Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - gbr333
Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 46
91
« Dátum: 2018. Január 13. - 15:59:40 »
local spawnQuery = dbPoll(dbQuery(cnonnection, \"SELECT * FROM characters WHERE id = ?\", accId), -1) Helyett: local spawnQuery = dbPoll(dbQuery(connection, \"SELECT * FROM characters WHERE id = ?\", accId), -1)
92
« Dátum: 2018. Január 12. - 17:39:30 »
93
« Dátum: 2018. Január 10. - 20:47:32 »
foreach (Player, i) Helyett: foreach(new i:Player)
94
« Dátum: 2018. Január 08. - 10:44:12 »
stock SetObjectFaceCoords3D(iObject, Float: fX, Float: fY, Float: fZ, Float: fRollOffset = 0.0, Float: fPitchOffset = 0.0, Float: fYawOffset = 0.0) { new Float: fOX, Float: fOY, Float: fOZ, Float: fPitch ; GetObjectPos(iObject, fOX, fOY, fOZ); fPitch = floatsqroot(floatpower(fX - fOX, 2.0) + floatpower(fY - fOY, 2.0)); fPitch = floatabs(atan2(fPitch, fZ - fOZ)); fZ = atan2(fY - fOY, fX - fOX) - 90.0; // Yaw SetObjectRot(iObject, fRollOffset, fPitch + fPitchOffset, fZ + fYawOffset); }
Használat:
iArrowObject = CreateObject(1318, 0.0, 0.0, 3.0, 0.0, 0.0, 0.0); public OnPlayerUpdate(playerid) { new Float: fX, Float: fY, Float: fZ ; GetPlayerPos(playerid, fX, fY, fZ); SetObjectFaceCoords3D(iArrowObject, fX, fY, fZ, 0.0, 180.0, 90.0); return 1; }
95
« Dátum: 2017. December 15. - 20:37:40 »
Ez egyszerű, de tessék for(new i = GetVehiclePoolSize(); i > 0; i--) { if (!IsVehicleOccupied(i) && i ~= 584 && i ~= 450 && i ~= 435) { SetVehicleToRespawn(i); }
https://www.lua.org/pil/4.3.1.html http://www.troubleshooters.com/codecorn/lua/luaif.htm#_Relational_Operators
SAMP. for(new i = GetVehiclePoolSize(); i > 0; i--) { if (!IsVehicleOccupied(i)) { if(!IsATrailer(i)) { SetVehicleToRespawn(i); } } } IsATrailer: stock IsATrailer(vehicleid) { switch(GetVehicleModel(vehicleid)) { case 435, 450, 569, 570, 584, 590, 591, 606, 607, 608, 610, 611: return 1; } return 0; }
98
« Dátum: 2017. November 11. - 15:13:56 »
new valasztek[2] = \"1\"; if(!strcmp(valasztek, \"1\", true)) { print(\"valasztek = 1\"); }
99
« Dátum: 2017. Október 19. - 18:52:43 »
if(!IsScripter(playerid) || !Admin(playerid, FOADMIN_SZINT)) helyett: if(!Admin(playerid, TULAJ_SZINT))
100
« Dátum: 2017. Október 12. - 15:52:25 »
#include <stdio.h> #include <iostream> #include <windows.h> int a; int b; void fuggv(void); int main() { setlocale(LC_ALL, \"hun\"); a = 5; b = 3; printf(\"Main: a=%d b=%d\\n\", a,b); fuggv(); printf(\"Main függv után: a=%d b=%d\\n\", a,b); system(\"pause\"); } void fuggv(void) { a = 6; b = 7; printf(\"Függv után: a=%d b=%d\\n\", a,b); }
102
« Dátum: 2017. Augusztus 25. - 15:13:14 »
Használd a legfrissebb a_samp includeot. LINK
103
« Dátum: 2017. Augusztus 21. - 14:44:50 »
A rendszerek működése elég érdekes, sőt abban sem vagyok biztos, hogy működnek ![Vigyorog :D](https://gtakozosseg.hu/Smileys/aaron/cheesy.gif) Egy primary Key sincs az SQL-ben, holott amikor létrehoznál akármilyen property-t akkor a cache_insert_id-re hivatkozik, amihez kellene az AI, de ha az nincs akkor állandóan 0 értéket fog visszaadni. Úgyhogy, mindenesetre érdekes XD
Görgess lejjebb. ALTER TABLE `911 calls` ADD PRIMARY KEY (`ID`); -- -- A tábla indexei `accounts` -- ALTER TABLE `accounts` ADD PRIMARY KEY (`SQLID`), ADD UNIQUE KEY `SQLID` (`SQLID`); -- -- A tábla indexei `bans` -- ALTER TABLE `bans` ADD PRIMARY KEY (`ID`); -- -- A tábla indexei `business` -- ALTER TABLE `business` ADD PRIMARY KEY (`SQLID`), ADD UNIQUE KEY `ID` (`SQLID`); -- -- A tábla indexei `characters` -- ALTER TABLE `characters` ADD PRIMARY KEY (`ID`), ADD UNIQUE KEY `Username` (`Name`), ADD UNIQUE KEY `ID` (`ID`); -- -- A tábla indexei `factions` -- ALTER TABLE `factions` ADD PRIMARY KEY (`SQLID`); -- -- A tábla indexei `factionvehicles` -- ALTER TABLE `factionvehicles` ADD PRIMARY KEY (`SQLID`); -- -- A tábla indexei `factionweapons` -- ALTER TABLE `factionweapons` ADD PRIMARY KEY (`SQLID`); -- -- A tábla indexei `houses` -- ALTER TABLE `houses` ADD PRIMARY KEY (`SQLID`), ADD UNIQUE KEY `SQLID` (`SQLID`); -- -- A tábla indexei `icons` -- ALTER TABLE `icons` ADD PRIMARY KEY (`SQLID`); -- -- A tábla indexei `objects` -- ALTER TABLE `objects` ADD PRIMARY KEY (`SQLID`); -- -- A tábla indexei `playervehicles` -- ALTER TABLE `playervehicles` ADD PRIMARY KEY (`SQLID`); -- -- A tábla indexei `policenationalcomputer` -- ALTER TABLE `policenationalcomputer` ADD PRIMARY KEY (`ID`); -- -- A tábla indexei `servervehicles` -- ALTER TABLE `servervehicles` ADD PRIMARY KEY (`SQLID`
|