Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 91
Készülõ munkák / 100%-ig élõ szemyély igazolvány« Dátum: 2014. augusztus 15. - 03:03:55 »
köszi és mi iszonyatosan ronda benne? mi nem tetszik rajta? ugyan ugy néz ki mint az eredeti csak a háttere nem
92
Készülõ munkák / 100%-ig élõ szemyély igazolvány« Dátum: 2014. augusztus 15. - 01:39:52 »
nem tudom hogy hogyan oldjam meg a háttert vagy meik szin irritáló? mert ezt én is néztem hogy valahogy a feér kék és a piros ugy nem passzol vagy nem tudom olyan fura
93
Segítségkérés / mért nem irja igy ki a textdraw a stringet?« Dátum: 2014. augusztus 14. - 13:33:08 »
konkrétan igen csak ugy hogy én irom bele hogy melyik év meik nap meik hónap
94
RP/RPG kérések / Loginnál animálció | ApplyAnimation« Dátum: 2014. augusztus 14. - 12:25:26 »
próbáld ezt nekem ez van a szerveren
ApplyAnimation(playerid,\"DANCING\",\"dance_loop\", 4.1,1,1,1,1,1); 95
Segítségkérés / mért nem irja igy ki a textdraw a stringet?« Dátum: 2014. augusztus 14. - 12:15:18 »
üdv az lenne a problem hogy nem irja ki a stringet(stringeket) a textdraw már mindenhogy próbáltam még a %d is átirtam %i re és ugy se mi lehet a baj? mert a pawno meg nem ir hibát
if(PlayerInfo[playerid][szulhonap] == 1){format(string, sizeof(string), \"%d. Január %d (%d) \", PlayerInfo[playerid][szulev],PlayerInfo[playerid][szulnap],kor[playerid]);} 96
Készülõ munkák / 100%-ig élõ szemyély igazolvány« Dátum: 2014. augusztus 14. - 09:45:28 »használj fixchars include-ot, az ékezetes betûkért.[/quote] 97
Készülõ munkák / [DM] Jackob ft. Disaster - Game of Thrones« Dátum: 2014. augusztus 14. - 01:06:45 »
fasza lessz de kiadni mikor fogkátok?
98
Készülõ munkák / 100%-ig élõ szemyély igazolvány« Dátum: 2014. augusztus 14. - 00:44:44 »
üdv egy olyan script lesz ami 100% olyan mint élõbe a személy igazolvány annyi hogy nem 2 oldala van hanem 1 és ott van összesûritve minden
és nem csak parancsal lehet majd elõ hívni hanem oldalt lessz egy kis kártya alak arra rákattintva elõhozható parancsok lesznek /szelovesz (Elóveszi) /szeltesz (Elteszi) /szatad [id] (Mutatja másik playernek a közeledbe) /szvissza ad (vissza adja) 99
Szkript kérések / AdminSzolgálat« Dátum: 2014. augusztus 13. - 22:59:35 »
olvass angolul mert nincs definniálva a pInfo és vedd ki az #endif-et
enum pInfo 100
Segítségkérés / MySQL nem akar betölteni« Dátum: 2014. augusztus 13. - 20:17:27 »
gondolom akkor a libmysql.dll is benne van a server mappába
probáld azt hogy külön külön betöltögeted a pluginokat tehát külön a mysql-t és ha ugy betölt akkor valameik kiüti 101
Szkript kérések / Prefix« Dátum: 2014. augusztus 13. - 15:25:08 »
van adminra változód ha van akkor azt másold be ha ez a változó akkor nem értem mért nem jó ez a code
102
SA-MP: Szerverfejlesztés / rSafe-Széf Rendszer v2« Dátum: 2014. augusztus 13. - 14:45:04 »
mit ir ki amikor beirod?
103
Szkript kérések / Munka FS/SCRIPT« Dátum: 2014. augusztus 13. - 13:57:46 »
hozz létre a scriptfiles mapábba egy munkak mappát és majd oda menti el
[pawn]#include <a_samp> #include <zcmd> #include <dini> new nev[MAX_PLAYER_NAME]; new file[100]; #pragma unused ret_memcpy enum pData { munka1, munka2, munka3, munka4, munka5, munka6, munka7, munka8, munka9, munka10 }; new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pData]; public OnPlayerDisconnect(playerid) { GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(file, sizeof(file), \"munkak/%s.ini\",nev); if(dini_Exists(file)) { dini_IntSet(file, \"munka1\", PlayerInfo[playerid][munka1]); dini_IntSet(file, \"munka2\", PlayerInfo[playerid][munka2]); dini_IntSet(file, \"munka3\", PlayerInfo[playerid][munka3]); dini_IntSet(file, \"munka4\", PlayerInfo[playerid][munka4]); dini_IntSet(file, \"munka5\", PlayerInfo[playerid][munka5]); dini_IntSet(file, \"munka6\", PlayerInfo[playerid][munka6]); dini_IntSet(file, \"munka7\", PlayerInfo[playerid][munka7]); dini_IntSet(file, \"munka8\", PlayerInfo[playerid][munka8]); dini_IntSet(file, \"munka9\", PlayerInfo[playerid][munka9]); dini_IntSet(file, \"munka10\", PlayerInfo[playerid][munka10]); } } public OnPlayerConnect(playerid) { GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(file, sizeof(file), \"munkak/%s.ini\",nev); if(!dini_Exists(file)){ dini_Create(file); dini_IntSet(file, \"munka1\", 0); dini_IntSet(file, \"munka2\", 0); dini_IntSet(file, \"munka3\", 0); dini_IntSet(file, \"munka4\", 0); dini_IntSet(file, \"munka5\", 0); dini_IntSet(file, \"munka6\", 0); dini_IntSet(file, \"munka7\", 0); dini_IntSet(file, \"munka8\", 0); dini_IntSet(file, \"munka9\", 0); dini_IntSet(file, \"munka10\", 0); } else { PlayerInfo[playerid][munka1] = dini_Int(file, \"munka1\"); PlayerInfo[playerid][munka2] = dini_Int(file, \"munka2\"); PlayerInfo[playerid][munka3] = dini_Int(file, \"munka3\"); PlayerInfo[playerid][munka4] = dini_Int(file, \"munka4\"); PlayerInfo[playerid][munka5] = dini_Int(file, \"munka5\"); PlayerInfo[playerid][munka6] = dini_Int(file, \"munka6\"); PlayerInfo[playerid][munka7] = dini_Int(file, \"munka7\"); PlayerInfo[playerid][munka8] = dini_Int(file, \"munka8\"); PlayerInfo[playerid][munka9] = dini_Int(file, \"munka9\"); PlayerInfo[playerid][munka10] = dini_Int(file, \"munka10\"); } return 1; } CMD:munka1(playerid){PlayerInfo[playerid][munka1] = 1;SendClientMessage(playerid, 0x1373C1FF, \"ok\");return 1;} CMD:munkam(playerid){ if(PlayerInfo[playerid][munka1] == 1){SendClientMessage(playerid, 0x1373C1FF, \"munkád az 1.\");} if(PlayerInfo[playerid][munka2] == 1){SendClientMessage(playerid, 0x1373C1FF, \"munkád az 2.\");} if(PlayerInfo[playerid][munka3] == 1){SendClientMessage(playerid, 0x1373C1FF, \"munkád az 3.\");} if(PlayerInfo[playerid][munka4] == 1){SendClientMessage(playerid, 0x1373C1FF, \"munkád az 4.\");} if(PlayerInfo[playerid][munka5] == 1){SendClientMessage(playerid, 0x1373C1FF, \"munkád az 5.\");} if(PlayerInfo[playerid][munka6] == 1){SendClientMessage(playerid, 0x1373C1FF, \"munkád az 6.\");} if(PlayerInfo[playerid][munka7] == 1){SendClientMessage(playerid, 0x1373C1FF, \"munkád az 7.\");} if(PlayerInfo[playerid][munka8] == 1){SendClientMessage(playerid, 0x1373C1FF, \"munkád az 8.\");} if(PlayerInfo[playerid][munka9] == 1){SendClientMessage(playerid, 0x1373C1FF, \"munkád az 9.\");} if(PlayerInfo[playerid][munka10] == 1){SendClientMessage(playerid, 0x1373C1FF, \"munkád az 10.\");} return 1; }[/pawn] 104
Segítségkérés / Nem ment a dini« Dátum: 2014. augusztus 13. - 13:53:31 »
jolvan megoldottam benn volt aserverbe még 2 script ami után tettem be ezt és kiütötték azok de már kûkszik
105
Segítségkérés / Nem ment a dini« Dátum: 2014. augusztus 13. - 13:09:37 »
megprobáltam mindent ugy is hogy /munkak/%s.ini meg ugy is hogy nincs perjel ugy is hogy a munkak elé beirtam a scriptfiles-t de sehogy sem menti le
dinivel most dolgozok elõször egész idáig y_ini-t használtam de annak lassu a compilerje!! és igen HALADÓ nem kezdõ a kezdõ meg a haladó közt vagyok igy kimertem irni hogy haladó már a bonyolultabb cuccok is mennek csak ehez még nem értek utnánna olvastam és még az szerint is jó de nekem nem müködik... :/
|