Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - tudvari

Oldalak: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 85
916
Segítségkérés / A játékos nincs a pozíciónál |változó - csoportok
« Dátum: 2012. március 11. - 19:06:01 »
Sziasztok,
van ez az if-es rész:
[pawn]if (IsPlayerInRangeOfPoint(id,8,264.1937,77.7307,1002.6830))[/pawn]
Ami azt jelenti,hogy ha a célszemély (akit a parancsnál beírt) a pont közelében van.
De valamiért nem jó,mert ott van a játékos,de mégis azt írja ki,hogy nincs a közelében. Miért?
Másik:
Van a változó: uzemanyag
és szeretném hogy a változó értéke attól függjön,hogy milyen csoportban van a jármû típusa.
Ez alatt ezt értem: Pizzás robogónak 15 legyen az értéke,Sentinelnek 60,Kamionnak 200.
Köszönöm elõre is a segítõkész emberek válaszait :D 

917
Segítségkérés / Timer Probléma
« Dátum: 2012. március 09. - 18:56:49 »
Nem nem ezekre.De ugyan így enummal kell megoldani.
Konkrét példát mondok:
60 Literes jármûvek: Sentinel,Bullet
40 literes: robogó
200 literes: Tanker
stb

918
Segítségkérés / Timer Probléma
« Dátum: 2012. március 09. - 16:13:51 »
Még mindig nem jó,de közben új kérdésem támadt.
Hogy lehetne azt megcsinálni,hogy van egy változó ami minden jármûnek van,de a változó értéke attól függ hogy melyik csoportba van.
Ez alatt azt értem,hogy a jármû típusok be vannak csoportosítva és pl.:
A csoportban van a és b jármû aminél x = 100
B csoportban van c és b jármû aminél x = 172
Remélem érthetõ voltam :D

919
Segítségkérés / Timer Probléma
« Dátum: 2012. március 09. - 13:14:14 »
Köszi,most már jó,csak 1 a baj,a tulaj hosszúsága MAX_PLAYER_NAME,mégis csak az elsõ karaktert érzékeli.

920
Segítségkérés / Timer Probléma
« Dátum: 2012. március 09. - 12:16:43 »
Köszönöm szépen a segítséget. +1
Ui.:
Most meg azért nem megy,mert nem tölti be a kocsi információt az ini-bõl,ahol jó adatok vannak megadva.
[pawn]
new vehicleid;
new betoltes[ 64 ];
    for( new x = 1; x < 100; ++x )
{
   format( betoltes, sizeof betoltes, \"/Adatbazis/Jarmuvek/%d.ini\", x );
   AddStaticVehicle(dini_Int(betoltes,\"Model\"),dini_Float(betoltes,\"X\"),dini_Float(betoltes,\"Y\"),dini_Float(betoltes,\"Z\"),dini_Float(betoltes,\"Forgatás\"),dini_Int(betoltes,\"Szín1\"),dini_Int(betoltes,\"Szín2\"));
   JarmuInfo[vehicleid][szin1] = dini_Int(betoltes,\"Szín1\");
   JarmuInfo[vehicleid][szin2] = dini_Int(betoltes,\"Szín2\");
   JarmuInfo[vehicleid][Eladva] = dini_Int(betoltes,\"Eladva\");
   JarmuInfo[vehicleid][iD] = dini_Int(betoltes,\"ID\");
   format(JarmuInfo[vehicleid][Tulaj], MAX_PLAYER_NAME, \"%s\", dini_Get(betoltes, \"Tulaj\"));
}
[/pawn]

921
Segítségkérés / Timer Probléma
« Dátum: 2012. március 09. - 11:52:44 »
Van a motor parancsom,sikerült elintéznem,hogy végig fusson a parancs,el is éri a timeres részt,csak maga a timer nem megy valamiért.
[pawn]CMD:motor(playerid,vehicleid)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Csatlakozva van\");
      if(Belepve[playerid] != 0)
      {
          new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
          SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Be van lépve\");
          if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
          {
              SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Jármûben van\");
              if(JarmuInfo[kocsi][Motor] == 0)
              {
                  SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Motor = 0\");
                     
                        if(JarmuInfo[kocsi][Tulaj] != 0)
               {
                   SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Tulaja nem egyenlõ 0\");
                   if(JatekosInfo[playerid][Jarmu] != kocsi)
                   {
                       SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"player kocsija nem egyenlõ kocsi id-vel\");
                       SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nincs kulcsod a jármûhöz! (/ellop)\");
                  }
                  else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Ez a te kocsid /motor\");
               }
               else
               {
                   SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"tulaj = 0\");
                   SetTimerEx(\"JarmuInditas\", 4000, false,\"dd\",kocsi,playerid);
                  
               }
            }
            else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"A motor már be van indítva!\");
         }
                else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nem vagy jármûben!\");
      }
            else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Be kell jelentkezned!\");
   }
return 1;
}[/pawn]
[pawn]
public JarmuInditas(playerid,kocsi)
{
kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
    SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Timer elérve\");
TogglePlayerControllable(playerid,1);
    JarmuInfo[kocsi][Motor] = 1;
GetVehicleParamsEx(kocsi,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
SetVehicleParamsEx(kocsi,1,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
SendClientMessage(playerid, SIKERES, \"Sikeresen beindítottad a jármû motorját.\");
ProxDetector(20.0, playerid, \"Valaki beindította egy jármû motorját!\", LILA, LILA, LILA, LILA, LILA);
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
new string[256];
format(string,sizeof(string),\"%s beindított egy jármûvet.\",nev);
printf(string);
}
[/pawn]
A SetTimerEx funkcióval van a baj valószínûleg,de nem tudom,hogy mi,és a másik témám már közel van a 2. oldalhoz,ezért nyitottam új témát.

922
Segítségkérés / Checkpoint
« Dátum: 2012. március 08. - 15:53:34 »
SetPlayerInterior
vagy ha egy konkrét interiorba,akkor megnézed a koordinátáját,és az interior id-jét.
SetPlayerPos(playerid,x,y,z);
SetPlayerInterior(playerid,interiorid);

923
Segítségkérés / Motor beindítása
« Dátum: 2012. március 08. - 13:52:02 »
Nem jó,pedig átírtam amit mondtatok.Szerintem vmit elcsesztem :D
szerintem el sem jut ahhoz a részig ahol elindítani a timert,mert nem fagyasztja le a játékost.
Elmagyaráznátok mégegyszer?

924
Segítségkérés / Motor beindítása
« Dátum: 2012. március 08. - 12:46:41 »
Sziasztok,írtam egy motor rendszer szerûséget,de valamiért nem mûködik a beindítás rész.Amikor beírom egy jármûben a parancsot nem ír ki semmit.
[pawn]
CMD:ellop(playerid,vehicleid)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
      if(Belepve[playerid] != 0)
      {
          if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
          {
              if(JarmuInfo[vehicleid][Motor] == 0)
              {
                  if(JatekosInfo[playerid][Jarmulopas] == 10)
                  {
                  TogglePlayerControllable(playerid,0);
                       SetTimer(\"JarmuInditas\", 15000, false);
                       SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elkezdted összekötni a drótokat!\");
                        GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
                  new string[256];
                  format(string,sizeof(string),\"%s elkezdett ellopni egy jármûvet.\",nev);
                  printf(string);
                       ProxDetector(20.0, playerid, \"Valaki matat egy kocsiban...\", LILA, LILA, LILA, LILA, LILA);
               }
               else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Még nem olvastad ki az errõl szoló könyvet!\");
            }
            else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"A motor már be van indítva!\");
         }
                else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nem vagy jármûben!\");
      }
            else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Be kell jelentkezned!\");
   }
return 1;
}
public JarmuInditas(playerid,vehicleid)
{
TogglePlayerControllable(playerid,1);
    JarmuInfo[vehicleid][Motor] = 1;
GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
SetVehicleParamsEx(vehicleid,1,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
SendClientMessage(playerid, SIKERES, \"Sikeresen beindítottad a jármû motorját.\");
ProxDetector(20.0, playerid, \"Valaki beindította egy jármû motorját!\", LILA, LILA, LILA, LILA, LILA);
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
new string[256];
format(string,sizeof(string),\"%s beindított egy jármûvet.\",nev);
printf(string);
}
CMD:motor(playerid,vehicleid)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
      if(Belepve[playerid] != 0)
      {
          if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
          {
              if(JarmuInfo[vehicleid][Motor] == 0)
              {
                        if (JatekosInfo[playerid][Jarmu] != vehicleid)
               {
                   new file[256];
                       format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/Jarmuvek/%d.ini\", vehicleid);
                       if(fexist(file))
                  {
                          SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nincs kulcsod a jármûhöz! (/ellop)\");
                  }
                  else
                  {
                      SetTimer(\"JarmuInditas\", 4000, false);
                      SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elkezdted beindítani a motort!\");
                  }
               }
               else
               {
                   SetTimer(\"JarmuInditas\", 4000, false);
                   SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elkezdted beindítani a motort!\");
               }
            }
            else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"A motor már be van indítva!\");
         }
                else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nem vagy jármûben!\");
      }
            else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Be kell jelentkezned!\");
   }
return 1;
}
[/pawn]

925
Segítségkérés / Automatikus Mentés
« Dátum: 2012. március 07. - 07:20:00 »
Ha bekövetkezik egy váratlan DC,csak egy nagyon kicsi elhanyagolható adat vesztés fog bekövetkezni.
Mire gondoltál,hogy biztosítsam be az adatokat? mert az OnPlayerDisconnect nem elég.
Ui.: kiszedtem a timereket,nem azokkal a probléma
Senki sem tudja mi lehet a baj?
Azt vettem észre,hogy már akkor lekoppintja az elsõ regisztrált ember adatait ha regisztrál az ember.
Szóval regisztrál az ember és már egybõl átírja a fájlban az adatait az elsõ regisztrált emberére.A pozíciónál nem vettem észre ilyesmit,lehet hogy csak a JátszottIdõnél.
Itt vannak,a szerintem kapcsolódó sorok.
LINK

926
Segítségkérés / Automatikus Mentés
« Dátum: 2012. március 06. - 19:11:00 »
Ja félreértettél,ez egy timer,nem egy funkció.HA belép valaki 20 mp-nként elmenti az adatait.

927
Segítségkérés / Automatikus Mentés
« Dátum: 2012. március 06. - 18:56:09 »
Így nem ír ki errort,de nem jó
[pawn]
public AutomatikusMentes(playerid)
{
if(Belepve[playerid] == 1)
{
new file[128];
    new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
    GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/Karakterek/%s.ini\", nev);
dini_IntSet(file,\"Pénz\", GetPlayerMoney(playerid));
    dini_IntSet(file,\"Pont\", GetPlayerScore(playerid));
     dini_IntSet(file,\"Munka\", JatekosInfo[playerid][Munka]);
      dini_IntSet(file,\"Halálok Száma\", JatekosInfo[playerid][Halal]);
    dini_IntSet(file,\"Ölések Száma\", JatekosInfo[playerid][Oles]);
    dini_IntSet(file,\"Munka\", JatekosInfo[playerid][Munka]);
    dini_IntSet(file,\"Skin\", JatekosInfo[playerid][skin]);
    /*dini_IntSet(file,\"Kezdõ Skin megtörtént\", JatekosInfo[playerid][KezdoSkin]);
    dini_IntSet(file,\"Kezdõ Spawn megtörtént\", JatekosInfo[playerid][KezdoSpawn]);*/
      dini_FloatSet(file,\"X\", x);
      dini_FloatSet(file,\"Y\", y);
      dini_FloatSet(file,\"Z\", z);
      dini_IntSet(file,\"Tapasztalat Pont\", JatekosInfo[playerid][XP]);
      dini_IntSet(file,\"Szint\", JatekosInfo[playerid][szint]);
      dini_IntSet(file,\"Leader\", JatekosInfo[playerid][Leader]);
      dini_IntSet(file,\"Frakció\", JatekosInfo[playerid][Frakcio]);
      dini_IntSet(file,\"Rang\", JatekosInfo[playerid][Rang]);
      dini_IntSet(file,\"Kor\", JatekosInfo[playerid][Kor]);
      dini_IntSet(file,\"Nem\", JatekosInfo[playerid][Nem]);
      dini_IntSet(file,\"Bannolva\", JatekosInfo[playerid][bann]);
      dini_IntSet(file,\"Admin Szint\", JatekosInfo[playerid][Admin]);
      dini_IntSet(file,\"Bankszámla\", JatekosInfo[playerid][bank]);
      dini_IntSet(file,\"Börtön\", JatekosInfo[playerid][borton]);
      dini_IntSet(file,\"Admin Börtön\", JatekosInfo[playerid][AdminBorton]);
      dini_IntSet(file,\"Telefon\", JatekosInfo[playerid][Telefon]);
      dini_IntSet(file,\"Telefon Egyenleg\", JatekosInfo[playerid][TelefonEgyenleg]);
      dini_IntSet(file,\"Játszott Idõ\", JatekosInfo[playerid][JatszottIdo]);
      dini_IntSet(file,\"Fizetés\", JatekosInfo[playerid][Fizetes]);
      dini_IntSet(file,\"Indok\", JatekosInfo[playerid][indok]);
      dini_IntSet(file,\"Térkép\", JatekosInfo[playerid][Terkep]);
      dini_IntSet(file,\"Okos Telefon\", JatekosInfo[playerid][OkosTelefon]);
      dini_IntSet(file,\"Lottó\", JatekosInfo[playerid][Lotto]);
      dini_IntSet(file,\"Kötél\", JatekosInfo[playerid][Kotel]);
      dini_IntSet(file,\"Interior\", JatekosInfo[playerid][interior]);
      dini_IntSet(file,\"Kezdõ Spawn\", JatekosInfo[playerid][KezdoSpawn]);
      dini_IntSet(file,\"Jármû\", JatekosInfo[playerid][Jarmu]);
      dini_IntSet(file,\"Fizetés Idõ\", JatekosInfo[playerid][FizetesIdo]);
      dini_IntSet(file,\"Megbilincselve\", JatekosInfo[playerid][Megbilincselve]);
      dini_IntSet(file,\"Kaja\", JatekosInfo[playerid][Kaja]);
      dini_IntSet(file,\"Telefonkönyv\", JatekosInfo[playerid][Telefonkonyv]);
      }
}[/pawn]
így errort ír ki
[pawn]public AutomatikusMentes(playerid);[/pawn]

928
Segítségkérés / Automatikus Mentés
« Dátum: 2012. március 06. - 12:40:16 »
Sziasztok,bemásolom az automatikus mentés scriptjét,mert szerintem rosszul definiáltam a playerid-t ezért tölti be minden egyes játékos az elsõ regisztráló adatait,és írja felül.
[pawn]
public AutomatikusMentes()
{
    new playerid;
if(Belepve[playerid] == 1)
{
new file[128];
    new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
    GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/Karakterek/%s.ini\", nev);
dini_IntSet(file,\"Pénz\", GetPlayerMoney(playerid));
    dini_IntSet(file,\"Pont\", GetPlayerScore(playerid));
     dini_IntSet(file,\"Munka\", JatekosInfo[playerid][Munka]);
      dini_IntSet(file,\"Halálok Száma\", JatekosInfo[playerid][Halal]);
    dini_IntSet(file,\"Ölések Száma\", JatekosInfo[playerid][Oles]);
    dini_IntSet(file,\"Munka\", JatekosInfo[playerid][Munka]);
    dini_IntSet(file,\"Skin\", JatekosInfo[playerid][skin]);
    /*dini_IntSet(file,\"Kezdõ Skin megtörtént\", JatekosInfo[playerid][KezdoSkin]);
    dini_IntSet(file,\"Kezdõ Spawn megtörtént\", JatekosInfo[playerid][KezdoSpawn]);*/
      dini_FloatSet(file,\"X\", x);
      dini_FloatSet(file,\"Y\", y);
      dini_FloatSet(file,\"Z\", z);
      dini_IntSet(file,\"Tapasztalat Pont\", JatekosInfo[playerid][XP]);
      dini_IntSet(file,\"Szint\", JatekosInfo[playerid][szint]);
      dini_IntSet(file,\"Leader\", JatekosInfo[playerid][Leader]);
      dini_IntSet(file,\"Frakció\", JatekosInfo[playerid][Frakcio]);
      dini_IntSet(file,\"Rang\", JatekosInfo[playerid][Rang]);
      dini_IntSet(file,\"Kor\", JatekosInfo[playerid][Kor]);
      dini_IntSet(file,\"Nem\", JatekosInfo[playerid][Nem]);
      dini_IntSet(file,\"Bannolva\", JatekosInfo[playerid][bann]);
      dini_IntSet(file,\"Admin Szint\", JatekosInfo[playerid][Admin]);
      dini_IntSet(file,\"Bankszámla\", JatekosInfo[playerid][bank]);
      dini_IntSet(file,\"Börtön\", JatekosInfo[playerid][borton]);
      dini_IntSet(file,\"Admin Börtön\", JatekosInfo[playerid][AdminBorton]);
      dini_IntSet(file,\"Telefon\", JatekosInfo[playerid][Telefon]);
      dini_IntSet(file,\"Telefon Egyenleg\", JatekosInfo[playerid][TelefonEgyenleg]);
      dini_IntSet(file,\"Játszott Idõ\", JatekosInfo[playerid][JatszottIdo]);
      dini_IntSet(file,\"Fizetés\", JatekosInfo[playerid][Fizetes]);
      dini_IntSet(file,\"Indok\", JatekosInfo[playerid][indok]);
      dini_IntSet(file,\"Térkép\", JatekosInfo[playerid][Terkep]);
      dini_IntSet(file,\"Okos Telefon\", JatekosInfo[playerid][OkosTelefon]);
      dini_IntSet(file,\"Lottó\", JatekosInfo[playerid][Lotto]);
      dini_IntSet(file,\"Kötél\", JatekosInfo[playerid][Kotel]);
      dini_IntSet(file,\"Interior\", JatekosInfo[playerid][interior]);
      dini_IntSet(file,\"Kezdõ Spawn\", JatekosInfo[playerid][KezdoSpawn]);
      dini_IntSet(file,\"Jármû\", JatekosInfo[playerid][Jarmu]);
      dini_IntSet(file,\"Fizetés Idõ\", JatekosInfo[playerid][FizetesIdo]);
      dini_IntSet(file,\"Megbilincselve\", JatekosInfo[playerid][Megbilincselve]);
      dini_IntSet(file,\"Kaja\", JatekosInfo[playerid][Kaja]);
      dini_IntSet(file,\"Telefonkönyv\", JatekosInfo[playerid][Telefonkonyv]);
      }
}
[/pawn]

929
Segítségkérés / Regisztráció
« Dátum: 2012. február 29. - 15:32:25 »
[pawn]
if(dialogid == belepes)
{
   if(response)
   {
       new file[128];
       new string[128];
       //new nev[MAX_PLAYER_NAME];
      if(strlen(inputtext) == 0)
      {
          GetPlayerName(playerid, nev, sizeof nev);
          format(string, sizeof string, \"Bejelentkezés \\n\\nÜdv %s! \\nRegisztrálva vagy! \\n\\nÍrd be a jelszavadat!\", nev);
         ShowPlayerDialog(playerid, belepes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"Kilépés\");
         return 0;
      }
      GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
      format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/Karakterek/%s.ini\",nev);
      if(fexist(file))
      {
             if(strval(inputtext) != strval(dini_Get(file, \"Jelszó\")) )
         {
             SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Rossz jelszó!\");
             Kick(playerid);
              GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
              printf(\"%s bejelentkezése sikertelen volt.\", nev);
         }
         else
         {
            Belepve[playerid] = 1;
            ResetPlayerMoney(playerid);
            SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file,\"Szint\"));
            GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file,\"Pénz\"));
            JatekosInfo[playerid][Halal] = dini_Int(file,\"Halálok Száma\");
            JatekosInfo[playerid][Oles] = dini_Int(file,\"Ölések Száma\");
            JatekosInfo[playerid][Munka] = dini_Int(file,\"Munka\");
            JatekosInfo[playerid][skin] = dini_Int(file,\"Skin\");
            JatekosInfo[playerid][X] = dini_Int(file,\"X\");
            JatekosInfo[playerid][Y] = dini_Int(file,\"Y\");
            JatekosInfo[playerid][Z] = dini_Int(file,\"Z\");
            JatekosInfo[playerid][XP] = dini_Int(file,\"Tapasztalat Pont\");
            JatekosInfo[playerid][szint] = dini_Int(file,\"Szint\");
            JatekosInfo[playerid][Leader] = dini_Int(file,\"Leader\");
            JatekosInfo[playerid][Frakcio] = dini_Int(file,\"Frakció\");
            JatekosInfo[playerid][Rang] = dini_Int(file,\"Rang\");
            JatekosInfo[playerid][Kor] = dini_Int(file,\"Kor\");
            JatekosInfo[playerid][Nem] = dini_Int(file,\"Nem\");
            JatekosInfo[playerid][bann] = dini_Int(file,\"Bannolva\");
            JatekosInfo[playerid][Admin] = dini_Int(file,\"Admin Szint\");
            JatekosInfo[playerid][bank] = dini_Int(file,\"Bankszámla\");
            JatekosInfo[playerid][KezdoSpawn] = dini_Int(file,\"Kezdõ Spawn\");
            JatekosInfo[playerid][borton] = dini_Int(file,\"Börtön\");
            JatekosInfo[playerid][AdminBorton] = dini_Int(file,\"Admin Börtön\");
            JatekosInfo[playerid][Telefon] = dini_Int(file,\"Telefon\");
            JatekosInfo[playerid][TelefonEgyenleg] = dini_Int(file,\"Telefon Egyenleg\");
            JatekosInfo[playerid][JatszottIdo] = dini_Int(file,\"Játszott Idõ\");
            JatekosInfo[playerid][Fizetes] = dini_Int(file,\"Fizetés\");
            JatekosInfo[playerid][indok] = dini_Int(file,\"Indok\");
            JatekosInfo[playerid][Terkep] = dini_Int(file,\"Térkép\");
            JatekosInfo[playerid][OkosTelefon] = dini_Int(file,\"Okos Telefon\");
            JatekosInfo[playerid][Lotto] = dini_Int(file,\"Lottó\");
            JatekosInfo[playerid][Kotel] = dini_Int(file,\"Kötél\");
            JatekosInfo[playerid][interior] = dini_Int(file,\"Interior\");
            JatekosInfo[playerid][Jarmu] = dini_Int(file,\"Jármû\");
            JatekosInfo[playerid][FizetesIdo] = dini_Int(file,\"Fizetés Idõ\");
            JatekosInfo[playerid][Megbilincselve] = dini_Int(file,\"Megbilincselve\");
            JatekosInfo[playerid][Kaja] = dini_Int(file,\"Kaja\");
            JatekosInfo[playerid][Telefonkonyv] = dini_Int(file,\"Telefonkönyv\");
            SendClientMessage(playerid, SIKERES, \"Sikeresen bejelentkeztél!\");
            printf(\"%s bejelentkezett!\", nev);
            new jatszottido = JatekosInfo[playerid][JatszottIdo];
            TogglePlayerSpectating(playerid, 0);
             GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                new szint = JatekosInfo[playerid][szint];
            new string2[128];
            new string6[128];
            format(string2, sizeof string2,\"~y~ Név: ~w~%s  ~y~Szint: ~w~%d ~y~Játszott Idõ:~w~ %d perc\", nev, szint, jatszottido);
            TextDrawSetString(infovonal[playerid], string2);
            format(string6, sizeof string6,\"~y~ Kocsiban vagy\");
            TextDrawShowForPlayer(playerid, infovonal[playerid]);
            TextDrawSetString(muszerfal[playerid], string6);
            //
                new xp = JatekosInfo[playerid][XP];
                new bortonido = JatekosInfo[playerid][borton];
            new string3[128];
            new string4[128];
            new string5[128];
            new kovszint = JatekosInfo[playerid][szint]+1;
            new xpszukseges = kovszint*szintxp;
            format(string3, sizeof string3,\"~y~%d/%d\", xp, xpszukseges);
            TextDrawSetString(xpcsik[playerid], string3);
            format(string4, sizeof string4,\"~y~Börtön: %d p\", bortonido);
            TextDrawSetString(borton[playerid], string4);
            TextDrawShowForPlayer(playerid, xpcsik[playerid]);
            new ev,honap,nap;
            getdate(ev,honap,nap);
            format(string5, sizeof string5,\"~y~%d.%d.%d.\", ev, honap, nap);
            TextDrawSetString(datum, string5);
            TextDrawShowForAll(datum);
            TextDrawTextSize(datum, 483.0, 49.0);
             SetTimer(\"AutomatikusMentes\",5000,true);
             SetTimer(\"Frissites\",5000,true);
             SetTimer(\"Egyperc\",60000,true);
            if (JatekosInfo[playerid][borton] !=0 )
            {
                TextDrawShowForPlayer(playerid, borton[playerid]);
               
            }
            if (JatekosInfo[playerid][AdminBorton] !=0 )
            {
                TextDrawShowForPlayer(playerid, borton[playerid]);
            }
                
         }
      }
   }
   else
   {
       Kick(playerid);
   }
}
[/pawn]

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. március 01. - 15:55:18 )

Valaki?

930
Segítségkérés / Regisztráció
« Dátum: 2012. február 28. - 21:07:36 »
[pawn]
if (dialogid == regisztracio)
{
 if(response)
 {
    new file[128];
    new string[128];
    GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
    if(strlen(inputtext) == 0)
      {
         format(string, sizeof string, \"Regisztráció \\n\\nÜdv %s! \\nKérünk regisztrálj! \\n\\nÍrd be a kívánt jelszót!\", nev);
         ShowPlayerDialog(playerid, regisztracio, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Regisztráció\", \"Kilépés\");
         return 0;
      }
   format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/Karakterek/%s.ini\",nev);
   if(!fexist(file))
      {
         dini_Create(file);
         dini_Set(file, \"Jelszó\",inputtext);
         dini_IntSet(file,\"Pont\", GetPlayerScore(playerid));
         dini_IntSet(file,\"Pénz\", GetPlayerMoney(playerid));
         dini_IntSet(file,\"Halálok Száma\", JatekosInfo[playerid][Halal]);
          dini_IntSet(file,\"Ölések Száma\", JatekosInfo[playerid][Oles]);
          dini_IntSet(file,\"Munka\", JatekosInfo[playerid][Munka]);
          dini_IntSet(file,\"Skin\", 135);
          dini_FloatSet(file,\"X\", 166.2614);
          dini_FloatSet(file,\"Y\", -90.7584);
          dini_FloatSet(file,\"Z\", 8.8490);
          dini_IntSet(file,\"Tapasztalat Pont\", JatekosInfo[playerid][XP]);
          dini_IntSet(file,\"Szint\", 1);
          JatekosInfo[playerid][szint] = 1;
          dini_IntSet(file,\"Leader\", JatekosInfo[playerid][Leader]);
          dini_IntSet(file,\"Frakció\", JatekosInfo[playerid][Frakcio]);
          dini_IntSet(file,\"Rang\", JatekosInfo[playerid][Rang]);
          dini_IntSet(file,\"Kor\", JatekosInfo[playerid][Kor]);
          dini_IntSet(file,\"Nem\", JatekosInfo[playerid][Nem]);
          dini_IntSet(file,\"Bannolva\", JatekosInfo[playerid][bann]);
          dini_IntSet(file,\"Indok\", JatekosInfo[playerid][indok]);
          dini_IntSet(file,\"Admin Szint\", JatekosInfo[playerid][Admin]);
          dini_IntSet(file,\"Bankszámla\", JatekosInfo[playerid][bank]);
          dini_IntSet(file,\"Kezdõ Spawn\", JatekosInfo[playerid][KezdoSpawn]);
          dini_IntSet(file,\"Börtön\", JatekosInfo[playerid][borton]);
          dini_IntSet(file,\"Admin Börtön\", JatekosInfo[playerid][AdminBorton]);
          dini_IntSet(file,\"Telefon\", JatekosInfo[playerid][Telefon]);
          dini_IntSet(file,\"Telefon Egyenleg\", JatekosInfo[playerid][TelefonEgyenleg]);
          dini_IntSet(file,\"Játszott Idõ\", JatekosInfo[playerid][JatszottIdo]);
          dini_IntSet(file,\"Fizetés\", JatekosInfo[playerid][Fizetes]);
          dini_IntSet(file,\"Indok\", JatekosInfo[playerid][indok]);
          dini_IntSet(file,\"Térkép\", JatekosInfo[playerid][Terkep]);
          dini_IntSet(file,\"Okos Telefon\", JatekosInfo[playerid][OkosTelefon]);
          dini_IntSet(file,\"Lottó\", JatekosInfo[playerid][Lotto]);
          dini_IntSet(file,\"Kötél\", JatekosInfo[playerid][Kotel]);
          dini_IntSet(file,\"Interior\", JatekosInfo[playerid][interior]);
          dini_IntSet(file,\"Jármû\", JatekosInfo[playerid][Jarmu]);
          dini_IntSet(file,\"Fizetés Idõ\", 60);
          dini_IntSet(file,\"Megbilincselve\", JatekosInfo[playerid][Megbilincselve]);
          dini_IntSet(file,\"Kaja\", 0);
          dini_IntSet(file,\"Telefonkönyv\", 1);
         format(string, sizeof string, \"Bejelentkezés \\n\\nÜdv %s! \\nRegisztrálva vagy! \\n\\nÍrd be a jelszavadat!\", nev);
         ShowPlayerDialog(playerid, belepes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"Kilépés\");
         PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
         GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
         printf(\"%s regisztrált a szerverre!\", nev);
      }
   }
}
[/pawn]

Oldalak: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 85
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal