Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 976
Archívum / Lokális Moderátor felvétel« Dátum: 2011. február 18. - 13:42:44 »
Sziasztok.
StaR vagyok, aki RPben ismert meg, annak Mich. Több fórumot is moderálok, szerintem sikeresen. A fórumon elég régóta vagyok tag (Pontosan ma van 2 éve, hogy tag vagyok. (21órakor lesz)), tehát ismerem a köröket. Lehet kicsit sok, de az alábbiakat szeretném moderálni: Segítség, Szkript kérések, Bemutatkozás. SA-MPban is elég régóta vagyok, tehát több klánban voltam. Fórumra visszatérve, általában be szoktam nézni sokszor a Segítség, Szkript kérésekbe és ha nem válaszoltak még rá, próbálok segíteni. Bemutatkozás meg szerintem kicsit elhanyagolt, ezért jelentkezek oda. 977
SA-MP: Szerverfejlesztés / Teleport« Dátum: 2011. február 18. - 12:46:08 »Idézetet írta: john00880 date=1298026404\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5460\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic ezt a scriptet már láttam valahol a forum.samp-on na de mind1 jah és nem te készítettedhahaha, szerinted ki olyan, hogy egy ilyen egyszerû szkriptet letölt a hivatalos fórumról? Laci, kezdésnek nem is rossz, ha nem gond adok pár tippet hozzá. - Használj ZCMD-t. - Ha definálsz színeket, használd is õket. - A fölösleges dolgokat nyugodtan kiszedheted, mert nem szükséges. - Ha jármûben van, azt is elteleportálja. 983
Archívum / ZCMD Konvertáló 1.0 - Publikálva!« Dátum: 2011. február 16. - 21:15:24 »
Amúgy lehet egyszerû, de nekem tetszik. 984
Törölt RP Szerverek / DreamWork RP« Dátum: 2011. február 16. - 17:09:27 »
Mielõtt ilyen témákat nyitsz, keress is rá. Nem töröltem, hanem áthelyeztem a Hamarosan nyitó szerverekhez. De azért köszi a bókot.
985
Szkript kérések / Dialógot hogy tudok csinálni?« Dátum: 2011. február 15. - 17:31:34 »
Kell is változtatni, ha több dialogot akarsz.
986
Beszélgetés / Fejeld le a billentyûzetet, és küld el!« Dátum: 2011. február 15. - 17:30:17 »
u7zu7z
987
Beszélgetés / Írjunk orral :P« Dátum: 2011. február 15. - 17:29:32 »
nem nehéz játék
jó vagyok mi oké Yeaseiro // Siker 988
Archívum / ZCMD Konvertáló 1.0 - Publikálva!« Dátum: 2011. február 15. - 17:22:36 »
Rakd a Fórum-ba.
990
Függvények / MoveObject( objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Speed )« Dátum: 2011. február 12. - 13:30:20 »
MoveObject
Mozgatja, esetleg forgatja a megadott tárgyat a megadott pozícióra. Paraméterek: ( objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Speed, Float:RotX = -1000.0, Float:RotY = -1000.0, Float:RotZ = -1000.0 ) objectid - Annak a tárgynak az azonosítója, amit mozgatni szeretnénk. Float:X - A tárgy új X pozíciója, ami egy lebegõpontos érték. Float:Y - A tárgy új Y pozíciója, ami egy lebegõpontos érték. Float:Z - A tárgy új Z pozíciója, ami egy lebegõpontos érték. Float:Speed - A tárgy mozgatási sebességi, ami egy lebegõpontos érték. (Egységek másodpercenként) Float:RotX - A tárgy új X forgása, ami egy lebegõpontos érték. (Alapból, -1000, így nem változik) Float:RotY - A tárgy új Y forgása, ami egy lebegõpontos érték. (Alapból, -1000, így nem változik) Float:RotZ - A tárgy új Z forgása, ami egy lebegõpontos érték. (Alapból, -1000, így nem változik) Visszatérés Az idõ, ami alatt elfog mozdulni az új pozíciókra. ( ms-ban ) Példa a használatra:
Kapcsolódó eljárások OnObjectMoved: Akkor hívódik meg, amikor az object megérkezett az új kordinátákra. Kapcsolódó függvények CreateObject: Létrehoz egy tárgyat. DestroyObject: Töröl egy tárgyat. IsValidObject: Lekérdezi, hogy a tárgy létezik-e. StopObject: Leállítja a tárgy mozgását. SetObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját. SetObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját. GetObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját. GetObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját. AttachObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz. CreatePlayerObject: Létrehoz egy tárgyat egy játékosnak. DestroyPlayerObject: Töröl egy tárgyat a játékosnak. IsValidPlayerObject: Lekérdezi, hogy a tárgy a játékosnak létezik-e. MovePlayerObject: Mozgatja a tárgyat a játékosnak. StopPlayerObject: Leállítja a tárgy mozgását a játékosnak. SetPlayerObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját a játékosnak. SetPlayerObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját a játékosnak. GetPlayerObjectPos: Lekérdezi a tárgy rotációját a játékosnak. GetPlayerObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját a játékosnak. AttachPlayerObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat egy játékoshoz. Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/MoveObject |