Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
hát. azt kell mondjam, egy újabb ECS edit. lásd: - tuning menü - /dc teleport (ugyanis ez nem publikált map) - bónuszautó alapspawn + szövegei... - /pipe teleport. (ez sem publikált map.) - /mdm (ez sem publikált map, mégis ugyanaz) - monster pk (nem ismétlem önmagam..) -nrgpk 1-2 .monster pk.... -cs1-2-3 de inkább nem is folytatom....gratulálok hanga, ismét alkottál. :facepalm:
Leírtam, hogy miért vannak benne azok a mapok, vagy nem?
[/quote] de azt is leírtad, hogy egyedi... attól, hogy koronát raksz a fejedre, nem leszel király.....(érted, érted, ha nem, nem.)
[/quote] Idefigyelj.Fél évem van benne.A mapper nem tud mit csinálni mivel nem ér rá...Most mit csináljak? Nyissam ki map nélkül amikor már meg van a host?!?!
hát. azt kell mondjam, egy újabb ECS edit. lásd: - tuning menü - /dc teleport (ugyanis ez nem publikált map) - bónuszautó alapspawn + szövegei... - /pipe teleport. (ez sem publikált map.) - /mdm (ez sem publikált map, mégis ugyanaz) - monster pk (nem ismétlem önmagam..) -nrgpk 1-2 .monster pk.... -cs1-2-3 de inkább nem is folytatom....gratulálok hanga, ismét alkottál. :facepalm:
Leírtam, hogy miért vannak benne azok a mapok, vagy nem?
lol... mióta lett ilyen nevû szervere a fórumnak azóta publikáltak ilyen nevû módot, most meg szervert is. Fórum nem támogatja a hasonló néven elkeresztelt szervereket, így valamit kezdj vele, vagy nem hirdetheted itt.
Most értesültem arról, hogy nem zárt be a szerver...nem tudtam hogy életben van...azért is lett hasonló a szerver név mert amikor én azt ott hagytam ugy volt hogy bezár... [/quote] Amikor te elhagytad szerintem IP váltás volt.. a szerver már +4 éve mûködik ezzel a névvel szóval nem értem a problémádat és a felháborodásodat mivel most koppintod a sampfórum szervert nevét amióta kiraktuk a fõoldalra. Kapsz 24 órát a szerver nevének átírásához, ha nem írod át akkor zárom a témát és figyelmeztetést osztok ki. Köszönöm.
[/quote] Akkor inkább töröld ki Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2014. Július 15. 23:11:36[/time] ) De amikor készülõ szerverekhez irtam ki ezt a neved nem tudtatok szólni vicc... meg amúgy is, nektek nem nextgen volt a nevetek???hamár a copínál tartunk
lol... mióta lett ilyen nevû szervere a fórumnak azóta publikáltak ilyen nevû módot, most meg szervert is. Fórum nem támogatja a hasonló néven elkeresztelt szervereket, így valamit kezdj vele, vagy nem hirdetheted itt.
Most értesültem arról, hogy nem zárt be a szerver...nem tudtam hogy életben van...azért is lett hasonló a szerver név mert amikor én azt ott hagytam ugy volt hogy bezár...
:: [ ESS ] :: || Eagle Stunting Szerver Régi Bemutató Videó Thorus jóvoltából: enPbrBOhbMQ Elõszó
Szerverünk alapítása 2014.05.24. re van kitûzve! 2013.08.15. óta van tervben, és 2014 február óta dolgozunk rajta kisebb-nagyobb kihagyásokkal! Az eddigi összesített ráfordított idõ kb.: 3-4 héthét! A mi célunk nem egy túl bonyolított, túl cifrázott szerver megalapítása, hanem egy remek Old arculat létrehozása, ahol régi-új játékosok ismerkedhetnek meg egymással! Lényegében egy remek OldSchool szervert szeretnénk létrehozni! A szerverünk fõbb profilja a Freeroam! Mit is jelent ez hogy freeroam? Lényegében csak annyit hogy azt csinálsz amit akarsz. Vannak stunt szerverek ahol csak stuntolni tudsz, vannak drift szerverek ahol csak driftelni tudsz, vannak DM szerverek ahol csak ölni tudsz.Nos lényegében ez a szerver majdnem az összes kategóriát magába foglalja! Miért is a Stunt szó van a nevünkben hogy ha Freeroam szerver? Eredetileg Stunt szervernek készült, de mivel annyi ötlet volt úgy láttam a legjobbnak ha a Stunt szerverbõl Freeroamot csinálok! A szerver egyedi.Nem módosított, nem letöltött! Viszont 1-2 map van benne ami nem a miénk(IDEIGLENES MAPOK)
Házrendszerrõl röviden
Maximum 5 házad lehet
A házakat tudod fejleszteni 1-tõl 10-es szintig
Jármûveket tudsz venni(Ahányas szintû a ház annyi jármûved lehet)
Sziasztok! Hát végre elérkezett ez az idõ, hogy fáradalmas munkámat kiadom a kezeim közül! kb. fél éve tervezgetem / csinálgatom ezt a módot! A mód nem tökéletes, viszont úgy láttam jónak, hogy végre megosztom veletek! Ugyanis már sokan várják ismerõsök közül is! Na de nem húzom tovább az idõt, térjünk rögtön a lényegre! Ez a szerver egy freeroam szerver! Miért Stunt van a névben? Eredetileg Stunt szervernek indult, de mivel annyi funkciót raktam bele úgy döntöttem, hogy freeroam lesz! A szerveren megtalálható: Matek feladványok, bónuszautó,házrendszer, DM zónák.Bõvítés után+ba megtalálható lesz:Frakciók, minigamek és a munkák! A szerveren jelenleg ideiglenes mapok találhatóak meg(Nem mind ideiglenes), ugyanis a mapper nem ér rá a napokban(Sok munka). A napok folyamán cserélve lesznek! Ez az ESS v1.0-s BÉTA kiadása! A szerveren pénzt/pontot kaphatsz: -Player ölés -DM zóna -Bónuszautó A szerver fõbb parancsai(Nem az összes)
(Bõvebb leírást a régi weboldalon találhattok! KATT IDE) Team felépítése: Hanga Sweety Free Thorus Marcus_Toretto Thomas_Jonson
Szerver információk: Web:- Szerver IP címe:- Ne haragudjatok a kevés leírásért, ugyanis 3 óra mulva megyek melózni. A napok folyamán bõvítem a leírást! Üdv.:Hanga
Sziasztok! Találtam a neten egy pont alapú textdraw scriptet. Aminak az a lényege hogy ha 50 és 100 pont között vagy rank2-d van ha 500 és 1000 között rank6... Tehát pont alapján váltakozik automatikusan a textdraw. OnplayerSpawn-al jeleníti meg, OnPlayerUpdate.val pedig frissíti. És az van, hogy ha egyedül vagyok a szerveren akkor tökéletesen mûködik, viszont ha feljön 1 játékos vagy 2 akkor egyfolytában vibrál és a másik player rankjára frissíti le az enyémet...magyarul nekem van 1 es rangom a másik kettõnek 2,3 akkor folyamatosan mozog(Frissíti le a textdrawot) és sorba irja nekem is, hogy rank1, rank2, rank3(és mindig ujrakezdi) Próbálkoztam ciklussal is de nem vált be, ugyan az
//============================[Colors]================================ #define red 0xAA3333AA //============================[Finish of Colors]======================
public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Rank system by Private200\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); Textdraw2 = TextDrawCreate(390.000000, 0.000000, \"Rank:~r~\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw2, 16711935); TextDrawFont(Textdraw2, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw2, 0.570000, 2.700000); TextDrawColor(Textdraw2, 65535); TextDrawSetOutline(Textdraw2, 1); TextDrawSetProportional(Textdraw2, 1); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { SendClientMessage(playerid,red,\"Rank system by Private200 integrated to the server\"); } public OnPlayerSpawn( playerid ) { new string[ 128 ]; if(GetPlayerScore(playerid) >= 1000) { TRank = \"6\"; /// The rank name TextDrawSetString(Textdraw2, string); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 700 && GetPlayerScore(playerid) < 1000) { TRank = \"5\"; /// The rank name TextDrawSetString(Textdraw2, string); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 500 && GetPlayerScore(playerid) < 700) { TRank = \"4\"; /// The rank name TextDrawSetString(Textdraw2, string); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 200 && GetPlayerScore(playerid) < 500) { TRank = \"3\"; /// The rank name TextDrawSetString(Textdraw2, string); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 100 && GetPlayerScore(playerid) < 200) { TRank = \"2\"; /// The rank name TextDrawSetString(Textdraw2, string); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 50 && GetPlayerScore(playerid) < 100) { TRank = \"1\"; /// The rank name TextDrawSetString(Textdraw2, string); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 0 && GetPlayerScore(playerid) < 50) { TRank = \"0\"; /// The rank name TextDrawSetString(Textdraw2, string); } format( string, sizeof string, \"~y~Rank:~w~ %s\",TRank); TextDrawSetString(Textdraw2, string); TextDrawShowForPlayer( playerid, Textdraw2 ); return 1; }
public OnPlayerUpdate( playerid ) { new string[ 128 ]; if(GetPlayerScore(playerid) >= 1000) { TRank = \"6\"; /// The rank name TextDrawSetString(Textdraw2, string); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 700 && GetPlayerScore(playerid) < 1000) { TRank = \"5\"; /// The rank name TextDrawSetString(Textdraw2, string); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 500 && GetPlayerScore(playerid) < 700) { TRank = \"4\"; /// The rank name TextDrawSetString(Textdraw2, string); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 200 && GetPlayerScore(playerid) < 500) { TRank = \"3\"; /// The rank name TextDrawSetString(Textdraw2, string); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 100 && GetPlayerScore(playerid) < 200) { TRank = \"2\"; /// The rank name TextDrawSetString(Textdraw2, string); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 50 && GetPlayerScore(playerid) < 100) { TRank = \"1\"; /// The rank name TextDrawSetString(Textdraw2, string); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 0 && GetPlayerScore(playerid) < 50) { TRank = \"0\"; /// The rank name TextDrawSetString(Textdraw2, string); } format( string, sizeof string, \"~y~Rank:~w~ %s\",TRank); TextDrawSetString(Textdraw2, string); TextDrawShowForPlayer( playerid, Textdraw2 ); return 1; } COMMAND:myrank(playerid, params[]) { if(GetPlayerScore(playerid) >= 0 && GetPlayerScore(playerid) < 50) { SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank RANK NAME 1\"); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 50 && GetPlayerScore(playerid) < 100) { SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank RANK NAME 3\"); return 1; } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 100 && GetPlayerScore(playerid) < 200) { SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank RANK NAME 4\"); return 1; } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 200 && GetPlayerScore(playerid) < 500) { SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank RANK NAME 5\"); return 1; } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 500 && GetPlayerScore(playerid) < 700) { SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank RANK NAME 6\"); return 1; } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 700 && GetPlayerScore(playerid) < 1000) { SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank is RANK NAME 7\"); return 1; } else { SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank RANK NAME is over 1000 !!!!\"); return 1; } return 1; } COMMAND:ranks(playerid, params[]) { ShowPlayerDialog(playerid, 35, DIALOG_STYLE_LIST, \"Ranks avaible on the server:\", \"Rank Name for 1000 score\\nRank Name for 700 score\\nRank Name for 500 score\\nRank Name for 200 score\\nRank Name for 100 score\\nRank name for 50 score\", \"okay\", \"Cancel\"); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(response)// They pressed the first button. { switch(dialogid)// If you only have one dialog, then this isn\'t required, but it\'s neater for when you implement more dialogs. { case 35:// Our dialog! { switch(listitem)// Checking which listitem was selected { case 0:// The first item listed { //I left them blank , so nothing happends when someone click them } case 1: // The second item listed { //I left them blank , so nothing happends when someone click them } case 2: // The third item listed { //I left them blank , so nothing happends when someone click them } case 3: // The third item listed { //I left them blank , so nothing happends when someone click them } case 4: // The fourth item listed { //I left them blank , so nothing happends when someone click them } case 5: // The fifht item listed { //I left them blank , so nothing happends when someone click them } case 6: // The sixth item listed { //I left them blank , so nothing happends when someone click them } } } } } return 1; }
Aki érti hogy mi a bajom, és tud is rá valamit azt szépen kérem hogy minél elõbb segítsen! Köszönöm.
mit kapok, ha megoldom?
Spoiler for Vibrálás, és bug nélkül, a loose identional-t az init-nél meg megoldod :):
#include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf> new Text:Textdraw2[MAX_PLAYERS]; new TRank[150];
//============================[Colors]================================ #define red 0xAA3333AA //============================[Finish of Colors]======================
public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Rank system by Private200\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { Textdraw2 = TextDrawCreate(390.000000, 0.000000, \"Rank:~r~\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw2, 16711935); TextDrawFont(Textdraw2, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw2, 0.570000, 2.700000); TextDrawColor(Textdraw2, 65535); TextDrawSetOutline(Textdraw2, 1); TextDrawSetProportional(Textdraw2, 1); } return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { SendClientMessage(playerid,red,\"Rank system by Private200 integrated to the server\"); } public OnPlayerSpawn( playerid ) { new string[ 128 ]; if(GetPlayerScore(playerid) >= 1000) { TRank = \"6\"; /// The rank name
} else if(GetPlayerScore(playerid) >= 700 && GetPlayerScore(playerid) < 1000) { TRank = \"5\"; /// The rank name
} else if(GetPlayerScore(playerid) >= 500 && GetPlayerScore(playerid) < 700) { TRank = \"4\"; /// The rank name
} else if(GetPlayerScore(playerid) >= 200 && GetPlayerScore(playerid) < 500) { TRank = \"3\"; /// The rank name
} else if(GetPlayerScore(playerid) >= 100 && GetPlayerScore(playerid) < 200) { TRank = \"2\"; /// The rank name
} else if(GetPlayerScore(playerid) >= 50 && GetPlayerScore(playerid) < 100) { TRank = \"1\"; /// The rank name
} else if(GetPlayerScore(playerid) >= 0 && GetPlayerScore(playerid) < 50) { TRank = \"0\"; /// The rank name
} format( string, sizeof string, \"~y~Rank:~w~ %s\",TRank); TextDrawSetString(Textdraw2[playerid], string); TextDrawShowForPlayer( playerid, Textdraw2[playerid] ); return 1; } public OnPlayerUpdate( playerid ) { new string[ 128 ]; if(GetPlayerScore(playerid) >= 1000) { TRank = \"6\"; /// The rank name
} else if(GetPlayerScore(playerid) >= 700 && GetPlayerScore(playerid) < 1000) { TRank = \"5\"; /// The rank name
} else if(GetPlayerScore(playerid) >= 500 && GetPlayerScore(playerid) < 700) { TRank = \"4\"; /// The rank name
} else if(GetPlayerScore(playerid) >= 200 && GetPlayerScore(playerid) < 500) { TRank = \"3\"; /// The rank name
} else if(GetPlayerScore(playerid) >= 100 && GetPlayerScore(playerid) < 200) { TRank = \"2\"; /// The rank name
} else if(GetPlayerScore(playerid) >= 50 && GetPlayerScore(playerid) < 100) { TRank = \"1\"; /// The rank name
} else if(GetPlayerScore(playerid) >= 0 && GetPlayerScore(playerid) < 50) { TRank = \"0\"; /// The rank name
} format( string, sizeof string, \"~y~Rank:~w~ %s\",TRank); TextDrawSetString(Textdraw2[playerid], string); TextDrawShowForPlayer( playerid, Textdraw2[playerid] ); return 1; } COMMAND:myrank(playerid, params[]) { if(GetPlayerScore(playerid) >= 0 && GetPlayerScore(playerid) < 50) { SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank RANK NAME 1\"); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 50 && GetPlayerScore(playerid) < 100) { SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank RANK NAME 3\"); return 1; } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 100 && GetPlayerScore(playerid) < 200) { SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank RANK NAME 4\"); return 1; } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 200 && GetPlayerScore(playerid) < 500) { SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank RANK NAME 5\"); return 1; } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 500 && GetPlayerScore(playerid) < 700) { SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank RANK NAME 6\"); return 1; } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 700 && GetPlayerScore(playerid) < 1000) { SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank is RANK NAME 7\"); return 1; } else { SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank RANK NAME is over 1000 !!!!\"); return 1; } return 1; } COMMAND:ranks(playerid, params[]) { ShowPlayerDialog(playerid, 35, DIALOG_STYLE_LIST, \"Ranks avaible on the server:\", \"Rank Name for 1000 score\\nRank Name for 700 score\\nRank Name for 500 score\\nRank Name for 200 score\\nRank Name for 100 score\\nRank name for 50 score\", \"okay\", \"Cancel\"); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(response)// They pressed the first button. { switch(dialogid)// If you only have one dialog, then this isn\'t required, but it\'s neater for when you implement more dialogs. { case 35:// Our dialog! { switch(listitem)// Checking which listitem was selected { case 0:// The first item listed { //I left them blank , so nothing happends when someone click them } case 1: // The second item listed { //I left them blank , so nothing happends when someone click them } case 2: // The third item listed { //I left them blank , so nothing happends when someone click them } case 3: // The third item listed { //I left them blank , so nothing happends when someone click them } case 4: // The fourth item listed { //I left them blank , so nothing happends when someone click them } case 5: // The fifht item listed { //I left them blank , so nothing happends when someone click them } case 6: // The sixth item listed { //I left them blank , so nothing happends when someone click them } } } } } return 1; }
[/quote]
TextDrawSetString(Textdraw2, string);
ezt már próbáltam, azért is irtam ide...abár most hogy ezen igy elgondolkodom...lehet hogy a próbát mentettem le és nem raktam be a szervermappába... :hmmm:
Sziasztok! Találtam a neten egy pont alapú textdraw scriptet. Aminak az a lényege hogy ha 50 és 100 pont között vagy rank2-d van ha 500 és 1000 között rank6... Tehát pont alapján váltakozik automatikusan a textdraw. OnplayerSpawn-al jeleníti meg, OnPlayerUpdate.val pedig frissíti. És az van, hogy ha egyedül vagyok a szerveren akkor tökéletesen mûködik, viszont ha feljön 1 játékos vagy 2 akkor egyfolytában vibrál és a másik player rankjára frissíti le az enyémet...magyarul nekem van 1 es rangom a másik kettõnek 2,3 akkor folyamatosan mozog(Frissíti le a textdrawot) és sorba irja nekem is, hogy rank1, rank2, rank3(és mindig ujrakezdi) Próbálkoztam ciklussal is de nem vált be, ugyan az
//============================[Colors]================================ #define red 0xAA3333AA //============================[Finish of Colors]======================
public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Rank system by Private200\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); Textdraw2 = TextDrawCreate(390.000000, 0.000000, \"Rank:~r~\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw2, 16711935); TextDrawFont(Textdraw2, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw2, 0.570000, 2.700000); TextDrawColor(Textdraw2, 65535); TextDrawSetOutline(Textdraw2, 1); TextDrawSetProportional(Textdraw2, 1); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { SendClientMessage(playerid,red,\"Rank system by Private200 integrated to the server\"); } public OnPlayerSpawn( playerid ) { new string[ 128 ]; if(GetPlayerScore(playerid) >= 1000) { TRank = \"6\"; /// The rank name TextDrawSetString(Textdraw2, string); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 700 && GetPlayerScore(playerid) < 1000) { TRank = \"5\"; /// The rank name TextDrawSetString(Textdraw2, string); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 500 && GetPlayerScore(playerid) < 700) { TRank = \"4\"; /// The rank name TextDrawSetString(Textdraw2, string); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 200 && GetPlayerScore(playerid) < 500) { TRank = \"3\"; /// The rank name TextDrawSetString(Textdraw2, string); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 100 && GetPlayerScore(playerid) < 200) { TRank = \"2\"; /// The rank name TextDrawSetString(Textdraw2, string); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 50 && GetPlayerScore(playerid) < 100) { TRank = \"1\"; /// The rank name TextDrawSetString(Textdraw2, string); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 0 && GetPlayerScore(playerid) < 50) { TRank = \"0\"; /// The rank name TextDrawSetString(Textdraw2, string); } format( string, sizeof string, \"~y~Rank:~w~ %s\",TRank); TextDrawSetString(Textdraw2, string); TextDrawShowForPlayer( playerid, Textdraw2 ); return 1; }
public OnPlayerUpdate( playerid ) { new string[ 128 ]; if(GetPlayerScore(playerid) >= 1000) { TRank = \"6\"; /// The rank name TextDrawSetString(Textdraw2, string); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 700 && GetPlayerScore(playerid) < 1000) { TRank = \"5\"; /// The rank name TextDrawSetString(Textdraw2, string); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 500 && GetPlayerScore(playerid) < 700) { TRank = \"4\"; /// The rank name TextDrawSetString(Textdraw2, string); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 200 && GetPlayerScore(playerid) < 500) { TRank = \"3\"; /// The rank name TextDrawSetString(Textdraw2, string); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 100 && GetPlayerScore(playerid) < 200) { TRank = \"2\"; /// The rank name TextDrawSetString(Textdraw2, string); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 50 && GetPlayerScore(playerid) < 100) { TRank = \"1\"; /// The rank name TextDrawSetString(Textdraw2, string); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 0 && GetPlayerScore(playerid) < 50) { TRank = \"0\"; /// The rank name TextDrawSetString(Textdraw2, string); } format( string, sizeof string, \"~y~Rank:~w~ %s\",TRank); TextDrawSetString(Textdraw2, string); TextDrawShowForPlayer( playerid, Textdraw2 ); return 1; } COMMAND:myrank(playerid, params[]) { if(GetPlayerScore(playerid) >= 0 && GetPlayerScore(playerid) < 50) { SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank RANK NAME 1\"); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 50 && GetPlayerScore(playerid) < 100) { SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank RANK NAME 3\"); return 1; } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 100 && GetPlayerScore(playerid) < 200) { SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank RANK NAME 4\"); return 1; } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 200 && GetPlayerScore(playerid) < 500) { SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank RANK NAME 5\"); return 1; } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 500 && GetPlayerScore(playerid) < 700) { SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank RANK NAME 6\"); return 1; } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 700 && GetPlayerScore(playerid) < 1000) { SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank is RANK NAME 7\"); return 1; } else { SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank RANK NAME is over 1000 !!!!\"); return 1; } return 1; } COMMAND:ranks(playerid, params[]) { ShowPlayerDialog(playerid, 35, DIALOG_STYLE_LIST, \"Ranks avaible on the server:\", \"Rank Name for 1000 score\\nRank Name for 700 score\\nRank Name for 500 score\\nRank Name for 200 score\\nRank Name for 100 score\\nRank name for 50 score\", \"okay\", \"Cancel\"); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(response)// They pressed the first button. { switch(dialogid)// If you only have one dialog, then this isn\'t required, but it\'s neater for when you implement more dialogs. { case 35:// Our dialog! { switch(listitem)// Checking which listitem was selected { case 0:// The first item listed { //I left them blank , so nothing happends when someone click them } case 1: // The second item listed { //I left them blank , so nothing happends when someone click them } case 2: // The third item listed { //I left them blank , so nothing happends when someone click them } case 3: // The third item listed { //I left them blank , so nothing happends when someone click them } case 4: // The fourth item listed { //I left them blank , so nothing happends when someone click them } case 5: // The fifht item listed { //I left them blank , so nothing happends when someone click them } case 6: // The sixth item listed { //I left them blank , so nothing happends when someone click them } } } } } return 1; }
Aki érti hogy mi a bajom, és tud is rá valamit azt szépen kérem hogy minél elõbb segítsen! Köszönöm.