Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - SnooP

Oldalak: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 101
961
Függvények / PlayerTextDrawBackgroundColor
« Dátum: 2013. július 09. - 13:45:36 »
PlayerTextDrawBackgroundColor
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével háttérszínt adhatunk a texdrawunknak.
Paraméterek
 
(playerid, PlayerText:text, color)

 
playerid - A játékos azonosítója (ID-je)
text - A Textdrawunk azonosítója (ID-je)
color - A Textdrawunk háttérszíne
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.
!Megjegyzések
-A PlayerTextDrawok a 0.3e-ben lettek hozzáadva a klienshez így a hozzá tartozó függvények a korábbi verziókon nem mennek.
-Ha a If PlayerTextDrawSetOutline úgy van használva, hogy a size>0 a körvonala egyezni fog a PlayerTextDrawBackgroundColor-ban használt háttérszínnel. Megváltoztatva a háttérszínt úgy fog történni, mint ha PlayerTextDrawColor-al tettük volna.
Példascript
 

new PlayerText:MyTextdraw;
public OnGameModeInit()
{
    MyTextdraw = CreatePlayerTextDraw(320.0, 425.0, \"Ez egy textdraw\");
    PlayerTextDrawUseBox(playerid, MyTextdraw, 1);
    PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, MyTextdraw, 0xFFFFFFFF); // Megváltoztatjuk a MyTextdraw színét 0-ra
    return 1;
}

962
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Lefordított függvények
« Dátum: 2013. július 09. - 13:30:42 »
Am készítem még a többit is, de a fájlok részt kitölthetitek véleményem szerint, mert anno leírtam az összeset ahhoz.

963
Függvények / CreatePlayerTextDraw
« Dátum: 2013. július 09. - 13:29:54 »
Igaz, most vettem én is észre, nem feltétlen fontos a MAX_PLAYERS-t használni.

964
Függvények / PlayerTextDrawAlignment
« Dátum: 2013. július 09. - 13:16:24 »
PlayerTextDrawAlignment
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével elhelyezhetjük Textdrawunkat. Akik nem értenék képzeljék el úgy, mint itt a fórumon a [ left ], [ center ], [ right ] tagokat.
Paraméterek
 
(Text:text, alignment)

 
Text:text  - Annak a textdrawnak az ID-ja amelyiket helyezünk
alignment - 1 - balra 2 - középre 3 - jobbra
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.
!Megjegyzések
-Ez az újjítás (játékos-textdraw) a 0.3e-ben lett hozzáadva így a korábbi verziókban nem mûködik ez a függvény.
Példascript
 

new PlayerText:MyTextdraw[MAX_PLAYERS]; // Az a változó amelyben eltároljuk a létrehozott textdrawok értékét
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    MyTextdraw[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 320.0, 425.0, \"Szia sampfórum, létrehoztam egy textdrawot\");
    PlayerTextDrawAlignment(playerid, MyTextdraw[playerid], 2); // Beállítjuk a Textdraw pozicióját középre.
    return 1;
}

 


965
Függvények / CreatePlayerTextDraw
« Dátum: 2013. július 09. - 13:03:18 »
CreatePlayerTextDraw
Ismertetõ
Ez a függvény arra szolgál, hogy létrehozzunk textdrawokat egy adott játékosnak. Ezzel még úgymond \'kiegészíthetjük\' a globális textdraw limitjét (aki esetleg nem tudná 2048) még 256-al.
Paraméterei
 
(playerid, Float:x, Float:y, text[])

 
playerid - A játékos azonosítója (ID-je)
Float:x - X Koordináta (a játék ablakán való elhelyezés)
Float:y - Y koordináta (a játék ablakán vlaó elhelyezés)
text[] - A textdraw szövege
Visszatérési érték
A létrehozott Textdraw ID-je.
!Megjegyzések
- Ez a függvény a SA:MP 0.3e verziójában lett hozzáadva így a korábbiakban nem megy.
-Ha te használsz színkódokat a textdrawok festéséhez (mint ~R~ ~G~) és ez a színkód 255 karakter felett van, akkor a SA:MP kliens crashelni fog, mikor megpróbálja megjeleníteni.
-Hogyha az Y koordinátának alacsonyabb értéket adsz mint 1, akkor az elsõ textdraw sor nem fog látszani és csak az árnyékuk lesz látható
-text[] paramétert muszáj kitöltened különben a kliens crashelni fog. Ha nem akarsz bele semmit írni használd \" \" space lenyomásával vagy \"_\" aláhúzással.
- Ha az X, Y koordinával textdrawunkat a bal felsõ sarokban helyezzük el akkor ezt át lehet mozdítani a jobb felsõbe  TextDrawAlignment függvényel, ha 3-as értéket (azaz a jobboldali) állítjuk be a TextDrawAlignment függvénynek.
-Ez a függvény csak létrehozza a Textdrawot, megmutatni PlayerTextDrawShow-al lehet a játékosnak.
-A Játékos-Textdrawok automatikusan törlõdnek ha a játékos lecsatlakozik
PéldaScript
 

// Ezt a változót scriptünk elejére kell rakni, mert ez tárolja el a létrehozott textdrawok értékét (számát)
new PlayerText:welcomeText[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    // Létrehozzuk elõször a Textdrawot
    welcomeText[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 240.0, 580.0, \"Szia Sampfórum!\");
    // És most megmutatjuk
    PlayerTextDrawShow(playerid, welcomeText[playerid]);
}

 


966
Függvények / CancelSelectTextdraw
« Dátum: 2013. július 09. - 12:25:08 »
CancelSelectTextdraw
Ismertetõ
Ez a függvény letiltja egy Textdraw kiválasztását a kurzorral
Paraméterek
 
(playerid)

 
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója (ID-je) amelyiknek letiltjuk egy Textdraw kiválasztását.
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincsen speciális visszatérési értéke.
!Megjegyzések
-Ez a függvény a SA:MP 0.3e verziójában lett hozzáadva így a korábbiakban nem mûködik.
PéldaScript
 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(!strcmp(cmdtext, \"/cancelselect\", true))
    {
        CancelSelectTextDraw(playerid);
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Neked le lett tiltva a textdrawok kiválasztása!\");
        return 1;
    }
    return 0;
}

 
Hozzá kapcsolódó függvény: http://sampforum.hu/index.php?topic=43958.0
 

967
Függvények / SelectTextDraw
« Dátum: 2013. július 09. - 12:16:31 »
SelectTextDraw
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével a választható textdrawoknál megjelenít egy kurzort (egy kis nyíl) és ki lehet választani vele egy textdrawot.
Paraméterek
 
(playerid, hovercolor)

 
playerid - A játékos azonosítószáma (ID-je)
hovercolor - A textdraw színe mikor rávisszük a kurzort
Visszatérés
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke
!Megjegyzések
-Ez a függvény a SA:MP 0.3e-s verziójában lett hozzáadva, így az annál korábbi verziókon nem megy.
-Ahhoz, hogy ez mûködjön mindig TextDrawSetSelectable-t vagy  PlayerTextDrawSetSelectable-t kell alkalmazni elõször azon belül pedig engedélyezni, hogy választható legyen a Textdraw
-Ha egy szöveghez visszük a kurzort akkor az lesz megvilágítva és nem a Textdraw box.
Példascript
 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(!strcmp(cmdtext, \"/tdselect\", true))
    {
        SelectTextDraw(playerid, 0x00FF00FF); // Meg lesz világítva ha rámegy a kurzorral
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Kérlek válaszd ki a textdrawot!\");
        return 1;
    }
    return 0;

 


968
SA-MP: Szerverfejlesztés / In Game Map Editor With Extras
« Dátum: 2013. július 08. - 22:39:17 »
Berakod ezt a filterscriptjeid közé és menti / betölti az objectjeid meg akkor In Game mint ahogy a videóban is mutattam tudsz törölni létrehozni másolni kiválasztani textdrawos listából objecteket.
E: Bocs ma kicsit kész vagyok, ha az objectekre lennél kíváncsi hogy tölthetnéd be az FS-nélkül akkor azt kell megcsináld legelõször, hogy lerakod az összes objectet és elmented. Utána pedig az Object Mentõ és az Object Betöltõ Stockokat kimásolod és berakod a gamemodeodban. Igy a scriptfiles mappából ki lesznek olvasva az objectek.txt-ben elmentett kordináták, a stock nélkül csak az X, Y, Z kordinátát és az X, Y, Z rotációt kapod meg és gondolom nincs kedved létrehozni mindegyikhez a CreateDynamicObjectet.

969
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Mi ez a Póni õrület?
« Dátum: 2013. június 30. - 20:22:53 »
Véleményem szerint még mindig jobb egyedinek maradni, mint beállni a következõ után a sorba. Nagy általánosságba az emberiséggel az a baj, hogy nem tudják elfogadni azt, hogy egy másik embertársának más tetszik mint neki és akkor negatív kritikákkal kell illetni az illetõt csak azért mert mást szeret és eltér az átlagtól. Persze én se tolerálok nagyon sok mindent, de inkább nem nyilvánítok véleményt róla, inkább legyen az illetõ egyedi (és nem homoszexuálist és hasonlókat értem e téren hanem ezt a pónis dolgot), mint hogy DC Cuccbera járkáljon csak azért, mert menõ és mindenki ezt hordja. Tisztelem azokat akiknek van bátorsága egyedinek lenni, bár elgondolkoztat azért, hogy egy már felnõtt ember, ha még vicces meg stb-is a sorozat, hogy tudja nézni a beszélõ/éneklõ pónikat amelyek repülnek, de ez mondjuk szubjektív, ha nektek ez tetszik további jó szórakozást hozzá ;)
Ja, és azért nem kéne buzizni õket, mert míg nem kúrtak seggbe egy srácot sem addig nem azok, maximum gyerekesnek állítható be a dolog, hogy még mindig rajzfilmeket néznek.

970
A Fórum / Bug / Hiba / Probléma Jelentés!
« Dátum: 2013. június 30. - 13:40:59 »
Épp néztem a respectjeimet és ráakadtam erre:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130630/asf_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Rámentem a HSZ-re és nincs rajta pluszom csak minuszom és mégis respectnek érzékeli.
//OFF: Asszem Sajtika örülne egy ilyen buggnak :D

971
SA-MP: Szerverfejlesztés / Munka FS
« Dátum: 2013. június 30. - 13:12:26 »
Kétszer van az OnFilterScriptInit :) A másodikban lévõ timereket másold az elsõbe :\'D
E: És mondjuk szerintem szebb a felépítése, ha a parancsokat az OnFilterScriptExit fölé másolod és a forwardokat meg valahova a változókhoz, jobb az átlátása az egésznek véleményem szerint, bár ez szubijektív.

972
SA-MP: Szerverfejlesztés / Munka FS
« Dátum: 2013. június 30. - 12:54:47 »
Nos a véleményem, hogy teljesen felesleges semmi nagyon hasznos nincs benne, ilyet Set-GetPlayerTeam-el is össze lehet dobbni 15 perc alatt.
A másik dolog ami szerintem hülyeség benne, hogy ha filterscript akkor miért OnGameModeInt-el töltöd be az objecteket, hisz az ember egy filterscript betöltése alatt nem kutyulná a GameModeját is meg, ezért a CreateObjecteket rakd az OnFilterScriptInit alá és az OnGameModeInit-et meg töröld véleményem szerint.
De mivel látom nemrég kezdted elsõnek a határvonalat súrolja (bár igaz én a munkám és mások munkáját illetõen elég kritikus vagyok), annyit becsülök benned, hogy nem egy AFK Rendszert írtál és legalább szép a felépítése. De szerintem inkább tanuld többet a \"nyelvet\" és valami komolyabbal rukkolj elõ legközelebb ;)

973
Általános / Csernobili Naplók || Chernobyl Diaries
« Dátum: 2013. június 30. - 12:33:20 »
Na egy kis helyzetjelentés (az amúgy is kevés létszámú) témát olvasóknak.
Nos a lényeg az, hogy én korházban vagyok ha minden igaz hétfõn már ki leszek engedve. A lent szereplõ karakter választó ki lett javítva és tökéletesítve lett, a regisztrációs rendszer is kész (igaz ezekkel már múlthét kedd óta kész vagyok). Jelenleg eddig jutottam el és így is jóval 6k sor felett vagyok és még a spawnolás nincs is meg :D
Ja és a másik nagyon fontos fejlemény, hogy Jackob volt olyan kedves és nekem adta STALKER mapját, amin a játékmenet lesz. A mappról lentebb lesz egy kis videó. Itt is ezer köszönet érte ;)
Volt elég idõm gondolkozni, eddig tanácstalan voltam ötleteket illetõen, mert nem akartam ugyan azt a játékmenetet mint a többi zombi szerveren, mivel mindig valami egyedit szeretek csinálni. Hát azt garantálom, hogy úgy játékélményben mint látványban, mint csapatmunkában nem lesz hiány, de ezt hétfõn majd leírom. És ezzel elérkeztem az utolsó mondanivalómhoz: A hétfõi nap ha kiengednek estefelé fel fog kerülni a szerverrõl egy leírás a hamarosan nyíló szerverekhez. Tisztában vagyok vele, hogy még alig van valami de máris raknám ki, aztán ha elmarad a dolog akkor kellesz magyarázkodni majd, de én ezt vállalom. Úgy gondoltam ki, hogy úgyis vakáció és 1 héten legalább 1 featuret szeretnék mindenképp kiadni ezzel egy kicsiként ellensúlyozva az érdeklõdök kiváncsiságát.
Nos ennyit szerettem volna ezt a témát zárom is csak gondoltam akik netán olvasták tudják mi a helyzet.
A map:
 

Kösz hogy elolvastátok :)
 

Üdv
SnooP

974
Off Telep / Kedvenc idézetetek, bölcsességeitek(akár filmekbõl)
« Dátum: 2013. június 29. - 22:19:23 »
BigTics nem édes mindegy ki mennyit ír? Neki ezek tetszenek ezeket írta ki még mindíg jobb mint a Mónikás idézetek.


Amúgy nekem van pár számom még anno a Hõsöktõl amik nagyon tetszettek és tanulságos szövegük van aminek minden sora elgondolkodtad. Nem másolom ki a dalszöveget inkább nézzétek meg a videókat hatásosabbnak érzem:
-

-

-

Mindenki találja meg a maga tanulságát.
Amúgy van több is de már soroltak fel elõttem DSP-tõl pl.


Egyetlen idézet ami megmaradt: Tanuld meg jól a szabályokat, hogy utána tudd kijátszani õket - Dalai láma


Filmes pedig: Izirájder öcsém - Üvegtigris
Amúgy van jóval több de már soroltak fel elõttem a Tokiói Hajszából pl.

975
SA-MP: Szerverfejlesztés / Gyanta/ragasztó vicces script by xD1999
« Dátum: 2013. június 29. - 18:34:17 »
Nem azért de ZyZu te moderátor vagy a Segítségkérésben és Spoiler a Spoilerban, enyje az tilos :D


Idézetet írta: xD1999 date=1372514389\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39055\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
U.I:Nehogy le ragadjatok[/b][/size]
 
Imádom a humortalan szóvicceket :D

Oldalak: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 101
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal