Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - solyom1992

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11
91
Segítségkérés / GetPlayerRatio(playerid)
« Dátum: 2013. december 09. - 19:42:21 »
ezért volt az elején a ratio float ként megadva....

92
Segítségkérés / GetPlayerRatio(playerid)
« Dátum: 2013. december 09. - 19:37:54 »
mivel mindenhol így volt megadva mivel a ratió igy néz ki mindenhol Ratio:0.00
pl: Ladminban igy van:
Ratio: %0.2f\", Float:PlayerInfo[player1][Kills]/Float:PlayerInfo[player1][Deaths])
ami a játékban igy néz ki Ratio:0.00

93
Segítségkérés / GetPlayerRatio(playerid)
« Dátum: 2013. december 09. - 19:26:58 »

onplayer conect alatt:
       rat[playerid] = TextDrawCreate(454.000000, 437.000000, \"~g~RATIO:0.00\");
TextDrawBackgroundColor(rat[playerid], 255);
TextDrawFont(rat[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(rat[playerid], 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(rat[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(rat[playerid], 1);
TextDrawSetProportional(rat[playerid], 1);
TextDrawHideForPlayer(playerid,rat[playerid]);
spawnnál és halálnál:
new TD7[30];
format(TD7,sizeof(TD7),\"~g~RATIO:%0.2f\",GetPlayerRatio(playerid));
TextDrawHideForPlayer(playerid,rat[playerid]);
TextDrawSetString(rat[playerid],TD7);
TextDrawShowForPlayer(playerid,rat[playerid]);

94
Segítségkérés / GetPlayerRatio(playerid)
« Dátum: 2013. december 09. - 19:13:45 »
na most hibát nem ír de nem is jelenik meg a ratio a textdrawban :/
ha az \"Amúgy ez a cucc mi a s*@rra jó? ???\"-t erre a kódra értetted az lenne a célom ezzel h úgy letudjam kérni a ratiót mint pl a pinget a GetPlayerPing(playerid)-el

95
Segítségkérés / GetPlayerRatio(playerid)
« Dátum: 2013. december 09. - 18:39:40 »

enum pInfo
{
deaths,
Tk,
Admin
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
stock GetPlayerRatio(playerid)
{
new Float:ratio;
new halal[MAX_PLAYERS];
if(PlayerInfo[playerid][Deaths] == 0)
{
halal[playerid] = 1;
}
else
{
halal[playerid]=PlayerInfo[playerid][Deaths];
}
ratio=GetPlayerScore(playerid)/halal[playerid];
return ratio;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. december 09. - 18:42:24 )

valóban elnéztem kis \"D\" betû helyett nagyot irtam de akkor is marad még 1 hiba ez:
 

C:\\Users\\Sanyi\\Desktop\\samp cuccok\\szerverek\\xsamp\\gamemodes\\PLGV4.0.pwn(961) : warning 213: tag mismatch
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Warning.
abban a sorban ez van:
return ratio;

96
Segítségkérés / GetPlayerRatio(playerid)
« Dátum: 2013. december 09. - 18:31:23 »
igen mód leg elején az include-ok alatt

97
Segítségkérés / GetPlayerRatio(playerid)
« Dátum: 2013. december 09. - 18:08:44 »
Hi az lenne a kérdésem h erre vajon miért ír hibát és, hogy ez vajon így mûködõ képes ötlet-e?
célom ezzel, hogy letudjam kérni a ratiot egy változóban
kod:
 

stock GetPlayerRatio(playerid)
{
new Float:ratio;
new halal[MAX_PLAYERS];
if(PlayerInfo[playerid][Deaths] == 0)
{
halal[playerid] = 1;
}
else
{
halal[playerid]=PlayerInfo[playerid][Deaths];
}
ratio=GetPlayerScore(playerid)/halal[playerid];
return ratio;
}

 
hiba:
 

C:\\Users\\Sanyi\\Desktop\\samp cuccok\\szerverek\\xsamp\\gamemodes\\PLGV4.0.pwn(952) : error 017: undefined symbol \"Deaths\"
C:\\Users\\Sanyi\\Desktop\\samp cuccok\\szerverek\\xsamp\\gamemodes\\PLGV4.0.pwn(958) : error 017: undefined symbol \"Deaths\"
C:\\Users\\Sanyi\\Desktop\\samp cuccok\\szerverek\\xsamp\\gamemodes\\PLGV4.0.pwn(961) : warning 213: tag mismatch
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Errors.

 
u.i.: mielõtt azt mondja valaki h nincs definiálva a Deaths annak mondom h definiálva van a mód elején.

98
Segítségkérés / állandó halál és spawn
« Dátum: 2013. december 04. - 16:41:56 »
Helló!
az lenne a problémám h éppen egy új gamemódon dolgozok és van 4 csapat ezért mert minden csapatnak van egy \"halott csapat \" része vagyis ha meghal az egyes csapatban az egyik játékos akkor bekerül a 3-as csapatba(várakozni amíg valamelyik csapatból mindenki meg nem hal)  csak h ezzel az a gond h mikor meghal valaki akkor elkezd ugrálni a skinválasztó helye és a spawn hely között és közben a körök pörögnek -_-
Gm kód :
 

/*
team[0]=hazai  /gTeam[playerid]==0 /redpont
hazai halott   gTeam[playerid]==2
team[1]=vendég /gTeam[playerid]==1 /bluepont
vendég halott   gTeam[playerid]==3
*/
#include
#define csapat 0
#define csapat2 1
forward pont();
forward Eredmeny();
forward penz(playerid);
forward teams();
static gTeam[MAX_PLAYERS];
new nev[16];
new nev1[16];
 
new korok;
new kor;
new team[2];
new redpont;
new bluepont;
//======[player td-k]=======
 
//=====[all td-k]=
new Text:Textdraw0;
new Text:Textdraw1;
new Text:Textdraw2[MAX_PLAYERS];
new Text:Td[MAX_PLAYERS];
new Text:Textdraw13;
new Text:Textdraw14;
//=======[vonalak]===
new Text:Textdraw4;
new Text:Textdraw5;
new Text:Textdraw7;
new Text:Textdraw9;
new Text:Textdraw12;
new Text:Textdraw15;
new Text:Textdraw16;
new Text:Textdraw17;
new Text:Textdraw18;
new Float:HazaiRandom[][4]=
{
{19.5677,-294.2443,2.5106,274.4695},
{20.5067,-276.5636,2.4870,266.7823},
{21.8792,-259.5787,2.4136,265.4454},
{22.8756,-239.2859,2.3795,271.1272},
{27.9531,-221.2488,2.2204,265.7795}
};
new Float:VendegRandom[][4]=
{
{180.8864,-318.2010,1.5781,85.7888},
{175.9994,-304.1717,1.5724,93.8102},
{150.9604,-300.8163,1.5781,37.6604},
{150.0830,-288.2684,1.5781,93.8102},
{172.2657,-275.5168,5.0234,84.4912}
};
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
public teams()
{
new count[2]=0;
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i))
{
   if(gTeam==0)
        {
   count[0]++;
}
if(gTeam==1)
{
   count[1]++;
}
team[0]=count[0];
team[1]=count[1];
}
return 1;
}
public Eredmeny()
{
new str[256];
format(str,sizeof(str),\"~r~%s: %02d~w~ - ~b~%02d :%s\",nev,redpont,bluepont,nev1);
TextDrawSetString(Text:Textdraw0,str);
new str1[20];
format(str1,sizeof(str1),\"~r~ROUNDS: %02d\",kor);
TextDrawSetString(Text:Textdraw14,str1);
return 1;
}
public pont()
{
if(team[0]==0&&team[0]!=0)
{
    kor++;
    if(kor==korok)
    {
        if(redpont>bluepont)
        {
           GameTextForAll(\"~r~hazai nyerte a wart\",7000,5);
           redpont+=team[0];
             for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i))
      {
          if(gTeam==2)
          {
              gTeam=0;
              return 1;
          }
          if(gTeam==3)
          {
              gTeam=1;
              return 1;
          }
          return 1;
      }
      return 1;
        }
        if(redpont           {
            GameTextForAll(\"~r~vendeg nyerte a wart\",7000,5);
            bluepont+=team[1];
             for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i))
      {
          if(gTeam==2)
          {
              gTeam=0;
              return 1;
          }
          if(gTeam==3)
          {
              gTeam=1;
              return 1;
          }
          return 1;
      }
      return 1;
        }
        if(redpont==bluepont)
        {
            GameTextForAll(\"~r~Dontetlen\",7000,5);
            bluepont+=team[1];
            for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i))
      {
          if(gTeam==2)
          {
              gTeam=0;
              return 1;
          }
          if(gTeam==3)
          {
              gTeam=1;
              return 1;
          }
      }
      return 1;
        }
        return 1;
    }
    else
    {
   GameTextForAll(\"~r~vendeg nyerte a kort\",7000,5);
   bluepont+=team[1];
   return 1;
}
}
if(team[1]==0&&team[0]!=0)
{
    kor++;
   if(kor==korok)
    {
        if(redpont>bluepont)
        {
           GameTextForAll(\"~r~hazai nyerte a wart\",7000,5);
           redpont+=team[0];
             for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i))
      {
          if(gTeam==2)
          {
              gTeam=0;
              return 1;
          }
          if(gTeam==3)
          {
              gTeam=1;
              return 1;
          }
          return 1;
      }
      return 1;
        }
        if(redpont           {
            GameTextForAll(\"~r~vendeg nyerte a wart\",7000,5);
            bluepont+=team[1];
            for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i))
      {
          if(gTeam==2)
          {
              gTeam=0;
              return 1;
          }
          if(gTeam==3)
          {
              gTeam=1;
              return 1;
          }
          return 1;
      }
      return 1;
        }
        if(redpont==bluepont)
        {
            GameTextForAll(\"~r~Dontetlen\",7000,5);
            bluepont+=team[1];
            for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i))
      {
          if(gTeam==2)
          {
              gTeam=0;
              return 1;
          }
          if(gTeam==3)
          {
              gTeam=1;
              return 1;
          }
          return 1;
      }
      return 1;
        }
        return 1;
    }
else
{
    GameTextForAll(\"~r~home nyerte a kort\",7000,5);
    redpont+=team[0];
    for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i))
{
          if(gTeam==2)
       {
              gTeam=0;
              return 1;
    }
    if(gTeam==3)
    {
              gTeam=1;
              return 1;
    }
    return 1;
}
return 1;
    }
}
if(team[1]==0&&team[0]==0)
{
    kor++;
   if(kor==korok)
    {
        if(redpont>bluepont)
        {
           GameTextForAll(\"~r~hazai nyerte a wart\",7000,5);
           redpont+=team[0];
           for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i))
      {
          if(gTeam==2)
          {
              gTeam=0;
              return 1;
          }
          if(gTeam==3)
          {
              gTeam=1;
              return 1;
          }
          return 1;
      }
      return 1;
        }
        if(redpont           {
            GameTextForAll(\"~r~vendeg nyerte a wart\",7000,5);
            bluepont+=team[1];
            for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i))
      {
          if(gTeam==2)
          {
              gTeam=0;
              return 1;
          }
          if(gTeam==3)
          {
              gTeam=1;
              return 1;
          }
          return 1;
      }
      return 1;
        }
        if(redpont==bluepont)
        {
            GameTextForAll(\"~r~Dontetlen\",7000,5);
            bluepont+=team[1];
            for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i))
      {
          if(gTeam==2)
          {
              gTeam=0;
              return 1;
          }
          if(gTeam==3)
          {
              gTeam=1;
              return 1;
          }
          return 1;
      }
      return 1;
        }
        return 1;
    }
else
{
    GameTextForAll(\"~r~dontetlen\",7000,5);
    redpont+=team[0];
    for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i))
{
          if(gTeam==2)
       {
           SpawnPlayer(i);
              gTeam=0;
              return 1;
    }
    if(gTeam==3)
    {
        SpawnPlayer(i);
              gTeam=1;
              return 1;
    }
    return 1;
}
return 1;
    }
}
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
   SpawnPlayer(i);
        return 1;
}
}
return 1;
}
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
format(nev,sizeof(nev),\"~r~HAZAI\");
format(nev1,sizeof(nev1),\"~b~VENDEG\");
team[0]=0;
team[1]=0;
redpont=0;
bluepont=0;
korok=10;
kor=0;
AddStaticVehicle(443,133.7716,-257.2774,2.2121,330.0305,3,3); //
Textdraw0 = TextDrawCreate(3.000000, 425.000000, \"~r~HAZAI: 10~w~ - ~b~10 :VENDEG\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
TextDrawFont(Textdraw0, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.420000, 2.300001);
TextDrawColor(Textdraw0, 16711935);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
TextDrawUseBox(Textdraw0, 1);
TextDrawBoxColor(Textdraw0, 66);
TextDrawTextSize(Textdraw0, 639.000000, 0.000000);
Textdraw1 = TextDrawCreate(186.000000, 413.000000, \"I\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, 255);
TextDrawFont(Textdraw1, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.220000, 5.000000);
TextDrawColor(Textdraw1, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1);
 
Textdraw4 = TextDrawCreate(185.000000, 429.000000, \"-\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw4, 255);
TextDrawFont(Textdraw4, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw4, 8.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw4, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw4, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw4, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw4, 1);
Textdraw5 = TextDrawCreate(303.000000, 413.000000, \"I\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw5, 255);
TextDrawFont(Textdraw5, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw5, 0.250000, 5.000000);
TextDrawColor(Textdraw5, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw5, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw5, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw5, 1);
Textdraw7 = TextDrawCreate(299.000000, 429.000000, \"-\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw7, 255);
TextDrawFont(Textdraw7, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw7, 7.229990, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw7, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw7, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw7, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw7, 1);
Textdraw9 = TextDrawCreate(398.000000, 413.000000, \"I\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw9, 255);
TextDrawFont(Textdraw9, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw9, 0.270000, 5.000000);
TextDrawColor(Textdraw9, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw9, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw9, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw9, 1);
Textdraw12 = TextDrawCreate(393.000000, 429.000000, \"-\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw12, 255);
TextDrawFont(Textdraw12, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw12, 7.809997, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw12, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw12, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw12, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw12, 1);
Textdraw15 = TextDrawCreate(496.000000, 413.000000, \"I\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw15, 255);
TextDrawFont(Textdraw15, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw15, 0.250000, 5.000000);
TextDrawColor(Textdraw15, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw15, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw15, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw15, 1);
Textdraw16 = TextDrawCreate(495.000000, 429.000000, \"-\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw16, 255);
TextDrawFont(Textdraw16, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw16, 7.809997, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw16, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw16, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw16, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw16, 1);
Textdraw17 = TextDrawCreate(613.000000, 413.000000, \"I\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw17, 255);
TextDrawFont(Textdraw17, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw17, 0.250000, 5.000000);
TextDrawColor(Textdraw17, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw17, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw17, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw17, 1);
Textdraw18 = TextDrawCreate(620.000000, 423.000000, \":)\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw18, 255);
TextDrawFont(Textdraw18, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw18, 0.609999, 2.100000);
TextDrawColor(Textdraw18, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw18, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw18, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw18, 1);
Textdraw13 = TextDrawCreate(194.000000, 437.000000, \"~g~M.ROUND:10\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw13, 255);
TextDrawFont(Textdraw13, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw13, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw13, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw13, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw13, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw13, 1);
Textdraw14 = TextDrawCreate(196.000000, 423.000000, \"~r~ROUNDS: 00\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw14, 255);
TextDrawFont(Textdraw14, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw14, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw14, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw14, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw14, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw14, 1);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw0);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw1);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw2[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Td[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw13);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw14);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw4);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw5);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw7);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw9);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw12);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw15);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw16);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw17);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw18);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Textdraw2[playerid] = TextDrawCreate(310.000000, 423.000000, \"~r~TEAM: 10\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw2[playerid], 255);
TextDrawFont(Textdraw2[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw2[playerid], 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw2[playerid], -16776961);
TextDrawSetOutline(Textdraw2[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw2[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw2[playerid], 1);
Td[playerid] = TextDrawCreate(310.000000, 437.000000, \"~g~ENEMY: 10\");
TextDrawBackgroundColor(Td[playerid], 255);
TextDrawFont(Td[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(Td[playerid], 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Td[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(Td[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(Td[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(Td[playerid], 1);
   ShowPlayerDialog(playerid, csapat, DIALOG_STYLE_LIST,\"Csapatok\",\"Hazai\\nVendég\", \"Rendben\",\"\");
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
if(gTeam[playerid]==0) return team[0]--;
if(gTeam[playerid]==1) return team[1]--;
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   teams();
if(gTeam[playerid]==0)
{
new rand = random(sizeof(HazaiRandom));
SetPlayerPos(playerid, HazaiRandom[rand][0], HazaiRandom[rand][1],HazaiRandom[rand][2]);
SetPlayerFacingAngle(playerid, HazaiRandom[rand][3]);
SetPlayerInterior(playerid, 0);
new str1[256];
format(str1,sizeof(str1),\"~r~TEAM: %02d\",team[0]);
TextDrawSetString(Text:Textdraw2[playerid],str1);
new str2[256];
format(str2,sizeof(str2),\"~g~ENEMY: %02d\",team[1]);
TextDrawSetString(Text:Td[playerid],str2);
SetPlayerColor(playerid,0xFF0000FF);
}
if(gTeam[playerid]==1)
{
new rand = random(sizeof(VendegRandom));
SetPlayerPos(playerid, VendegRandom[rand][0], VendegRandom[rand][1],VendegRandom[rand][2]);
SetPlayerFacingAngle(playerid, VendegRandom[rand][3]);
SetPlayerInterior(playerid, 0);
new str1[256];
format(str1,sizeof(str1),\"~r~TEAM: %02d\",team[1]);
TextDrawSetString(Text:Textdraw2[playerid],str1);
new str2[256];
format(str2,sizeof(str2),\"~g~ENEMY: %02d\",team[0]);
TextDrawSetString(Text:Td[playerid],str2);
SetPlayerColor(playerid,0x0000FFFF);
}
if(gTeam[playerid]==2)
{
    SetPlayerPos(playerid,82.8395,-306.1507,29.5297);
    SetPlayerColor(playerid,0x800000FF);
}
if(gTeam[playerid]==3)
{
    SetPlayerPos(playerid,82.8395,-306.1507,29.5297);
    SetPlayerColor(playerid,0x000081FF);
}
TextDrawShowForPlayer(playerid,Td[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw0);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw1);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw13);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw14);
TextDrawShowForAll(Textdraw2[playerid]);
TextDrawShowForAll(Td[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw4);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw5);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw7);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw9);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw12);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw15);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw16);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw17);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw18);
Eredmeny();
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
   SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);
if(killerid != INVALID_PLAYER_ID)
{
   if(gTeam[killerid]==0)
   {
       if(gTeam[playerid]==1)
       {
         gTeam[playerid]=3;
         teams();
         pont();
         return 1;
       }
       if(gTeam[playerid]==0)
       {
         gTeam[playerid]=2;
         teams();
         pont();
         return 1;
       }
       return 1;
   }
   if(gTeam[killerid]==1)
   {
      if(gTeam[playerid]==1)
       {
         gTeam[playerid]=3;
         teams();
         pont();
         return 1;
       }
      if(gTeam[playerid]==0)
       {
         gTeam[playerid]=2;
         teams();
         pont();
         return 1;
       }
       return 1;
     }
     return 1;
}
else
{
       if(gTeam[playerid]==1)
       {
         gTeam[playerid]=3;
         teams();
         pont();
         return 1;
       }
       if(gTeam[playerid]==0)
       {
         gTeam[playerid]=2;
         teams();
         pont();
         return 1;
       }
}
teams();
if(gTeam[playerid]==0||gTeam[playerid]==2)
{
new str1[256];
format(str1,sizeof(str1),\"~r~TEAM: %02d\",team[0]);
TextDrawSetString(Text:Textdraw2[playerid],str1);
TextDrawShowForAll(Textdraw2[playerid]);
new str2[256];
format(str2,sizeof(str2),\"~g~ENEMY: %02d\",team[1]);
TextDrawSetString(Text:Td[playerid],str2);
TextDrawShowForAll(Td[playerid]);
return 1;
}
if(gTeam[playerid]==1||gTeam[playerid]==3)
{
new str1[256];
format(str1,sizeof(str1),\"~r~TEAM: %02d\",team[1]);
TextDrawSetString(Text:Textdraw2[playerid],str1);
TextDrawShowForAll(Textdraw2[playerid]);
new str2[256];
format(str2,sizeof(str2),\"~g~ENEMY: %02d\",team[0]);
TextDrawSetString(Text:Td[playerid],str2);
TextDrawShowForAll(Td[playerid]);
return 1;
}
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/teams\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, csapat2, DIALOG_STYLE_LIST,\"Csapatok\",\"Hazai\\nVendég\", \"Rendben\",\"\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/kill\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerHealth(playerid,0);
return 1;
}
if (strcmp(\"/proba\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_USEJETPACK);
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid==csapat)
{
    if(response)
    {
        if(listitem==0)
        {
            gTeam[playerid]=0;
        }
        if(listitem==1)
        {
            gTeam[playerid]=1;
   }
    }
}
if(dialogid==csapat2)
{
    if(response)
    {
        if(listitem==0)
        {
            if(gTeam[playerid]==1||gTeam[playerid]==3||gTeam[playerid]==2)
            {
               gTeam[playerid]=0;
            }
            SpawnPlayer(playerid);
        }
        if(listitem==1)
        {
            if(gTeam[playerid]==0||gTeam[playerid]==3||gTeam[playerid]==2)
            {
               gTeam[playerid]=1;
            }
            SpawnPlayer(playerid);
   }
    }
}
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

 
lehet h én nem veszek észre valamit de már vagy 20 félle képen megpróbáltam de sehogy nem volt jó (hibát nem ír)

99
jó kis szerver

100
Segítségkérés / szám beirása fileba+kiolvasása és +- müvelet
« Dátum: 2013. november 29. - 13:44:00 »
Köszönöm a segítséget mindenkinek :D a megoldás jó menti+ ki is tudja olvasni köszi a segítséget!
ui.: szólj ha minden oké általad és zárhatok :)

101
Segítségkérés / szám beirása fileba+kiolvasása és +- müvelet
« Dátum: 2013. november 29. - 13:24:00 »
maga a script jó 1 hiba volt benne csak h kimaradt egy f betû
és olyan szinten mûködik is h beírja a fileba a számot, de kiolvasni sajnos most se tudja :/
azaz mikor leállítom a szervert beírja a számot de mikor elindítom akkor a rekord ismét 0

102
Segítségkérés / szám beirása fileba+kiolvasása és +- müvelet
« Dátum: 2013. november 29. - 11:43:01 »
nem irja ki
 

----------
Loaded log file: \"server_log.txt\".
----------
SA-MP Dedicated Server
----------------------
v0.3x, (C)2005-2013 SA-MP Team
[11:44:26]
[11:44:26] Server Plugins
[11:44:26] --------------
[11:44:26]  Loading plugin: streamer.dll
[11:44:26]
*** Streamer Plugin v2.5 by Incognito loaded ***
[11:44:26]   Loaded.
[11:44:26]  Loading plugin: sscanf.dll
[11:44:26]
[11:44:26]  ===============================
[11:44:26]       sscanf plugin loaded.    
[11:44:26]    (c) 2009 Alex \"Y_Less\" Cole
[11:44:26]  ===============================
[11:44:26]   Loaded.
[11:44:26]  Loaded 2 plugins.
[11:44:26]
[11:44:26] Ban list
[11:44:26] --------
[11:44:26]  Loaded: samp.ban
[11:44:26]
[11:44:26]
[11:44:26] Filterscripts
[11:44:26] ---------------
[11:44:26]   Loading filterscript \'jat.amx\'...
[11:44:26]   Loaded 1 filterscripts.
[11:44:26]  
[11:44:26]  
[11:44:26]  
[11:44:26]  =======================================
[11:44:26]  |                                     |
[11:44:26]  |        YSI version 1.06.0002        |
[11:44:26]  |        By Alex \"Y_Less\" Cole        |
[11:44:26]  |                                     |
[11:44:26]  =======================================
[11:44:26]  
[11:44:26]  
[11:44:26]  
[11:44:26]   Filterscript \'anticheat.amx\' loaded.
[11:44:26]
--------------------------------------
[11:44:26] |           _p]L[Game$_WarMode       |
[11:44:26] |                   by               |
[11:44:26] |            _p]L[Game$_WaR         |
[11:44:26] |   ------------------------------   |
[11:44:26] |=========[War mód betöltve!]=======|
[11:44:26] |   ------------------------------   |
[11:44:26] --------------------------------------
[11:44:26] Number of vehicle models: 0
[11:44:27] __________________________________________________
[11:44:27]
[11:44:27] ** Your Whitetiger\'s Anti-Cheat API include is out of date, your old version may not continue to work.
[11:44:27] A new version is available at: https://sixtytiger.com/tiger/script/sampac_api.inc
[11:44:27]
[11:44:27] __________________________________________________

103
Segítségkérés / szám beirása fileba+kiolvasása és +- müvelet
« Dátum: 2013. november 29. - 11:26:05 »
nem jó :/ nem olvassa ki
ezt onnan tudom h felcsatlakozta így a második indításnál 1 nek kéne lennie de 0 h lássam csináltam egy ilyet:
 

   format(lol,sizeof(lol),\"MAX_JATEKOS=%d\",MAX_JATEKOS);
   print(lol);

 
de inditásnál 0-át mutat vagyis nem olvassa ki :/

104
Segítségkérés / szám beirása fileba+kiolvasása és +- müvelet
« Dátum: 2013. november 28. - 17:22:50 »
helló az lenne a kérdésem h ha például van egy ilyenem h
 

new JMAX_JATEKOS;
new MAX_JATEKOS;
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   JMAX_JATEKOS+=1;
   if(JMAX_JATEKOS>MAX_JATEKOS)
   {
       MAX_JATEKOS=JMAX_JATEKOS;
   }
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
JMAX_JATEKOS-=1;
return 1;
}

 
akkor ezekkel hogy tudom azt megcsinálni, hogy a MAX_JATEKOS-t amikor leál a szerver elmentsem egy file-ba amikor pedig elinditom akkor kiolvasa azt onan és a MAX_JATEKOS egyenlõ legyen a kiolvasott értékkel?
(ezzel egy szerver statisztikát szeretnék csinálni ami azt jelenitené meg nekem, hogy menyi volt a maximális játékos létszám egyszerre )

105
Segítségkérés / nextspec
« Dátum: 2013. november 22. - 11:06:12 »
köszönöm a segítséget amint tudom tesztelni megfelelõen mondom az eredményt xd

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal