Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - havasi2001
Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10
91
« Dátum: 2013. július 18. - 15:32:36 »
Figy nem te fogod meg mondani hogy ki mappoljon vagy ki nem ! Én azt veszek fel akit akarok(akiben megbizok és ismerem) Köszi
Ezt most nem azért írtam, csak tanácsot adtam, de ha akarod nyugodtan vedd fel! Én keresek mappert!
92
« Dátum: 2013. július 18. - 14:00:25 »
Kösz de benned nem bizok én 1 jó megbizható mappert keresek de ha nincs akkor majd mappolok én Szia
Dron, akkor nekem nem mappolsz? ClimaCool! Benne ne is bízz! Üzenetek Dron-tól: Szia! Mapper TGF érdekelne. [/quote]
Drift,stunt-okat és esetleg DMeket,jumpokat nem nagyon. u.i:Hétfõn jövünk haza nyaralásból! [/quote]
1 éve[/quote]
Igen de csak Kedden tudom kezdeni mert nyaraláson vagyok..[/quote]
Szerintem 23.-ra kész lesz a map.[/quote]
93
« Dátum: 2013. július 16. - 22:37:07 »
Jó kis map, repült a plusz! :thumbsup:
94
« Dátum: 2013. július 16. - 16:01:44 »
Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem, hogy hogy lehet azt megoldani, hogy minden objeckt betöltõdjön? Ez fontos lenne! Aki tud segítsen pls!
95
« Dátum: 2013. július 16. - 15:05:46 »
Sziasztok, havasi2001 vagyok, most a szerveremrõl lenne szó! Na, hol is kezdjem? 1,5 hónappal ezelõtt elkezdtem bérelni egy SAMP 60 slotos szervert! Ekkor még nagyon-nagyon alap volt, azóta már sokat fejlesztettünk rajta! Egyre több minden van benne, de ezeket most nem kezdem el sorolni. Van 1 mapperünk, 1 scripterünk(aki az egyedi modunk is készíti). Egy mapper nagyon lassan halad a szerver készítésével, úgyhogy úgy gondoltam tartok egy mapper tgf-et a Havasi Stunt Szerver csapatába! Ez mit ad a szerveren? Neved elé ez lesz kiírva: [MAPER], illetve admin rangot is kapsz. A szerverbe miket kéne mappolni? Mivel ez egy stunt,parkour,dm,drift,jump szerver jól jönnének ezek a fajta mapok jól jönnének a szerverbe, egy feltétellel: LEGYENEK EGYEDIEK! Ez alatt nem az értem, hogy mappold meg az egész szervert, hanem csak azt, hogy amire van idõd és kedved, azt mappold meg és küld el nekem. Persze nem muszáj ilyet mappolni, akár meglehet egy újfajta minigamet alapozni a szerverhez, esetleg egy klánbázist mappolni a klánodnak, vagy a saját házad megmappolni. Az újfajta minigamek alatt mit értek? Ez alatt azt értem, hogy kitalálhatsz egy olyan minigamet, amilyen még nincs az egész földkerekségen, és kitalálhatod a szabályait, és megmappolhatod az alapjait, de ez egy nagyon alapos munka! Háátt.. még esetleg be lehet mappolni lakóparkokat, funokat, party helyeket, derby helyeket, ezek mind jól jönnének a szerverbe. A parkour-ok-rõl csak annyit írnék le, annyi a feltétele, hogy legyen végigvihetõ! Ugyanez a feltétel a stunt-nál is! A jump-nál annyi, hogy jó nagyot lehessen ugratni, akár emberrel jumpolni, akár autóval, de legyen élvezetes. Drift-rõl annyit, hogy ne legyenek mindenhol korlátok, hogy a versenyzõnek azért lehessen lehetõsége kicsúszni a pályáról. DM-rõl, legyenek rendes búvóhelyek, tornyok, épületek, de ezeket nem szabom meg, hogy mi legyen benne! Mindent úgy mappolsz meg ahogy akarsz, de annyi, hogy az legyen benne, amiket itt leírtam! ELÉRHETÕSÉGEKET PM-BEN ÍROK!!!
96
« Dátum: 2013. július 15. - 20:14:44 »
Õõõõ biztos... ::| Nem valami összetett, de nem néz ki rosszul. De szerintem ez nem lakópark, de javíts ki, ha tévedek.
Hát én lakóparknak mappoltam xDD Írtam hozzá egy dialogos paracsot: #include <a_samp> #define DIALOG_HAVASILAKO 1231 #define COLOR_KEK 0x0033ffAA #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnGameModeInit() { CreateObject(6300, 2992.59961, -1979.09961, 5.7, 0, 0, 85.99); CreateObject(4654, 2894.19922, -1983.59961, 9.3, 0, 0, 265.995); CreateObject(3356, 2964.19995, -1966.59998, 18.2, 0, 0, 355.995); CreateObject(3454, 3014.09961, -1992.69922, 18, 0, 0, 265.995); CreateObject(3587, 2980.6001, -1967.5, 16.4, 0, 0, 357.995); CreateObject(987, 2956.3999, -1957.19995, 13.8, 0, 0, 356); CreateObject(987, 2954.59961, -1969.69922, 13.8, 0, 0, 265.995); CreateObject(987, 2953.8999, -1991.69995, 13.8, 0, 0, 354); CreateObject(987, 2955.59961, -1957.39941, 13.8, 0, 0, 265.995); CreateObject(987, 2965.80005, -1992.80005, 13.8, 0, 0, 265.995); CreateObject(987, 2965.1001, -2004.5, 13.8, 0, 0, 356); CreateObject(987, 2977.3999, -2004.90002, 13.8, 0, 0, 88); CreateObject(987, 2978.1001, -1992.90002, 13.8, 0, 0, 356); CreateObject(987, 2989.80005, -1993.80005, 13.8, 0, 0, 266); CreateObject(987, 2989, -2008.80005, 13.8, 0, 0, 84); CreateObject(987, 2988.80005, -2009.09998, 13.8, 0, 0, 356); CreateObject(987, 3000.69995, -2010.09998, 13.8, 0, 0, 356); CreateObject(987, 3012.69995, -2010.90002, 13.8, 0, 0, 356); CreateObject(987, 3017, -2011.30005, 13.8, 0, 0, 358); CreateObject(987, 3028.8999, -2011.90002, 13.8, 0, 0, 86); CreateObject(3172, 2967.80005, -1998.09998, 13.8, 0, 0, 176); CreateObject(987, 3029.69922, -1999.69922, 13.8, 0, 0, 85.995); CreateObject(987, 3029.69922, -1999.69922, 13.8, 0, 0, 85.995); CreateObject(987, 3029.69922, -1999.69922, 13.8, 0, 0, 85.995); CreateObject(987, 3030.6001, -1987.80005, 13.8, 0, 0, 88); CreateObject(987, 3031, -1976.09998, 13.8, 0, 0, 86); CreateObject(987, 3031.8999, -1964.30005, 13.8, 0, 0, 86); CreateObject(987, 3032.80005, -1952.69995, 13.8, 0, 0, 176); CreateObject(987, 3021.19995, -1951.90002, 13.8, 0, 0, 176); CreateObject(987, 3003.3999, -1950.5, 13.8, 0, 0, 176); CreateObject(987, 3009.30005, -1951, 13.8, 0, 0, 175.995); CreateObject(987, 2991.30005, -1948.69995, 13.8, 0, 0, 266); CreateObject(987, 2968.30005, -1958.09998, 13.8, 0, 0, 356); CreateObject(987, 2978.6001, -1959.19995, 13.8, 0, 0, 356); CreateObject(11505, 2962.80005, -1985.90002, 18, 0, 0, 356); CreateObject(8841, 3009.59961, -1957.7998, 17.1, 0, 0, 355.995); CreateObject(1344, 3002.30005, -1987.5, 14.6, 0, 0, 270); CreateObject(1344, 3002.1001, -2002.80005, 14.6, 0, 0, 270); CreateObject(1344, 2956.80005, -1973.69995, 14.6, 0, 0, 42); CreateObject(1344, 2976.6001, -1993.09998, 14.6, 0, 0, 266); CreateObject(1420, 3007.3999, -1988.09998, 16, 0, 0, 0); CreateObject(1420, 3006.7998, -1988.09961, 19.1, 0, 0, 0); CreateObject(1420, 2959, -1968.69995, 15.5, 0, 0, 0); CreateObject(3174, 2975.80005, -1997.80005, 13.8, 0, 0, 356); CreateObject(1344, 2978.5, -1975.89941, 14.6, 0, 0, 357.995); CreateObject(655, 3025.19995, -1975.40002, 13.8, 0, 0, 0); CreateObject(655, 2989.09961, -1973.09961, 13.8, 0, 0, 0); SetGameModeText(\"Blank Script\"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { SendClientMessage(playerid,COLOR_KEK,\"A szerveren megtalálható havasi2001 által készített lakópark(/havasilakopark)\"); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/havasilakopark\", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerPos(playerid,2948,-1986,15); SendClientMessageToAll(COLOR_KEK,\"%s elteleportált a Havasi Lakóparkra!(/havasilakopark)\"); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_HAVASILAKO,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Havasi Lakópark\",\"{0037ff}A lakóparknak komoly szabályai vannak!\\n{0037ff}1. szabály: Hackerek a lakóparkban nem vehetnek házat!\\n{0037ff}2. szabály: Az autóddal a parkolóban parkolj le!\\n{0037ff}3.szabály: Tarts be az összes szabályt!\",\"Értem\"); return 1; } return 0; }
97
« Dátum: 2013. július 15. - 19:47:02 »
Raktam, csak sz*rul! :DD Mingy megcsinálom! Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. július 15. - 19:52:38 )
Na végre megvannak, a 6-ból 4 képet betölt! :facepalm: Béna vagyok mi?? :whistle: Most röhögsz! Igen te csibész?
98
« Dátum: 2013. július 15. - 19:43:50 »
Sziasztok! Elhoztam nektek az elsõ publikált mapom! Eddig a mappolást mta 1.1.1-en csináltam, de most letöltöttem az MTA 1.3.3-at, amiben SOKKAL több az objekt, nagyobb a tesztelési lehetõség, és könnyebb a mappolás. Ezzel az MTA-val sokkal jobban tudtam megmappolni a lakóparkot. Leírás Készítési idó: 45 perc Készítette: havasi2001 Melyik programmal: MTA 1.3.3 (letöltése: http://adf.ly/3395104/http://multitheftauto.googlecode.com/files/mtasa-1.3.2.exe) Letöltõ linkek: Teleport: 2948,-1986,15 Képek a mapról: [/url] http://kepfeltoltes.hu/thumb/130715/gta_sa_2013-07-15_19-17-29-93_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\' alt=\'gta_sa_2013-07-15_19-17-29-93_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\'> Pawn kód: #include <a_samp> #define DIALOG_HAVASILAKO 1231 #define COLOR_KEK 0x0033ffAA #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnGameModeInit() { CreateObject(6300, 2992.59961, -1979.09961, 5.7, 0, 0, 85.99); CreateObject(4654, 2894.19922, -1983.59961, 9.3, 0, 0, 265.995); CreateObject(3356, 2964.19995, -1966.59998, 18.2, 0, 0, 355.995); CreateObject(3454, 3014.09961, -1992.69922, 18, 0, 0, 265.995); CreateObject(3587, 2980.6001, -1967.5, 16.4, 0, 0, 357.995); CreateObject(987, 2956.3999, -1957.19995, 13.8, 0, 0, 356); CreateObject(987, 2954.59961, -1969.69922, 13.8, 0, 0, 265.995); CreateObject(987, 2953.8999, -1991.69995, 13.8, 0, 0, 354); CreateObject(987, 2955.59961, -1957.39941, 13.8, 0, 0, 265.995); CreateObject(987, 2965.80005, -1992.80005, 13.8, 0, 0, 265.995); CreateObject(987, 2965.1001, -2004.5, 13.8, 0, 0, 356); CreateObject(987, 2977.3999, -2004.90002, 13.8, 0, 0, 88); CreateObject(987, 2978.1001, -1992.90002, 13.8, 0, 0, 356); CreateObject(987, 2989.80005, -1993.80005, 13.8, 0, 0, 266); CreateObject(987, 2989, -2008.80005, 13.8, 0, 0, 84); CreateObject(987, 2988.80005, -2009.09998, 13.8, 0, 0, 356); CreateObject(987, 3000.69995, -2010.09998, 13.8, 0, 0, 356); CreateObject(987, 3012.69995, -2010.90002, 13.8, 0, 0, 356); CreateObject(987, 3017, -2011.30005, 13.8, 0, 0, 358); CreateObject(987, 3028.8999, -2011.90002, 13.8, 0, 0, 86); CreateObject(3172, 2967.80005, -1998.09998, 13.8, 0, 0, 176); CreateObject(987, 3029.69922, -1999.69922, 13.8, 0, 0, 85.995); CreateObject(987, 3029.69922, -1999.69922, 13.8, 0, 0, 85.995); CreateObject(987, 3029.69922, -1999.69922, 13.8, 0, 0, 85.995); CreateObject(987, 3030.6001, -1987.80005, 13.8, 0, 0, 88); CreateObject(987, 3031, -1976.09998, 13.8, 0, 0, 86); CreateObject(987, 3031.8999, -1964.30005, 13.8, 0, 0, 86); CreateObject(987, 3032.80005, -1952.69995, 13.8, 0, 0, 176); CreateObject(987, 3021.19995, -1951.90002, 13.8, 0, 0, 176); CreateObject(987, 3003.3999, -1950.5, 13.8, 0, 0, 176); CreateObject(987, 3009.30005, -1951, 13.8, 0, 0, 175.995); CreateObject(987, 2991.30005, -1948.69995, 13.8, 0, 0, 266); CreateObject(987, 2968.30005, -1958.09998, 13.8, 0, 0, 356); CreateObject(987, 2978.6001, -1959.19995, 13.8, 0, 0, 356); CreateObject(11505, 2962.80005, -1985.90002, 18, 0, 0, 356); CreateObject(8841, 3009.59961, -1957.7998, 17.1, 0, 0, 355.995); CreateObject(1344, 3002.30005, -1987.5, 14.6, 0, 0, 270); CreateObject(1344, 3002.1001, -2002.80005, 14.6, 0, 0, 270); CreateObject(1344, 2956.80005, -1973.69995, 14.6, 0, 0, 42); CreateObject(1344, 2976.6001, -1993.09998, 14.6, 0, 0, 266); CreateObject(1420, 3007.3999, -1988.09998, 16, 0, 0, 0); CreateObject(1420, 3006.7998, -1988.09961, 19.1, 0, 0, 0); CreateObject(1420, 2959, -1968.69995, 15.5, 0, 0, 0); CreateObject(3174, 2975.80005, -1997.80005, 13.8, 0, 0, 356); CreateObject(1344, 2978.5, -1975.89941, 14.6, 0, 0, 357.995); CreateObject(655, 3025.19995, -1975.40002, 13.8, 0, 0, 0); CreateObject(655, 2989.09961, -1973.09961, 13.8, 0, 0, 0); SetGameModeText(\"Blank Script\"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { SendClientMessage(playerid,COLOR_KEK,\"A szerveren megtalálható havasi2001 által készített lakópark(/havasilakopark)\"); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/havasilakopark\", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerPos(playerid,2948,-1986,15); SendClientMessageToAll(COLOR_KEK,\"%s elteleportált a Havasi Lakóparkra!(/havasilakopark)\"); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_HAVASILAKO,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Havasi Lakópark\",\"{0037ff}A lakóparknak komoly szabályai vannak!\\n{0037ff}1. szabály: Hackerek a lakóparkban nem vehetnek házat!\\n{0037ff}2. szabály: Az autóddal a parkolóban parkolj le!\\n{0037ff}3.szabály: Tarts be az összes szabályt!\",\"Értem\"); return 1; } return 0; }
99
« Dátum: 2013. július 13. - 20:21:43 »
Sziasztok, most egy problémát szeretnék megosztani veletek! Ez gondolom egy bug, de aki tudja a megoldást kérem írja le! A probléma: Lerakom a házakat, szépen mutatja, de nem lehet beírni a /buyhouse parancsot
100
« Dátum: 2013. július 11. - 07:01:42 »
Jó kis map lett, ment a plusz
101
« Dátum: 2013. július 10. - 21:39:27 »
Én is jelentkeznék versenyzõnek :thumbsup:
102
« Dátum: 2013. július 10. - 21:20:37 »
Egyszerû, de nagyszerû +
Szerintem is
103
« Dátum: 2013. július 10. - 21:17:22 »
TheStaner weboldalas regisztrációját szeretném betenni a szerverembe, de sehogy sem sikerül.Aki tud segíteni, annak elküldöm a modot privátba, és kérem, hogy abba rakja bele.
104
« Dátum: 2013. július 10. - 20:22:57 »
Sziasztok, most egy olyan include/plugin-ról lenne szó, amivel már nagyon sokat próbálkoztam, de sehogy sem sikerült, viszont a szerverembe ez nagyon fontos lenne. Sajnos oktatóvideók nincsenek róla, úgyhogy a ti segítségetek szeretném kérni, hogyha van idõtök, akkor skype nevem: havasi01. Ha segítesz nekem ebben a dologban, akkor a szerveremen egy adminnal jutalmazlak meg.
105
« Dátum: 2013. július 10. - 07:05:44 »
Köszi, ezt felhasználom
Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10
|