Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - SnooP

Oldalak: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 101
916
Függvények / GetPlayerSurfingObjectID
« Dátum: 2013. július 10. - 23:38:06 »
GetPlayerSurfingObjectID
Ismertetõ
Ez a függvény arra szolgál, hogy lekérdezi, hogy melyik objecten szörföl a játékos (Ne úgy képzeljük el, mint az igazi életben, hanem ha mozog az object és te rajta vagy)
Paraméterek
 
(playerid)

 
playerid - Az objecten szörfölõ játékos azonosítója (ID-je)
Visszatérési érték
Annak az objectnek az ID-ja amelyiken a játékos szörföl és mozog. Ha az object nem mozog INVAILD_OBJECT_ID lesz a visszatérés.
! Megjegyzés
- Ez a függvény a SA:MP 0.3c R3-as verziója óta van jelen, így a korábbi verziókon nem fog mûködni.
Példascript
 

public OnPlayerText(playerid, text[]) {
if(strcmp(text, \"objectsurfing\", true) == 0) { // Ha beírja ezt a játékos \"objectsurfing\" és helyes akkor
new
    szMessage[30]; // Létrehozz egy 30 cellás karakterláncot
format(szMessage, sizeof(szMessage), \"Te a #%d objecten szörfölsz!\", GetPlayerSurfingObjectID(playerid)); // Megformázza az üzenetet a függvény értékét belerakva
SendClientMessage(playerid, 0xA9C4E4FF, szMessage); // Elküldi az üzenetet
}
return 0;
}

 


917
Függvények / GetNetworkStats
« Dátum: 2013. július 10. - 23:22:31 »
GetNetworkStats
Gondoltam, ha már a GetPlayerNetworkStats megvan legyen itt a párja is.
Ismertetõ
Lekérdezi a szerver internet státuszát.
Paraméterek
 
(retstr[], retstr_size)

 
retstr[] - Az a változó ahova az internet státusz mentõdik
setstr_size - Az adatmentõ változó hossza
!Megjegyzés
- Ez a függvény a SA:MP 0.3c R4-es verziójához lett hozzáadva így a korábbi verziókon nem megy.
Példascript
 

public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{   
    if(!strcmp(cmdtext, \"/netstats\")) // Ha a /netstats parancs igaz
    {
        new stats[400+1]; // Létrehozunk egy nagyon nagy méretü stringet (Amit nem értek miért, hisz az ilyet legalább 6 soros dialogoknál alkalmazzák)
        GetNetworkStats(stats, sizeof(stats)); // Lekérdezzük az internet státuszát
        ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"A szerver internet státusza:\", stats, \"Bezár\", \"\"); // Megmutatjuk egy dialogban, a szöveget a stats helyettesíti amiben ugye mentettük a network adatokat
    }
    return 1;
}

 


918
Függvények / GetPlayerNetworkStats
« Dátum: 2013. július 10. - 23:17:29 »
GetPlayerNetworkStats
Ismertetõ
Ez a függvény lekérdezi a játékos internet státuszát és elmenti azt egy stringbe.
Paraméterei
 
(playerid, retstr[], retstr_size)

 
playerid - Annak a játékosnak az ID-je akinek lekérdezzük az internet státuszát
retstr[] - Az a változó ahova az internet státusz mentõdik
setstr_size - Az adatmentõ változó hossza
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.
!Megjegyzés
-Ez a függvény csak a SA:MP 0.3c R4 verziója óta megy. A korábbi verziókban nem mûködik.
-JernejL szerint (SA:MP Beta teszter) a GetPlayerNetworkStats nem mindig adja vissza a pontos internet státuszt, ha a függvény  OnPlayerDisconnect-nél van használva.  OnPlayerDisconnect alatt is csak akkor pontosak, ha az illetõ idõtúllépést követ el vagy kickelik ilyenkor az adat pontos, normál kilépéskor viszont nem.
PéldaScript
 

public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{   
    if(!strcmp(cmdtext, \"/mynetstats\"))  // Ha a parancs igaz
    {
        new stats[400+1]; // Létrehozunk egy nagyon nagy méretü stringet (Amit nem értek miért, hisz az ilyet legalább 6 soros dialogoknál alkalmazzák)
        GetPlayerNetworkStats(playerid, stats, sizeof(stats)); // Lekérdezzük az internet státuszát
        ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Internet státuszod\", stats, \"OK\", \"\"); // Megmutatjuk egy dialogban, a szöveget a stats helyettesíti amiben ugye mentettük a network adatokat
    }
    return 1;
}

 


919
Függvények / SetPlayerFightingStyle
« Dátum: 2013. július 10. - 22:59:37 »
SetPlayerFightingStyle
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével beállítjuk egy játékosnak a harcstílusát. Az irányítás ugyan úgy mûködik mint a singleplayerben és azok a harcstílusok vannak amit a SinglePlayerben is meg lehet tanulni.
Paraméterek
 
(playerid, style)

 
playerid - A játékos azonosítója (ID-je) akinek beállítjuk a harcstílust
style - A harcstílus fajtája. A harcstílusokért kattints ide!
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.
!Megjegyzések
-Ez a függvény a SA:MP 0.3a-nál korábbi verziókon nem mûködik.
-Ez nem befolyásolja a normál támadás erejét, ezek speciális ütések (Célzás + A másodlagos ütés (F))
Példascipt
 

if (strcmp(cmdtext, \"/box\", true) == 0) // Ha a box parancs igaz
{
    SetPlayerFightingStyle (playerid, FIGHT_STYLE_BOXING); // Beállítjuk a harcstílusát boxolóra
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"A te harcstílusod mostmár boxoló lett!\"); // Küldünk neki egy üzenetet.
    return 1;
}

 


920
Függvények / GetPlayerFightingStyle
« Dátum: 2013. július 10. - 22:49:42 »
GetPlayerFightingStyle
Ismertetõ
Lekérdezi, hogy az adott játékosnak milyen harcstílusa van. A harcstílus fajtákért kattints ide
Paraméterek
 
(playerid)

 
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója (ID-je) akinek lekérdezzük a harcstílusát.
Visszatérési érték
Visszatér a játékos harcstílusával.
!Megjegyzés
-Ez a függvény a SA:MP 0.3a-ban lett hozzáadva így nem megy a korábbi verziókban.
Példascript
 

if(GetPlayerFightingStyle(playerid) == FIGHT_STYLE_NORMAL) // Ha a lekérdezett harcstílus értéke megegyezik a FIGHT_STYLE_NORMAL-al
{
    SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA,\"Te normál harcstílust tudod\"); // Kiírunk neki egy üzenetet!
}

 


921
Függvények / GetPlayerDistanceFromPoint
« Dátum: 2013. július 10. - 22:43:42 »
GetPlayerDistanceFromPoint
Ismertetõ
Ez a függvény kiszámolja egy játékos egy egy mapon lévõ közti távolságot.
Paraméterek
 
(playerid, Float:X, Float:Y, Float:Z)

 
playerid - A játékos azonosítója (ID-je)
Float:X - X koordináta a mappon
Float:Y - Y koordináta a mappon
Float:Z - Z koordináta a mappon
Visszatérési érték
A függvény visszatérési értéke egyenlõ a távolsággal float-ban.
!Megjegyzés
-Ez a függvény a SA:MP 0.3c R3-as verziójában lett hozzáadva így a korábbi verziókban nem mûködik.
Példascript
 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/tavolasg\", true) == 0) // Ha a parancs igaz
    {
        new
        Float: fDistance = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, 237.9, 115.6, 1010.2), // A létrehoztt fDistance változó értéke egyenlõ a lekért távolság értékével
        szMessage[44]; // Létrehozunk egy stringet
        format(szMessage, sizeof(szMessage), \"Te %0.2f méterre vagy a kitûzött célponttól.\", fDistance); // Megformázzuk a stringet és belerakjuk az fDistance értékét is.
        SendClientMessage(playerid, 0xA9C4E4FF, szMessage); // Elküldjük a játékosnak az adatot
        return 1;
    }
    return 0;
}

 


922
Függvények / GetPlayerFacingAngle
« Dátum: 2013. július 10. - 20:27:47 »
GetPlayerFacingAngle
Ismertetõ
Ez a függvény arra szolgál, hogy lekérdezi a játékos merre néz (merre van az arca) és visszatér a nézési szöggel.
Paraméterek
 
(playerid,Float:Angle)

 
playerid - A játékos azonosítója (ID-je)
Float:Angle - A nézési szög
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.
Példascript
 

new Float:Angle, string[26]; // Létrehozzuk a nézési szög változóját és egy string változóját
GetPlayerFacingAngle(playerid, Angle); // Lekérdezzük a nézési szöget és átadjuk az értékét a nézési szögnek az Angle változóba
format(string, sizeof(string), \"A te nézési szöged: %0.2f\", Angle); // Megformázzuk a string változót és belerakjuk a nézési szög értékét
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, string); // Elküldjük a megformázott üzenetet a játékosnak

 


923
Függvények / SetPlayerFacingAngle
« Dátum: 2013. július 10. - 20:22:12 »
SetPlayerFacingAngle
Ismertetõ
Beállítja azt, hogy egy adott karakter feje merre nézzen.
Paraméterei
 
(playerid, Float:ang)

 
playerid - A játékos azonosítója (ID-je)
Float:ang - Az a szög amerre nézzen
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.
!Megjegyzés
-A szögek meg vannak fordítva a GTA:SA-ban ezért 90 fok a valós világban kelet lenne, de itt a 90 fok nyugaton van. Észak és Dél ugyan úgy 0/360 és és 180.
Példascript
 
SetPlayerFacingAngle( playerid, 0 ); // Most északra néz a játékos arca

 
Koordináták és szögei a megértéséhez
 

        észak (0)
           |
(90) nyugat-   -kelet (270)
           |
        dél (180)

 


924
Függvények / SetPlayerCameraLookAt
« Dátum: 2013. július 10. - 20:06:43 »
Köszönöm, hogy szóltál nem tudom hol járt az eszem :D

925
Függvények / GetPlayerCameraFrontVector
« Dátum: 2013. július 10. - 20:05:14 »
GetPlayerCameraFrontVector
Ismertetõ
Ez a függvény visszatér a játékos aktuális célzásának pozíciójával a 3D Térben. A koordináták viszonyulnak a kamera pozíciójához (lásd:  GetPlayerCameraPos.) Megjegyzem ilyenekbõl és még pár függvénybõl nagyon jó headshot és hasonló rendszert lehet írni.
Paraméterei
 
(playerid, &Float:x, &Float:y, &Float:z)

 
playerid - A játékos azonosítója (ID-je) akinek lekérdezzük a célzásának elhelyezését.
Float: x - Az x koordináta
Float:y - Az y koordináta
Float:z - A z koordináta
!Megjegyzések
-Ez a függvény a SA:MP 0.3a verziójához lett hozzáadva így az annál korábbiakon nem megy.
-Régen a 0.3a-ban a játékos kamera vektorja akkor volt elérhetõ, ha a játékos kint volt a jármûvekbõl vagy talpon volt.
-A 0.3b óta ez megváltozott és elérhetõ, ha jármûben van vagy talpon van.
Példascript
 

// Egyszerû parancs arra, hogyan manipuláljuk ezt a vektort
// a GetPlayerCameraPos paramétereivel. Ez a parancs létre fog hozni egy
// egy hydra rakétát ahova a játékos néz.
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (!strcmp(cmdtext, \"/test camera vector\")) // Ha a parancs igaz
{
new
   Float:fPX, Float:fPY, Float:fPZ,
   Float:fVX, Float:fVY, Float:fVZ,
   Float:object_x, Float:object_y, Float:object_z;
// Javítsd ki azt a skálát amelyet szeretnél. A nagyobb skála növeli a rakéta és a kamera közti távolságot.
// A negatív vektor megcseréli az irányt és fordítva fog történni a robbanás.
const
   Float:fScale = 5.0;
GetPlayerCameraPos(playerid, fPX, fPY, fPZ);
GetPlayerCameraFrontVector(playerid, fVX, fVY, fVZ);
object_x = fPX + floatmul(fVX, fScale);
object_y = fPY + floatmul(fVY, fScale);
object_z = fPZ + floatmul(fVZ, fScale);
CreateObject(345, object_x, object_y, object_z, 0.0, 0.0, 0.0);
return 1;
}
return 0;
}

 
Amúgy nagyon nagy szórakozás ez a játék ami a példascript én is teszteltem :D
 

926
Függvények / SetPlayerCameraLookAt
« Dátum: 2013. július 10. - 19:43:17 »
SetPlayerCameraLookAt
Ismertetõ
Ezzel a függvénnyel állítjuk be azt, hogy merre nézzen a játékos kamerája. Ezt SetPlayerCameraPos-al kell kombinálni.
Paraméterek 0.3e és a 0.3e után lévõ verziókra
 
(playerid,Float:x,Float:y,Float:z,cut = CAMERA_CUT)

 
playerid - A játékos azonosítója (ID-je) akinek beállítjuk, hogy a kamerája merre nézzen.
Float:x - A a kamera x koordinátája
Float:y - A kamera y koordinátája
Float:z - A kamera z koordinátája
cut - A kamera váltási stílusa


0.3d és annál régebbi verziók paramétere
 
(playerid,Float:x,Float:y,Float:z)

 
playerid - A játékos azonosítója (ID-je) akinek beállítjuk, hogy a kamerája merre nézzen.
Float:x - A a kamera x koordinátája
Float:y - A kamera y koordinátája
Float:z - A kamera z koordinátája
Visszatérési értékük (Mindkettõnek)
Nincs speciális visszatérési értéke egyiknek sem!
!Megjegyzés
-A fent lévõ paraméterek 0.3d és a régebbi verzióra vonatkozik, ha 0.3d-tõl fejlettebb verzió akkor figyelmen kívül kell hagyni és az újat kell alkalmazni.
Példascript
 

SetPlayerCameraPos(playerid, 320.0, 50.0, 170.0);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 324.34, 54.122, 173.35);

 


927
Függvények / SetCameraBehindPlayer
« Dátum: 2013. július 10. - 19:31:57 »
SetCameraBehindPlayer
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével újból visszaállítjuk a kamera állását a játékos háta mögé, ha használtuk a SetPlayerCameraPos-t.
Paraméterei
 
(playerid)

 
playerid - Annak a játékosnak azonosítója (ID-je) akinek visszaállítjuk a kamerát
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke!
Példascript
 
SetCameraBehindPlayer(playerid);

 


928
Függvények / SetPlayerCameraPos
« Dátum: 2013. július 10. - 19:27:16 »
SetPlayerCameraPos
Ismertetõ
Ezzel a függvénnyel beállíthatod egy megadott játékos kamera pozícióját.
Paraméterei
 
(playerid,Float:x,Float:y,Float:z)

 
playerid - A játékos azonosítója (ID-je)
Float:x - A kamera X koordinátája
Float:y - A kamera Y koordinátája
Float:z - A kamera Z koordinátája
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.
!Megjegyzés
-Használd a SetCameraBehindPlayert hogy reseteld a kamerát.
Példascript
 
SetPlayerCameraPos(playerid, 652.23, 457.21, 10.84);

 


929
Függvények / GetPlayerCameraMode
« Dátum: 2013. július 10. - 19:14:51 »
GetPlayerCameraMode
Ismertetõ
Ez a függvény visszatér a San Andreasban lévõ kamera módokkal amelyet egy meghatározott játékos használ. A kamera módok hasznosak lehetnek amikor a játékos céloz és amikor az utas drivebyozik.
Paraméter
 
(playerid)

 
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója amelyiknek lekérdezzük a kamera módját
Visszatérési érték
A visszatérési érték az adott játékos kamera módja integer típusban. ( Ha a játékos nincs csatlakozva az érték -1 lesz)
!Megjegyzés
- Ez a függvény a SA:MP 0.3c R3-as verziójakor került be így a korábbiakban nem megy.
Példascript
 

public OnPlayerText(playerid, text[])
{
    if(strcmp(text, \"/cameramode\", true) == 0) // Ha a parancs igaz
    {
        new szMessage[22]; // Létrehozunk egy változót
        format(szMessage, sizeof(szMessage), \"A te kamera módod: %d\", GetPlayerCameraMode(playerid)); // Megformázzuk az üzenetet a kamera mód értékével egybefoglalva
        SendClientMessage(playerid, 0xA9C4E4FF, szMessage); // Elküldjük a játékosnak
    }
    return 0;
}

 


930
Függvények / GetPlayerCameraPos
« Dátum: 2013. július 10. - 18:40:56 »
GetPlayerCameraPos
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével lekérdezhetjük hol van a játékos kamerája.
Paraméterek
 
(playerid, Float:x, Float:y, Float:z)

 
playerid - A játékos azonosítója (ID-je)akinek le akarod kérdezni a kamera pozicióját.
Float:x -  A Float:X-el tároljuk el a kamera akkori X koordinátáját
Float:y -  A Float:Y-al tároljuk el a kamera Y koordinátáját
Float:z -  A Float:Z-el tároljuk el a kamera Z koordinátáját
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincsen speciális visszatérési értéke!
!Megjegyzés
-Ez a függgvény a 0.3a verziótól lett hozzáadva így a korábbiakban nem megy.
-A játékos kamerájának a poziciója csak egyszer frissítõdik egy másodperc alatt, kivéve célzáskor. Javasolt, hogy állíts be egy Timert amely 1 másodpercenként frissül ha érdekel a játékos folyamatos cselekvése.
Példascript
 

public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
    new Float:x, Float:y, Float:z; // Létrehozzuk az x, y, z float változót
    GetPlayerCameraPos(playerid, x, y, z); // lekérjük a játékos kamera pozicióját
    printf(\"A játékosnak ezek a kamera pozíciói : %f,%f,%f.\", x, y, z); // Az X, Y, Z értékét behelyettesítjük
    // You could write this to a userfile.
    return 1;
}

 


Oldalak: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 101
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal