Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - filip95

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10
91
Segítségkérés / Pawno - Bytes
« Dátum: 2013. Január 16. - 17:56:04 »
naja ezt kerestem: \"Ezt növelni a #pragma dynamic direktívával lehet\"
De én ezt nemvágom akkor msot mit is írjak hova hogy az eltûnjön? a stringekrõl lecseréltem a [256]-ot [128]-ra de úgysem jó.
Ja meg a CMD:v meg ijenek nem mûködnek egyébként semmi hiba vagy warn nincs benne
De a zmcd-k nem mûködnek beírom a parancsot és Unknown command, meg ugye dinit használok tökéletesen megvan írva de engem zavar ez a stack/heap size akkor msot mi is a megoldás erre?
Sõt nem szarozok legyetek oly szívesek valaki javítsa kérem :)
 

#include <a_samp>
#include <dini>
#include <sscanf>
#include <zcmd>
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_FIRE 0xAA3333AA
#define COLOR_BLUE 0x0000BBAA
#define COLOR_RED1 0xFF0000AA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_LIGHTBLUED 0x33CCFFAA
#define COLOR_LIGHTGREEN 0x9ACD32AA
#define COLOR_DARKGOLD 0x808000AA
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
#define COLOR_ROYALBLUE 0x4169FFAA
#define COLOR_DEADCONNECT 0x808080AA
#define COLOR_GOLD 0xB8860BAA
#define COLOR_PURPLE 0xC2A2DAAA
#define COLOR_ERROR 0xD2691EAA
#define COLOR_NAVY 0x000080AA
#define COLOR_DBLUE 0x2641FEAA
#define TEAM_POLICE 0
#define TEAM_CIVIL 1
#define TEAM_GANGSTER 2
#define DIALOG_RULES 8621
 
#define POLICE -1616.1700,681.5549,7.1875,182.8109,24,50,25,100,31,300
#define CIVIL -2622.2449,1400.4200,7.1016,199.4732,0,0,0,0,0,0
#define GANGSTER -2622.2449,1400.4200,7.1016,199.4732,0,0,0,0,0,0
enum pInfo
{
Level,
Wanted,
Money,
Jail,
JailTime,
Score,
Warn,
Jogsi,
CarID,
posX,
posY,
posZ,
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
new gTeam[MAX_PLAYERS];
new Text:connect;
new vCar[MAX_PLAYERS];
new file[128];
new playerColors[100] = {
0xFF8C13FF,0xC715FFFF,0x20B2AAFF,0xDC143CFF,0x6495EDFF,0xf0e68cFF,0x778899FF,0xFF1493FF,0xF4A460FF,0xEE82EEFF,0xFFD720FF,
0x8b4513FF,0x4949A0FF,0x148b8bFF,0x14ff7fFF,0x556b2fFF,0x0FD9FAFF,0x10DC29FF,0x534081FF,0x0495CDFF,0xEF6CE8FF,0xBD34DAFF,
0x247C1BFF,0x0C8E5DFF,0x635B03FF,0xCB7ED3FF,0x65ADEBFF,0x5C1ACCFF,0xF2F853FF,0x11F891FF,0x7B39AAFF,0x53EB10FF,0x54137DFF,
0x275222FF,0xF09F5BFF,0x3D0A4FFF,0x22F767FF,0xD63034FF,0x9A6980FF,0xDFB935FF,0x3793FAFF,0x90239DFF,0xE9AB2FFF,0xAF2FF3FF,
0x057F94FF,0xB98519FF,0x388EEAFF,0x028151FF,0xA55043FF,0x0DE018FF,0x93AB1CFF,0x95BAF0FF,0x369976FF,0x18F71FFF,0x4B8987FF,
0x491B9EFF,0x829DC7FF,0xBCE635FF,0xCEA6DFFF,0x20D4ADFF,0x2D74FDFF,0x3C1C0DFF,0x12D6D4FF,0x48C000FF,0x2A51E2FF,0xE3AC12FF,
0xFC42A8FF,0x2FC827FF,0x1A30BFFF,0xB740C2FF,0x42ACF5FF,0x2FD9DEFF,0xFAFB71FF,0x05D1CDFF,0xC471BDFF,0x94436EFF,0xC1F7ECFF,
0xCE79EEFF,0xBD1EF2FF,0x93B7E4FF,0x3214AAFF,0x184D3BFF,0xAE4B99FF,0x7E49D7FF,0x4C436EFF,0xFA24CCFF,0xCE76BEFF,0xA04E0AFF,
0x9F945CFF,0xDCDE3DFF,0x10C9C5FF,0x70524DFF,0x0BE472FF,0x8A2CD7FF,0x6152C2FF,0xCF72A9FF,0xE59338FF,0xEEDC2DFF,0xD8C762FF,
0x3FE65CFF
};
forward MFizetes(playerid);
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" RPG mod by Filip\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
 
public OnGameModeInit()
{
SetTimer(\"MFizetes\", random(30000-210000), true);
SetGameModeText(\"HUN Roleplay Gamemode\");
//Sün
AddPlayerClass(280, POLICE);
AddPlayerClass(285, POLICE);
AddPlayerClass(287, POLICE);
//Civil
AddPlayerClass(208, CIVIL);
AddPlayerClass(29, CIVIL);
AddPlayerClass(2, CIVIL);
//Banda
AddPlayerClass(149, GANGSTER);
AddPlayerClass(108, GANGSTER);
AddPlayerClass(104, GANGSTER);
return 1;
}
public MFizetes(playerid) {
new rmoney = random(1500-8500);
new cmoney = random(1000-3500);
new string[128];
    if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICE) {
        format(string, sizeof(string), \"[Fizetés]: (Rendõr munka) Kaptál: %d$-t.\", rmoney);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string);
GivePlayerMoney(playerid,rmoney);
    }
   
    if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVIL) {
        format(string, sizeof(string), \"[Fizetés]: (Civil) Kaptál: %d$-t.\", cmoney);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string);
GivePlayerMoney(playerid,cmoney);
    }
   
    if(gTeam[playerid] == TEAM_GANGSTER) {
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"[Fizetés]: Ideje rabolni kicsikét..\");
    }
    return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
switch (classid)
{
    case 1..3:
{
    gTeam[playerid] = TEAM_POLICE;
   SetPlayerInterior(playerid,0);
    SetPlayerPos(playerid,-1990.3877,153.1194,27.5391);
     SetPlayerFacingAngle(playerid, 163.2391);
      SetPlayerCameraPos(playerid,-1992.2867,146.8129,27.5391);
    SetPlayerCameraLookAt(playerid,-2176.0840,650.8286,49.4375);
    ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"IDLE_CHAT\",4.0,1,1,1,1,1);
   SetPlayerColor(playerid,playerColors[playerid]);
   GameTextForPlayer(playerid, \"~y~Rendor\", 1000, 3);
}
 
case 4..6:
{
    gTeam[playerid] = TEAM_CIVIL;
   SetPlayerInterior(playerid,0);
    SetPlayerPos(playerid,-1990.3877,153.1194,27.5391);
     SetPlayerFacingAngle(playerid, 163.2391);
      SetPlayerCameraPos(playerid,-1992.2867,146.8129,27.5391);
    SetPlayerCameraLookAt(playerid,-1990.3877,153.1194,27.5391);
    ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"IDLE_CHAT\",4.0,1,1,1,1,1);
            SetPlayerColor(playerid,playerColors[playerid]);
   GameTextForPlayer(playerid, \"~y~Civil\", 1000, 3);
}
case 7..9:
{
    gTeam[playerid] = TEAM_GANGSTER;
   SetPlayerInterior(playerid,0);
    SetPlayerPos(playerid,-1990.3877,153.1194,27.5391);
     SetPlayerFacingAngle(playerid, 163.2391);
      SetPlayerCameraPos(playerid,-1992.2867,146.8129,27.5391);
    SetPlayerCameraLookAt(playerid,-1990.3877,153.1194,27.5391);
    ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"IDLE_CHAT\",4.0,1,1,1,1,1);
            SetPlayerColor(playerid,playerColors[playerid]);
   GameTextForPlayer(playerid, \"~y~Bunozo\", 1000, 3);
}
}
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
TogglePlayerClock(playerid,1);
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
new wtf_str[2048];
 
format(wtf_str, 2048, \"%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s\",
\"{FFFFFF}Üdvözöllek a szerveren.\\n\",
\"{ED4747}Ahoz, hogy elkezd a játékot el kell fogadnod a szabályzatot.\\n\",
\"{00FF00}Csatlakozáskor a kékduna rádiót hallhatod.\\n\",
\"{00FF00}Ha mégsem szólna akkor az audió beállításaidnál a rádió hangskála le van húzva.\\n\",
\"{00FF00}Ha azt szeretnéd hogy szóljon a rádió az audióbeállításoknál add fel a hangot ellenkezõ esetben vedd le.\\n\",
\"\\n\",
\"{ED4747}Szabályzat:\\n\",
\"{ED4747}• Tilos a chat-ben Spam-elni/Flood-olni. (A szerver automatikusan kidob ellenkezõ esetben max az admin.\\n\",
\"{ED4747}• Tilos cheatelni, és SA:MP-on kívül más kliens-el csatlakozni a szerverre. (Ellenkezõ esetben bannolva leszel a szerverrõl!)\\n\",
\"{ED4747}• Tilos Glitch-elni, és C-Bug-olni. (Ha észreveszi admin, akkor Figyelmeztetést kapsz.)\\n\",
\"{ED4747}• Tilos jármûvezetõi pozícióban játékost ölni. (Ez DB-nek számít, és Figyelmeztetést kapsz érte.)\\n\",
\"{ED4747}• Tilos spawnhelyen játékost ölni. (Ellenkezõ esetben az áldozat jelentése után figyelmeztetésben részesülsz.)\\n\",
\"{ED4747}• A szerveren tilos hírdetni. (Ellenkezõ esetben bannolva leszel a szerverrõl!)\\n\",
\"{ED4747}• Tilos a szerveren káromkodni, anyázni. (Ellenkezõ esetben figyelmeztetésben részesülsz.)\\n\",
\"{ED4747}• Tilos a szerveren más nemzetiségeket szidni. (Ellenkezõ esetben figyelmeztetést kapsz.)\\n\",
\"\\n\",
\"{00FF00}A szabályok alól semmi sem menthet fel senkit sem.\");
    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_RULES, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Szabályzat és Információk\", wtf_str, \"Elfogad\", \"Nemérdekül\");
 
//Bekapcsoljuk a rádiót
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://www.kekduna.hu/listen_gyor.m3u\");
 
new string[128];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(string, sizeof(string), \"%s csatlakozott a szerverhez. Jó játékot kíván az admincsapat.\",name);
SendClientMessageToAll(COLOR_WHITE, string);
 
    format(file,sizeof(file),\"%s.ini\",name);
    if(!fexist(file))
{
        dini_Create(file);
    dini_IntSet(file,\"Level\", PlayerInfo[playerid][Level] = 0);
    dini_IntSet(file,\"Wanted\", 0);
    dini_IntSet(file,\"Money\", PlayerInfo[playerid][Money] = 0);
    dini_IntSet(file,\"Jail\", PlayerInfo[playerid][Jail] = 0);
    dini_IntSet(file,\"JailTime\", PlayerInfo[playerid][JailTime] = 0);
    dini_IntSet(file,\"Jogsi\", PlayerInfo[playerid][Jogsi] = 0);
    dini_IntSet(file,\"Score\", PlayerInfo[playerid][score] = 0);
    dini_IntSet(file,\"Warn\", PlayerInfo[playerid][Warn] = 0);
    dini_IntSet(file,\"CarID\", PlayerInfo[playerid][CarID] = 0);
    dini_FloatSet(file, \"posX\", 0);
dini_FloatSet(file, \"posY\", 0);
dini_FloatSet(file, \"posZ\", 0);
    GivePlayerMoney(playerid, 10000);
    SetPlayerScore(playerid, 5);
}
    if(fexist(file))
    {
    new Float:x,Float:y,Float:z;
    new carid;
    PlayerInfo[playerid][Level] = dini_Int(file,\"Level\");
    PlayerInfo[playerid][Wanted] = dini_Int(file,\"Wanted\");
    GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file,\"Money\"));
    PlayerInfo[playerid][Money] = dini_Int(file,\"Money\");
    PlayerInfo[playerid][Jail] = dini_Int(file,\"Jail\");
    PlayerInfo[playerid][JailTime] = dini_Int(file,\"JailTime\");
    PlayerInfo[playerid][Jogsi] = dini_Int(file,\"Jogsi\");
    SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file,\"Score\"));
    PlayerInfo[playerid][Warn] = dini_Int(file,\"Warn\");
carid = dini_Int(file,\"CarID\");
if(carid == 0) {
   return 1;
} else {
    x = dini_Float(file, \"posX\");
   y = dini_Float(file, \"posY\");
   z = dini_Float(file, \"posZ\");
   CreateVehicle(carid,x,y,z,0,0,0,30);
}
    }
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
    new string[128];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(string, sizeof(string), \"%s elhagyta a szervert. Viszont látásra.\",name);
SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string);
if(fexist(file))
{
    dini_IntSet(file,\"Level\", PlayerInfo[playerid][Level]);
    dini_IntSet(file,\"Wanted\", GetPlayerWantedLevel(playerid));
    dini_IntSet(file,\"Money\", PlayerInfo[playerid][Money]);
    dini_IntSet(file,\"Jail\", PlayerInfo[playerid][Jail]);
    dini_IntSet(file,\"JailTime\", PlayerInfo[playerid][JailTime]);
    dini_IntSet(file,\"Jogsi\", PlayerInfo[playerid][Jogsi]);
    dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid));
    dini_IntSet(file,\"Warn\", PlayerInfo[playerid][Warn]);
}
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICE) {
        SetPlayerInterior(playerid,0);
       GivePlayerWeapon(playerid,3,1);
        GivePlayerWeapon(playerid,24,120);
   GivePlayerWeapon(playerid,25,18);
   GivePlayerWeapon(playerid,31,90);
   GivePlayerWeapon(playerid,34,24);
   GivePlayerWeapon(playerid,45,1);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"A rendõrök csapata mellett döntöttél.\");
   return 1;
    }
if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVIL) {
        SetPlayerInterior(playerid,0);
       SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Civilként éled az életed..\");
   return 1;
    }
if(gTeam[playerid] == TEAM_GANGSTER) {
        SetPlayerInterior(playerid,0);
        GivePlayerWeapon(playerid,4,1);
        GivePlayerWeapon(playerid,39,2);
   GivePlayerWeapon(playerid,24,120);
   GivePlayerWeapon(playerid,28,340);
   GivePlayerWeapon(playerid,44,1);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"A bûnözõk csapata mellett döntöttél.\");
   return 1;
    }
 
    //Ha a játékos börtönben van
    if(PlayerInfo[playerid][Jail] == 1)
{
   SetPlayerInterior(playerid, 6);
   SetPlayerPos(playerid,264.6288,77.5742,1001.0391);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_RED1, \"Várd meg még lejár a fogdaidõ, csak az után szabadulhatsz.\");
   return 0;
    }
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    SetPlayerWantedLevel(killerid, GetPlayerWantedLevel(killerid)+1);
SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid)+1);
return 1;
}
//==============================================================================
//==============================================================================
//==============================================================================
 
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
return 0;
}
//==============================================================================
CMD:v(playerid, params[])
{
        new id;
if (sscanf(params, \"i\", id)) SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"[Használat]: /v [iD]\");
        
        if(vCar[playerid] != -1)
{
    DestroyVehicle(vCar[playerid]);
}
        new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
        vCar[playerid] = CreateVehicle(id, x, y, z, 0, 0,0, -1);
        PutPlayerInVehicle(playerid, id, 0);
        return 1;
}
CMD:kocsi(playerid, params[])
{
    #pragma unused params
   
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
PlayerInfo[playerid][CarID] = GetPlayerVehicleID(playerid);
 
if(fexist(file))
{
    dini_IntSet(file,\"CarID\", PlayerInfo[playerid][CarID]);
    dini_FloatSet(file, \"posX\", x);
   dini_FloatSet(file, \"posY\", y);
   dini_FloatSet(file, \"posZ\", z);
} else {
    SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem ûlsz jármûben!\");
}
}
return 1;
}
CMD:kill(playerid, params[])
{
    #pragma unused params
    SetPlayerHealth(playerid, 0);
return 1;
}
 
//==============================================================================
//==============================================================================
//==============================================================================
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
    new SkinID = GetPlayerSkin(playerid);
    if(SkinID == 280 || SkinID == 285 || SkinID == 287)
    {
        if(GetPlayerScore(playerid) >= 150)
{
        gTeam[playerid] = TEAM_POLICE;
        return 1;
        } else if(GetPlayerScore(playerid) < 500) {
        GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Nincs el¾g pontod!~r~~n~(150pont kell)\", 750, 3);
        return 0;
        }
}
else if(SkinID == 208 || SkinID == 29 || SkinID == 2)
    {
        gTeam[playerid] = TEAM_CIVIL;
   return 1;
}
else if(SkinID == 149 || SkinID == 108 || SkinID == 104)
    {
        gTeam[playerid] = TEAM_GANGSTER;
   return 1;
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_RULES)
{
    TextDrawHideForPlayer(playerid, connect);
    if(response == 1)
        {
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Elfogadtad a szabályzatot, jó játékot kíván az Admin Team.\");
    }
    else
    {
   new string_[128];
   new name_[24];
   GetPlayerName(playerid, name_, 24);
   format(string_, sizeof(string_), \"SERVER: %s nem fogadta el a szabályzatot, ezért ki lett rúgva a szerverrõl.\", name_);
   SendClientMessageToAll(0xFF0000AA, string_);
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, \"Nem fogadtad el a szabályzatot! Ki lettél rúgva a szerverrõl!\");
        Kick(playerid);
    }
}
return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. Január 16. - 18:25:12 )

itt a bünös: :)
\"new wtf_str[2048];\" <--- Lejebbvettem \"new wtf_str[1024];\"

92
Segítségkérés / Pawno - Bytes
« Dátum: 2013. Január 16. - 00:52:35 »
üdv nemrég írtam 1 módot (még nincs teljesen kész) és mikor a pwn-filet executeolom akkor ezt írja ki:
 

Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
Header size:           2516 bytes
Code size:            25692 bytes
Data size:            52668 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=4287 cells (17148 bytes)
Total requirements:   97260 bytes

 
Ez miért van?

93
Segítségkérés / NPCmodes - Waffless script
« Dátum: 2013. Január 08. - 16:39:56 »
Üdv mostanában újrakezdtem a zombi NPC scriptelés tanulmányozását..
A Foreach azaz Waffless scriptje szerint indultam el..
Csak az az 1 problémám akadt, hogy az NPC-modes mappámban nincs a zombie.amxx, mivel a NPC Zombie filterscriptet már sehonnan nem lehet letölteni.
Tehát azt szeretném kérni hogy akinek megvan a waffless szerint írt zombie.amx ami az npcmodes mappában található (nem a filter script), az legyenszíves küldje át.
Mivel ha kész vagyok, publikálom a zombie scriptet (Javítva és nem lessz az irigykedés meg a nagyképûsködés mint gangster hogy õ mijen király mert hogy õ írt egy zombi scriptet [csak szeretném mondani régen dolgoztam vele és õ is waffless szerint indult..])
Tehát ha kész vagyok a zombi script javításával átírásával..stb publikálom és mindenki saját maga szabhatja meg hogy mit akar...
DE ehhez kel la segítségetek leírom még1x az npcmodes mappában lévõ zombie.amx fájl vagy a zombie.pwn file tartlamát ha beillesztitek az is elég.
Kösz a segítséget elõreis :)

94
Segítségkérés / Spawn zóna mindenkinek
« Dátum: 2012. Május 28. - 11:35:56 »
most sem írt rá hibát de még mindíg nem megy :(
belemegyek a zónába és semmi olyan mint ha ez a script nem is lenne

95
Segítségkérés / Spawn zóna mindenkinek
« Dátum: 2012. Május 28. - 11:30:18 »
üdv.
Van it egy scriptem:
 
public Spawn_Zona(playerid)
{
       new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
if(x >= 2237.617675 && x <= 622.899291 && y >= 2395.633300 && y <= 546.358825)
{
    player[playerid]=1;
   GameTextForPlayer(playerid,\"Spawn\",3000,1);
   SetPlayerTeam(playerid,1);
   Update3DTextLabelText(TLhome, COLOR_GREEN, \"Century Freeroam by: Filip\");
} else if(x < 2237.617675 && x > 622.899291 && y < 2395.633300 && y > 546.358825)
{
   if(player[playerid]==1)
   {
   player[playerid]=0;
   SetPlayerTeam(playerid,0);
   } else return 0;
}
return 1;
}

 
ongamemode int-be ez van: SetTimer(\"Spawn_Zona\",500,true);
ezzel msot itt mi a gond? miért nem mûködik?
azt szeretném elérni ha a player belemegy a Spawn_Zonába akkor nemtudják megölni és kiírja hogy spawn

96
Archívum / ADK Kamionosok szervere elindult!
« Dátum: 2012. Január 03. - 21:17:15 »
bõvítem csak egyenlõre írtam egy alap szöveget! :)

97
Archívum / ADK Kamionosok szervere elindult!
« Dátum: 2012. Január 03. - 21:13:59 »
Üdvözlök mindenkit!
Elindult egy meglévõ kamionos szerverem.
Ez nem egy unalmas alap szerver!
Persze még nincs késsz mert nicnsenek megvehetõ házak és megvehetõ fizetõ Businessek!
Hamarosan azok is lesznek!
Nem PPC vagy ijesmi de annak az alapjára épült.
A Szerver nem fut 24 órában, de ha szerencséd van akkor most online!
IP: [gmod]Eltávolítva[/gmod]
Egyenlõre még nincsenek teleportok de ha leáll a szerver 1 perc múlva csatlakozz újra mert valami scriptet raktam be! :)
A Szervert folyamatosan frissítem és ezt nem csak írom mindig is így lessz!
Persze ha a szerverre feljössz /register és minden távozásod után /login jelszavad
Érezd jól magad!

98
Szkript kérések / Business/biznisz
« Dátum: 2012. Január 03. - 19:04:53 »
végre valaki aki ért hozzá figyelj ixt nekem ezzel a scriptel van a bajom pedig jólenne ha menne.
Beteszem a filterscriptbe beírom a cfgbe és felmegyek a szerverre (resi után)
bejelentkezek adminba
beírom a parancsot és azt írja az összes parancsra hogy unknown command énis ezt a scriptet próbálgatttam de semmi.. :( nemtudod miért van?

99
Szkript kérések / Business/biznisz
« Dátum: 2012. Január 03. - 18:56:44 »
ezt most nem értem a ini file ba akkor mit is kell beírnom?
Business Name,Price,X coordinate,Y coordinate,Z coordinate,Interior,World
ezt nemértem
még aztmondom ha parancsal lenne pl: hogy /createbusiness név pénz ...
akkor oks ez így nehéz :)

100
Szkript kérések / Business/biznisz
« Dátum: 2012. Január 03. - 18:45:08 »
Valaki tud mûködõ Business scriptet?

101
Segítségkérés / Munka elfogadása
« Dátum: 2012. Január 03. - 18:21:28 »
return 1;
ez alá a script alá

102
Szkript kérések / Ház script
« Dátum: 2012. Január 03. - 17:06:03 »
Én berakom és nekem nemmegy se így se úgy minden parancsra unknown command mint ha be se lenne rakva a plugin pedig bevan..

103
Segítségkérés / Fedõneve: A takarító
« Dátum: 2012. Január 03. - 16:49:08 »
Üdv.
Szerettem volna kreálni egy takarítós scriptet de én nem vízzel.
Füstöt akartam volna a hejére rakni hogy õ csak söpör és nem vizez :)
nahg szoval itt a cód:
 

if(!strcmp(cmdtext, \"/takarit\", true))
 
        {
 
                new currentveh;
        currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid);
        new Float:vehx, Float:vehy, Float:vehz;
        GetVehiclePos(currentveh, vehx, vehy, vehz);
       
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Takarítás!\");
 
        AttachObjectToVehicle(1617, 574, 1.5, 0.5, 0, 0, 1.5, 2);
 
        AttachObjectToVehicle(1617, 574, 1.5, 0.5, 0, 0, 1.5, 2);
 
        return 1;
 
        }

 
ezzel az a gáz (nem fék) hogy nem teszi fel a kocsi elejére oda a két seprû forgó micsodára :)

104
Szkript kérések / Ház script
« Dátum: 2012. Január 03. - 16:43:06 »
az hogy rcon logged succesfully in vagy valami ijesmi

105
Szkript kérések / Ház script
« Dátum: 2012. Január 03. - 16:20:12 »
Bejelentkeztem Rcon adminba és beírom hogy
/createbus
és unknown command

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal