Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - SnooP

Oldalak: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 101
976
Segítségkérés / Textdraw
« Dátum: 2013. június 29. - 11:07:55 »

Textdraw2 = TextDrawCreate(450.000000, 140.000000, \"Frakciod:Rendor\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw2, 255);
TextDrawFont(Textdraw2, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw2, 0.400000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw2, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw2, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw2, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw2, 1);
CMD:lekerdez(playerid,params[]
{
  // Egy enumot kellesz csinalj, hogyha nincs frakcioban akkor nem kell toroljon semmit, viszont ha abban van lekerdezed melyik frakcioban es a szerint torlod a hozza jaro textdrawot
   if(GetPlayerTeam(playerid) == 1)
    {
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2);
    }
    return 1;
}
CMD:neve(playerid,params[])
{
        new neve[MAX_PLAYER_NAME+1], string[24+MAX_PLAYER_NAME+1];
        GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve));
        format(string, sizeof(string), \"Neve:%s\", neve);
       
       Textdraw3 = TextDrawCreate(450.000000, 140.000000, string);
       TextDrawBackgroundColor(Textdraw2, 255);
       TextDrawFont(Textdraw2, 1);
       TextDrawLetterSize(Textdraw2, 0.400000, 1.000000);
       TextDrawColor(Textdraw2, -1);
       TextDrawSetOutline(Textdraw2, 0);
       TextDrawSetProportional(Textdraw2, 1);
       TextDrawSetShadow(Textdraw2, 1);
       
       
       TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw3);
       return 1;
}

 
E: Utólag vettem észre a névvel való kérést. Remélem jó mert korházba vagyok laptopról és nincs nálam a pawno, hogy átnézzem.

977
Segítségkérés / Regisztrációs bug.
« Dátum: 2013. június 29. - 08:09:16 »
Nos valoban, a regisztraciot az OnPlayerConnecthez rakjak, az OnPlayerRequestClasshoz pedig a spawnolasi adatokat: hely, kamera, nezesi szog stb.
Viszont ha atrakod a regisztraciot akkor ugyelj arra, hogy letrehozz egy boolt vagy egy enumot es mikor bejelentkezett/regisztralt allitsd a bool-t igazra es csak akkor engedd skint valasztani (OnPlayerRequestClass) ha ez a valtozo igaz, mert ha pl feljon es bejon neki a dialog es nyom egy entert egybol a spawnolashoz teszi, viszont igy nem engedi addig tovabb mig be nem lepett. ;)
Ekezetekert bocs korhazban vagyok.
E: Elneztem.
Ugy csinald meg a regisztraciot, hogy OnPlayerConnectnel berakod a ShowPlayerDialogot es a mentest pedig OnDialogResponse alatt. Lasd itt:  http://sampforum.hu/index.php?topic=9238

978
Segítségkérés / Dialogos Teleportálási Hiba
« Dátum: 2013. június 29. - 08:00:31 »

979
Segítségkérés / Pénzestáska
« Dátum: 2013. június 28. - 15:05:23 »

#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf> // Vagy sscaf2
 
#pragma tabsize 0
new bool: megvan;
 
// Cuccaid
  if (strcmp(\"/pénzestáska\", cmdtext, true, 10) == 0)
    {
        SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 1550, 1, 0.1, -0.3, 0, 0, 40, 0, 1, 1, 1);
        SendClientMessage(playerid,0x0910e6AA,\"Táska felvéve\");
        megvan = true;
        return 1;
     }
CMD:adatok(playerid, params[])
{
   if(megvan == true)
    {
    new uzenet[48];
    format(uzenet, 48, \"A tarskadban %d$ van\", GetPlayerMoney(playerid));
    SendClientMessage(playerid, -1, uzenet);
    }
   else
   {
   SendClientMessage(playerid, -1, \"Neked nincs tarskad szerezz be egyet\");
  }
  return 1;
}
CMD:kivesz(playerid, params[])
{
    if(megvan == true)
     {
      new string [92];
      mennyiseg;
      if(sscanf(params, \"d\", mennyiseg)) SendClientMessage(playerid, -1, \"Hasznalat: /kivesz [mennyiseg]\");
     if(mennyiseg <= 0) SendClientMessage(playerid, -1, \"Az osszeg nagyobb kell legyen mint 0 $ !\");
       if(GetPlayerMoney(playerid) >= mennyiseg)
          {
           GivePlayerMoney(playerid, GetPlayerMoney(playerid) - mennyiseg);
          }
   }
  else
  {
  SendClientMessage(playerid, -1 \"Neked nincs tarskad igy nem is tudsz belole penzt kivenni);
  }
  return 1;
}
   

 
Nos a lenyeg: En korhazban vagyok ezert nem pawno-ban irtam hanem itt egyenesen forumon. Ha soreltolodasok vannak javitsd oket, lehet hogy hibas a kod (de remelem nem) am ezt pelda keppen irtam fejbol, hogy lasd kb hogy kell megoldani. Ha netan hetfoig nem kapsz valaszt senkitol leelenorzom pawnoban majd es atjavitom. Ha jo a kod akkor viszont kuldj valami visszajelzest. Remelem erre gondoltal. Ekezetekert bocs.

980
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:DD Destruction Derby szerver
« Dátum: 2013. június 28. - 09:39:38 »
Fikázás? Ember csak elmondta a szabályzatot amit te nagy ívben szartál elolvasni. Leírod egy 100 soros szervernek az IP-jét meg nevét és azt hiszed ezzel el van intézve? Tudod a leírás nem errõl szól, ez nem leírás maximum adatok feltüntetése. Nincs se bemutatása semmije sincs és ha valaki szóvá teszi akkor meg jössz azzal, hogy magyar fórumon csak fikázni lehet. Rakd fel ezt ugyan így hivatalosra, ott nem hogy annyit se mondanak, hogy ez, meg ez hiányzik hanem csak szimplán szemberöhögnek és kitiltanak. Szóval szerintem mérlegeld a helyzeted és ne neked álljon feljebb.

981
Segítségkérés / Szám generálás.
« Dátum: 2013. június 24. - 20:03:04 »
Na így mûködik, nem is gonoltam rá :D Ezer köszönet Scream. Megoldódott, zárom.

982
Segítségkérés / Szám generálás.
« Dátum: 2013. június 24. - 19:06:46 »
Hali. Kellene csinálnom nekem egy olyat, hogy létrehozni 280 Textdrawot amit ellátok egymás után következõ (vagy rendszertelen mindegy) számokkal. Na én már most lusta fajta vagyok és sok idõ lenne ezért írtam egy aprócska kis kódot, hogy írja le helyettem a rendszer a számokat. Az oké, a samp-server.exe-ben le is fut szépen a dolog, viszont a fájlba csak az utolsó számot írja ki. Annyira nem sürgõs, de valaki leírná, hogy tudnám azt megcsinálni, hogy az összes számot írja ki a fájlba lekötelezne. :)
A kód:
 

#include <a_samp>
public OnPlayerConnect(playerid)
{
  for(new i = 70; i<280; i++)
  {
   new File:opened = fopen(\"szamok.txt\", io_write);
   new sorok[128];
   format(sorok,sizeof(sorok), \"Textdraw %d = \", i);
   fwrite(opened, sorok);
   fclose(opened);
   print(\"Kesz\");
  }
  return 1;
}

983
Segítségkérés / Elsõ felcsatlakozás
« Dátum: 2013. június 24. - 12:26:38 »

#include <a_samp>
#include <dini>
#pragma tabsize 0 // Ha másolod rakd be mert el lesz tolódva a sor. De TAB-al is meglehet ha gondolod
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    new neve[MAX_PLAYER_NAME], file[200];
    GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve));
    format(file, sizeof(file), \"/Jatekosok/%s.txt\", neve);
    if(!dini_Exists(file))
    {
   ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Cim\", \"Szoveg\", \"OK\", \"Kilép\");
    }
    else
    {
SpawnPlayer(playerid);
}
   return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 1)
  {
  if(!response) Kick(playerid);
   {
   SendClientMessage(playerid, -1, \"Megnezted a dialogot spawnolhatsz\");
   SpawnPlayer(playerid);
   }
  }
  return 1;
}
 
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
   new neve[MAX_PLAYER_NAME], file[200];
   GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve));
   format(file, sizeof(file), \"/Jatekosok/%s.txt\", neve);
    if(!dini_Exists(file))
    {
    dini_Create(file);
    }
    return 1;
}

 
Tessék nem teszteltem csak míg a Másnaposok 3-at töltöm addig megírtam, de jó kell legyen. :)

984
Általános / Csernobili Naplók || Chernobyl Diaries
« Dátum: 2013. június 22. - 21:53:22 »
Köszönöm, én is remélem.  ;)

985
Helló. Volna ez a téma : http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=329813 . Nos letöltöttem mindkét verziót, az egyiknél milliónyi hiba volt a másiknál csak kettõ de ahogy észrevettem senki nem orvosolta ezidáig, és több helyen is másképp van használva és gõzöm sincs hol a hiba benne. Az volna a kérdésem, hogy megvan ez valakinek és kifogástalanul mûködik? Ha feltöltené pastebinre nagyon hálás lennék érte. Elõre is köszönöm. :)

986
Általános / Csernobili Naplók || Chernobyl Diaries
« Dátum: 2013. június 22. - 12:16:46 »
Kaptam pár visszajelzést a zombi szervert illetõen így abba kezdem bele. Jelenleg megvan a regisztrációs rendszer és a Textdrawos Class Selection (igaz \"béta\" dolog még belerakok pár kamera effektet és akkor majd dobok fel 1 videót a kész dologról). Ja és am majd fogok nyitni egy témát a projectel kapcsolatban, a lényeg annyi, hogy valami egyedit akartam és aki látta az Ideglelést Csernobilban címû filmet annak tetszeni fog a gamemode érdekes lesz és olyan ötletem van amit még nem valósítottak meg. :)
Addig is 1 screennshot:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130622/791130707sa-mp-025_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Hogy teszik? Elég sokat pepecseltem vele remélem jól sikerült.
Na pacsi.

987
Idézetet írta: kadaradam date=1371887817\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38752\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
nyisd meg a .tde filet jegyzettömbbel és az alapján próbáld meg átmásolni a dolgokat
 
Megoldottam, ám nálam az volt a gond, hogy a .tde le volt törölve. Szerencsémre pont este direkt a biztonság kedvéért megnyiottam notepad-be és onnan kimásolva és létrehozva egy .tde fájlt sikerült mûködésre bírnom. Azért köszönöm szépen a válaszod :)

988
Helló lehetséges az, hogy az elkészített textdraw .pwn-jét visszafejtsem .tde-be, mert valamiért eltünt. Elég fontos volna elõre is kösz.

989
Segítségkérés / Zamaroht TextDraw Editor Box Méretezése
« Dátum: 2013. június 21. - 12:48:03 »
Helló. Lehet, hogy banális dolog de nem bírok rájönni :/ Van Zamaroht TextDraw Editorja és ott lehet létrehozni Boxot. Azt a Boxot lehet méretezni is, nekem az volna a kérdésem, hogy a méretezésnél milyen gomb kombinációval lehet azt elérni, hogy a Box ne csak jobbra meg balra mozogjon, hanem le-fel is. Kirpóbáltam mindent az X és az Y kordináta helyesen mûködött de a box valamiért nem akart látszódni a lefelé való mozgatásban (Tán egy bug?). Elõre is köszönöm. Ja és a Zamaroht TextDraw Editorjának a 3.1-es Verzióját használom.

990
Segítségkérés / Új mapon jármû spawnolás.
« Dátum: 2013. június 21. - 11:37:39 »
Es nem egyszerubb az hogy elinditasz egy timert mondjuk 10 mp-ig es addig letrehozza az objecteket es az ido lejarta utan betoltod a jarmuveket?
Bocs az ekezetekert telorol irok.

Oldalak: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 101
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal