Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - bizsi

Oldalak: [1] 2 3
1
Archívum / SA:MP Object MTA-ba porbléma
« Dátum: 2015. április 02. - 21:19:54 »
Sziasztok lenne egy olyan gondom hogy berakom a SA:MP objecteket MTA-ba és nem tudok törölni objecteket. Nem mutassa bal alúl a kis ikont és ha betöltök egy mappot azt pedig nem tölti be. Mi lehet a gond?

2
Archívum / Revans Roleplay mod kérés
« Dátum: 2015. március 27. - 14:39:41 »
Nekem is elküldenéd :D

3
Archívum / Phone-System
« Dátum: 2015. március 10. - 20:02:17 »
Sziasztok mikor használnám a telefon azt írja \" Már használod a telefonodat\" nem zavar be semmi nincs más telefon system elindítva stb de mégse jövök rá hogy mi lehet vele a gond. Ötletek?

4
Archívum / Skin csere interiorba!
« Dátum: 2015. február 08. - 08:11:08 »
Köszönöm szépen a válaszokat :)

5
Archívum / Skin csere interiorba!
« Dátum: 2015. február 06. - 20:16:33 »
Sziasztok nem nem egy újabb szar gagyi szerver stb van szó csak érdekelne régen foglalkoztat már hogy hogy lehet megcsinálni hogy csak interiorba lehessen átöltözni ugye az alap Zeros bug miatt? Mert keresgéltem már mondtak több dolgot is de egyszerűen nem találom sehol vagy nem jövök rá hogy kellene! Köszönöm a segítséget

6
Archívum / Adott szám hivása (Szerelő,OMSZ,PD stb)
« Dátum: 2015. január 31. - 21:47:24 »
Nos abba kérnék segitséget hogy hogy tudnám megcsinálni hogy egy adott számot ha hivnak akkor egy bizonyos frakciónak jelzi ki?

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. január 31. - 21:52:12

Megoldva zárható!!!!

7
Archívum / Carshop-System nem spawnolja le a kocsit problém
« Dátum: 2014. december 30. - 00:07:02 »
function carshop_updateVehicles( forceUpdate )
local blocking = { }
for key, value in ipairs( getElementsByType( \"player\" ) ) do
local x, y, z = getElementPosition( value )
table.insert(blocking, { x, y, z, getElementInterior( value ), getElementDimension( value ), true } )
end
for key, value in ipairs( getElementsByType( \"vehicle\" ) ) do
local x, y, z = getElementPosition( value )
table.insert(blocking, { x, y, z, getElementInterior( value ), getElementDimension( value ), false } )
end
for key, value in ipairs( shops ) do
if #value[\"spawnpoints\"] > 0 and #value[\"prices\"] > 0 then
   local canPopulate = true
   for k, v in ipairs( blocking ) do
      if (v[6]) then
         if (value[\"blippoint\"][4] == v[4] and value[\"blippoint\"][5] == v[5]) then
            if getDistanceBetweenPoints3D( value[\"blippoint\"][1], value[\"blippoint\"][2], value[\"blippoint\"][3], v[1], v[2], v[3] ) < 150 then
               canPopulate = false
               break
            end
         end
      end
   end
   if  forceUpdate then
      canPopulate = true
   end
   if canPopulate then
      for k, v in ipairs( value[\"spawnpoints\"] ) do
         local data = value[\"prices\"][ math.random( 1, #value[\"prices\"] ) ]
         if v[\"vehicle\"] and isElement( v[\"vehicle\"] ) and data then
            respawnVehicle( v[\"vehicle\"] )
            local model = getVehicleModelFromName(data[1]) or tonumber(data[1])
            if getElementModel(v.vehicle) == model or setElementModel(v.vehicle, model) then
               local color1, color2 = getRandomVehicleColor(v.vehicle)
               if color1 then
                  setVehicleColor( v.vehicle, color1, color2 or color1, color1, color2 or color1 )
               end
               exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(v[\"vehicle\"], \"carshop:cost\", data[2], false)
               exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(v[\"vehicle\"], \"carshop:taxcost\", 2*(vehicleTaxes[getVehicleModelFromName(data[1])-399] or 25), false)
               setElementFrozen(v[\"vehicle\"], false)
               setVehicleVariant(v.vehicle, exports[\'vehicle-system\']:getRandomVariant(getElementModel(v.vehicle)))
               setTimer(setElementFrozen, 1000, 1, v[\"vehicle\"], true)
            else
               outputDebugString(\"Carshop: Failed to spawn a \"..data[1])
            end
         else
            local canPopulate2 = true
            for _, va in ipairs( blocking ) do
               if (v[4] == va[4] and v[5] == va[5]) then
                  local distance = getDistanceBetweenPoints3D( v[1], v[2], v[3], va[1], va[2], va[3] )
                  if distance < 4 then
                     canPopulate2 = false
                     break
                  end
               end
            end
            if canPopulate2 then
               local vehicle = createVehicle( getVehicleModelFromName(data[1]) or tonumber(data[1]), v[1], v[2], v[3], v[4], v[5], v[6]  )
               if not vehicle then
                  outputDebugString(\"failed to swawna \"..data[1])
                  --next
               else
                  setElementInterior(vehicle, v[4])
                  setElementDimension(vehicle, v[5])
                  setVehicleLocked( vehicle, true )
                  setTimer(setElementFrozen, 1000, 1, vehicle, true )
                  setVehicleDamageProof( vehicle, true )
                  setVehicleVariant(vehicle, exports[\'vehicle-system\']:getRandomVariant(getElementModel(vehicle)))
                  v[\"vehicle\"] = vehicle
                  local x = v[1] - ( ( math.cos ( math.rad (  v[6] ) ) ) * 1.5 )
                  local y = v[2] - ( ( math.sin ( math.rad (  v[6] ) ) ) * 1.5 )
                  local tempPickup = createPickup(x, y, v[3], 3, 1239)
                  exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(tempPickup, \"carshop:parentCar\", v[\"vehicle\"], false)
                  exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(v[\"vehicle\"], \"carshop:cost\", data[2], false)
                  exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(v[\"vehicle\"], \"carshop\", true, false)
                  exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(v[\"vehicle\"], \"carshop:childPickup\", tempPickup, false)
                  exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(v[\"vehicle\"], \"carshop:taxcost\", 2*(vehicleTaxes[getVehicleModelFromName(data[1])-399] or 25), false)
                  --[[ Second hand: future use
                  exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(v[\"vehicle\"], \"carshop:secondhand\", data[3], false])
                  if (data[3]) then
                  end
                  --]]
               end
            end
         end
      end
   else
      for k, v in ipairs( value[\"spawnpoints\"] ) do
         if v[\"vehicle\"] and isElement( v[\"vehicle\"] ) then
            respawnVehicle( v[\"vehicle\"] )
         end
      end
   end
end
end
end
function carshop_pickupUse(thePlayer)
local parentCar = getElementData(source, \"carshop:parentCar\")
if parentCar and isElement(parentCar) then
local costCar = getElementData(parentCar, \"carshop:cost\")
local costTax = getElementData(parentCar, \"carshop:taxcost\")
if costCar and costTax then
   triggerClientEvent(thePlayer, \"carshop:showInfo\", parentCar, costCar, costTax)
end
cancelEvent()
end
end
addEventHandler(\"onPickupHit\", getResourceRootElement(), carshop_pickupUse)
function carshop_Initalize( )
carshop_updateVehicles( true )   
setTimer( carshop_updateVehicles, 120000, 0, false )
end
addEventHandler( \"onResourceStart\", getResourceRootElement(), carshop_Initalize)
function carshop_blockEnterVehicle(thePlayer)
local isCarShop = getElementData(source, \"carshop\")
if (isCarShop) then
local costCar = getElementData(source, \"carshop:cost\")
local payByCash = true
local payByBank = true
if not exports.global:hasMoney(thePlayer, costCar) or costCar == 0 then
   payByCash = false
end
local money = getElementData(thePlayer, \"bankmoney\") - costCar
if money < 0 or costCar == 0 then
   payByBank = false
end
triggerClientEvent(thePlayer, \"carshop:buyCar\", source, costCar, payByCash, payByBank)
end
cancelEvent()
end
addEventHandler( \"onVehicleEnter\", getResourceRootElement(), carshop_blockEnterVehicle)
addEventHandler( \"onVehicleStartEnter\", getResourceRootElement(), carshop_blockEnterVehicle)
function carshop_buyVehicle(paymentMethod)
if client then
if getElementData(client, \"license.car\") == 1 then
   local isCarshopVehicle = getElementData(source, \"carshop\")
   if (isCarshopVehicle) then
      if not exports.global:canPlayerBuyVehicle(client) then
         outputChatBox(\"Nem lehet több járműved!\", client, 0, 255, 0)
         return
      end
      local costCar = getElementData(source, \"carshop:cost\")
      if (paymentMethod == \"cash\") then
         if not exports.global:hasMoney(client, costCar) or costCar == 0 then
            outputChatBox(\"Nincs elég pénzed..\", client, 0, 255, 0)
            return
         else
            exports.global:takeMoney(client, costCar)
         end
      elseif (paymentMethod == \"bank\") then
         local money = getElementData(client, \"bankmoney\") - costCar
         if money < 0 or costCar == 0 then
            outputChatBox(\"Nincs elég pénz a bankszámládon..\", client, 0, 255, 0)
         else
            exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(client, \"bankmoney\", money, false)
            mysql:query_free(\"UPDATE characters SET bankmoney=\" .. mysql:escape_string((tonumber(money) or 0)) .. \" WHERE id=\" .. mysql:escape_string(getElementData( client, \"dbid\" )))
         end
      else
         outputChatBox(\"No.\", client, 0, 255, 0)
         return
      end
      local dbid = getElementData(client, \"account:character:id\")
      local modelID = getElementModel(source)
      local x, y, z = getElementPosition(source)
      local rx, ry, rz = getElementRotation(source)
      local col = { getVehicleColor(source) }
      local color1 = toJSON( {col[1], col[2], col[3]} )
      local color2 = toJSON( {col[4], col[5], col[6]} )
      local color3 = toJSON( {col[7], col[8], col[9]} )
      local color4 = toJSON( {col[10], col[11], col[12]} )
      local letter1 = string.char(math.random(65,90))
      local letter2 = string.char(math.random(65,90))
      local var1, var2 = getVehicleVariant(source)
      local plate = letter1 .. letter2 .. math.random(0, 9) .. \" \" .. math.random(1000, 9999)
      local locked = 1
      local insertid = mysql:query_insert_free(\"INSERT INTO vehicles SET model=\'\" .. mysql:escape_string(modelID) .. \"\', x=\'\" .. mysql:escape_string(x) .. \"\', y=\'\" .. mysql:escape_string(y) .. \"\', z=\'\" .. mysql:escape_string(z) .. \"\', rotx=\'\" .. mysql:escape_string(rx) .. \"\', roty=\'\" .. mysql:escape_string(ry) .. \"\', rotz=\'\" .. mysql:escape_string(rz) .. \"\', color1=\'\" .. mysql:escape_string(color1) .. \"\', color2=\'\" .. mysql:escape_string(color2) .. \"\', color3=\'\" .. mysql:escape_string(color3) .. \"\', color4=\'\" .. mysql:escape_string(color4) .. \"\', faction=\'-1\', owner=\'\" .. mysql:escape_string(dbid) .. \"\', plate=\'\" .. mysql:escape_string(plate) .. \"\', currx=\'\" .. mysql:escape_string(x) .. \"\', curry=\'\" .. mysql:escape_string(y) .. \"\', currz=\'\" .. mysql:escape_string(z) .. \"\', currrx=\'0\', currry=\'0\', currrz=\'\" .. mysql:escape_string(rz) .. \"\', locked=\'\" .. mysql:escape_string(locked) .. \"\',variant1=\"..var1..\",variant2=\"..var2)
      if (insertid) then
         exports.logs:dbLog(client, 6, \"ve\"..tostring(insertid), \"BOUGHTNEWCAR \".. costCar)
         call( getResourceFromName( \"item-system\" ), \"deleteAll\", 3, insertid )
         exports.global:giveItem( client, 3, insertid )      
         local tempPickup = getElementData(source,\"carshop:childPickup\")
         if (isElement(tempPickup)) then
            destroyElement(tempPickup)
         end
         destroyElement(source)               
         exports[\'vehicle-system\']:reloadVehicle(insertid)
         outputChatBox(\"Gratulálok, megvetted a járművet!\", client)
         outputChatBox(\"A \'/park\' paranccsal parkolhatod le a kívánt helyen,\", client)
         outputChatBox(\"ha széthagyod valószínűleg törölve lesz.\", client)
      end
   end
else
   outputChatBox(\"Jogosítványra van szükséged a vásárláshoz.\", client, 255, 0, 0)
   return
end
end
end
addEvent(\"carshop:buyCar\", true)
addEventHandler(\"carshop:buyCar\", getRootElement(), carshop_buyVehicle)
local vehicleColors
function getRandomVehicleColor( vehicle )
if not vehicleColors then
vehicleColors = { }
local file = fileOpen( \"vehiclecolors.conf\", true )
while not fileIsEOF( file ) do
   local line = fileReadLine( file )
   if #line > 0 and line:sub( 1, 1 ) ~= \"#\" then
      local model = tonumber( gettok( line, 1, string.byte(\' \') ) )
      if not vehicleColors[ model ] then
         vehicleColors[ model ] = { }
      end
      vehicleColors[ model ][ #vehicleColors[ model ] + 1 ] = {
         tonumber( gettok( line, 2, string.byte(\' \') ) ),
         tonumber( gettok( line, 3, string.byte(\' \') ) ) or nil,
      }
   end
end
fileClose( file )
end
local colors = vehicleColors[ getElementModel( vehicle ) ]
if colors then
return unpack( colors[ math.random( 1, #colors ) ] )
end
end
function fileReadLine( file )
local buffer = \"\"
local tmp
repeat
tmp = fileRead( file, 1 ) or nil
if tmp and tmp ~= \"\\r\" and tmp ~= \"\\n\" then
   buffer = buffer .. tmp
end
until not tmp or tmp == \"\\n\" or tmp == \"\"
return buffer
end
function isForSale(vehicle)
if type(vehicle) == \"number\" then
elseif type(vehicle) == \"string\" then
vehicle = tonumber(vehicle)
elseif isElement(vehicle) and getElementType(vehicle) == \"vehicle\" then
vehicle = getElementModel(vehicle)
else
return false
end
for _, shop in ipairs(shops) do
for _, data in ipairs(shop.prices) do
   if getVehicleModelFromName(data[1]) == vehicle then
      return true
   end
end
end
return false
end
-- verify all shop vehicles exist
addEventHandler(\"onResourceStart\", getResourceRootElement( getThisResource( ) ),
function( )
for _, shop in ipairs(shops) do
   for _, data in ipairs(shop.prices) do
      local model = getVehicleModelFromName(data[1]) or tonumber(data[1])
      if not model or not getVehicleNameFromModel( model ) then
         outputDebugString( \"Carshop: Invalid Car: \" .. data[1] )
      end
   end
end
end
)
function carGrid( thePlayer )
if exports.global:isPlayerAdmin(thePlayer) then
triggerClientEvent(thePlayer, \"carshop:cargrid\", thePlayer, shops)
end
end
addCommandHandler(\"listcarprices\", carGrid)

8
Archívum / Carshop-System nem spawnolja le a kocsit problém
« Dátum: 2014. december 29. - 23:58:02 »
Ha jól értelmezem amit kérsz akkor 478

9
Archívum / Carshop-System nem spawnolja le a kocsit problém
« Dátum: 2014. december 29. - 23:53:15 »
Megtaláltam meg is van ahiba de még igyse jó! :/

10
Archívum / Carshop-System nem spawnolja le a kocsit problém
« Dátum: 2014. december 29. - 23:25:41 »
És a debugscriptet hol tudom megnézni mert sokmindent hozott ki :DDD

11
Archívum / Carshop-System nem spawnolja le a kocsit problém
« Dátum: 2014. december 29. - 19:07:06 »
Sziasztok lenne egy adott carshop-system: http://kepfeltoltes.hu/view/141229/mta-screen_2014-12-29_19-03-04_www.kepfeltoltes.hu_.png
Probléma az amikor rényomok hogy megvegyem leveszi a pénzt de nem spawnolja le a kocsit, mi lehet a probléma?

12
Archívum / Resource-ok betöltése SERVER restart nélkül
« Dátum: 2014. december 27. - 19:11:28 »
Sziasztok olyan segítség kellene hogy ha beírom az adott parancsot le frissíti az adott resource-okat és ha uj van letölti. de nekem nem tölti le !

14
Konzolt meg ilyeneket hogy csináltad vagy mivel hogy más a kinézete az alaptól? :D

15
Archívum / Infobox ( Kereső nem volt a barátom )
« Dátum: 2014. december 17. - 19:27:31 »
Ezt is átnéztem ezzel se müködött :(

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal