Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - tudvari

Oldalak: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 85
961
Segítségkérés / Nem mûködõ parancs
« Dátum: 2012. február 23. - 16:33:15 »
Nem nagyon értek hozzá,hogy lehet máshogy megoldani,hogy annak az embernek küldje el,akinek ugyan ez a telefonszáma?

962
Segítségkérés / Nem mûködõ parancs
« Dátum: 2012. február 23. - 16:26:02 »
Nem ír ki semmit.For-os résznél van a baj.

963
Segítségkérés / Nem mûködõ parancs
« Dátum: 2012. február 23. - 15:59:29 »
de nem ír ki semmit,még a consolba se írja ki a printf-es részt.Vagy lehet , hogy mûködne hogy csak az id-t printf-elném?

964
Segítségkérés / Nem mûködõ parancs
« Dátum: 2012. február 23. - 13:56:08 »
Semmi baj,de szerintem valahol a for résznél van a hiba,nem is értek hozzá még annyira,és csak összedobtam valamennyire.

965
Segítségkérés / Visszatérés az elõzõ funkcióra
« Dátum: 2012. február 23. - 13:21:08 »
ennek: [pawn]while(fexist(file))[/pawn]
nem ennek kéne lennie akkor: [pawn]while(!fexist(file))[/pawn]
Amíg nem generál olyan számot a random,amilyen nevû fájl nem létezik.
Bocsi,ha hülyeséget mondtam,de még nem találkoztam a while-al.
Update:
crashelt.
Ui.: bármilyen módszer jó lenne,ami gátolná azt,hogy ha valaki telefont vesz,akkor ne lehessen ugyan az,mint ami már van egy másik embernek.

966
Segítségkérés / Nem mûködõ parancs
« Dátum: 2012. február 23. - 13:18:46 »
de, a végén: printf(string3);

967
Segítségkérés / Nem mûködõ parancs
« Dátum: 2012. február 22. - 19:43:56 »
Hello,
[pawn]
             for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
             {
               if(JatekosInfo[Telefon] == teloszam)

               {


                       new telefonom = JatekosInfo[playerid][Telefon];


                    new string[256],string2[256],string3[256];


                    format(string,sizeof(string),\"[sMS] Feladó: %d | Üzenet: %s\",telefonom,szoveg);


                    format(string2,sizeof(string2),\"[sMS] Címzett: %d | Üzenet: %s\",teloszam,szoveg);


                    format(string3,sizeof(string3),\"[sMS] Feladó: %d | Címzett: %d | Üzenet: %s\",telefonom,teloszam,szoveg);


                    SendClientMessage(playerid,SARGA,string2);


                    SendClientMessage(i,SARGA,string);


                    printf(string3);


               }


             }[/pawn]


ez az sms küldõ parancsom,de ha magamnak küldök üzenetet,nem ír ki semmit.Nem tudjátok mi a hiba?

968
Segítségkérés / Visszatérés az elõzõ funkcióra
« Dátum: 2012. február 22. - 17:56:15 »
Sziasztok,
[pawn]                      if (penz >= 400)
                      {
                          JatekosInfo[playerid][OkosTelefon] = 1;
                          new telefonszam = (random(8999)+1000);
                          JatekosInfo[playerid][Telefon] = telefonszam;
                          GivePlayerMoney(playerid,-450);
                          new file[256];
                          format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/Karakterek/Telefonszamok/%s.ini\",telefonszam);
                          if(!fexist(file))
                          {
                              dini_Create(file);
                          }
                          if(fexist(file))
                          {
                              return 0;
                          }
                         
                         
                      }[/pawn]
van ez a kis kód részletem és azt szeretném,hogy ha a fájl létezik,akkor vissza térjen a random szám generálásához,és addig generálja  a számokat,amíg nem lesz olyan amilyen fájl nem létezik.
Nem tudom,hogy elég-e erre a return,vagy hogy jó fajtáját használtam-e,ezért kérném a segítségeteket.

969
Segítségkérés / Hívás rendszer
« Dátum: 2012. február 21. - 21:01:11 »
ok köszi megnézem a forrás kódját és átalakítom
ezek még mennének,de nem tudom,hogy az szerveren lévõk közül,hogy keresse ki azokat,akinek egy bizonyos dolga egy bizonyos dolog?:D

970
Segítségkérés / Hívás rendszer
« Dátum: 2012. február 21. - 19:51:35 »
Sziasztok,valaki elmagyarázná nekem elfogadás rendszert (csere,hívás stb)
és azt,hogy hogy lehet megoldani,hogy ha elfogadja a hívást,akkor lássa a hívott embert a te írásodat?:D

971
Segítségkérés / Random szám bug
« Dátum: 2012. február 20. - 20:58:46 »
ok köszi a segítséget,zárom

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. február 21. - 15:38:41 )

Jaj bocsi a 2. kérdésemrõl megfeledkeztem.
\"Ja és azt hogy lehetne megcsinálni,hogy megnézze a mappában az összes fájl Telefon sorát és a lehetséges számok közül kiválasztja azokat amik már vannak,és azt nem adhatja meg?\"

972
Segítségkérés / Random szám bug
« Dátum: 2012. február 20. - 20:37:09 »
így jó?
[pawn]new telefonszam = (random(8999)+1000);[/pawn]

973
Segítségkérés / Random szám bug
« Dátum: 2012. február 20. - 18:45:39 »
Sziasztok,
[pawn]new telefonszam = (random(1001)+8999);
           JatekosInfo[playerid][Telefon] = telefonszam;[/pawn]
e szerint a Telefon értékét 1000 és 9999 közötti számra állítja át,de valamiért 0 marad.
Mi lehet a hiba?
Ja és azt hogy lehetne megcsinálni,hogy megnézze a mappában az összes fájl Telefon sorát és a lehetséges számok közül kiválasztja azokat amik már vannak,és azt nem adhatja meg?

974
Segítségkérés / Pozíció Csoport
« Dátum: 2012. február 19. - 12:40:58 »
Azt meg lehet csinálni,hogy van egy bizonyos pozíció csoport,és attól függ hogy melyik koordinátába rakja le a jármûvet,hogy van e valami a koordinátán?
Lehet ez így kissé zavaros,de szemléltetem.
van hely1 és hely2
kocsit elteleportálja a helyek egyikére,de hely1-en van egy kocsi,így hely2-re rakja.
Ezt meg lehet oldani?
vagy tudtok egy másik megoldást arra,hogy ha egy kocsi megsemmisül,akkor bizonyos koordinátákra randomban leparkolja,de olyanra ahol nincs másik kocsi.

975
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2012. február 18. - 23:43:55 »
félre írtam bocsi, \"meggátolja\"*
És még 1 kérdés:
error 033: array must be indexed (variable \"nev\")
[pawn]if(JarmuInfo[vehicleid][Tulaj] != nev)[/pawn]
miért nem jó?

Oldalak: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 85
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal