Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 991
Segítségkérés / Változó meghatározása« Dátum: 2012. január 06. - 12:26:51 »
Hát nem tudom,hogy ezt hogy lehetne :S Inkább elölrõl kezdem
Azt hogy lehet megcsinálni,hogy minden egyes kocsinak csináljon fájlt? azoknak is amik GAmeModeInitben vannak. 992
Segítségkérés / Változó meghatározása« Dátum: 2012. január 05. - 17:29:24 »
Hello,
[pawn]sajatkocsi = AddStaticVehicle(dini_Int(betoltes,\"Model\"),dini_Float(betoltes,\"X\"),dini_Float(betoltes,\"Y\"),dini_Float(betoltes,\"Z\"),dini_Float(betoltes,\"Forgatás\"),dini_Int(betoltes,\"Szín1\"),dini_Int(betoltes,\"Szín2\"));[/pawn] Itt a betöltõ sorom,de nem tudom,hogy hogy definiáljam a sajatkocsi változót.Mert utána kéne a darabszám kockás zárójelben,de nem tudom,hogy hogy kell meghatározni,hogy a darab szám annyi legyen amennyi van a mappában. Ez meg a mentésem,lehetséges hogy nem is a definiálással van a baj,hanem,hogy rosszul vannak az if-ek.Mert betölti az összes kocsit ami ott,van de a mentéssel van a baj és az elsõ pozícióra rakja õket. [pawn] if(vehicleid == sajatkocsi) { new Float:x,Float:y,Float:z,Float:forgatas; format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/Jarmuvek/%d.ini\", vehicleid); dini_FloatSet(file,\"X\", x); dini_FloatSet(file,\"Y\", y); dini_FloatSet(file,\"Z\", z); dini_FloatSet(file,\"Forgatás\", forgatas); }[/pawn] Elõre is köszönöm mindenkinek a segítséget,annak is aki már korábban segített 993
Segítségkérés / Kocsi Rendszer Kérdések« Dátum: 2012. január 04. - 16:18:19 »
Szóval ha lecserélem a betöltésnél a CreateVehicle-t AddStaticVehicle-re és berakom a többi jármû elé a jármûvek betöltését,akkor meg lehet azt oldani,hogy az 1.ini-nek 1 lesz az id-je stb?
ÉS azt hogy lehet megcsinálni,hogy megnézze,van e olyan nevû fájl a mappában? formatolni kell,majd if file exist? UPDATE: [pawn]sajatkocsi = AddStaticVehicle(dini_Int(betoltes,\"Model\"),dini_Float(betoltes,\"X\"),dini_Float(betoltes,\"Y\"),dini_Float(betoltes,\"Z\"),dini_Float(betoltes,\"Forgatás\"),dini_Int(betoltes,\"Szín1\"),dini_Int(betoltes,\"Szín2\"));[/pawn] Itt a betöltõ sorom,de nem tudom,hogy hogy definiáljam a sajatkocsi változót.Mert utána kéne a darabszám kockás zárójelben,de nem tudom,hogy hogy kell meghatározni,hogy a darab szám annyi legyen amennyi van a mappában. Ez meg a mentésem,lehetséges hogy nem is a definiálással van a baj,hanem,hogy rosszul vannak az if-ek.Mert betölti az összes kocsit ami ott,van de a mentéssel van a baj és az elsõ pozícióra rakja õket. [pawn] if(vehicleid == sajatkocsi) { new Float:x,Float:y,Float:z,Float:forgatas; format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/Jarmuvek/%d.ini\", vehicleid); dini_FloatSet(file,\"X\", x); dini_FloatSet(file,\"Y\", y); dini_FloatSet(file,\"Z\", z); dini_FloatSet(file,\"Forgatás\", forgatas); }[/pawn] 994
Segítségkérés / Kocsi Rendszer Kérdések« Dátum: 2012. január 03. - 21:27:02 »
Nem az nem megy hanem az elõtte lévõ. Hogy írjam be azt,hogy ne írja ki ezt a munkás jármûveknél,hanem csak azoknál amik benne vannak a mappában?
995
Segítségkérés / Kocsi Rendszer Kérdések« Dátum: 2012. január 03. - 20:51:46 »
Sziasztok,hála nektek sikerült megoldanám,hogy ha valaki vesz egy kocsit,akkor az a legnagyobb szám+1 névvel rendelkezzen.
Most az lenne a kérdésem,hogy hogy lehet azt megcsinálni,hogy a nem munka kocsikba ha valaki beszáll akkor lefreezelje? vagyis hogy lehet elkülöníteni a kettõt? Vagy tudotok erre egy másik megoldást amivel mûködik a mentés/betöltés és megkülönböztetés? Elõre is köszönöm mindenki segítségét 996
Segítségkérés / jelszó kicsillagozása« Dátum: 2012. január 03. - 18:08:30 »
\"saját adminrendszerem van\" 1. hozzászólás
997
Segítségkérés / Olyan szám ami még nincs a mappában« Dátum: 2012. január 03. - 15:59:42 »
Köszi,mûködik,és azt szeretném még valahogy megoldani,hogy megkülönböztesse az ilyen jármûveket és a publikus közhasználatú jármûveket?Csak mert az nem lenne jó,hogy ha kidobna az úttisztító kocsiból,mert nincs hozzá kulcsod
és azt hogy tudom beállítani a létrehozott autóból ha kiszállnak,akkor a számára létrehozott fájlába mentse a dolgokat? Csak mert most ez a nem tudom milyen változó össze keverte nálam a dolgokat mert nem tudom,így könnyen megoldani a jelenlegi tudásommal De ha tudtok egy ötletet amivel könnyne meglehet csinálni ezt a jármû mentés/kiszállás ha nem a tiéd dolgokat? Szívesen meghallgatom,és még meg is köszönném 998
Segítségkérés / Olyan szám ami még nincs a mappában« Dátum: 2012. január 02. - 20:56:57 »
Nem hoz létrefájlt,és nem lehet utána használni a parancsot a break miatt.
[pawn] new file[ 10 ]; for( new x; x < 100; ++x ) { format( file, sizeof file, \"/Adatbazis/Jarmuvek/%d.ini\", x ); if( fexist( file ) ) continue; new File:MyFile = fopen( file, io_write ); // Létrehozzuk new string[256]; GivePlayerMoney(playerid,-tipusar); GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); format(string,sizeof(string),\"%s vett egy %s-t.\", nev,tipus); AdminnakUzenet(VZOLD, string, 1); printf(string); new jarmu; jarmu = AddStaticVehicle(tipusid, 218.1325,7.9003,2.2991, 269.9501, szin1, szin2); JarmuInfo[jarmu][szin1] = szin1; JarmuInfo[jarmu][szin2] = szin2; dini_Set(file,\"Tulaj\", nev); dini_IntSet(file,\"Model\", tipusid); dini_IntSet(file,\"Szín1\", szin1); dini_IntSet(file,\"Szín2\", szin2); dini_FloatSet(file,\"X\", 218.1325); dini_FloatSet(file,\"Y\", 7.9003); dini_FloatSet(file,\"Z\", 2.2991); dini_FloatSet(file,\"Forgatás\", 269.9501);// Beleírunk vmi hülyeséget.. Bár ha nem akarsz itt beleírni semmit, akkor ezt a sort töröld. fclose( MyFile ); // Bezárjuk.. break;[/pawn] 999
Szkript kérések / Olyan mint a DZSÍPÍESZ« Dátum: 2012. január 02. - 20:27:07 »
Ez is benne van az AVS filterscriptben amit a másik topicban írtam.
UPDATE: visszavonva,ha nem tudod letölteni. 1000
Szkript kérések / Kamion módhoz bendzin« Dátum: 2012. január 02. - 20:04:21 »
Lebírod tölteni,csak nem találod.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=276887 OFF:Na de komolyan 15-16 évesen nem kéne ekkore hibákat vétened helyesírásban... Bendzin,ijen,amibe,ijesmi 1001
Szkript kérések / Kamion módhoz bendzin« Dátum: 2012. január 02. - 19:27:53 »
OFF:95-ös vagy és nem tudod hogy kell írni azt hogy \"ilyen\"?
Egyébként keress rá az AVS filterscriptre.Abban minden benne van amit kértél,könnyû használni,és rakhatsz be új benzinkutakat stb. 1002
Segítségkérés / Dini fájl létrehozás« Dátum: 2012. január 02. - 17:58:46 »
Bocsi,hogy új topicot nyitottam:
Valaki tudna egy olyan megoldást ami e helyett: [pawn]format( file, sizeof file, \"/Adatbazis/Jarmuvek/%s.ini\",nev);[/pawn] egy olyan fájlt hoz létre aminek a neve a mappában lévõ legnagyobb szám 1-elt növelt értéke? A break-est nem értem,hogy hova kéne beillesztenem Megköszönném ha valaki elmagyarázná. 1003
Segítségkérés / Olyan szám ami még nincs a mappában« Dátum: 2012. január 02. - 15:36:46 »
De én a crashekre gondoltam,vagy a véletlenszerû leállásokra.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. január 02. - 16:51:33 ) Valaki tudna egy olyan megoldást ami e helyett: [pawn]format( file, sizeof file, \"/Adatbazis/Jarmuvek/%s.ini\",nev);[/pawn] egy olyan fájlt hoz létre aminek a neve a mappában lévõ legnagyobb szám 1-elt növelt értéke? A break-est nem értem,hogy hova kéne beillesztenem Megköszönném ha valaki elmagyarázná. 1004
Segítségkérés / Olyan szám ami még nincs a mappában« Dátum: 2012. január 02. - 14:27:59 »
de ha resi következik be miközben a kocsiban van? akkor a játékos az úton lesz a kocsi meg a régi helyén.
Egyébként most,hogy jobban körül néztem a szerveren,a fent iscript miatt minden autó kétszer van meg xd 1005
Segítségkérés / Olyan szám ami még nincs a mappában« Dátum: 2012. január 02. - 13:33:08 »
Na szóval
VAn ez a kód,aminek létre kéne hoznia egy olyan fájlt ami a számsorban a következõ lenne: [pawn] new file[256]; new string[256]; GivePlayerMoney(playerid,-tipusar); GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); format(string,sizeof(string),\"%s vett egy %s-t.\", nev,tipus); AdminnakUzenet(VZOLD, string, 1); printf(string); new jarmu; jarmu = AddStaticVehicle(tipusid, 218.1325,7.9003,2.2991, 269.9501, szin1, szin2); JarmuInfo[jarmu][szin1] = szin1; JarmuInfo[jarmu][szin2] = szin2; for( new x = 0; x < 100; ++x ) { format( file, sizeof file, \"/Adatbazis/Jarmuvek/%d.ini\", x ); dini_Create(file); dini_IntSet(file,\"ID\", x); //dini_IntSet(file,\"Tulaj\", string2); dini_IntSet(file,\"Model\", tipusid); dini_IntSet(file,\"Szín1\", szin1); dini_IntSet(file,\"Szín2\", szin2); dini_FloatSet(file,\"X\", 218.1325); dini_FloatSet(file,\"Y\", 7.9003); dini_FloatSet(file,\"Z\", 2.2991); dini_FloatSet(file,\"Forgatás\", 269.9501);[/pawn] EEnnek meg 5 mp-nként le kéne mentenie a mappában lévõ jármûvek adatait. [pawn] public AutoMentes() { for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++) { new file[256]; format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/Jarmuvek/%d.ini\", i); new model; model = GetVehicleModel(i); new Float:x, Float:y, Float:z, Float:rotate; GetVehiclePos(i,x,y,z); /*new szin1; new szin2; GetVehicleColor(jarmu,szin1,szin2);*/ GetVehicleZAngle(i, rotate); dini_IntSet(file,\"ID\", i); dini_IntSet(file,\"Tulaj\", 0); dini_IntSet(file,\"Model\", model); dini_IntSet(file,\"Szín1\", JarmuInfo[szin1]); dini_IntSet(file,\"Szín2\", JarmuInfo[szin2]); dini_FloatSet(file,\"X\", x); dini_FloatSet(file,\"Y\", y); dini_FloatSet(file,\"Z\", z); dini_FloatSet(file,\"Forgatás\", rotate); } }[/pawn] Na ebbõl kéne kihozni valami jót,amit én nem tudok létrehozni |