Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - scripter01

Oldalak: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 69
931
Segítségkérés / Félautomata kapu
« Dátum: 2011. október 06. - 11:12:47 »
Nem csak vedd ki a p-t vagy defináld be! Am nem tudom mi lehet a baj soha nem volt nekem iylen h a PL:py vagy a px errorozott volna!
Próbáld meg amit mondtam! :D

932
RP/RPG kérések / Fegyver script
« Dátum: 2011. október 06. - 11:09:41 »
Szívesen atyo16!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. október 06. - 11:10:07 )

De zárt a Témát ha jó lett! és segítettem!
Am kösz a +!

933
RP/RPG kérések / Fegyver script
« Dátum: 2011. október 05. - 17:57:47 »
Nah szia itt is van nem írtam meg mivel túl sok idõ lett volna egy fegyverscriptet le magyarosítottam és szinthez van ez kötve majd te át írod!
meg a parancsot is!
/elõvesz
/eltesz
 

if(strcmp(cmd, \"/elõvesz\", true) == 0)
    {
        if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   if(Fegyverelol[playerid] == 0)
        {
        tmp = strtok(cmdtext, idx);
      if(!strlen(tmp))
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /elõvesz [id] [töltényszám]\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"[id:1] Boxer, [id:2] Baseball ütõ, [id:3] Kés, [id:4] 9mm-es, [id:5] Desert Eagle,\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"[id:6] Mp5, [id:7] Ak-47, [id:8] M4, [id:9] Shotgun, [id:10] Spray, [id:11] Füst gránát, [id:12] Gumi bot\");
         return 1;
      }
      /*new fegyverid = strval(tmp);
      if(fegyverid < 1||fegyverid > 9) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A fegyverID-nek 1 és 9 között kell lennie!); return 1; }
                new tolteny = strval(tmp);
      if(tolteny < 1 || tolteny > 999) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A töltényszámnak 1 és 999 között kell lennie!!\"); return 1; }*/
      new fegyverid = strval(tmp);
      tmp = strtok(cmdtext, idx);
      new tolteny = strval(tmp);
      if(fegyverid < 1 || fegyverid > 12) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Az ID-nek 1 és 12 között kell lennie!\"); return 1; }
      if(tolteny < 1 || tolteny > 100) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A töltényszámnak 1 és 100 között kell lennie!\"); return 1; }
      {
         if(fegyverid==1) // Boxer          1
          {
              if(PlayerInfo[playerid][fegyver1] == 1)
              {
                 if(PlayerInfo[playerid][tolteny1] >= tolteny)
                {
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Elõvetted a boxert.[/eltesz az elrakáshoz.]\");
                  SafeGivePlayerWeapon(playerid, 1, tolteny);
                  PlayerInfo[playerid][fegyver1] = 1;
                  PlayerInfo[playerid][tolteny1] -= tolteny;
                  Fegyverelol[playerid] = 1;
                  new nev[32];
                  GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                  new h,mi,s,y,m,d;
                  getdate(y,m,d);
                  gettime(h,mi,s);
                  format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elõvett egy Boxert.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
                  LoOoG(stringx);
                  if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
                  {
                     format(string, sizeof(string), \"* %s elõvette fegyverét.\", nev);
                     ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                     SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                  }
                  if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
                  {
                     format(string, sizeof(string), \"* Valaki elõvette fegyverét.\");
                     ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                     SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                  }
                  return 1;
               }
               else
               {
                   format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ennyi Boxered!\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
               }
            }
            else
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ilyen fegyvered!\");
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
            }
         }
         else if(fegyverid==2) // Baseball ütõ    5
          {
              if(PlayerInfo[playerid][fegyver2] == 1)
              {
                 if(PlayerInfo[playerid][tolteny2] >= tolteny)
                {
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Elõvetted a Baseball ütõt.[/eltesz az elrakáshoz.]\");
                    SafeGivePlayerWeapon(playerid, 5, tolteny);
                  PlayerInfo[playerid][fegyver2] = 1;
                  PlayerInfo[playerid][tolteny2] -= tolteny;
                  Fegyverelol[playerid] = 1;
                  new nev[32];
                  GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                  new h,mi,s,y,m,d;
                  getdate(y,m,d);
                  gettime(h,mi,s);
                  format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elõvette a kést.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
                  LoOoG(stringx);
                  if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
                  {
                     format(string, sizeof(string), \"* %s elõvette fegyverét.\", nev);
                     ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                     SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                  }
                  if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
                  {
                     format(string, sizeof(string), \"* Valaki elõvette fegyverét.\");
                     ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                     SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                  }
                  return 1;
               }
               else
               {
                   format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ennyi Baseball ütõd!\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
               }
            }
            else
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ilyen fegyvered!\");
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
            }
         }
         else if(fegyverid==3) // Kés          4
          {
              if(PlayerInfo[playerid][fegyver3] == 1)
              {
                 if(PlayerInfo[playerid][tolteny3] >= tolteny)
                {
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Elõvetted a kést.[/eltesz az elrakáshoz.]\");
                    SafeGivePlayerWeapon(playerid, 4, tolteny);
                  PlayerInfo[playerid][fegyver3] = 1;
                  PlayerInfo[playerid][tolteny3] -= tolteny;
                  Fegyverelol[playerid] = 1;
                  new nev[32];
                  GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                  new h,mi,s,y,m,d;
                  getdate(y,m,d);
                  gettime(h,mi,s);
                  format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elõvette a kést.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
                  LoOoG(stringx);
                  if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
                  {
                     format(string, sizeof(string), \"* %s elõvette fegyverét.\", nev);
                     ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                     SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                  }
                  if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
                  {
                     format(string, sizeof(string), \"* Valaki elõvette fegyverét.\");
                     ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                     SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                  }
                  return 1;
               }
               else
               {
                   format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ennyi Késed!\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
               }
            }
            else
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ilyen fegyvered!\");
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
            }
         }
         else if(fegyverid==4) // 9mm          22
          {
              if(PlayerInfo[playerid][fegyver4] == 1)
              {
                 if(PlayerInfo[playerid][tolteny4] >= tolteny)
                {
                    format(stringx,sizeof(stringx), \"Elõvetted a 9mm-est %d tölténnyel.[/eltesz az elrakáshoz.]\",tolteny);
                    SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,stringx);
                    SafeGivePlayerWeapon(playerid, 22, tolteny);
                  PlayerInfo[playerid][fegyver4] = 1;
                  PlayerInfo[playerid][tolteny4] -= tolteny;
                  Fegyverelol[playerid] = 1;
                  new nev[32];
                  GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                  new h,mi,s,y,m,d;
                  getdate(y,m,d);
                  gettime(h,mi,s);
                  format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elõvette a 9mm-est %d tölténnyel.\",y,m,d,h,mi,s,nev,tolteny);
                  LoOoG(stringx);
                  if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
                  {
                     format(string, sizeof(string), \"* %s elõvette fegyverét.\", nev);
                     ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                     SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                  }
                  if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
                  {
                     format(string, sizeof(string), \"* Valaki elõvette fegyverét.\");
                     ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                     SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                  }
                  return 1;
               }
               else
               {
                   format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ennyi töltényed!\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
               }
            }
            else
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ilyen fegyvered!\");
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
            }
         }
          else if(fegyverid==5) // Desert Eagle    24
          {
              if(PlayerInfo[playerid][fegyver5] == 1)
              {
                 if(PlayerInfo[playerid][tolteny5] >= tolteny)
                {
                    format(stringx,sizeof(stringx), \"Elõvetted a Desert Eaglet %d tölténnyel.[/eltesz az elrakáshoz.]\",tolteny);
                    SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,stringx);
                    SafeGivePlayerWeapon(playerid, 24, tolteny);
                  PlayerInfo[playerid][fegyver5] = 1;
                  PlayerInfo[playerid][tolteny5] -= tolteny;
                  Fegyverelol[playerid] = 1;
                  new nev[32];
                  GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                  new h,mi,s,y,m,d;
                  getdate(y,m,d);
                  gettime(h,mi,s);
                  format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elõvette a Desert Eagle-t %d tölténnyel.\",y,m,d,h,mi,s,nev,tolteny);
                  LoOoG(stringx);
                  if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
                  {
                     format(string, sizeof(string), \"* %s elõvette fegyverét.\", nev);
                     ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                     SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                  }
                  if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
                  {
                     format(string, sizeof(string), \"* Valaki elõvette fegyverét.\");
                     ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                     SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                  }
                  return 1;
               }
               else
               {
                   format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ennyi töltényed!\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
               }
            }
            else
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ilyen fegyvered!\");
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
            }
         }
         else if(fegyverid==6) // Mp5          29
          {
              if(PlayerInfo[playerid][fegyver6] == 1)
              {
                 if(PlayerInfo[playerid][tolteny6] >= tolteny)
                {
                             if(PlayerInfo[playerid][pLevel] >= 8)
                    {
                       format(stringx,sizeof(stringx), \"Elõvetted az Mp5-öt %d tölténnyel.[/eltesz az elrakáshoz.]\",tolteny);
                       SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,stringx);
                       SafeGivePlayerWeapon(playerid, 29, tolteny);
                     PlayerInfo[playerid][fegyver6] = 1;
                     PlayerInfo[playerid][tolteny6] -= tolteny;
                     Fegyverelol[playerid] = 1;
                     new nev[32];
                     GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                     new h,mi,s,y,m,d;
                     getdate(y,m,d);
                     gettime(h,mi,s);
                     format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elõvette az Mp5-öt %d tölténnyel.\",y,m,d,h,mi,s,nev,tolteny);
                     LoOoG(stringx);
                     if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
                     {
                        format(string, sizeof(string), \"* %s elõvette fegyverét.\", nev);
                        ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                        SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                     }
                     if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
                     {
                        format(string, sizeof(string), \"* Valaki elõvette fegyverét.\");
                        ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                        SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                     }
                     return 1;
                  }
                  else
                  {
                      format(stringx, sizeof(stringx), \"A fegyver elõvételéhez legalább 8-as szint kell.\");
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
                  }
               }
               else
               {
                   format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ennyi töltényed!\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
               }
            }
            else
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ilyen fegyvered!\");
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
            }
         }
         else if(fegyverid==7) // Ak-47          30
          {
              if(PlayerInfo[playerid][fegyver7] == 1)
              {
                 if(PlayerInfo[playerid][tolteny7] >= tolteny)
                {
                    if(PlayerInfo[playerid][pLevel] >= 10)
                    {
                       format(stringx,sizeof(stringx), \"Elõvetted az AK-47-et %d tölténnyel.[/eltesz az elrakáshoz.]\",tolteny);
                       SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,stringx);
                       SafeGivePlayerWeapon(playerid, 30, tolteny);
                     PlayerInfo[playerid][fegyver7] = 1;
                     PlayerInfo[playerid][tolteny7] -= tolteny;
                     Fegyverelol[playerid] = 1;
                     new nev[32];
                     GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                     new h,mi,s,y,m,d;
                     getdate(y,m,d);
                     gettime(h,mi,s);
                     format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elõvette az AK-47-et %d tölténnyel.\",y,m,d,h,mi,s,nev,tolteny);
                     LoOoG(stringx);
                     if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
                     {
                        format(string, sizeof(string), \"* %s elõvette fegyverét.\", nev);
                        ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                        SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                     }
                     if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
                     {
                        format(string, sizeof(string), \"* Valaki elõvette fegyverét.\");
                        ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                        SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                     }
                     return 1;
                  }
                  else
                  {
                      format(stringx, sizeof(stringx), \"A fegyver elõvételéhez legalább 10-es szint kell.\");
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
                  }
               }
               else
               {
                   format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ennyi töltényed!\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
               }
            }
            else
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ilyen fegyvered!\");
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
            }
         }
         else if(fegyverid==8) // M4             31
          {
              if(PlayerInfo[playerid][fegyver8] == 1)
              {
                 if(PlayerInfo[playerid][tolteny8] >= tolteny)
                {
                    if(PlayerInfo[playerid][pLevel] >= 10)
                    {
                       format(stringx,sizeof(stringx), \"Elõvetted az M4-et %d tölténnyel.[/eltesz az elrakáshoz.]\",tolteny);
                       SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,stringx);
                       SafeGivePlayerWeapon(playerid, 31, tolteny);
                     PlayerInfo[playerid][fegyver8] = 1;
                     PlayerInfo[playerid][tolteny8] -= tolteny;
                     Fegyverelol[playerid] = 1;
                     new nev[32];
                     GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                     new h,mi,s,y,m,d;
                     getdate(y,m,d);
                     gettime(h,mi,s);
                     format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elõvette az M4-et %d tölténnyel.\",y,m,d,h,mi,s,nev,tolteny);
                     LoOoG(stringx);
                     if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
                     {
                        format(string, sizeof(string), \"* %s elõvette fegyverét.\", nev);
                        ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                        SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                     }
                     if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
                     {
                        format(string, sizeof(string), \"* Valaki elõvette fegyverét.\");
                        ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                        SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                     }
                     return 1;
                  }
                  else
                  {
                      format(stringx, sizeof(stringx), \"A fegyver elõvételéhez legalább 10-es szint kell.\");
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
                  }
               }
               else
               {
                   format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ennyi töltényed!\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
               }
            }
            else
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ilyen fegyvered!\");
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
            }
         }
         else if(fegyverid == 9) // Shotgun       25
          {
              if(PlayerInfo[playerid][fegyver9] == 1)
              {
                 if(PlayerInfo[playerid][tolteny9] >= tolteny)
                {
                    if(PlayerInfo[playerid][pLevel] >= 12)
                    {
                       format(stringx,sizeof(stringx), \"Elõvetted a Shotgunt %d tölténnyel.[/eltesz az elrakáshoz.]\",tolteny);
                       SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,stringx);
                       SafeGivePlayerWeapon(playerid, 25, tolteny);
                     PlayerInfo[playerid][fegyver9] = 1;
                     PlayerInfo[playerid][tolteny9] -= tolteny;
                     Fegyverelol[playerid] = 1;
                     new nev[32];
                     GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                     new h,mi,s,y,m,d;
                     getdate(y,m,d);
                     gettime(h,mi,s);
                     format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elõvette a Shotgunt %d tölténnyel.\",y,m,d,h,mi,s,nev,tolteny);
                     LoOoG(stringx);
                     if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
                     {
                        format(string, sizeof(string), \"* %s elõvette fegyverét.\", nev);
                        ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                        SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                     }
                     if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
                     {
                        format(string, sizeof(string), \"* Valaki elõvette fegyverét.\");
                        ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                        SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                     }
                     return 1;
                  }
                  else
                  {
                      format(stringx, sizeof(stringx), \"A fegyver elõvételéhez legalább 12-es szint kell.\");
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
                  }
               }
               else
               {
                   format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ennyi töltényed!\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
               }
            }
            else
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ilyen fegyvered!\");
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
            }
         }
         else if(fegyverid == 10) // Spray       41
          {
              if(PlayerInfo[playerid][fegyver10] == 1)
              {
                 if(PlayerInfo[playerid][tolteny10] >= tolteny)
                {
                    format(stringx,sizeof(stringx), \"Elõvetted a Sprayd %d tölténnyel.[/eltesz az elrakáshoz.]\",tolteny);
                    SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,stringx);
                    SafeGivePlayerWeapon(playerid, 41, tolteny);
                  PlayerInfo[playerid][fegyver10] = 1;
                  PlayerInfo[playerid][tolteny10] -= tolteny;
                  Fegyverelol[playerid] = 1;
                  new nev[32];
                  GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                  new h,mi,s,y,m,d;
                  getdate(y,m,d);
                  gettime(h,mi,s);
                  format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elõvette a Sprayét %d tölténnyel.\",y,m,d,h,mi,s,nev,tolteny);
                  LoOoG(stringx);
                  if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
                  {
                     format(string, sizeof(string), \"* %s elõvette fegyverét.\", nev);
                     ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                     SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                  }
                  if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
                  {
                     format(string, sizeof(string), \"* Valaki elõvette fegyverét.\");
                     ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                     SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                  }
                  return 1;
               }
               else
               {
                   format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ennyi töltényed!\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
               }
            }
            else
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ilyen fegyvered!\");
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
            }
         }
         else if(fegyverid == 11) // Füst gránát       17
          {
              if(PlayerInfo[playerid][fegyver11] == 1)
              {
                 if(PlayerInfo[playerid][tolteny11] >= tolteny)
                {
                    format(stringx,sizeof(stringx), \"Elõvetted a Füst gránátod %d tölténnyel.[/eltesz az elrakáshoz.]\",tolteny);
                    SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,stringx);
                    SafeGivePlayerWeapon(playerid, 17, tolteny);
                  PlayerInfo[playerid][fegyver11] = 1;
                  PlayerInfo[playerid][tolteny11] -= tolteny;
                  Fegyverelol[playerid] = 1;
                  new nev[32];
                  GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                  new h,mi,s,y,m,d;
                  getdate(y,m,d);
                  gettime(h,mi,s);
                  format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elõvette a Füst gránátját %d tölténnyel.\",y,m,d,h,mi,s,nev,tolteny);
                  LoOoG(stringx);
                  if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
                  {
                     format(string, sizeof(string), \"* %s elõvette fegyverét.\", nev);
                     ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                     SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                  }
                  if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
                  {
                     format(string, sizeof(string), \"* Valaki elõvette fegyverét.\");
                     ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                     SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                  }
                  return 1;
               }
               else
               {
                   format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ennyi töltényed!\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
               }
            }
            else
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ilyen fegyvered!\");
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
            }
         }
         else if(fegyverid == 12) // Gumi bot       3
          {
              if(PlayerInfo[playerid][fegyver12] == 1)
              {
                 if(PlayerInfo[playerid][tolteny12] >= tolteny)
                {
                    format(stringx,sizeof(stringx), \"Elõvetted a gumi botod.[/eltesz az elrakáshoz.]\");
                    SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,stringx);
                    SafeGivePlayerWeapon(playerid, 3, tolteny);
                  PlayerInfo[playerid][fegyver12] = 1;
                  PlayerInfo[playerid][tolteny12] -= tolteny;
                  Fegyverelol[playerid] = 1;
                  new nev[32];
                  GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                  new h,mi,s,y,m,d;
                  getdate(y,m,d);
                  gettime(h,mi,s);
                  format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elõvette a Gumi botját.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
                  LoOoG(stringx);
                  if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
                  {
                     format(string, sizeof(string), \"* %s elõvette fegyverét.\", nev);
                     ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                     SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                  }
                  if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
                  {
                     format(string, sizeof(string), \"* Valaki elõvette fegyverét.\");
                     ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                     SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                  }
                  return 1;
               }
               else
               {
                   format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ennyi töltényed!\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
               }
            }
            else
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ilyen fegyvered!\");
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
            }
         }
      }
   }
   else
   {
       format(stringx, sizeof(stringx), \"Már van elõl fegyvered!\");
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
   }
}
return 1;
}

 
A fegyver ID-k arra írd ami neked a serveren pl az ak47 10-es id akkor ide is azt írd!
Eltesz:
 

if(strcmp(cmd, \"/eltesz\", true) == 0)
    {
        if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        {
            for(new slot = 0; slot != 12; slot++)
             {
                 new wep, ammo;
                 GetPlayerWeaponData(playerid, slot, wep, ammo);
                 if(wep != 0 && ammo != 0)
                 {
                     if(wep == 1) { PlayerInfo[playerid][fegyver1] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny1] += ammo; }
                     else if(wep == 5) { PlayerInfo[playerid][fegyver2] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny2] += ammo; }
                     else if(wep == 4) { PlayerInfo[playerid][fegyver3] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny3] += ammo; }
                     else if(wep == 22) { PlayerInfo[playerid][fegyver4] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny4] += ammo; }
                     else if(wep == 24) { PlayerInfo[playerid][fegyver5] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny5] += ammo; }
                     else if(wep == 29) { PlayerInfo[playerid][fegyver6] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny6] += ammo; }
                     else if(wep == 30) { PlayerInfo[playerid][fegyver7] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny7] += ammo; }
                     else if(wep == 31) { PlayerInfo[playerid][fegyver8] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny8] += ammo; }
                     else if(wep == 25) { PlayerInfo[playerid][fegyver9] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny9] += ammo; }
                     else if(wep == 41) { PlayerInfo[playerid][fegyver10] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny10] += ammo; }
                     else if(wep == 17) { PlayerInfo[playerid][fegyver11] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny11] += ammo; }
                     else if(wep == 3) { PlayerInfo[playerid][fegyver12] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny12] += ammo; }
                 }
      }
      SafeResetPlayerWeapons(playerid);
       format(stringx, sizeof(stringx), \"Elraktad a fegyvered a töltényekkel együtt!\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
      Fegyverelol[playerid] = 0;
      new nev[32];
      GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
      if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
      {
         format(string, sizeof(string), \"* %s elrakta fegyverét.\", nev);
         ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
         SetPlayerChatBubble(playerid, \"elrakta fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
      }
      if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
      {
         format(string, sizeof(string), \"* Valaki elrakta fegyverét.\");
         ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
         SetPlayerChatBubble(playerid, \"elrakta fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
      }
   }
}
return 1;
}

 
Változókat is csináld meg
new Fegyverelol[MAX_PLAYERS];
PL így ez am kell is
Ez alá tedd ezket:enum pInfo
{
fegyver1,
tolteny1,
fegyver2,
tolteny2,
fegyver3,
tolteny3,
fegyver4,
tolteny4,
fegyver5,
tolteny5,
fegyver6,
tolteny6,
fegyver7,
tolteny7,
fegyver8,
tolteny8,
fegyver9,
tolteny9,
fegyver10,
tolteny10,
fegyver11,
tolteny11,
fegyver12,
tolteny12
{
Nagyából meg is volnánk ha nem megy valami írj de kisseb hibák esznek benne el maradt definálások azt meg gondolom meg tudod már oldani!

934
RP/RPG kérések / Fegyver script
« Dátum: 2011. október 04. - 22:11:48 »
Holnap haza érek addig át gondolom hogyan is kéne meg csinálni és meg írom neked! 3-4 kor leszek!

935
Segítségkérés / animacio
« Dátum: 2011. október 02. - 20:46:28 »
#include <a_samp>
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){
if(strcmp(cmd, \"/pisál\", true) == 0) {
SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_PISSING);
return 1;
}
return 0;
}

 
Tessék itt van egy norm script másik forumról szerváltam le!

936
Segítségkérés / Saját zene
« Dátum: 2011. október 01. - 23:09:31 »
Dokumentumok\\GTA San andreas User Files\\User Tracks

937
Segítségkérés / Színkódok részeinek lekérése
« Dátum: 2011. szeptember 30. - 21:03:14 »
Most segítek vagy csak hülyéskedni jöttem ide?
[admin]Így találóbb a mondat.  ;)[/admin]

938
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [TUT]Interorba menés!
« Dátum: 2011. szeptember 30. - 21:01:36 »
Sziasztok!
Sokan jönnek hozzám hogy hogyan lehet azt meg csinálni hogy oda állok egy adott pontra és be dobjon egy interorba!
Ennek van több féle módja!Én most csak az egyiket fogom be mutatni!
Texrdawval való interiorba menést!
Elsõ lépés!
Menjünk fel a szerverünkre és egy tetszõleges ponton írjuk be hogy, /save!
Majd áljunk egy kicsit arrébb ahova ki dobjon az interorból!
Ha ez meg van lépjünk le.
Most nyissuk meg a Dokumentumok/Gta User Files/SAMP/savedeposition.txt-t!
Ott látunk kettõ kordinátát!
Az alsó kordináta az azt jelenti hogy ahonnan be megyünk a interiorba!
A felsõ pedig azt ahová ki dobjon az interorból.
Nah most jön a nehezebb rész!
Ha meg van a kettõ kordínáta!
 

public CheckForWalkingTeleport(playerid)
{
Ez alá
if(PlayerToPointStripped(1, playerid,Ide rakd azt a kordinátát ahonnan be fog dobni!, cx,cy,cz)) //Honan dobjon
{//Be járat
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Be járat\", 5000, 1);//Ide írj egy tetszõleges szöveget a képernyõ jobb sarkán lesz látható
SetPlayerInterior(playerid, InterorID);
SetPlayerPos(playerid,Interor kirdínáta);//http://weedarr.wikidot.com/interior itt meg tekinthetõek az interoir ID-k és a kordínáták!
PlayerInfo[playerid][pInt] = InterorID;
}
else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,Ide rakd azt a kordinátát ahonnan ki fog menni, cx,cy,cz))//Honan dobjon
{//Ki járat
//GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Ki járat\", 5000, 1);//Ide írj egy tetszõleges szöveget a képernyõ jobb sarkán lesz látható
SetPlayerInterior(playerid, 0);
SetPlayerPos(playerid,Ide majd azt ahova ki fog dobni!);
PlayerInfo[playerid][pInt] = 0;
}

 
Nah most nagyon jól figyelj ezt f6-al konvertáld le ha bent van a modba!
Menj el arra  a helyre ahová be raktad és menj be az interorba!
Majd az interorba egy tetszõleges helyen írd be /save
És azt rakd a ki járathoz \"SetPlayerPos(playerid,Ide majd azt ahova ki fog dobni!);\" az az ebbe a sorba!
Ha meg van márcsak a textdrawot kell le raknunk!
Amit le mentettünk bejárathoz való kordínátát azt másoljuk ki!
Majd rakjuk be így!
 

public OnGameModeInit()
{
Ez alá:
Create3DTextLabel(\"[szöveg]\",SZÍNKÓD,KORDÍNÁTA,18.0,0);

 
Hát akkor ennyi is lenne!
Ha valakinek ezzel segítséget nyújtottam akkor szívesen!
Ha be jött a TUT akkor mehet a +!
Elõre is köszönöm hogy segíthettem hasonló dolgogba lehet kérdezni PM-ben!

939
Segítségkérés / Színkódok részeinek lekérése
« Dátum: 2011. szeptember 30. - 20:45:57 »
Mármint a színkodót hogy tudod zöldre váltani??
Bocs de nem értem de azért írok hogy segítsek :P

940
Segítségkérés / Dialog összeérés!
« Dátum: 2011. szeptember 30. - 18:24:12 »
Ha meg nem mondom mek még nyitsz 5000000000000000000000000000000000000000 topicot hát akkor ne adj többet nem is segítek!

941
Segítségkérés / Dialog összeérés!
« Dátum: 2011. szeptember 30. - 17:41:29 »
De ha segítettem mehet a +! és zárd a témát pls kösz :D

942
Segítségkérés / Dialog összeérés!
« Dátum: 2011. szeptember 30. - 17:22:40 »
Dialogot kissé vágom segítek!
Ha jól írtad azt akarod meg tudni miért nem mûködik a vkey scripted!
Gondolom azért meg a dialognak a számát ugyan arra adtad meg vagy!
ugyan arra  névre csináltad a fs-t mint ami a módba van!
Más ötletem nincs!

943
Segítségkérés / NPC help
« Dátum: 2011. szeptember 30. - 17:19:15 »
Okés köszi remélem úgy jó lesz ahogy mondtad nah de akkor zárok is!

944
Segítségkérés / NPC help
« Dátum: 2011. szeptember 30. - 16:08:07 »
Igen az írja és valami IP címet mögötte!
És nem hostos a pnetox-hosting.eu tól van ahveré és társt tulaj vagyok linux op rendszer van rajta!
És a server sincs le kódólva de látom hogy csatalkozik emrt pl be íorm /kick 0 asd akkor kií rja h Nevem kirúgta NPC neve!
De nem megy a busszal szóval ha rá gotozok akkor oda a farmra dob ki LS i farmra!
És ott áll egy busz!
De nem megy :S

945
Segítségkérés / Ruhabolt !
« Dátum: 2011. szeptember 30. - 16:05:25 »
Akkor tessék itt van egy /clothes!
Modból szedtem ki nem én írtam tesztelve nem volt!
De ha jó akkor mehet a +!
Ruha Boltok:
 
forward IsAtClothShop(playerid);
public IsAtClothShop(playerid)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
{
        if(PlayerToPoint(25.0,playerid,207.5627,-103.7291,1005.2578) || PlayerToPoint(25.0,playerid,203.9068,-41.0728,1001.8047))
{//Binco & Suburban
    return 1;
}
else if(PlayerToPoint(30.0,playerid,214.4470,-7.6471,1001.2109) || PlayerToPoint(50.0,playerid,161.3765,-83.8416,1001.8047))
{//Zip & Victim
    return 1;
}
}
return 0;
}

 
Skinek Férfi/Nõi!
 

new Ferfiskinek[105][1] = {
{1}, //1
{14},{15},{16},{18},{19}, //5
{21},{22},{23},{24},{26},{27},{28}, //7
{32},{34},{35},{36},{37}, //5
{43},{44},{45},{48},{49}, //5
{51},{52},{58}, //3
{60},{62},{66},{67},{68}, //5
{72},{78},{79}, //5
{80},{81},{82},{83},{84}, //5
{94},{95},{96},{97}, //4
{100},{101},//1
{128},//2
{132},{133},{134},{135},{136},{137}, //6
{143},{144},{146}, //3
{153},{154},{155},{156},{158},{159}, //6
{160},{162},{167},{168}, //4
{170},{176},{179}, //3
{180},{181},{182},{183},{186}, //5
{200},{202},{203},{204},{206},{209}, //6
{212},{213}, //2
{220},{221},{227}, //3
{230},{234},{235},{236},{239}, //5
{247},{248},{249}, //3
{250},{252},{254},{258},{259}, //5
{260},{261},{263},{264},{268}, //4
{290},{291},{297} //3
};
new NoiSkinek[64][1]  = {
{10},{12}, //2
{31},{38},{39}, //3
{40},{41}, //2
{53},{54},{55},{56}, //4
{63},{64}, //2
{75},{76},{77},  //3
{87},{88},{89}, //3
{90},{92}, //2
{129}, //1
{130},{131},{138},{139}, //4
{140},{145}, //2
{151},{152},{157}, //3
{169}, //1
{178}, //1
{190},{192},{194},{196},{197},{198},{199}, //7
{201},{205},{207}, //3
{211},{214},{215},{218},{219}, //5
{224},{225},{226}, //3
{231},{232},{237},{238}, //4
{243},{244},{245},{246}, //4
{251},{256},{257}, //3
{263}, //1
{298} //1
};

 


if(strcmp(cmd, \"/ruha\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
            if(IsAtClothShop(playerid))
            {
      if(params < 1 || !IsNumeric(param[1])) return Msg(playerid, \"Használata: /ruha [skin ID]\");
      if(GetMoney(playerid) < 1500) return Msg(playerid, \"Egy ruha ára 1.500Ft!\");
      new skin = strval(param[1]);
                new talalt = NINCS, bool:talalt_nem = false;
      for(new x = 0; x < sizeof(Peds); x++)
      {
                if(Peds
  • [0] == skin)

                {
            talalt = skin;
                    if(PlayerInfo[playerid][pSex] == 2)
                    {
                        for(new y = 0; y < sizeof(Ferfiskinek); y++)
                        {
                            if(Ferfiskinek[y][0] == skin)
                            {
                                talalt_nem = true;
                                break;
                  }
               }
               if(talalt_nem)
                  return Msg(playerid, \"Nem vagy férfi!\");
            }
                        else if(PlayerInfo[playerid][pSex] == 1)
                    {
                        for(new y = 0; y < sizeof(NoiSkinek); y++)
                        {
                            if(NoiSkinek[y][0] == skin)
                            {
                                talalt_nem = true;
                                break;
                  }
               }
               if(talalt_nem)
                  return Msg(playerid, \"Nem vagy nõ!\");
            }
         }
      }
      if(talalt == NINCS)
         Msg(playerid, \"Nincs ilyen ruha!\");
      else
      {
         Msg(playerid, \"Vettél egy ruhát\");
         Cselekves(playerid, \"vett egy ruhát\");
         SetPlayerSkin(playerid, talalt);
         PlayerInfo[playerid][pModel] = talalt;
         GiveMoney(playerid, -1500);
      }
   }
   else
   {
       Msg(playerid, \"Nem vagy a ruhaboltban!\");
   }
}
}

 
Amit akarsz írd át amint látod MSG-vel van emg írva ha nincs be definálva hát tedd emg!
Ne pedig ha azt írja h undefin és akkor #define .....
Ne így csináld hanem defináld be!
Mint sorral!
Még egyszer mondom modból szedtem ki nem tudom h jó!

Oldalak: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 69
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal