Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Game94

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 27
91
Segítségkérés / Checkpointok
« Dátum: 2011. december 30. - 11:03:22 »
Ezt hogy érted?

92
Segítségkérés / Nem saját név
« Dátum: 2011. december 30. - 11:01:52 »
Semmi gond, én is jártam már így :D
Egyébként ezt a hibát azért kapod, mert a változót létrehozod az összes játékosnak, de te úgy használod mintha csak egy sima változó lenne.

93
Segítségkérés / Admin parancs
« Dátum: 2011. december 30. - 11:00:33 »
/makeleader paranccsal tudsz admint csinálni, de elõször regisztrálj be a szerverre, menj a szervered scriptfiles/users mappájába, nyisd meg a te neveddel ellátott fájlt, keresd meg benne azt a rész hogy Admin = 0 és írd átt erre: Admin = 1338
Lehet hogy nem users néven találod meg és lehet hogy nem Admin = 0-t, hanem Admin 0-t találsz. Sajnos nem tudom pontosan megmondani, mert sose használtam Godfathert  ;D

94
Segítségkérés / Nem saját név
« Dátum: 2011. december 30. - 10:57:41 »
Nem az a gond.
Az elõbb leírtam már, hogy miért írja ki a hibákat!

95
A legtöbb hiba azért van, mert rosszul vannak tabolva a sorok.
Nincsenek definiálva a by és a Shika változók.
Meg azért is kaptál hibát, mert Nem helyesen használod a függvényeket. Pl:
[pawn]SendClientMessageToAll(szín, \"Szöveg\");[/pawn]
Helyett ezt írtad:
[pawn]SendClientMessageToAll(\"Szöveg\");[/pawn]
Szóval kihagytál valamilyen adatot.

96
Segítségkérés / Nem saját név
« Dátum: 2011. december 30. - 10:40:03 »
Ha new xpcsik[MAX_PLAYERS]; van akkor mindenhova ahol eddig xpcsik -ot használtál, oda most xpcsik[playerid] kell. Pl:
[pawn]xpcsik[playerid] = TextDrawCreate(555.500000000, 100.000000, \"x\");
TextDrawUseBox(xpcsik[playerid], 1);
TextDrawColor(xpcsik[playerid],0x12900BBF);
TextDrawBoxColor(xpcsik[playerid], 0x00000000);
TextDrawSetOutline(xpcsik[playerid],1);
TextDrawBackgroundColor(xpcsik[playerid], 0x00000000);
TextDrawFont(xpcsik[playerid], 2);
TextDrawAlignment(xpcsik[playerid], 2);[/pawn]

97
Segítségkérés / Checkpointok
« Dátum: 2011. december 30. - 10:37:23 »
A megadott sorrend alatt mit értesz ?
Én ez alatt arra gondolok, mint pl egy versenynél egy bizonyos sorrendben mennek a CP-k. Azt így lehet megvalósítani:
Létrehozol egy változót, amiben tárolod mindenkinek azt hogy hányadik CP-nél tart.
Amikor belemegy a CP-be leellenõrzöd hogy mekkora a változó értéke, azaz hányadik CP-nél tart. Ha megvan hogy melyik CP-be ment bele akkor növeled 1-el az értékét és megjeleníted neki az CP-t.
Röviden ennyi lenne :)

98
Segítségkérés / Checkpointok
« Dátum: 2011. december 29. - 20:36:16 »
[pawn]new cp[MAX_PLAYERS];[/pawn]
Ha belemegy a CP-be:
[pawn]if(cp[playerid] == 1) {cp[playerid] ++; SetPlayerCheckpoint stb....}
else if(cp[playerid] == 2) {cp[playerid] ++; SetPlayerCheckpoint stb....}
stb...[/pawn]

99
Segítségkérés / if kocsi model id-je = valami
« Dátum: 2011. december 29. - 18:39:20 »
[pawn]if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == jármû id-je)[/pawn]

100
Segítségkérés / Regisztrációs rendszer hiba
« Dátum: 2011. december 29. - 18:37:38 »
Nem, abban nincs gond.
Próbáld meg úgy hogy a dini_Get(file, \"Jelszó\") helyett dini_Get(file, \"Jelszo\") -t írsz.
Ne legyenek benne ékezetes karakterek.

101
Segítségkérés / Regisztrációs rendszer hiba
« Dátum: 2011. december 29. - 18:22:55 »
Bocs, megint elrontottam. Én \"file\" változót hoztam létre, de beolvasáskor \"fajl\" volt odaírva.
[pawn]new file[64];
format(file, sizeof(file), \"%s/%s.ini\", Mappa, GetPlayerNameEx(playerid));
if (dini_Exists(file)) {
           if(!strcmp(inputtext, dini_Get(file, \"Jelszó\"), false) {
                                SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file, \"Pont\"));
         GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file, \"Pénz\"));
         SetPlayerColor(playerid, dini_Int(file,\"Szín\"));
         SetPVarInt(playerid, \"Ölések\", dini_Int(file,\"Ölések\"));
         SetPVarInt(playerid, \"Halálok\", dini_Int(file,\"Halálok\"));
         SetPVarInt(playerid, \"Bejelentkezve\", 1);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen Bejelentkeztél!\");
            }
            else{
         SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Hibás jelszó!\");
         Kick(playerid);
            }
        }
[/pawn]

102
Segítségkérés / valaki tudna nekem ajánlani egy jó gangzone makert?
« Dátum: 2011. december 29. - 17:58:34 »
Tessék, itt egy program rá (elõször is ezt akartam belinkelni, csak nem találtam)
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=279647&highlight=zone

103
Amikor fellép a szerverre akkor lekérdezed hogy van-e létrehozva fájl a nevével, vagy sem.
Ha van akkor betöltöd az adatokat, ha nincs akkor létrehozod a fájlt a nevével.
Csinálsz egy 1 másodperces timert, ami akárhányszor lefut hozzáad a játékos változójához 1-et.
Ha eléri az 1 órát (ezt számold ki :D 60x60x60 = 1 óra) akkor megemeled a szintjét.
Amikor lecsatlakozik a szerverrõl akkor meg elmented a fájljába az adatait.
Fájl mentés (dini) http://sampforum.hu/index.php?topic=3075.0

104
Segítségkérés / Regisztrációs rendszer hiba
« Dátum: 2011. december 29. - 17:30:46 »
Bocs, tényleg igazad van :D (nem szoktam fájl alapú mentést használni..)
[pawn]new file[64];
format(file, sizeof(file), \"%s/%s.ini\", Mappa, GetPlayerNameEx(playerid));
if (dini_Exists(file)) {
           if(!strcmp(inputtext, dini_Get(file, \"Jelszó\"), false) {
                                SetPlayerScore(playerid, dini_Int(fajl, \"Pont\"));
         GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(fajl, \"Pénz\"));
         SetPlayerColor(playerid, dini_Int(fajl,\"Szín\"));
         SetPVarInt(playerid, \"Ölések\", dini_Int(fajl,\"Ölések\"));
         SetPVarInt(playerid, \"Halálok\", dini_Int(fajl,\"Halálok\"));
         SetPVarInt(playerid, \"Bejelentkezve\", 1);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen Bejelentkeztél!\");
            }
            else{
         SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Hibás jelszó!\");
         Kick(playerid);
            }
        }
[/pawn]

105
Segítségkérés / IRl idõ
« Dátum: 2011. december 29. - 17:19:33 »
Igen, ha textdraw-ba akarod megcsinálni akkor mindenképpen kell rá egy textdraw, meg egy timer ami másodpercenként frissíti, mert nincs erre alap textdraw.

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 27
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal