Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - CANNONN

Oldalak: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 142
901
Segítségkérés / Skinválasztás
« Dátum: 2012. március 16. - 01:14:56 »

#include a_samp
#include zcmd
CMD:asd(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Skin\", \"Írd be a skined ID-jét\", \"Választás\", \"Kilépés\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == 3)
    {
       if(strval(inputtext) > 299 || strval(inputtext) < 0) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Nincs ilyen skin id!\");
if(GetPlayerMoney(playerid) > 500) return GivePlayerMoney(playerid, -500), SetPlayerSkin(playerid, strval(inputtext)), SendClientMessage(playerid,0x22cc00AA,\"Vettél egy ruhát! -$500\");
else SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Nincs elég pénzed!\");
        return 1;
    }
    return 0;
}

902
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szögesdrót[UPDATED]
« Dátum: 2012. március 15. - 23:42:28 »
Kilyukassza a kerekeket.

903
Segítségkérés / skin választónál mapp
« Dátum: 2012. március 15. - 19:02:38 »
SetPlayerInterior(playerid, 0);

904
Segítségkérés / skin választónál mapp
« Dátum: 2012. március 15. - 18:57:06 »
Beírod a szerveren ahol a skinválasztó van, hogy /interior.
Kiír egy számot, azt beilleszted a SetupPlayerForClassSelection alá így.
 
SetPlayerInterior(playerid,ide);

905
Segítségkérés / /lecsuk parancs luxadminosan
« Dátum: 2012. március 15. - 18:45:07 »
#include zcmd

906
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szögesdrót[UPDATED]
« Dátum: 2012. március 15. - 18:41:56 »
Sziasztok! Nem rég írtam egy szögesdrót scriptet, mivel egy kérésben szerepelt.
Gondoltam nyitok neki egy témát, hátha valakit érdekel.
Parancsai:
/lerak - Szögesdrót lerakása.
/felszed - Szögesdrót felszedése.
/felszedall - Az összes szögesdrót felszedése.
 

#include a_samp
#include zcmd
#define MAX_DROT 200
//----------------------------------------SZÍNEK----------------------------------------//
#define ZOLD 0x03b01aAA
#define SARGA 0xeefa00AA
#define NARANCSS 0xf0a400AA
#define PIROS 0xe60000AA
enum szInfo
{
Van,
Object,
Float: PosX,
Float: PosY,
Float: PosZ,
Float: Fordulas
};
new DrotInfo[MAX_DROT][szInfo];
new foutobject[50];
CMD:lerak(playerid)
{
new string[128];
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Kocsiból nem rakhatod le.\");
for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++)
{
    if(DrotInfo[drot][Van] == 0)
    {
    GetPlayerPos(playerid, DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ]);
    GetPlayerFacingAngle(playerid, DrotInfo[drot][Fordulas]);
DrotInfo[drot][Object] = CreateObject(2892, DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ]-1, 0.0, 0.0, DrotInfo[drot][Fordulas]);
    DrotInfo[drot][Van] = 1;
   format(string, sizeof(string), \"X: %f Y: %f Z: %f Fordulas: %f | ID: %d\", DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ]-1, DrotInfo[drot][Fordulas], drot);
    SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Leraktál egy szögesdrótot.\");
    SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Adatok:\");
    SendClientMessage(playerid, ZOLD, string);
    break;
    }
}
return 1;
}
CMD:felszed(playerid)
{
new string[128], Float:x, Float:y, Float:z;
for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++)
{
    if(DrotInfo[drot][Van] == 1)
    {
   GetObjectPos(DrotInfo[drot][Object], x, y, z);
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, x, y, z))
        {
        DestroyObject(DrotInfo[drot][Object]);
      format(string, sizeof(string), \"X: %f Y: %f Z: %f Fordulas: %f | ID: %d\", DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ], DrotInfo[drot][Fordulas], drot);
   DrotInfo[drot][Van] = 0;
   DrotInfo[drot][PosX] = 0;
   DrotInfo[drot][PosY] = 0;
   DrotInfo[drot][PosZ] = 0;
   DrotInfo[drot][Fordulas] = 0;
    SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Felszedtél egy szögesdrótot.\");
    SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Adatok:\");
    SendClientMessage(playerid, ZOLD, string);
         break;
        }
    }
}
return 1;
}
CMD:felszedall(playerid)
{
for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++)
{
DestroyObject(DrotInfo[drot][Object]);
DrotInfo[drot][Van] = 0;
DrotInfo[drot][PosX] = 0;
DrotInfo[drot][PosY] = 0;
DrotInfo[drot][PosZ] = 0;
DrotInfo[drot][Fordulas] = 0;
}
SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Felszedted az összes szögesdrótot.\");
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
new panels, doors, lights, tires;
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++)
{
    if(DrotInfo[drot][Van] == 1)
    {
   GetObjectPos(DrotInfo[drot][Object], x, y, z);
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
        GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
        UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15);
         break;
        }
    }
}
GetObjectPos(foutobject[49], x, y, z);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15);
}
return 1;
}

 
Pastebin: http://pastebin.com/zL0d4c7D

907
Szkript kérések / /kirak parancs
« Dátum: 2012. március 15. - 17:56:07 »
Ötletem van a megvalósításra, de kedvem nincs hozzá.
Egyszerre csak 1et lehet lerakni megoldás.
Ha leraksz egy szögesdrótot egy boolean változó értékét igazra állítod. Elindítasz egy timert, ami az összes csatlakozott játékossal lefuttatja, hogy a szögesdrótnál van-e. ( IsPlayerInRangeOfPoint ) Ha ott van, akkor UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15);.
Remélem azért valamennyit segítettem.
Edit:
Mégis megírtam, mûködik, tessék.
Parancsok: /kirak, /berak
 

#include a_samp
#include zcmd
new bool:szogesdrot, drot, timer, Float:x, Float:y, Float:z, Float:Fordulas;
forward szogestimer();
CMD:kirak(playerid, params[])
{
if(szogesdrot == true) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Figyelem.Már raktak le szögesdrótot, ha leraksz még egyet, a régit nem lehet felvenni.\"), szogesdrot = false;
szogesdrot = true;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, Fordulas);
timer = SetTimer(\"szogestimer\", 1000, true);
DestroyObject(drot);
drot = CreateObject(2892, x-1, y, z-1, 0.0, 0.0, Fordulas);
SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Leraktál egy szögesdrótot. Felvenni a /berak paranccsal tudod.\");
return 1;
}
CMD:berak(playerid, params[])
{
szogesdrot = false;
DestroyObject(drot);
KillTimer(timer);
SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Felszedtél egy szögesdrótot.\");
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new panels, doors, lights, tires;
GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
if(szogesdrot == true && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15);
return 1;
}

908
Szkript kérések / /kirak parancs
« Dátum: 2012. március 15. - 17:42:44 »
Mi a szögesdrót object idje?

909
Segítségkérés / Bedobjon az Intibe
« Dátum: 2012. március 15. - 17:09:45 »
Megnézted egyáltalán amit linkeltem? Ezzel utasítást tudsz adni, hogy mit csináljon a játékossal, ha belelép egy pickupba.

910
Segítségkérés / Bedobjon az Intibe
« Dátum: 2012. március 15. - 16:10:02 »

911
Segítségkérés / random spawn
« Dátum: 2012. március 15. - 16:09:36 »
RandomSpawn[16][3]

912
Segítségkérés / /lecsuk parancs luxadminosan
« Dátum: 2012. március 15. - 14:58:08 »
Írd be a helyére, hogy !IsPlayerLuxAdmin(playerid).

913
Segítségkérés / Kilistázás
« Dátum: 2012. március 15. - 14:57:23 »
Hát az jó kérdés. :D Az adminscriptemben úgy van, hogy ha a változó nagyobb 0-nál, akkor kiírja a játékos nevét, szintjét. Valószínûleg ezért írattam ki itt is.

914
Off Telep / sampforum ERROR
« Dátum: 2012. március 15. - 14:50:54 »
:D Fail. :thumbsup:

915
Segítségkérés / Kilistázás
« Dátum: 2012. március 15. - 14:45:52 »
Kösz, hogy leírtad. Én így használom az adminrendszeremben és tökéletesen mûködik.
A tömérdek dialog most már nem íródik ki.

Oldalak: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 142
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal