Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 931
Segítségkérés / Regisztráció« Dátum: 2012. február 28. - 20:08:02 »
Ha valaki tud segíteni szóljon
932
Segítségkérés / Inputtextes Dialog« Dátum: 2012. február 28. - 18:54:31 »
Köszi,a legutóbbi sikerült.
934
Segítségkérés / Inputtextes Dialog« Dátum: 2012. február 28. - 16:30:49 »
[pawn]
if(dialogid == kor) { if(response) { /*if(strlen(inputtext) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, kor, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Kor\", \"Írd be hány éves\\nlegyen a karaktered.\", \"Rendben\", \"Mégse\"); return 0; }*/ if(strval(inputtext) < 18 && strval(inputtext) > 60) { new file[128]; new string[128]; new megadottkor = strval(inputtext); JatekosInfo[playerid][Kor] = megadottkor; JatekosInfo[playerid][KezdoSpawn] = 1; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/Karakterek/%s.ini\", nev); dini_IntSet(file,\"Kezdõ Spawn\", JatekosInfo[playerid][KezdoSpawn]); TogglePlayerControllable(playerid,1); format(string, sizeof(string), \"Karaktered %d éves lett!\", megadottkor); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, string); return 1; } else { ShowPlayerDialog(playerid, kor, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Kor\", \"18 és 60 között!\", \"Rendben\", \"Mégse\"); return 1; } } if(!response) { Kick(playerid); } }[/pawn] Most így néz ki,és bármit írok be,mindig kiírja,hogy 18 és 60 között. 936
Segítségkérés / Inputtextes Dialog« Dátum: 2012. február 28. - 15:56:23 »
|| ezt nem kéne átírni &&-re? csak mert nem akkor csinálja amit csinálni kell amikor valamelyik igaz,hanem ha mindkettõ.
937
Segítségkérés / Regisztráció« Dátum: 2012. február 27. - 21:55:16 »
Sziasztok,nem tudom,hogy volt-e ilyen problémátok,de a regisztrációs rendszerem nem mûködik valami jól.
Az elsõ regisztrációnál minden megy,de utána a többi regisztrációnál (2. 3. stb) rossz dolgokat ad meg.Van amikor lemásolja az elsõ adatait,és a 0;0;0-ra rakja a karaktert stb. Nem tudjátok mi lehet a baj? 939
Segítségkérés / Inputtextes Dialog« Dátum: 2012. február 27. - 19:18:16 »
Sziasztok,írtam egy dialogot,és ha 18 és 60 közé esõ számot írok be,akkor is visszadob a dialoghoz.
[pawn] if(dialogid == kor) { if(response) { if(strlen(inputtext) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, kor, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Kor\", \"Írd be hány éves\\nlegyen a karaktered.\", \"Rendben\", \"Mégse\"); return 0; } if(strlen(inputtext) > 17 && strlen(inputtext) < 61) { new file[128]; new string[128]; new megadottkor = strval(inputtext); JatekosInfo[playerid][Kor] = megadottkor; JatekosInfo[playerid][KezdoSpawn] = 1; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/Karakterek/%s.ini\", nev); dini_IntSet(file,\"Kezdõ Spawn\", JatekosInfo[playerid][KezdoSpawn]); TogglePlayerControllable(playerid,1); format(string, sizeof(string), \"Karaktered %d éves lett!\", megadottkor); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, string); return 1; } else { ShowPlayerDialog(playerid, kor, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Kor\", \"18 és 60 között!\", \"Rendben\", \"Mégse\"); return 1; } } if(!response) { Kick(playerid); } } [/pawn] Köszi a segítséget 940
Segítségkérés / Valaki tud segiteni hogy a warn-t miert nem menti el ?« Dátum: 2012. február 27. - 16:35:10 »
Hol tanultál írni/fogalmazni?
Ha a warnolt ember lép le akkor tûnik el a warn? Ha igen, másold be a mentést . 941
Segítségkérés / Kocsi tulaj probléma« Dátum: 2012. február 26. - 17:40:11 »
Hát ez nekem nem megy. pl.: ezt hogy kell megoldani?
[pawn] for( new x = 1; x < 100; ++x ) { format( betoltes, sizeof betoltes, \"/Adatbazis/Jarmuvek/%d.ini\", x ); AddStaticVehicle(dini_Int(betoltes,\"Model\"),dini_Float(betoltes,\"X\"),dini_Float(betoltes,\"Y\"),dini_Float(betoltes,\"Z\"),dini_Float(betoltes,\"Forgatás\"),dini_Int(betoltes,\"Szín1\"),dini_Int(betoltes,\"Szín2\")); JarmuInfo[vehicleid][szin1] = dini_Int(betoltes,\"Szín1\"); JarmuInfo[vehicleid][szin2] = dini_Int(betoltes,\"Szín2\"); format(JarmuInfo[vehicleid][Tulaj], MAX_PLAYER_NAME, \"%s\", dini_Get(betoltes, \"Tulaj\")); } [/pawn] és miért könnyebb ez mint dini? Nem tudja senki miért nem mûködik? 942
Segítségkérés / Kocsi tulaj probléma« Dátum: 2012. február 26. - 15:40:43 »
hogy írhatom át? mit mire írjak át?
943
Segítségkérés / Kocsi tulaj probléma« Dátum: 2012. február 26. - 13:17:51 »
Sziasztok
Beszállásnál: [pawn] new file[256]; format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/Jarmuvek/%d.ini\", vehicleid); if(fexist(file)) { if(JarmuInfo[vehicleid][Tulaj] != 0) { if(JatekosInfo[playerid][Jarmu] == vehicleid) { SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Ez a jármû a tiéd!\"); } else { SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nincs kulcsod a jármûhöz!\"); } } else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Ez a kocsi megvásárolható!\"); } else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nem v-s kocsi!\"); [/pawn] Betöltés: [pawn] for( new x = 1; x < 100; ++x ) { format( betoltes, sizeof betoltes, \"/Adatbazis/Jarmuvek/%d.ini\", x ); AddStaticVehicle(dini_Int(betoltes,\"Model\"),dini_Float(betoltes,\"X\"),dini_Float(betoltes,\"Y\"),dini_Float(betoltes,\"Z\"),dini_Float(betoltes,\"Forgatás\"),dini_Int(betoltes,\"Szín1\"),dini_Int(betoltes,\"Szín2\")); JarmuInfo[vehicleid][szin1] = dini_Int(betoltes,\"Szín1\"); JarmuInfo[vehicleid][szin2] = dini_Int(betoltes,\"Szín2\"); /*new tulaj[MAX_PLAYER_NAME]; tulaj = JarmuInfo[vehicleid][Tulaj]; //= dini_Get(betoltes,\"Tulaj\"); format(tulaj, sizeof(tulaj), dini_Get(file, \"Tulaj\"));*/ format(JarmuInfo[vehicleid][Tulaj], MAX_PLAYER_NAME, \"%s\", dini_Get(betoltes, \"Tulaj\")); } [/pawn] Na az lenne a problémám,kedves fórumozók,hogy ha beszállok egy kocsiba mindig azt írja ki,hogy a kocsi megvásárolható,nem érzékeli,hogy van írva valami a tulajhoz. != 0 alatt azt értem,hogy oda van írva egy játékos név. De amikor beszállok mondjuk Géza kocsijába,nem érzékeli,hogy ez a kocsi valakié. Remélem valaki megtudja oldani. Köszönöm elõre is a szíves segítségeteket. 944
Segítségkérés / Nincs kulcs - nem mûködik« Dátum: 2012. február 26. - 10:25:09 »
Na szóval.Van egy autó vásárlási rendszerem.Ha valaki vesz egy kocsit,akkor csak 1 fájlt ami mindig a mappában a következõ szám lesz.(Pl.: 1.ini 2.ini 3.ini és ha veszel kocsit annak 4.ini lesz a neve.)
Ezeknek a betöltését a mod elejére rakom, és így a vehicleid egyenlõ lesz az ini fájl nevével. És ha valaki vesz egy kocsit akkor a Jarmu változója a a vehicleid;ini fájl neve lesz. (pl.: 3 tulajjal rendelkezõ kocsi av na szerveren,veszek egyet aminek az id-je 4.ini lesz és a Jarmu változóm 4 lesz.) És a fenti azt jelenti,hogy ha a player state driverré változik,vagyis beszáll valahova,akkor megnézze hogy a Jarmu változó egyenlõ-e a vehicleid-jével.Ha nem egyenlõ akkor megnézi,hogy van-e ilyen fájl,vagyis hogy saját kocsi(tulajos)-e. Szóval,ha valakié ez a kocsi,de nem a tiéd akkor írja ki ezt.Itt ki kéne dobnia a kocsiból,múltkor ment de valamit elszúrtam. Ha valaki átírná motor leállításra,úgy hogy jó legyen,akkor azt megköszönnöm. 945
Segítségkérés / Nincs kulcs - nem mûködik« Dátum: 2012. február 26. - 00:49:23 »
Sziasztok,
[pawn] if (JatekosInfo[playerid][Jarmu] != vehicleid) { //GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); //if(JarmuInfo[vehicleid][Tulaj] != nev) new file[256]; format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/Jarmuvek/%d.ini\",vehicleid); if(fexist(file)) { SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nincs kulcsod a jármûhöz!\"); RemovePlayerFromVehicle(playerid); } }[/pawn] OnPlayerStateUpdaten belül van ez a rész.A lényege az,hogy ha a Jarmu változója a playernek nem egyenlõ a jármû id-jével és a jármû id-je szerepel ini fájlként,akkor dobja ki a kocsiból.Múlkor ment,de most nem tudom mit szúrtam el. Motor leállításos módszerrel sem megy. |