Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 946
Függvények / PlayerTextDrawSetPreviewModel« Dátum: 2013. július 09. - 17:21:56 »
PlayerTextDrawSetPreviewModel
Ismertetõ Ez a függvény arra szolgál hogy 2D nézetet kölcsönöz egy adott tárgynak, autónak, skinnek. (Lásd: http://i1.ytimg.com/vi/HTkVP9Uoc74/maxresdefault.jpg) Paraméterei (playerid, PlayerText:text, modelindex) playerid - A játékos azonosítója (ID-je) text - A textdraw azonosítója (Lehet: ID, Változó, Tömb is) modelindex - Egy autó/skin/object model id-je Visszatérési érték Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke !Megjegyzés - Ez a függvény a SA:MP 0.3x verziójában lett berakva így nem mûködik a korábbi verziókban - A textdrawnak muszáj TEXT_DRAW_FONT_MODEL_PREVIEW betûtípusa legyen, különben a függvény nem fog mûködni. Példascript
947
Függvények / PlayerTextDrawSetSelectable« Dátum: 2013. július 09. - 17:08:03 »
PlayerTextDrawSetSelectable
Ismertetõ Ez a függvény arra szolgál, hogy meg lehet határozni, hogy egy Textdraw lehet választható vagy sem. Paraméterek (playerid, PlayerText:text, set) playerid - A játékos azonosítója (ID-je) text - A Textdraw azonosítója (Lehet ID, Tömb, Változó) set - 1 - Engedélyezés 0 - Tiltása. Az alapméretezett 0 Visszatérési érték Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke. !Megjegyzés - A Player - Textdrawok a 0.3e verzióban kerültek be és ebbõl kifolyólag a függvényei nem mennek a korábbi verziókon - PlayerTextDrawSetSelectable mindig az elõtt kell berakni mielõtt a játékosnak megmutatnánk a Textdrawunkat. Példascript
948
Függvények / PlayerTextDrawUseBox« Dátum: 2013. július 09. - 16:49:12 »
PlayerTextDrawUseBox
Ismertetõ Egy létrehozott szöveghez ezzel engedélyezhetjük, hogy létrehozunk-e alá egy box-ot vagy sem. Paraméterei (playerid, PlayerText:text, use) playerid - Játékos Azonosítója (ID-ja) text - A textdraw azonosítója (Lehet:ID, Változó, Tömb) use - 1 - Engedélyezni a szöveg alá a TextdrawBoxot 0 Letiltani a Textdraw alá a boxot Visszatérési érték Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke !Megjegyzés - A Player-Textdrawok a SA:MP 0.3e verziója óta használható, így ezek függvényei a korábbi verziókon nem mûködnek Példascript
949
Függvények / PlayerTextDrawTextSize« Dátum: 2013. július 09. - 16:41:48 »
PlayerTextDrawTextSize
Ismertetõ Beállíthatjuk vele egy Player-Textdraw méretét (Ha box akkor PlayerTextDrawUseBox engedélyezve kell legyen és/vagy egy kattinható felület amit PlayerTextDrawSetSelectable tudunk megoldani) Paraméterek (playerid, PlayerText:text, Float:x, Float:y) playerid -A játékos azonosítója (ID-je) text - A Textdraw azonosítója (ID-je, Változó, Tömb) Float:x - X Tengely amely engedélyi a balra-jobba való mozgatását a Textdrawnak 640x480 rácsban, mint a TextDrawCreatenél Float:y - Y Tengely amely engedélyi a fel-le való mozgatását a Textdrawnak 640x480 rácsban, mint a TextDrawCreatenél Visszatérési érték Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke. !Megjegyzés - A Player-Textdrawok a SA:MP 0.3e verziójában jelentek meg így a hozzájuk tartozó függvények régebbi verziónál nem mûködnek - Hogyha PlayerTextDrawAlignmentel állítod be Textdraw pozcióját, és az Alignment értéke egyenlõ 1-el (bal oldal) akkor az X és Y koordináták a bal felsõ sarokba viszik a textdrawot. Ha az érték 2 (közép) akkor az X és Y koordináták meg kell legyenek fordítva (cseréld meg a kettõt) és az X koordináta lesz a szélessége a boxnak. Ha az alignment egyenlõ 3-al (jobb oldal) akkor az X és Y koordináták a box jobb oldalán helyezkednek el. -A textdraw box 3.0-tõl megy felfelé (magasságban) és balra pedig egyenlõ az eredeti TextDrawCreate értékével. -Ez a függvény meghatározza a kattintható területet egy textdrawon, ha használjuk a PlayerTextDrawSetSelectable függvényt ami elhatározza, hogy lehet-e rákattintani egy adott textdrawra vagy sem. Példascript
950
Függvények / PlayerTextDrawShow« Dátum: 2013. július 09. - 16:16:09 »
PlayerTextDrawShow
Ismertetõ Ennek a függvénynek a segítségével tudjuk megjeleníteni a létrehozott textdrawokat. Paraméterek (playerid, PlayerText:text) playerid - A player azonosítója (ID-je) text - A textdraw azonosítója (Ez lehet: ID, Tömb, Változó is) !Megjegyzés - A Player - Textdrawok a SA:MP 0.3e verziójában lett hozzáadva emiatt a függvényei nem mûködnek régebbi verziókon. Példascript
951
Függvények / PlayerTextDrawSetString« Dátum: 2013. július 09. - 16:07:13 »
PlayerTextDrawSetString
Ismertetõ Ez a függvény arra szolgál, hogy kicseréli a player-textdraw szövegét. Paraméterek (playerid, PlayerText:text, string[]) playerid - A játékos azonosítója (ID-je) text - A textdraw azonosítója (Lehet: ID-je, Változó, Tömb) string - Az új karakterlánc Visszatérési érték Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke !Megjegyzések - A Player-Textdrawok a SA:MP 0.3e Verziójában lettek hozzáadva így ezek függvényei nem mûködnek a korábbi verziókban -A karakterlánc hosszúsága ne lépje túl a megengedett limitet. A limitekért ide kattints Példascript
952
Függvények / PlayerTextDrawSetShadow« Dátum: 2013. július 09. - 15:54:20 »
PlayerTextDrawSetShadow
Ismertetõ Hozzáad egy árnyékot egy textdraw világos jobb oldalának. Az árnyék betûtípusa megegyezik a szöveg betûtípusával. Ha egy árnyék nagyobb mint egy textdraw boxnak a mérete akkor lehet belõle vágni. Paraméterek (playerid, PlayerText:text, size) playerid - A játékos azonosítója (ID-je) text - A textdraw azonosítója (Ez lehet: ID, Változó, Tömb is) size - Az árnyék mérete Visszatérési érték Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke. !Megjegyzés -A Player-Objectek a 0.3e verzióban lettek hozzáadva, így a hozzá tartozó függvények nem mennek a korábbi verziókon. Példascript
953
Függvények / PlayerTextDrawSetProportional« Dátum: 2013. július 09. - 15:37:39 »
PlayerTextDrawSetProportional
Ismertetõ Ezzel a függvénnyel azt érjük el, hogy a szavak közötti részt (m.i.n.t ahogy a pontok is vannak itt ahogy olvasod) egyenlõ távolságra rakja egymástól és ezért a szavak betûi arányosan fognak állni egymáshoz képest. Ez kiváltképp hasznos, ha PlayerTextDrawLetterSize méretezése elõtt engedélyezzük, biztosítva a pontos betûhelyezést. Paraméterek (playerid, PlayerText:text, set) playerid - A játékos azonosítója (ID-je) text - A Textdraw azonosítója (Ez lehet: ID, Változó, Tömb is) set - 1- Engedélyezése 0 - Letiltása Visszatérési érték Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke !Megjegyzés -A Player-Textdrawok a 0.3e óta vannak berakva, így ezeknek a függvényei a korábbi verziókban nem mennek. Példascript Bár nem volt a wikipédián, de a PlayerTextDrawLetterSize témából berakom ezt a kis függvényt, hogy mindenki számára jól érthetõ legyen és ne legyen bonyolult.
954
Függvények / PlayerTextDrawSetOutline« Dátum: 2013. július 09. - 15:17:50 »
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével beállíthatjuk a körvonalát egy player textdrawnak. Ennek a színét csak PlayerTextDrawBackgroundColor használatával lehet állítani. Paraméterei (playerid, PlayerText:text, size) playerid - A játékos azonosítója (ID-je) text - A textdraw azonosítója (Lehet:ID, Tömb, Változó is) size - A körvonal vastagsága Visszatérési érték Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke. !Megjegyzés -A Player-Textdrawok csak a 0.3e óta léteznek így a hozzá tartozó függvények a korábbi verziókban nem elérhetõ. Példascript
955
Függvények / PlayerTextDrawLetterSize« Dátum: 2013. július 09. - 15:10:59 »
PlayerTextDrawLetterSize
Ismertetõ Ennek a függvénynek a segítségével tudjuk a betûk méretét mint hosszúságra, mint szélességre személyre szabni és kedvünkre méretezni. Paraméterei (playerid, PlayerText:text, Float:x, Float:y) playerid - A játékos azonosítószáma (ID-je) text - A textdraw ID-je x - A betû szélessége y - A betû hosszúsága Visszatérési érték Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke. !Megjegyzés -A Player-Textdrawok a 0.3e verzióban lettek hozzáadva, így a hozzájuk járuló függvények nem mûködnek a korábbi verziókban. -Ha ezt a függvényt csak egy PlayerTextDrawBox növelésére használod akkor az Y koordinátát szorozd meg 0.135-el, hogy TextDrawTextSize legyen a hivatalos mérési adat. Példascript
956
Függvények / PlayerTextDrawHide« Dátum: 2013. július 09. - 14:56:10 »
PlayerTextDrawHide
Ismertetõ Ennek a függvénynek a segítségével eltüntetjük a playert textdrawot amit létrehoztunk. (Hangsúlyozom eltüntetjük és nem töröljük!) Paraméterei (playerid, PlayerText:text) playerid - A játékos azonosítója (ID-je) text - A textdrawunk azonosítója (Lehet ID, Tömb, Változó is) Visszatérési érték Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke !Megjegyzések - A Player-Textdrawok a 0.3e-ben lettek hozzáadva így ezeknek a függvényeik a korábbi verziókban nem mûködnek. Példascript Mivel nem volt wikipédián gondoltam írok én egyet, ha nem jó kérlek javítsatok ki, persze ezt lehet bonyolítani Timerekkel és egyéb dolgokkal, de egyszerûséget akartam ezért is hoztam létre a Textdrawot úgyan úgy mint a CreatePlayerTextDraw-nál.
957
Függvények / PlayerTextDrawFont« Dátum: 2013. július 09. - 14:36:30 »
PlayerTextDrawFont
Ismertetõ Ennek a függvénynek a segítségével beállíthatjuk, hogy a szövegünk amit Textdraw formájában jelenítünk meg, milyen betûtípusú legyen. Paraméterei (playerid, PlayerText:text, font) playerid - A játékos azonosítója (ID-je) text - A textdrawunk ID-je (Ami nem feltétlen kell legyen egyenlõ a playerid-val, mint majd azt a példasciptben is láthatjátok értéke egyenlõ lehet egy változóval vagy egy tömbbel is) font - 4 betûtípus érhetõ el. Ha 3 felett adjuk meg az értékét akkor nem fogja megjeleníteni a kliens, ha 16 felett ki crasheli a játékost. Visszatérési érték Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke Betûtípusok Elérhetõ betûtípusok ![]() !Megjegyzések -A Player-Textdrawok a SA:MP 0.3e kliensében lettek hozzáadva, így a hozzá tartozó függvények nem mennek a korábbi verziókban. Példascript
958
Függvények / PlayerTextDrawDestroy« Dátum: 2013. július 09. - 14:23:39 »
PlayerTextDrawDestroy
Ismertetõ Ennek a függvénynek a segítségével törölhetjük a player-textdrawunkat. Paraméterek (playerid, PlayerText:text) playerid - A játékos azonosítója (ID-je) text - A textdrawunk ID-je amit el akarunk törölni (Az ID nem feltétlen szám kell legyen lehet tömb / változó is) Visszatérési érték Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke !Megjegyzések -A játékos textdrawok a 0.3e kliensben lettek hozzáadva így az ehhez tartozó függvénynek nem mûködnek a korábbiakban. Példascript
959
Függvények / PlayerTextDrawColor« Dátum: 2013. július 09. - 14:17:05 »
PlayerTextDrawColor
Ismertetõ Ennek a függvénynek a segítségével beállíthatjuk egy adott player-textdrawunk színét. Paraméterei (playerid, PlayerText:text, color) playerid - A játékos azonosítója (ID-je) text - A Textdraw azonosítója ( ez nem csak ID lehet, lehet tömb vagy változó is) color - A szín hexadecimális formában Visszatérési érték Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke !Megjegyzések -A player-textdrawok a 0.3e kliensben lettek hozzáadva, így a hozzájuk tartozó függvények nem mennek a korábbi verziókban -A hexadecimális szín helyett lehet használni Gametext színeket is. Példascript
960
Függvények / PlayerTextDrawBoxColor« Dátum: 2013. július 09. - 14:06:59 »
PlayerTextDrawColor
Ismertetõ Beállítja egy Textdraw Box színét (de csak akkor, ha TextDrawUseBox értéke 1-re van állítva). Paraméterei (playerid, PlayerText:text, color) playerid - A játékos azonosítója (ID-je) akinek színezzük a box-át text - Annak a Textdrawnak az azonosítója (és itt nem feltétlenül csak az ID érvényes) ami színezve lesz color - A szín hexadecimális formában. Visszatérési érték Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke !Megjegyzések -A játékos textdawok a SA:MP 0.3e kliensében lettek hozzáadva így ezek függvényei a korábbi verziókban nem mennek. - A PlayerTextDrawUseBox kapcsolatban kell legyen a PlayerTextDrawBoxColor függvénnyel (ahogy fent is említettem) Példascript
|