Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - gbr333

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 46
91
Segítségkérés / OnRegisterClick
« Dátum: 2018. Január 13. - 15:59:40 »

local spawnQuery = dbPoll(dbQuery(cnonnection, \"SELECT * FROM characters WHERE id = ?\", accId), -1)

 
Helyett:
 

local spawnQuery = dbPoll(dbQuery(connection, \"SELECT * FROM characters WHERE id = ?\", accId), -1)

 
 

93
Kérdések, Segítség / Pawno HIBA
« Dátum: 2018. Január 10. - 20:47:32 »
 
 

foreach (Player, i)

 
Helyett:
 

foreach(new i:Player)

 
 

94
Segítségkérés / Rotation lekérése kordináta alapján.
« Dátum: 2018. Január 08. - 10:44:12 »

stock SetObjectFaceCoords3D(iObject, Float: fX, Float: fY, Float: fZ, Float: fRollOffset = 0.0, Float: fPitchOffset = 0.0, Float: fYawOffset = 0.0) {
new
   Float: fOX,
   Float: fOY,
   Float: fOZ,
   Float: fPitch
;
GetObjectPos(iObject, fOX, fOY, fOZ);
fPitch = floatsqroot(floatpower(fX - fOX, 2.0) + floatpower(fY - fOY, 2.0));
fPitch = floatabs(atan2(fPitch, fZ - fOZ));
fZ = atan2(fY - fOY, fX - fOX) - 90.0; // Yaw
SetObjectRot(iObject, fRollOffset, fPitch + fPitchOffset, fZ + fYawOffset);
}


Használat:
 


iArrowObject = CreateObject(1318, 0.0, 0.0, 3.0, 0.0, 0.0, 0.0);
public OnPlayerUpdate(playerid) {
new
   Float: fX,
   Float: fY,
   Float: fZ
;
GetPlayerPos(playerid, fX, fY, fZ);
SetObjectFaceCoords3D(iArrowObject, fX, fY, fZ, 0.0, 180.0, 90.0);
return 1;
}

95
Segítségkérés / Ne spawnolja a trailert?
« Dátum: 2017. December 15. - 20:37:40 »
Idézetet írta: thegergo02 date=1513343357


   
      Ez egyszerű, de tessék
   
   

for(new i = GetVehiclePoolSize(); i > 0; i--)
{
    if (!IsVehicleOccupied(i) && i ~= 584 && i ~= 450 && i ~= 435)
    {   
   SetVehicleToRespawn(i);
}

   
      https://www.lua.org/pil/4.3.1.html
   
   
      http://www.troubleshooters.com/codecorn/lua/luaif.htm#_Relational_Operators
   


SAMP.
 
 
 
 
 

for(new i = GetVehiclePoolSize(); i > 0; i--)
{
    if (!IsVehicleOccupied(i))
{
   if(!IsATrailer(i))
   {
      SetVehicleToRespawn(i);
   }
}
}

 
IsATrailer:
 

stock IsATrailer(vehicleid)
{
    switch(GetVehicleModel(vehicleid))
    {
        case 435, 450, 569, 570, 584, 590, 591, 606, 607, 608, 610, 611: return 1;
    }
    return 0;
}

 
 

96
Segítségkérés / YSI probléma
« Dátum: 2017. December 13. - 19:37:14 »
A pawno/include mappába csinálj egy \"AMX\" nevű mappát,és másold bele ezeket a fájlokat:
 
https://github.com/Zeex/amx_assembly

97
Segítségkérés / Objekt hiba
« Dátum: 2017. December 04. - 14:20:30 »
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=282801
 
Ezzel az editorral töröld ki az alap objectet. (Ez kitörli az objecthez tartozó LOD-ot is.)
 
https://en.wikipedia.org/wiki/Level_of_detail

98
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2017. November 11. - 15:13:56 »

   new valasztek[2] = \"1\";
if(!strcmp(valasztek, \"1\", true))
{
       print(\"valasztek = 1\");
}

 
 

99
RP/RPG kérések / Frakció probléma!
« Dátum: 2017. Október 19. - 18:52:43 »

if(!IsScripter(playerid) || !Admin(playerid, FOADMIN_SZINT))

 
helyett:
 

if(!Admin(playerid, TULAJ_SZINT))

 
 

100

#include <stdio.h>
#include <iostream>
#include <windows.h>
int a;
int b;
void fuggv(void);
int main()
{
setlocale(LC_ALL, \"hun\");
a = 5;
b = 3;
printf(\"Main: a=%d b=%d\\n\", a,b);
fuggv();
printf(\"Main függv után: a=%d b=%d\\n\", a,b);
system(\"pause\");
}
void fuggv(void)
{
a = 6;
b = 7;
printf(\"Függv után: a=%d b=%d\\n\", a,b);
}

 
\"k0wiSuC.png\"

101
Segítségkérés / A streamer rosszalkodik
« Dátum: 2017. Szeptember 25. - 16:10:34 »


Frissítsd az alap SAMP includeokat.


 
http://sa-mp.com/download.php

102
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2017. Augusztus 25. - 15:13:14 »
Használd a legfrissebb a_samp includeot.
 
LINK

103
SA-MP: Szerverfejlesztés / [Gamemode]Complex Roleplay
« Dátum: 2017. Augusztus 21. - 14:44:50 »
Idézetet írta: Naretev date=1503318421


   
      A rendszerek működése elég érdekes, sőt abban sem vagyok biztos, hogy működnek :D
   
   
      Egy primary Key sincs az SQL-ben, holott amikor létrehoznál akármilyen property-t akkor a cache_insert_id-re hivatkozik, amihez kellene az AI, de ha az nincs akkor állandóan 0 értéket fog visszaadni.
   
   
      Úgyhogy, mindenesetre érdekes XD
   


Görgess lejjebb. :D
 

ALTER TABLE `911 calls`
  ADD PRIMARY KEY (`ID`);
--
-- A tábla indexei `accounts`
--
ALTER TABLE `accounts`
  ADD PRIMARY KEY (`SQLID`),
  ADD UNIQUE KEY `SQLID` (`SQLID`);
--
-- A tábla indexei `bans`
--
ALTER TABLE `bans`
  ADD PRIMARY KEY (`ID`);
--
-- A tábla indexei `business`
--
ALTER TABLE `business`
  ADD PRIMARY KEY (`SQLID`),
  ADD UNIQUE KEY `ID` (`SQLID`);
--
-- A tábla indexei `characters`
--
ALTER TABLE `characters`
  ADD PRIMARY KEY (`ID`),
  ADD UNIQUE KEY `Username` (`Name`),
  ADD UNIQUE KEY `ID` (`ID`);
--
-- A tábla indexei `factions`
--
ALTER TABLE `factions`
  ADD PRIMARY KEY (`SQLID`);
--
-- A tábla indexei `factionvehicles`
--
ALTER TABLE `factionvehicles`
  ADD PRIMARY KEY (`SQLID`);
--
-- A tábla indexei `factionweapons`
--
ALTER TABLE `factionweapons`
  ADD PRIMARY KEY (`SQLID`);
--
-- A tábla indexei `houses`
--
ALTER TABLE `houses`
  ADD PRIMARY KEY (`SQLID`),
  ADD UNIQUE KEY `SQLID` (`SQLID`);
--
-- A tábla indexei `icons`
--
ALTER TABLE `icons`
  ADD PRIMARY KEY (`SQLID`);
--
-- A tábla indexei `objects`
--
ALTER TABLE `objects`
  ADD PRIMARY KEY (`SQLID`);
--
-- A tábla indexei `playervehicles`
--
ALTER TABLE `playervehicles`
  ADD PRIMARY KEY (`SQLID`);
--
-- A tábla indexei `policenationalcomputer`
--
ALTER TABLE `policenationalcomputer`
  ADD PRIMARY KEY (`ID`);
--
-- A tábla indexei `servervehicles`
--
ALTER TABLE `servervehicles`
  ADD PRIMARY KEY (`SQLID`);
--
-- A tábla indexei `settings`
--
ALTER TABLE `settings`
  ADD PRIMARY KEY (`ID`),
  ADD UNIQUE KEY `ID` (`ID`);
--
-- A tábla indexei `vehicleradio`
--
ALTER TABLE `vehicleradio`
  ADD PRIMARY KEY (`id`);
--
-- A kiírt táblák AUTO_INCREMENT értéke
--
--
-- AUTO_INCREMENT a táblához `911 calls`
--
ALTER TABLE `911 calls`
  MODIFY `ID` int(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT, AUTO_INCREMENT=2;
--
-- AUTO_INCREMENT a táblához `accounts`
--
ALTER TABLE `accounts`
  MODIFY `SQLID` int(32) NOT NULL AUTO_INCREMENT, AUTO_INCREMENT=2;
--
-- AUTO_INCREMENT a táblához `bans`
--
ALTER TABLE `bans`
  MODIFY `ID` int(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT, AUTO_INCREMENT=3;
--
-- AUTO_INCREMENT a táblához `business`
--
ALTER TABLE `business`
  MODIFY `SQLID` int(5) NOT NULL AUTO_INCREMENT, AUTO_INCREMENT=25;
--
-- AUTO_INCREMENT a táblához `characters`
--
ALTER TABLE `characters`
  MODIFY `ID` int(6) NOT NULL AUTO_INCREMENT, AUTO_INCREMENT=42;
--
-- AUTO_INCREMENT a táblához `factions`
--
ALTER TABLE `factions`
  MODIFY `SQLID` int(5) NOT NULL AUTO_INCREMENT, AUTO_INCREMENT=6;
--
-- AUTO_INCREMENT a táblához `factionvehicles`
--
ALTER TABLE `factionvehicles`
  MODIFY `SQLID` int(5) NOT NULL AUTO_INCREMENT, AUTO_INCREMENT=63;
--
-- AUTO_INCREMENT a táblához `factionweapons`
--
ALTER TABLE `factionweapons`
  MODIFY `SQLID` int(6) NOT NULL AUTO_INCREMENT, AUTO_INCREMENT=31;
--
-- AUTO_INCREMENT a táblához `houses`
--
ALTER TABLE `houses`
  MODIFY `SQLID` int(6) NOT NULL AUTO_INCREMENT, AUTO_INCREMENT=18;
--
-- AUTO_INCREMENT a táblához `icons`
--
ALTER TABLE `icons`
  MODIFY `SQLID` int(6) NOT NULL AUTO_INCREMENT, AUTO_INCREMENT=15;
--
-- AUTO_INCREMENT a táblához `objects`
--
ALTER TABLE `objects`
  MODIFY `SQLID` int(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT, AUTO_INCREMENT=73;
--
-- AUTO_INCREMENT a táblához `playervehicles`
--
ALTER TABLE `playervehicles`
  MODIFY `SQLID` int(5) NOT NULL AUTO_INCREMENT, AUTO_INCREMENT=35;
--
-- AUTO_INCREMENT a táblához `policenationalcomputer`
--
ALTER TABLE `policenationalcomputer`
  MODIFY `ID` int(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT, AUTO_INCREMENT=19;
--
-- AUTO_INCREMENT a táblához `servervehicles`
--
ALTER TABLE `servervehicles`
  MODIFY `SQLID` int(5) NOT NULL AUTO_INCREMENT, AUTO_INCREMENT=32;
--
-- AUTO_INCREMENT a táblához `vehicleradio`
--
ALTER TABLE `vehicleradio`
  MODIFY `id` int(6) NOT NULL AUTO_INCREMENT, AUTO_INCREMENT=3;COMMIT;

 
 

104
Segítségkérés / MySQL query & result
« Dátum: 2017. Augusztus 21. - 10:42:52 »
Idézetet írta: thegergo02 date=1503303853


   
      Nem, egyszerre csak egy.
   
   
      És amit visszakapsz, annál kell ezt [\'ertek\']
   
   
      pl.:
   
   


local adatok = query(\'query\')
printf (adatok[\'ertek\'])

   
      De ha csak egy, kettő értek kell akkor ugyanaz csak a * (ami egyenlő a mindennel) helyett az értékek nevei kell oda veszővel elválasztva: 
   
   

query(\'SELECT ertek1,ertek2,ertek3 FROM tabla WHERE nemtudommi=egyezo LIMIT = 1\')

   
      Táblák (Angol)
   


Ez SAMP tesó.

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 46
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal