Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - skyLine
Oldalak: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 122
946
« Dátum: 2014. május 16. - 21:59:42 »
Szüksége van már a népnek egy jó TDM-re.
947
« Dátum: 2014. május 12. - 20:51:42 »
Nem jártam malibun. :3 Régen CRU3L idejében egy kisebb ideig nálam volt a Malibu módja, mert segítettem CRU3L-nak. Azután egy kicsit az újabb Rupert féle Red Countyson is játszottam, majd Ruperttal összetûzésbe kerültem és azóta nem jártam Malibun. A topicot se nagyon néztem. Természetesen ha úgy nézzük senkinek sincs egyedi ötlete, mert mindent megvalósítottak valahol. Malibun én nem tudom, hogy most mi van/lesz, de hát van ez így. A bemutatkozás rendszer sem a Mysticrõl volt. Merítettem sok helyrõl dolgokat. A régebbi idõkbõl jutott eszembe \'Fay\'-on volt ilyen még bõven a Mystic elõtt.
948
« Dátum: 2014. május 11. - 13:50:48 »
Viszont Streamer pluginnal növelheted a módba tehetõ objectek számát.
949
« Dátum: 2014. május 10. - 11:32:46 »
if(strcmp(cmd, \"/kamera\", true) == 0) { if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 2 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 3 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 3) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,211.6799,1812.2871,21.8594) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,450.7513,-88.6526,1174.3534) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,1816.1584,-1562.8831,1636.9736)) { { ShowPlayerDialog(playerid, 1123, DIALOG_STYLE_LIST, \"Városi Kamerák\",\"Kamera Kikapcsolása\\nErsteBank Bejárat\\nErsteBank Nagyterem\\nErsteBank Széf\\nRendõrség Bejárat\\nRendõrség Váróterem\\nRendõrség Garázs\",\"Mehet\",\"Mégsem\"); format(string, sizeof(string), \"%s kapcsolgatja a kamerákat.\", sendername); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); } return 1; } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy kamera szobában!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy bejelentkezve!\"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rendvédelem tagja!\"); } } return 1; } Talán így jó lesz.
950
« Dátum: 2014. május 10. - 09:21:59 »
if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 2 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 3 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 3) Eléggé nagy összevisszaság volt benne.
951
« Dátum: 2014. május 10. - 09:14:35 »
Mi volt vele a probléma?
952
« Dátum: 2014. május 09. - 18:03:48 »
953
« Dátum: 2014. május 09. - 15:46:53 »
if(strcmp(cmd, \"/kamera\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,211.6799,1812.2871,21.8594) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,450.7513,-88.6526,1174.3534) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,1816.1584,-1562.8831,1636.9736)) { { ShowPlayerDialog(playerid, 1123, DIALOG_STYLE_LIST, \"Városi Kamerák\",\"ErsteBank Bejárat\",\"Mehet\",\"Mégsem\"); } return 1; } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy kamera szobában!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy bejelentkezve!\"); } return 1; } Ne használj ilyen nagy Dialogid-t.
954
« Dátum: 2014. május 09. - 15:45:51 »
Ezt már elküldtem PM-ben. Az OnPlayerSpawn rész.
955
« Dátum: 2014. május 09. - 09:29:10 »
Több hiba is fellépett az adott mappolásban így a szerelõtelep és a Polgármesteri hivatal kivételével minden újra lesz mappolva. Köszöntjük a csapatban Bakesz-t. Õ fogja a mappokat elkészíteni nektek.
956
« Dátum: 2014. május 08. - 17:32:46 »
stock SaveFegyver(playerid) { new weapons[13][2]; new FileName[128]; for (new i = 0; i < 13; i++) { format(FileName, sizeof(FileName), \"Fegyverek/%s.ini\", i); if(dini_Exists(FileName)) { GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[0], weapons[1]); dini_IntSet(FileName, \"Weapon1\", weapons[0][0]); dini_IntSet(FileName, \"Ammo1\", weapons[0][1]); dini_IntSet(FileName, \"Weapon2\", weapons[1][0]); dini_IntSet(FileName, \"Ammo2\", weapons[1][1]); dini_IntSet(FileName, \"Weapon3\", weapons[2][0]); dini_IntSet(FileName, \"Ammo3\", weapons[2][1]); dini_IntSet(FileName, \"Weapon4\", weapons[3][0]); dini_IntSet(FileName, \"Ammo4\", weapons[3][1]); dini_IntSet(FileName, \"Weapon5\", weapons[4][0]); dini_IntSet(FileName, \"Ammo5\", weapons[4][1]); dini_IntSet(FileName, \"Weapon6\", weapons[5][0]); dini_IntSet(FileName, \"Ammo6\", weapons[5][1]); dini_IntSet(FileName, \"Weapon7\", weapons[6][0]); dini_IntSet(FileName, \"Ammo7\", weapons[6][1]); dini_IntSet(FileName, \"Weapon8\", weapons[7][0]); dini_IntSet(FileName, \"Ammo8\", weapons[7][1]); dini_IntSet(FileName, \"Weapon9\", weapons[8][0]); dini_IntSet(FileName, \"Ammo9\", weapons[8][1]); dini_IntSet(FileName, \"Weapon10\", weapons[9][0]); dini_IntSet(FileName, \"Ammo10\", weapons[9][1]); dini_IntSet(FileName, \"Weapon11\", weapons[10][0]); dini_IntSet(FileName, \"Ammo11\", weapons[10][1]); dini_IntSet(FileName, \"Weapon12\", weapons[11][0]); dini_IntSet(FileName, \"Ammo12\", weapons[11][1]); }else dini_Create(FileName); } return 1; }
957
« Dátum: 2014. május 08. - 17:18:39 »
if(!fexist(FileName)) { dini_Create(FileName); } else { }
958
« Dátum: 2014. május 07. - 14:47:24 »
Szerintem már elég monoton dolog az hogy van 1 szerelõtelep és csokolóm. Igaz , több lenne a frakis, de legalább a két cég közötti \"verseny\" meglenne. 2 van. A másik Palomino-ban. Arról még nincsenek képek valamint egyelõre egy fedél alatt lenne a kettõ, majd késõbb IG kialakulhatna valami olyan, hogy összevesznek egymással a nagyobb rangúak és így kialakul a 2 cég vagy valami.  Nem fontos éppen összeveszniük, lehet akár más is (nagyobb siker miatt 2 cég stb.. több variáció is van).
959
« Dátum: 2014. május 07. - 13:38:44 »
A mód elejére. new File[128];
960
« Dátum: 2014. május 07. - 12:51:04 »
Nekem dini-be menti. OnPlayerSpawn: format(File, sizeof(File), \"Mappa/%s.ini\", Nev(playerid)); GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon1\"),dini_Int(File, \"Ammo1\")); GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon2\"),dini_Int(File, \"Ammo2\")); GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon3\"),dini_Int(File, \"Ammo3\")); GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon4\"),dini_Int(File, \"Ammo4\")); GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon5\"),dini_Int(File, \"Ammo5\")); GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon6\"),dini_Int(File, \"Ammo6\")); GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon7\"),dini_Int(File, \"Ammo7\")); GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon8\"),dini_Int(File, \"Ammo8\")); GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon9\"),dini_Int(File, \"Ammo9\")); GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon10\"),dini_Int(File, \"Ammo10\")); GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon11\"),dini_Int(File, \"Ammo11\")); GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon12\"),dini_Int(File, \"Ammo12\")); Ez nekem egy új stock-ként van, de ha nem akarsz új stockot akkor csak az OnPlayerDisconnect alá: format(File, sizeof(File), \"Mappa/%s.ini\", Nev(playerid)); new weapons[13][2]; for (new i = 0; i < 13; i++) { GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[0], weapons[1]); dini_IntSet(File, \"Weapon1\", weapons[0][0]); dini_IntSet(File, \"Ammo1\", weapons[0][1]); dini_IntSet(File, \"Weapon2\", weapons[1][0]); dini_IntSet(File, \"Ammo2\", weapons[1][1]); dini_IntSet(File, \"Weapon3\", weapons[2][0]); dini_IntSet(File, \"Ammo3\", weapons[2][1]); dini_IntSet(File, \"Weapon4\", weapons[3][0]); dini_IntSet(File, \"Ammo4\", weapons[3][1]); dini_IntSet(File, \"Weapon5\", weapons[4][0]); dini_IntSet(File, \"Ammo5\", weapons[4][1]); dini_IntSet(File, \"Weapon6\", weapons[5][0]); dini_IntSet(File, \"Ammo6\", weapons[5][1]); dini_IntSet(File, \"Weapon7\", weapons[6][0]); dini_IntSet(File, \"Ammo7\", weapons[6][1]); dini_IntSet(File, \"Weapon8\", weapons[7][0]); dini_IntSet(File, \"Ammo8\", weapons[7][1]); dini_IntSet(File, \"Weapon9\", weapons[8][0]); dini_IntSet(File, \"Ammo9\", weapons[8][1]); dini_IntSet(File, \"Weapon10\", weapons[9][0]); dini_IntSet(File, \"Ammo10\", weapons[9][1]); dini_IntSet(File, \"Weapon11\", weapons[10][0]); dini_IntSet(File, \"Ammo11\", weapons[10][1]); dini_IntSet(File, \"Weapon12\", weapons[11][0]); dini_IntSet(File, \"Ammo12\", weapons[11][1]); } Remélem segítettem.  [mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]
Oldalak: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 122
|