Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - scripter01
Oldalak: 1 ... 64 65 [66] 67 68 69
976
« Dátum: 2011. szeptember 16. - 22:13:42 »
Sziasztok, szerintem már a névbõl ki derül mire akarok törni! Fel vettem egy NPC játékost nem jármûvet! De nem tudom meg csinálni hozzá való scriptet FS-be kéne nekem egy ilyen script Játékos-hoz! A REC fájl neve mynpc-re vettem fel a többit rátok bízom PL a ConnectNPC nevét! Aki meg tudná nekem írni annak meg köszönném! ÉS persze menne a +! Elõre is köszönöm!
977
« Dátum: 2011. szeptember 13. - 14:22:20 »
írtam oda eg ypéldát szerintem aki tud scriptelni az meg érti aki nem az emg ne csináljon semmit vele! És ne kezdjen bele RP szerverbe!
978
« Dátum: 2011. szeptember 13. - 13:11:35 »
Sziasztok! El hoztam nektek egy kocsi/motor rendszerhez való parancsokat! Hát a parancsok így zsólnak: /motor /nyit /riaszto /sisak /motorhazteto /csomagtartó /ellop Akkor hát le írnám! Ügye bár sok szerveren nem tudni mi a be ídnítás parancs ha kezdõ vagy! Én ezért startup al meg oldottam a dolgokat! Mód elejére forward Startup(playerid, vehicleid); Mód végére: public Startup(playerid, vehicleid) { if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER) return 1; if(IsABicikli(vehicleid)) SetJarmu(vehicleid, KOCSI_MOTOR, 1); else if(engineOn[vehicleid]) SetJarmu(vehicleid, KOCSI_MOTOR, 1); else { SetJarmu(vehicleid, KOCSI_MOTOR, 0); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"A jármûvet a /motor paranccsal, vagy a SPACE lenyomásával indíthatod, ha el szeretnéd lopni /ellop\"); } return 1; } Nyitás/Zárás if(strcmp(cmd, \"/nyit\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { //if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == NINCS) //{ if(HireCar[playerid] == NINCS) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs bérelt kocsid!\"); return 1; } //} /*if(SwitchKey[playerid] == 0) { new kocsi = PlayerInfo[playerid][pPhousekey]; new kocsi_id = HouseInfo[kocsi][hVid];*/ new berkocsi = HireCar[playerid]; if(berkocsi != NINCS) { if(gCarLock[berkocsi] == 0) { GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Berelt kocsid ~r~zarva\", 5000, 3); PlayerPlaySound(playerid, 1145, 0.0, 0.0, 0.0); LockCar(berkocsi); format(string, sizeof(string), \"* Valaki bezárta a kocsiját.\"); ProxDetector(30.0, playerid,string , COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); } else { GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Berelt kocsid ~g~nyitva\", 5000, 3); PlayerPlaySound(playerid, 1145, 0.0, 0.0, 0.0); UnLockCar(berkocsi); format(string, sizeof(string), \"* Valaki kinyitotta a kocsiját.\"); ProxDetector(30.0, playerid,string , COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); } } Riasztó if(egyezik(cmd, \"/riasztó\") || egyezik(cmd, \"/riaszto\")) { new carid; carid = GetClosestVehicle(playerid); if(GetDistanceToVehicle(playerid, carid) > 5.5) return Msg(playerid, \"A közeledben nincs jármû!\"); new vs; vs = IsAVsKocsi(carid); if(vs == NINCS) return Msg(playerid, \"Ez nem V-s!\"); if(CarInfo[vs][cOwned] != 1 || !egyezik(CarInfo[vs][cOwner], PlayerName(playerid)) && JarmuKulcs[playerid] != vs) return Msg(playerid, \"Ez nem a tied!\"); if(Bikes(carid)) return Msg(playerid, \"Csak autó.\"); if(KocsiRiaszto[carid] == 0) { Msg(playerid, \"Riasztó bekapcsolva.\"); Cselekves(playerid, \"bekapcsolta a riasztót...\"); KocsiRiaszto[carid] = 1; return 1; } Msg(playerid, \"Riasztó kikapcsolva.\"); Cselekves(playerid, \"kikapcsolta a riasztót...\"); KocsiRiaszto[carid] = 0; if(GetJarmu(carid, KOCSI_RIASZTO) == 1) SetJarmu(carid, KOCSI_RIASZTO, 0); return 1; } Sisak: if(egyezik(cmd, \"/sisak\")) { if(SisakotVesz[playerid] == 1) return 1; if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT) return Msg(playerid, \"Szálj fel a jármûre.\"); if(!Bikes(GetPlayerVehicleID(playerid))) return Msg(playerid, \"Ebben a jármûben nem használhatod.\"); if(Sisak[playerid] == 0) { Freeze(playerid); ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"ROB_Shifty\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0, 1); Cselekves(playerid, \"felveszi a bukósisakot...\"); SisakotVesz[playerid] = 1; SetTimerEx(\"SisakFel\", 5000, false, \"i\", playerid); } else { Msg(playerid, \"Levetted a bukósisakot.\"); RemovePlayerAttachedObject(playerid, SISAKSLOT); Cselekves(playerid, \"levette a bukósisakot...\"); Sisak[playerid] = 0; } } Motorháztetõ/Csomagtartó: if(egyezik(cmd, \"/csomagtartó\") || egyezik(cmd, \"/csomagtarto\") || egyezik(cmd, \"/cst\")) { veh = GetClosestVehicle(playerid); if(GetDistanceToVehicle(playerid, veh) > 5.5) return Msg(playerid, \"A közeledben nincs jármû!\"); if(IsABoat(veh) || IsABicikli(veh) || IsAPlane(veh)) return Msg(playerid, \"Ebben a jármûben nem használhatod!\"); if(GetJarmu(veh, KOCSI_CSOMAGTARTO) == 1) { SetJarmu(veh, KOCSI_CSOMAGTARTO, 0); Cselekves(playerid, \"bezárta a csomagtartót\"); } else { SetJarmu(veh, KOCSI_CSOMAGTARTO, 1); Cselekves(playerid, \"kinyitotta a csomagtartót\"); } return 1; } if(egyezik(cmd, \"/motorhazteto\") || egyezik(cmd, \"/motorháztetõ\") || egyezik(cmd, \"/mh\")) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return Msg(playerid, \"Nem vagy jármûben!\"); if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER) return Msg(playerid, \"Nem vagy sofõr!\"); if(IsABoat(veh) || IsABicikli(veh) || IsAPlane(veh)) return Msg(playerid, \"Ebben a jármûben nem használhatod!\"); if(GetJarmu(veh, KOCSI_MOTORHAZTETO) == 1) { SetJarmu(veh, KOCSI_MOTORHAZTETO, 0); Cselekves(playerid, \"bezárta a motorháztetõt\"); } else { SetJarmu(veh, KOCSI_MOTORHAZTETO, 1); Cselekves(playerid, \"kinyitotta a motorháztetõt\"); } return 1; }//Ezekhez kellenek az enumok Ellopás: if(!strcmp(cmd, \"/ellop\", true)) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Mégis mit akarsz ellopni bazze?\"); if(IsABicikli(GetPlayerVehicleID(playerid))) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Biciklin motor? Ez modern bicikli lehet... \"); if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER) return 1; new car = IsAVsKocsi(GetPlayerVehicleID(playerid)); if(car != -1) { if(CarInfo[car][cOwned] == 0) return 1; } new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); if(engineOn[kocsi] == 0) { if(KocsiElet(kocsi) <= 350) return Msg(playerid, \"A jármû elromlott! Hívj szerelõt!\"); if(Gas[kocsi] <= 0) return Msg(playerid, \"Nincs benzin!\"); if(KocsiSokkolva[kocsi]) return Msg(playerid, \"A jármû sokkolva van\"); if(!AMT(playerid, MUNKA_AUTOTOLVAJ)) return Msg(playerid, \"Nem vagy autótolvaj!\"); if(MunkaFolyamatban[playerid] == 1) return 1; if(PlayerToPoint(100, playerid, 1477.1985,-1804.2847,13.5469)) { Msg(playerid, \"Városháza környékén akarsz kocsit lopni?\"); return 1; } else if(PlayerToPoint(80, playerid, 1596.8505,-1677.9633,5.8906)) { Msg(playerid, \"LSPD környékén akarsz kocsit lopni?\"); return 1; } else if(PlayerToPoint(50, playerid, 1214.0414,-1324.4862,13.5670)) { Msg(playerid, \"Kórház elõtt akarsz kocsit lopni?\"); return 1; } else if(PlayerToPoint(250, playerid, 175.1913,1904.2084,18.2397)) { Msg(playerid, \"Fort környékén akarsz kocsit lopni?\"); return 1; } else if(PlayerToPoint(140, playerid, -1593.2107,727.9420,-4.9063)) { Msg(playerid, \"SFPD környékén akarsz kocsit lopni?\"); return 1; } new kocsiserules, ido, Float:kocsielet; GetVehicleHealth(kocsi, kocsielet); kocsiserules = 1000 - floatround(kocsielet); ido = 5500 + (kocsiserules * 5); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Összekötöd a vezetékeket...\"); SetTimerEx(\"Munkavege\", ido, false, \"ddd\", playerid, M_MOTOR, 0); MunkaFolyamatban[playerid] = 1; ProxDetector(30.0, playerid, \"* Valaki összeköti a vezetékeket...\", COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); return 1; } } new car = IsaVsKocsik Erre a sorra figyelj ezt írd át ami neked a vs kocsi new-je!
Hát akkor ennyi lenne nem vagyok benne bíztos hogy mindne mûködik de ha valami nem mûkszik cska pötyögj!
979
« Dátum: 2011. szeptember 06. - 20:27:52 »
Elösször is mondtam hogy példa 2. jónak kell lennie aki nem érti hozzá ne szoljón 3. Bíztos hogy én is ezeket használom! De majd talán meg írok egyet aztán majd megint nem vagyok azért hülye XD
980
« Dátum: 2011. szeptember 06. - 17:57:59 »
Hát figyelj tudtommal ez meg valósítható de szerintem ez elég nagy meló lene és nem fogja meg csinálni neked senki!
981
« Dátum: 2011. szeptember 06. - 17:56:49 »
Ha azt akarod hogy csak egy Frakció tudja nyitni mint PL a taxi akkor mutatom! Jah és zárni is De tessék itt van egy rendes ami fel vn tuningolva /me vel stb.... new taxikapu; if(!strcmp(cmdtext, \"/nyit\", true)) { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == FrakcióID || PlayerInfo[playerid][pMember] == FrakcióID) { if (PlayerToPoint(7, playerid,1812.0147705078,-1889.6489257813,14.088752746582)) { MoveDynamicObject(taxikapu,1811.6566162109,-1900.052734375,14.455856323242,2.5); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"* %s kinyitja a kaput\", sendername); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Túl messze vagy a kaputól.\"); } } else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy a Taxi Szolgálat tagja!\"); return 1; } if(!strcmp(cmdtext, \"/zár\", true)) { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == FrakcióID || PlayerInfo[playerid][pMember] == FrakcióID) { if (PlayerToPoint(7, playerid,1812.0147705078,-1889.6489257813,14.088752746582)) { MoveDynamicObject(taxikapu,1812.0147705078,-1889.6489257813,14.088752746582,2.5); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"* %s bezárja a kaput\", sendername); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy a Taxi Szolgálat tagja!\"); } } else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy \"); return 1; }
Elvileg ennek jónak kell lennie! Ha valami gond van akkor csak pötyögj PM! ha segítettem mehet a +! De vigyázz ne csinálj ezzel már semmit mivel a te kórdínátáidat raktam bele
982
« Dátum: 2011. szeptember 05. - 20:17:49 »
Sziasztok! Igen hát elõször is bocsánatot kérek.... Szerintem akinek tudnia kell az tudja hogy miért kérek bocsánatot! És most jöjjön a lényeg! Szóval hát a Téma címébõl már ki derül mire akarok ki törni! Fel vettem egy NPC-t És egy leírás alapján csináltam meg! megint bele raktam a AMX filét nem a recordings-ba hanem csak simán az NPCMODES-ba! És sajnos nem volt jó ha ebbe tudna nekem valaki segíteni akkor köszönöm szépen! Elõre is meg köszönném mindenki fáradozását értem... Akkor itt is van hogy hogyan is csináltam! És majd a #include <a_samp> new npcveh; public OnFilterScriptInit ( ) { ConnectNPC(\"Tod_Minobe\", \"Popike\"); npcveh = CreateVehicle ( 437, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 0, 0, -1 ); return 1; } public OnPlayerSpawn ( playerid ) { if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) { new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); if ( !strcmp ( npcname, \"Tod_Minobe\", true ) ) { PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 ); } return 1; } return 1;
983
« Dátum: 2011. szeptember 01. - 16:01:39 »
[törölve]
984
« Dátum: 2011. szeptember 01. - 15:57:05 »
Hát akkor itt is lenne: Tudsz vele külsöt is és motor-t is javítani! 1-es a Meg javítás! a 2. Motor+Festés javítás if(strcmp(cmd, \"/fixveh\", true) == 0) { if(!Admin(playerid, 5)) return 1; if(params != 1) return Msg(playerid, \"/fixveh [1/2] - 1: Alap javítás - 2: Alap javítás + Külsõ javítás\"); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(strval(param[1]) == 1) SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), 1000.0); else if(strval(param[1]) == 2) RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); Msg(playerid, \"A Jármû sikeressen meg lett javítva!\"); } return 1; }
985
« Dátum: 2011. szeptember 01. - 15:54:47 »
Sziasztok hát unatkoztam és össze raktam de valami ki felejetettem az bíztos XD ha kell vlaami pötyögj jah és ez nem Kocsi ID szeirnt hanem név szerint hívja le a verdákat...... if(strcmp(cmd, \"/veh\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(!Admin(playerid, 1337)) return 1; tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /veh [név] ([szín1] [szín2])\"); return 1; } new car; if(GetVehicleModelIDFromName(tmp) == -1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Ilyen kocsiról még nem hallottam...\"); return 1; } car = GetVehicleModelIDFromName(tmp); new szin1, szin2; tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) szin1 = 0; else szin1 = strval(tmp); tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) szin2 = 0; else szin2 = strval(tmp); if(szin1 < 0 || szin1 > 126 || szin2 < 0 || szin2 > 126) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"A szín 0 és 126 között lehet!\"); new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:A; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); GetPlayerFacingAngle(playerid, A); new carid = UjKocsi(car, X, Y, Z, A, szin1, szin2); CreatedCars[CreatedCar] = carid; CreatedCar ++; format(string, sizeof(string), \"Kocsi %d lerakva!\", carid); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, string); SetPlayerPos(playerid, X, Y, (Z+2)); } return 1; }
986
« Dátum: 2011. szeptember 01. - 15:51:17 »
Ez aztán nem egyszerûb??XD if(egyezik(cmd, \"/spawncars\")) { if(!Admin(playerid, 1)) return 1; ResiCounter = 0; TextDrawShowForAll(resitd); }
987
« Dátum: 2011. augusztus 25. - 13:01:08 »
Jól mondod h így kell GivePlayerMoney(playierid, IDE A PÉNZET!); De viszont az érték az value én úgy tudom h Ott SafeGivePlayerMoney(i, value); így kell
988
« Dátum: 2011. augusztus 25. - 07:48:33 »
Hát ezt a Topicot azért nyitom mert ilyen erroral életembe nem találkoztam! SafeGivePlayerMoney(i, value); eza sor error 004: function \"SafeGivePlayerMoney\" is not implemented ez az error Ebbõl anyit értek hogy nem OlVas be valamit! :d Ha valaki tudna segíteni ebben hállás lennék! Ha rosz helyre írtam a topicot pls helyezétek át! Elõre is köszöntem midnenkitõl!
989
« Dátum: 2011. augusztus 24. - 21:52:38 »
Hogy ne keljen meg írni sé ezt tudják használni azér
990
« Dátum: 2011. augusztus 24. - 14:32:57 »
jó jó lett megy a +
Oldalak: 1 ... 64 65 [66] 67 68 69
|