Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - bbTamas

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 16
91
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3z R1-2
« Dátum: 2014. február 17. - 20:54:36 »
Idézetet írta: kurta999 date=1392644181\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46228\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
R1-2 kint, de szerintem közeljövõben lesz R2 is.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=495071
 
Már a kliens telepítõ nevében is benne volt, hogy R1 (ez csak számomra érdekes?), sejteni lehetett hogy lesz újabb kliens vagy szerver oldali frissítés.

92
Szkript kérések / Zene lejátszó(mindenki halja!)
« Dátum: 2014. február 17. - 20:49:50 »
Szia,
ZCMD-s verzió, ZCMD.inc szükséges hozzá:
 
CMD:zene(playerid,params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"HIBA: Nem vagy RCON adminisztrátor!\");
if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /zene <url>\");
for(new i = 0; i <MAX_PLAYERS;i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
   PlayAudioStreamForPlayer(i,params);
}
}
new str[144];
format(str,sizeof(str),\"Zene lejátszása... link: %s\",params);
SendClientMessage(playerid,-1,str);
return true;
}

93
Segítségkérés / sampGDK érdemes C++-ban megírni egy játékmodót?
« Dátum: 2014. február 16. - 13:25:51 »
sampGDK bõvítmény segítségével C++-ban lehet megírni a játékmódot.
Engem nagy foglalkoztat.
Hatékonyabban és gyorsabban fut a játékmód, ha C++-ban írjuk meg?
Engem a gyorsaság érdekel legjobban. Lasabb mert c++-ban absztrakt virtuális gép native-t kell meghívni?
Azt már észrevettem, hogy nagyon sok RAM-ot lefoglal.
Gamer_Z játékmódját próbáltam 96 mb ram-ot lefoglalt, és csak pár teleport, és egy autólekérõ volt benne.

94
Melyik mysql plugint használod jelenleg?
Lekérésnél, végigmész egy ciklussal ötször a kívánt sorokon, az értékeket pedig kívánt változóba helyezed.
Függvénynevet nem tudok írni vagy példát, mert nem tudom melyik bõvítményt használod.

95
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3z R1-2
« Dátum: 2014. február 13. - 22:02:38 »
Idézetet írta: krisk date=1392295785\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46228\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az MTA-t és a SAMP-ot össze se lehet hasonlítani, már csak a filozófiából sem.
MTA alapja a Blue, az gyakorlatilag egy olyan engine, amely a játékban meglévõ eredeti függvényeket SZIMULÁLJA C++ függvényekkel, assembly utasításokkal.
Tehát, van egy visszafejtett GTA:SA függvény, amirõl tudják, hogy mit csinál. Akkor az MTA-sok írnak a Blue-ban egy, az eredeti GTA függvénynel MEGEGYEZÕ C++ függvényt, amelynek a tartalmaként néhány assembly sorral meghívják a R* eredetijét. Így hatékonyan lehet új kódot berakni, ezeket meg odaadják a fejlesztõknek (persze ott van még a szinkronizáció és egyebek, de most az lényegtelen). Ha valaki látta már a Blue engine-t, az tudja, hogy a struktúrája az egész motornak szinte egy az egyben megegyezik a GTA-éval, mivel arra építették rá. Vagyis az MTA alapja az, hogy azokat a függvényeket érjük el, amiket a R* csinált.
SAMP pedig annyit csinál, hogy rájön, hogy kéne +1 függvény, akkor berakja a szerverbe, és kész. Semmi következetesség. Igazából minden multiplayer modnak az alapja valamilyen hook rendszer, amellyel a bájtkódot valami értelmes programozási nyelven tudod manipulálni, ezt aztán odaadod a fejlesztõnek, és mindenki hepi. Az MTA-blue logikusan van felépítve, az objektum-orientáltság teljesen az alap GTA struktúrát másolja, és így rásimul a kódra. A SAMP meg néha berak 1-2 függvényt, amit úgy kell érteni, hogy csinálnak +1 C++ függvényt a kliensbe, ami meghívja az adott GTA függvényt assembly-n keresztül. Abba egy gramm classt vagy valami element-parent-children rendszert nem fogsz látni.
Másrészrõl meg az, hogy \"azért nem rakunk be egyedi skineket/kliens oldali scripteket/gui-t, mert ez nem egy játékmotor\", már komolyan mondom, röhejes. Minden normális multiplayer mod engedélyezi a kliens oldali modok és scriptek futtatását, a tartalmak letöltését a szerverrõl, és a többi.
Elkúrták már a SAMP-ot akkor, mikor elkezdték írni, csak szerintem mostanában kezdtek el rájönni, hogy egy rohadt nagy zsákutcába haladt az egész cucc.
Egy ideális GTA Multiplayer a kettõ keveréke lenne, egyébként.
 
Ez már mindent megmagyaráz. MTA EIR témájában, ott is levan írva, hogy egészet olyan elv szerint fejlesztik ahogy a GTA motorja mûködik, ahogy te is említetted.
Kalcor ezért nem rak be ilyen radikális újításokat (csak olyan függvényeket rak be ami nem nyúl bele mélyen GTA SA-ba), mert nincs rendszer amire tudna építeni, és kukázni kellene az egészet, és újraírni az egész SAMP-ot nulláról.
Elég szomorú, ezt olvasni, hogy így van, akkor addig nem is várhatunk semmilyen komolyabb újításra míg újra nem írták az egészet.

96
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3z R1-2
« Dátum: 2014. február 13. - 12:40:48 »
Épp nem rég írták ki a fõoldalra 3.z verziót.
Ennyi volt ebben az verzióban az újdonságok.

97
Archívum / MTA-ban mennyi a maximálisan streamerhetõ objectek mennyisége?
« Dátum: 2014. február 12. - 23:36:09 »
MTA-ban kliens oldalon van beépítve object streamer.
kurta999 említette a SAMP-os témában, hogy 70 ezer objectnál már akadt a kliens nála, hogy nem lehet annyi objectett Streamelni mint SAMP-ba.
MTA-ban mennyi a maximálisan streamerhetõ objectek mennyisége?

98
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3z R1-2
« Dátum: 2014. február 12. - 23:29:15 »
Ami nekem feltûnt már 0.3 óta, hogy minden verzió megjelenésénél ott van, biztonsági javításra helyezik a hangsúlyt.
Ez még oké volt 0.3a-ban, de már azóta eltelt egy pár év, és megint ezzel az érvel jönni, azért nincs ennyi újdonság, mert ez csak egy biztonsági frissítés.
Szerintem nagy valószínûséggel, 0.3z nem is volt betervezve, azért adja ki, mert  0.3x R2 server patch 1-ra, azaz a szerver oldali frissítésre nem álltak rá.
Ezért muszáj volt kiadni egy olyan verziót kiadni valami újdonsággal, hogy átálljanak.
Most megint egy évig legalább nem lesz semmi, aztán, hogy lesz valami az kérdéses.
Komolyabb újításokhoz lehet, hogy újra teljesen átkellene írni SAMP-ot, ami nem kevés idõ. (Ezt nem tudom, hogy oldották meg MTA-ban, a funkció bõvítést.)

99
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3z R1-2
« Dátum: 2014. február 10. - 20:08:23 »
Ha már pluginról van szó, miért van az, hogy egyes plugint nem kell frissíteni, másikat meg igen?
Nem konyítok sokat a C++-hoz, meg SAMP-os plugin készítéshez, lelehet kérni ott a verziószámot, van rá külön memóriacím?
Úgy lett megírva, mint pl Streamer.
kurta999:MTA object streamer kevés tárgynál jó, csak azt mondom, hogy ha több 10ezer objectet használsz, besz*rasztod mert igen lelassul. Streamer plugint meg nem.
MTA:Eir-ban elvben ezt fogja megnövelni és sokkal hatékonyabbá tenni.

100
Archívum / Csak egy adott szervernél fagy ki a kliens, ez hogy lehet?
« Dátum: 2014. február 09. - 23:54:22 »
Idézetet írta: Enigma date=1391982736\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46394\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Akkor nincs ötlet, érdekes, sosem fordult még elõ velem. (Tény, hogy nemjárok sok helyre.. :D)
 
Ebben az a vicc, hogy bármelyik noname szerverre lépek fel, azt mindegyik bejön, de pont az FFS betöltésekor fagy ki.
Újra is telepítettem a játékot és letöröltem minden cuccot amit az mta töltött le, de úgy se lett jó.
Még mindig nem javult meg, gépet újratelepíteni ez miatt nem szeretném, témát zárom, kapsz tõlem egy pluszt mert segíteni próbáltál.

101
Archívum / Csak egy adott szervernél fagy ki a kliens, ez hogy lehet?
« Dátum: 2014. február 09. - 15:27:41 »
Hiába várok nem tölti be.
Az kimaradt, hogy az \"Entering to game..\" felirat eltûnik.

102
Archívum / Csak egy adott szervernél fagy ki a kliens, ez hogy lehet?
« Dátum: 2014. február 09. - 13:24:23 »
MTA-ban nézegettem a szervereket, voltam egy angol Freeroam szerveren, aztán fellépnék az FFS-re és kifagy a kliens és a játék.
CTRL+ALT+DEL nagy nehezen sikerült bezárnom.
Aztán újra elindítanám a MTA-t de semmi nem indul el, de a feladatkezelõben megjelenik Multi Theft Auto.exe.
Újraindítom a gépet, minden szerver megy kivéve az FFS-t, \"Entering to game..\", felirat van, aztán nagyon halványan látható a chatbox, kivan írva, hogy \"Connected!\".
Utána kifagy az egész játék.

103
Segítségkérés / Dialog ékezetes betûk
« Dátum: 2014. február 08. - 17:51:36 »
Karakterkódolási hiba, állítsd a notepad++-ban ANSI-ra a karakterkódlást.

104
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3z R1-2
« Dátum: 2014. február 08. - 14:28:44 »
Idézetet írta: kurta999 date=1391719750\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46228\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


+
Azt mondta, hogy ha 500 player van, playerenként 4 jármû jut..
Ha 1000 player van, playerenként 2 jármû jut..
Hát nem tudom, szerintem meg jobb lenne ha korlátlan lenne, és majd a szerver tulajdonosok eldöntené, hogy laggoltatni szeretnék-e a szerverüket a rengeteg autóval, vagy nem.. Ugyanígy az objectekkel.. Miért nem lehet korlátlanra állítani ezeket a dolgokat?
 
Többi dolog az rendben van, ahogy van. Lehet írni rájuk streamert, Incognito meg is csinálta - respect neki mivel gyorsabb, mind ami az MTA-ban van a kliens oldalra alapból beépítve.
Nekem itt csak a jármûvekkel van bajom, mivel ahhoz már ALAPBÓL van streamer a kliens oldalon és ez itt a probléma, hamár van streamer, mér nem tudja nagyobbra tenni a limitet.. Többi dologhoz nincs streamer, azokat a dolgokat a játék adja meg, mennyit bír betölteni egyszerre. Valamennyire a limitet ki lehet tolni, persze nem akár mekkorára, mert a GTA limiteket nem egy szám átírásából áll megemelni.
Gondolkoztam azon is, hogy az Incognito streamer ráírni kliens oldalra - na úgy aztán röpülne a dolog :D
MTA streamert felvittem sampra, 70k objectel csak úgy akadt xD.
 
[/quote]
SAMP-os gyorsabban Streameli az objecteket mint az MTA?
Nekem MTA-ban sokkal simábbnak tûnik az objectek megjelenítése, mint SAMP-ban, de ez lehet a dupla annyi Streamer memória miatt.
Viszont MTA-ban kliens oldalon fut, és SAMP-ban meg server oldalon, ami megint plussz megterhelést jelent a szerver számára.
SAMP-ban azért ha sok jármû van egy helyen akkor egy pillanatra belaggol akármilyen géped is van, MTA-ban valahogy máshogy van megoldva, ott ilyent én nem tapasztaltam.
Én néztem is, hogy MTA-ban sokkal simábban látványosabban jobban van megoldva a jármû rész.
Van egy másik érdekes kérdés, a játékosszám, MTA 1.3.1-as verziójában 1024-rõl 4096-ra emelték a játékszámot, és szerintem simán bírná laggmentesen azt a 4096 játékost.
SAMP-ban már nem egy szerver van ami 1000 férõhelyes és tele van, fõleg ez orosz RP szervereknél van, és õk nagyon SAMP pártiak.
Nincsen agyon scriptelve egy 1000 férõhelyes szerver se, amelyek igen azokat max 500-ra lekorlátozták mert nem bírná a SAMP a felépítése miatt.
MTA GUI rendszere Crazy Eddie\'s GUI (CEGUI) rendszerre épül ami nyílt forráskódú, bárki által letölthetõ .
Csak sajnos  Lua és Python-t támogat.
SAMP-ban is simán meglehetne oldani az egyedi GUI rendszert, ha nagyon akarnák, mert lenne már egy alap amire lehetne építeni.

105
Archívum / SAMP Craft
« Dátum: 2014. február 08. - 13:57:58 »
Idézetet írta: Dfoglalo date=1391859802\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46264\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok!
Na készen vagyok a zseb rendszerecskével. Nem kell egy komolyabb dologra gondolni, egy egyszerû kis rendszerecskérõl van szó. A kérdésem pedig az, hogy ez így szerintetek jó lesz e: a /zseb parancs beírásával láthatjuk, hogy mibõl, hány darab van nálunk. Az egyik tárgyat kiválasztva tovább jutunk a következõ ablakban, ahol választhatunk az Átadás, és az Eldobás között. Ezek után meg kell adni, hogy hány darabot szeretnénk Átadni/Eldobni. Utána meg kell adni, hogy kinek adjuk át a tárgyat/tárgyakat. Ha a kiválasztott játékos a közelünkben van, akkor a tárgy átadásra kerül. Eldobáskor pedig értelemszerûen nem kell semmit sem már megadnunk, a tárgy egyszerûen eldobásra kerül, egy csomag objectet téve a földre, melyet bárki fölvehet (benne az eldobott tárgyakkal).
 
Szeretném, ha erre a kérésre tényleg válaszolna pár ember, legalább annyival, hogy \"jó lesz ez így\", vagy \"kéne még rá extra\", akkor is, ha nincs ötletetek. Ha viszont van, írjátok le azt is :D
 


Köszönettel,

Dfoglalo
 
 
Tárgy eldobásánál én javaslom csináld meg úgy, hogy rákérdezzen, hogy biztosan elakarod dobni xy tárgyat?

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 16
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal