Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Minibig15

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Kapu nyitási probléma
« Dátum: 2014. március 26. - 21:32:26 »
Elnézést a fogalmazásért, nem nyitja ki. Annyit elértem a sugár megváltoztatásával, hogy nem írja ki az else ágban lévõ szöveget.

2
Segítségkérés / Kapu nyitási probléma
« Dátum: 2014. március 26. - 21:05:01 »
Így se jó, nem írja a szöveget de nem nyitja ki

3
Segítségkérés / Kapu nyitási probléma
« Dátum: 2014. március 22. - 20:47:56 »
Ha beállok a kapu elé azt írja ami az else ágba van, de miért ?
Íme a script:
 

enum doorEnum {
d_id,
        Float: d_x,
Float: d_y,
Float: d_z,
Float: d_ix,
Float: d_iy,
Float: d_iz
}
new dInfo[][doorEnum] = {
{5020,100.0000000,-164.9000000,3.3000000, 100.0000000,-164.9000000,-1.0000000} //Ezek a kordináták id, alap helyzet, nyitási helyzet
};
public OnGameModeInit()
{
for(new i=0; i<sizeof(dInfo); i++)
{
    CreateObject(dInfo[d_id] ,dInfo[d_x], dInfo[d_y], dInfo[d_z], 0.0000000,0.0000000,0.0000000); // itt hozom létre az objectet
}
}
CMD:nyit(playerid, params[])
{
for(new i=0; i<sizeof(dInfo); i++)
{
 if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, dInfo[d_x], dInfo[d_y], dInfo[d_z]))
 {
    MoveObject(dInfo[d_id], dInfo[d_ix], dInfo[d_iy], dInfo[d_iz], 2);
 }
 else
 {
    SendClientMessage(playerid, COLOR_WARNING, \"Nem vagy kinyítható ajtó elõtt!\");
 }
}
return 1;
} // itt a parancs

 
Beírom hogy /nyit és nem nyitja ki, hanem ami az else ágban van az csinálja
Válaszokat elõre is köszönöm!

4
Segítségkérés / Kapu nyitási probléma
« Dátum: 2014. március 26. - 21:32:26 »
Elnézést a fogalmazásért, nem nyitja ki. Annyit elértem a sugár megváltoztatásával, hogy nem írja ki az else ágban lévõ szöveget.

5
Segítségkérés / Kapu nyitási probléma
« Dátum: 2014. március 26. - 21:05:01 »
Így se jó, nem írja a szöveget de nem nyitja ki

6
Segítségkérés / Kapu nyitási probléma
« Dátum: 2014. március 22. - 20:47:56 »
Ha beállok a kapu elé azt írja ami az else ágba van, de miért ?
Íme a script:
 

enum doorEnum {
d_id,
        Float: d_x,
Float: d_y,
Float: d_z,
Float: d_ix,
Float: d_iy,
Float: d_iz
}
new dInfo[][doorEnum] = {
{5020,100.0000000,-164.9000000,3.3000000, 100.0000000,-164.9000000,-1.0000000} //Ezek a kordináták id, alap helyzet, nyitási helyzet
};
public OnGameModeInit()
{
for(new i=0; i<sizeof(dInfo); i++)
{
    CreateObject(dInfo[d_id] ,dInfo[d_x], dInfo[d_y], dInfo[d_z], 0.0000000,0.0000000,0.0000000); // itt hozom létre az objectet
}
}
CMD:nyit(playerid, params[])
{
for(new i=0; i<sizeof(dInfo); i++)
{
 if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, dInfo[d_x], dInfo[d_y], dInfo[d_z]))
 {
    MoveObject(dInfo[d_id], dInfo[d_ix], dInfo[d_iy], dInfo[d_iz], 2);
 }
 else
 {
    SendClientMessage(playerid, COLOR_WARNING, \"Nem vagy kinyítható ajtó elõtt!\");
 }
}
return 1;
} // itt a parancs

 
Beírom hogy /nyit és nem nyitja ki, hanem ami az else ágban van az csinálja
Válaszokat elõre is köszönöm!

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal