Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - SnooP

Oldalak: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 101
931
Függvények / SetPlayerAmmo
« Dátum: 2013. július 10. - 14:20:36 »
SetPlayerAmmo
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével beállíthatjuk a játékos lõszerét az általunk megadott fegyvernél.
Paraméterek
 
(playerid, weapon, ammo)

 
playerid -A  játékos azonosítója (ID-je)
weapon - Az adott fegyver ID-je.
ammo - A beállítható lõszer értéke
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.
Példascript
 

SetPlayerAmmo(playerid, WEAPON_SHOTGUN, 100); // Beállítja a Shotgun lõszerét 100-ra.

 


932
Függvények / GetPlayerAmmo
« Dátum: 2013. július 10. - 14:14:29 »
GetPlayerAmmo
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével megtudjuk mennyi lõszer van az éppen használatban lévõ fegyver slotnál.
Paraméterei
 
(playerid)

 
playerid -  A játékos azonosítója (ID-je) akinek lekérdezzük a fegyverében lévõ lõszert.
Visszatérési érték
A visszatérési érték a lõszer száma a használt fegyver slotban.
!Megjegyzés
-A lõszer 16 bites értékig lekérdezhetõ, ezért a 32767 feletti érték hibásan fog visszatérni.
PéldaScript
 

new ammo = GetPlayerAmmo(playerid); // Létrehozunk egy ammo változót, ami egyenlõ lesz a játékos lõszerének lekérdezésébõl való visszatérõ értékkel.

 


933
Függvények / GameModeExit
« Dátum: 2013. július 10. - 13:52:17 »
Ismertetõ
Ez a függvény arra szolgál, hogy leállítja az éppen aktív és mûködõ gamemodeot.
Paraméterek
 
(Nincsennek paraméterek

 
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke
PéldaScript
 

if(OneTeamHasWon) // Ha egy csapat nyert
{
    GameModeExit(); // Leáll a GameMode
}

 


934
Függvények / EnableTirePopping
« Dátum: 2013. július 10. - 12:28:23 »
Idézetet írta: SnooP date=1373395822\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39502\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Gondolom biztos már feltettétek magatokban a kérdést, ha 0.3-an nem lehet használni miért fordítottam le? Ennek több oka is van, az elsõ az, hogy tanultam belõle legalább valamit a második az, hogy még nem volt sehol se magyarul, a harmadik meg az, hogy legyen meg valahol magyarul.
 
Félreértés ne essék, nem kívánom használni, csak azért írtam le, ahogy fent is említettem mert még nem volt vele sehol magyar leírás és ez is egy függvény volt így gondoltam az Egyebek résznél legalább szerepel.

935
Segítségkérés / Admin
« Dátum: 2013. július 10. - 11:11:55 »
Hát egy admin rendszer elég összetett dolog. Ha teljesen alapot akarsz akkor ajánlom figyelmedben, hogy ne kasztosra csináld (Pl: Moderátor, 1-es Admin, 2-es Admin, 3-as Admin, Fõadmin, RconAdmin és hasonlók
) hanem egy admin szint lesz az rcon adminon kívül. Ezt úgy tudod megoldani, hogy létrehozol enumokat és abban tárolod mondjuk az adminszintjét. Ha beírja, hogy /adminad akkor beállítja a megadott játékos admin enumját 1-re és ezt kilépéskor mented egy fájlba. És akkor jönnek a parancsok az adminhoz. Lekérdezed a játékos fájljából, hogy az \"Admin\" érték egyenlõ-e 1-el és ha igen akkor használhatja a parancsokat. De mint már mondtam ez komplikált dolog kivitelezni.
Csak pár admin system ami szerintem elég jól sikerült:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=243745 - Közepes rendszer
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=303794 - Öszetett rendszer
http://sampforum.hu/index.php?topic=23852 - Öszetett rendszer
http://sampforum.hu/index.php?topic=17720 - Ez tényleg egy nagyon alap
Ha magad szeretnéd megírni, egy turtorial róla: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=174575
Remélem segítségedre lesznek a témák :)
E: Most vettem észre, hogy írtak, de frakció rendszernek mi köze egy Admin rendszerhez teljesen más parancsok :D

936
Függvények / EnableTirePopping
« Dátum: 2013. július 10. - 10:52:51 »
Idézetet írta: SnooP date=1373395822\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39502\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
!Megjegyzés
- Ez a függvény a SA:MP 0.3 klienseken törölve van, és a gumilyukasztás automatikusan engedélyezve van.
 
Leírtam én is.  ;D

937
Függvények / EnableTirePopping
« Dátum: 2013. július 09. - 21:57:23 »
Igazad van, a popping szót én nem igazán értettem beírtam elsõ keresési találat a tires poppingra az volt, hogy egy tag égeti  gumit így azt hittem ez a szó jelentése. (nem nézek sose szótárakat csak ha nagyon muszáj ) De köszönöm, hogy kijavítottál.  :)

938
Függvények / SetGravity
« Dátum: 2013. július 09. - 21:27:35 »
SetGravity
Ismertetõ
Beállítja az összes játékos gravitációját a megadott float  változó értékére.
Paraméterei
 
Float:gravity

 
Float:gravity - Az az összeg amelyre szeretnénk beállítani a játékosaink gravitációját
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.
!Megjegyzés
- A gravitáció alapértéke : 0.008
Példascript
 

#include <a_samp>
native GetGravity(); // FONTOS: Ezt az includeok alá kell rakni, különben a GetGravity Függvény nem mûködne.
 
public OnFilterScriptInit()
{
SetGravity(0.001); // Beállítjuk a játékosok gravitációját 1-re.
printf(\"A gravity: %f\", GetGravity()); // Ki printfeljük a gravitáció értékét
return 1;
}

 


939
Függvények / GetGravity
« Dátum: 2013. július 09. - 21:19:18 »
GetGravity
Ismertetõ
Ez a függvény arra szolgál, hogy lekérje a szerveren lévõ gravitációt.
Paraméterei
 
Ennek a függvénynek nincsenek paraméterei

 
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincsen speciális visszatérési értéke.
!Megjegyzés
-Ez a függvény nem fog elindulni, ha nem rakjuk alá a nativját. Ezért az includeok alá rakjátok be ezt:
native GetGravity();

 
Példascript
 

#include <a_samp>
native GetGravity();
public OnFilterScriptInit()
{
printf(\"A jelenlegi gravity: %f\", GetGravity());
return 1;
}

 


940
Függvények / DisableInteriorEnterExits
« Dátum: 2013. július 09. - 20:59:40 »
DisableInteriorEnterExits
Ismertetõ
Ez a függvény arra szolgál, hogy letiltja/törli minden interiort ami a singleplayerben volt (a kis narancssárga nyilakat az interior elõtt)
Paraméterei
 
Nincsennek paraméterei

 
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.
!Megjegyzések
-Ha gamemodeot cserélünk (gondolom In Game Rcon adminnal) akkor az új gamemodban ha nincs benne ez a függvény nem fognak törlõdni az interiorok. Az interior jel a már felcsatlakozott játékosoknak nem fog folyamatosan eltûnni csak a frissen felcsatlakozottaknak.
-Ez a függvény csak akkor hívódik meg, ha az OnPlayerConnect elõtt van, ajánlatos OnGameModeInitnél használni. Ha OnPlayerConnectkor vagy az után használjuk a függvény nem fog mûködni.
Példascript
 

public OnGameModeInit()
{
    DisableInteriorEnterExits(); // Kiiktatjuk az interior jeleket
    return 1;
}

 


941
Függvények / EnableTirePopping
« Dátum: 2013. július 09. - 20:50:22 »
EnableTirePopping
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével tudjuk engedélyezni vagy letiltani a gumik kilyukasztását.
Paraméterei
 
(show)

 
show- 1- Engedélyezés, 0 Letiltást
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincsen speciális visszatérési értéke.
!Megjegyzés
- Ez a függvény a SA:MP 0.3 klienseken törölve van, és a gumilyukasztás automatikusan engedélyezve van.
Példascript
 

public OnGameModeInit( )
{
    EnableTirePopping(0); // Letiltjuk a kilyukasztást.
    return 1;
}

 
Gondolom biztos már feltettétek magatokban a kérdést, ha 0.3-an nem lehet használni miért fordítottam le? Ennek több oka is van, az elsõ az, hogy tanultam belõle legalább valamit a második az, hogy még nem volt sehol se magyarul, a harmadik meg az, hogy legyen meg valahol magyarul.
 

942
Segítségkérés / Objekt lassú betöltés
« Dátum: 2013. július 09. - 19:50:24 »
Ezzel talán segíthetsz rajta: http://sampforum.hu/index.php?topic=31134.0

943
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Lefordított függvények
« Dátum: 2013. július 09. - 17:41:20 »
Értem, majd azt is akkor bele lehet lesz írni, meg a mai nap a Player TD-ket is befejeztem a TD Selection-al együtt szóval a Textdraw dolog teljesen lezárva :)

944
Függvények / PlayerTextDrawSetPreviewVehCol
« Dátum: 2013. július 09. - 17:39:52 »
PlayerTextDrawSetPreviewVehCol
Ismertetõ
Ha autót nézünk ebben a 3D-s modelválasztóból akkor ez engedélyezi, hogy az autónak 2 színt beállítsunk.
Paraméterei
 
(PlayerText:text, playerid, color1, color2)

 
text - A textdraw azonosítója (Ez lehet: ID, Tömb, Változó is)
playerid - A játékos azonosítója (ID-je)
color1 - Az 1-es kocsiszín ID
color2 - A 2-es kocsiszín ID
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke
!Megjegyzés
- Ez a függvény a SA:MP 0.3x verziójában lett berakva így nem mûködik a korábbi verziókban
- A textdrawnak muszáj TEXT_DRAW_FONT_MODEL_PREVIEW betûtípusa legyen, különben a függvény nem fog mûködni.
 

945
Függvények / PlayerTextDrawSetPreviewRot
« Dátum: 2013. július 09. - 17:34:16 »
PlayerTextDrawSetPreviewRot
Ismertetõ
Ezzel lehet a 3D modelnézõben állítani az emberek/tárgyak/objectet fogási szögét ( Ergo: Ha berakod a listába CJ Skinét alapméretezetten szemben áll, ezzel a függvénnyel viszont meg tudod forgatni és a hátát látod)
Paraméterei
 
(playerid, PlayerText:text, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ, Float:fZoom)

 
playerid - A játékos azonosítója (ID-je)
text- A textdraw azonosítója ( Ez lehet: ID, Változó, Tömb értéke is)
Float:fRotX - X rotáció értéke
Float:fRotY - Y rotáció értéke
Float:fRotZ - Z rotáció értéke
Float:fZoom - Közelítés értéke. Az alapméretezett az 1.0, ezt lehet növelni és csökkenteni is attól függõen milyen közel vagy távol akarjuk látni a modelt.
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.
!Megjegyzés
- Ez a függvény a SA:MP 0.3x verziója óta érvényes így a korábbi verziókban nem fog mûködni
- A textdrawnak muszáj TEXT_DRAW_FONT_MODEL_PREVIEW betûtípusa legyen, különben a függvény nem fog mûködni.
Példascript
 

new PlayerText:textdraw; // Textdraw azonosítója
public OnPlayerConnect(playerid)
{
textdraw = CreatePlayerTextDraw(playerid, 320.0, 240.0, \"_\"); // Létrehozzuk a textdrawot de szöveg nélkül \'_\' mivel ezt nem veszi betünek
PlayerTextDrawFont(playerid, textdraw, TEXT_DRAW_FONT_MODEL_PREVIEW); // Beállítjuk a függvényhez tartozó betütípusát
PlayerTextDrawUseBox(playerid, textdraw, 1); // Létrehozunk neki egy Boxot
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, textdraw, 0x000000FF); // Beállítjuk a box színét
PlayerTextDrawTextSize(playerid, textdraw, 40.0, 40.0); // Beállítja a box méretét
PlayerTextDrawSetPreviewModel(playerid, textdraw, 411); // Beállítjuk modelnek az infernust   
        //PlayerTextDrawSetPreviewModel(playerid, textdraw, 0); // Ezzel lehetne CJ Skinét
//PlayerTextDrawSetPreviewModel(playerid, textdraw, 18646); //Ezzel meg a rendõrautó villogó objectet
PlayerTextDrawSetPreviewRot(playerid, textdraw, -10.0, 0.0, -20.0, 1.0); // Beállítjuk a rotációját a modelnek
        PlayerTextDrawShow(playerid, textdraw); // Megjelenítjük a Textdrawot
return 1;
}

 


Oldalak: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 101
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal