Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Dfoglalo
Oldalak: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 261
901
« Dátum: 2014. augusztus 10. - 19:45:47 »
[mod]Egyszer már nyitottál neki témát és azt mondtad, megoldottad. Legközelebb, ha még sincs megoldva, dobj egy PÜ-t, hogy nyissam a régit. Nem harapok.  Ezt pedig zárom.[/mod]
902
« Dátum: 2014. augusztus 10. - 19:43:45 »
Eddig pont leszartam a függvény mûködéstét, csak bemásoltam a kódot editorból és kész. De odafigyelve ránéztem a függvényre és már értem a mûködését. Ez esetben csak az ID-t kéne megtalálni, de szerintem az már nem ma lesz, hanem a 2 hét múlva.
903
« Dátum: 2014. augusztus 10. - 18:46:16 »
A pozíciót elég nehéz belõni :/ Vagy hogy mûködik ez az egész RemoveBuilding koordinátázás? Ha kicsit eltér, akkor is elbontja? Sosem néztem nagyon utána, csak töröltem és bemásoltam a kódot a módba.
904
« Dátum: 2014. augusztus 10. - 18:12:01 »
Sziasztok! Hogyan távolítható el a képen szereplõ, singleplayerben zárva lévõ, de egy küldetésnél kinylító kapu? [hs width=555] http://kephost.com/images/2014/08/10/kapu.png[/hs] A Map Editorban nem látszik. Próbáltam az épülettel együtt eltávolítani, de nem jártam sikerrel. Remélem, mire visszaérek a nyaralásból jön rá megoldás Köszönettel,
Dfoglalo
905
« Dátum: 2014. augusztus 10. - 17:39:29 »
[mod]Miért nyitottál egy újabb témát a biciklis problémádról? Ráadásul rossz helyre. Folytasd a régit, ezt zárom![/mod]
906
« Dátum: 2014. augusztus 10. - 17:24:03 »
Ahogy látom ez nem más, mint egy solidfiles-os link. Ne a nagy zöld gombra kattints, hanem az alatta lévõ Direct download link feliratra!
907
« Dátum: 2014. augusztus 10. - 17:22:30 »
Próbáld meg így:
GivePlayerMoney(playerid, GetPlayerMoney(playerid)-10000); [mod]Kitettem helyetted a
taget! Ráadásul több hetes témához nem kéne hozzászólni, arról nem is beszélve, hogy a témanyitó némítva van.[/mod]
Ha elolvasnád a hozzászólásokat, akkor tudnád, hogy az nem mûködik, mert pénz cheat védelem van a módban... [mod]Elavult téma és a témanyitó is némítva lett, így zárok.[/mod]
908
« Dátum: 2014. augusztus 10. - 14:59:36 »
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 510) printf(\"Ez egy bicikli, amelynek nem tudod beindítani a nem létezõ motorját.\");
909
« Dátum: 2014. augusztus 10. - 13:39:04 »
[mod]Kiemelt téma! Zárok.[/mod]
910
« Dátum: 2014. augusztus 09. - 23:36:11 »
Egy nyamvadt játékról van szó, de ilyet szól: botrány lesz  Meg ez a veszekedés... Nem unjátok már? Amúgy itt most amerikai, vagy magyar (avagy európai) RP megy? Játszottam fent kb. 2 órát, de a sok amerikai dolog a sok európai dologgal szemben (mind mód, mind játékosok terén) nem adott egyértelmû valászt.
911
« Dátum: 2014. augusztus 09. - 21:28:52 »
[mod]Elõször is köszöntelek a fórumon, lorantf. Másodszor pedig látom, hogy sokszor válaszolsz önmagad után. Ehelyett inkább használd a hozzászólásod jobb felsõ sarkában lévõ Módosítás gombot.  [/mod]
912
« Dátum: 2014. augusztus 09. - 21:23:15 »
Segítségkérés Szabályzata
Ez a fórumrész a San Andreas: Multiplayer modifikációjával kapcsolatban felmerülõ szkriptelési problémákra próbál segítséget nyújtani. Ezen fórumrészben kérdezhetsz illetve válaszolhatsz mások kérdésire. Kérjük vedd figyelembe, hogy senkinek sem kötelessége válaszolni, és az értelmetlen, komolytalan kérdésekre valószínûleg nem is fognak. ( Az ilyen kérdéseket illetve válaszokat a moderátorok automatikusan törölni és/vagy büntetni fogják!) - Az itt leírt szabályok érvényesek a Segítségkérés fórumrész alfórumaiban is.
- A fórumrészen természetesen életben van a közösség Globális Szabályzata.
- Amennyiben nem szkripteléssel kapcsolatos problémával szeretnél témát nyitni, használd a Kérdések/Segítség fórumrészt!
- Mielõtt témát nyitnál, a keresõt használva nézz utána, hogy nem született e már válasz a problémádra. Illetve nézd meg a Gyakran Ismételt Kérdések címû témánkat is, amelyben elõfordulhat, hogy már le van írva a megoldás a problémádra.
- Amennyiben problémád apró, azonnal és egyértelmûen megválaszolható és nem feltétlenül igényel egy teljes témát a kifejtésére, írj hozzászólást a Kisebb kérdések kiemelt témában!
- Amennyiben egy hibával találkozol és nem tudsz rá megoldást találni, írj hozzászólást az Itt kérdezz warningot/error-t! kiemelt témában!
- Amennyiben egy, vagy több mapoláshoz használatos objectet keresel, de nem találod az ID-jüket (azonosítójukat), írj hozzászólást az Itt kérdezz object ID-t! kiemelt témában!
- Amennyiben kiadnak egy újabb SA-MP verziót és problémád van az arra való átálással, írj hozzászólást a Szerverem frissítése XY verzióra kiemelt témában!
- Amennyiben egy konkrét szkriptet szeretnél kérni, használd a Szkript kérések alfórumot!
- Amennyiben az RP/RPG-vel kapcsolatos dologgal kapcsolatban szeretnél témát nyitni, használd a RP/RPG kérések alfórumot!
- Lehetõséged van segítõtársakat keresni Szkriptel/Mapper formájában, de akár te is vállalhatsz Szkriptelést/Mappolást a fórumozók számára. Ebben az esetben használd a Szkriptert/Mappert keresek alfórumot!
- Témanyitáskor hanyagold a tárgynál megadható smiley-k [szmájlik] használatát!
- Témanyitáskor mindig a problémádra egyértelmûen utaló témacímet válassz! Az értelmetlen, nem a témára utaló, \"help, pls\", \"mi a probléma?\" jellegû címmel rendelkezõ témák módosítására moderátori felszólítás után 24 óra áll rendelkezésre. Amennyiben a cím nem kerül módosításra 24 órán belül, és/vagy a témanyitó zárja a témát a cím módosítása helyett, a témanyitó figyelmeztetésben részesül.
- Ha egyszerre több problémád akad, ne nyiss nekik több, különálló témát, hanem foglald õket össze egy téma keretein belül!
- Témádban fogalmazd meg érthetõen, tömören és egyértelmûen a problémádat!
- Az átláthatóság érdekében a pawn nyelven íródott forráskódokat
tagek közé írd, míg a hibákat, logokat és ehhez hasonló dolgokat sima tag közé helyezd! Ne kezdjétek el PÜ-ben, Skypeon, Facebookon, vagy egyéb külsõ csatornákon a probléma megoldását. Ha egyszer témát nyitottál, a témában legyen megoldva a problémád! Ezáltal mindenki láthatja, milyen úton, milyen megoldás született a problémádra, melyet akár késõbb más is tud hasznosítani. Csak akkor szólj hozzá egy témához, ha hozzászólásod a témához kapcsolódik és valóban segítõ szándékú! Amennyiben nem tudsz a témával kapcsolatban segítséget nyújtani, akkor NE írj hozzászólást. Olyan hozzászólást se írj, amelyben leírod, hogy késõbb segítesz, ha lesz idõd! Csak akkor írj hozzászólást, ha azzal valóban segítesz. Ne írj feleslegesen hozzászólást a témádba, miszerint \"Valaki válaszoljon már!\" (azaz kerüld a bumpolást)! A fórumon mûködõ dupla hozzászólásokat automatikusan összefûzõ rendszernek köszönhetõen ez nem fogja témádat elõrébb sorolni, illetve nem is fognak e miatt gyorsabban válaszolni. Ehelyett várj türelmesen, amíg valaki segít neked! Amennyiben témád megoldódott, zárd a témádat az alul található \"Téma megoldva\" gomb segítségével! Ne írj olyan hozzászólásokat, melyekben szólsz a témanyitónak, hogy zárja a témát! Ez ugyanis a moderátorok feladata. Ne írj olyan hozzászólásokat, melyekben szólsz a témanyitónak, hogy használjon keresõt! Ugyanis a témanyitó valószínûleg már rákeresett a problémájára, de nem talált rá megoldást. Amennyiben ez nem így lenne és te találsz megfelelõ találatokat, linkeld be õket a hozzászólásodba, ezzel is segítve a témanyitót.
A szabályzat megszegése figyelmeztetéshez/némításhoz/kitiltáshoz vezethet.
Javítva мαятιη által 2015/05/26
913
« Dátum: 2014. augusztus 09. - 21:19:13 »
Információk Ez a téma azzal a céllal jött létre, hogy összegyûjthessük a szkripteléssel kapcsolatos Gyakran Ismételt Kérdéseket. Többek között azért, hogyha az itt leírt apróbb kérdések között megtalálod a választ a problémádra, ne nyiss neki külön témát! Amennyiben egy kérdés és rá a válasz nem szerepel az alábbi listán, de te szívesen hozzáadnád, írd le azt egy hozzászólás formájában. Amennyiben hozzászólásod elfogadásra kerül, az felkerül erre a listára (természetesen a nevedet feltüntetve és a hozzászólásod sem kerül törlésre). Ha viszont értelmetlen kérdést + választ írsz és/vagy tartalma valótlan, a hozzászólásod törlésre kerül. Ezen felül minden más jellegû hozzászólás is törlésre kerül. Gyakran Ismételt Kérdések Tartalomjegyzék- Fordítási hiba
- Run time error: 19
- Hoszting hiba
- RemoveBuildingForPlayer helye
- Alap be- és kijáratok kivétele
- Lámpa- és motor beállítás kézzel
- Stunt bónuszok kikapcsolása
- Hiányzó DLL-ek
- Object konvertálás és egyéb szkriptelési eszközök
- Nativechecker
- PVar vagy Változó?
A pawnocc.exe, azaz a pawno.exe fordítója, a compiler befagy (kezdõknek: amikor a .pwn fájlt \"konvertáljuk\" .amx fájllá). Mi okozza? Hogyan oldjam meg? Olyan drasztikus hibát vétettél a forráskód megírásakor, amelyet a fordító sem tud értelmezni. Gyakori hiba például, hogy rosszul készítetted el a blokkokat. Példa (a kódnak nincs sok értelme, csak a hibás blokkokat magyarázza meg):
// Helytelenül if(4/2 == 2) { if(true != false) { // Nyitod a blokkot SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"4/2 == 2\"); }
// Helyesen if(4/2 == 2) { if(true != false) { // Nyitod a blokkot SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"4/2 == 2\"); } // Zárod ezt a blokkot } Ez pedig a hibától kezdve a mód összes többi részét hibásnak érzékeli. Ettõl pedig befagy az egész. Persze emellett lehet más is az okozója, de ez a leges leggyakrabban vétett hiba. Erre tehát mindig figyeljünk oda! Megoldani úgy lehet, ha átnézzük az éppen megírt részt, hibák után kutatva, majd kijavítjuk a talált hibákat. Érdemes biztonsági mentést csinálni a módról minden egyes szerkesztés elõtt.
Vissza az oldal tetejére Run time error 19: \"File or function is not found\" hibaA hiba okát legegyszerûbben a Nativechechker plugin segítségével ismerhetjük meg. Ennek ellenére leírom, hogy mik azok a dolgok, amelyek a hibát általában okozzák és mi rájuk a megoldás, hogy a jövõben ilyen esetekben rutin szerûen, 3 másodperc alatt megoldható legyen a probléma, a plugin felesleges telepítése nélkül. Ezt több dolog is okozhatja. Az egyik ilyen, hogy hiányzik a .cfg fájlban megadott mód a gamemodes mappából. Ez a ritkább eset. Lehet még olyan eset is, hogy a módhoz szükséges valamely összetevõ hiányzik a scriptfiles mappából. A leggyakoribb viszont az, hogy a módból hiányzik valamilyen funkció. Például egy plugin, vagy pluginok. Sokszor csak az a probléma, hogy a használt pluginok verziója nem egyezik meg a fordításkor használt, az egyes pluginokhoz tartozó .inc fájlok verziójával. Vagy az, hogy nem töltöd be az összes plugint. Tehát ha ezzel a hibával találkozol, rögtön tedd a következõket: - Szerezd be a mód futtatásához szükséges pluginok legfrissebb verzióját innen
- A pluginhoz tartozó, újonnan letöltött, legfrissebb .inc fájlokat másold be a pawno/include mappába
- Fordítsd újra a módot (kezdõknek: amikor a .pwn fájlt \"konvertáljuk\" .amx fájllá)
- Írd felül a plugins mappában lévõ pluginokat a legújabb, újonnan letöltött pluginokkal
- Indítsd el a módot
Ha így sem indulna el a módod, akkor a következõ dolgok jöhetnek számításba: - Valamit elrontottál
- Nem a pluginokkal van probléma, hanem pl.
- Hiányzik egy-egy szükséges fájl a scriptfiles mappából
- Tallóztál egy plugint, vagy scriptfilet igénylõ .inc fájlt, ami nem is lenne szükséges, de mivel szerepel az .amx fájlban, ezért keresi a szerver is
- Nem a megfelelõ pluginokat használod
- A mód csak régebbi pluginokkal mûködik
Ha ezek után sem indulna el a mód, csak akkor nyiss csak témát, melybe ajánlatos bemásolni a server_log.txt aktuális tartalmát is! Vissza az oldal tetejére \"A gépemen jó a szerver, de a hosztingos szerveren már nem!\"A hosztingok általában Linux operációs rendszert használnak, a te gépeden viszont valószínûleg Windows van. E miatt a te gépeden a pluginokat .dll formában, míg a bérelt szerveren már .so kiterjesztésben kell használni. Annyi a teendõd, hogy a megfelelõ pluginokat letöltöd .so formátumban is, majd feltöltöd FTP-vel a bérelt szerverednek. Ezek után a .cfg-ben a plugin nevek végére odírod, hogy .so (ha Windowson odaírtad, hogy .dll, akkor a .dll helyett csak .so szerepeljen! Azonban alapból Windowson nem szükséges kiírni azt, hogy .dll, ugyanis ott bõven elég a plugin neve is). Ha ismét problémába ütközöl, kövesd a \" Run time error: 19\" címû pont lépéseit. Ha ezek után sem javul a helyzet, vagy nem pluginnal kapcsolatos problémáid vannak, nyiss nyugodtan témát! Hová tegyem az object törléssel kapcsolatos kódot, tehát a RemoveBuildingForPlayer függvényeket?Az OnPlayerConnect callback alá. Példa: public OnPlayerConnect(playerid) { RemoveBuildingForPlayer(playerid, 615, 0.0, 0.0, 0.0, 200.0); return 1; } Ettõl függetlenül bárhol máshol használhatod, de célszerû elintézni a törlést a játékos csatlakozásakor. Vissza az oldal tetejére Hogyan tudom kikapcsolni az alap ki- és bejáratokat (azokat a sárga nyilakat a térképen, amelyeknél be lehet menni egy-egy helyre, pl. pizzázóba)?Az DisableInteriorEnterExits függvény segítségével. Példa: public OnGameModeInit() { DisableInteriorEnterExits(); return 1; } Vissza az oldal tetejére A kocsi lámpái automatikusan állítódnak. Hogyan tudom én beállítani õket?A ManualVehicleEngineAndLights függvény segítségével a jármû nem fog beindulni automatikusan ha beleülsz, illetve nem fog magától felkapcsolódni a lámpája sötét részeken (pl. egy alagútban). Hasznos, ha te szeretnéd vezérelni a motort és a lámpákat, például egy saját kocsi rendszernél. Példa: public OnGameModeInit() { ManualVehicleEngineAndLights(); return 1; } Ha nem csak engedélyezni szeretnéd a dolgot, hanem használni is, akkor azt a következõképpen teheted meg: lekérdezed a kocsi paramétereit, eltárolva õket egy-egy változóba, majd csak azt a paramétert állítod át más értékre, amelyiket szeretnéd. A többi paramétert pedig meghagyod az eredetinek a változók beírásával. Példa, melyben a motort bekapcsoljuk: new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective; GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), 1, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); Vissza az oldal tetejére Stunt bónuszok kikapcsolásaA Singleplayerhez hasonlóan alapbeállításokkal a Multiplayerben is kapsz pénzt egyes mutatványokért, legyen az ugratás, kétkerekezés, vagy szaltózás. Ez jól jöhet egyes stunt szervereken, de RPG-n azonnal idegesítõvé és persze feleslegessé válik. Ha nincs rá szükség, egyszerûen kikapcsolható a mód betöltésekor: public OnGameModeInit() { EnableStuntBonusForAll(0); return 1; } Amennyiben nem szertnénk eltörölni minden egyes játékos számára ezt a lehetõséget, használhatunk egy másik függvényt is: EnableStuntBonusForPlayer(playerid, 0); Ha ismét használni szeretnénk a bónuszt, egyszerûen csak írjuk át a 0-t 1-re (vagy true-ra) a megfelelõ helyen. Vissza az oldal tetejére Hiányzó DLL-ekEz a probléma Windowson szokott gyakran elõfordulni, miszerint a számítógéprõl hiányoznak egyes, a szerver futtatásához elengedhetetlen dll fájlok. Ezek pótlásának a legegyszerûbb módja, hogy letöltöd, majd be kell tenni a szerver fõkönyvtárába - abba a mappába, ahol a samp-server.exe is található. Azonban nem mindegy, hogy mely dll fájlokat teszed be a szervered fõkönyvtárába, ugyanis az operációs rendszered lehet 32 és 64 bites is. Ha ezekre a fájlokra van szükségem, én általában a DLL Files weboldalára látogatok el, ahonnan letöltöm az operációs rendszeremnek megfelelõ, számomra szükséges dll fájlokat. Az alább listán összegyûjtöttem azokat a fájlokat, amelyeket általában kér a szerver indításkor. Ha esetleg nem lenne rajta a listán az egyik fájl, amelyet nálad is kért, keresd ki azt a DLL Files weboldalán, illetve lehetõleg írj róla hozzászólást, hogy ez a lista is bõvítésre kerüljön. Kattints a szükséges fájl nevére és a letöltés megkezdõdik! Amennyiben 64 bites operációs rendszerrel rendelkezel de a keresett fájl csak 32 bitesként szerepel a listán, próbálkozz a 32 bites verzióval, ugyanis valószínûleg nem létezik belõle 64 bites verzió. Ugyanakkor elõfordulhat az is, hogy nem szükséges 64 bites plugint használnod annak ellenére, hogy 64 bites operáció rendszered van. Mindezt saját tapasztalatból írtam le nektek. A letöltési linkek nem dll-files-osok, hanem solidfiles-osok, mert a dll files gyakran váltogatja a közvetlen letöltési linkjeit. Azonban a dll-files-os oldal is linkelve van a zárójelen belül, azonban ott már meg kell keresni a számodra megfelelõ verziót. Fontos: a solidfiles-ról való letöltéskor a nagy zöld Download gomb alatti Direct download link feliratra kattints! 32 bites operációs rendszerrelibmysql.dll - v5.5.13.0 ( DLL-Files.com) msvcp100.dll - v10.0.30319.1 ( DLL-Files.com) msvcp110.dll - v11.0.51106.1 ( DLL-Files.com) msvcp120.dll - v12.0.21005.1 ( DLL-Files.com) msvcr100d.dll - v10.0.40219.325 ( DLL-Files.com) msvcr100.dll - v10.0.30319.1 ( DLL-Files.com) msvcr110.dll - v11.0.51106.1 ( DLL-Files.com) msvcr120.dll - v12.0.21005.1 ( DLL-Files.com) 64 bites operációs rendszerremsvcp100.dll - v10.0.40219.325 ( DLL-Files.com) msvcp110.dll - v11.0.51106.1 ( DLL-Files.com) msvcp120.dll - v12.0.21005.1 ( DLL-Files.com) msvcr100.dll - v10.0.40219.325 ( DLL-Files.com) msvcr110.dll - v11.0.51106.1 ( DLL-Files.com) msvcr120.dll - v12.0.21005.1 ( DLL-Files.com) Plugin PackMinden felsorolt plugin letöltése. Vissza az oldal tetejére Object konvertálás és egyéb szkriptelési eszközökA fórum fenti menüsorában, a Szkriptelés fül alatt számos hasznos szkriptelési eszközt találsz. Ezek között van object (map) konvertáló is, amely hasznos lehet, ha egyszerûen, online szeretnél mapokat konvertálni SAMP és az MTA között. E mellett vannak még egyéb eszközök is, melyek segítségével ha meg tudod oldani a problémádat, felesleges témát nyitni. Vissza az oldal tetejére NativecheckerA Nativechecker plugin beleírja a server_log.txt-be azokat a hibákat, amelyek fennállnak a módban annak ellenére, hogy a módot sikeresen lefordították. Ritkább esetekben elõfordulhat, hogy akkor is hibát jelez, mikor a mód tökéletesen fut, azonban ekkor is érdemes utána járni a hibának és javítani azokat. Leggyakrabban akkor válik segítségünkre, amikor a mód nem indul el egy \" File or function is not found\" üzenettel, esetleg még a szerver is leáll és nem tudjuk, hogy pontosan mi a hiba. Errõl bõvebben itt olvashatsz. LetöltésHivatalos téma Beküldte: Nukerdog Vissza az oldal tetejére PVar vagy Változó?Sokak számára kérdést jelent, hogy PVar-okat, vagy változókat használjon. Itt természetesen a játékosokhoz kötött változókról beszélünk, amelyek általában ilyen formában vannak jelen: new Valtozo[MAX_PLAYERS]; Valtozo[playerid] += 5; A más jellegû változók jelenléte persze elengedhetetlen, ez nem vitás. Ennek elõsegítése érdekében most egy táblázatba szedtem össze különbözõ szempontokat, melyek az egyikre biztosan igazak. Nem feltétlenül jelent a pozitív kicsengésû szó, például az \"Igen\" elõnyt, így az adott szempontnál az elõnyösebbik versenyzõ zöld színnel van kiemelve. Szempont
| PVar
| Változó
| Függvény e?
| Igen
| Nem
| Alapértékre kell õket állítani csatlakozáskor vagy lecsatlakozáskor?
| Igen
| Igen
| Hányszor/mikor kell õket létrehozni?
| Minden játékos számára külön, minden egyes csatlakozáskor
| Egyszer, a mód indításakor
| Használható e ugyanaz a PVar/Változó több Filterscriptben és a Gamemodeban egyaránt?
| Igen
| Nem
| Operálás
| Hosszadalmas, több függvényt is igénybe vesz, bonyolultabb mûveleteknél gyakran lokális változókra is szükségünk van
| Rettentõ egyszerûen és röviden elvégezhetõ a megszokott operátorok segítségével
| Adat kinyerése
| Minden alkalommal le kell kérdezünk a PVar értékét egy külön függvény segítségével, vagy egyszeri lekérdezés után egy változóban kell eltárolnunk az adatot
| A változó szimpla leírásával kinyerjük az adatot
| Ékezetek használata
| Lehet ékezetet használni, azonban programozásban nem nagyon használatosak. Ennek ellenére ez egy elõnyös tulajdonság, elvégre egy népszerû játék egyszerûbb programnyelvérõl van szó, melyet bármely hétköznapi ember könnyedén elsajátíthat
| Nem használhatóak ékezetek, bár ez sokak számára nem jelent gondot
| Forráskódban elfoglalt hely, példánkban egy érték növelése 1-el
| 64 karakter
| 18karakter
| Összesítés
| 2 pont - VESZTES
| 5 pont - NYERTES
| Ugyan ezen szempontok alapján a változók nyetek, de persze ha valaki a PVar-okat szeretné használni, csak nyugodtan.
914
« Dátum: 2014. augusztus 09. - 20:02:30 »
Mert felesleges, esztétikailag egy nulla és benne van a globális szabályzatban, amelyet el kéne olvasni és tudnád.
Kénytelen voltam az iWiWes jelszavammal regisztrálni..
Tipp: sose adj meg máshol használt jelszót újonnan indult, ismeretlen oldalon.
Sok sikert az oldalhoz.
915
« Dátum: 2014. augusztus 09. - 19:49:07 »
Az 1 másodperces intervallum viszont nagyon sok, így akkor marad az update, mivel ezek szerint jobb megoldás nincs, mint az, hogy folyamatosan csekkolom a dolgot. Köszi mindenkinek, zárok.
Oldalak: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 261
|