Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - CANNONN
Oldalak: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 142
901
« Dátum: 2012. március 16. - 01:14:56 »
#include a_samp #include zcmd CMD:asd(playerid) { ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Skin\", \"Írd be a skined ID-jét\", \"Választás\", \"Kilépés\"); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == 3) { if(strval(inputtext) > 299 || strval(inputtext) < 0) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Nincs ilyen skin id!\"); if(GetPlayerMoney(playerid) > 500) return GivePlayerMoney(playerid, -500), SetPlayerSkin(playerid, strval(inputtext)), SendClientMessage(playerid,0x22cc00AA,\"Vettél egy ruhát! -$500\"); else SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Nincs elég pénzed!\"); return 1; } return 0; }
902
« Dátum: 2012. március 15. - 23:42:28 »
Kilyukassza a kerekeket.
903
« Dátum: 2012. március 15. - 19:02:38 »
SetPlayerInterior(playerid, 0);
904
« Dátum: 2012. március 15. - 18:57:06 »
Beírod a szerveren ahol a skinválasztó van, hogy /interior. Kiír egy számot, azt beilleszted a SetupPlayerForClassSelection alá így. SetPlayerInterior(playerid,ide);
905
« Dátum: 2012. március 15. - 18:45:07 »
906
« Dátum: 2012. március 15. - 18:41:56 »
Sziasztok! Nem rég írtam egy szögesdrót scriptet, mivel egy kérésben szerepelt. Gondoltam nyitok neki egy témát, hátha valakit érdekel. Parancsai:/lerak - Szögesdrót lerakása. /felszed - Szögesdrót felszedése. /felszedall - Az összes szögesdrót felszedése. #include a_samp #include zcmd #define MAX_DROT 200 //----------------------------------------SZÍNEK----------------------------------------// #define ZOLD 0x03b01aAA #define SARGA 0xeefa00AA #define NARANCSS 0xf0a400AA #define PIROS 0xe60000AA enum szInfo { Van, Object, Float: PosX, Float: PosY, Float: PosZ, Float: Fordulas }; new DrotInfo[MAX_DROT][szInfo]; new foutobject[50]; CMD:lerak(playerid) { new string[128]; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Kocsiból nem rakhatod le.\"); for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++) { if(DrotInfo[drot][Van] == 0) { GetPlayerPos(playerid, DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ]); GetPlayerFacingAngle(playerid, DrotInfo[drot][Fordulas]); DrotInfo[drot][Object] = CreateObject(2892, DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ]-1, 0.0, 0.0, DrotInfo[drot][Fordulas]); DrotInfo[drot][Van] = 1; format(string, sizeof(string), \"X: %f Y: %f Z: %f Fordulas: %f | ID: %d\", DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ]-1, DrotInfo[drot][Fordulas], drot); SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Leraktál egy szögesdrótot.\"); SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Adatok:\"); SendClientMessage(playerid, ZOLD, string); break; } } return 1; } CMD:felszed(playerid) { new string[128], Float:x, Float:y, Float:z; for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++) { if(DrotInfo[drot][Van] == 1) { GetObjectPos(DrotInfo[drot][Object], x, y, z); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, x, y, z)) { DestroyObject(DrotInfo[drot][Object]); format(string, sizeof(string), \"X: %f Y: %f Z: %f Fordulas: %f | ID: %d\", DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ], DrotInfo[drot][Fordulas], drot); DrotInfo[drot][Van] = 0; DrotInfo[drot][PosX] = 0; DrotInfo[drot][PosY] = 0; DrotInfo[drot][PosZ] = 0; DrotInfo[drot][Fordulas] = 0; SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Felszedtél egy szögesdrótot.\"); SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Adatok:\"); SendClientMessage(playerid, ZOLD, string); break; } } } return 1; } CMD:felszedall(playerid) { for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++) { DestroyObject(DrotInfo[drot][Object]); DrotInfo[drot][Van] = 0; DrotInfo[drot][PosX] = 0; DrotInfo[drot][PosY] = 0; DrotInfo[drot][PosZ] = 0; DrotInfo[drot][Fordulas] = 0; } SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Felszedted az összes szögesdrótot.\"); return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { new Float:x, Float:y, Float:z; new panels, doors, lights, tires; new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++) { if(DrotInfo[drot][Van] == 1) { GetObjectPos(DrotInfo[drot][Object], x, y, z); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires); UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15); break; } } } GetObjectPos(foutobject[49], x, y, z); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires); UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15); } return 1; }
Pastebin: http://pastebin.com/zL0d4c7D
907
« Dátum: 2012. március 15. - 17:56:07 »
Ötletem van a megvalósításra, de kedvem nincs hozzá. Egyszerre csak 1et lehet lerakni megoldás. Ha leraksz egy szögesdrótot egy boolean változó értékét igazra állítod. Elindítasz egy timert, ami az összes csatlakozott játékossal lefuttatja, hogy a szögesdrótnál van-e. ( IsPlayerInRangeOfPoint ) Ha ott van, akkor UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15);. Remélem azért valamennyit segítettem. Edit: Mégis megírtam, mûködik, tessék. Parancsok: /kirak, /berak #include a_samp #include zcmd new bool:szogesdrot, drot, timer, Float:x, Float:y, Float:z, Float:Fordulas; forward szogestimer(); CMD:kirak(playerid, params[]) { if(szogesdrot == true) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Figyelem.Már raktak le szögesdrótot, ha leraksz még egyet, a régit nem lehet felvenni.\"), szogesdrot = false; szogesdrot = true; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); GetPlayerFacingAngle(playerid, Fordulas); timer = SetTimer(\"szogestimer\", 1000, true); DestroyObject(drot); drot = CreateObject(2892, x-1, y, z-1, 0.0, 0.0, Fordulas); SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Leraktál egy szögesdrótot. Felvenni a /berak paranccsal tudod.\"); return 1; } CMD:berak(playerid, params[]) { szogesdrot = false; DestroyObject(drot); KillTimer(timer); SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Felszedtél egy szögesdrótot.\"); return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); new panels, doors, lights, tires; GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires); if(szogesdrot == true && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15); return 1; }
908
« Dátum: 2012. március 15. - 17:42:44 »
Mi a szögesdrót object idje?
909
« Dátum: 2012. március 15. - 17:09:45 »
Megnézted egyáltalán amit linkeltem? Ezzel utasítást tudsz adni, hogy mit csináljon a játékossal, ha belelép egy pickupba.
910
« Dátum: 2012. március 15. - 16:10:02 »
911
« Dátum: 2012. március 15. - 16:09:36 »
RandomSpawn[16][3]
912
« Dátum: 2012. március 15. - 14:58:08 »
Írd be a helyére, hogy !IsPlayerLuxAdmin(playerid).
913
« Dátum: 2012. március 15. - 14:57:23 »
Hát az jó kérdés. Az adminscriptemben úgy van, hogy ha a változó nagyobb 0-nál, akkor kiírja a játékos nevét, szintjét. Valószínûleg ezért írattam ki itt is.
914
« Dátum: 2012. március 15. - 14:50:54 »
Fail. :thumbsup:
915
« Dátum: 2012. március 15. - 14:45:52 »
Kösz, hogy leírtad. Én így használom az adminrendszeremben és tökéletesen mûködik. A tömérdek dialog most már nem íródik ki.
Oldalak: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 142
|