Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ZSOLTI99

Oldalak: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 117
976
Kérdések, Segítség / Magyarországi Illegális Szervezetek, Bandák
« Dátum: 2013. október 24. - 14:41:28 »
Anonymus az is valami hacker szerverezet.. A világ minden pontján léteznek!

977
Hostingok / Sunwell Game Hosting @ sunwell.hu
« Dátum: 2013. október 23. - 14:14:03 »
Akkor csak van rá valami meg oldás de az meg drága lenne ezt nem tudtam.....

978
Szkript kérések / Rang
« Dátum: 2013. október 23. - 13:13:56 »
Találtam ilyeneket de nem volt egyik se olyan ami nekem kellett

979
Szkript kérések / Rang
« Dátum: 2013. október 23. - 12:33:01 »
Én nem regrendszert akarok kereseni hanem rang vagy rank system ami  ponthoz van kötve a szint lápés
pl
Szin1 0 pont (score)
szin2 50 pont
szin3 100
szint4 250
és így tovább és ha meg van a ponrja akkor a skin feje fölött ott írná pl szin1- szint 2 és ha feljön akkor megint

980
Hostingok / Sunwell Game Hosting @ sunwell.hu
« Dátum: 2013. október 23. - 12:24:07 »
Ebben nagyon egyet értek. Az nem igaz hogy nem tudnak tenni ellene semmit. Pedig valamit biztos lehet (szerintem)

981
SA-MP: Szerverfejlesztés / Teleportok v.1.0.1
« Dátum: 2013. október 23. - 10:29:37 »
Jó lett gratula :D

982
Szkript kérések / Rang
« Dátum: 2013. október 23. - 00:17:04 »
Köszi. De nem jön be valami más kéne.

983
Szkript kérések / Rang
« Dátum: 2013. október 22. - 23:45:32 »
Az is jó ha menti a pontot egy filébe

984
Szkript kérések / Rang
« Dátum: 2013. október 22. - 23:25:40 »
Kellene nekem egy rank system ponthoz kötve pl
alma 0 score
körte 50 score  stb..
és a skinnek a fejefölött lebegne 3d  szövegbe.
Aki tud ilyen code dolgot az írhat! Elõre is köszönöm

985
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szerver üzemidõ
« Dátum: 2013. október 20. - 20:48:02 »
Jó kis dolog grat pont ilyet kerestem.

986
Kérdések, Segítség / Hogyan játszhatok multiplayerba?
« Dátum: 2013. október 20. - 20:44:16 »
Eredeti CD kell a hoz hogy multizz ..De az MW1-2, xfire elég

987
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2013. október 20. - 15:36:10 »
Köszönöm

988
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2013. október 20. - 13:56:54 »
Hali.Visszáb lehet tolni az objektet  mer TAB golbal kicsit arrább toltuk és azt a sor elejére lehet tolni?

989
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2013. október 20. - 10:34:27 »
Köszönöm Dfoglalo sikerült. Nem figyeltem.
AMúgy meg ide is bekéne rakni
 
 switch (APlayerData[playerid][PlayerClass])
           {

 

    // This callback gets called whenever a player enters a checkpoint
   public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
   {
           // Check the player\'s clas

990
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2013. október 19. - 16:33:21 »
Hali.Valaki tudna segíteni warningol  a script és akár hogy próbálom nem tudom kivenni a warningot.
 
D:\\GTA modok\\Mod\\mod\\Moddddd\\Mod\\régi\\régi\\filterscripts\\zona.pwn(393) : warning 217: loose indentation
D:\\GTA modok\\Mod\\mod\\Moddddd\\Mod\\régi\\régi\\filterscripts\\zona.pwn(401) : warning 217: loose indentation
D:\\GTA modok\\Mod\\mod\\Moddddd\\Mod\\régi\\régi\\filterscripts\\zona.pwn(410) : warning 217: loose indentation
D:\\GTA modok\\Mod\\mod\\Moddddd\\Mod\\régi\\régi\\filterscripts\\zona.pwn(414) : warning 217: loose indentation
D:\\GTA modok\\Mod\\mod\\Moddddd\\Mod\\régi\\régi\\filterscripts\\zona.pwn(419) : warning 217: loose indentation
D:\\GTA modok\\Mod\\mod\\Moddddd\\Mod\\régi\\régi\\filterscripts\\zona.pwn(440) : warning 217: loose indentation
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
6 Warnings.

 

                                for(new j=0; j                                {
                               if(IsPlayerInZone(i,j) && player_zone == -1)
                                       {
                                               if(player_zone_before == -1)
                                               {
                                                   new string[128];
                                                       format(string,sizeof(string),\"%s\",zones[j][zone_name]);
                                                       GameTextForPlayer(i, string, 2000, 1);
                                               }
                                               else
                                               {
                                                       if(strcmp(zones[j][zone_name],zones[player_zone_before][zone_name],true) != 0)
                                                       {
                                                           new string[128];
                                                           format(string,sizeof(string),\"%s\",zones[j][zone_name]);
                                                               GameTextForPlayer(i, string, 2000, 1);
                                                       }
                                               }
                                               player_zone = j;
                                       format(line1,10,\"p%dzone\",i);
                                       format(line2,10,\"%d\",j);
                                       PropertySet(line1,line2);
                                       }
                               }
                       if(player_zone == -1) player_zone = player_zone_before;
                       }
               }
       }
}
IsPlayerInZone(playerid, zoneid)
{
       if(zoneid == -1) return 0;
       new Float:x, Float:y, Float:z;
       GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
       if(x >= zones[zoneid][zone_minx] && x < zones[zoneid][zone_maxx]
       && y >= zones[zoneid][zone_miny] && y < zones[zoneid][zone_maxy]
       && z >= zones[zoneid][zone_minz] && z < zones[zoneid][zone_maxz]
       && z < 1200.0000) return 1;
       return 0;
}

Oldalak: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 117
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal