Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Casamiro
Oldalak: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 70
961
« Dátum: 2012. március 21. - 16:19:37 »
Kocsik berakása után: new x = 0, rendszam[16]; for(; x < MAX_VEHICLES; x++) { if(x == INVALID_VEHICLE_ID) continue; format(rendszam, 16, \"EMR-%02d\", x); SetVehicleNumberPlate(x, rendszam); } %02d: Ha a szám egyjegyû (1, 2, 3, stb.) akkor elé tesz egy 0-t (01, 02, 03)
962
« Dátum: 2012. március 21. - 10:24:27 »
Amúgy szerintem is LS, vagy SF lenne jó, viszont azokkal az a baj, hogy kevés playernél szinte nem is lehet találkozni senkivel. Nagyobb szervereknél pedig beépítenek 2 várost, amikor 1 városban normálisan lehetne játszani, mert gyakrabban lehetne találkozni emberekkel.
963
« Dátum: 2012. március 17. - 15:44:53 »
Lespawnolsz, ott /rs parancs használatával elmented a pozíciód, majd user files/samp/rawpositions.txt -be az utolsó sorban lesz a koordináta, onnan pedig kitudod keresni.
964
« Dátum: 2012. március 14. - 15:11:29 »
Lehet most hülyeséget mondok, de egy egyedileg mappolt talaj alá simán beesnek a kocsik..
965
« Dátum: 2012. március 11. - 10:35:51 »
CMD:kapunyit(playerid, params[]) { if(gTeam[playerid] != TEAM_POLICE) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: \"lgrey\"Te nem vagy \"lyellow2\"rendör\"lgrey\" hogy használd ezt a parancsot!\"); MoveObject(Kapu, -1443.5999755859,683.40002441406,-6.8000001907349, 2.5); MoveObject(Kapu1, -1443.5999755859,691.59997558594,-6.8000001907349, 2.5); return 1; }
Itt leírták, de amúgy ZCMD -s parancsba nem tehetsz kötõjelet.
966
« Dátum: 2012. március 10. - 00:16:24 »
Kicsit pontosabban, meg sscanfnál lemaradtak a zárójelek, javítottam: #include a_samp #include zcmd #include sscanf2 #include dini new szefosszeg; #define szefpozicio x, y, z CMD:berak(playerid, params[]) { if(sscanf(params, \"d\", osszeg)) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Használat: /berak [összeg]\" ); if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, szefpozicio)) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Nem vagy a széfnél.\" ); szefosszeg += osszeg; GivePlayerMoney(playerid, -osszeg); return 1; } CMD:kivesz(playerid, params[]) { if(sscanf(params, \"d\", osszeg)) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Használat: /kivesz [összeg]\" ); if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, szefpozicio)) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Nem vagy a széfnél.\" ); if(osszeg > szefosszeg) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Nincs ennyi pénz a széfben.\" ); szefosszeg -= osszeg; GivePlayerMoney(playerid, osszeg); return 1; } CMD:szef(playerid, params[]) { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, szefpozicio)) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Nem vagy a széfnél.\" ); new string[64]; format(string, sizeof(string),\"A széfben lévõ pénz összege: %d\", szefosszeg); return 1; } public OnGameModeInit() { if(dini_Exists(\"szef.ini\") { szefosszeg = dini_Int(\"szef.ini\",\"Penz\"); }else { dini_Create(\"szef.ini\") } return 1; } public OnGameModeExit() { dini_IntSet(\"szef.ini\",\"Penz\", szefosszeg); return 1; } sscanf nélkül is megoldható mivel csak egy paraméter van, elég lenne a params tömb: #include a_samp #include zcmd #include dini new szefosszeg; #define szefpozicio x, y, z CMD:berak(playerid, params[]) { if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Használat: /berak [összeg]\" ); if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, szefpozicio)) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Nem vagy a széfnél.\" ); szefosszeg += strval(params); GivePlayerMoney(playerid, strval(params)); return 1; } CMD:kivesz(playerid, params[]) { if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Használat: /kivesz [összeg]\" ); if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, szefpozicio)) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Nem vagy a széfnél.\" ); if(osszeg > szefosszeg) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Nincs ennyi pénz a széfben.\" ); szefosszeg -= strval(params); GivePlayerMoney(playerid, strval(params)); return 1; } CMD:szef(playerid, params[]) { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, szefpozicio)) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Nem vagy a széfnél.\" ); new string[64]; format(string, sizeof(string),\"A széfben lévõ pénz összege: %d\", szefosszeg); return 1; } public OnGameModeInit() { if(dini_Exists(\"szef.ini\") { szefosszeg = dini_Int(\"szef.ini\",\"Penz\"); }else { dini_Create(\"szef.ini\") } return 1; } public OnGameModeExit() { dini_IntSet(\"szef.ini\",\"Penz\", szefosszeg); return 1; }
967
« Dátum: 2012. március 03. - 23:36:59 »
Jó lett grat, én valamikor tuti kifogom próbálni.
968
« Dátum: 2012. február 29. - 20:01:02 »
OnGameModeInit, OnPlayerDeath ezt a két függvényt bemásolnád?
969
« Dátum: 2012. február 28. - 17:42:04 »
CMD:nevvaltas(playerid, params[]) { if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használata: /nevvaltas [Neved]\"); if(strlen(result) < 3 || strlen(result) > 21) return SendClientMessage(playerid, -1, \"3-21 karakter!\"); SetPlayerName(playerid,params); return 1; }
970
« Dátum: 2012. február 28. - 15:53:59 »
Forward létre van hozva. public OnGameModeInit() { SetTimer(\"Timer\", 1000, 1); return 1; } public Timer() { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(Belepve == 1 && Mostlepett == 0) { new Float:health; GetPlayerHealth(i, health); if(health < 20) { if(IsPlayerInAnyVehicle(i)) { RemovePlayerFromVehicle(i); ApplyAnimation(i, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\",4.0,1,0,0,0,-1); Anim = 1; } ApplyAnimation(i, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\",4.0,1,0,0,0,-1); Anim = 1; } } if(Frakcio(i, 9)) TuzEllenorzes(i); if(Drog[Lerakva] == 1) { Drog[ido] --; if(Drog[ido] <= 0) { Drog[Lerakva] = 0; Drog[Kierett] = 1; Drog[ido] = 0; } } if(resitimer >= 0) { resitimer--; format(str, sizeof str, \"SZERVER RESTART: %d\", resitimer); TextDrawSetString(TDResi, str); } new level = Szint; SetPlayerScore(i, level); if(Anim != 0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(i)) RemovePlayerFromVehicle(i); ApplyAnimation(i, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\",4.0,1,0,0,0,-1); } if(Bilincsben == 1) { if(Bilincsido <= 0) { TogglePlayerControllable(i, 1); Bilincsben = 0; Bilincsido = 0; if(Sokkolva == 1) Sokkolva = 0; } else { Bilincsido -= 1; } } if(EllopTime != 0) { EllopTime--; if(EllopTime < 2) { EllopTime = 0; MotorInditas(EllopKocsi); EllopKocsi = 0; TogglePlayerControllable(i, 1); KozelUzi(i, 15.0, \"* Valaki elkötött egy jármûvet.\", COLOR_PURPLE); } } if(BoltRob != 0) { BoltRob --; if(BoltRob < 2) { BoltRob = 0; BoltRabolva = 0; } } if(ResiTime > 0) { ResiTime --; if(ResiTime < 1) { ResiTime = 0; SendRconCommand(\"gmx\"); } } if(BankRob > 0) { BankRob --; if(BankRob < 1) { BankRob = 0; BankRabolva = 0; } } if(Bortonben > 0) { Bortonido --; if(Bortonido <= 0) { SetPlayerPos(i, -217.8447,979.2454,19.5042); Bortonben = 0; Bortonido = 0; Msg(i, \"Kikerültél a börtönbõl.\"); } } } return 1; }
971
« Dátum: 2012. február 28. - 15:32:00 »
Üdv. Az a gondom, hogy OnGameModeInit alatt elindítok egy 1 másodperces timert, de egyszerûen semmit se csinál. Kipróbáltam, hogy ha belerakom hogy logba írjon ki valamit, hogy egyáltalán lefut -e a timer, és ki is írta logba, tehát lefut, de a játékosokra vonatkozó ellenõrzéseket már nem hajtja végre. Semmit sem írtam át benne, eddig minden mûködött, most már nem.
972
« Dátum: 2012. február 28. - 15:30:12 »
if(strval(inputtext) < 18 || strval(inputtext) > 60)
973
« Dátum: 2012. február 25. - 21:58:25 »
Tedd be simán a szervermappába, úgy sem jó?
974
« Dátum: 2012. február 22. - 21:37:29 »
Itt van javítva, elnéztem valamit, ezt próbáljátok: public OnPlayerConnect(playerid) { SetPlayerMapIcon(playerid,0,2403.5590,-1981.9775,13.5468,6,0); SetPlayerMapIcon(playerid,1,2647.2651,-2038.8060,13.5540,27,0); SetPlayerMapIcon(playerid,2,2108.4819,-1806.5866,13.5546,29,0); SetPlayerMapIcon(playerid,3,2422.7255,-1509.6070,24.0000,14,0); SetPlayerMapIcon(playerid,4,2400.8779,-1899.1711,13.5468,14,0); SetPlayerMapIcon(playerid,5,1371.9958,-1278.9992,13.5468,6,0); SetPlayerMapIcon(playerid,6,931.9149,-1352.9104,13.3437,14,0); SetPlayerMapIcon(playerid,7,1044.0662,-1026.3266,32.1015,27,0); SetPlayerMapIcon(playerid,8,1202.2541,-918.1440,43.1232,10,0); SetPlayerMapIcon(playerid,9,813.4979,-1616.1248,13.5468,10,0); SetPlayerMapIcon(playerid,10,2336.0856,61.4916,26.7057,6,0); SetPlayerMapIcon(playerid,11,2334.8146,75.0486,26.6209,29,0); SetPlayerMapIcon(playerid,12,206.3541,-201.9672,1.5781,29,0); SetPlayerMapIcon(playerid,13,246.2898,-178.3427,1.5821,6,0); SetPlayerMapIcon(playerid,14,-2090.6696,-2464.9389,30.6250,6,0); SetPlayerMapIcon(playerid,16,-2152.2670,-2460.1052,30.8515,14,0); SetPlayerMapIcon(playerid,17,-2333.8652,-166.7010,35.5546,10,0); SetPlayerMapIcon(playerid,18,-2668.5490,257.9334,4.6328,14,0); SetPlayerMapIcon(playerid,19,-2622.8666,208.2375,4.8125,6,0); SetPlayerMapIcon(playerid,20,-1813.5213,618.6809,35.1718,14,0); SetPlayerMapIcon(playerid,21,-1909.4548,827.9328,35.2323,10,0); SetPlayerMapIcon(playerid,22,-1805.7889,945.8254,24.8906,29,0); SetPlayerMapIcon(playerid,23,-2352.8181,1008.1257,50.8984,10,0); SetPlayerMapIcon(playerid,24,-1717.9615,1359.3287,7.1853,29,0); SetPlayerMapIcon(playerid,25,-1505.8891,2610.6984,55.8359,6,0); SetPlayerMapIcon(playerid,27,-1210.7860,1830.3319,41.9296,14,0); SetPlayerMapIcon(playerid,28,-313.1616,829.8287,14.2421,6,0); SetPlayerMapIcon(playerid,29,176.0122,1177.1628,14.7578,14,0); SetPlayerMapIcon(playerid,30,779.7213,1871.3912,4.9065,6,0); SetPlayerMapIcon(playerid,31,1160.9226,2072.2885,11.0625,10,0); SetPlayerMapIcon(playerid,0,2086.4045,2224.6975,11.0234,29,0); SetPlayerMapIcon(playerid,1,2104.8947,2229.0590,11.0234,14,0); SetPlayerMapIcon(playerid,2,2162.5446,943.2021,10.8203,6,0); SetPlayerMapIcon(playerid,3,2172.4165,2795.8881,10.8203,10,0); SetPlayerMapIcon(playerid,4,2354.8786,2533.6264,10.8203,29,0); SetPlayerMapIcon(playerid,5,2759.8723,2477.2438,11.0625,29,0); SetPlayerMapIcon(playerid,6,2841.2304,2407.7241,11.0689,14,0); SetPlayerMapIcon(playerid,7,2396.1562,2041.5617,10.8203,14,0); SetPlayerMapIcon(playerid,8,2475.8449,2034.1597,11.0625,10,0); SetPlayerMapIcon(playerid,9,2542.5324,2083.9980,10.8203,6,0); SetPlayerMapIcon(playerid,10,2370.0187,2070.9213,10.8203,10,0); SetPlayerMapIcon(playerid,11,2641.7841,1849.7567,11.0234,29,0); SetPlayerMapIcon(playerid,12,2641.5844,1671.7551,11.0234,14,0); SetPlayerMapIcon(playerid,13,2389.7302,1043.2149,10.8203,27,0); SetPlayerMapIcon(playerid,14,1875.2575,2072.0109,11.0625,10,0); SetPlayerMapIcon(playerid,15,-2712.9370,217.4735,4.3475,27,0); SetPlayerMapIcon(playerid,16,-1932.5882,239.1218,34.3197,27,0); SetPlayerMapIcon(playerid,17,1098.0545,-647.9115,113.6484,47,0); SetPlayerMapIcon(playerid,18,983.4403,-677.2922,121.9762,38,0); return 1; }
975
« Dátum: 2012. február 22. - 21:24:03 »
public OnPlayerConnect(playerid) { public SetPlayerMapIcon(playerid) { SetPlayerMapIcon(playerid,0,2403.5590,-1981.9775,13.5468,6,0); SetPlayerMapIcon(playerid,1,2647.2651,-2038.8060,13.5540,27,0); SetPlayerMapIcon(playerid,2,2108.4819,-1806.5866,13.5546,29,0); SetPlayerMapIcon(playerid,3,2422.7255,-1509.6070,24.0000,14,0); SetPlayerMapIcon(playerid,4,2400.8779,-1899.1711,13.5468,14,0); SetPlayerMapIcon(playerid,5,1371.9958,-1278.9992,13.5468,6,0); SetPlayerMapIcon(playerid,6,931.9149,-1352.9104,13.3437,14,0); SetPlayerMapIcon(playerid,7,1044.0662,-1026.3266,32.1015,27,0); SetPlayerMapIcon(playerid,8,1202.2541,-918.1440,43.1232,10,0); SetPlayerMapIcon(playerid,9,813.4979,-1616.1248,13.5468,10,0); SetPlayerMapIcon(playerid,10,2336.0856,61.4916,26.7057,6,0); SetPlayerMapIcon(playerid,11,2334.8146,75.0486,26.6209,29,0); SetPlayerMapIcon(playerid,12,206.3541,-201.9672,1.5781,29,0); SetPlayerMapIcon(playerid,13,246.2898,-178.3427,1.5821,6,0); SetPlayerMapIcon(playerid,14,-2090.6696,-2464.9389,30.6250,6,0); SetPlayerMapIcon(playerid,16,-2152.2670,-2460.1052,30.8515,14,0); SetPlayerMapIcon(playerid,17,-2333.8652,-166.7010,35.5546,10,0); SetPlayerMapIcon(playerid,18,-2668.5490,257.9334,4.6328,14,0); SetPlayerMapIcon(playerid,19,-2622.8666,208.2375,4.8125,6,0); SetPlayerMapIcon(playerid,20,-1813.5213,618.6809,35.1718,14,0); SetPlayerMapIcon(playerid,21,-1909.4548,827.9328,35.2323,10,0); SetPlayerMapIcon(playerid,22,-1805.7889,945.8254,24.8906,29,0); SetPlayerMapIcon(playerid,23,-2352.8181,1008.1257,50.8984,10,0); SetPlayerMapIcon(playerid,24,-1717.9615,1359.3287,7.1853,29,0); SetPlayerMapIcon(playerid,25,-1505.8891,2610.6984,55.8359,6,0); SetPlayerMapIcon(playerid,27,-1210.7860,1830.3319,41.9296,14,0); SetPlayerMapIcon(playerid,28,-313.1616,829.8287,14.2421,6,0); SetPlayerMapIcon(playerid,29,176.0122,1177.1628,14.7578,14,0); SetPlayerMapIcon(playerid,30,779.7213,1871.3912,4.9065,6,0); SetPlayerMapIcon(playerid,31,1160.9226,2072.2885,11.0625,10,0); SetPlayerMapIcon(playerid,0,2086.4045,2224.6975,11.0234,29,0); SetPlayerMapIcon(playerid,1,2104.8947,2229.0590,11.0234,14,0); SetPlayerMapIcon(playerid,2,2162.5446,943.2021,10.8203,6,0); SetPlayerMapIcon(playerid,3,2172.4165,2795.8881,10.8203,10,0); SetPlayerMapIcon(playerid,4,2354.8786,2533.6264,10.8203,29,0); SetPlayerMapIcon(playerid,5,2759.8723,2477.2438,11.0625,29,0); SetPlayerMapIcon(playerid,6,2841.2304,2407.7241,11.0689,14,0); SetPlayerMapIcon(playerid,7,2396.1562,2041.5617,10.8203,14,0); SetPlayerMapIcon(playerid,8,2475.8449,2034.1597,11.0625,10,0); SetPlayerMapIcon(playerid,9,2542.5324,2083.9980,10.8203,6,0); SetPlayerMapIcon(playerid,10,2370.0187,2070.9213,10.8203,10,0); SetPlayerMapIcon(playerid,11,2641.7841,1849.7567,11.0234,29,0); SetPlayerMapIcon(playerid,12,2641.5844,1671.7551,11.0234,14,0); SetPlayerMapIcon(playerid,13,2389.7302,1043.2149,10.8203,27,0); SetPlayerMapIcon(playerid,14,1875.2575,2072.0109,11.0625,10,0); SetPlayerMapIcon(playerid,15,-2712.9370,217.4735,4.3475,27,0); SetPlayerMapIcon(playerid,16,-1932.5882,239.1218,34.3197,27,0); SetPlayerMapIcon(playerid,17,1098.0545,-647.9115,113.6484,47,0); SetPlayerMapIcon(playerid,18,983.4403,-677.2922,121.9762,38,0); return 1; }
Oldalak: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 70
|