Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kurta999

Oldalak: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 184
931
Segítségkérés / GetMaxPlayers() / MAX_PLAYERS melyik a jobb?
« Dátum: 2012. január 22. - 21:05:30 »
GetMaxPlayers() -> Lefut egy funkció, ami kiolvassa a server.cfg-bõl a maxplayers értéket. ( Szerintem egy változó értékét adja vissza, ami azt a max értéket tárolja )
MAX_PLAYERS -> Egy difinált érték, a preprocessor lecseréli és csak egy szám lesz ott.
Legjobb megoldás a samp.inc-ben annyira átírni, amennyi slotos a szervered és mindenhol a GetMaxPlayers()-ot MAX_PLAYERS-ra cserélni.
Én úgy csinálom, ez a leggyorsabb és legjobb megoldás.
Ciklusra pedig a foreach, abból is a legújabb verzió.

932
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version
« Dátum: 2012. január 22. - 19:26:12 »
Amikor megmondod, hogy kell compliezni a plugint linuxra :D
A címet már megszereztem a GetRule-re csak az is crashes asd.
Újra fogom nézni, mert nem totál ellenõriztem még le.
Tehát nem 100%, hogy azt megfog sikerülni csinálni. De beleadok mindent :D


Nem akar mûködni, szóval jelenleg használj változókat.
Még dolgozok vele, a SetPlayerGravity()-t próbálom javítani, de még mindig nemsokra jutottam.
Annyit tudok, hogy még azt is sz*rul ellenõrzi le, hogy a játékos fent-e van a szerveren..


Kicsit tovább jutottam ezzel a sz*rral, itt vannak a címek esetleg, ha valakit érdekel.
Egyébként már a játékos ellenõrzés is crashel, amikor ellenõrzi, hogy fent-e van a szerveren, szóval szerintem valami változott a struktúrában.
A címeket már annyiszor átnéztem, hogy ez nem igaz. Mindegyik már paszol, minden.
Régen nem is crashelt, hanem lefutott. Most legalább crashel, haladás..
Ide most valami SAMP forráskód kéne, vagy valami sz*r.
Én nemvagyok programozó, szóval nekem ez már elég sok, ami most ittvan.
[pawn]
#define LOGPRINTF_0303                  ((logprintf_t)0x00477470)
#define LOGPRINTF_0304                  ((logprintf_t)0x004775A0)
#define LOGPRINTF_0341                  ((logprintf_t)0x00482400) // sub_482400
#define NETGAME_0303                  ((void *)0x004BB07C)
#define NETGAME_0304                  ((void *)0x004BB07C)
#define NETGAME_0341                  ((void *)0x004E6238) // dword_4E66E8
#define CONSOLE_0303                  ((void **)0x004BB080)
#define CONSOLE_0304                  ((void **)0x004BB080)
#define CONSOLE_0341                  ((void **)0x004E66EC) // sub_4E66EC
#define CONSOLE_ADD_RULE_0303            ((void *)0x00477180)
#define CONSOLE_ADD_RULE_0304            ((void *)0x004772B0)
#define CONSOLE_ADD_RULE_0341            ((void *)0x00482110) // sub_482110
#define CONSOLE_SET_RULE_0303            ((void *)0x00476160)
#define CONSOLE_SET_RULE_0304            ((void *)0x00476290)
#define CONSOLE_SET_RULE_0341            ((void *)0x00481090) // sub_481090
#define CONSOLE_GET_RULE_0341            ((void *)0x00481040) // sub_481040
#define CSTREAM__CONS_0303               ((void *)0x00448190)
#define CSTREAM__CONS_0304               ((void *)0x00448190)
#define CSTREAM__CONS_0341               ((void *)0x0044DFB0) //
#define CSTREAM__DEST_0303               ((void *)0x004482A0)
#define CSTREAM__DEST_0304               ((void *)0x004482A0) // ELVILEG
#define CSTREAM__DEST_0341               ((void *)0x0044E0C0) //
#define CSTREAM__WRITE_0303               ((void *)0x004487F0)
#define CSTREAM__WRITE_0304               ((void *)0x004487F0) // ELVILEG jó
#define CSTREAM__WRITE_0341               ((void *)0x0044E650) //
#define CSTREAM__SEND_0303               ((void *)0x00454EA0)
#define CSTREAM__SEND_0304               ((void *)0x00454EA0) // Elvileg szintén
#define CSTREAM__SEND_0341               ((void *)0x0045ADF0) // Old: 004521B0
#define CSTREAM__GET_ID_0303            ((void *)0x004550E0)
#define CSTREAM__GET_ID_0304            ((void *)0x004550E0) // Fixed
#define CSTREAM__GET_ID_0341            ((void *)0x0045B060) //
[/pawn]


Mai nap folyamán próbálkoztam, és rájöttem, hogy felesleges a GetServerRule.
Kövezkezõ képpen is le lehet kérni a server rulet. Ez EGYEDIRE is mûködik.
[pawn]
new
szObjects[16];
GetServerVarAsString(!\"objects\", szObjects, sizeof(szObjects));
print(szObjects);
[/pawn]

933
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version
« Dátum: 2012. január 22. - 18:58:49 »
Megpróbálhatom :D
A 0.2-es verzióban van, ha sikerül, megcsinálom azszerint.
Amúgy Y_Less meg azért nem újítja, mivel ez szabályellenes.
Benne van a SAMP Licenseben, hogy tilos hamis adatot küldeni a kliesnek és ezt pont azt csinálja. De engem aztán nagyon érdekel az a szabályzat..


Ha még a mai napon kell, akkor használj változókat.
Holnapi nap folyamán utánna olvasok, hogy kell stringel visszatérn és megcsinálom.
Máma nekem erre már nincs idegzetem, bocs.

934
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:YSF - 0.3d R2-800p Windows
« Dátum: 2012. január 22. - 18:24:01 »
Megpróbálhatom :D
A 0.2-es verzióban van, ha sikerül, megcsinálom azszerint.
Amúgy Y_Less meg azért nem újítja, mivel ez szabályellenes.
Benne van a SAMP Licenseben, hogy tilos hamis adatot küldeni a kliesnek és ezt pont azt csinálja. De engem aztán nagyon érdekel az a szabályzat..

936
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version
« Dátum: 2012. január 22. - 16:32:56 »
Az lényegtelen, az csak kommentálva van nekem. :D
Egyébként itt az a baj, hogy mind az 5 egybefügg, mivel egyik cím értékével mutat a másikra és úgy fut le a FakeClass().
Szerintem a GetID a hibás, de nemtudom.. ( Annál fagy ki, de ottis egyik címmel mutat a másikra, úgyhogy nem biztos, hogy az.. )
Itt nem igazán tudtam fix pontot találni, ami szerint kitudnám keresni, mint a szerver rule-ket.

937
Segítségkérés / Egy soros teleport ? (stock)
« Dátum: 2012. január 22. - 16:27:22 »
Ha így a teleportokat az OnGameModeInit() alá akarod rakni, akkor az jó hülye megoldás, mert mindent tárolni kell és ciklussal kikeresni, hogy egyezik-e a parancs. ( Bár meglehet másképp is, de akkor is pazarlós módszer ).
Én simán ZCMD-vel használom az összes teleportomat, mindegy teleport \"egy sor\".
Ittvan rá a stock függvényen, próbáld meg ezt átalakítani.
 

CMD:aa(playerid, params[])
{
NormalTeleEx(playerid, \"Elhagyatott Reptér\", \"aa\", 415.1741, 2524.0662, 16.3035, 88.6967);
return 1;
}

 
Függvény:
 

stock NormalTeleEx(playerid, const Message[], const TeleName[], Float:x, Float:y, Float:z, Float:ang = 0.0, interior = 0, worldid = 0)
{
if(NoTele(playerid)) return ShowWelcome(playerid, \"~r~Jelenleg nem telézhetz~w~!\");
new
    bool:Boolval,
bool:ChangeWorld = (!GetPVarType(playerid, \"ClearWorld\"));
if(DM_ZONE_WORLD < GetPlayerVirtualWorld(playerid) < DM_ZONE_WORLD + 24)
{
cmd_exitdm(playerid, \"295375\");
}
if(GetPlayerSpecialAction(playerid) == SPECIAL_ACTION_USEJETPACK)
{
        Boolval = true;
}
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
        vID = GetPlayerVehicleID(playerid);
    SetVehiclePos(vID, x, y, z + 1.5);
        if(!GetPVarType(playerid, \"Invis\"))
        {
   LinkVehicleToInterior(vID, interior);
        }
SetVehicleZAngle(vID, ang);
if(ChangeWorld) SetVehicleVirtualWorld(vID, worldid);
foreach(Player, i)
{
   if(i == playerid) continue;
   if(GetPlayerVehicleID(i) == vID)
   {
      SetPlayerVirtualWorld(i, worldid);
      SetPlayerInterior(i, interior);
   }
}
}
else
{
        DeletePVar(playerid, \"Falled\");
SetPlayerPos(playerid, x, y, z + 1.5);
        SetPlayerFacingAngle(playerid, Float:ang);
    }
if(Boolval)
{
SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_USEJETPACK);
        Boolval = false;
}
    SetCameraBehindPlayer(playerid);
ShowWelcome(playerid, Message, false);
    if(ChangeWorld) SetPlayerVirtualWorld(playerid, worldid);
SetPlayerInterior(playerid, interior);
format(i_str, sizeof(i_str), \"~b~~h~%s(~w~%d~b~~h~) ~>~~>~~>~ ~w~(/%s~w~)\", pName(playerid), playerid, FixGameString(TeleName));
if(TeleTDShowed != -1)
{
KillTimer(TeleTDShowed);
        TextDrawHideForAll(Tele0);
}
TextDrawSetString(Tele0, i_str);
TextDrawShowForAll(Tele0);
TeleTDShowed = SetTimer(\"HideTeleTD\", 3000, false);
return PlayerPlaySound(playerid, 1085);
}

938
Hangszerek és előadók / MC Hawer és a Tekknõ
« Dátum: 2012. január 22. - 13:07:38 »
Meg az én gépemben is :P

939
Hangszerek és előadók / MC Hawer és a Tekknõ
« Dátum: 2012. január 22. - 12:04:47 »
Gondolom errõl nemkell sokat írnom, mivel mindenki ismeri.
The best :D
Eddig 8 albumot adtak ki, itt van belõle pár szám.
Most csinálják a 2011-es albumot, amit kb. tavasszal fognak kiadni.
2000 - Bye-bye lány
2001 - Táncolj cigánylány!
2002 - Mikor a vodka a fejembe szá
2003 - Kimegyek a temetöbe
2004 - Ma este mulatunk!
2005 - Állati nagy slágérég
2006 - Aki minket nem szeret
2007 - A börtön ablakában
 

 

 

 

 

 

 
940
Hangszerek és előadók / Ez kinek tetszik ? :)
« Dátum: 2012. január 22. - 12:01:26 »
Elég jó szám, bár már meguntam kicsit :D

941
Töröld a callback hook rendszert az include-bõl, és írd bele a módodba!
Nekem is ezvolt a problémám, megcsináltam és ment minden.
De szerintem ezt Y_Less javítani fogja..

942
Újabb verzió elérhetõ!
sscanf 2.5 letöltése!
Írtam hozzá pár dolgot. Ajánlom a legelsõ részét elolvasni.
 
  • Custom (kustom) specifiers



A legújabb sscanf verzióban bekerült egy új elválasztó, ami a \"k\". E elválasztó segítségével létre lehet hozni saját specifiert.
 

SSCANF:playerstate(string[])
{
if (\'0\' <= string[0] <= \'9\')
{
new
   ret = strval(string);
if (0 <= ret <= 9)
{
   return ret;
}
}
else if (!strcmp(string, \"PLAYER_STATE_NONE\")) return 0;
else if (!strcmp(string, \"PLAYER_STATE_ONFOOT\")) return 1;
else if (!strcmp(string, \"PLAYER_STATE_DRIVER\")) return 2;
else if (!strcmp(string, \"PLAYER_STATE_PASSENGER\")) return 3;
else if (!strcmp(string, \"PLAYER_STATE_WASTED\")) return 7;
else if (!strcmp(string, \"PLAYER_STATE_SPAWNED\")) return 8;
else if (!strcmp(string, \"PLAYER_STATE_SPECTATING\")) return 9;
}

 
Ha ezt a kódot belerakod a módodba, akkor ez hozzáadja a \"playerstate\" nevû specifier-t. Következõ képpen tudod ezt használni:
[pawn]
sscanf(params, \"uk<playerstate>\", playerid, state);
[/pawn]
Ez a rendszer szintén támogatja az alapértelmezett értéket. Itt a az alapértelmezett érték a \"PLAYER_STATE_NONE\" lesz:
[pawn]
sscanf(params, \"uK<playerstate>(PLAYER_STATE_NONE)\", playerid, state);
[/pawn]
Az új \"sscanf2.inc\" függvénykönyvtár tartalma két darab specifier-t. Ez a \"k<weapon>\" és a \"k<vehicle>\". Ennek a segítségével letudsz hívni fegyvert/kocsit ID, vagy név szerint. Ha nem ID-t írsz, akkor lefut a \"weapon\"/\"vehicle\" rész és név szerint kikeresi neked az ID-t és azzal tér vissza.
Az egyéni specifier-ek nem támogatják a tömböket és az enumokat!
Jegyezd meg, hogy az egyedi specifier-nek a bemenet típusa mindig karakterlánc, és mindig egy számmal tár vissza. Ez lehet Float, bool, vagy akármilyen más egy cellás tag típus.
 
  • Keresés



Keresni egy általunk beírt karakterláncra egy megadott karakterláncban a következõ képpen tudunk:
[pawn]sscanf(\"10 11 woo 12\", \"i\'woo\'i\", var0, var1);[/pawn]
A kimenet a következõ lesz:
 

var0 = 10
var1 = 12

 

  • Fent-e van a játékos a szerveren



Rengeteg helyen észreveszem, hogy a beírt ID-t IsPlayerConnected() el ellenõrzik le.
Ez pedig felesleges, mivel az sscanf-nél ha az \"u\" paramétert használod, akkor az automatikusan leellenõrzni, hogy a játékos csatlakozva-e van. Ha nincs, akkor 0xFFFF-el fog visszatérni = (65535 = INVALID_PLAYER_ID).
Tehát elég lenne ennyit is csinálni:
[pawn]if(sscanf(params, \"ui\", player1, score)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HASZNÁLAT: /setscore <Játékos ID/Név> <Pont>\");
if(player1 == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Játékos nincs csatlakozva!\");
[/pawn]

943
Segítségkérés / SA:MP Warning
« Dátum: 2012. január 22. - 00:21:59 »
107-es opcode az a create_object.
Tehát olyan objectet hozol létre, aminek a modelje nem létezik, vagy az .IDE fájlban nincs definálva a model id és ezért warningol.

944
Újabb verzió elérhetõ!
sscanf 2.5 letöltése!
Írtam hozzá pár dolgot. Ajánlom a legelsõ részét elolvasni.
 
  • Custom (kustom) specifiers



A legújabb sscanf verzióban bekerült egy új elválasztó, ami a \"k\". E elválasztó segítségével létre lehet hozni saját specifiert.
 

SSCANF:playerstate(string[])
{
if (\'0\' <= string[0] <= \'9\')
{
new
   ret = strval(string);
if (0 <= ret <= 9)
{
   return ret;
}
}
else if (!strcmp(string, \"PLAYER_STATE_NONE\")) return 0;
else if (!strcmp(string, \"PLAYER_STATE_ONFOOT\")) return 1;
else if (!strcmp(string, \"PLAYER_STATE_DRIVER\")) return 2;
else if (!strcmp(string, \"PLAYER_STATE_PASSENGER\")) return 3;
else if (!strcmp(string, \"PLAYER_STATE_WASTED\")) return 7;
else if (!strcmp(string, \"PLAYER_STATE_SPAWNED\")) return 8;
else if (!strcmp(string, \"PLAYER_STATE_SPECTATING\")) return 9;
}

 
Ha ezt a kódot belerakod a módodba, akkor ez hozzáadja a \"playerstate\" nevû specifier-t. Következõ képpen tudod ezt használni:
[pawn]
sscanf(params, \"uk<playerstate>\", playerid, state);
[/pawn]
Ez a rendszer szintén támogatja az alapértelmezett értéket. Itt a az alapértelmezett érték a \"PLAYER_STATE_NONE\" lesz:
[pawn]
sscanf(params, \"uK<playerstate>(PLAYER_STATE_NONE)\", playerid, state);
[/pawn]
Az új \"sscanf2.inc\" függvénykönyvtár tartalma két darab specifier-t. Ez a \"k<weapon>\" és a \"k<vehicle>\". Ennek a segítségével letudsz hívni fegyvert/kocsit ID, vagy név szerint. Ha nem ID-t írsz, akkor lefut a \"weapon\"/\"vehicle\" rész és név szerint kikeresi neked az ID-t és azzal tér vissza.
Az egyéni specifier-ek nem támogatják a tömböket és az enumokat!
Jegyezd meg, hogy az egyedi specifier-nek a bemenet típusa mindig karakterlánc, és mindig egy számmal tár vissza. Ez lehet Float, bool, vagy akármilyen más egy cellás tag típus.
 
  • Keresés



Keresni egy általunk beírt karakterláncra egy megadott karakterláncban a következõ képpen tudunk:
[pawn]sscanf(\"10 11 woo 12\", \"i\'woo\'i\", var0, var1);[/pawn]
A kimenet a következõ lesz:
 

var0 = 10
var1 = 12

 

  • Fent-e van a játékos a szerveren



Rengeteg helyen észreveszem, hogy a beírt ID-t IsPlayerConnected() el ellenõrzik le.
Ez pedig felesleges, mivel az sscanf-nél ha az \"u\" paramétert használod, akkor az automatikusan leellenõrzni, hogy a játékos csatlakozva-e van. Ha nincs, akkor 0xFFFF-el fog visszatérni = (65535 = INVALID_PLAYER_ID).
Tehát elég lenne ennyit is csinálni:
[pawn]if(sscanf(params, \"ui\", player1, score)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HASZNÁLAT: /setscore <Játékos ID/Név> <Pont>\");
if(player1 == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Játékos nincs csatlakozva!\");
[/pawn]

945
Beszélgetés / Magyarország
« Dátum: 2012. január 20. - 23:01:26 »
Idézetet írta: Zinthos date=1327096399\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15874\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nálunk is lesz ez a SOPA-s dolog?
 
Sopa
Kurnyiksopa
Tudod mi az?
Kint az udvar közepin lévõ bódé amit fábú raktak össze. Nálunk is van. :D
Abba rakják a szerszámokat, kapa, ásó, vaslapát, stb..
Meg amit beleraknak. Tökmindegy
Valahogy kezdem észrevenni, hogy muszáj leírni, mivel senki sem tudja.

Oldalak: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 184
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal