Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - scripter01

Oldalak: 1 ... 64 65 [66] 67 68 69
976
Szkript kérések / NPC-be segítség
« Dátum: 2011. szeptember 16. - 22:13:42 »
Sziasztok, szerintem már a névbõl ki derül mire akarok törni!
Fel vettem egy NPC játékost nem jármûvet!
De nem tudom meg csinálni hozzá való scriptet FS-be kéne nekem egy ilyen script Játékos-hoz!
A REC fájl neve mynpc-re vettem fel a többit rátok bízom PL a ConnectNPC nevét!
Aki meg tudná nekem írni annak meg köszönném!
ÉS persze menne a +!
Elõre is köszönöm!

977
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kocsi parancsok!
« Dátum: 2011. szeptember 13. - 14:22:20 »
írtam oda eg ypéldát szerintem aki tud scriptelni az meg érti aki nem az emg ne csináljon semmit vele!
És ne kezdjen bele RP szerverbe!

978
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kocsi parancsok!
« Dátum: 2011. szeptember 13. - 13:11:35 »
Sziasztok!
El hoztam nektek egy kocsi/motor rendszerhez való parancsokat!
Hát a parancsok így zsólnak:
/motor
/nyit
/riaszto
/sisak
/motorhazteto
/csomagtartó
/ellop
Akkor hát le írnám!
Ügye bár sok szerveren nem tudni mi a be ídnítás parancs ha kezdõ vagy!
Én ezért startup al meg oldottam a dolgokat!
 
Mód elejére
forward Startup(playerid, vehicleid);
Mód végére:
public Startup(playerid, vehicleid)
{
if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER) return 1;
if(IsABicikli(vehicleid)) SetJarmu(vehicleid, KOCSI_MOTOR, 1);
else if(engineOn[vehicleid]) SetJarmu(vehicleid, KOCSI_MOTOR, 1);
else
{
SetJarmu(vehicleid, KOCSI_MOTOR, 0);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN,   \"A jármûvet a /motor paranccsal, vagy a SPACE lenyomásával indíthatod, ha el szeretnéd lopni /ellop\");
}
return 1;
}
Nyitás/Zárás
if(strcmp(cmd, \"/nyit\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   //if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == NINCS)
   //{
      if(HireCar[playerid] == NINCS)
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs bérelt kocsid!\");
         return 1;
      }
   //}
   /*if(SwitchKey[playerid] == 0)
   {
      new kocsi = PlayerInfo[playerid][pPhousekey];
      new kocsi_id = HouseInfo[kocsi][hVid];*/
      new berkocsi = HireCar[playerid];
      if(berkocsi != NINCS)
      {
         if(gCarLock[berkocsi] == 0)
         {
            GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Berelt kocsid ~r~zarva\", 5000, 3);
            PlayerPlaySound(playerid, 1145, 0.0, 0.0, 0.0);
            LockCar(berkocsi);
            format(string, sizeof(string), \"* Valaki bezárta a kocsiját.\");
            ProxDetector(30.0, playerid,string , COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
         }
         else
         {
            GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Berelt kocsid ~g~nyitva\", 5000, 3);
            PlayerPlaySound(playerid, 1145, 0.0, 0.0, 0.0);
            UnLockCar(berkocsi);
            format(string, sizeof(string), \"* Valaki kinyitotta a kocsiját.\");
                ProxDetector(30.0, playerid,string , COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
         }
      }
Riasztó
if(egyezik(cmd, \"/riasztó\") || egyezik(cmd, \"/riaszto\"))
{
new carid;
carid = GetClosestVehicle(playerid);
if(GetDistanceToVehicle(playerid, carid) > 5.5)
   return Msg(playerid, \"A közeledben nincs jármû!\");
new vs;
vs = IsAVsKocsi(carid);
if(vs == NINCS)
   return Msg(playerid, \"Ez nem V-s!\");
if(CarInfo[vs][cOwned] != 1 || !egyezik(CarInfo[vs][cOwner], PlayerName(playerid)) && JarmuKulcs[playerid] != vs)
   return Msg(playerid, \"Ez nem a tied!\");
if(Bikes(carid)) return Msg(playerid, \"Csak autó.\");
if(KocsiRiaszto[carid] == 0)
{
   Msg(playerid, \"Riasztó bekapcsolva.\");
   Cselekves(playerid, \"bekapcsolta a riasztót...\");
   KocsiRiaszto[carid] = 1;
   return 1;
}
Msg(playerid, \"Riasztó kikapcsolva.\");
Cselekves(playerid, \"kikapcsolta a riasztót...\");
KocsiRiaszto[carid] = 0;
if(GetJarmu(carid, KOCSI_RIASZTO) == 1)
   SetJarmu(carid, KOCSI_RIASZTO, 0);
return 1;
}
Sisak:
if(egyezik(cmd, \"/sisak\"))
{
if(SisakotVesz[playerid] == 1) return 1;
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT) return Msg(playerid, \"Szálj fel a jármûre.\");
if(!Bikes(GetPlayerVehicleID(playerid))) return Msg(playerid, \"Ebben a jármûben nem használhatod.\");
if(Sisak[playerid] == 0)
{
   Freeze(playerid);
   ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"ROB_Shifty\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0, 1);
   Cselekves(playerid, \"felveszi a bukósisakot...\");
   SisakotVesz[playerid] = 1;
   SetTimerEx(\"SisakFel\", 5000, false, \"i\", playerid);
}
else
{
   Msg(playerid, \"Levetted a bukósisakot.\");
   RemovePlayerAttachedObject(playerid, SISAKSLOT);
   Cselekves(playerid, \"levette a bukósisakot...\");
   Sisak[playerid] = 0;
}
}
Motorháztetõ/Csomagtartó:
if(egyezik(cmd, \"/csomagtartó\") || egyezik(cmd, \"/csomagtarto\") || egyezik(cmd, \"/cst\"))
{
veh = GetClosestVehicle(playerid);
if(GetDistanceToVehicle(playerid, veh) > 5.5) return Msg(playerid, \"A közeledben nincs jármû!\");
if(IsABoat(veh) || IsABicikli(veh) || IsAPlane(veh)) return Msg(playerid, \"Ebben a jármûben nem használhatod!\");
if(GetJarmu(veh, KOCSI_CSOMAGTARTO) == 1)
{
   SetJarmu(veh, KOCSI_CSOMAGTARTO, 0);
   Cselekves(playerid, \"bezárta a csomagtartót\");
}
else
{
   SetJarmu(veh, KOCSI_CSOMAGTARTO, 1);
   Cselekves(playerid, \"kinyitotta a csomagtartót\");
}
return 1;
}
if(egyezik(cmd, \"/motorhazteto\") || egyezik(cmd, \"/motorháztetõ\") || egyezik(cmd, \"/mh\"))
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return Msg(playerid, \"Nem vagy jármûben!\");
if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER) return Msg(playerid, \"Nem vagy sofõr!\");
if(IsABoat(veh) || IsABicikli(veh) || IsAPlane(veh)) return Msg(playerid, \"Ebben a jármûben nem használhatod!\");
if(GetJarmu(veh, KOCSI_MOTORHAZTETO) == 1)
{
   SetJarmu(veh, KOCSI_MOTORHAZTETO, 0);
   Cselekves(playerid, \"bezárta a motorháztetõt\");
}
else
{
   SetJarmu(veh, KOCSI_MOTORHAZTETO, 1);
   Cselekves(playerid, \"kinyitotta a motorháztetõt\");
}
return 1;
}//Ezekhez kellenek az enumok
Ellopás:
if(!strcmp(cmd, \"/ellop\", true))
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Mégis mit akarsz ellopni bazze?\");
if(IsABicikli(GetPlayerVehicleID(playerid))) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Biciklin motor? Ez modern bicikli lehet... :)\");
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER) return 1;
new car = IsAVsKocsi(GetPlayerVehicleID(playerid));
if(car != -1)
{
    if(CarInfo[car][cOwned] == 0)
      return 1;
}
new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(engineOn[kocsi] == 0)
{
   if(KocsiElet(kocsi) <= 350) return Msg(playerid, \"A jármû elromlott! Hívj szerelõt!\");
   if(Gas[kocsi] <= 0) return Msg(playerid, \"Nincs benzin!\");
   if(KocsiSokkolva[kocsi])
      return Msg(playerid, \"A jármû sokkolva van\");
   if(!AMT(playerid, MUNKA_AUTOTOLVAJ)) return Msg(playerid, \"Nem vagy autótolvaj!\");
        if(MunkaFolyamatban[playerid] == 1) return 1;
   if(PlayerToPoint(100, playerid, 1477.1985,-1804.2847,13.5469))
   {
      Msg(playerid, \"Városháza környékén akarsz kocsit lopni?\");
      return 1;
   }
   else if(PlayerToPoint(80, playerid, 1596.8505,-1677.9633,5.8906))
   {
      Msg(playerid, \"LSPD környékén akarsz kocsit lopni?\");
      return 1;
   }
   else if(PlayerToPoint(50, playerid, 1214.0414,-1324.4862,13.5670))
   {
      Msg(playerid, \"Kórház elõtt akarsz kocsit lopni?\");
      return 1;
   }
   else if(PlayerToPoint(250, playerid, 175.1913,1904.2084,18.2397))
   {
      Msg(playerid, \"Fort környékén akarsz kocsit lopni?\");
      return 1;
   }
   else if(PlayerToPoint(140, playerid, -1593.2107,727.9420,-4.9063))
   {
      Msg(playerid, \"SFPD környékén akarsz kocsit lopni?\");
      return 1;
   }
        new kocsiserules, ido, Float:kocsielet;
           GetVehicleHealth(kocsi, kocsielet);
           kocsiserules = 1000 - floatround(kocsielet);
        ido = 5500 + (kocsiserules * 5);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Összekötöd a vezetékeket...\");
   SetTimerEx(\"Munkavege\", ido, false, \"ddd\", playerid, M_MOTOR, 0);
   MunkaFolyamatban[playerid] = 1;
   ProxDetector(30.0, playerid, \"* Valaki összeköti a vezetékeket...\", COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
   return 1;
}
}
new car = IsaVsKocsik
Erre a sorra figyelj ezt írd át ami neked a vs kocsi new-je!

 
Hát akkor ennyi lenne nem vagyok benne bíztos hogy mindne mûködik de ha valami nem mûkszik cska pötyögj!

979
Segítségkérés / RP Kapu
« Dátum: 2011. szeptember 06. - 20:27:52 »
Elösször is mondtam hogy példa 2. jónak kell lennie aki nem érti hozzá ne szoljón :D
3. Bíztos hogy én is ezeket használom!
De majd talán meg írok egyet aztán majd megint nem vagyok azért hülye XD

980
Segítségkérés / Tuning (H)
« Dátum: 2011. szeptember 06. - 17:57:59 »
Hát figyelj tudtommal ez meg valósítható de szerintem ez elég nagy meló lene és nem fogja meg csinálni neked senki!

981
Segítségkérés / RP Kapu
« Dátum: 2011. szeptember 06. - 17:56:49 »
Ha azt akarod hogy csak egy Frakció tudja nyitni mint PL a taxi akkor mutatom!
Jah és zárni is :D
De tessék itt van egy rendes ami fel vn tuningolva /me vel stb....
 

 
new taxikapu;
if(!strcmp(cmdtext, \"/nyit\", true))
{
    if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == FrakcióID || PlayerInfo[playerid][pMember] == FrakcióID)
    {
        if (PlayerToPoint(7, playerid,1812.0147705078,-1889.6489257813,14.088752746582))
   {
            MoveDynamicObject(taxikapu,1811.6566162109,-1900.052734375,14.455856323242,2.5);
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"* %s kinyitja a kaput\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
   }
   else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Túl messze vagy a kaputól.\"); }
}
else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy a Taxi Szolgálat tagja!\");
    return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, \"/zár\", true))
{
    if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == FrakcióID || PlayerInfo[playerid][pMember] == FrakcióID)
    {
        if (PlayerToPoint(7, playerid,1812.0147705078,-1889.6489257813,14.088752746582))
   {
            MoveDynamicObject(taxikapu,1812.0147705078,-1889.6489257813,14.088752746582,2.5);
   GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"* %s bezárja a kaput\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
   }
   else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy a Taxi Szolgálat tagja!\"); }
}
else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy \");
    return 1;
}
 

 
Elvileg ennek jónak kell lennie!
Ha valami gond van akkor csak pötyögj PM! ha segítettem mehet a +!
De vigyázz ne csinálj ezzel már semmit mivel a te kórdínátáidat raktam bele :D

982
Segítségkérés / NPC búsz!
« Dátum: 2011. szeptember 05. - 20:17:49 »
Sziasztok!
Igen hát elõször is bocsánatot kérek....
Szerintem akinek tudnia kell az tudja hogy miért kérek bocsánatot!
És most jöjjön a lényeg!
Szóval hát a Téma címébõl már ki derül mire akarok ki törni!
Fel vettem egy NPC-t
És egy leírás alapján csináltam meg!
megint bele raktam a AMX filét nem a recordings-ba hanem csak simán az NPCMODES-ba!
És sajnos nem volt jó ha ebbe tudna nekem valaki segíteni akkor köszönöm szépen!
Elõre is meg köszönném mindenki fáradozását értem...
Akkor itt is van hogy hogyan is csináltam!
És majd a
#include <a_samp>
new npcveh;
public OnFilterScriptInit ( )
{
  ConnectNPC(\"Tod_Minobe\", \"Popike\");
  npcveh = CreateVehicle ( 437, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 0, 0, -1 );
  return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
  {
            new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"Tod_Minobe\", true ) )
            {
                        PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 );
            }
            return 1;
  }
  return 1;

983
[törölve]

984
Hát akkor itt is lenne:
Tudsz vele külsöt is és motor-t is javítani! 1-es a Meg javítás! a 2. Motor+Festés javítás
 
if(strcmp(cmd, \"/fixveh\", true) == 0)
{
if(!Admin(playerid, 5)) return 1;
if(params != 1) return Msg(playerid, \"/fixveh [1/2] - 1: Alap javítás - 2: Alap javítás + Külsõ javítás\");
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
   if(strval(param[1]) == 1)
      SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), 1000.0);
   else if(strval(param[1]) == 2)
      RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
    Msg(playerid, \"A Jármû sikeressen meg lett javítva!\");
}
return 1;
}

985
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Autó Lehívó Script! Nem [FS]
« Dátum: 2011. szeptember 01. - 15:54:47 »
Sziasztok hát unatkoztam és össze raktam de valami ki felejetettem az bíztos XD ha kell vlaami pötyögj jah és ez nem Kocsi ID szeirnt hanem név szerint hívja le a verdákat......
 
if(strcmp(cmd, \"/veh\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        if(!Admin(playerid, 1337)) return 1;
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /veh [név] ([szín1] [szín2])\");
      return 1;
   }
   new car;
   if(GetVehicleModelIDFromName(tmp) == -1)
   {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Ilyen kocsiról még nem hallottam...\");
       return 1;
   }
   car = GetVehicleModelIDFromName(tmp);
   new szin1, szin2;
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
       szin1 = 0;
   else
       szin1 = strval(tmp);
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
       szin2 = 0;
   else
       szin2 = strval(tmp);
   if(szin1 < 0 || szin1 > 126 || szin2 < 0 || szin2 > 126)
       return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"A szín 0 és 126 között lehet!\");
   new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:A;
   GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
   GetPlayerFacingAngle(playerid, A);
   new carid = UjKocsi(car, X, Y, Z, A, szin1, szin2);
   CreatedCars[CreatedCar] = carid;
   CreatedCar ++;
   format(string, sizeof(string), \"Kocsi %d lerakva!\", carid);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, string);
   SetPlayerPos(playerid, X, Y, (Z+2));
}
return 1;
}

986
Szkript kérések / 1 parancs = az összes autó a helyére spawnol.
« Dátum: 2011. szeptember 01. - 15:51:17 »
Ez aztán nem egyszerûb??XD
 
if(egyezik(cmd, \"/spawncars\"))
{
if(!Admin(playerid, 1)) return 1;
ResiCounter = 0;
TextDrawShowForAll(resitd);
}

987
Segítségkérés / "SafeGivePlayerMoney" is not implemented
« Dátum: 2011. augusztus 25. - 13:01:08 »
Jól mondod h így kell GivePlayerMoney(playierid, IDE A PÉNZET!);
De viszont az érték az value én úgy tudom h Ott SafeGivePlayerMoney(i, value); így kell :D

988
Segítségkérés / "SafeGivePlayerMoney" is not implemented
« Dátum: 2011. augusztus 25. - 07:48:33 »
Hát ezt a Topicot azért nyitom mert ilyen erroral életembe nem találkoztam!
SafeGivePlayerMoney(i, value); eza sor
error 004: function \"SafeGivePlayerMoney\" is not implemented ez az error
Ebbõl anyit értek hogy nem OlVas be valamit! :d
Ha valaki tudna segíteni ebben hállás lennék!
Ha rosz helyre írtam a topicot pls helyezétek át!
Elõre is köszöntem midnenkitõl!

989
SA-MP: Szerverfejlesztés / Dialogos Kocsi Rendszer
« Dátum: 2011. augusztus 24. - 21:52:38 »
Hogy ne keljen meg írni sé ezt tudják használni azér

990
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [FS]Csatlakozás
« Dátum: 2011. augusztus 24. - 14:32:57 »
jó jó lett megy a +

Oldalak: 1 ... 64 65 [66] 67 68 69
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal