Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - SnooP

Oldalak: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 101
901
Függvények / GetServerVarAsString
« Dátum: 2013. július 11. - 22:53:25 »
GetServerVarAsString
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével lekérdhetjük a string formátumú server.cfg-ben lévõ változókat. Begépelve a \'varlist\'-et a szerver ablakban add egy listát az elérhetõ szerver változókról.
Paraméter
 
(const varname[], buffer[], len)

 
const varname[] - A string változó neve amit le akarunk kérdezni
buffer[]  - Egy tömb amiben eltároljuk a string adatokat
len - A maximum hosszúsága a lekérdezett string változónak
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke
!Megjegyzés
-Amikor több változó meg van határozva a filterscripts vagy plugins résznél csak az elsõ változó nevével tér vissza (a legelsõ filterscript / plugin nevével). Ez egy bug.
Példascript
 

public OnGameModeInit()
{
    new hostname[64]; // Létrehozzuk a hostname tömböt minek cellái száma 64
    GetServerVarAsString(\"hostname\", hostname, sizeof(hostname)); // Lekérdezzük a hostname tömböt a server.cfg-bõl
    printf(\"Hostname: %s\", hostname); // Kiírjuk a hostname nevét az eltárolt hostname tömbbõl amiben az értéket tároltuk
}

 


902
Függvények / GetServerVarAsBool
« Dátum: 2013. július 11. - 22:44:10 »
GetServerVarAsBool
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével ki tudjuk olvasni a server.cfg-ben lévõ adatokat és boolean (0 - Hamis, 1 - Igaz) formában kapjuk meg. Begépelve a \'varlist\'-ot a szerver ablakba, a szerver add egy listát az elérhetõ változókról és azok típusaikról.
Paraméterek
 
(const varname[])

 
const varname[] - A server.cfg-ben lévõ változó aminek meg akarjuk kapni az értékét
Visszatérési érték
Az értéke a meghatározott változónak boolean formában.
Példascript
 
 
public OnGameModeInit() // Ha betöltõdik a gamemode
{
    new var; // Létrehozunk egy változót
    var = GetServerVarAsBool(\"anticheat\"); // A változó értéke egyenlõ lesz a lekérdezett anticheat értékével
    if(var == true) // Ha az érték igaz, akkor :
    {
        print(\"Az Anticheat be van kapcsolva!\"); // Kiírunk a szerver ablakba egy üzenetet
    }
    return 1;
}

 


903
Függvények / GetPlayerWeaponState
« Dátum: 2013. július 11. - 22:35:22 »
GetPlayerWeaponState
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével lekérjük a fegyver állapotát a megadott játékosnak.
Paraméterek
 
(playerid)

 
playerid - Annak játékosnak  az azonosítója akinek lekérjük a fegyver állapotát.
Visszatérési érték
A visszatérési érték a fegyver állapot.
!Megjegyzés
- Ez a függvény a SA:MP 0.3a verziójában lett hozzáadva így a korábbiakban nem megy.
Példascript
 

public OnPlayerSpawn(playerid) // Ha a játékos lespawnol
{
    SetPVarInt(playerid, \"WepState\", GetPlayerWeaponState(playerid)); // A WepState változónak beállítjuk az értékét a lekérdezett fegyver állapotra
    return 1;
}

 


904
Függvények / SetPlayerWantedLevel
« Dátum: 2013. július 11. - 20:21:58 »
SetPlayerWantedLevel
Ismertetõ
Beállítja a játékos körözési szintjét. ( 6 csillag mint a SinglePlayerben)
Paraméterek
 
(playerid, level)

 
playerid - A játékos azonosítója (ID-je) akinek beállítjuk a körözést
level - Körözési szint (maximum 6 lehet)
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.
Példascript
 

if(strcmp(cmdtext, \"/hatoskorozes\", true) == 0) // Ha a parancs igaz
{
    SetPlayerWantedLevel(playerid, 6); // Beállítjuk a játékos körözési szintjét 6-ra
    SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"A te körözési szinted 6, menekülj!\"); // Elküldünk neki egy üzenetet
    return 1;
}

 


905
Függvények / GetPlayerWantedLevel
« Dátum: 2013. július 11. - 20:17:44 »
GetPlayerWantedLevel
Ismertetõ
Ez a függvény lekérdezi a játékos körözési szintjét.
Paraméterek
 
(playerid)

 
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója akinek lekérdezzük a körözési szintjét
Visszatérési érték
A játékos körözési szintje
Példascript
 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
     if (strcmp(cmdtext, \"/korozesiszintem\", true) == 0)
     {
          new wantedlevel; // Létrehozzuk egy változót
          wantedlevel = GetPlayerWantedLevel(playerid); // A függvény értékét eltároljuk a megadott változóba
          new tmp[64];  // Létrehozunk még egyet amivel a függvény értékét fogjuk elküldeni a játékosnak
          format(tmp, sizeof(tmp), \"A te körözési szinted: %i\", wantedlevel); // Megformázzuk a változót belerakva a függvény értékét
          SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, tmp); // Elküldjük az eredményt a játékosnak
          return 1;
     }
    return 0;
}

 


906
Függvények / GetPlayerVehicleSeat
« Dátum: 2013. július 11. - 20:12:01 »
GetPlayerVehicleSeat
Ismertetõ
Lekérdezi, hogy a játékos hol helyezkedik el az autóban. Ez nem olyan, mint a GetPlayerState és csak a sofõrt és az anyósülésen lévõket kérdezi le, hanem a hátsó ülésen lévõket is.
Paraméterek
 
(playerid)

 
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója akinek lekérjük a helyzetét
Visszatérési érték
A visszatérési érték az elhelyezkedéstõl függ : -1 Ha a játékos nincs a kocsiban | 0 Ha sofõr | 1 Ha az anyósülésen ül | 2 vagy 3 Ha hátul ül | 4+ ha a jármû több férõhelyes
!Megjegyzés
-Ez a függvény a SA:MP 0.3a verziójában lett hozzáadva így a korábbiakban nem megy.
-Néha a visszatérés lehet 128 is ami hibás ülõhelyt jelent. Ennek okait még nem tudják de, ha a visszatérés 128 akkor le lehet kérdezni és errort íratni ki.
Példascript
 

if(strcmp(cmdtext, \"/elhelyezkedesem\", true) == 0) // Ha a parancs igaz
{
    new szString[14], iSeat = GetPlayerVehicleSeat(playerid); // Létrehozunk egy string változót, valamint egy másik változót ami megkapja a függvény visszatérési értékét
    // Hogy tudod lekérdezni ezt az információt:
    if(iSeat == 128) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Egy error lépett fel amikor lekérdeztük az ülés helyzeted. Késõbb próbáld újra.\");
    format(szString, sizeof(szString), \"A te üléshelyzeted: %i\", iSeat); // Megformázzuk a stringünket a másik változó értékét is beleiktatva
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, szString);  // Elküldjük az eredményt a játékosnak
    return 1;
}

 


907
Függvények / GetPlayerTargetPlayer
« Dátum: 2013. július 11. - 19:58:36 »
GetPlayerTargetPlayer
Ismertetõ
Lekérdezi a játékos kire céloz.
Paraméterei
 
(playerid)

 
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója (ID-je) akinek lekérdezzük, hogy kire céloz
Visszatérési érték
Annak a játékosnak az ID-je akire célzott. Ha nem található játékos INVAILD_PLAYER_ID-val tér vissza.
!Megjegyzés
- Ez a függvény a SA:MP 0.3d verziójához lett hozzáadva és így a korábbiakban nem megy.
- Ez a függvény nem megy joypadekene / kontrollereken
Példascript
 

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    new targetplayer = GetPlayerTargetPlayer(playerid); // A létrehozott változó értékét egyenlõvé tesszük a lekérdezés értékével
    if(GetPlayerTeam(targetplayer) == GetPlayerTeam(playerid) && targetplayer != INVALID_PLAYER_ID) // Lekérdezzük a célzott játékos csapatát és ha az egyenlõ a célzó játékos csapatával és nem egyenlõ INVAILD_PLAYER_ID-val
    {
        GameTextForPlayer(playerid, \"~R~Ne lõdd a csapattársad!\", 5000, 3); // Kiírunk neki egy 3mp-s GameTextet amiben figyelmeztetjük
    }
}

 


908
Függvények / SetPlayerVelocity
« Dátum: 2013. július 11. - 19:48:04 »
SetPlayerVelocity
Ismertetõ
Beállítja a játékosnak a 3 koordináta (X,Y,Z) felé való gyorsaságát.
Paraméterek
 
(playerid, Float:x, Float:y, Float:z)

 
playerid - A játékos akinek beállítjuk a sebességét
Float:x - Mennyi gyorsaság legyen az X koordinátában aktiválva
Float:y - Mennyi gyorsaság legyen az Y koordinátában aktiválva
Float:z - Mennyi gyorsaság legyen a Z koordinátában aktiválva
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke
!Megjegyzés
- Ez a függvény a SA:MP 0.3a verziójában lett hozzáadva így a korábbi verziókban nem megy.
Példascript
 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (!strcmp(\"/gyorsasag\", cmdtext))
    {
SetPlayerVelocity(playerid,1.0,1.0,-1.0); /Beállítjuk a játékos sebességét gyorsabbra az X, Y koordináták felé
return 1;
    }
    return 0;
}

 


909
Segítségkérés / SetPlayerFacingAngle ??
« Dátum: 2013. július 11. - 15:25:12 »
Tegnap irta le a fuggvenyek koze most telorol vagyok de a Leiras/Tanuljunk Pawnt / Fuggvenyeknel ott lesz az elso oldalon. ;)

910
Szkript kérések / Ölés
« Dátum: 2013. július 11. - 12:39:20 »
De mire szeretnéd a ZCMD-t?
Ha ZCMD-t strcmp-re olyan konvertáló nincs, mivel az strcmp rendesen nem egy parancsfeldolgozó, hanem ennek az a dolga, hogy összehasonlítson két stringet. De nem érdemes zcmd-rõl strcmp-re, mivel a ZCMD sokkal gyorsabb és ezt a gyorsaságát onnan szerzi, hogy míg az strcmp összehasonlítja a beírt szöveg és  parancs betûit egyesével átnézi.
Az strcmp viszont kevés parancsok esetén gyorsabb mint bármelyik parancsfeldolgozó, ám ismétlem kevés parancs esetén!
Ha kevés parancsod van  akkor ZCMD-rõl úgy tudod átkonvertálni, hogy:
-OnPlayerCommandText alatt alkalmazod a ZCMD-s parancsokat, ergo a /help parancs után megint strcmp-vel leellenõrzöd a másik parancsot és odaírod azokat a függvényeket amik a következõ ZCMD-s parancsban voltak.
-Ha behelyettesítetted a parancsokat kitöröld a ZCMD includeját és a parancsait.
Bõvebben az strcmp-rõl itt
ZCMD-rõl itt

911
Segítségkérés / SetObjectMaterial fû
« Dátum: 2013. július 11. - 12:16:49 »
SetObjectMaterial(szinesobject2, 0, 16684, \"law_coffintu\",\"faketurf_law\", /*0xFFFFFFFF*/);

 
Kihagytad belõle az ARGB színkódot. A megjegyzéseket olvasd el mindig mert van, hogy amiatt bukik be egy függvény.  ;)

912
Segítségkérés / Vásárlás
« Dátum: 2013. július 11. - 12:06:19 »

#include <a_samp>
#include <dini>
#include <zcmd>
#pragma tabsize 0
new nev[MAX_PLAYER_NAME],
file[100];
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, 2695.6880, -1704.6300, 11.8438 /* A kiválasztott motor pontos kordinátája*/))
{
if(ispassenger == 0)
 {
  if(vehicleid == 522)
  {
      if(GetPlayerMoney(playerid) < 1000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Ezt te nem tudod megvenni mert nincs elég pénzed!\"); // Állítsd be ide a pénzt amennyibe kerül a moci
  SendClientMessage(playerid, -1, \"Ráültél ezért megvetted a motort, gratulálunk\");
      GivePlayerMoney(playerid, -1000); // Állítsd be mennyit vonjon le.
      GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
      format(file,sizeof(file),\"/Motor tulajdonosok/%s.ini\",nev);
  if(!dini_Exists(file))
        {
                dini_Create(file);
                dini_IntSet(file, \"Motor\", 1);
                 CreateVehicle(522, 2695.6880, -1704.6300, 11.8438, 82.2873, 0, 1, 60); // X, Y, Z koordináta, Szín és respawnolási idõt állítsd be esetlegesen egy timert ha nem rögtön a felszállás után akarod létrehozni az újjat
        }
        else
        {
                dini_IntSet(file, \"Motor\", 1);
                  CreateVehicle(522, 2695.6880, -1704.6300, 11.8438, 82.2873, 0, 1, 60); // X, Y, Z koordináta, Szín és respawnolási idõt állítsd be esetlegesen egy timert ha nem rögtön a felszállás után akarod létrehozni az újjat
        }
  }
}
  }
return 1;
}
CMD:nyit(playerid, params[])
{
  GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
  format(file,sizeof(file),\"/Motor tulajdonosok/%s.ini\",nev);
  if(!dini_Exists(file)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Te nem vettél motort így nem tudod kinyitni a kaput\");
  if(dini_Exists(file))
  {
if(dini_Int(file, \"Motor\") == 1)
{
/* Mivel nem tudom a koordínátákat ezért itt egy InGame kapu készítõ készítsd el a megadott koordinátákra
És a kapú készítés tartalmát másold be ide, véleményem szerint egyszerûbb mintha én megcsinálnám neked aztán illesztgesd a koordinátákat
De ha kell szólj és megcsinálom
A link: http://www.solidfiles.com/d/43bd/ */
}
   }
   return 1;
}

 
A több jármû lekérdezésére most nincs idõm jelenleg, de amikor hazajövök megcsinálom. Remélem a kapu készítéssel nem lesz gond.

913
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Lefordított függvények
« Dátum: 2013. július 11. - 00:02:03 »
Nincs mit, ha nem gond még adtam 1 oldalnyi függvényt hozzá és csak annyit, hogy ez: http://sampforum.hu/index.php?topic=44038.0 függvény és nem eljárás. A GameModeExit leállítja a Gamemodet és az OnGameModeExit az az eljárás és oda tartoznak a leállással kapcsolatos adatok (mint a dialogoknál), szóval majd ha lesz idõd és kedved berakhatnád a függvényekhez ;)

914
Függvények / GetPlayerVelocity
« Dátum: 2013. július 10. - 23:55:40 »
GetPlayerVelocity
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével lekérdezhetjük a játékos sebességét aki mozog X,Y,Z irányban. Ez hasznos lehet az efféle cheatek kiszûrésére.
Paraméterei
 
(playerid, &Float:x, &Float:y, &Float:z)

 
playerid - A lekérdezett játékos azonosítója (ID-je)
Float:x - Az a float amely eltárolja az X sebességet
Float:y - Az a float amely eltárolja az Y sebességet
Float:z - Az a float amely eltárolja a Z sebbeséget
Visszatérési érték
Ez a függvény nem tér vissza speciális értékkel. Az X,Y,Z sebességek változókban vannak eltárolva.
!Megjegyzés
- Ez a függvény a SA:MP 0.3a verziójában lett hozzáadva így a korábbi verziókon nem mûködik.
Példascript
 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (!strcmp(\"/sebesseg\", cmdtext)) // Ha a /sebesseg parancs igaz
    {
        new Float:Velocity[3], string[80]; // Létrehozunk egy 3 cellás tömböt amiben az X,Y,Z értékek lesznek eltárolva valamint egy 80 cellás stringet ami a karakterlácért lesz felelõs
GetPlayerVelocity(playerid, Velocity[0], Velocity[1], Velocity[2]); // Lekérdezzük a játékos sebességét és eltároljuk a változókba
        format(string, sizeof(string), \"Te ilyen sebesen mész ezekben a koordinátákban X: %f, Y: %f, Z: %f\", Velocity[0], Velocity[1], Velocity[2]); // Átadjuk a változókból az értékeket és megformázzuk az üzenetet
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, string); // Elküldjük a játékosnak a megformázott üznetet
return 1;
    }
}

 


915
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / GetPlayerSurfingVehicleID
« Dátum: 2013. július 10. - 23:46:25 »
Ismertetõ
Lekérdezi annak az autónak az ID-ját amin a játékos szörföl. ( Ezt ne úgy képzeljük el mint az igazi életben, hanem ha a játékos rajta áll a jármûvön az pedig mozog alatta)
Paraméterei
 
(playerid

 
playerid - A szörfölõ játékos ID-je-
Visszatérési érték
Az ID-ja a jármûnek amin a játékos szörföl.  INVALID_VEHICLE_ID ha a játékos nem szörföl vagy nincs a kocsinak a vezetõje beülve.
!Megjegyzés
- Ez a függvény a SA:MP 0.3a verziójában került bevezetésre így a korábbi verziókban nem mûködik a függvény.
Példascript
 

new surf = GetPlayerSurfingVehicleID(playerid); // Az új változó értéke egyenlõ a szörfölés értékével
if(surf == INVALID_VEHICLE_ID) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Te nem szörfölsz\"); // Ha ez a változó (minek értéke egyenlõ a függvény értékével) egyenlõ INVAILD_VEHICLE_ID-val akkor a játékos nem szörföl és kiírjuk neki üzenetbe

 


Oldalak: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 101
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal