Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - KovaNovik

Oldalak: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 74
976
Segítségkérés / Útmutatás
« Dátum: 2014. április 14. - 22:18:24 »
MTAban kereshetsz egy szervert, ahol vanmak modok, kereshetsz olyat, ahol nincsenek.
SAMPban csak az utóbbit. Jobb, ha van választási lehetõség.
És igen, sokan azért utálják az MTA-t, mert általánosítva minden szercerre azt mondják, hogy telepakolják shaderekkel, modokkal, mindennel. Van, akinek a SAMP is laggol. Az ne menjen MTAra. De, ha megmézed a SAMPban a legjobb gép is belaggol 1000 kocsitól 1 helyen, az MTAban nem. Inkább akkor úgy mondom, hogy nagyobb gépigény, de jobb kihasználás.

977
Segítségkérés / Útmutatás
« Dátum: 2014. április 14. - 21:00:27 »
Remélem többre, mint én. Egyedül azért hagytam abba, mert a haverok csak a SAMPon hajlandók játszani. Addig is fejlesztgetem tovább titokban, majd egyszer õk is rájönnek, hogy már nem terveznek a SAMP tervezõi semmi komolyat. Pedig úgy szeret(t)em. :)

978
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. április 14. - 20:58:40 »
Mi nem jó benne?
 
new Float:pozx, Float:pozy, Float:pozz;
GetPlayerPos(playerid, pozx, pozy, pozz);

979
Segítségkérés / Útmutatás
« Dátum: 2014. április 14. - 20:35:50 »
Az a baj, hogy az MTA-hoz nincs annyi tutorial, inkább csak angolul van hozzá, a saját wikijükön. Annyit elmondok, hogy kicsit más a felépítése, tud betölteni textúrákat, modelleket betölteni, több funkciója van, optimalizáltabb (lagmentesebb), sokkal jobban \"illik\" a , tehát jobban kihasználja az adottságait, kevesebb korlátozással, több lehetõséggel. Luában kell programozni hozzá, fordítani tudtommal nem kell.

980
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. április 14. - 20:20:10 »
Szia! Az a gond, hogy a fegyver eldobásához kellene a játékos X, Y, és Z koordinátája. Amikor létrehozod hozzá a változót, akkor érzékeli, hogy már van ilyen a mododban. Az X, Y, és Z változók helyett más nevût használj, a fegyver eldobásánál is. Elõtte persze kérd le bele a játékos pozícióját.

981
A Fórum / Bug / Hiba / Probléma Jelentés!
« Dátum: 2014. április 14. - 17:51:12 »
Idézetet írta: TengeriMalac date=1397488785\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2747\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem tudom, hogy csak nálam van-e így, vagy valami újítás, de posztoláskor hogyhogy nincsenek ott szerkesztési lehetõségek? Nem mindig, csak 5bõl 1x.
[hs width=400 height=300]http://oi57.tinypic.com/mw3y9i.jpg[/hs]
 
Ott van vagy 50 kis kép, amit nálam is van, amikor 20 másodpercig tölt be.

982
Segítségkérés / Útmutatás
« Dátum: 2014. április 14. - 14:56:31 »
A SA-MP-ban .pwn fájlokban, pawn nyelven írjuk meg a scripteket, általában a pawno nevû programban, majd a pawncc.exével fordítjuk .amx kiterjesztésre. A pawno automatikusan azt használja, ezzel nem kell bajlódnod.
A szerverfájlokat az sa-mp.com-ról szedheted le.
A szervermappában többek között pl. ott van a filterscripts mappa: ide nem a játékmódhoz tartozó, külön scripteket tehetünk, mint pl. egy rendszer, amit nem mi írtunk meg, és nem szeretnénk / nem tudjuk belekavarni a modunkba. A filterscripteknél is a forráskód .pwn, a futtatható fájl .amx kiterjesztésû.
Utána jön a gamemodes mappa: itt a filterscripthez hasonló felállás van. Annyi a különbség, hogy általában egy gamemodot használunk, és általában abba írunk mindent, ami csak kell a modhoz.
Pawno mappa: itt van a fordító program, hozzá a kezelõfelület, és az include mappában .inc kiterjesztésû fájlok, az includeok, amiket a játékmódunkba, filterscriptünkbe, esetleg másik includeunkba szúrhatunk be egy sorral.
A szervermappa gyökerében lévõ include mappa más, azt én inkább törölni is szoktam, az az egyik alap játékmódhoz van.
A plugins mappába kell tenni a pluginokat.
A samp-server.exével kell indítani a szervert, az announce exet automatikusan elindítja, ha engedélyezted a szerverlistában való megjelenítést (az azért felel, hogy a globális szerverlistán rajta legyen a szervered), a samp-npc.exe szintén automatikusan elindul, ha kell neki.
A server.cfg fájlt jegyzettömbbel lehet szerkeszteni, abban lejet beállítani pár alap dolgot, pl. maximum npc-k száma, stream távolság, stb.
A SA-MP Wikin találhatsz függvényeket, funkciókat hozzá, amikkel végrehajthatsz mûveleteket, callbackeket kereshetsz, amiknél megadhatod, hogy egy adott eseménynél (pl. játékos csatlakozásánál) mi történjen, itt, és a hiv. sampforumon (forum.sa-mp.com) találhatsz hasznos includeokat, amik függvényeket, callbackeket adnak hozzá, esetleg pluginokat, melyek c++ nyelven segítik a dolgodat, vagy éppen teljes filterscripteket vagy gamemodeokat, amik mûködésre készek.
Ha még most kezded a SAMPot, akkor jól gondold meg, mert az MTA sokkal több lehetõséget rejt, és sajnálatos módon a SAMP szerkezetileg és játéktechnikailag is sokkal visszamaradottabb nála, csak mi már megszoktuk a sampot, innen már nagyon nehéz.
Ja, és még valami: ha adatbázis helyett fájlokba akarsz menteni: ne.
Üdv.

983
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / NPC autóba rakása
« Dátum: 2014. április 14. - 13:39:22 »
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=170545
Ez alapján próbáld meg, bányássz ki belõle dolgokat. Én elsõnek a SetSpawnInfot tenném hozzá.

984
Archívum / Life in Los Santos RPG
« Dátum: 2014. április 14. - 13:23:35 »
Idézetet írta: Dfoglalo date=1397472248\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47585\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha követnéd a fórumos dolgokat, tudnád :D Ugyanis itt az RP nem csak a szerveren, hanem azon kívül, a fórumon is zajlik. Nem is kis részt. Na meg most már a weben is. :D
 
Pont ezt mondtam :)

985
Segítségkérés / MySQL - Az ORM ment, de nem tölt be
« Dátum: 2014. április 14. - 10:40:13 »
Doboka98: a te megoldásodnál a queryhez is hozzá kell adni, a lekéréshez is, mindenhova. Az ORM-nél csak az ORM táblájához hozzáadod a változókat egy helyen, és onnantól egy sorral elmenti, automatikuson legenerálja, lefuttatja a queryt, nem kell ott is újraírnod. Ezt próbáltam végig magyarázni, felülre tettem is egy képet, miért használom ezt. Maddinat0r, a plugin fejlesztõjének a hozzászólása az.
Emellett az ORMSzam az a RAMban lévõ ORM adatbázisban a helye, amit mentek, amibe betöltök. Azadatbázisban az ID-je az ABSzam. Mindenesetre kaptál egy pluszt.

986
Kérdések, Segítség / Jernelj\'s map editor kérdés
« Dátum: 2014. április 13. - 22:12:43 »
Amikor belépsz a teszt módba, elindítja a samp_debugot, ami betölti a debug.txt-ben a dolgokat. Amikor teszt módban vagy, beleírja az objecteket. Mielõtt belész teszt módban, ezt bele kell írnod a fájlba. Bár, nem tudom, felülírja-e majd.

987
Archívum / Life in Los Santos RPG
« Dátum: 2014. április 13. - 21:56:12 »
Ezt már szeretem. Az IC világot és az OOC internetet keverjük, így egy olyan fasza rendszert kapunk, aminél közel sem kell GTA, vagy gép ahhoz, hogy érvényesülj. A világ másik felérõl is, akár egy telefonról, vagy tabletrõl is megírhatsz egy RP-s újságcikket, elárverezhetsz egy kocsit.
Ez tetszik.

988
Segítségkérés / Mentés és betöltés MySQL
« Dátum: 2014. április 13. - 19:23:55 »
Én ebbõl tanulnám az R38at: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=496142
Az ORM-et meg innen, csak nekem valamiért nem akarja elmenteni: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=461766
Plusz a wikirõl, ahonnan eddig senki nem értette meg: http://wiki.sa-mp.com/wiki/MySQL/R33
Ezen a wikin csak olyanok vannak, amik az R33 utáni verziókkal mennek.

989
Kérdések, Segítség / Táp baj vagy alaplap?
« Dátum: 2014. április 13. - 17:40:39 »
Kivett videókártyával és kivett rammal való elindítás után sem? Akkor próbálj bele egy másik tápot.

990
Archívum / Life in Los Santos RPG
« Dátum: 2014. április 13. - 17:06:54 »
Amikor elõször mentem fel a szerverre nagyon rossz tapasztalaim voltak vele kapcsolatban. Most megint felmentem, egy új karakterrel, és meglehetõsen nagyot csalódtam, pozitív irányba. Videó: http://youtu.be/d2lOpm7rYMc
Elnézést kérek, akit megbántottam, de amikor én mentem fel a szerverre nagyon rossz volt! Azóta rengeteget változott és csak ajánlani tudom mindenkinek! :)

Oldalak: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 74
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal