Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - scripter

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12
91
RP/RPG kérések / fegyver elrakás
« Dátum: 2014. május 18. - 14:16:20 »
Nem tudom hol láttam, még nem próbáltam, de így nem lehetne:
 
stock RemovePlayerWeapon(playerid,weaponid)
{
GivePlayerWeapon(playerid,weaponid,0);
return 1;
}

 
vagy
 
#define RemovePlayerWeapon(%0,%1) GivePlayerWeapon(%0,%1,0);

 
U.I: Minek nincs üzenetiráskor pawn kód?
Azért nem irtam abba...
[mod]Így használd:
// Valami, ami pawn nyelvû forráskód

[/mod]

92
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rendõrség
« Dátum: 2014. április 30. - 16:22:12 »
Mindig irigyeltem a mappereket.(fõleg az ilyen jókat) :)

93
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Falnak ütközés
« Dátum: 2014. április 04. - 18:41:21 »
Mi? csak én irtam neked.
ne hazudozz már. KOMOLYAN. meg se engedtem.
most nem arról van szó, hogy hû de sajnálom másoktól, de EZT?!!!
Megkérném az moderátorokat, hogy szablyák ki a méltó büntetést.
és spedy te ne beszélj többesszámba...
1. én irtam csak, 2. nem is irom le, mert még bannolnak innen moderált viselkedés miatt.
Már egyszer eljátszottad az esélyed, most visszajössz, beny@lod magad, és ez VAN.
Kössz.

94
SA-MP: Szerverfejlesztés / hFrakcio v.1.0.1
« Dátum: 2014. április 02. - 18:29:59 »
Na...
Ha egyszer csak tanul? Mindenki úgy kezdte. :evilmad:
Majd ha megtanul jobban scriptelni, lehet mindenkinél jobb lesz(lelkesnek látszik). 8)
Akkor mondjátok neki a véleményetek.  :wag:
És az, hogy copy-zással megvádoltad HackFlux, az bizony nem szép dolog. Nehogy vmi majd vmi hibát vegyen észre a te scriptjeidben...
Én csak annyit tok mondani, JDHGamers, hogy csak így tovább, sok sikert.   ;)

95
Segítségkérés / Halál utáni spawn
« Dátum: 2014. március 30. - 18:46:00 »
akkor ugy kell: SetPlayerSpawnInfo(...);
vagy ha nem akk nagyon félrefogalmaztál. vagy mi nem értsük?  :question:

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. március 30. - 18:47:29 )

*értjük

96
Munkaerő keresése / Mappolást vállalok!!!
« Dátum: 2014. március 29. - 15:42:44 »
Üdv.
Hamarosan megnyílik az új szerverem.
Nagyon jók a mappjaid. Látom gyakorolsz.
Fel szeretnélek venni maper-nek, ha nincs ellenvetésed.
Amit tudni tok érte a szerveren:
1. Statisztika megnövelése(alapból, érted? :) ! pl: több kezdõpénz, xp & level, stb.)
2. Vip(lvl 1) jogtól Moderátor(lvl 3) jogig*.(ez a mappok minõségétõl változik.)
A szerver bérlõ: JDHGamers (aka havasi2001). Beszélek vele is, ha van rá lehetõséged, irj rá(mondd neki azt, hogy én küldtelek).
Elérhetõségeket megadja. Várom válaszodat.
Üdv: scripter.

97
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Másodperc lekérdezés
« Dátum: 2014. március 29. - 14:04:35 »
Lehet logikailag igen, de szerkezetileg nézd csak meg jobban!  :wag:

98
Segítségkérés / Halál utáni spawn
« Dátum: 2014. március 29. - 13:54:06 »
enum pInfo
{
SpawnID,
Float:DeathPosX,
Float:DeathPosY,
Float:DeathPosZ,
        bool:OneDeathed
};
new Info[MAX_PLAYERS][pInfo];
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
      if(Info[playerid][spawnID]==4)
{
if(Info[playerid][OneDeathed]==true)
{
   SetPlayerPos(playerid,Info[playerid][DeathPosX],Info[playerid][DeathPosY],Info[playerid][DeathPosZ]+2);
   SendClientMessage(playerid,-1,\"{483D8B}[spawn]: {6A5ACD}Lespawnoltál: {87CEEB}Halál utáni{6A5ACD}.\");
       }
       else SetPlayerPos(playerid,0,0,0);
    }
    return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(Info[playerid][spawnID]==4)
{
    Info[playerid][OneDeathed] = true;
GetPlayerPos(playerid,Info[playerid][DeathPosX],Info[playerid][DeathPosY],Info[playerid][DeathPosZ]);
    }
    return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        Info[playerid][spawnID] = 0;
        Info[playerid][DeathPosX] = 0.0;
        Info[playerid][DeathPosY] = 0.0;
        Info[playerid][DeathPosZ] = 0.0;
Info[playerid][OneDeathed] = false;
  return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
       Info[playerid][spawnID] = 0;
        Info[playerid][DeathPosX] = 0.0;
        Info[playerid][DeathPosY] = 0.0;
        Info[playerid][DeathPosZ] = 0.0;
Info[playerid][OneDeathed] = false;
  return 1;
}
CMD:spawndeath(playerid,params[])
{
Info[playerid][spawnID] = 4;
SendClientMessage(playerid,-1,\"{483D8B}[spawn]: {2E8B57}Spawn beállítva: halál után!\");
return 1;
}

 
Modomból szedtem ki. Ha kimaradt vmi irjatok. Kicsit átírtam, mert nem akartam itt dini-sen(ha vki majd kéri megirom, :) )

99
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Másodperc lekérdezés
« Dátum: 2014. március 29. - 13:26:46 »
Lehet, hogy full hülyeség, de nem tom:
 
#define MEGJELENITTIME 5
new myTimer;
 
public OnGameModeInit()
{
myTimer = SetTimerEx(\"szovegtimer\", 1000, true, \"i\", playerid);
return 1;
}
 
    public szovegtimer(playerid)
    {
       Szamlalo++;
     new mp, mp2;
     if(Szamlalo == MEGJELENITTIME)
            {
        TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw2);
        print(\"5 -ik masodperc 2 torlese\");
            TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw3);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw4);
            mp = Szamlalo;
        return 1;
        }
     if(Szamlalo == mp+MEGJELENITTIME)
            {
        TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw3);
            TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw4);
            print(\"10-ik masodperc 3-4 torlese\");
        TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw5);
        mp2 = mp+5;
        return 1;
            }
    if(Szamlalo == mp2+MEGJELENITTIME)
            {
        TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw5);
        print(\"15-ik masodperc, 5-os torlese\");
        TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw6);
            TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw7);
            mp3 = mp2+MEGJELENITTIME;
            return 1;
            }
//És így tovább
       return 1;
    }

100
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Hiányzó fájl
« Dátum: 2014. március 18. - 18:21:07 »
nincsenek a szerver pluginok a server.cfg-be beírva.
 
plugins blablabla.dll(linuxon: .so)

101
Segítségkérés / 2 nyelvû szerveren chat chanel
« Dátum: 2014. március 01. - 19:26:18 »
egy kis titok....  >:D
ha egy scriptet írsz, akk kezd az alapokkal(ha bug van könnyebb)  :@
most /pill mire oda a rang rész a neved elé?  :grrr:
[gmod]A segítségkérésbe nem okoskodni kell, és offolgatni![/gmod]

102
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Textdrawban elérhetõ txd fájlok..
« Dátum: 2014. március 01. - 19:16:31 »
:question:

103
Segítségkérés / Mindenki hallja majd?
« Dátum: 2014. március 01. - 18:45:39 »
szerintem nem fogják hallani...
de ha csak egy játékosra csinálod akk mire timer?
csak simán ez kellene: ZeneOn4(playerid);
viszont ha mindenkinek akarod, akk megoldhatod stock-al(PlayAudioStreamForAll(blablabla); -- az összes argumentumossal).
és ehez sem kell timer.
és egy for ciklussal: for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
mindenkinek elinditanád
ha mindenki így írná a scriptet akk 20 sorból 30-at megtakaríthatott volna.

104
Segítségkérés / Klánrendszer(gang system)
« Dátum: 2014. március 01. - 16:09:55 »
Vagy esetleg split?
itt a split-es verzióm:
 
stock AddInvitesToPlayer(playerid)
{
format(ClanFile,sizeof(ClanFile),SaveAccounts,Name(playerid));
if(dini_Exists(ClanFile))
{
new invites[MAX_CLANS][128];
split(dini_Get(ClanFile,\"Invites\"),invites,\',\');
for(new i=0;i<MAX_CLANS;++i)
{
   ClanInvite[playerid][strval(invites)] = true;
}
}
return 1;
}

 
de itt is van egy kicsi bug: minden id-t behoz de egy \'0\'-át is hozzáad.
pl ha ennyi kellene:
5,6,9...
ez lesz
0,5,6,9...
erre ötlet?

105
Segítségkérés / Kocsi rendszer
« Dátum: 2014. február 27. - 18:44:16 »
elõször is:
elsõnek le kell menteni az adatatokat(én ez stock-al csinálnám, pl: AddVehicle(id,modelid,rendszam,ar,szin1,szin2);)
ezt csak simán: dini_IntSet(blablabla); ... ezt a stock-ba(persze nem muszály);
aztán az \'UpdateVehicle\'-vel a kicsi változóiba másolnám:
kocsi[id][ar] = dini_Int(blablabla);
nem tom hogy ez a gond, de azt se tom hogy ilyet lehet-e:
kocsi[id][ar] = dini_IntSet(blablabla);
ha lehet akk bocs, és nem értem mire céloztál.

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal