Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Casamiro

Oldalak: 1 ... 65 66 [67] 68 69 70
991
Szkript kérések / MySQL Regisztráció számoló
« Dátum: 2012. február 18. - 11:20:06 »
Rakd egy parancsba, vagy ahol használni szeretnéd, akár timer, például parancs:
 

CMD:jatekosok(playerid, params[])
{
      new str[64], eredmeny;
      mysql_query(\"SELECT * FROM `tabla_neve`\");
      mysql_store_result();
      eredmeny = mysql_num_rows();
      mysql_free_result();
      format(str, sizeof str, \"%d játékos regisztrált\", eredmeny);
      SendClientMessage(playerid, -1, str);
      return 1;
}

992
Szkript kérések / /adminok
« Dátum: 2012. február 18. - 11:18:22 »
Szerintem amúgy ez csak egy sort fog megjeleníteni, mert a ciklusban mindig úgy formázod az str változót, hogy az elõzõ neveket nem adod hozzá, szóval szerintem így kéne:

new
pID[MAX_PLAYERS],
pName[MAX_PLAYER_NAME],
str[128],
count;
#define ADMINOK     5555
#define PM          5556
CMD:adminok(playerid)
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
        if(IsPlayerLAdmin(playerid))
        {
            GetPlayerName(i,pName,sizeof(pName));
            format(str,sizeof(str),\"%s%s\\n\", str, pName);
            pID;
            count++;
        }
    }
}
if(count == 0){
    ShowPlayerDialog(playerid,ADMINOK,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Online Adminok\",\"Nincs online adminisztrátor!\",\"PM\",\"Kilépés\");
}
ShowPlayerDialog(playerid,ADMINOK,DIALOG_STYLE_LIST,\"Online Adminok\",str,\"PM\",\"Kilépés\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == ADMINOK)
{
    if(response)
    {
        ShowPlayerDialog(playerid,PM,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Privát üzenet\",\"Írd be a kívánt üzenetet és továbítsuk az adminnak\",\"Küld\",\"Kilépés\");
    }
}
if(dialogid == PM)
{
    if(response)
    {
        GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName));
        format(str,sizeof(str),\"%s Üzenete: %s\",pName,inputtext);
        SendClientMessage(pID[listitem],-1,str);
    }
}
return 1;
}

993
Segítségkérés / luxadminos ..
« Dátum: 2012. február 18. - 11:15:01 »
Folder \'LuxAdmin\' not localized! -> Valószínûleg a scriptfiles mappába nincs LuxAdmin mappa.

994
RP/RPG kérések / Csak ID 0
« Dátum: 2012. február 17. - 22:38:42 »
Másold be a kódrészletet, ahol kirakja õket a széfbõl

995
Segítségkérés / Hírdetés
« Dátum: 2012. február 17. - 22:20:18 »
Elnéztem, amúgy lényegtelen jelenleg hogy p betû, vagy playerid van odaírva, hiszen úgyis a játékos idjével fogjuk végrehajtani ezt a függvényt[pawn]stock pName(p)
{
      new n[24];
      GetPlayerName(p, n, 24);
      return n;
}[/pawn]

996
Szkript kérések / MySQL Regisztráció számoló
« Dátum: 2012. február 17. - 22:18:33 »
Ha csak számláló kell:
[pawn]new str[64], eredmeny;
mysql_query(\"SELECT * FROM `tabla_neve`\");
mysql_store_result();
eredmeny = mysql_num_rows();
mysql_free_result();
format(str, sizeof str, \"%d játékos regisztrált\", eredmeny);
SendClientMessage(playerid, -1, str);[/pawn]

997
Segítségkérés / Hírdetés
« Dátum: 2012. február 17. - 22:14:11 »
[pawn]CMD:hirdetes(playerid, params[])
{
      if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használata: /hirdetes (szöveg)\");
      new str[128];
      format(str, sizeof str, \"%s: %s\", pName(playerid), params);
      SendClientMessageToAll(-1, str);
      return 1;
}
stock pName(p)
{
      new n[24];
      GetPlayerName(playerid, n, 24);
      return n;
}[/pawn]

998
SA-MP: Szerverfejlesztés / TelePlayer
« Dátum: 2011. december 10. - 19:54:08 »
Nem kell include, csak illeszd be gm -be / fs -be

999
SA-MP: Szerverfejlesztés / Paros(szam)
« Dátum: 2011. december 09. - 21:38:29 »
Lényege: Ezzel leellenõrizhetjük, hogy a szám páros -e.
[pawn]stock Paros(szam)
{
     if((szam % 2) == 0) return 1;
     return 0;
}[/pawn]

1000
SA-MP: Szerverfejlesztés / TelePlayer
« Dátum: 2011. december 09. - 21:35:53 »
Lényege: Megkönnyíti a játékos teleportálását, mivel ezzel a függvénnyel elküldhetjük egyszerre a megadott pozícióra, interiorba, vagy egy adott virtuális világba.
[pawn]stock TelePlayer(player, Float:x, Float:y, Float:z, Float:a, interior, vw)
{
     if(player == INVALID_PLAYER_ID) return 0;
     SetPlayerPos(player, x, y, z);
     SetPlayerFacingAngle(player, a);
     SetPlayerInterior(player, interior);
     SetPlayerVirtualWorld(player, vw);
     return 1;
}[/pawn]

1001
SA-MP: Szerverfejlesztés / GetVehicleDriver
« Dátum: 2011. december 09. - 20:51:44 »
Nem nagy cucc, de valaki hátha hasznát veszi... A lényege, hogy a jármû sofõrének az ID -jével tér vissza.
[pawn]stock GetVehicleDriver(car)
{
    new sofor = -1, i = 0;
    for(; i < GetMaxPlayers(); i++)
    {
if(!IsPlayerInAnyVehicle(i)) continue;
        if(GetPlayerVehicleID(i) == car && GetPlayerState(i) == PLAYER_STATE_DRIVER)
        {
            sofor = i;
            break;
        }
     }
     return sofor;
}[/pawn]

1002
SA-MP: Szerverfejlesztés / Hirdetés
« Dátum: 2011. november 15. - 14:33:39 »
Idézetet írta: ChuckNorris date=1321362127\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13399\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
nagyon.  feéhasználó + 10% warn OFF miatt és mert képtelen tisztelettudóan kifejezni magát. Töröltem a hozzászólását.
Amúgy az ilyen apró szkripteket tényleg be lehet rakni PAWN kódok közé,nem csak a mérete miatt,de ha valamikor baj van a letöltéssel akkor praktikus ha megvan a fórumon is.
A scriptrõl: Sok színt definiálsz,habár csak kettõt használsz közülük. A többi felesleges. Ezen kívül,hiányoznak a fontosabb eljárások (OnFilterScriptInit/Exit),szóval így inkább kódrészlethez hasonlít.
Amúgy a kódolása szép,ha megengeded mutatnék egy kis \"trükköt\" amivel lehet változókat spórolni:
[pawn]
CMD:hirdetes(playerid, params[])
{
new hirdetes[128];
if(sscanf(params,\"s[128]\",hirdetes)) return SendClientMessage(playerid,feher,\"Használat: /hirdetes (hírdetés)\");
new string[128];
GetPlayerName(playerid, string, sizeof(string));
format(string, sizeof(string), \"Hirdetés: %s. Feladó: %s.\", hirdetes, string);
SendClientMessageToAll(neon, string);
return 1;
}
[/pawn]
(A játékos nevét egybõl a string változóba kértem le,egyel kevesebb változó,de így is tökéletes a kód.)
E: Majd elfelejtettem,kérlek legközelebb publikálsz valamit állítsd át a téma nevet lévõ kategória mezõt a megfelelõre.
 
Én még annyival kiegészíteném, hogy felesleges a sscanf ide, elég a params tömb.
CMD:hirdetes(playerid, params[])
{
if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid,feher,\"Használat: /hirdetes (hírdetés)\");
new string[128];
GetPlayerName(playerid, string, sizeof(string));
format(string, sizeof(string), \"Hirdetés: %s. Feladó: %s.\", params, string);
SendClientMessageToAll(neon, string);
return 1;
}

1003
Törölt RP Szerverek / Real rpg szerver
« Dátum: 2011. november 03. - 17:28:25 »
See mod van most rajta. Marco Mandylor... gondolom senkinek nem kell bemutatnom, ki is õ valójában.

1004
Verseny szervezése / II. Szkripter liga
« Dátum: 2011. október 11. - 20:44:42 »
Jövök én is, írj fel pls.

1005
Segítségkérés / mod hiba 2 error
« Dátum: 2011. október 01. - 13:35:54 »
Gondolom OnPlayerStateChange függvény alatt helyezkednek el ezek a kódok, szóval
[pawn]public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
       if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
       {
                 new newcar = GetPlayerVehicleID(playerid);
                 // többi kód...
       }
       return 1;
}[/pawn]

Oldalak: 1 ... 65 66 [67] 68 69 70
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal