Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ROOCK

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13
91
Készülõ munkák / 100%-ig élõ szemyély igazolvány
« Dátum: 2014. Augusztus 15. - 03:03:55 »
köszi és mi iszonyatosan ronda benne? mi nem tetszik rajta? ugyan ugy néz ki mint az eredeti csak a háttere nem

92
Készülõ munkák / 100%-ig élõ szemyély igazolvány
« Dátum: 2014. Augusztus 15. - 01:39:52 »
nem tudom hogy hogyan oldjam meg a háttert vagy meik szin irritáló? mert ezt én is néztem hogy valahogy a feér kék és a piros ugy nem passzol vagy nem tudom olyan fura

93
Segítségkérés / mért nem irja igy ki a textdraw a stringet?
« Dátum: 2014. Augusztus 14. - 13:33:08 »
konkrétan igen csak ugy hogy én irom bele hogy melyik év meik nap meik hónap

94
RP/RPG kérések / Loginnál animálció | ApplyAnimation
« Dátum: 2014. Augusztus 14. - 12:25:26 »
próbáld ezt nekem ez van a szerveren :)
 
ApplyAnimation(playerid,\"DANCING\",\"dance_loop\", 4.1,1,1,1,1,1);

95
Segítségkérés / mért nem irja igy ki a textdraw a stringet?
« Dátum: 2014. Augusztus 14. - 12:15:18 »
üdv az lenne a problem hogy nem irja ki a stringet(stringeket) a textdraw már mindenhogy próbáltam még a %d is átirtam %i re és ugy se mi lehet a baj? mert a pawno meg nem ir hibát
 
if(PlayerInfo[playerid][szulhonap] == 1){format(string, sizeof(string), \"%d. Január %d (%d) \", PlayerInfo[playerid][szulev],PlayerInfo[playerid][szulnap],kor[playerid]);}
    TextDrawSetString(s19[playerid], string);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, s19[playerid]);

96
Készülõ munkák / 100%-ig élõ szemyély igazolvány
« Dátum: 2014. Augusztus 14. - 09:45:28 »
használj fixchars include-ot, az ékezetes betûkért.[/quote]
tudom ez csak a texdraw editorba van lefényképezve
 
Ez mind szép és jó, csak szerintem ilyen formában felesleges.
Szép munka, de hasztalan.
[/quote]
haszontalannak nem mondanám mert legalább jobban visszaadja a reális hatást mint hogy a chatbe megjelenjen egy szöveg hogy neved, korod, hely, lakásod, stb...

97
Készülõ munkák / [DM] Jackob ft. Disaster - Game of Thrones
« Dátum: 2014. Augusztus 14. - 01:06:45 »
fasza lessz de kiadni mikor fogkátok? :)

98
Készülõ munkák / 100%-ig élõ szemyély igazolvány
« Dátum: 2014. Augusztus 14. - 00:44:44 »
üdv egy olyan script lesz ami 100% olyan mint élõbe a személy igazolvány annyi hogy nem 2 oldala van hanem 1 és ott van összesûritve minden
és nem csak parancsal lehet majd elõ hívni hanem oldalt lessz egy kis kártya alak arra rákattintva elõhozható
parancsok lesznek
/szelovesz (Elóveszi)
/szeltesz (Elteszi)
/szatad [id] (Mutatja másik playernek a közeledbe)
/szvissza ad (vissza adja)
99
Szkript kérések / AdminSzolgálat
« Dátum: 2014. Augusztus 13. - 22:59:35 »
olvass angolul mert nincs definniálva a pInfo és vedd ki az #endif-et
 
enum pInfo
{
Aszoli;
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];

100
Segítségkérés / MySQL nem akar betölteni
« Dátum: 2014. Augusztus 13. - 20:17:27 »
gondolom akkor a libmysql.dll is benne van a server mappába
probáld azt hogy külön külön betöltögeted a pluginokat tehát külön a mysql-t és ha ugy betölt akkor valameik kiüti

101
Szkript kérések / Prefix
« Dátum: 2014. Augusztus 13. - 15:25:08 »
van adminra változód ha van akkor azt másold be ha ez a változó akkor nem értem mért nem jó ez a code

102
SA-MP: Szerverfejlesztés / rSafe-Széf Rendszer v2
« Dátum: 2014. Augusztus 13. - 14:45:04 »
mit ir ki amikor beirod?

103
Szkript kérések / Munka FS/SCRIPT
« Dátum: 2014. Augusztus 13. - 13:57:46 »
hozz létre a scriptfiles mapábba egy munkak mappát és majd oda menti el
[pawn]#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <dini>
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
new file[100];
#pragma unused ret_memcpy
enum pData
{
munka1,
munka2,
munka3,
munka4,
munka5,
munka6,
munka7,
munka8,
munka9,
munka10
};
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pData];
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
    GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
    format(file, sizeof(file), \"munkak/%s.ini\",nev);
    if(dini_Exists(file)) {
    dini_IntSet(file, \"munka1\", PlayerInfo[playerid][munka1]);
    dini_IntSet(file, \"munka2\", PlayerInfo[playerid][munka2]);
    dini_IntSet(file, \"munka3\", PlayerInfo[playerid][munka3]);
    dini_IntSet(file, \"munka4\", PlayerInfo[playerid][munka4]);
    dini_IntSet(file, \"munka5\", PlayerInfo[playerid][munka5]);
    dini_IntSet(file, \"munka6\", PlayerInfo[playerid][munka6]);
    dini_IntSet(file, \"munka7\", PlayerInfo[playerid][munka7]);
    dini_IntSet(file, \"munka8\", PlayerInfo[playerid][munka8]);
    dini_IntSet(file, \"munka9\", PlayerInfo[playerid][munka9]);
    dini_IntSet(file, \"munka10\", PlayerInfo[playerid][munka10]);
    }
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
    format(file, sizeof(file), \"munkak/%s.ini\",nev);
    if(!dini_Exists(file)){
    dini_Create(file);
    dini_IntSet(file, \"munka1\", 0);
    dini_IntSet(file, \"munka2\", 0);
    dini_IntSet(file, \"munka3\", 0);
    dini_IntSet(file, \"munka4\", 0);
    dini_IntSet(file, \"munka5\", 0);
    dini_IntSet(file, \"munka6\", 0);
    dini_IntSet(file, \"munka7\", 0);
    dini_IntSet(file, \"munka8\", 0);
    dini_IntSet(file, \"munka9\", 0);
    dini_IntSet(file, \"munka10\", 0);
    }
    else
    {
    PlayerInfo[playerid][munka1] = dini_Int(file, \"munka1\");
    PlayerInfo[playerid][munka2] = dini_Int(file, \"munka2\");
    PlayerInfo[playerid][munka3] = dini_Int(file, \"munka3\");
    PlayerInfo[playerid][munka4] = dini_Int(file, \"munka4\");
    PlayerInfo[playerid][munka5] = dini_Int(file, \"munka5\");
    PlayerInfo[playerid][munka6] = dini_Int(file, \"munka6\");
    PlayerInfo[playerid][munka7] = dini_Int(file, \"munka7\");
    PlayerInfo[playerid][munka8] = dini_Int(file, \"munka8\");
    PlayerInfo[playerid][munka9] = dini_Int(file, \"munka9\");
    PlayerInfo[playerid][munka10] = dini_Int(file, \"munka10\");
    }
    return 1;
}
CMD:munka1(playerid){PlayerInfo[playerid][munka1] = 1;SendClientMessage(playerid, 0x1373C1FF, \"ok\");return 1;}
CMD:munkam(playerid){
if(PlayerInfo[playerid][munka1] == 1){SendClientMessage(playerid, 0x1373C1FF, \"munkád az 1.\");}
if(PlayerInfo[playerid][munka2] == 1){SendClientMessage(playerid, 0x1373C1FF, \"munkád az 2.\");}
if(PlayerInfo[playerid][munka3] == 1){SendClientMessage(playerid, 0x1373C1FF, \"munkád az 3.\");}
if(PlayerInfo[playerid][munka4] == 1){SendClientMessage(playerid, 0x1373C1FF, \"munkád az 4.\");}
if(PlayerInfo[playerid][munka5] == 1){SendClientMessage(playerid, 0x1373C1FF, \"munkád az 5.\");}
if(PlayerInfo[playerid][munka6] == 1){SendClientMessage(playerid, 0x1373C1FF, \"munkád az 6.\");}
if(PlayerInfo[playerid][munka7] == 1){SendClientMessage(playerid, 0x1373C1FF, \"munkád az 7.\");}
if(PlayerInfo[playerid][munka8] == 1){SendClientMessage(playerid, 0x1373C1FF, \"munkád az 8.\");}
if(PlayerInfo[playerid][munka9] == 1){SendClientMessage(playerid, 0x1373C1FF, \"munkád az 9.\");}
if(PlayerInfo[playerid][munka10] == 1){SendClientMessage(playerid, 0x1373C1FF, \"munkád az 10.\");}
return 1;
}[/pawn]

104
Segítségkérés / Nem ment a dini
« Dátum: 2014. Augusztus 13. - 13:53:31 »
jolvan megoldottam benn volt aserverbe még 2 script ami után tettem be ezt és kiütötték azok de már kûkszik :)

105
Segítségkérés / Nem ment a dini
« Dátum: 2014. Augusztus 13. - 13:09:37 »
megprobáltam mindent ugy is hogy /munkak/%s.ini meg ugy is hogy nincs perjel ugy is hogy a munkak elé beirtam a scriptfiles-t de sehogy sem menti le


dinivel most dolgozok elõször egész idáig y_ini-t használtam de annak lassu a compilerje!! és igen HALADÓ nem kezdõ a kezdõ meg a haladó közt vagyok igy kimertem irni hogy haladó már a bonyolultabb cuccok is mennek csak ehez még nem értek utnánna olvastam és még az szerint is jó de nekem nem müködik... :/

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal