Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - tudvari

Oldalak: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 85
931
Segítségkérés / Regisztráció
« Dátum: 2012. február 28. - 20:08:02 »
Ha valaki tud segíteni szóljon :D

932
Segítségkérés / Inputtextes Dialog
« Dátum: 2012. február 28. - 18:54:31 »
Köszi,a legutóbbi sikerült. :D

933
Segítségkérés / Inputtextes Dialog
« Dátum: 2012. február 28. - 18:27:09 »
Nem jó :S

934
Segítségkérés / Inputtextes Dialog
« Dátum: 2012. február 28. - 16:30:49 »
[pawn]
if(dialogid == kor)
{
   if(response)
   {
       /*if(strlen(inputtext) == 0)
       {
           ShowPlayerDialog(playerid, kor, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Kor\", \"Írd be hány éves\\nlegyen a karaktered.\", \"Rendben\", \"Mégse\");
           return 0;
      }*/
      if(strval(inputtext) < 18 && strval(inputtext) > 60)
      {
             new file[128];
             new string[128];
             new megadottkor = strval(inputtext);
                JatekosInfo[playerid][Kor] = megadottkor;
             JatekosInfo[playerid][KezdoSpawn] = 1;
                  GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
            format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/Karakterek/%s.ini\", nev);
            dini_IntSet(file,\"Kezdõ Spawn\", JatekosInfo[playerid][KezdoSpawn]);
             
                TogglePlayerControllable(playerid,1);
                format(string, sizeof(string), \"Karaktered %d éves lett!\", megadottkor);
                SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, string);
                return 1;
         
      }
      else
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, kor, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Kor\", \"18 és 60 között!\", \"Rendben\", \"Mégse\");
          return 1;
      }
   }
   if(!response)
   {
       Kick(playerid);
   }
}[/pawn]
Most így néz ki,és bármit írok be,mindig kiírja,hogy 18 és 60 között.

935
Segítségkérés / Regisztráció
« Dátum: 2012. február 28. - 15:58:23 »
elküldjem az egészet?:D

936
Segítségkérés / Inputtextes Dialog
« Dátum: 2012. február 28. - 15:56:23 »
|| ezt nem kéne átírni &&-re? csak mert nem akkor csinálja amit csinálni kell amikor valamelyik igaz,hanem ha mindkettõ.

937
Segítségkérés / Regisztráció
« Dátum: 2012. február 27. - 21:55:16 »
Sziasztok,nem tudom,hogy volt-e ilyen problémátok,de a regisztrációs rendszerem nem mûködik valami jól.
Az elsõ regisztrációnál minden megy,de utána a többi regisztrációnál (2. 3. stb) rossz dolgokat ad meg.Van amikor lemásolja az elsõ adatait,és a 0;0;0-ra rakja a karaktert stb.
Nem tudjátok mi lehet a baj?

938
Segítségkérés / Inputtextes Dialog
« Dátum: 2012. február 27. - 20:49:36 »
Nem jó.

939
Segítségkérés / Inputtextes Dialog
« Dátum: 2012. február 27. - 19:18:16 »
Sziasztok,írtam egy dialogot,és ha 18 és 60 közé esõ számot írok be,akkor is visszadob a dialoghoz.
[pawn]
if(dialogid == kor)
{
   if(response)
   {
       if(strlen(inputtext) == 0)
       {
           ShowPlayerDialog(playerid, kor, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Kor\", \"Írd be hány éves\\nlegyen a karaktered.\", \"Rendben\", \"Mégse\");
           return 0;
      }
      if(strlen(inputtext) > 17 && strlen(inputtext) < 61)
      {
             new file[128];
             new string[128];
             new megadottkor = strval(inputtext);
                JatekosInfo[playerid][Kor] = megadottkor;
             JatekosInfo[playerid][KezdoSpawn] = 1;
                  GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
            format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/Karakterek/%s.ini\", nev);
            dini_IntSet(file,\"Kezdõ Spawn\", JatekosInfo[playerid][KezdoSpawn]);
             
                TogglePlayerControllable(playerid,1);
                format(string, sizeof(string), \"Karaktered %d éves lett!\", megadottkor);
                SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, string);
                return 1;
         
      }
      else
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, kor, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Kor\", \"18 és 60 között!\", \"Rendben\", \"Mégse\");
          return 1;
      }
   }
   if(!response)
   {
       Kick(playerid);
   }
}
[/pawn]
Köszi a segítséget :D

940
Segítségkérés / Valaki tud segiteni hogy a warn-t miert nem menti el ?
« Dátum: 2012. február 27. - 16:35:10 »
Hol tanultál írni/fogalmazni?
Ha a warnolt ember lép le akkor tûnik el a warn?
Ha igen, másold be a mentést .

941
Segítségkérés / Kocsi tulaj probléma
« Dátum: 2012. február 26. - 17:40:11 »
Hát ez nekem nem megy. pl.: ezt hogy kell megoldani?
[pawn]
    for( new x = 1; x < 100; ++x )
{
   format( betoltes, sizeof betoltes, \"/Adatbazis/Jarmuvek/%d.ini\", x );
   AddStaticVehicle(dini_Int(betoltes,\"Model\"),dini_Float(betoltes,\"X\"),dini_Float(betoltes,\"Y\"),dini_Float(betoltes,\"Z\"),dini_Float(betoltes,\"Forgatás\"),dini_Int(betoltes,\"Szín1\"),dini_Int(betoltes,\"Szín2\"));
   JarmuInfo[vehicleid][szin1] = dini_Int(betoltes,\"Szín1\");
   JarmuInfo[vehicleid][szin2] = dini_Int(betoltes,\"Szín2\");
   format(JarmuInfo[vehicleid][Tulaj], MAX_PLAYER_NAME, \"%s\", dini_Get(betoltes, \"Tulaj\"));
}
[/pawn]
és miért könnyebb ez mint dini? Nem tudja senki miért nem mûködik?

942
Segítségkérés / Kocsi tulaj probléma
« Dátum: 2012. február 26. - 15:40:43 »
hogy írhatom át? mit mire írjak át?

943
Segítségkérés / Kocsi tulaj probléma
« Dátum: 2012. február 26. - 13:17:51 »
Sziasztok
Beszállásnál:
[pawn]
new file[256];
        format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/Jarmuvek/%d.ini\", vehicleid);
        if(fexist(file))
        {
            if(JarmuInfo[vehicleid][Tulaj] != 0)
            {
                if(JatekosInfo[playerid][Jarmu] == vehicleid)
                {
                    SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Ez a jármû a tiéd!\");
         }
         else
         {
             SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nincs kulcsod a jármûhöz!\");
         }
            }
            else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Ez a kocsi megvásárolható!\");
        }
        else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nem v-s kocsi!\");
[/pawn]
Betöltés:
[pawn]
    for( new x = 1; x < 100; ++x )
{
   format( betoltes, sizeof betoltes, \"/Adatbazis/Jarmuvek/%d.ini\", x );
   AddStaticVehicle(dini_Int(betoltes,\"Model\"),dini_Float(betoltes,\"X\"),dini_Float(betoltes,\"Y\"),dini_Float(betoltes,\"Z\"),dini_Float(betoltes,\"Forgatás\"),dini_Int(betoltes,\"Szín1\"),dini_Int(betoltes,\"Szín2\"));
   JarmuInfo[vehicleid][szin1] = dini_Int(betoltes,\"Szín1\");
   JarmuInfo[vehicleid][szin2] = dini_Int(betoltes,\"Szín2\");
   /*new tulaj[MAX_PLAYER_NAME];
   tulaj = JarmuInfo[vehicleid][Tulaj]; //= dini_Get(betoltes,\"Tulaj\");
   format(tulaj, sizeof(tulaj), dini_Get(file, \"Tulaj\"));*/
   format(JarmuInfo[vehicleid][Tulaj], MAX_PLAYER_NAME, \"%s\", dini_Get(betoltes, \"Tulaj\"));
}
[/pawn]
Na az lenne a problémám,kedves fórumozók,hogy ha beszállok egy kocsiba mindig azt írja ki,hogy a kocsi megvásárolható,nem érzékeli,hogy van írva valami a tulajhoz.
!= 0 alatt azt értem,hogy oda van írva egy játékos név.
De amikor beszállok mondjuk Géza kocsijába,nem érzékeli,hogy ez a kocsi valakié.
Remélem valaki megtudja oldani.
Köszönöm elõre is a szíves segítségeteket.

944
Segítségkérés / Nincs kulcs - nem mûködik
« Dátum: 2012. február 26. - 10:25:09 »
Na szóval.Van egy autó vásárlási rendszerem.Ha valaki vesz egy kocsit,akkor csak 1 fájlt ami mindig a mappában a következõ szám lesz.(Pl.: 1.ini 2.ini 3.ini és ha veszel kocsit annak 4.ini lesz a neve.)
Ezeknek a betöltését a mod elejére rakom, és így a vehicleid egyenlõ lesz az ini fájl nevével.
És ha valaki vesz egy kocsit akkor a Jarmu változója a a vehicleid;ini fájl neve lesz.
(pl.: 3 tulajjal rendelkezõ kocsi av na szerveren,veszek egyet aminek az id-je 4.ini lesz és a Jarmu változóm 4 lesz.)
És a fenti azt jelenti,hogy ha a player state driverré változik,vagyis beszáll valahova,akkor megnézze hogy a Jarmu változó egyenlõ-e a vehicleid-jével.Ha nem egyenlõ akkor megnézi,hogy van-e ilyen fájl,vagyis hogy saját kocsi(tulajos)-e.
Szóval,ha valakié ez a kocsi,de nem a tiéd akkor írja ki ezt.Itt ki kéne dobnia a kocsiból,múltkor ment de valamit elszúrtam.
Ha valaki átírná motor leállításra,úgy hogy jó legyen,akkor azt megköszönnöm.

945
Segítségkérés / Nincs kulcs - nem mûködik
« Dátum: 2012. február 26. - 00:49:23 »
Sziasztok,
[pawn]
if (JatekosInfo[playerid][Jarmu] != vehicleid)
   {
       //GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
      //if(JarmuInfo[vehicleid][Tulaj] != nev)
      new file[256];
      format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/Jarmuvek/%d.ini\",vehicleid);
      if(fexist(file))
      {
         SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nincs kulcsod a jármûhöz!\");
             RemovePlayerFromVehicle(playerid);
      }
   }[/pawn]
OnPlayerStateUpdaten belül van ez a rész.A lényege az,hogy ha a Jarmu változója a playernek nem egyenlõ a jármû id-jével és a jármû id-je szerepel ini fájlként,akkor dobja ki a kocsiból.Múlkor ment,de most nem tudom mit szúrtam el.
Motor leállításos módszerrel sem megy.

Oldalak: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 85
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal