Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 916
Függvények / GetPlayerSurfingObjectID« Dátum: 2013. július 10. - 23:38:06 »
GetPlayerSurfingObjectID
Ismertetõ Ez a függvény arra szolgál, hogy lekérdezi, hogy melyik objecten szörföl a játékos (Ne úgy képzeljük el, mint az igazi életben, hanem ha mozog az object és te rajta vagy) Paraméterek (playerid) playerid - Az objecten szörfölõ játékos azonosítója (ID-je) Visszatérési érték Annak az objectnek az ID-ja amelyiken a játékos szörföl és mozog. Ha az object nem mozog INVAILD_OBJECT_ID lesz a visszatérés. ! Megjegyzés - Ez a függvény a SA:MP 0.3c R3-as verziója óta van jelen, így a korábbi verziókon nem fog mûködni. Példascript
917
Függvények / GetNetworkStats« Dátum: 2013. július 10. - 23:22:31 »
GetNetworkStats
Gondoltam, ha már a GetPlayerNetworkStats megvan legyen itt a párja is. Ismertetõ Lekérdezi a szerver internet státuszát. Paraméterek (retstr[], retstr_size) retstr[] - Az a változó ahova az internet státusz mentõdik setstr_size - Az adatmentõ változó hossza !Megjegyzés - Ez a függvény a SA:MP 0.3c R4-es verziójához lett hozzáadva így a korábbi verziókon nem megy. Példascript
918
Függvények / GetPlayerNetworkStats« Dátum: 2013. július 10. - 23:17:29 »
GetPlayerNetworkStats
Ismertetõ Ez a függvény lekérdezi a játékos internet státuszát és elmenti azt egy stringbe. Paraméterei (playerid, retstr[], retstr_size) playerid - Annak a játékosnak az ID-je akinek lekérdezzük az internet státuszát retstr[] - Az a változó ahova az internet státusz mentõdik setstr_size - Az adatmentõ változó hossza Visszatérési érték Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke. !Megjegyzés -Ez a függvény csak a SA:MP 0.3c R4 verziója óta megy. A korábbi verziókban nem mûködik. -JernejL szerint (SA:MP Beta teszter) a GetPlayerNetworkStats nem mindig adja vissza a pontos internet státuszt, ha a függvény OnPlayerDisconnect-nél van használva. OnPlayerDisconnect alatt is csak akkor pontosak, ha az illetõ idõtúllépést követ el vagy kickelik ilyenkor az adat pontos, normál kilépéskor viszont nem. PéldaScript
919
Függvények / SetPlayerFightingStyle« Dátum: 2013. július 10. - 22:59:37 »
SetPlayerFightingStyle
Ismertetõ Ennek a függvénynek a segítségével beállítjuk egy játékosnak a harcstílusát. Az irányítás ugyan úgy mûködik mint a singleplayerben és azok a harcstílusok vannak amit a SinglePlayerben is meg lehet tanulni. Paraméterek (playerid, style) playerid - A játékos azonosítója (ID-je) akinek beállítjuk a harcstílust style - A harcstílus fajtája. A harcstílusokért kattints ide! Visszatérési érték Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke. !Megjegyzések -Ez a függvény a SA:MP 0.3a-nál korábbi verziókon nem mûködik. -Ez nem befolyásolja a normál támadás erejét, ezek speciális ütések (Célzás + A másodlagos ütés (F)) Példascipt
920
Függvények / GetPlayerFightingStyle« Dátum: 2013. július 10. - 22:49:42 »
GetPlayerFightingStyle
Ismertetõ Lekérdezi, hogy az adott játékosnak milyen harcstílusa van. A harcstílus fajtákért kattints ide Paraméterek (playerid) playerid - Annak a játékosnak az azonosítója (ID-je) akinek lekérdezzük a harcstílusát. Visszatérési érték Visszatér a játékos harcstílusával. !Megjegyzés -Ez a függvény a SA:MP 0.3a-ban lett hozzáadva így nem megy a korábbi verziókban. Példascript
921
Függvények / GetPlayerDistanceFromPoint« Dátum: 2013. július 10. - 22:43:42 »
GetPlayerDistanceFromPoint
Ismertetõ Ez a függvény kiszámolja egy játékos egy egy mapon lévõ közti távolságot. Paraméterek (playerid, Float:X, Float:Y, Float:Z) playerid - A játékos azonosítója (ID-je) Float:X - X koordináta a mappon Float:Y - Y koordináta a mappon Float:Z - Z koordináta a mappon Visszatérési érték A függvény visszatérési értéke egyenlõ a távolsággal float-ban. !Megjegyzés -Ez a függvény a SA:MP 0.3c R3-as verziójában lett hozzáadva így a korábbi verziókban nem mûködik. Példascript
922
Függvények / GetPlayerFacingAngle« Dátum: 2013. július 10. - 20:27:47 »
GetPlayerFacingAngle
Ismertetõ Ez a függvény arra szolgál, hogy lekérdezi a játékos merre néz (merre van az arca) és visszatér a nézési szöggel. Paraméterek (playerid,Float:Angle) playerid - A játékos azonosítója (ID-je) Float:Angle - A nézési szög Visszatérési érték Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke. Példascript
923
Függvények / SetPlayerFacingAngle« Dátum: 2013. július 10. - 20:22:12 »
SetPlayerFacingAngle
Ismertetõ Beállítja azt, hogy egy adott karakter feje merre nézzen. Paraméterei (playerid, Float:ang) playerid - A játékos azonosítója (ID-je) Float:ang - Az a szög amerre nézzen Visszatérési érték Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke. !Megjegyzés -A szögek meg vannak fordítva a GTA:SA-ban ezért 90 fok a valós világban kelet lenne, de itt a 90 fok nyugaton van. Észak és Dél ugyan úgy 0/360 és és 180. Példascript SetPlayerFacingAngle( playerid, 0 ); // Most északra néz a játékos arca Koordináták és szögei a megértéséhez
924
Függvények / SetPlayerCameraLookAt« Dátum: 2013. július 10. - 20:06:43 »
Köszönöm, hogy szóltál nem tudom hol járt az eszem
![]() 925
Függvények / GetPlayerCameraFrontVector« Dátum: 2013. július 10. - 20:05:14 »
GetPlayerCameraFrontVector
Ismertetõ Ez a függvény visszatér a játékos aktuális célzásának pozíciójával a 3D Térben. A koordináták viszonyulnak a kamera pozíciójához (lásd: GetPlayerCameraPos.) Megjegyzem ilyenekbõl és még pár függvénybõl nagyon jó headshot és hasonló rendszert lehet írni. Paraméterei (playerid, &Float:x, &Float:y, &Float:z) playerid - A játékos azonosítója (ID-je) akinek lekérdezzük a célzásának elhelyezését. Float: x - Az x koordináta Float:y - Az y koordináta Float:z - A z koordináta !Megjegyzések -Ez a függvény a SA:MP 0.3a verziójához lett hozzáadva így az annál korábbiakon nem megy. -Régen a 0.3a-ban a játékos kamera vektorja akkor volt elérhetõ, ha a játékos kint volt a jármûvekbõl vagy talpon volt. -A 0.3b óta ez megváltozott és elérhetõ, ha jármûben van vagy talpon van. Példascript
Amúgy nagyon nagy szórakozás ez a játék ami a példascript én is teszteltem ![]() 926
Függvények / SetPlayerCameraLookAt« Dátum: 2013. július 10. - 19:43:17 »
SetPlayerCameraLookAt
Ismertetõ Ezzel a függvénnyel állítjuk be azt, hogy merre nézzen a játékos kamerája. Ezt SetPlayerCameraPos-al kell kombinálni. Paraméterek 0.3e és a 0.3e után lévõ verziókra (playerid,Float:x,Float:y,Float:z,cut = CAMERA_CUT) playerid - A játékos azonosítója (ID-je) akinek beállítjuk, hogy a kamerája merre nézzen. Float:x - A a kamera x koordinátája Float:y - A kamera y koordinátája Float:z - A kamera z koordinátája cut - A kamera váltási stílusa 0.3d és annál régebbi verziók paramétere (playerid,Float:x,Float:y,Float:z) playerid - A játékos azonosítója (ID-je) akinek beállítjuk, hogy a kamerája merre nézzen. Float:x - A a kamera x koordinátája Float:y - A kamera y koordinátája Float:z - A kamera z koordinátája Visszatérési értékük (Mindkettõnek) Nincs speciális visszatérési értéke egyiknek sem! !Megjegyzés -A fent lévõ paraméterek 0.3d és a régebbi verzióra vonatkozik, ha 0.3d-tõl fejlettebb verzió akkor figyelmen kívül kell hagyni és az újat kell alkalmazni. Példascript
927
Függvények / SetCameraBehindPlayer« Dátum: 2013. július 10. - 19:31:57 »
SetCameraBehindPlayer
Ismertetõ Ennek a függvénynek a segítségével újból visszaállítjuk a kamera állását a játékos háta mögé, ha használtuk a SetPlayerCameraPos-t. Paraméterei (playerid) playerid - Annak a játékosnak azonosítója (ID-je) akinek visszaállítjuk a kamerát Visszatérési érték Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke! Példascript SetCameraBehindPlayer(playerid); 928
Függvények / SetPlayerCameraPos« Dátum: 2013. július 10. - 19:27:16 »
SetPlayerCameraPos
Ismertetõ Ezzel a függvénnyel beállíthatod egy megadott játékos kamera pozícióját. Paraméterei (playerid,Float:x,Float:y,Float:z) playerid - A játékos azonosítója (ID-je) Float:x - A kamera X koordinátája Float:y - A kamera Y koordinátája Float:z - A kamera Z koordinátája Visszatérési érték Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke. !Megjegyzés -Használd a SetCameraBehindPlayert hogy reseteld a kamerát. Példascript SetPlayerCameraPos(playerid, 652.23, 457.21, 10.84); 929
Függvények / GetPlayerCameraMode« Dátum: 2013. július 10. - 19:14:51 »
GetPlayerCameraMode
Ismertetõ Ez a függvény visszatér a San Andreasban lévõ kamera módokkal amelyet egy meghatározott játékos használ. A kamera módok hasznosak lehetnek amikor a játékos céloz és amikor az utas drivebyozik. Paraméter (playerid) playerid - Annak a játékosnak az azonosítója amelyiknek lekérdezzük a kamera módját Visszatérési érték A visszatérési érték az adott játékos kamera módja integer típusban. ( Ha a játékos nincs csatlakozva az érték -1 lesz) !Megjegyzés - Ez a függvény a SA:MP 0.3c R3-as verziójakor került be így a korábbiakban nem megy. Példascript
930
Függvények / GetPlayerCameraPos« Dátum: 2013. július 10. - 18:40:56 »
GetPlayerCameraPos
Ismertetõ Ennek a függvénynek a segítségével lekérdezhetjük hol van a játékos kamerája. Paraméterek (playerid, Float:x, Float:y, Float:z) playerid - A játékos azonosítója (ID-je)akinek le akarod kérdezni a kamera pozicióját. Float:x - A Float:X-el tároljuk el a kamera akkori X koordinátáját Float:y - A Float:Y-al tároljuk el a kamera Y koordinátáját Float:z - A Float:Z-el tároljuk el a kamera Z koordinátáját Visszatérési érték Ennek a függvénynek nincsen speciális visszatérési értéke! !Megjegyzés -Ez a függgvény a 0.3a verziótól lett hozzáadva így a korábbiakban nem megy. -A játékos kamerájának a poziciója csak egyszer frissítõdik egy másodperc alatt, kivéve célzáskor. Javasolt, hogy állíts be egy Timert amely 1 másodpercenként frissül ha érdekel a játékos folyamatos cselekvése. Példascript
|