Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - tudvari

Oldalak: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 85
976
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2012. február 18. - 23:31:41 »
Mi annak a funkciónak a kódja,ami megtalálja a playert a jármûben való mozgástól,de engedélyezi a kiszállást? (Mert gondolom a Freeze funkciója nem lesz ide jó)

977
Segítségkérés / Ini fájl sorrend probléma.
« Dátum: 2012. február 18. - 23:30:21 »
a vehicleid nem egyenlõ a modell id-vel.De azóta rájöttem mi a a probléma.Most,hogy már a legkisebb ini is 1,mûködik,csak az elsõ restartnál nem jó,de utána már igen.

978
Segítségkérés / Ini fájl sorrend probléma.
« Dátum: 2012. február 18. - 22:00:36 »
Senki sem tud segíteni?:D Hogy hogy lehetne megoldani egy autó rendszert?

979
Segítségkérés / Ini fájl sorrend probléma.
« Dátum: 2012. február 15. - 19:37:27 »
Sziasztok,valamennyire sikerült megcsinálnom,a jármû lementõ,betöltõ,készítõ rendszeremet,csak az a baj,hogy ha csinálok 2 kocsit (0.ini , és 1.ini) majd mindkettõvel ki be szállok,hogy mentsen,akkor betöltésnél az 1-esnek a 0-ás koordinátáját tölti be,míg a 0-ásnak az alap helyzetet.
x.ini a fájl neve
x 0-val kezdõdik és egyesével nõ kocsinként,és x egyben a jármû id is egyben.
Valaki tudná orvosolni a problémát? Hogy ha 0-ással mész akkor a 0-ás infóit tölse majd be neki,1-esnek meg az 1-esét.
Betöltés:
[pawn]
new betoltes[ 64 ];
for( new x; x < 100; ++x )
{
   format( betoltes, sizeof betoltes, \"/Adatbazis/Jarmuvek/%d.ini\", x );
   AddStaticVehicle(dini_Int(betoltes,\"Model\"),dini_Float(betoltes,\"X\"),dini_Float(betoltes,\"Y\"),dini_Float(betoltes,\"Z\"),dini_Float(betoltes,\"Forgatás\"),dini_Int(betoltes,\"Szín1\"),dini_Int(betoltes,\"Szín2\"));
}[/pawn]
Mentés:
[pawn]
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
new file[256];
    new Float:x,Float:y,Float:z,Float:forgatas;
     GetVehiclePos(vehicleid,x,y,z);
      GetVehicleZAngle(vehicleid,forgatas);
    format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/Jarmuvek/%d.ini\", vehicleid);
dini_FloatSet(file,\"X\", x);
dini_FloatSet(file,\"Y\", y);
dini_FloatSet(file,\"Z\", z);
dini_FloatSet(file,\"Forgatás\", forgatas);
return 1;
}
[/pawn]
HA kell a jármû létrehozás kódja is, szóljatok.
Elõre is köszi minden segítségért.
és az alábbit,hogy lehet átalakítani,úgy hogy az x az összes létezõ karakter kombinációt jelölje,ami nem hoszabb a max névnél?
for( new x; x < 100; ++x )

980
Segítségkérés / Jármû Lementés
« Dátum: 2012. február 15. - 18:49:51 »
Elég lenne egy másik megoldás is,ha valaki tudna segíteni :S

981
Segítségkérés / Jármû Lementés
« Dátum: 2012. február 13. - 16:11:50 »
Sziasztok,csináltam egy jármû rendszer féleséget,és amikro valaki megveszi, akkor beír egy alap koordinátát,ami a szaloné.
Kilépéskor nem menti el,de a betöltés jó , mert betölti a szalon koordinátáját,amit vásárláskor ír bele.Szóval a mentéssel van  valami baj.
Betöltés:
[pawn]
new betoltes[ 64 ];
for( new x; x < 100; ++x )
{
   format( betoltes, sizeof betoltes, \"/Adatbazis/Jarmuvek/%d.ini\", x );
   CreateVehicle(dini_Int(betoltes,\"Model\"),dini_Float(betoltes,\"X\"),dini_Float(betoltes,\"Y\"),dini_Float(betoltes,\"Z\"),dini_Float(betoltes,\"Forgatás\"),dini_Int(betoltes,\"Szín1\"),dini_Int(betoltes,\"Szín2\"));
}
[/pawn]
Mentés:
[pawn]
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
new file[256];
if(vehicleid == sajatkocsi)
{
    new Float:x,Float:y,Float:z,Float:forgatas;
    GetVehiclePos(sajatkocsi,x,y,z);
    GetVehicleZAngle(sajatkocsi,forgatas);
    format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/Jarmuvek/%d.ini\", vehicleid);
   dini_FloatSet(file,\"X\", x);
   dini_FloatSet(file,\"Y\", y);
   dini_FloatSet(file,\"Z\", z);
   dini_FloatSet(file,\"Forgatás\", forgatas);
}
return 1;
}
[/pawn]
remélem régebben is kértem segítséget,remélem valaki tud segíteni :D

982
RP/RPG kérések / Autó mentés/betöltés
« Dátum: 2012. január 23. - 15:28:19 »
de a mentéssel van a baj.Amikor kiszáll,nem menti el,és az alap helyzet van a fájlban,ezért rakja le oda.

983
RP/RPG kérések / Autó mentés/betöltés
« Dátum: 2012. január 18. - 21:17:12 »
Nem jó.Alaphelyzetre tölti be õket.

984
RP/RPG kérések / Autó mentés/betöltés
« Dátum: 2012. január 18. - 15:35:46 »
Én már írtam egyet,ami azon az elvem mûködik amit te mondtál,de nem mûködik.Ezért gondoltam arra,hogy hát ha eleve a kivitelezés a rossz.
[pawn]sajatkocsi = AddStaticVehicle(dini_Int(betoltes,\"Model\"),dini_Float(betoltes,\"X\"),dini_Float(betoltes,\"Y\"),dini_Float(betoltes,\"Z\"),dini_Float(betoltes,\"Forgatás\"),dini_Int(betoltes,\"Szín1\"),dini_Int(betoltes,\"Szín2\"));[/pawn]
Itt a betöltõ sorom,de nem tudom,hogy hogy definiáljam a sajatkocsi változót.Mert utána kéne a darabszám kockás zárójelben,de nem tudom,hogy hogy kell meghatározni,hogy a darab szám annyi legyen amennyi van a mappában.
Ez meg a mentésem,lehetséges hogy nem is a definiálással van a baj,hanem,hogy rosszul vannak az if-ek.Mert betölti az összes kocsit ami ott,van de a mentéssel van a baj és az elsõ pozícióra rakja õket.
[pawn]   if(vehicleid == sajatkocsi)
{
    new Float:x,Float:y,Float:z,Float:forgatas;
    format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/Jarmuvek/%d.ini\", vehicleid);
   dini_FloatSet(file,\"X\", x);
   dini_FloatSet(file,\"Y\", y);
   dini_FloatSet(file,\"Z\", z);
   dini_FloatSet(file,\"Forgatás\", forgatas);
}[/pawn]
Remélem valaki rá jön a problémámra.

985
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Autó mentés/betöltés
« Dátum: 2012. január 07. - 17:15:28 »
Olvasd el jobban a hozzászólásomat...
Nem egy 1000 soro rendszert kérek hanem egy 50 soros betöltés 50 soros mentés-t de utána még az is ott áll,hogy nem muszáj megírni,elég ha leírjátok,hogy kell.
Remélem most már megértetted.

986
Segítségkérés / Bejárat!
« Dátum: 2012. január 07. - 13:59:00 »
GameModeInit-be:
[pawn]DisableInteriorEnterExits();[/pawn]
Remélem segíthettem :D

987
Segítségkérés / Változó meghatározása
« Dátum: 2012. január 07. - 12:09:41 »
Jó helyre rakja le.Oda ahova be volt állítva elõször,amikor megveszi valaki.De nem menti le kiszálláskor az új pozíciót,és így mindig ugyan azt a legelsõ pozíciót tölti be,ami akkor volt,amikor megvette az illetõ.

988
Segítségkérés / Változó meghatározása
« Dátum: 2012. január 07. - 09:59:59 »
Senki sem tud segíteni?:S

989
RP/RPG kérések / Autó mentés/betöltés
« Dátum: 2012. január 06. - 15:07:29 »
Sziasztok,egy olyan rendszert,vagy rendszer alapjait szeretném tõletek kérni,ami megfelel a következõknek:
-Csak bizonyos autók tartozzanak oda,a munka autók ne
-Le lehessen menteni
-Meg lehessen oldani,hogy ne induljon el a kocsi,ah nem a tiéd
-Lehessen velük kereskedni.
A fenti követelményeket nektek nem kell megcsinálnotok,csak azt szeretném kérni,hogy olyan scripter írjatok,amibõl ki lehet hozni a fentieket.
Szóval még egyszer,nem egy komplett rendszert kérek,hanem csak a mentés/betöltés részét.
Köszönöm elõre is minden kedves segítõ embernek :D
Ui.: Ha nincs kedvetek megírni,akkor legalább írjátok le ,hogy hogy lehetne megoldani :D köszi

990
Segítségkérés / Változó meghatározása
« Dátum: 2012. január 06. - 13:40:10 »
nem értem,segítenél megérteni ?:D

Oldalak: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 85
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal