Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ►ѕтa

Oldalak: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 129
976
Archívum / Lokális Moderátor felvétel
« Dátum: 2011. február 18. - 13:42:44 »
Sziasztok.
StaR vagyok, aki RPben ismert meg, annak Mich. Több fórumot is moderálok, szerintem sikeresen. A fórumon elég régóta vagyok tag (Pontosan ma van 2 éve, hogy tag vagyok. (21órakor lesz)), tehát ismerem a köröket. Lehet kicsit sok, de az alábbiakat szeretném moderálni: Segítség, Szkript kérések, Bemutatkozás. SA-MPban is elég régóta vagyok, tehát több klánban voltam. Fórumra visszatérve, általában be szoktam nézni sokszor a Segítség, Szkript kérésekbe és ha nem válaszoltak még rá, próbálok segíteni. Bemutatkozás meg szerintem kicsit elhanyagolt, ezért jelentkezek oda.

977
SA-MP: Szerverfejlesztés / Teleport
« Dátum: 2011. február 18. - 12:46:08 »
Idézetet írta: john00880 date=1298026404\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5460\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ezt a scriptet már láttam valahol a forum.samp-on na de mind1 jah és nem te készítetted
 
hahaha, szerinted ki olyan, hogy egy ilyen egyszerû szkriptet letölt a hivatalos fórumról?
Laci, kezdésnek nem is rossz, ha nem gond adok pár tippet hozzá.
- Használj ZCMD-t.
- Ha definálsz színeket, használd is õket.
- A fölösleges dolgokat nyugodtan kiszedheted, mert nem szükséges.
- Ha jármûben van, azt is elteleportálja.

978
Segítségkérés / Ha meglövünk egy játékost
« Dátum: 2011. február 18. - 06:51:24 »

979
Segítségkérés / SAMP Server Web Statics
« Dátum: 2011. február 18. - 06:48:18 »
http://sa-mp.hu/
Remélem nem hirdetés.

980
Megaszeró 2011 / Társalgó
« Dátum: 2011. február 17. - 21:44:58 »
határidõ 2011.02.18. 17:00?

981
Drift / Drift Chat
« Dátum: 2011. február 17. - 14:04:54 »
például

982
Drift / Drift Chat
« Dátum: 2011. február 17. - 13:35:47 »
ez csak kanyargás össze vissza

983
Archívum / ZCMD Konvertáló 1.0 - Publikálva!
« Dátum: 2011. február 16. - 21:15:24 »

CMD:parancsneve(playerid, params[])
{
return CMD_parancsneve(playerid,params);
}

 
Amúgy lehet egyszerû, de nekem tetszik.

984
Törölt RP Szerverek / DreamWork RP
« Dátum: 2011. február 16. - 17:09:27 »
Mielõtt ilyen témákat nyitsz, keress is rá. Nem töröltem, hanem áthelyeztem a Hamarosan nyitó szerverekhez. De azért köszi a bókot.

985
Szkript kérések / Dialógot hogy tudok csinálni?
« Dátum: 2011. február 15. - 17:31:34 »
Kell is változtatni, ha több dialogot akarsz.

986
Beszélgetés / Fejeld le a billentyûzetet, és küld el!
« Dátum: 2011. február 15. - 17:30:17 »
u7zu7z

987
Beszélgetés / Írjunk orral :P
« Dátum: 2011. február 15. - 17:29:32 »
nem nehéz játék
jó vagyok mi
oké Yeaseiro
// Siker :)

988
Archívum / ZCMD Konvertáló 1.0 - Publikálva!
« Dátum: 2011. február 15. - 17:22:36 »
Rakd a Fórum-ba.

989
Régió 1 / [Round2]Popec vs. StaR
« Dátum: 2011. február 12. - 16:04:28 »
IP: 84.3.202.95:8888

990
Függvények / MoveObject( objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Speed )
« Dátum: 2011. február 12. - 13:30:20 »
MoveObject
Mozgatja, esetleg forgatja a megadott tárgyat a megadott pozícióra.
Paraméterek:
 
( objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Speed, Float:RotX = -1000.0, Float:RotY = -1000.0, Float:RotZ = -1000.0 )

 
objectid - Annak a tárgynak az azonosítója, amit mozgatni szeretnénk.
Float:X - A tárgy új X pozíciója, ami egy lebegõpontos érték.
Float:Y - A tárgy új Y pozíciója, ami egy lebegõpontos érték.
Float:Z - A tárgy új Z pozíciója, ami egy lebegõpontos érték.
Float:Speed - A tárgy mozgatási sebességi, ami egy lebegõpontos érték. (Egységek másodpercenként)
Float:RotX - A tárgy új X forgása, ami egy lebegõpontos érték. (Alapból, -1000, így nem változik)
Float:RotY - A tárgy új Y forgása, ami egy lebegõpontos érték. (Alapból, -1000, így nem változik)
Float:RotZ - A tárgy új Z forgása, ami egy lebegõpontos érték. (Alapból, -1000, így nem változik)
Visszatérés Az idõ, ami alatt elfog mozdulni az új pozíciókra. ( ms-ban )
Példa a használatra:
 

new obj;
public OnGameModeInit()
{
    obj = CreateObject(980, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/moveobject\", true) == 0)
    {
        MoveObject(obj, 0, 0, 10, 2.00);
        return 1;
    }
    return 0;

 
Kapcsolódó eljárások
OnObjectMoved: Akkor hívódik meg, amikor az object megérkezett az új kordinátákra.
Kapcsolódó függvények
CreateObject: Létrehoz egy tárgyat.
DestroyObject: Töröl egy tárgyat.
IsValidObject: Lekérdezi, hogy a tárgy létezik-e.
StopObject: Leállítja a tárgy mozgását.
SetObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját.
SetObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját.
GetObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját.
GetObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját.
AttachObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz.
CreatePlayerObject: Létrehoz egy tárgyat egy játékosnak.
DestroyPlayerObject: Töröl egy tárgyat a játékosnak.
IsValidPlayerObject: Lekérdezi, hogy a tárgy a játékosnak létezik-e.
MovePlayerObject: Mozgatja a tárgyat a játékosnak.
StopPlayerObject: Leállítja a tárgy mozgását a játékosnak.
SetPlayerObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját a játékosnak.
SetPlayerObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját a játékosnak.
GetPlayerObjectPos: Lekérdezi a tárgy rotációját a játékosnak.
GetPlayerObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját a játékosnak.
AttachPlayerObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat egy játékoshoz.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/MoveObject

Oldalak: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 129
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal