer lényege az hogy kevlárt kapsz.
Nem fog rángatózni a képernyõ, csak az idõjárásod változik meg.
Szóval ez a drogrendszer nem nagyon hátráltat.
A drog hegyen tudsz füvet szedni, és a drogházban tudod elkészíteni.
 
 
Fegyver-Rendszer:
 


Nos a fegyver rendszer lényege a fegyver elõállítása.
A raktárba tudsz vasat lopni, és abból a fegyvergyárba materialt készíteni.
A materialokból tudsz fegyvereket csinálni. Bombához plasztik is kell.
Csak baseball ütõt, coltot és deserteaglet lehet készíteni.
 
 

Jogosítvány:
 


A jogosítványt Montgomeryben tudjátok letenni, mivel kevés volt a hely palominoba.
A jogsi 3részbõl áll, kresz rutin és a forgalmi.
 
 

Az adminokról:
 


Az adminok tisztelettudóak, \'jófejek\' , és szigorúak.
Mivel fegyelmezés nélkül nincs fegyelem. Az adminok minden kérdésedre válaszolnak.
Nem szabad kéregetni, és b@sztatni az adminokat ugyanazzal a fölösleges kérdéssel.
Szigerúan vesszük az RP-s fogalmakat. Szóval aki csak nonozni akar feljönni a szerverre, azt kitíltjuk.
Tilos a Cleo, Sobeit, Hack és egyéb segédprogram használata tilos (Kivéve a macro és a shortkey)
 
 


4
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. augusztus 31. - 18:59:30 »
Valamiért buggolnak a 3DTextLabel-ek... Nem látszódnak és ráadásul warningolnak is, aminek köszönhentõen nem engedi futtatni a szervert.
(Ez csak egy warning a sok közül)
 
#include <a_samp>
#include <streamer>
public OnGameModeInit()
{
    Create3DTextLabel(\"<<Rendõrség>>\",0x00A3C0AA, 2362.5845,235.6662,26.4082,273.7071);
return 1;
}

 
[mod]Javítottam helyetted a

taget

tagre![/mod]

5
Segítségkérés / 3DTextLabel Bug/Warning
« Dátum: 2014. augusztus 31. - 18:41:31 »
Hellósztok Nok kéne egy kis segítség... Valamiért buggolnak a 3DTextLabel-ek... Nem látszódnak és ráadásul warningolnak is, aminek köszönhentõen nem engedi futtatni a szervert. :s Ha valakinek val valami ötlete, az írjon.. Lécci (Igen C-vel).
A mód Defensive. ( Meg ha átírok valamilyen pozícíót, mindig kapok egy Waringot  :grrrrr: )
Valaki segítsen kérem...
 
#include <a_samp>
#include <streamer>
public OnGameModeInit()
{
    Create3DTextLabel(\"<<Rendõrség>>\",0x00A3C0AA, 2362.5845,235.6662,26.4082,273.7071);
Create3DTextLabel(\"<<Rebel Hotel>>\",0x00A3C0AA, 2273.4802,82.0441,26.4844,184.4852);
Create3DTextLabel(\"<<Ruhabolt>>\",0x00A3C0AA, 2303.5764,-49.5844,26.4844,274.1461);
Create3DTextLabel(\"<<Kórház>>\",0x00A3C0AA, 2359.5693,-95.3594,27.0059,269.2735);
Create3DTextLabel(\"<<Tûzoltóság>>\",0x00A3C0AA, 2430.7092,111.2522,26.9822,85.8073);
Create3DTextLabel(\"<<6x9 Taxi>>\",0x00A3C0AA, 2208.9509,64.5856,27.2157,90.0685);
Create3DTextLabel(\"<<VegyesBolt>>\",0x00A3C0AA, 2277.6060,51.3422,26.4844,5.0371);
Create3DTextLabel(\"<<ExT Bank>>\",0x00A3C0AA, 2303.8408,-16.2787,26.4844,267.4170);
Create3DTextLabel(\"<<Önkormányzat>>\",0x00A3C0AA, 2269.6624,-74.1588,26.7724,354.0933);
Create3DTextLabel(\"<<Raktár>>\",0x00A3C0AA, 2314.9890,33.5324,27.4740,91.0085);
Create3DTextLabel(\"<<TOP1 Rádió>>\",0x00A3C0AA, 2261.4702,34.1433,26.4844,164.6425);
Create3DTextLabel(\"<<ProPhone>>\",0x00A3C0AA, 2303.5789,-68.6475,26.4844,262.5529);
Create3DTextLabel(\"<<Martinez Bistro>>\",0x00A3C0AA, 2304.7129,30.8553,26.4844,282.8494);
Create3DTextLabel(\"<<Posta>>\",0x00A3C0AA, 2333.0381,-17.2620,26.4844,45.0509);
Create3DTextLabel(\"<<Horgászbolt>>\",0x00A3C0AA, 2305.6563,82.3937,26.4787,169.0617);
Create3DTextLabel(\"<<Alice Autó Kft.>>\",0x00A3C0AA, 2214.6245,108.7452,26.4844,77.0338);
Create3DTextLabel(\"<<DrogHáz>>\",0x00A3C0AA, 2647.3745,184.0816,52.4857,320.0863);
Create3DTextLabel(\"<<Inf. Szerelõ Kft.>>\",0x00A3C0AA, 2465.7056,-38.8142,26.8641,183.6151);
Create3DTextLabel(\"<<Nemzeti Adó és Vámhivatal>>\",0x00A3C0AA, 2378.2527,247.8448,26.6984,181.7117);
Create3DTextLabel(\"<<Benzinkút>>\",0x00A3C0AA, 2582.8230,64.1218,26.6000,264.1191);
return 1;
}

6
SA-MP: Szerverfejlesztés / WoodBury
« Dátum: 2014. augusztus 31. - 18:04:13 »
Na helló mindenkinek :D
Hoztam nektek egy kis mappolást. Egyis ismerõsömet megtanítottam mappolni, és egy RP-szerverre akart várost építeni, de nem lett belõle semmi... Így gondoltam publikálom. Hátha valakinek jól jön valakinek...(Figyelem még kezdõ!) Nos a mappolás EQ-LP közötti hídnál helyezkedik el! Bárki simán megtalálja. A map félbe van hagyva, így nézzétek el a hibákat. Remélem tetszeni fog
Átkonvertált Verzió



CreateObject(11532,-909.4000200,2463.8000000,54.3000000,0.0000000,0.0000000,359.7500000); //object(sw_bit_03) (2)
CreateObject(11554,-1103.4004000,2525.4004000,29.8000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sw_bit_02) (1)
CreateObject(11535,-994.4003900,2299.2002000,36.5000000,0.0000000,0.0000000,332.0000000); //object(sw_bit_06) (1)
CreateObject(11560,-890.7998000,2090.5000000,39.0000000,0.0000000,0.0000000,29.9980000); //object(sw_bit_10) (1)
CreateObject(11555,-1110.4000000,2403.2000000,55.6000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sw_bit_15) (1)
CreateObject(16134,-1014.7000000,2362.8999000,35.5000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(des_rockfl1_01) (1)
CreateObject(16134,-1022.1000000,2365.3000000,38.8000000,0.0000000,0.0000000,280.0000000); //object(des_rockfl1_01) (2)
CreateObject(16134,-1030.4000000,2366.8999000,43.1000000,0.0000000,0.0000000,199.9980000); //object(des_rockfl1_01) (3)
CreateObject(4557,-913.7000100,2159.2000000,41.1000000,0.0000000,0.0000000,53.0000000); //object(road10_lan2) (1)
CreateObject(5481,-1037.5996000,2601.7002000,49.3000000,0.0000000,0.0000000,326.7500000); //object(laebridge) (3)
CreateObject(5481,-1125.2998000,2652.7002000,43.7000000,356.0230000,352.9690000,351.7550000); //object(laebridge) (4)
CreateObject(4557,-1209.7000000,2675.8999000,44.7000000,0.0000000,0.0000000,78.2450000); //object(road10_lan2) (2)
CreateObject(3095,-1165.4004000,2677.0000000,40.3000000,0.0000000,90.0000000,256.9950000); //object(a51_jetdoor) (1)
CreateObject(3095,-1173.9000000,2678.8999000,40.3000000,0.0000000,90.0000000,257.2400000); //object(a51_jetdoor) (2)
CreateObject(3095,-1181.9000000,2680.5000000,40.3000000,0.0000000,90.0000000,258.9900000); //object(a51_jetdoor) (3)
CreateObject(8661,-1000.3000000,2568.2000000,47.6000000,0.0000000,354.0000000,308.5000000); //object(gnhtelgrnd_lvs) (12)
CreateObject(900,-990.0000000,2158.1001000,45.4000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(searock04) (1)
CreateObject(900,-963.0999800,2165.3000000,41.3000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(searock04) (2)
CreateObject(900,-978.9003900,2160.6006000,42.5000000,0.0000000,0.0000000,355.9950000); //object(searock04) (3)
CreateObject(900,-990.0999800,2165.3999000,41.6000000,0.0000000,0.0000000,355.9950000); //object(searock04) (4)
CreateObject(16437,-848.5996100,2134.1006000,44.3000000,0.0000000,0.0000000,87.2480000); //object(cn2_roadblock02) (1)
CreateObject(1391,-841.4000200,2117.3999000,71.9000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(twrcrane_s_03) (2)
CreateObject(1388,-841.2999900,2117.3999000,84.3000000,0.0000000,0.0000000,298.0000000); //object(twrcrane_s_04) (1)
CreateObject(2917,-822.5996100,2128.4004000,87.3000000,0.0000000,0.0000000,30.4980000); //object(a51_crane) (1)
CreateObject(2917,-821.7999900,2126.8999000,87.3000000,0.0000000,0.0000000,204.0000000); //object(a51_crane) (2)
CreateObject(8661,-822.5000000,2126.9004000,84.5000000,353.9960000,0.0000000,65.9950000); //object(gnhtelgrnd_lvs) (13)
CreateObject(3580,-964.2000100,2527.0000000,55.7000000,0.0000000,0.0000000,106.0000000); //object(compbigho2_lae) (1)
CreateObject(3583,-954.2998000,2513.6006000,54.3000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(compbigho3_lae) (1)
CreateObject(3601,-955.9000200,2439.8999000,52.3000000,0.0000000,0.0000000,359.7500000); //object(hillhouse04_la) (1)
CreateObject(3608,-1028.8000000,2392.2000000,52.5000000,0.0000000,0.0000000,280.5000000); //object(hillhouse08_la) (1)
CreateObject(3677,-1011.5000000,2487.8000000,56.0000000,0.0000000,0.0000000,175.5000000); //object(lawnhousegreyls) (1)
CreateObject(3741,-1041.8000000,2459.0000000,56.4000000,0.0000000,0.0000000,83.2500000); //object(cehillhse14) (1)
CreateObject(3759,-1013.8000000,2446.6001000,54.9000000,0.0000000,0.0000000,84.0000000); //object(vencanhou01_lax) (1)
CreateObject(3762,-1013.2000000,2465.0000000,55.7000000,0.0000000,0.0000000,358.0000000); //object(cenwlaw4) (1)
CreateObject(3820,-954.5999800,2498.8000000,55.8000000,0.0000000,0.0000000,180.7500000); //object(box_hse_09_sfxrf) (1)
CreateObject(5421,-954.5999800,2479.8999000,55.4000000,0.0000000,0.0000000,271.7500000); //object(laesmokeshse) (1)
CreateObject(5986,-866.2000100,2534.8000000,69.6000000,0.0000000,0.0000000,270.0000000); //object(chateau01_lawn) (1)
CreateObject(900,-844.0999800,2558.8000000,48.9000000,0.0000000,0.0000000,339.9950000); //object(searock04) (3)
CreateObject(900,-837.9000200,2560.3000000,48.0000000,0.0000000,0.0000000,299.9940000); //object(searock04) (3)
CreateObject(9320,-908.9000200,2485.5000000,58.2000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(preshoosbig02_sfn01) (1)
CreateObject(9518,-946.5999800,2316.8000000,44.9000000,0.0000000,0.0000000,125.0000000); //object(bigboxtmp15) (1)
CreateObject(13697,-912.7999900,2384.3999000,40.3000000,0.0000000,0.0000000,334.0000000); //object(tcelhouse06) (1)
CreateObject(13816,-922.7999900,2252.2000000,38.4000000,0.0000000,0.0000000,70.0000000); //object(ce_safeground) (1)
CreateObject(8661,-937.5999800,2271.6001000,41.1000000,0.0000000,0.0000000,339.5000000); //object(gnhtelgrnd_lvs) (13)
CreateObject(17697,-923.7999900,2520.8999000,56.7000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(carlshou1_lae2) (1)
CreateObject(8406,-979.7000100,2481.2000000,53.4000000,0.0000000,356.0000000,90.7500000); //object(carparksign01_lvs) (1)
CreateObject(2946,-863.4000200,2555.3000000,52.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(cr_door_03) (1)
CreateObject(2946,-863.4000200,2549.6001000,52.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(cr_door_03) (2)
CreateObject(2946,-863.4000200,2544.3000000,52.1000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(cr_door_03) (3)
CreateObject(2946,-863.4000200,2539.2000000,52.1000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(cr_door_03) (4)
CreateObject(2946,-863.4000200,2533.6001000,52.1000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(cr_door_03) (5)
CreateObject(10244,-1042.7000000,2429.3000000,56.4000000,0.0000000,0.0000000,352.7500000); //object(vicjump_sfe) (1)
CreateObject(10244,-1021.3000000,2382.5000000,53.2000000,0.0000000,0.0000000,9.9990000); //object(vicjump_sfe) (2)
CreateObject(4639,-985.0000000,2468.8999000,49.3000000,0.0000000,0.0000000,180.0000000); //object(paypark_lan02) (1)
CreateObject(1350,-1194.9000000,2680.5000000,44.8000000,0.0000000,0.0000000,72.0000000); //object(cj_traffic_light4) (1)
CreateObject(5837,-997.9003900,2571.7998000,54.0000000,0.0000000,0.0000000,211.9980000); //object(ci_guardhouse1) (1)
CreateObject(8661,-1006.1000000,2574.1001000,52.6000000,0.0000000,4.0000000,305.9970000); //object(gnhtelgrnd_lvs) (15)
CreateObject(11489,-1005.9004000,2556.5000000,52.2000000,0.0000000,0.0000000,121.2450000); //object(dam_statues) (1)
CreateObject(17534,-921.2999900,2213.3000000,46.8000000,0.0000000,0.0000000,170.0000000); //object(cluckinbell1_lae) (1)
CreateObject(8661,-931.2000100,2219.1001000,40.8000000,0.0000000,0.0000000,350.0000000); //object(gnhtelgrnd_lvs) (16)
CreateObject(8661,-934.2999900,2201.0000000,40.8000000,0.0000000,0.0000000,349.9970000); //object(gnhtelgrnd_lvs) (17)
CreateObject(8661,-913.0000000,2206.7000000,40.8000000,0.0000000,0.0000000,259.9970000); //object(gnhtelgrnd_lvs) (18)
CreateObject(1637,-841.0999800,2061.0000000,42.6000000,0.0000000,0.0000000,36.0000000); //object(od_pat_hutb) (1)
CreateObject(1641,-839.5999800,2071.8000000,40.9000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(beachtowel03) (1)
CreateObject(1643,-844.2000100,2072.8999000,41.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(beachtowel01) (1)
CreateObject(1642,-834.5999800,2061.0000000,41.6000000,0.0000000,0.0000000,282.0000000); //object(beachtowel02) (1)
CreateObject(2406,-842.0999800,2063.7000000,42.2000000,0.0000000,0.0000000,120.0000000); //object(cj_surf_board3) (1)
CreateObject(9237,-838.7000100,2100.6001000,49.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(lighhouse_sfn) (1)
CreateObject(2404,-840.2999900,2061.3000000,42.5000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(cj_surf_board) (1)
CreateObject(1607,-803.2999900,2096.5000000,32.3000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(dolphin) (1)
CreateObject(1605,-798.2999900,2097.2000000,31.9000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(fish1s) (1)
CreateObject(1601,-798.9000200,2095.1001000,32.2000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(fish3s) (1)
CreateObject(1603,-798.5000000,2107.1001000,41.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(jellyfish01) (1)
CreateObject(1603,-797.5000000,2106.2000000,41.1000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(jellyfish01) (2)
CreateObject(1602,-798.0000000,2106.1001000,41.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(jellyfish) (1)
CreateObject(1603,-798.5999800,2106.1001000,41.1000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(jellyfish01) (3)
CreateObject(1602,-799.0000000,2106.1001000,41.2000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(jellyfish) (2)
CreateObject(1461,-839.2999900,2061.6001000,42.1000000,0.0000000,0.0000000,122.0000000); //object(dyn_life_p) (1)
CreateObject(1598,-845.0999800,2069.2000000,41.3000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(beachball) (1)
CreateObject(1641,-838.7000100,2066.1001000,40.9000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(beachtowel03) (2)
CreateObject(1640,-841.0999800,2074.8999000,41.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(beachtowel04) (1)
CreateObject(8875,-861.9000200,2142.7000000,49.5000000,0.0000000,0.0000000,138.0000000); //object(vgsecnstrct14) (1)
CreateObject(8875,-858.5999800,2122.3000000,48.8000000,0.0000000,0.0000000,235.9990000); //object(vgsecnstrct14) (2)
CreateObject(7072,-860.4000200,2417.0000000,107.4000000,0.0000000,0.0000000,354.0000000); //object(vegascowboy3) (1)
CreateObject(8493,-834.5000000,2207.2000000,57.0000000,0.0000000,0.0000000,222.0000000); //object(pirtshp01_lvs) (1)
CreateObject(9159,-834.7999900,2206.8999000,56.9000000,0.0000000,0.0000000,220.7450000); //object(pirtshp02_lvs) (1)
CreateObject(3095,-1146.4000000,2667.8999000,59.9000000,0.0000000,90.0000000,350.0000000); //object(a51_jetdoor) (4)
CreateObject(3095,-1148.0000000,2659.3000000,59.9000000,0.0000000,90.0000000,349.9970000); //object(a51_jetdoor) (5)
CreateObject(3095,-1147.4000000,2659.0000000,59.9000000,0.0000000,270.0000000,349.9970000); //object(a51_jetdoor) (6)
CreateObject(3095,-1145.8000000,2667.8000000,59.9000000,0.0000000,269.9950000,349.9910000); //object(a51_jetdoor) (7)
CreateObject(9131,-1146.1000000,2670.3999000,62.1000000,338.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(shbbyhswall13_lvs) (1)
CreateObject(9131,-1146.2000000,2669.3999000,61.8000000,26.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(shbbyhswall13_lvs) (2)
CreateObject(9131,-1146.4000000,2668.2000000,61.9000000,337.9980000,0.0000000,0.0000000); //object(shbbyhswall13_lvs) (3)
CreateObject(9131,-1146.6000000,2667.2000000,62.1000000,20.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(shbbyhswall13_lvs) (4)
CreateObject(9131,-1146.8000000,2665.3999000,62.0000000,1.9940000,0.0000000,0.0000000); //object(shbbyhswall13_lvs) (5)
CreateObject(9131,-1147.1000000,2663.8999000,62.0000000,1.9940000,0.0000000,0.0000000); //object(shbbyhswall13_lvs) (6)
CreateObject(9131,-1146.9000000,2664.7000000,61.0000000,86.0060000,180.0000000,180.0000000); //object(shbbyhswall13_lvs) (7)
CreateObject(9131,-1147.0000000,2664.6001000,62.7000000,86.0010000,179.9950000,179.9950000); //object(shbbyhswall13_lvs) (8)
CreateObject(9131,-1147.4000000,2662.6001000,61.9000000,1.9940000,0.0000000,0.0000000); //object(shbbyhswall13_lvs) (9)
CreateObject(9131,-1147.5000000,2662.0000000,62.7000000,86.0010000,179.9950000,179.9950000); //object(shbbyhswall13_lvs) (10)
CreateObject(9131,-1147.5000000,2661.1001000,61.9000000,1.9940000,0.0000000,0.0000000); //object(shbbyhswall13_lvs) (11)
CreateObject(9131,-1147.5000000,2661.8999000,61.2000000,86.0010000,179.9950000,179.9950000); //object(shbbyhswall13_lvs) (12)
CreateObject(9131,-1148.0000000,2659.5000000,62.8000000,1.9940000,0.0000000,0.0000000); //object(shbbyhswall13_lvs) (13)
CreateObject(9131,-1148.1000000,2658.5000000,63.6000000,72.0010000,179.9990000,175.9900000); //object(shbbyhswall13_lvs) (14)
CreateObject(9131,-1148.1000000,2658.7000000,61.1000000,66.0010000,0.0040000,355.9810000); //object(shbbyhswall13_lvs) (15)
CreateObject(9131,-1146.1000000,2670.3999000,58.8000000,1.9940000,0.0000000,0.0000000); //object(shbbyhswall13_lvs) (16)
CreateObject(9131,-1146.0000000,2670.3999000,57.3000000,1.9940000,0.0000000,0.0000000); //object(shbbyhswall13_lvs) (17)
CreateObject(9131,-1146.2000000,2669.6001000,59.6000000,86.0010000,179.9950000,179.9950000); //object(shbbyhswall13_lvs) (18)
CreateObject(9131,-1146.2000000,2669.5000000,57.9000000,86.0010000,179.9950000,179.9950000); //object(shbbyhswall13_lvs) (19)
CreateObject(9131,-1146.0000000,2669.7000000,56.0000000,86.0010000,179.9950000,179.9950000); //object(shbbyhswall13_lvs) (20)
CreateObject(9131,-1146.2000000,2668.2000000,58.7000000,337.9940000,0.0000000,0.0000000); //object(shbbyhswall13_lvs) (22)
CreateObject(9131,-1146.2000000,2668.3000000,56.5000000,25.9990000,0.0000000,0.0000000); //object(shbbyhswall13_lvs) (23)
CreateObject(9131,-1147.0000000,2666.1001000,58.3000000,1.9940000,0.0000000,0.0000000); //object(shbbyhswall13_lvs) (24)
CreateObject(9131,-1146.7000000,2666.2000000,57.2000000,1.9940000,0.0000000,0.0000000); //object(shbbyhswall13_lvs) (25)
CreateObject(9131,-1147.0000000,2665.0000000,56.4000000,86.0010000,179.9950000,179.9950000); //object(shbbyhswall13_lvs) (26)
CreateObject(9131,-1147.3000000,2663.7000000,57.3000000,1.9940000,0.0000000,0.0000000); //object(shbbyhswall13_lvs) (27)
CreateObject(9131,-1147.2000000,2663.7000000,58.3000000,1.9940000,0.0000000,0.0000000); //object(shbbyhswall13_lvs) (28)
CreateObject(9131,-1147.5000000,2662.1001000,58.5000000,1.9940000,0.0000000,0.0000000); //object(shbbyhswall13_lvs) (29)
CreateObject(9131,-1147.6000000,2662.2000000,57.0000000,1.9940000,0.0000000,0.0000000); //object(shbbyhswall13_lvs) (30)
CreateObject(9131,-1147.6000000,2661.2000000,59.4000000,86.0010000,179.9950000,179.9950000); //object(shbbyhswall13_lvs) (31)
CreateObject(9131,-1147.7000000,2661.2000000,57.9000000,86.0010000,179.9950000,179.9950000); //object(shbbyhswall13_lvs) (32)
CreateObject(9131,-1147.9000000,2660.1001000,58.5000000,1.9940000,0.0000000,0.0000000); //object(shbbyhswall13_lvs) (33)
CreateObject(9131,-1147.9000000,2660.5000000,56.7000000,337.9940000,0.0000000,0.0000000); //object(shbbyhswall13_lvs) (34)
CreateObject(9131,-1148.4000000,2657.1001000,56.9000000,1.9940000,0.0000000,0.0000000); //object(shbbyhswall13_lvs) (35)
CreateObject(9131,-1148.5000000,2657.1001000,58.3000000,1.9940000,0.0000000,0.0000000); //object(shbbyhswall13_lvs) (36)
CreateObject(9131,-1148.3000000,2657.7000000,59.6000000,337.9940000,0.0000000,0.0000000); //object(shbbyhswall13_lvs) (37)
CreateObject(9131,-1148.5000000,2656.3999000,59.7000000,19.9950000,0.0000000,0.0000000); //object(shbbyhswall13_lvs) (38)
CreateObject(9131,-1147.9000000,2659.6001000,61.7000000,1.9940000,0.0000000,0.0000000); //object(shbbyhswall13_lvs) (39)
CreateObject(9131,-1148.3000000,2657.6001000,62.4000000,1.9940000,0.0000000,0.0000000); //object(shbbyhswall13_lvs) (40)
CreateObject(2774,-1145.4000000,2671.7000000,58.1000000,0.0000000,0.0000000,352.5000000); //object(cj_airp_pillars) (1)
CreateObject(2774,-1148.1000000,2654.1001000,59.4000000,0.0000000,0.0000000,352.4960000); //object(cj_airp_pillars) (2)
CreateObject(3528,-1146.2000000,2671.8000000,70.7000000,0.0000000,0.0000000,182.0000000); //object(vgsedragon) (1)
CreateObject(3528,-1148.4000000,2654.5000000,71.4000000,0.0000000,0.0000000,154.0000000); //object(vgsedragon) (2)
CreateObject(973,-1064.2000000,2640.7000000,54.7000000,0.0000000,4.0000000,148.0000000); //object(sub_roadbarrier) (1)
CreateObject(973,-1071.1000000,2645.1001000,54.2000000,0.0000000,3.9990000,149.4970000); //object(sub_roadbarrier) (2)

 
 
KÉPEK:
http://www.kephost.com/image/Kf2
http://www.kephost.com/image/Kf9
http://www.kephost.com/image/Kfb
http://www.kephost.com/image/Kfs
http://www.kephost.com/image/Kf3
http://www.kephost.com/image/Kf8
http://www.kephost.com/image/KfZ

7
Rendezvények / Old Boys Reunion - Öreg Fiúk Találkozója
« Dátum: 2014. augusztus 18. - 10:08:51 »
(FIGYELEM. AZ EGÉSZ SZÖVEGBEN A SAJÁT VÉLEMÉNYEMET FEJTEM KI.)
Nekem ehhez nincs sok közöm, de érdekelne hogy ennek a rendezvénynek van-e értelme...
Attól hogy összegyûjtitek a régi samp játékosokat, nem lesz valami nagy haszna...
De ez még nagyon nem is számít, de ez most olyan lesz mint egy interjú a régi klánok tagjaival?
Vagy látunk is valami érdekességet például DM-DRIFT-TDM szerûséget?
Amúgy sok sikert hozzá :D

8
Segítségkérés / RCON Lekérés
« Dátum: 2014. augusztus 08. - 16:52:46 »
Azt értem de nekem ez egy másik projekthez kell :D
Köszönöm szépen :)

9
Segítségkérés / RCON Lekérés
« Dátum: 2014. augusztus 08. - 16:39:13 »
Hellósztok! :D
Kéne egy kis segítség...
Mivel a szerveremnek az RCON-ja hosszú és nehéz,  kéne egy parancs aminek beírásával, kiírja az aktuális jelszót... Ezt úgy értem hogy beütöm hogy pl /kispista és kiírja a kódot.Nem muszály kell névhez kötni a parancsot...Elõre is köszönöm a segítségeteket/válaszokat.((U.I.: Nekem nem ad ki olyat hogy MEGOLDATLAN Funció vagy mi :D))

10
Archívum / Infernal Role Play (EQ-LP)
« Dátum: 2014. augusztus 07. - 17:58:13 »

\"width=500
http://kepfeltoltes.hu/140807/coollogo_com-36313742_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
 

IP:-----
 

\"cooltext1669737357_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 


Helló mindenkinek :D
Nos szeretném nektek bemutatni az Infernal RPG-t.
Nos a szerverrõl azt kell tudni hogy ez egy alap falusi mód.
Buggmentes és jól megmappolt kis szerver.
Baráti körben vágtunk bele a szerverbe, és úgy döntöttünk hogy meghírdetjük itt is
 
 

\"cooltext1672475290_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 


Üdvözöllek Infernal Citybe.
San Andreas Északi felében felkvõ két falu egyesült, és így megalakult Infernal City.
Mivel a város körnényén több kissebb falu is található így létrejött Infernal megye aminek a központja LP.
Infernal Citybe él a lakosság nagy része. Mivel még a város lakossága csekéj, így érdemes ott élni.
Te Las Ventuarsba éltél...De mivel ott eluralkodott a bûnözés, prostitúció így eljöttél onnan.
Infernal Citybe jöttél hogy beszélhess a polgármesterrel...
Így mostmár itt kell boldoglúnod tovább.
 
 

\"cooltext1669737717_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 


Nos akkor vágjunk is bele.
A szervert az FPS-Systemtõl béreljük.
Szépen szinte buggmentesen átdolgozott módot használunk.
Folyamatosan fejlesztjük a módot és a mappolást.
Ennek hála 1-2 héten belül rá se lehet majd ismerni a módra.
Nos a szerver azt kínálja hogy nincsenek NON-osok, nincsenek visszaélõ adminok, és a tulajok nem 10 évesek.
Ezeken kívül aki holnap estig feljön (2014.08.08-ig) a szerverre, 10szintet és 1.000.000 Ft-t kap.
A szerveren nincsenek betöltve a frakciók/szervezetek nagy része (Kivétel:Rendõr,Rádiós,BMRC)
A szerveren zéró tolerancia van a hackerekre, nonosokra
Mivel más szervereken nem igen láttunk túl nagy RP-t ezért bevezettük a Global RP-t
Ami annyit foglal magába hogy mindenkire kihat. Így össze tudjuk hozni a playereket.
A Global RP mindig változik így nem lesz unalmas
Parancsok:



Segítség: /b /stats /felhív /112 /letesz /report /adminok /hirdetés /enter /exit /id
Segítség: /leaderek /inni /enni /fizet /személyi /munkaruha /civilruha /cpdel /zsebem /jelszóváltás
Jármûparancsok: /kocsi /forgalmi /jogsi /kocsim /kocsim2 /eladkocsi /ajtó /ajtó2
 
 
 
\"cooltext1669737876_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 

Fõ Tulajdonosok: Leon Wolf , Miles Wolf
 

Al Tulajdonosok: Kusanagi Miyu , Zsanett Wolf
 

Fejlesztõ: Bella Abigail Russo
 

Mapper: Felvétel ON
 

AdminSegéd:  Felvétel ON
 

\"cooltext1672350143_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 

Infernal Rendõrség
 




Rendõrség feladata, hogy fenntartsa a rendet EQ-LP-be.
Parancsai:
/fegyverengedély /fegyverengedélyel /büntetõpont /büntetõpontel /rgov
/motorosruha /jogsiad /jogsiel /szonda /h /h1 /csekk /sokk /bírság
/megbilincsel /elenged /r /rb /börtön /bemér /felszerelés /szolgálat
 
 

Országos Mentõ Szolgálat
 




Feladata a sérültek ellátása, és az életek megmentése.
Parancsai:
/r /rb /megvizsgál /meggyógyít /elfogadm
 
 

69 :D Taxi Zrt
 




Infernal City taxisai bárhova elvisznek Infernal megyén belül. Csak hívd /112
Parancsai:
r /rb /elfogadt /fuvar /taxigov
 
 

Infernal Szerelõ Kft.
 




Infernal City Szerelõi bármilyen autószerelésben segítenek.
Parancsai:
/r /rb  /elfogadsz /szfelhívás /kerékbilincs /megtankol
/vontatás /beparkol /tuningolás /festés /megjavít
 
 

Nemzeti Adó és Vámhivatal
 




A NAV folyamatosan lesi az illegális holmikat.Úgy vigyázz ha ellenõrést tartanak megszívod.
Parancsai:
/sokk /megbilincsel /vonszol /börtön /átkutat /r /rb
 
 

Infernal Fm.
 




Infernal Megyében csak a legjobb zenék mennek.
Parancsai:
/rc /ra /rr /riportad /riportel
 
 

Tûzoltók
 




Látod hogy ég az egyik épület? Hívd a /112-tõ és a tûzoltók mennek is.
Parancsai:
/szolgálat /r /rb /kiszabadít /kiszedkocsi /elfogadf /tgov /tûz1/2/3 /elolt1/2/3
 
 
 
\"cooltext1672350472_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 

Al-Káida
 




Az Al-Kaida egy terrorista csoport, ami elõszeretettel rabol bankot és jó pár embert.
Parancsai: Parancsai:
/szervszoli /f /fb /bankrob
 
 

Black Mesa Kutatóintézet
 




A Black Mesa Kutatóintézet a Global RP miatt lett betéve.Mint ahogy a neve is súgalja ez egy kutató intézet.
Parancsai:
/bmszolgi /f /fb /bemér /bírság
/megbilincsel /vonszol /betesz /elenged /felszerelés /határzár /határnyit
 
 

Al Vagos Delagos
 




Az Al Vagos Delagos egy bûnszövetkezet, ami elõszeretettel rabol bankot.
Parancsai: Parancsai:
/szervszoli /f /fb /bankrob
 
 

La Cosa Nostra
 




A La Cosa Nostra egy szicíliai banda.
Parancsai: Parancsai:
/szervszoli /f /fb /bankrob /lcnszoli
 
 

Terror Elhárítási Központ
 




A TEK feladata a bankrabláskor való kivonulás.
Parancsai: Parancsai:
/szervszoli /f /fb /tekszolgálat /tekgov /megbilincsel /sokk
 
 

\"cooltext1672352197_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 


A szerveren különbözõ rendszerek vannak.
Ilyenek például a házrendszer, amit PPC Housing néven találtunk a neten.
Valamint, indexrendszer is található amit az E-Q betûkkel tudunk váltani.
A szerveren található még tablet rendszer amit a /tablet rendszerrel kapcsolunk ki/be
A szerverre folyamatosan keresünk filerscripteket ezért ez a \"Rendszerek\" menüpont még nem teljes.
Szóval ennek itt a vége :D
 
 

\"cooltext1672351087_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 


Nos a szerveren rengete munka van...
Postás (0 Szint)
Postás keres 0-ás szinten a leggyorsabban XP-t
Villanyszerelõ (5 Szint)
Jó pénz keresõ meló
Szabó (3 Szint)
25.000 FT-ért bármilyen skint varrhatsz magadnak/másoknak
Úttisztító (0 Szint)
Gyors, jól keresõ kis munka. Ajánlott a kezdõknek
Autószállító (10 Szint)
Ez a munka keres a legjobban. Bár az egész megyébe vannak szétszóvra a CP-k
Kéményseprõ (4 Szint)
Tisztíts meg 10 kéményt hogy pénzt kapj
Fuvaros (8 Szint)
Fuvaros munka jól keresõ munka.
Termékértékesítõ (6 Szint)
A termékértékesítõ munka CP-i EQ-LP be vannak átrakva
Ügyvéd (15 Szint)
Az ügyvéd kihozhat embereket a börtönbõl
Pincér (7 Szint)
FC-ben az Étterembe van a pincér munka, ami igen jól keres.
Biztosító (9 Szint)
A biztosítóval köthetsz életbiztosítást
 
 


11
Archívum / Hazzard Role Play
« Dátum: 2014. június 25. - 13:51:03 »

Figyelem! A szerver 2014.06.30-ig karbantartás miatt nem üzemel
 
Hazzard Role Play
 

\"Gyere és élvezd a kisvárosi életet\"
 

IP:-
 

Figyelem! A szerveren TAB-Rendszer mûködik!
 

-==Miért érdemes feljönni?==-
 

Ha már eleged van a sok kis 9 éves adminokból akik folyton kihasználják jogaikat
 

Ha már unod a sok fölösleges frakció a szervereken
 

Ha már eleged van a sok NON-osból
 

Ha már unod hogy semmi RP- nincs a szerveren
 

Itt a helyed
 

-==Bevezetés==-
 

A mód EQ-LP-be játszódik ami két egymáshoz közeli kis falucskában
 


Régen is voltak szervereim de nem voltak túl hosszú életûek.
Haverommal megegyeztünk hogy belevágunk egy saját szerverbe ahol senki sem gátol a hülyeségével.
Így csak a megbízható embereket válogattuk be az AdminTeam-be.
Ennek hála az AdminTeam a kölcsönös tiszteletre és az AdminProtokollra alapul.
 
 
Reméljük egy remek RP-s társaságot tudunk összehozni
 

Egy olyan szervert akarunk létrehozni amiben érzõdik hogy ez tényleg egy kis város.
 

A szervert az FPS-Systemtõl rendeljük mivel a free host bepuccsolt.
 

-==Admin Team==-
 

Fõ Szerver Tulajdonos: Taury, Pragon97
 

Al Tulajdonos: Suzy
 

3*Admin: Jade
 

ADMIN TGF: Offline
 

-==Regisztráció menete==-
 


Na amit felcsatlakozunk a szerverre egy kis dialog fogad minket.
Ami ha nem vagy regisztrálva felkínálja hogy akarsz-e.
 Ha a kilépésre mész autómatikusan töli az adatbázsiból a neved így újra kell regisztrálnod.
A regisztráció után egy kis üzenetet kapunk ahol a szerverrõl és a tulajdonosokról kapunk információt.
Majd a szerver a városházán dob ki. Ahol a korodat és a nemedet kell kiválasztani.
Ezek után a szerver felajánl egy útmutatót. Így nem az adminok dolga ha nem tudod mi hol van (de ennek ellenére mindenbe segítünk)
 
 

-==Mivel érdemes belekezdeni ha most regisztráltam?==-
 


Elõször is ha kérdésem van, most teszem fel az adminnak.
Mivel 2 játszottóra után felkerülsz a teljes játékosok listájára.
Azaz remélhetõleg már tudod az alapvetõ dolgokat.
Ha valaki DM-el MG-zik PG-zik DB-zik használd a /dm /mg /pg /db parancsokat.
Ezzel megkönnyíted az adminok és a saját magad dolgát.
Mivel így nem kell azzal bajlódnod hogy például /report Egy admin jöjjön ide mert valaki DM ezik.
Nos most hogy ezt is tudod, ideje megkeresi az autósiskolát a /gps paranccsal, mert így csak biciklivel közlekedhetsz.
Na ezek után ha munkát keresel megint használd a /gps parancsot.
Itt a munkák nagy része nincs szinthez kötve.
De figyelj oda mert ha kocsit vezetsz és nincs jogsit, sokat fogsz fizetni.
 
 
-==NON Scriptelt Csoportok==-
 


Most biztos azt mondod vajon mi lehet ez a NON Scriptlet Csoport.
Nos ezek a csoportok nincsenek benne a módba.
Tehát ha te akarsz magadnak egy illegál/legál szervezetet minimum 3 tagnak kell lennie.
És maguknak kell meggyártani mindent. Fegyvereket, drogokat stb.
 
 
-==Frakciók==-
 

Sheriff Központ
 

Rendõrök készen állnak a városban lévõ rendfenntartásra
 

A rendõrök minden helyzetet nyugodtan kezelnek hogy ne keltsenek zûrzavart a városban
 


Feladatuk hogy igazoltassanak elkapjaák az elkövetõket.
Ezért nagyon sok parancs áll rendelkezésükra.
 
 
Nemzeti Adó és Vámhivatal
 

A NAV nagy tekintélyt fordítanak a város felügyelésére hogy ne történjen illegális fegyver/drog behozatal
 

Õk segítenek a rendõröknek a nyomozás során, illetve kutatják át a házakat épületeket
 

Szerelõ Társaság
 

A város szerelõi készen állnak ha valami baj történne a kocsiddal.
 

Vagy ha egy kis dugi tuningolásra lenne szükséged, õk majd segítenek.
 

A szerelõk feladata hogy a vevõ igényei szerint alakítsák ki az autóját.
 

Tûzoltóság
 

Kigyulladt a kocsid?Vagy beszorultál?Vagy ég egy épület? Hívd õket!.
 

Tûzoltók a nap 24-órájában készen állnak.
 

Itt a tûzoltónak is van feladata, ha kocsival nagyot ütközöl akkor beszorulsz a kocsiba, ahonnan csak a tûzoltó hozhat ki
 

Rádiós Zrt.
 

Rádiósok beszámolnak a város híreirõl.
 

Alapítottál egy csoportot? És szertenéd bemutatni? Kérj interjút!
 

Nagyon a rádiósnak nincs sok munkája de ennek ellenére kapja a fizetést :D!
 

Nincs sok parancsa de ez épp elég ahhoz hogy egy jó frakció legyen belõle.
 

Bandák
 

Hazzard megyébe minden megtörténhet.
 

Itt élnek a város legveszélyesebb emberei.Nem érdemes beléjük kötni.
 

A Maffia mindenhol ott van. De nem árt félni a Surenosoktól sem.
 

-==Munka lehetõségek==-
 


 
Kertész munka
<A város szépségét a virágok adják, ezért a kertészek igen gyakran ültetnek>
Úttisztító
<A város utcáin a lakosok elég gyakran szemetelnek, így az úttisztítók feladata hogy széppé tegyék a várost>
Fa szállító
<A megye közelében sok az erdõ, így jó bevételt nyújt a faipar>
Pizzás
<A város éhes lakosai ha gyors kajára vágynak pizzát rendelnek, ezért felelnek a város Pizzafutárjai>
Lakberendezõ
<A megye lakóházainak szépségérõl felszereltségérõl a lakberendezõk  szolgálnak>
Kamionos
<A város folyamatosan fejlõdik, ennek hála a kamionosok is nagy segítséget nyújtanak, az anyagok szállításában>
 
 

-==Elérhetõségek==-
 

Fõ Tulajdonos Taury Skype : taury.yt
 

Fõ Tulajdonos Taury Freemail : [email protected]
 

Fõ Tulajdonos Pragon97 : pragon151
 

-==Ház Rendeszer==-
 


A szerveren van egy alap házrendszer amit csak a fõ tulajdonos tud használni.
3 nagyságú házat lehet lehozni.Kicsi,Közepes,Nagy.
Ha vettél egy házat a /házkulcs paranccsal tudod kinyitni az ajót elõtt!
Csak egy házad lehet!De ezt a szerver úgyis kiírja.
 
 
-==Drog Rendszer==-
 

A szerveren található drogrendszer.
 


Elõnye és hátránya van.De a hátrányát nem akarom lelõni :D.
Az elõnye hogy kevlárt kapsz.
A városon kívül van egy kis ház. Az a drogház.
Ott lehet marihuánát kokaint szedni a /szed paranccsal
 
 

-==Bankrablás==-
 


A szerveren nehéz bankot rabolni, mivel rengeteg material kell hozzá.
A \"Mati\"-t csak a raktárból lophatsz, de csak gettósként.
Majd a Fegyvergyártó épületbe mész és fegyverkészítõnek állsz be.
Ezek után a /készít parancsot használod és mati-t gyártasz. Ebbõl csinálhatsz Ütõt,Colt45-öt,Deaglet.
Na ha elég mati összegyült a /összerak parancsal tudsz bombát csinálni.
Egy bankrablásnál érdemes Deagleel menni mivel az a leghatásosabb.
Vigyáznotok kell mivel a zsaruk sec-perc alatt ott lesznek a bank elõtt.
A többi RP dolga.
 
 
-==TAB-Rendszer==-
 


No ez a TAB rendszer a szerver legalapvetõbb dolga.
Ha benyomjuk a TAB-ot és kétszer rákattintunk a a nevünkre kiad egy dialogot, ami 3 részegységbõl áll.
Iratok,Fegyver,Egyéb. Az iratokba benne van minden ami szükséges egy igazoltatáshoz.
A fegyver menüpontban, ugyancsak 3 egység van azaz 3 fegyver, ütõ,colt45, deagle.
Az egyéb menüpontba, kokait,mariuánat, cigarettát lehet elõvenni.
 
 
-==Help Parancsok==-
 



/me /do /próba /s /w /h /b /pénztárca /report /adminok /107 /104 /105 /555 /fizetésfelvesz /adobefizet
dm /mg /pg /db /cheat /jármûvesz /jarmuelad /jarmu2elad /o /munkakezdés /felsegít /anim /hirdetés /afk
/kölcsönkulcsad /eldobkölcsönkulcs /felhív /felvesz /letesz /szendvics /üdítõ /cigi /érme /gps /av /avfreg /újszámla
/frissít /stats /ment /fizet /cptöröl /italvesz /jogosítány /bank /kocsikulcs /kocsikulcs2 /mennyi /kivégez
 /pénzfelvesz /befizetadó /tankol /motor /házvesz /eladház /házkulcs /eldobtelefon /telefonszám /felmond
/holvan1 /holvan2 /csominyit /csomizár /motorháztetõ /ov /házszéf /parkol /parkol2
 
 
-==RP-Szabályok==-
 



IC (In Character) - Szerepben (Amit a karaktered mond)
OOC (Out Of Character) - Szerepen kívül (A /b-t kell ilyenkor használni)
IG (In Game) - Játékban
IRL (In Real Life) - A valóságban
RP (Role Play) - Szerep játék
PG (Power Gaming)-Hõsködés (Pl:Egyedül rabolsz ki egy bankot mert te vagy \"Rambó\")
DM (Death Match)- Ok nélküli ölés (Odamész egy gyalogoshoz és csak úgy fejbelövöd)
DB (Drive By)- Kocsival elütsz(vagy sofõrként lõsz) valakit ezzel megölöd/megsebzed
MG (Meta Gaming)- Szerpen kívüli adat felhasználása szerepben(PL: TS3-man beszélsz valakivel hogy mennyen érted)
RK (Revenge Kill)- Halál utáni bosszúállás (Megöltek, és te visszamész hogy megöld te is)
WK (Write Kill)- Írás közben lelõsz valakit
SK (Spawn Kill)- Játékost megölsz ha ki jön egy épületbõl
 
 
 
-==Képek==-
 

A szerveren rengeteg épület van csak néhányat mutatok be képekkel!
 

Figyelem!A Sobeit csak a hackerek kiszûrésére és a jobb képekért lett feltelepítve!
 

12
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Hawaii RPG ~ Clans.hu (0.3z)
« Dátum: 2014. június 25. - 12:35:35 »
!ELÕRE IS ELNÉZÉST !((Tudom hogy nincs elfogadva a topic de muszály írnom. Sajnálom...)) Na akkor kezdjük: Ezt akarod kitenni? Ez semmi. Csak képekbõl áll. Sõt, a nagyságán csak a betûméret nyom. Semmi átdolgozás, semmi szépítés. Csak össze van dobva. Várhatsz arra hogy ezt elfogadják. :facepalm:

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal