Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - SnooP

Oldalak: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 101
946
Függvények / PlayerTextDrawSetPreviewModel
« Dátum: 2013. július 09. - 17:21:56 »
PlayerTextDrawSetPreviewModel
Ismertetõ
Ez a függvény arra szolgál hogy 2D nézetet kölcsönöz egy adott tárgynak, autónak, skinnek. (Lásd: http://i1.ytimg.com/vi/HTkVP9Uoc74/maxresdefault.jpg)
Paraméterei
 
(playerid, PlayerText:text, modelindex)

 
playerid - A játékos azonosítója (ID-je)
text - A textdraw azonosítója (Lehet: ID, Változó, Tömb is)
modelindex - Egy autó/skin/object model id-je
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke
!Megjegyzés
- Ez a függvény a SA:MP 0.3x verziójában lett berakva így nem mûködik a korábbi verziókban
- A textdrawnak muszáj TEXT_DRAW_FONT_MODEL_PREVIEW betûtípusa legyen, különben a függvény nem fog mûködni.
Példascript
 

new PlayerText:textdraw; // Textdraw azonosítója
public OnPlayerConnect(playerid)
{
textdraw = CreatePlayerTextDraw(playerid, 320.0, 240.0, \"_\"); // Létrehozzuk a textdrawot de szöveg nélkül \'_\' mivel ezt nem veszi betünek
PlayerTextDrawFont(playerid, textdraw, TEXT_DRAW_FONT_MODEL_PREVIEW); // Beállítjuk a függvényhez tartozó betütípusát
PlayerTextDrawUseBox(playerid, textdraw, 1); // Létrehozunk neki egy Boxot
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, textdraw, 0x000000FF); // Beállítjuk a box színét
PlayerTextDrawTextSize(playerid, textdraw, 40.0, 40.0); // Beállítja a box méretét
PlayerTextDrawSetPreviewModel(playerid, textdraw, 411); // Beállítjuk modelnek az infernust   
       //PlayerTextDrawSetPreviewModel(playerid, textdraw, 0); // Ezzel lehetne CJ Skinét
//PlayerTextDrawSetPreviewModel(playerid, textdraw, 18646); //Ezzel meg a rendõrautó villogó objectet
PlayerTextDrawShow(playerid, textdraw); // Megjelenítjük a Textdrawot
return 1;
}

 


947
Függvények / PlayerTextDrawSetSelectable
« Dátum: 2013. július 09. - 17:08:03 »
PlayerTextDrawSetSelectable
Ismertetõ
Ez a függvény arra szolgál, hogy meg lehet határozni, hogy egy Textdraw lehet választható vagy sem.
Paraméterek
 
(playerid, PlayerText:text, set)

 
playerid - A játékos azonosítója (ID-je)
text - A Textdraw azonosítója (Lehet ID, Tömb, Változó)
set - 1 - Engedélyezés 0 - Tiltása. Az alapméretezett 0
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.
!Megjegyzés
- A Player - Textdrawok a 0.3e verzióban kerültek be és ebbõl kifolyólag a függvényei nem mennek a korábbi verziókon
-  PlayerTextDrawSetSelectable mindig az elõtt kell berakni mielõtt a játékosnak megmutatnánk a Textdrawunkat.
Példascript
 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(!strcmp(cmdtext, \"/select_ptd\", true)) // Ha a parancs igaz
    {
        for(new i = 0; i < MAX_PLAYER_TEXT_DRAWS; i++) PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, PlayerText:i, 1); // Végigmegy az összes Textdrawon és mindet választhatóvá teszi
        return 1;
    }
    return 0;
}

 


948
Függvények / PlayerTextDrawUseBox
« Dátum: 2013. július 09. - 16:49:12 »
PlayerTextDrawUseBox
Ismertetõ
Egy létrehozott szöveghez ezzel engedélyezhetjük, hogy létrehozunk-e alá egy box-ot vagy sem.
Paraméterei
 
(playerid, PlayerText:text, use)

 
playerid - Játékos Azonosítója (ID-ja)
text - A textdraw azonosítója (Lehet:ID, Változó, Tömb)
use - 1 - Engedélyezni a szöveg alá a TextdrawBoxot 0 Letiltani a Textdraw alá a boxot
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke
!Megjegyzés
- A Player-Textdrawok a SA:MP 0.3e verziója óta használható, így ezek függvényei a korábbi verziókon nem mûködnek
Példascript
 

new PlayerText:MyTD[MAX_PLAYERS]; // A textdraw azonosítója
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    MyTD[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 40.0, 140.0, \"_~N~Létrehozunk egy textdrawot!~N~_\");
    PlayerTextDrawUseBox(playerid, MyTD[playerid], 1); // Engedélyezzük, hogy lehessen hasznáni a boxot
    PlayerTextDrawBoxColor(playerid, MyTD[playerid], 0x00000066); // Beállítjuk a Box színét feketére
    return 1;
}

 


949
Függvények / PlayerTextDrawTextSize
« Dátum: 2013. július 09. - 16:41:48 »
PlayerTextDrawTextSize
Ismertetõ
Beállíthatjuk vele egy Player-Textdraw méretét (Ha box akkor  PlayerTextDrawUseBox engedélyezve kell legyen és/vagy egy kattinható felület amit PlayerTextDrawSetSelectable tudunk megoldani)
Paraméterek
 
(playerid, PlayerText:text, Float:x, Float:y)

 
playerid -A játékos azonosítója (ID-je)
text - A Textdraw azonosítója (ID-je, Változó, Tömb)
Float:x - X Tengely amely engedélyi a balra-jobba való mozgatását a Textdrawnak 640x480 rácsban, mint a TextDrawCreatenél
Float:y - Y Tengely amely engedélyi a fel-le való mozgatását a Textdrawnak 640x480 rácsban, mint a TextDrawCreatenél
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.
!Megjegyzés
- A Player-Textdrawok a SA:MP 0.3e verziójában jelentek meg így a hozzájuk tartozó függvények régebbi verziónál nem mûködnek
- Hogyha  PlayerTextDrawAlignmentel állítod be Textdraw pozcióját, és az Alignment értéke egyenlõ 1-el (bal oldal) akkor az X és Y koordináták a bal felsõ sarokba viszik a textdrawot. Ha az érték 2 (közép) akkor az X és Y koordináták meg kell legyenek fordítva (cseréld meg a kettõt) és az X koordináta lesz a szélessége a boxnak. Ha az alignment egyenlõ 3-al (jobb oldal) akkor az X és Y koordináták a box jobb oldalán helyezkednek el.
-A textdraw box 3.0-tõl megy felfelé (magasságban) és balra pedig egyenlõ az eredeti TextDrawCreate értékével.
-Ez a függvény meghatározza a kattintható területet egy textdrawon, ha használjuk a  PlayerTextDrawSetSelectable függvényt ami elhatározza, hogy lehet-e rákattintani egy adott textdrawra vagy sem.
Példascript
 

MyTextDraw = CreatePlayerTextDraw(playerid, 100.0, 33.0,\"Létrehozzuk a textdrawot\");
PlayerTextDrawTextSize(playerid, MyTextDraw, 2.0, 3.6); // Beállítjuk a nagyságát

 


950
Függvények / PlayerTextDrawShow
« Dátum: 2013. július 09. - 16:16:09 »
PlayerTextDrawShow
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével tudjuk megjeleníteni a létrehozott textdrawokat.
Paraméterek
 
(playerid, PlayerText:text)

 
playerid - A player azonosítója (ID-je)
text - A textdraw azonosítója (Ez lehet: ID, Tömb, Változó is)
!Megjegyzés
- A Player - Textdrawok a SA:MP 0.3e verziójában lett hozzáadva emiatt a függvényei nem mûködnek régebbi verziókon.
Példascript
 

new Textdraw0; // Textdraw azonosítója
Textdraw0 = CreatePlayerTextDraw(playerid, 240.0, 580.0, \"Létrehozzuk a Textdrawunkat\");
PlayerTextDrawShow(playerid, Textdraw0); // Megmutatjuk

 


951
Függvények / PlayerTextDrawSetString
« Dátum: 2013. július 09. - 16:07:13 »
PlayerTextDrawSetString
Ismertetõ
Ez a függvény arra szolgál, hogy kicseréli a player-textdraw szövegét.
Paraméterek
 
(playerid, PlayerText:text, string[])

 
playerid - A játékos azonosítója (ID-je)
text - A textdraw azonosítója (Lehet: ID-je, Változó, Tömb)
string - Az új karakterlánc
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke
!Megjegyzések
- A Player-Textdrawok a SA:MP 0.3e Verziójában lettek hozzáadva így ezek függvényei nem mûködnek a korábbi verziókban
-A karakterlánc hosszúsága ne lépje túl a megengedett limitet. A limitekért ide kattints
Példascript
 

new PlayerText:pVehicleHealthTD[MAX_PLAYERS]; // Létrehozzuk a Textdrawunk azonosítóját
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
    if(newstate == 2) // Ha sofõrként ül be
    {
        pVehicleHealthTD[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, x, y, \" \"); // Létrehozzuk a Textdrawot (Az X, Y kordinátát ki kell tölteni és szöveget is kell írni külnöben ha nincs szöveg crasel a játékos)
        PlayerTextDrawShow(playerid, pVehicleHealthTD[playerid]); // Megjelenítjük a Textdrawot a kocsi életérõl
        // Beállítunk egy folyamatosan frissülõ timert, ha esetlegesen sérülne az autó más adat legyen
        pVehicleHealthTimer[playerid] = SetTimerEx(\"vhealth_td_update\", 1000, true, \"i\", playerid);
    }
    if(oldstate == 2) // Ha kiszáll az autóból
    {
        KillTimer(pVehicleHealthTD[playerid]); // Leállítjuk a Timert
        PlayerTextDrawDestroy(playerid, pVehicleHealthTD[playerid]); // Kitöröljük a Textdrawot
    }
}
public vhealth_td_update(playerid) // A timer alatt mi történjen
{
    new tdstring[32], Float:vHealth; // Lérehozunk két változót az egyik egy string lesz, a másik a kocsi hp-jának az életét tároló változó
    GetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), vHealth); // Lekérdezzük a kocsi életét
    format(tdstring, sizeof(tdstring), \"Vehicle Health: %0f\", vHealth); // Megformázzuk üzenetben
    PlayerTextDrawSetString(playerid, pVehicleHealthTD[playerid], tdstring); // Átírjuk a Textdrawot az új HP-val, amit 1 másodpercenként leellenõriz
    return 1;
}
// A készítõ és véleményem szerint is ez egy nagyon jól demonstráló kis kód, hogy hol tudjuk alkalmazni ezt a string cserét

 


952
Függvények / PlayerTextDrawSetShadow
« Dátum: 2013. július 09. - 15:54:20 »
PlayerTextDrawSetShadow
Ismertetõ
Hozzáad egy árnyékot egy textdraw világos jobb oldalának. Az árnyék betûtípusa megegyezik a szöveg betûtípusával. Ha egy árnyék nagyobb mint egy textdraw boxnak a mérete akkor lehet belõle vágni.
Paraméterek
 
(playerid, PlayerText:text, size)

 
playerid - A játékos azonosítója (ID-je)
text - A textdraw azonosítója (Ez lehet: ID, Változó, Tömb is)
size - Az árnyék mérete
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.
!Megjegyzés
-A Player-Objectek a 0.3e verzióban lettek hozzáadva, így a hozzá tartozó függvények nem mennek a korábbi verziókon.
Példascript
 

MyTextDraw = CreatePlayerTextDraw(playerid, 100.0, 33.0,\"Létrehozunk egy Player - Textdrawot\");
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, MyTextDraw, 1); // Beállítjuk az árnyékát

 


953
Függvények / PlayerTextDrawSetProportional
« Dátum: 2013. július 09. - 15:37:39 »
PlayerTextDrawSetProportional
Ismertetõ
Ezzel a függvénnyel azt érjük el, hogy a szavak közötti részt (m.i.n.t ahogy a pontok is vannak itt ahogy olvasod) egyenlõ távolságra rakja egymástól és ezért a szavak betûi arányosan fognak állni egymáshoz képest. Ez kiváltképp hasznos, ha PlayerTextDrawLetterSize méretezése elõtt engedélyezzük, biztosítva a pontos betûhelyezést.
Paraméterek
 
(playerid, PlayerText:text, set)

 
playerid - A játékos azonosítója (ID-je)
text - A Textdraw azonosítója (Ez lehet: ID, Változó, Tömb is)
set -  1- Engedélyezése 0 - Letiltása
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke
!Megjegyzés
-A Player-Textdrawok a 0.3e óta vannak berakva, így ezeknek a függvényei a korábbi verziókban nem mennek.
Példascript
Bár nem volt a wikipédián, de a PlayerTextDrawLetterSize témából berakom ezt a kis függvényt, hogy mindenki számára jól érthetõ legyen és ne legyen bonyolult.
 

MyTextDraw = CreatePlayerTextDraw(playerid, 100.0, 33.0,\"Létrehozzuk a Textdrawunkat\");
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, MyTextDraw, 1); // Bekapcsoljuk a méretezést
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, MyTextDraw, 3.2 ,5.1); // Méretezzük a betûket

 


954
Függvények / PlayerTextDrawSetOutline
« Dátum: 2013. július 09. - 15:17:50 »
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével beállíthatjuk a körvonalát egy player textdrawnak. Ennek a színét csak  PlayerTextDrawBackgroundColor használatával lehet állítani.
Paraméterei
 
(playerid, PlayerText:text, size)

 
playerid - A játékos azonosítója (ID-je)
text - A textdraw azonosítója (Lehet:ID, Tömb, Változó is)
size - A körvonal vastagsága
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.
!Megjegyzés
-A Player-Textdrawok csak a 0.3e óta léteznek így a hozzá tartozó függvények a korábbi verziókban nem elérhetõ.
Példascript
 

MyTextDraw = CreatePlayerTextDraw(playerid, 100.0, 33.0,\"Körvonal teszt\"); // Létrehozzuk a Player-Textdrawot
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, MyTextDraw, 1); // Beállítjuk a korvonalát a paraméterek szerint

 


955
Függvények / PlayerTextDrawLetterSize
« Dátum: 2013. július 09. - 15:10:59 »
PlayerTextDrawLetterSize
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével tudjuk a betûk méretét mint hosszúságra, mint szélességre személyre szabni és kedvünkre méretezni.
Paraméterei
 
(playerid, PlayerText:text, Float:x, Float:y)

 
playerid - A játékos azonosítószáma (ID-je)
text - A textdraw ID-je
x - A betû szélessége
y - A betû hosszúsága
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.
!Megjegyzés
-A Player-Textdrawok a 0.3e verzióban lettek hozzáadva, így a hozzájuk járuló függvények nem mûködnek a korábbi verziókban.
-Ha ezt a függvényt csak egy PlayerTextDrawBox növelésére használod akkor az Y koordinátát szorozd meg 0.135-el, hogy  TextDrawTextSize legyen a hivatalos mérési adat.
Példascript
 

MyTextDraw = CreatePlayerTextDraw(playerid, 100.0, 33.0,\"Létrehozzuk a Textdrawunkat\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, MyTextDraw, 3.2 ,5.1); // Méretezzük a betüket

 


956
Függvények / PlayerTextDrawHide
« Dátum: 2013. július 09. - 14:56:10 »
PlayerTextDrawHide
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével eltüntetjük a playert textdrawot amit létrehoztunk. (Hangsúlyozom eltüntetjük és nem töröljük!)
Paraméterei
 
(playerid, PlayerText:text)

 
playerid - A játékos azonosítója (ID-je)
text - A textdrawunk azonosítója (Lehet ID, Tömb, Változó is)
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke
!Megjegyzések
- A Player-Textdrawok a 0.3e-ben lettek hozzáadva így ezeknek a függvényeik a korábbi verziókban nem mûködnek.
Példascript
Mivel nem volt wikipédián gondoltam írok én egyet, ha nem jó kérlek javítsatok ki, persze ezt lehet bonyolítani Timerekkel és egyéb dolgokkal, de egyszerûséget akartam ezért is hoztam létre a Textdrawot úgyan úgy mint a CreatePlayerTextDraw-nál.
 

new PlayerText:welcomeText[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
welcomeText[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 240.0, 580.0, \"Üdv a szerveren! A textdraw megszüntetéséhez /szunet\");
PlayerTextDrawShow(playerid, welcomeText[playerid]);
return 1;
}
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
   if(strcmp(cmdtext, \"/szunet\", true))
   {
   PlayerTextDrawHide(playerid, welcomeText[playerid]);
   }
   return 1;
}

 


957
Függvények / PlayerTextDrawFont
« Dátum: 2013. július 09. - 14:36:30 »
PlayerTextDrawFont
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével beállíthatjuk, hogy a szövegünk amit Textdraw formájában jelenítünk meg, milyen betûtípusú legyen.
Paraméterei
 
(playerid, PlayerText:text, font)

 
playerid - A játékos azonosítója (ID-je)
text - A textdrawunk ID-je (Ami nem feltétlen kell legyen egyenlõ a playerid-val, mint majd azt a példasciptben is láthatjátok értéke egyenlõ lehet egy változóval vagy egy tömbbel is)
font - 4 betûtípus érhetõ el. Ha 3 felett adjuk meg az értékét akkor nem fogja megjeleníteni a kliens, ha 16 felett ki crasheli a játékost.
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke
Betûtípusok
Elérhetõ betûtípusok
\"clipboard01vu9.png\"
\"width=500http://wiki.sa-mp.com/wroot/images2/2/26/Textdraw_Fonts.png[/img]
!Megjegyzések
-A Player-Textdrawok a SA:MP 0.3e kliensében lettek hozzáadva, így a hozzá tartozó függvények nem mennek a korábbi verziókban.
Példascript
 

new PlayerText:welcomeText[MAX_PLAYERS]; // Textdrawunk ID-je
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    welcomeText[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 240.0, 580.0, \"Üdvözöllek a sampfórumon\"); // Elõször létrehozzuk a Textdrawot
    PlayerTextDrawFont(playerid, welcomeText[playerid], 2); // Beállítja a betûtípusát 2-re!
    return 1;
}

 


958
Függvények / PlayerTextDrawDestroy
« Dátum: 2013. július 09. - 14:23:39 »
PlayerTextDrawDestroy
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével törölhetjük a player-textdrawunkat.
Paraméterek
 
(playerid, PlayerText:text)

 
playerid - A játékos azonosítója (ID-je)
text - A textdrawunk ID-je amit el akarunk törölni (Az ID nem feltétlen szám kell legyen lehet tömb / változó is)
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke
!Megjegyzések
-A játékos textdrawok a 0.3e kliensben lettek hozzáadva így az ehhez tartozó függvénynek nem mûködnek a korábbiakban.
Példascript
 

new PlayerText:pTextdraw[MAX_PLAYERS]; // Textdrawunk ID-je
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    pTextdraw[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, x, y, \"Hali üdv itt.\"); // Felcsatlakozáskor megmutatjuk neki a Textdrawunkat. Fontos a szöveget sose hagyjuk íratlan mert kicrashel a kliensünk mindig rakjunk legalább egy spacet vagy egy \'_\'-at ha nem akarjuk megmutatni szövegünk
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    PlayerTextDrawDestroy(playerid, pTextdraw[playerid]); // Lecsatlakozáskor töröljük a textdrawot
    return 1;
}

 


959
Függvények / PlayerTextDrawColor
« Dátum: 2013. július 09. - 14:17:05 »
PlayerTextDrawColor
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével beállíthatjuk egy adott player-textdrawunk színét.
Paraméterei
 
(playerid, PlayerText:text, color)

 
playerid - A játékos azonosítója (ID-je)
text - A Textdraw azonosítója ( ez nem csak ID lehet, lehet tömb vagy változó is)
color - A szín hexadecimális formában
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke
!Megjegyzések
-A player-textdrawok a 0.3e kliensben lettek hozzáadva, így a hozzájuk tartozó függvények nem mennek a korábbi verziókban
-A hexadecimális szín helyett lehet használni Gametext színeket is.
Példascript
 

new PlayerText:pTextdraw[MAX_PLAYERS]; // Textdrawunk ID-je
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    pTextdraw[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, x, y, \"Szövegünk, ha nem akarunk használjunk spacet vagy \'_\'-t mivel üresen hagyva crashelni fog a kliensünk!\");
    PlayerTextDrawColor(playerid, pTextdraw[playerid], 0xFF0000FF); // Beállítjuk a szövegünk színét pirosra
    return 1;
}

 


960
Függvények / PlayerTextDrawBoxColor
« Dátum: 2013. július 09. - 14:06:59 »
PlayerTextDrawColor
Ismertetõ
Beállítja egy Textdraw Box színét (de csak akkor, ha TextDrawUseBox értéke 1-re van állítva).
Paraméterei
 
(playerid, PlayerText:text, color)

 
playerid - A játékos azonosítója (ID-je) akinek színezzük a box-át
text - Annak a Textdrawnak az azonosítója (és itt nem feltétlenül csak az ID érvényes) ami színezve lesz
color - A szín  hexadecimális formában.
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke
!Megjegyzések
-A játékos textdawok a SA:MP 0.3e kliensében lettek hozzáadva így ezek függvényei a korábbi verziókban nem mennek.
- A  PlayerTextDrawUseBox kapcsolatban kell legyen a PlayerTextDrawBoxColor függvénnyel (ahogy fent is említettem)
Példascript
 

new PlayerText:pTextdraw[MAX_PLAYERS]; // A textdrawunk ID-je
// Ez egyenlõ lehet a játékosunk ID-jével, de akár bármelyik tömb / változó értékével is.
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    pTextdraw[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, x, y, \"_\"); // Sose hagyjuk üresen, vagy egy spacet vagy egy \'_\' jelet rakjunk be mert különben crashelni fog a kliensünk
    PlayerTextDrawUseBox(playerid, pTextdraw[playerid], 1); // Beállítjuk a fent említett függvény értékét 1-re, mert máskép nem mûködne a mostani függvényünk
    PlayerTextDrawBoxColor(playerid, pTextdraw[playerid], 0xFF0000FF); // Beállítjuk a boxunk színét pirosra
    return 1;
}

 


Oldalak: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 101
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal