Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 916
Segítségkérés / A játékos nincs a pozíciónál |változó - csoportok« Dátum: 2012. március 11. - 19:06:01 »
Sziasztok,
van ez az if-es rész: [pawn]if (IsPlayerInRangeOfPoint(id,8,264.1937,77.7307,1002.6830))[/pawn] Ami azt jelenti,hogy ha a célszemély (akit a parancsnál beírt) a pont közelében van. De valamiért nem jó,mert ott van a játékos,de mégis azt írja ki,hogy nincs a közelében. Miért? Másik: Van a változó: uzemanyag és szeretném hogy a változó értéke attól függjön,hogy milyen csoportban van a jármû típusa. Ez alatt ezt értem: Pizzás robogónak 15 legyen az értéke,Sentinelnek 60,Kamionnak 200. Köszönöm elõre is a segítõkész emberek válaszait 917
Segítségkérés / Timer Probléma« Dátum: 2012. március 09. - 18:56:49 »
Nem nem ezekre.De ugyan így enummal kell megoldani.
Konkrét példát mondok: 60 Literes jármûvek: Sentinel,Bullet 40 literes: robogó 200 literes: Tanker stb 918
Segítségkérés / Timer Probléma« Dátum: 2012. március 09. - 16:13:51 »
Még mindig nem jó,de közben új kérdésem támadt.
Hogy lehetne azt megcsinálni,hogy van egy változó ami minden jármûnek van,de a változó értéke attól függ hogy melyik csoportba van. Ez alatt azt értem,hogy a jármû típusok be vannak csoportosítva és pl.: A csoportban van a és b jármû aminél x = 100 B csoportban van c és b jármû aminél x = 172 Remélem érthetõ voltam 919
Segítségkérés / Timer Probléma« Dátum: 2012. március 09. - 13:14:14 »
Köszi,most már jó,csak 1 a baj,a tulaj hosszúsága MAX_PLAYER_NAME,mégis csak az elsõ karaktert érzékeli.
920
Segítségkérés / Timer Probléma« Dátum: 2012. március 09. - 12:16:43 »
Köszönöm szépen a segítséget. +1
Ui.: Most meg azért nem megy,mert nem tölti be a kocsi információt az ini-bõl,ahol jó adatok vannak megadva. [pawn] new vehicleid; new betoltes[ 64 ]; for( new x = 1; x < 100; ++x ) { format( betoltes, sizeof betoltes, \"/Adatbazis/Jarmuvek/%d.ini\", x ); AddStaticVehicle(dini_Int(betoltes,\"Model\"),dini_Float(betoltes,\"X\"),dini_Float(betoltes,\"Y\"),dini_Float(betoltes,\"Z\"),dini_Float(betoltes,\"Forgatás\"),dini_Int(betoltes,\"Szín1\"),dini_Int(betoltes,\"Szín2\")); JarmuInfo[vehicleid][szin1] = dini_Int(betoltes,\"Szín1\"); JarmuInfo[vehicleid][szin2] = dini_Int(betoltes,\"Szín2\"); JarmuInfo[vehicleid][Eladva] = dini_Int(betoltes,\"Eladva\"); JarmuInfo[vehicleid][iD] = dini_Int(betoltes,\"ID\"); format(JarmuInfo[vehicleid][Tulaj], MAX_PLAYER_NAME, \"%s\", dini_Get(betoltes, \"Tulaj\")); } [/pawn] 921
Segítségkérés / Timer Probléma« Dátum: 2012. március 09. - 11:52:44 »
Van a motor parancsom,sikerült elintéznem,hogy végig fusson a parancs,el is éri a timeres részt,csak maga a timer nem megy valamiért.
[pawn]CMD:motor(playerid,vehicleid) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Csatlakozva van\"); if(Belepve[playerid] != 0) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Be van lépve\"); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Jármûben van\"); if(JarmuInfo[kocsi][Motor] == 0) { SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Motor = 0\"); if(JarmuInfo[kocsi][Tulaj] != 0) { SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Tulaja nem egyenlõ 0\"); if(JatekosInfo[playerid][Jarmu] != kocsi) { SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"player kocsija nem egyenlõ kocsi id-vel\"); SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nincs kulcsod a jármûhöz! (/ellop)\"); } else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Ez a te kocsid /motor\"); } else { SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"tulaj = 0\"); SetTimerEx(\"JarmuInditas\", 4000, false,\"dd\",kocsi,playerid); } } else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"A motor már be van indítva!\"); } else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nem vagy jármûben!\"); } else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Be kell jelentkezned!\"); } return 1; }[/pawn] [pawn] public JarmuInditas(playerid,kocsi) { kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Timer elérve\"); TogglePlayerControllable(playerid,1); JarmuInfo[kocsi][Motor] = 1; GetVehicleParamsEx(kocsi,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(kocsi,1,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SendClientMessage(playerid, SIKERES, \"Sikeresen beindítottad a jármû motorját.\"); ProxDetector(20.0, playerid, \"Valaki beindította egy jármû motorját!\", LILA, LILA, LILA, LILA, LILA); GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); new string[256]; format(string,sizeof(string),\"%s beindított egy jármûvet.\",nev); printf(string); } [/pawn] A SetTimerEx funkcióval van a baj valószínûleg,de nem tudom,hogy mi,és a másik témám már közel van a 2. oldalhoz,ezért nyitottam új témát. 922
Segítségkérés / Checkpoint« Dátum: 2012. március 08. - 15:53:34 »
SetPlayerInterior
vagy ha egy konkrét interiorba,akkor megnézed a koordinátáját,és az interior id-jét. SetPlayerPos(playerid,x,y,z); SetPlayerInterior(playerid,interiorid); 923
Segítségkérés / Motor beindítása« Dátum: 2012. március 08. - 13:52:02 »
Nem jó,pedig átírtam amit mondtatok.Szerintem vmit elcsesztem
szerintem el sem jut ahhoz a részig ahol elindítani a timert,mert nem fagyasztja le a játékost. Elmagyaráznátok mégegyszer? 924
Segítségkérés / Motor beindítása« Dátum: 2012. március 08. - 12:46:41 »
Sziasztok,írtam egy motor rendszer szerûséget,de valamiért nem mûködik a beindítás rész.Amikor beírom egy jármûben a parancsot nem ír ki semmit.
[pawn] CMD:ellop(playerid,vehicleid) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(Belepve[playerid] != 0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(JarmuInfo[vehicleid][Motor] == 0) { if(JatekosInfo[playerid][Jarmulopas] == 10) { TogglePlayerControllable(playerid,0); SetTimer(\"JarmuInditas\", 15000, false); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elkezdted összekötni a drótokat!\"); GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); new string[256]; format(string,sizeof(string),\"%s elkezdett ellopni egy jármûvet.\",nev); printf(string); ProxDetector(20.0, playerid, \"Valaki matat egy kocsiban...\", LILA, LILA, LILA, LILA, LILA); } else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Még nem olvastad ki az errõl szoló könyvet!\"); } else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"A motor már be van indítva!\"); } else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nem vagy jármûben!\"); } else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Be kell jelentkezned!\"); } return 1; } public JarmuInditas(playerid,vehicleid) { TogglePlayerControllable(playerid,1); JarmuInfo[vehicleid][Motor] = 1; GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(vehicleid,1,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SendClientMessage(playerid, SIKERES, \"Sikeresen beindítottad a jármû motorját.\"); ProxDetector(20.0, playerid, \"Valaki beindította egy jármû motorját!\", LILA, LILA, LILA, LILA, LILA); GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); new string[256]; format(string,sizeof(string),\"%s beindított egy jármûvet.\",nev); printf(string); } CMD:motor(playerid,vehicleid) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(Belepve[playerid] != 0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(JarmuInfo[vehicleid][Motor] == 0) { if (JatekosInfo[playerid][Jarmu] != vehicleid) { new file[256]; format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/Jarmuvek/%d.ini\", vehicleid); if(fexist(file)) { SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nincs kulcsod a jármûhöz! (/ellop)\"); } else { SetTimer(\"JarmuInditas\", 4000, false); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elkezdted beindítani a motort!\"); } } else { SetTimer(\"JarmuInditas\", 4000, false); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elkezdted beindítani a motort!\"); } } else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"A motor már be van indítva!\"); } else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nem vagy jármûben!\"); } else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Be kell jelentkezned!\"); } return 1; } [/pawn] 925
Segítségkérés / Automatikus Mentés« Dátum: 2012. március 07. - 07:20:00 »
Ha bekövetkezik egy váratlan DC,csak egy nagyon kicsi elhanyagolható adat vesztés fog bekövetkezni.
Mire gondoltál,hogy biztosítsam be az adatokat? mert az OnPlayerDisconnect nem elég. Ui.: kiszedtem a timereket,nem azokkal a probléma Senki sem tudja mi lehet a baj? Azt vettem észre,hogy már akkor lekoppintja az elsõ regisztrált ember adatait ha regisztrál az ember. Szóval regisztrál az ember és már egybõl átírja a fájlban az adatait az elsõ regisztrált emberére.A pozíciónál nem vettem észre ilyesmit,lehet hogy csak a JátszottIdõnél. Itt vannak,a szerintem kapcsolódó sorok. LINK 926
Segítségkérés / Automatikus Mentés« Dátum: 2012. március 06. - 19:11:00 »
Ja félreértettél,ez egy timer,nem egy funkció.HA belép valaki 20 mp-nként elmenti az adatait.
927
Segítségkérés / Automatikus Mentés« Dátum: 2012. március 06. - 18:56:09 »
Így nem ír ki errort,de nem jó
[pawn] public AutomatikusMentes(playerid) { if(Belepve[playerid] == 1) { new file[128]; new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/Karakterek/%s.ini\", nev); dini_IntSet(file,\"Pénz\", GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(file,\"Pont\", GetPlayerScore(playerid)); dini_IntSet(file,\"Munka\", JatekosInfo[playerid][Munka]); dini_IntSet(file,\"Halálok Száma\", JatekosInfo[playerid][Halal]); dini_IntSet(file,\"Ölések Száma\", JatekosInfo[playerid][Oles]); dini_IntSet(file,\"Munka\", JatekosInfo[playerid][Munka]); dini_IntSet(file,\"Skin\", JatekosInfo[playerid][skin]); /*dini_IntSet(file,\"Kezdõ Skin megtörtént\", JatekosInfo[playerid][KezdoSkin]); dini_IntSet(file,\"Kezdõ Spawn megtörtént\", JatekosInfo[playerid][KezdoSpawn]);*/ dini_FloatSet(file,\"X\", x); dini_FloatSet(file,\"Y\", y); dini_FloatSet(file,\"Z\", z); dini_IntSet(file,\"Tapasztalat Pont\", JatekosInfo[playerid][XP]); dini_IntSet(file,\"Szint\", JatekosInfo[playerid][szint]); dini_IntSet(file,\"Leader\", JatekosInfo[playerid][Leader]); dini_IntSet(file,\"Frakció\", JatekosInfo[playerid][Frakcio]); dini_IntSet(file,\"Rang\", JatekosInfo[playerid][Rang]); dini_IntSet(file,\"Kor\", JatekosInfo[playerid][Kor]); dini_IntSet(file,\"Nem\", JatekosInfo[playerid][Nem]); dini_IntSet(file,\"Bannolva\", JatekosInfo[playerid][bann]); dini_IntSet(file,\"Admin Szint\", JatekosInfo[playerid][Admin]); dini_IntSet(file,\"Bankszámla\", JatekosInfo[playerid][bank]); dini_IntSet(file,\"Börtön\", JatekosInfo[playerid][borton]); dini_IntSet(file,\"Admin Börtön\", JatekosInfo[playerid][AdminBorton]); dini_IntSet(file,\"Telefon\", JatekosInfo[playerid][Telefon]); dini_IntSet(file,\"Telefon Egyenleg\", JatekosInfo[playerid][TelefonEgyenleg]); dini_IntSet(file,\"Játszott Idõ\", JatekosInfo[playerid][JatszottIdo]); dini_IntSet(file,\"Fizetés\", JatekosInfo[playerid][Fizetes]); dini_IntSet(file,\"Indok\", JatekosInfo[playerid][indok]); dini_IntSet(file,\"Térkép\", JatekosInfo[playerid][Terkep]); dini_IntSet(file,\"Okos Telefon\", JatekosInfo[playerid][OkosTelefon]); dini_IntSet(file,\"Lottó\", JatekosInfo[playerid][Lotto]); dini_IntSet(file,\"Kötél\", JatekosInfo[playerid][Kotel]); dini_IntSet(file,\"Interior\", JatekosInfo[playerid][interior]); dini_IntSet(file,\"Kezdõ Spawn\", JatekosInfo[playerid][KezdoSpawn]); dini_IntSet(file,\"Jármû\", JatekosInfo[playerid][Jarmu]); dini_IntSet(file,\"Fizetés Idõ\", JatekosInfo[playerid][FizetesIdo]); dini_IntSet(file,\"Megbilincselve\", JatekosInfo[playerid][Megbilincselve]); dini_IntSet(file,\"Kaja\", JatekosInfo[playerid][Kaja]); dini_IntSet(file,\"Telefonkönyv\", JatekosInfo[playerid][Telefonkonyv]); } }[/pawn] így errort ír ki [pawn]public AutomatikusMentes(playerid);[/pawn] 928
Segítségkérés / Automatikus Mentés« Dátum: 2012. március 06. - 12:40:16 »
Sziasztok,bemásolom az automatikus mentés scriptjét,mert szerintem rosszul definiáltam a playerid-t ezért tölti be minden egyes játékos az elsõ regisztráló adatait,és írja felül.
[pawn] public AutomatikusMentes() { new playerid; if(Belepve[playerid] == 1) { new file[128]; new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/Karakterek/%s.ini\", nev); dini_IntSet(file,\"Pénz\", GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(file,\"Pont\", GetPlayerScore(playerid)); dini_IntSet(file,\"Munka\", JatekosInfo[playerid][Munka]); dini_IntSet(file,\"Halálok Száma\", JatekosInfo[playerid][Halal]); dini_IntSet(file,\"Ölések Száma\", JatekosInfo[playerid][Oles]); dini_IntSet(file,\"Munka\", JatekosInfo[playerid][Munka]); dini_IntSet(file,\"Skin\", JatekosInfo[playerid][skin]); /*dini_IntSet(file,\"Kezdõ Skin megtörtént\", JatekosInfo[playerid][KezdoSkin]); dini_IntSet(file,\"Kezdõ Spawn megtörtént\", JatekosInfo[playerid][KezdoSpawn]);*/ dini_FloatSet(file,\"X\", x); dini_FloatSet(file,\"Y\", y); dini_FloatSet(file,\"Z\", z); dini_IntSet(file,\"Tapasztalat Pont\", JatekosInfo[playerid][XP]); dini_IntSet(file,\"Szint\", JatekosInfo[playerid][szint]); dini_IntSet(file,\"Leader\", JatekosInfo[playerid][Leader]); dini_IntSet(file,\"Frakció\", JatekosInfo[playerid][Frakcio]); dini_IntSet(file,\"Rang\", JatekosInfo[playerid][Rang]); dini_IntSet(file,\"Kor\", JatekosInfo[playerid][Kor]); dini_IntSet(file,\"Nem\", JatekosInfo[playerid][Nem]); dini_IntSet(file,\"Bannolva\", JatekosInfo[playerid][bann]); dini_IntSet(file,\"Admin Szint\", JatekosInfo[playerid][Admin]); dini_IntSet(file,\"Bankszámla\", JatekosInfo[playerid][bank]); dini_IntSet(file,\"Börtön\", JatekosInfo[playerid][borton]); dini_IntSet(file,\"Admin Börtön\", JatekosInfo[playerid][AdminBorton]); dini_IntSet(file,\"Telefon\", JatekosInfo[playerid][Telefon]); dini_IntSet(file,\"Telefon Egyenleg\", JatekosInfo[playerid][TelefonEgyenleg]); dini_IntSet(file,\"Játszott Idõ\", JatekosInfo[playerid][JatszottIdo]); dini_IntSet(file,\"Fizetés\", JatekosInfo[playerid][Fizetes]); dini_IntSet(file,\"Indok\", JatekosInfo[playerid][indok]); dini_IntSet(file,\"Térkép\", JatekosInfo[playerid][Terkep]); dini_IntSet(file,\"Okos Telefon\", JatekosInfo[playerid][OkosTelefon]); dini_IntSet(file,\"Lottó\", JatekosInfo[playerid][Lotto]); dini_IntSet(file,\"Kötél\", JatekosInfo[playerid][Kotel]); dini_IntSet(file,\"Interior\", JatekosInfo[playerid][interior]); dini_IntSet(file,\"Kezdõ Spawn\", JatekosInfo[playerid][KezdoSpawn]); dini_IntSet(file,\"Jármû\", JatekosInfo[playerid][Jarmu]); dini_IntSet(file,\"Fizetés Idõ\", JatekosInfo[playerid][FizetesIdo]); dini_IntSet(file,\"Megbilincselve\", JatekosInfo[playerid][Megbilincselve]); dini_IntSet(file,\"Kaja\", JatekosInfo[playerid][Kaja]); dini_IntSet(file,\"Telefonkönyv\", JatekosInfo[playerid][Telefonkonyv]); } } [/pawn] 929
Segítségkérés / Regisztráció« Dátum: 2012. február 29. - 15:32:25 »
[pawn]
if(dialogid == belepes) { if(response) { new file[128]; new string[128]; //new nev[MAX_PLAYER_NAME]; if(strlen(inputtext) == 0) { GetPlayerName(playerid, nev, sizeof nev); format(string, sizeof string, \"Bejelentkezés \\n\\nÜdv %s! \\nRegisztrálva vagy! \\n\\nÍrd be a jelszavadat!\", nev); ShowPlayerDialog(playerid, belepes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"Kilépés\"); return 0; } GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/Karakterek/%s.ini\",nev); if(fexist(file)) { if(strval(inputtext) != strval(dini_Get(file, \"Jelszó\")) ) { SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Rossz jelszó!\"); Kick(playerid); GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); printf(\"%s bejelentkezése sikertelen volt.\", nev); } else { Belepve[playerid] = 1; ResetPlayerMoney(playerid); SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file,\"Szint\")); GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file,\"Pénz\")); JatekosInfo[playerid][Halal] = dini_Int(file,\"Halálok Száma\"); JatekosInfo[playerid][Oles] = dini_Int(file,\"Ölések Száma\"); JatekosInfo[playerid][Munka] = dini_Int(file,\"Munka\"); JatekosInfo[playerid][skin] = dini_Int(file,\"Skin\"); JatekosInfo[playerid][X] = dini_Int(file,\"X\"); JatekosInfo[playerid][Y] = dini_Int(file,\"Y\"); JatekosInfo[playerid][Z] = dini_Int(file,\"Z\"); JatekosInfo[playerid][XP] = dini_Int(file,\"Tapasztalat Pont\"); JatekosInfo[playerid][szint] = dini_Int(file,\"Szint\"); JatekosInfo[playerid][Leader] = dini_Int(file,\"Leader\"); JatekosInfo[playerid][Frakcio] = dini_Int(file,\"Frakció\"); JatekosInfo[playerid][Rang] = dini_Int(file,\"Rang\"); JatekosInfo[playerid][Kor] = dini_Int(file,\"Kor\"); JatekosInfo[playerid][Nem] = dini_Int(file,\"Nem\"); JatekosInfo[playerid][bann] = dini_Int(file,\"Bannolva\"); JatekosInfo[playerid][Admin] = dini_Int(file,\"Admin Szint\"); JatekosInfo[playerid][bank] = dini_Int(file,\"Bankszámla\"); JatekosInfo[playerid][KezdoSpawn] = dini_Int(file,\"Kezdõ Spawn\"); JatekosInfo[playerid][borton] = dini_Int(file,\"Börtön\"); JatekosInfo[playerid][AdminBorton] = dini_Int(file,\"Admin Börtön\"); JatekosInfo[playerid][Telefon] = dini_Int(file,\"Telefon\"); JatekosInfo[playerid][TelefonEgyenleg] = dini_Int(file,\"Telefon Egyenleg\"); JatekosInfo[playerid][JatszottIdo] = dini_Int(file,\"Játszott Idõ\"); JatekosInfo[playerid][Fizetes] = dini_Int(file,\"Fizetés\"); JatekosInfo[playerid][indok] = dini_Int(file,\"Indok\"); JatekosInfo[playerid][Terkep] = dini_Int(file,\"Térkép\"); JatekosInfo[playerid][OkosTelefon] = dini_Int(file,\"Okos Telefon\"); JatekosInfo[playerid][Lotto] = dini_Int(file,\"Lottó\"); JatekosInfo[playerid][Kotel] = dini_Int(file,\"Kötél\"); JatekosInfo[playerid][interior] = dini_Int(file,\"Interior\"); JatekosInfo[playerid][Jarmu] = dini_Int(file,\"Jármû\"); JatekosInfo[playerid][FizetesIdo] = dini_Int(file,\"Fizetés Idõ\"); JatekosInfo[playerid][Megbilincselve] = dini_Int(file,\"Megbilincselve\"); JatekosInfo[playerid][Kaja] = dini_Int(file,\"Kaja\"); JatekosInfo[playerid][Telefonkonyv] = dini_Int(file,\"Telefonkönyv\"); SendClientMessage(playerid, SIKERES, \"Sikeresen bejelentkeztél!\"); printf(\"%s bejelentkezett!\", nev); new jatszottido = JatekosInfo[playerid][JatszottIdo]; TogglePlayerSpectating(playerid, 0); GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); new szint = JatekosInfo[playerid][szint]; new string2[128]; new string6[128]; format(string2, sizeof string2,\"~y~ Név: ~w~%s ~y~Szint: ~w~%d ~y~Játszott Idõ:~w~ %d perc\", nev, szint, jatszottido); TextDrawSetString(infovonal[playerid], string2); format(string6, sizeof string6,\"~y~ Kocsiban vagy\"); TextDrawShowForPlayer(playerid, infovonal[playerid]); TextDrawSetString(muszerfal[playerid], string6); // new xp = JatekosInfo[playerid][XP]; new bortonido = JatekosInfo[playerid][borton]; new string3[128]; new string4[128]; new string5[128]; new kovszint = JatekosInfo[playerid][szint]+1; new xpszukseges = kovszint*szintxp; format(string3, sizeof string3,\"~y~%d/%d\", xp, xpszukseges); TextDrawSetString(xpcsik[playerid], string3); format(string4, sizeof string4,\"~y~Börtön: %d p\", bortonido); TextDrawSetString(borton[playerid], string4); TextDrawShowForPlayer(playerid, xpcsik[playerid]); new ev,honap,nap; getdate(ev,honap,nap); format(string5, sizeof string5,\"~y~%d.%d.%d.\", ev, honap, nap); TextDrawSetString(datum, string5); TextDrawShowForAll(datum); TextDrawTextSize(datum, 483.0, 49.0); SetTimer(\"AutomatikusMentes\",5000,true); SetTimer(\"Frissites\",5000,true); SetTimer(\"Egyperc\",60000,true); if (JatekosInfo[playerid][borton] !=0 ) { TextDrawShowForPlayer(playerid, borton[playerid]); } if (JatekosInfo[playerid][AdminBorton] !=0 ) { TextDrawShowForPlayer(playerid, borton[playerid]); } } } } else { Kick(playerid); } } [/pawn] Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. március 01. - 15:55:18 ) Valaki? 930
Segítségkérés / Regisztráció« Dátum: 2012. február 28. - 21:07:36 »
[pawn]
if (dialogid == regisztracio) { if(response) { new file[128]; new string[128]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); if(strlen(inputtext) == 0) { format(string, sizeof string, \"Regisztráció \\n\\nÜdv %s! \\nKérünk regisztrálj! \\n\\nÍrd be a kívánt jelszót!\", nev); ShowPlayerDialog(playerid, regisztracio, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Regisztráció\", \"Kilépés\"); return 0; } format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/Karakterek/%s.ini\",nev); if(!fexist(file)) { dini_Create(file); dini_Set(file, \"Jelszó\",inputtext); dini_IntSet(file,\"Pont\", GetPlayerScore(playerid)); dini_IntSet(file,\"Pénz\", GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(file,\"Halálok Száma\", JatekosInfo[playerid][Halal]); dini_IntSet(file,\"Ölések Száma\", JatekosInfo[playerid][Oles]); dini_IntSet(file,\"Munka\", JatekosInfo[playerid][Munka]); dini_IntSet(file,\"Skin\", 135); dini_FloatSet(file,\"X\", 166.2614); dini_FloatSet(file,\"Y\", -90.7584); dini_FloatSet(file,\"Z\", 8.8490); dini_IntSet(file,\"Tapasztalat Pont\", JatekosInfo[playerid][XP]); dini_IntSet(file,\"Szint\", 1); JatekosInfo[playerid][szint] = 1; dini_IntSet(file,\"Leader\", JatekosInfo[playerid][Leader]); dini_IntSet(file,\"Frakció\", JatekosInfo[playerid][Frakcio]); dini_IntSet(file,\"Rang\", JatekosInfo[playerid][Rang]); dini_IntSet(file,\"Kor\", JatekosInfo[playerid][Kor]); dini_IntSet(file,\"Nem\", JatekosInfo[playerid][Nem]); dini_IntSet(file,\"Bannolva\", JatekosInfo[playerid][bann]); dini_IntSet(file,\"Indok\", JatekosInfo[playerid][indok]); dini_IntSet(file,\"Admin Szint\", JatekosInfo[playerid][Admin]); dini_IntSet(file,\"Bankszámla\", JatekosInfo[playerid][bank]); dini_IntSet(file,\"Kezdõ Spawn\", JatekosInfo[playerid][KezdoSpawn]); dini_IntSet(file,\"Börtön\", JatekosInfo[playerid][borton]); dini_IntSet(file,\"Admin Börtön\", JatekosInfo[playerid][AdminBorton]); dini_IntSet(file,\"Telefon\", JatekosInfo[playerid][Telefon]); dini_IntSet(file,\"Telefon Egyenleg\", JatekosInfo[playerid][TelefonEgyenleg]); dini_IntSet(file,\"Játszott Idõ\", JatekosInfo[playerid][JatszottIdo]); dini_IntSet(file,\"Fizetés\", JatekosInfo[playerid][Fizetes]); dini_IntSet(file,\"Indok\", JatekosInfo[playerid][indok]); dini_IntSet(file,\"Térkép\", JatekosInfo[playerid][Terkep]); dini_IntSet(file,\"Okos Telefon\", JatekosInfo[playerid][OkosTelefon]); dini_IntSet(file,\"Lottó\", JatekosInfo[playerid][Lotto]); dini_IntSet(file,\"Kötél\", JatekosInfo[playerid][Kotel]); dini_IntSet(file,\"Interior\", JatekosInfo[playerid][interior]); dini_IntSet(file,\"Jármû\", JatekosInfo[playerid][Jarmu]); dini_IntSet(file,\"Fizetés Idõ\", 60); dini_IntSet(file,\"Megbilincselve\", JatekosInfo[playerid][Megbilincselve]); dini_IntSet(file,\"Kaja\", 0); dini_IntSet(file,\"Telefonkönyv\", 1); format(string, sizeof string, \"Bejelentkezés \\n\\nÜdv %s! \\nRegisztrálva vagy! \\n\\nÍrd be a jelszavadat!\", nev); ShowPlayerDialog(playerid, belepes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"Kilépés\"); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); printf(\"%s regisztrált a szerverre!\", nev); } } } [/pawn] |