Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - ALIEN
Oldalak: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 78
976
« Dátum: 2010. március 23. - 16:15:13 »
Tanúlj a hibáidból! Közben egy warning megolda: forward OnPlayerUpdate(playerid);
Ezt ragd a módod elejére, a new -ek közé.
977
« Dátum: 2010. március 23. - 16:01:54 »
Szólj ha valamit nem értesz benne!
978
« Dátum: 2010. március 23. - 15:51:18 »
980
« Dátum: 2010. március 23. - 15:33:33 »
Felici10 nekérdezd már meg 10x ugyanazt. És ezekkel a tutokkal józan logikával meglehet csinálni azt az átkozott gang zónát! És ha gamemod-ként futtatod amit a legutolsó hsz-be leírtál az nem fogmenni, mert OnFilterscriptInit-be van.
Ez megfelel?!?!?! Most csak úgy példának... [/quote] Azt azért írtam mert állandóan dupla postol, és nem tudja kivárni amíg valaki válaszol. És megkérdezi mégegyszer. És ha elolvassa a tutorialt abból lépésrol lépésre meglehet csinálni, de attól még kérdezett és én válaszoltam. Próbálok segíteni. ( szerintem nem anyáztam még le mert kezdo)
981
« Dátum: 2010. március 23. - 15:23:07 »
Felici ha módba akarod akkor nem OnFilterScriptInit() hanem OnGameModeInit () alá rakd. Ja és Vampesz idézz már tolem egy ehez hasonló mondatot! 3. Ha így \"próbálsz\" segíteni akkor inkább ne is próbálkozz...-.-\" Mert te is voltál kezdo és szerintem nem küldtek el a pics*ba, h h*lye vagy...[/b]
(szerintem én nem is célozgattam rá)
982
« Dátum: 2010. március 23. - 13:46:15 »
Ha elolvasnád Hell tutoriálját akkor rá lehet jönni hogy a négy sarkot nem így:
public OnFilterScriptInit() { Vagos1 = GangZoneCreate(2151.4946,-1118.1617,25.3282,79.6389); Vagos2 = GangZoneCreate(2905.3301,-1137.1472,11.1433,277.2787); Vagos3 = GangZoneCreate(2875.4819,-1612.0734,10.8750,160.7069); Vagos4 = GangZoneCreate(2237.8970,-1611.7711,16.2788,253.6722); print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; }
Hanem így kéne megcsinálni: public OnFilterScriptInit() { Vagos1 = GangZoneCreate(minx,miny,maxx,maxy); print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } A 4 koordinátát nem újjab négy létrehozott bana zónával kell csinálni. Hanem egy-be kell berakni a 4sark koordinátáját, vagyis a minx,miny,maxx,maxy helyére ragd a 4koordinátát. KÉRDÉS: TE ezt most mód ként vagy script ként akarod futtatni? :question:
983
« Dátum: 2010. március 23. - 13:25:14 »
984
« Dátum: 2010. március 23. - 11:27:19 »
Ok, inkább megvárom amíg feltudsz jönni. Kössz!
985
« Dátum: 2010. március 23. - 06:47:25 »
jah akor bocs nemtudtam xD és vampesz mar tök jol alok a saját modomal alien 4 eror let töle ha berakom az OnPlalyerSpawn-ba vagy OnPlayerConnect
Írd le azt a részt amelyiket beraktad. (a zónákról)
986
« Dátum: 2010. március 23. - 06:43:14 »
Na akkor lessz TGF? Mert aztmonták hogy nem adhatnak. (Balig, monta)
987
« Dátum: 2010. március 23. - 06:41:24 »
Ki 0.1-ezik már ilyenkor???
988
« Dátum: 2010. március 23. - 06:17:39 »
Hallod: (bocs honlapot nem tok linkelni mert akármelyik fórumrészre kattolok ez a link: http://hun-sa-mp-forum.atw.hu/index.php :shy: ) Spatrik\" post=\"9044\" timestamp=\"1238062909\"] Sziasztok! Most leírom nektek, hogyan kell MoveObjectet (mozgatható objectet) készíteni lépésekre bontva. Most egy egyszeru példával fogom nektek bemutatni, hogyan is kell használni. Akkor hát, csináljunk liftet! 1., Elso lépésként le kell mentenünk 2 objectet. Ezt megtehetjük az MTA-ban vagy más object lerakó scriptel. Azért kell 2 objectet lerakni mert az egyik az object alaphelyzete, azaz amikor beindul a szerver akkor itt áll a lift (vagy úgy is mondhatjuk, hogy /close parancs kapuknál). A 2. object pedig azt az objectet mutatja amely már a lift felemelt pozícióját mutatja. (kapuknál /open parancs). Ha ezzel megvagyunk mehetünk a 2. pontra.
2., Ha megvagyunk az object lerakással átkonvertáltuk meg minden akkor megkapjuk az objectet:
CreateObject(18553, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 0.0000, 0.0000, 180.0000); Nos a továbbiakban az objectet így fogom jelölni:
CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ); Na, ha ezzel megvagyunk akkor azt az objectet rakjuk be elsonek amelyik az alap helyzeten áll (/close parancs). Így rakjuk be: Ha gamemódba rakjuk:
public OnGameModeInit() { CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ); return 1; } Ha filterscriptbe rakjuk:
public OnFilterScriptInit() { CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ); return 1; } Ha megvagyunk elkezdhetjük a MoveObjectet csinálni. Go 3-as pont!
3., Elso lépésként meg kell neveznünk az objectet. Ezért létre kell hoznunk \"az object nevét\". A mód elejére írjuk:
new lift; Majd odaugrunk ahová a 2. pontban az objectet beillesztettük és átírjuk a sort erre:
lift = CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ); Azaz így néz ki: Ha gamemódba raktuk:
public OnGameModeInit() { lift = CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ); return 1; } Ha filterscriptbe raktuk:
public OnFilterScriptInit() { lift = CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ); return 1; } Most hogy megneveztük az objectet, létrehozzuk azt a parancsot ami mozgatni fogja. Leugrunk az OnPlayerCommandText függvényhez és beírjuk a parancsot:
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, \"/lift1-fel\", true) == 0) { MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség); return 1; } return 0; } Itt ahogy látjátok a /lift-fel parancsot adtam. Ami azt jelenti, hogy a MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség); -ben szereplo X, Y, Z koordinátát le kell cserélni arra az X, Y? Z koordinátára ami a 2. objectben található, azaz, azaz object ami a lift felemelt pozícióját mutatja. Megjegyzés: CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ); MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség); Ha mehvagyunk ezzel akkor, be kell állítanunk a sebességet: MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség); Ezt a sebességet lifteknél, hogy ne essünk ki belole 2-re szokás állítani de kapuknál elérheti az 5-ös sebességet is. pl: MoveObject(lift, X, Y, Z, 2); Ha megvagyunk a koordináták bemásolásával és a sebesség megadásával is akkor csak az object nevét kell megadnunk amit mozgatni fog. Pl: lift = CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ); MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség); Ha mind ezzel megvagyunk akkor megcsináljuk a lefele utat is. Létrehozunk egy /lift-le parancsot a lift lefele mozgatásához:
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, \"/lift-fel\", true) == 0) { MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség); return 1; } if(strcmp(cmdtext, \"/lift-le\", true) == 0) { MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség); return 1; } return 0; } A lefele mozgató parancsnál az X, Y, Z koordináta helyére az eredeti koordinátákat kell megadni. Azaz ezeket: public OnGameModeInit() // vagy filterscriptnél: OnFilterScriptInit() { lift = CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ); return 1; } Majd rendesen beállítjuk a sebességet az object nevét is beírjuk. Ha mindezeket megcsináltuk akkor kész van egy komplett lift.
Végül egy példa:
#include <a_samp> #define FILTERSCRIPT #if defined FILTERSCRIPT new lift; public OnFilterScriptInit() { lift = CreateObject(18553, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 0.0000, 0.0000, 180.0000); return 1; } #else public OnGameModeInit() { lift = CreateObject(18553, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 0.0000, 0.0000, 180.0000); return 1; } #endif public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, \"/lift-fel\", true) == 0) { MoveObject(lift, 226.433655, 1872.436768, 11.401323, 2.0); return 1; } if(strcmp(cmdtext, \"/lift-le\", true) == 0) { MoveObject(lift, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 2.0); return 1; } return 0; }
[/quote]
989
« Dátum: 2010. március 22. - 21:19:15 »
Ja ismerjük egymást de azért Üdv, ahogy látom nem kezdoként keztél fórumozni
990
« Dátum: 2010. március 22. - 21:17:20 »
Én a nap 24-órájábol 5órát gépezek. Vagyis 19-órát mást csinálok
Oldalak: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 78
|