Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - KovaNovik

Oldalak: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 74
946
Kérdések, Segítség / Fraps: hibás desktop record
« Dátum: 2014. április 20. - 18:10:26 »
Régebben találtam egy olyan Fraps verziót, ami vett asztalt is. Biztos, hogy van olyan, sokan vesznek azzal fel asztalt, csak már nem tudom pontosan melyik verzió volt. Ha megtalálom, elküldöm.

947
Segítségkérés / Mysql mentési hiba
« Dátum: 2014. április 20. - 18:09:31 »
A PHPMyAdminban baloldalt kiválasztasz egyet. Ha meg még nem hoztál létre, akkor hozol létre a fõoldalon. Magyarul van egyébként.

948
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. április 20. - 18:08:21 »
Idézetet írta: Campe3r date=1398009585\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszönöm, megy a +, azt esetleg nem tudjátok hogyan lehet leellenõrizni azt, hogy egy változónak van-e értéke?
 
Szia. Ha létrehozol egy változót, annak alapból 0 lesz az értéke, ha csak nem adod meg azt a létrehozásánál. Ergo, if(!valtozo), vagy ami biztosabb if(valtozo == 0) //valami

949
Segítségkérés / Dialog, üres-e leellenõrzése
« Dátum: 2014. április 20. - 16:54:22 »
:laugh:Szia.
 
if(!inputtext) //...

 
Amúgy, az ehhez hasonló kérdéseket inkább a \"Kisebb kérdések\" topikba írd.
[mod]Majd mi rászólunk![/mod]

950
Segítségkérés / /adóbefizet helyett /adó befizet
« Dátum: 2014. április 20. - 16:51:38 »
Szia. Paraméter darabolást kell használnod. Ezt legegyszerûbben a ZCMD nevû parancsfeldolgozó függvénykönyvtár és az sscanf plugin segítségével oldhatod meg. Példa:
 

CMD:ado(playerid)
{
    new muvelet[16]; //Létrehozzuk a változót, amibe az elvégzendõ mûveletet szeretnénk rakni.
    if(sscanf(params, \"s[16]\", muvelet)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /ado [befizet]\"); //Ha nem sikerül feldarabolni (nem helyesen írta be, kiírjuk, hogy kell helyesen használni.
    if(!strcmp(\"befizet\", muvelet))
    {
        //Amit szeretnél csinálni, ha beírta, hogy /ado befizet.
    }
    return 1;
}

 
Kb. ennyi is lenne. Sok szerencsét és további jó scriptelést! :thumbsup:

951
Segítségkérés / Worldobject helyzetének lekérése
« Dátum: 2014. április 20. - 15:59:46 »
Ez nem lehetséges A SAMP-ban, ha jól tudom.

952
Segítségkérés / Textdraw kérdés?Miért írja új sorba?
« Dátum: 2014. április 20. - 10:44:23 »
Szerintem azért írja ki új sorban, mert a box mérete széles, de a textdrawodé nem, ezért megtöri automatikusan. Mivel tudom, mit akarsz, csináltam egyet editorral:
 

new Text:NevJelzo[MAX_PLAYERS];
new Text:NevDoboz[MAX_PLAYERS];
public OnGameModeInit()
{
NevJelzo[playerid] = TextDrawCreate(498.000000, 78.000000, \"[1 ]Igazi Tudvari\");
TextDrawBackgroundColor(NevJelzo[playerid], 255);
TextDrawFont(NevJelzo[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(NevJelzo[playerid], 0.379999, 0.799998);
TextDrawColor(NevJelzo[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(NevJelzo[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(NevJelzo[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(NevJelzo[playerid], 1);
TextDrawSetSelectable(NevJelzo[playerid], 0);
NevDoboz[playerid] = TextDrawCreate(500.000000, 80.000000, \"_\");
TextDrawBackgroundColor(NevDoboz[playerid], 255);
TextDrawFont(NevDoboz[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(NevDoboz[playerid], 0.500000, 1.800000);
TextDrawColor(NevDoboz[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(NevDoboz[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(NevDoboz[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(NevDoboz[playerid], 1);
TextDrawUseBox(NevDoboz[playerid], 1);
TextDrawBoxColor(NevDoboz[playerid], 255);
TextDrawTextSize(NevDoboz[playerid], 631.000000, 0.000000);
TextDrawSetSelectable(NevDoboz[playerid], 0);
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
   TextDrawShowForPlayer(i, NevJelzo[playerid]);
   TextDrawShowForPlayer(i, NevDoboz[playerid]);
}
}
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
   TextDrawHideForAll(NevJelzo[playerid]);
   TextDrawDestroy(NevJelzo[playerid]);
   TextDrawHideForAll(NevDoboz[playerid]);
   TextDrawDestroy(NevDoboz[playerid]);
}
}
return 1;
}

 
Valahogy így.
\"egGl7ID.png\"
Tipp a mododhoz: csatlakozáskor csinálj neki egy Nev változót, abba kérd le a nevét, szedd ki belõle az alsóvonást (\"_\"), és azzal dolgozz, így nem kell 10000 helyen lekérned..
Sok szerencsét, további jó scriptelést!  :thumbsup:
Most látom, nem írtam oda az id-t. Megoldom mindjárt.
U.i.: Eléírtam az ID kiíratást is, a szögletes zárójelekkel kicsit furcsán viselkedik, utána hagy ki helyet, ezért van olyan furcsán, hogy valahol van szóköz, valahol nincs, de így pont jó lesz.

953
Archívum / TudvariRPG - Ha változást akarsz!
« Dátum: 2014. április 20. - 08:34:22 »
Jó szerver lesz, valószínûleg fel-fel fogok menni.
Off:
\"Ilyen RP szerverrel még életemben nem találkoztam.Elkápráztató ötletek,egyedi kidolgozás és innovatív megvalósítás!\"
                              Dr. Robert Gouldin - New York Times
[/quote]
Remélem ezt senki nem vette komolyan.

954
Segítségkérés / animba esés 30 hpnál
« Dátum: 2014. április 20. - 08:19:33 »
1. Elõ kell tölteni mindig az animációs könyvtárakat, mielõtt animot használsz.
 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
new AnimKonyvt[][] = //129 db van
{\"AIRPORT\",\"Attractors\",\"BAR\",\"BASEBALL\",\"BD_FIRE\" \"BEACH\",\"benchpress\",\"BF_injection\",\"BIKED\",\"BIKEH\",
\"BIKELEAP\",\"BIKES\",\"BIKEV\",\"BIKE_DBZ\",\"BLOWJOBZ\",\"BMX\",\"BOMBER\",\"BOX\",\"BSKTBALL\",\"BUDDY\",\"BUS\",\"CAMERA\",
\"CAR\",\"CARRY\",\"CAR_CHAT\",\"CASINO\",\"CHAINSAW\",\"CHOPPA\",\"CLOTHES\",\"COACH\",\"COLT45\",\"COP_AMBIENT\",\"COP_DVBYZ\",
\"CRACK\",\"CRIB\",\"DAM_JUMP\",\"DANCING\",\"DEALER\",\"DILDO\",\"DODGE\",\"DOZER\",\"DRIVEBYS\",\"FAT\",\"FIGHT_B\",\"FIGHT_C\",
\"FIGHT_D\",\"FIGHT_E\",\"FINALE\",\"FINALE2\",\"FLAME\",\"Flowers\",\"FOOD\",\"Freeweights\",\"GANGS\",\"GHANDS\",\"GHETTO_DB\",
\"goggles\",\"GRAFFITI\",\"GRAVEYARD\",\"GRENADE\",\"GYMNASIUM\",\"HAIRCUTS\",\"HEIST9\",\"INT_HOUSE\",\"INT_OFFICE\",
\"INT_SHOP\",\"JST_BUISNESS\",\"KART\",\"KISSING\",\"KNIFE\",\"LAPDAN1\",\"LAPDAN2\",\"LAPDAN3\",\"LOWRIDER\",\"MD_CHASE\",
\"MD_END\",\"MEDIC\",\"MISC\",\"MTB\",\"MUSCULAR\",\"NEVADA\",\"ON_LOOKERS\",\"OTB\",\"PARACHUTE\",\"PARK\",\"PAULNMAC\",\"ped\",
\"PLAYER_DVBYS\",\"PLAYIDLES\",\"POLICE\",\"POOL\",\"POOR\",\"PYTHON\",\"QUAD\",\"QUAD_DBZ\",\"RAPPING\",\"RIFLE\",\"RIOT\",
\"ROB_BANK\",\"ROCKET\",\"RUSTLER\",\"RYDER\",\"SCRATCHING\",\"SHAMAL\",\"SHOP\",\"SHOTGUN\",\"SILENCED\",\"SKATE\",\"SMOKING\",
\"SNIPER\",\"SPRAYCAN\",\"STRIP\",\"SUNBATHE\",\"SWAT\",\"SWEET\",\"SWIM\",\"SWORD\",\"TANK\",\"TATTOOS\",\"TEC\",\"TRAIN\",\"TRUCK\",
\"UZI\",\"VAN\",\"VENDING\",\"VORTEX\",\"WAYFARER\",\"WEAPONS\",\"WUZI\"};
for(new a = 0; a < 129; a++) ApplyAnimation(playerid, AnimKonyvt[a], \"null\", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
}

 
2. OnPlayerUpdatenél kb. felesleges lesz annyiszor ellenõrizni, max HP állítás után, vagy valami ilyesmi. Bõven elég lenne OnPlayerTakeDamaget használni. Példa:
 

public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
if(!IsPlayerConnected(playerid)) return 1; //Mondjuk ennek nem tudom, mi értelme van.
new Float:Elete;
GetPlayerHealth(playerid, Elete);
if(Elete > 30) return 1
if(pInfo[playerid][serult] == true) return 1;
cmd_me(playerid, \"összeesik\");
SetPlayerDrunkLevel(playerid, 6);
ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Megsérültél, hívj mentõt! ((/104))\");
pInfo[playerid][serult] = true;
//Az animáció, amit beleraktam, elméletileg megakadályozza a felállást.
return 1;
}

 
Remélem nem rontottam el sokmindent, habár lehetséges, hogy a return 1-el való rövidítés itt bem lesz célravezetõ.
Mindenesetre sok szerencsét, további jó scriptelést! :thumbsup:

955
Szkript kérések / Kérelem mentése
« Dátum: 2014. április 19. - 14:11:11 »
Egy ilyen rendszert szinte lehetetlen így megírni, hogy egy betût nem kaptunk a mododból. Fájlba akarod menteni, vagy adatbázisba? Melyik fajtájával? Ezek mind olyan kérdések, melyek nélkül nem megyünk igazán sokra.
U.i.: Most látom, mit írt Lucio. Igen, csak õ el is akarja menteni, mert ha közben kilép a játékos akkor..

956
Szkript kérések / Hátizsák a hátra
« Dátum: 2014. április 19. - 13:51:07 »
Esetleg a 271-es object? Esetleg a 2295-ös, vagy ez újratextúrázva?
Megvan az igazi (amit DayZ szervereken látni)! 3026! Akár erre is mehet másik textúra, meg is van sok fajta zsák. Esetleg még az 1310-es, és az 1550-es idjû? Az is szokott lenni. :D
 
new zsak_obj;
zsak_obj= CreateObject(3026, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 270.0, 0.0);
AttachObjectToPlayer(zsak_obj, playerid, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 270.0, 0.0);

 
Nem teszteltem ezt, de elméletileg jó.

957
Azért mondtam, hogy vedd ki a szervermappából, mert ha benne vannak, azokat használja alapvetõen. Ha nincsenek benne, akkor megnézi, a system32-ben esetleg benne van-e. A system32-be pedig az általam küldött telepítõ beletette, és az a legjobb, ha azt használja. A többi pluginra pedig tippem sincs, nem lehet, hogy a mappa, vagy a samp-server.exe jogosultságai nem megfelelõek, hogy betölthesse onnan a pluginokat?

958
Segítségkérés / Tárgyak konvertálása
« Dátum: 2014. április 19. - 11:41:41 »
Ha belerakod az MTA szerverbe, meg fogja jeleníteni. Lásd, MTA wiki, engineLoadTXD és engineLoadDFF függvények.
Emellett convertffs.com visszafelé is tud konvertálni.

959
Szia! A .dll-ek bemásolgatása helyett ezt javaslom:
http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=30679
Itt a downloadnál az x64-es és az x86-os verzióra lesz szükséged. Szedd le õket, majd telepítsd rendszergazdaként õket, egyesével. Elõször az x86-osat, majd az x64-eset. Én így csináltam, és azóta is megy!
U.i.: a szervermappádból töröld azokat a dll fájlokat, és a system32 mappába ne tegyél dlleket!

960
Segítségkérés / Szerver kifagyás
« Dátum: 2014. április 19. - 11:13:55 »
TheChansee: érdekes, az új, MySQLt használó GM-ed nem fagy ki sehol.
Dfoglalo: elnézést kívánok, tényleg félreértettem.

Oldalak: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 74
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal