Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Peter1481048284

Oldalak: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 81
916
SA-MP: Szerverfejlesztés / The DriveKill DeathMatch
« Dátum: 2013. augusztus 04. - 20:00:45 »
Ez nagyon sovány, még elsõnek is! :(. De azért kapsz egy pluszt. Nem tudom mire de kapsz.

917
Segítségkérés / Játékos Objectre való lövés kezelése
« Dátum: 2013. augusztus 04. - 19:43:51 »
Lehet. De valami istenverte ro/adt nehéz. IsPlayerLook at al lehet valami csinálni vele. Hogy ha arra néz és lõ, de nagyon nehéz. Már én is nyitottam erre témát. Sajna mai napig nem sikerül :(

918
Pluginok és Programok / Peter Sa-Mp Zenék
« Dátum: 2013. augusztus 04. - 19:41:47 »
Peter Sa-Mp Zenék
 


Egy két szó a programról:
A programot nem rég kezdtem el írni. 100-120 sor kb a program nem sok. A programot a Microsoft Visual Studio 2012 C# al készítette. A hang fájlokat az internetrõl szedtem össze egyesével.


Mit tud a program?
A programban a GTA SA használatos hangok találhatóak(NEM MIND KB A FELE! Folyamatosan frissítem de hangokat kell felvennem /talánom!) amire rákattintva lejátssza a hangot és megjeleníti a Script kódot és neked ezzel csak be kell raknod a Gamemododba.


Kép:
\"1087303689kep_www.kepfeltoltes.hu_.png\"


Adatok:
Mérete: 5.33mb
Vírusos?: NEM!
(Még mielõtt bárki beszólna, hogy vírusos)
https://www.virustotal.com/hu/file/60a6385760b89f6c4e7b7187d91844ae898934a35003bb133fdc0d34075b9a9d/analysis/1375637810/ 32 vírusírtóra le van tesztelve az eredmény negatív
A program kódja NEM PUBLIKUS!


Letöltés:
Mediafire: http://www.mediafire.com/download/g1o6h4o2ksa379f/zene.rar
Dropbox:https://www.dropbox.com/s/5v9l7g79td80uii/zene.rar
 
A .rar ban található SOUNDS mappa szabadon terjeszthetõ mivel a 100% át a neten találtam!NAGYON FONTOS! A SOUNDS mappát ne tegyétek el máshova! Ne legyen az, hogy az .exe az a C:/ van a SOUNDS mappa meg a D:/ n mert akkor nem fogja találni! Mert a program az adott területen keresi a mappát! És az .exet ne tegyétek bele a SOUNDS mappába mert akkor se fogja találni a mappát!(Tudom iszonyat logikus de ez van)

919
if(GetPlayerWeapon(playerid) == 38 || 39 || 40 ... tovább az id ket) ide meg hogy mi történjen! pl SendClientMessage(playerid, -1, \"Nállad most van egy 38, 39, 40 es id fegyver!\"

 Persze ezt rakd oda amikor IfPlayerRangeofPonint ba van az adott zónában!

920
Munkaerő keresése / [Booster-Rpg] Scriptert Keresünk!
« Dátum: 2013. augusztus 04. - 17:45:52 »
Hang/Animáció? Szerintem azt csak hang/fény. (Figyelem ez a angol samp fórumról van!)http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=383632
Nem vagyok benne biztos, hogy ez az a szirénázás, mert a videó nem jó, de egy próbát megér!

921
Munkaerő keresése / [Booster-Rpg] Scriptert Keresünk!
« Dátum: 2013. augusztus 04. - 14:59:06 »
Animáció??? Mivan? Nem lehet beleépíteni más animációt csak azokat amik már alapból benne vannak a GTA SA ban. Vagy milyen animáció?

922
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Magyar mód
« Dátum: 2013. augusztus 04. - 10:55:45 »
Hali nem indítanák elsõnek, egy szervert úgy, hogy már most úgy állsz hozzá, hogy edit! Inkább akkor készíts magadnak egy egyedit valami kis faluban. Sokkal jobb érzés mikor a TE munkádra mennek fel a playerek és jól érzik magukat mint, hogy más munkájára és ott mondják, hogy \"Edit, Edit fúúú\"
http://www.lmgtfy.com/?q=samp+basic+roleplay+script
Ez alapján már könnyû lesz neked megírni egyet!


Más részt, honnan tudjuk mi a neked megfelelõ ha elvárásokat se írtál le? De van SeeRPG, DT és ezeknek az editjei. Sok válogatás nincsen.

923
SA-MP: Szerverfejlesztés / FakeKill támadások elleni védelem.
« Dátum: 2013. augusztus 03. - 23:42:25 »
Nem rossz, nem rossz. Át nézem 1x-2x javítgatok benne és lehet felhasználom. Ment a +

924
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Drog rendszer
« Dátum: 2013. augusztus 03. - 22:20:56 »
Hát ezt senki nem fogja neked megírni csak úgy. Sajna.
De minek raktál annyi dolgot spoilerbe ami TÖK felesleges?
Nem nehéz annyira.
Meg nézed, hogy kell dinivel lementeni.
Beírod google \"sa-mp random message\" ott átalakítod egy kicsit.
majd mikor befejezi vagy felszedte a drogot lementi.

925
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[REL] Fixchars IV
« Dátum: 2013. augusztus 03. - 20:21:38 »
Lusta vagyok hozzá!

926
RP/RPG kérések / HEADSHOt
« Dátum: 2013. augusztus 03. - 20:12:00 »
http://sampforum.hu/index.php?topic=44272.0
Még mielõtt kiírod, kérlek nézz már körül egy kicsit!

927
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[REL] Fixchars IV
« Dátum: 2013. augusztus 03. - 20:09:30 »
Hajrá!


Csórintod a Facebook profilképem :D

928
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:FTP
« Dátum: 2013. augusztus 03. - 15:00:52 »
Ott akkor a moddal van gond!

929
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Texas Határ
« Dátum: 2013. augusztus 03. - 13:37:01 »
Tessék az utolsó szót nem nagyon értem!

930
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Texas Határ
« Dátum: 2013. augusztus 03. - 13:31:46 »
Nehéz lett volna a delux map konverterrel legörgetni és a pawn kód formátumot kiválasztani?
De ki nem akar bajlódni ezzel akkor:
 

CreateObject(1215, -963.9000, 2722.5000, 45.6000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1215, -964.1000, 2725.6001, 45.6000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1215, -962.9000, 2716.1001, 45.4000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1215, -962.5000, 2709.8001, 45.1000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1215, -958.8000, 2716.6001, 45.4000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1215, -954.9000, 2717.1001, 45.4000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1215, -959.8000, 2722.8999, 45.4000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1215, -956.1000, 2723.3001, 45.4000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1215, -958.4000, 2710.3001, 45.4000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1215, -954.5000, 2710.8001, 45.4000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(983, -959.6000, 2716.5000, 45.1000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(983, -953.3000, 2717.3001, 45.1000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(983, -965.9000, 2715.7000, 45.1000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(3430, -960.9000, 2716.3999, 46.5000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(3430, -959.8000, 2708.6001, 46.6000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(3430, -961.8000, 2724.2000, 46.6000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(968, -961.1000, 2716.7000, 44.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(968, -960.6000, 2716.0000, 44.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1290, -950.1000, 2717.6001, 47.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1290, -969.1000, 2715.2000, 47.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -958.7000, 2704.6001, 44.2000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -957.8000, 2703.1001, 43.5000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -956.9000, 2702.0000, 42.9000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -955.3000, 2702.1001, 42.7000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -956.1000, 2704.3001, 43.6000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -954.2000, 2704.3001, 43.2000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -952.8000, 2705.0000, 43.2000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -967.5000, 2705.7000, 42.2000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -964.0000, 2703.3999, 43.6000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -962.2000, 2703.3999, 44.4000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -960.7000, 2702.8001, 43.9000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -960.4000, 2701.2000, 43.2000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -963.8000, 2701.6001, 43.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -966.9000, 2703.1001, 42.1000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -969.7000, 2704.0000, 41.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -973.1000, 2706.0000, 39.2000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -972.5000, 2707.0000, 40.4000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -952.6000, 2703.1001, 42.6000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -950.0000, 2705.7000, 43.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -949.9000, 2703.7000, 42.4000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -947.6000, 2704.6001, 42.3000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -946.3000, 2705.8001, 42.5000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -945.0000, 2704.3999, 42.1000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -943.8000, 2706.0000, 42.4000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -941.6000, 2705.2000, 42.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -939.5000, 2705.3999, 42.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -942.8000, 2703.6001, 41.7000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -939.8000, 2703.8001, 41.8000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -935.9000, 2705.6001, 41.9000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -937.2000, 2704.7000, 41.9000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -933.5000, 2707.1001, 42.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -930.5000, 2706.8999, 41.9000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -928.0000, 2707.1001, 41.8000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -925.1000, 2707.5000, 41.7000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -922.3000, 2707.7000, 41.6000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -925.3000, 2704.8001, 41.6000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -928.2000, 2704.5000, 41.6000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -931.0000, 2704.5000, 41.6000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -933.8000, 2704.0000, 41.6000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -937.2000, 2703.7000, 41.7000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -943.7000, 2703.0000, 41.6000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -946.4000, 2703.8001, 42.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -945.4000, 2701.6001, 41.4000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -944.1000, 2701.1001, 41.2000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -943.8000, 2699.3999, 40.8000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -942.8000, 2698.3999, 40.7000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -942.3000, 2697.6001, 40.5000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -940.9000, 2698.8001, 40.8000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -941.1000, 2701.1001, 41.3000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -939.7000, 2702.3001, 41.6000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -935.3000, 2703.3001, 41.6000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -933.6000, 2703.0000, 41.5000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -935.9000, 2700.8001, 41.3000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -938.0000, 2698.7000, 41.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -938.8000, 2701.3999, 41.4000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -940.2000, 2698.3999, 40.8000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -945.2000, 2699.2000, 40.8000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -948.2000, 2699.3999, 41.1000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -949.7000, 2701.3999, 41.8000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -952.1000, 2701.1001, 42.1000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -956.3000, 2700.1001, 42.4000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -959.3000, 2699.5000, 42.7000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -961.7000, 2699.5000, 42.9000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -962.8000, 2699.5000, 42.8000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -964.3000, 2700.1001, 42.3000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -966.3000, 2700.7000, 41.6000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -965.6000, 2698.8001, 41.2000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -962.3000, 2697.8999, 42.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -959.9000, 2697.6001, 42.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -957.9000, 2697.6001, 42.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -955.0000, 2697.8999, 41.7000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -953.2000, 2698.3999, 41.6000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -951.5000, 2698.5000, 41.3000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -950.2000, 2697.2000, 40.9000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -953.2000, 2694.7000, 40.7000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -955.3000, 2694.8001, 40.7000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -957.5000, 2695.0000, 40.8000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -959.8000, 2695.3999, 40.8000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -961.5000, 2695.7000, 40.9000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -963.2000, 2696.0000, 41.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -965.0000, 2697.0000, 40.8000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -968.4000, 2701.8999, 40.9000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -947.5000, 2697.2000, 40.5000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -931.9000, 2701.2000, 41.2000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -934.9000, 2697.8001, 40.8000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -937.2000, 2697.1001, 40.7000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -932.8000, 2696.8001, 40.6000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -933.2000, 2695.3001, 40.4000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(872, -967.8000, 2698.7000, 40.1000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(2345, -961.8000, 2722.5000, 47.4000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(2345, -960.9000, 2714.7000, 47.3000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);

Oldalak: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 81
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal