Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - matthew14
91
« Dátum: 2013. január 15. - 19:20:41 »
Sziasztok. Abban kérném segítségeteket, hogy meglehetne e azt oldani, hogy az összes admin megtudja nézni a logot. Pl. akár szerveren beírna egy parancsot pl. /adminchatlog vagy valami és akkor a logot kidobná neki. De a legjobb egy UCPs rendszer lenne. Ezt hogy lehet megoldani? Köszönöm válaszotokat elõre is.
92
« Dátum: 2013. január 14. - 18:41:39 »
MYSQL igen létre van hozva.. A root.-nak beállítok jelszavat.
93
« Dátum: 2013. január 13. - 16:33:29 »
Sziasztok. Megtaláltam a neten a publikált SeeRPG MOD.-ot. Gondoltuk haverommal kipróbáljuk milyen lehet ez házilag... Megtaláltam Fellner videóját amiben megmutatja, hogy kell elindítani. No de a hiba a következõ -Ezt floodolja be mikor megnyitom a Server.exe [16:28:06] [MySQL] Error (0): Function: mysql_free_result called when not connected to any database. Access denied for user \'root\'@\'localhost\' (using password: YES). [16:28:06] MySQL Hiba történt. ErrorID: 4. Hiba: [16:28:06] Function: mysql_free_result called when not connected to any database. Access denied for us [16:28:06] [MySQL] Error (0): Function: mysql_query called when not connected to any database. Access denied for user \'root\'@\'localhost\' (using password: YES). [16:28:06] MySQL Hiba történt. ErrorID: 4. Hiba: [16:28:06] Function: mysql_query called when not connected to any database. Access denied for user \'ro Ezt a végtelenségig csinálja. Valami ötlet?
94
« Dátum: 2013. január 13. - 16:13:23 »
Sziasztok. Problémám a következõ lenne: Találtam egy jó kis leaderes meló szkriptet. Eddig oké minden mûködik szép és jó CSAK... Amikor kilépek el veszlik a leader és mindig újra be kell magadat tenni. Ez ellen lehet tenni valami? Jó lenne ha elmentené és nem kéne minden belépésnél kinevezni Szkript PAWN kódja: #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> #include <fixchars> #include <dini> static gTeam[MAX_PLAYERS]; static gLTeam[MAX_PLAYERS]; new cuff[MAX_PLAYERS]; new rang[MAX_PLAYERS]; new file[128]; #pragma tabsize 0 #define TEAM_GROOVE 0 #define TEAM_RENDOR 1 #define TEAM_BALLAS 2 #define TEAM_AZTECAS 3 #define TEAM_CIVIL 4 #define TEAM_VAGOS 5 #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOR_RED 0xAA3333AA #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA #define COLOR_FADE1 0xE6E6E6E6 #define COLOR_FADE2 0xC8C8C8C8 #define COLOR_FADE3 0xAAAAAAAA #define COLOR_FADE4 0x8C8C8C8C #define COLOR_FADE5 0x6E6E6E6E #define COLOR_PURPLE 0xC2A2DAAA #define COLOR_DBLUE 0x2641FEAA #define COLOR_ALLDEPT 0xFF8282AA #define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA #pragma unused strtok public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Munka FS by Sramm\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } CMD:r(playerid, params[]) { if(gLTeam[playerid] == TEAM_CIVIL || gTeam[playerid] == TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Hiba: A csapatodnak nincs rádiója!\"); if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Használat: /r (üzenet)\"); else { if(gTeam[playerid] == TEAM_RENDOR && gLTeam[playerid] == TEAM_RENDOR) { for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { if(gTeam == TEAM_RENDOR || gLTeam == TEAM_RENDOR) { if(IsPlayerConnected(i)) { new str[128]; GetPlayerName(i,str,128); new uzenet[128]; if(rang == 1) { format(uzenet, 128,\"Kadét %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 2) { format(uzenet, 128,\"Õrmester %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 3) { format(uzenet, 128,\"Törzsõrmester %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 4) { format(uzenet, 128,\"Százados %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 5) { format(uzenet, 128,\"Ezredes %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 6) { format(uzenet, 128,\"Tábornok %s: %s,vége\",str,params); } SendClientMessage(i,COLOR_LIGHTBLUE,uzenet); } } } } if(gTeam[playerid] == TEAM_VAGOS && gLTeam[playerid] == TEAM_VAGOS) { for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { if(gTeam == TEAM_VAGOS || gLTeam == TEAM_VAGOS) { if(IsPlayerConnected(i)) { new str[128]; GetPlayerName(playerid,str,128); new uzenet[128]; if(rang == 1) { format(uzenet, 128,\"Újonc %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 2) { format(uzenet, 128,\"Tanuló %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 3) { format(uzenet, 128,\"Bérgyilkos %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 4) { format(uzenet, 128,\"Zebtolvaj %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 5) { format(uzenet, 128,\"Mester %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 6) { format(uzenet, 128,\"Boss %s: %s,vége\",str,params); } SendClientMessage(i,COLOR_LIGHTBLUE,uzenet); } } } } } if(gTeam[playerid] == TEAM_AZTECAS && gLTeam[playerid] == TEAM_AZTECAS) { for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { if(gTeam == TEAM_AZTECAS || gLTeam == TEAM_AZTECAS) { if(IsPlayerConnected(i)) { new str[128]; GetPlayerName(playerid,str,128); new uzenet[250]; if(rang == 1) { format(uzenet, 128,\"Újonc %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 2) { format(uzenet, 128,\"Tanuló %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 3) { format(uzenet, 128,\"Gyilkos %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 4) { format(uzenet, 128,\"Mesteri rabló %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 5) { format(uzenet, 128,\"Fõnök jobb keze %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 6) { format(uzenet, 128,\"Nagy fõnök %s: %s,vége\",str,params); } SendClientMessage(i,COLOR_LIGHTBLUE,uzenet); } } } } if(gTeam[playerid] == TEAM_GROOVE && gLTeam[playerid] == TEAM_GROOVE) { for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { if(gTeam == TEAM_GROOVE || gLTeam == TEAM_GROOVE) { if(IsPlayerConnected(i)) { new str[250]; GetPlayerName(playerid,str,128); new uzenet[250]; if(rang == 1) { format(uzenet, 128,\"Újonc %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 2) { format(uzenet, 128,\"Tanuló %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 3) { format(uzenet, 128,\"Betörõ %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 4) { format(uzenet, 128,\"Profi zsebtolvaj %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 5) { format(uzenet, 128,\"Boss %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 6) { format(uzenet, 128,\"Big Boss %s: %s,vége\",str,params); } SendClientMessage(i,COLOR_LIGHTBLUE,uzenet); } } } } if(gTeam[playerid] == TEAM_BALLAS && gLTeam[playerid] == TEAM_BALLAS) { for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { if(gTeam == TEAM_BALLAS || gLTeam == TEAM_BALLAS) { if(IsPlayerConnected(i)) { new str[250]; GetPlayerName(playerid,str,128); new uzenet[250]; if(rang == 1) { format(uzenet, 128,\"Újonc %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 2) { format(uzenet, 128,\"Tanuló %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 3) { format(uzenet, 128,\"Szerecsétlen Rabló %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 4) { format(uzenet, 128,\"Profi bûnözõ %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 5) { format(uzenet, 128,\"Boss %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 6) { format(uzenet, 128,\"Big Boss %s: %s,vége\",str,params); } SendClientMessage(i,COLOR_LIGHTBLUE,uzenet); } } } } return 1; } CMD:felmond(playerid, params[]) { if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs állásod.\"); gTeam[playerid] = TEAM_CIVIL; SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Felmondtál.\"); return 1; } CMD:giverank(playerid, params[]) { if(gLTeam[playerid] != TEAM_GROOVE && gLTeam[playerid] != TEAM_BALLAS && gLTeam[playerid] != TEAM_AZTECAS && gLTeam[playerid] != TEAM_VAGOS && gLTeam[playerid] != TEAM_RENDOR) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Te nem vagy leader!\"); new id,rangs; if(sscanf(params , \"ui\" ,id,rangs)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat : /giverank [id] [rang].\"); else if (id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Rossz játékos id.\"); else if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Magad nem tudod felvenni.\"); else if(rangs < 1 || rangs > 6 ) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Minimum rang: 1 / Maximum: 6!\"); else { if(gLTeam[playerid] == TEAM_GROOVE) { if(gTeam[playerid] != TEAM_GROOVE) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem állíthatod a rangját!\"); new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname)); format(string, sizeof(string), \"%s új rangot adott: %s. \",aname); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string); rang[id] = rangs; if(rang[id] == 1) return SetPlayerSkin(playerid, 86); if(rang[id] == 2) return SetPlayerSkin(playerid, 106); if(rang[id] == 3) return SetPlayerSkin(playerid, 106); if(rang[id] == 4) return SetPlayerSkin(playerid, 107); if(rang[id] == 5) return SetPlayerSkin(playerid, 107); if(rang[id] == 6) return SetPlayerSkin(playerid, 105); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Rang megadva.\"); } if(gLTeam[playerid] == TEAM_BALLAS) { if(gTeam[playerid] != TEAM_BALLAS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem állíthatod a rangját!\"); new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname)); format(string, sizeof(string), \"%s új rangot adott: %s. \",aname); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string); rang[id] = rangs; if(rang[id] == 1) return SetPlayerSkin(playerid, 103); if(rang[id] == 2) return SetPlayerSkin(playerid, 103); if(rang[id] == 3) return SetPlayerSkin(playerid, 104); if(rang[id] == 4) return SetPlayerSkin(playerid, 104); if(rang[id] == 5) return SetPlayerSkin(playerid, 102); if(rang[id] == 6) return SetPlayerSkin(playerid, 102); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Rang megadva.\"); } if(gLTeam[playerid] == TEAM_AZTECAS) { if(gTeam[playerid] != TEAM_AZTECAS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem állíthatod a rangját!\"); new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname)); format(string, sizeof(string), \"%s új rangot adott: %s. \",aname); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string); rang[id] = rangs; if(rang[id] == 1) return SetPlayerSkin(playerid, 114); if(rang[id] == 2) return SetPlayerSkin(playerid, 114); if(rang[id] == 3) return SetPlayerSkin(playerid, 115); if(rang[id] == 4) return SetPlayerSkin(playerid, 115); if(rang[id] == 5) return SetPlayerSkin(playerid, 116); if(rang[id] == 6) return SetPlayerSkin(playerid, 116); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Rang megadva.\"); } if(gLTeam[playerid] == TEAM_VAGOS) { if(gTeam[playerid] != TEAM_VAGOS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem állíthatod a rangját!\"); new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname)); format(string, sizeof(string), \"%s új rangot adott: %s. \",aname); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string); rang[id] = rangs; if(rang[id] == 1) return SetPlayerSkin(playerid, 110); if(rang[id] == 2) return SetPlayerSkin(playerid, 110); if(rang[id] == 3) return SetPlayerSkin(playerid, 109); if(rang[id] == 4) return SetPlayerSkin(playerid, 109); if(rang[id] == 5) return SetPlayerSkin(playerid, 108); if(rang[id] == 6) return SetPlayerSkin(playerid, 108); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Rang megadva.\"); } if(gLTeam[playerid] == TEAM_RENDOR) { if(gTeam[playerid] != TEAM_RENDOR) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem állíthatod a rangját!\"); new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname)); format(string, sizeof(string), \"%s új rangot adott: %s. \",aname); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string); rang[id] = rangs; if(rang[id] == 1) return SetPlayerSkin(playerid, 71); if(rang[id] == 2) return SetPlayerSkin(playerid, 280); if(rang[id] == 3) return SetPlayerSkin(playerid, 281); if(rang[id] == 4) return SetPlayerSkin(playerid, 282); if(rang[id] == 5) return SetPlayerSkin(playerid, 283); if(rang[id] == 6) return SetPlayerSkin(playerid, 288); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Rang megadva.\"); } } return 1; } CMD:fegyverbe(playerid, params[]) { if(gLTeam[playerid] == TEAM_GROOVE || gTeam[playerid] == TEAM_GROOVE) { GivePlayerWeapon(playerid, 10,200); GivePlayerWeapon(playerid, 28,200); GivePlayerWeapon(playerid, 34,200); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Felfegyverezve.\"); } if(gLTeam[playerid] == TEAM_BALLAS || gTeam[playerid] == TEAM_BALLAS) { GivePlayerWeapon(playerid, 17,200); GivePlayerWeapon(playerid, 27,200); GivePlayerWeapon(playerid, 29,200); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Felfegyverezve.\"); } if(gLTeam[playerid] == TEAM_AZTECAS || gTeam[playerid] == TEAM_AZTECAS) { GivePlayerWeapon(playerid, 34,200); GivePlayerWeapon(playerid, 5,200); GivePlayerWeapon(playerid, 30,200); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Felfegyverezve.\"); } if(gLTeam[playerid] == TEAM_VAGOS || gTeam[playerid] == TEAM_VAGOS) { GivePlayerWeapon(playerid, 34,200); GivePlayerWeapon(playerid, 5,200); GivePlayerWeapon(playerid, 30,200); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Felfegyverezve.\"); } if(gLTeam[playerid] == TEAM_RENDOR || gTeam[playerid] == TEAM_RENDOR) { GivePlayerWeapon(playerid, 3,200); GivePlayerWeapon(playerid, 24,200); GivePlayerWeapon(playerid, 31,200); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Felfegyverezve.\"); } return 1; } CMD:makeleader(playerid, params[]) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Te nem vagy RCON Admin!\"); new id,csapat; if(sscanf(params , \"ui\" ,id,csapat)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat : /makeleader [id] [frakcióid].\"); else if (id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Rossz játékos id.\"); else if(csapat < 0 || csapat > 5 ) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Rossz csapat id!\"); else { gLTeam[id] = csapat; rang[id] = 6; SpawnPlayer(id); SendClientMessage(id,COLOR_GREEN,\"Leader lettél!\"); } return 1; } CMD:leadertorol(playerid, params[]) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Te nem vagy RCON Admin!\"); new id; if(sscanf(params , \"u\" ,id)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat : /leadertorol [id].\"); else if (id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Rossz játékos id.\"); else { if(gLTeam[id] != TEAM_GROOVE && gLTeam[id] != TEAM_BALLAS && gLTeam[id] != TEAM_AZTECAS && gLTeam[id] != TEAM_VAGOS && gLTeam[id] != TEAM_RENDOR) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õ nem leader!\"); gLTeam[id] = TEAM_CIVIL; rang[id] = 0; SpawnPlayer(id); SendClientMessage(id,COLOR_GREEN,\"Ki lettél rúgva!\"); } return 1; } CMD:invite(playerid, params[]) { if(gLTeam[playerid] != TEAM_GROOVE && gLTeam[playerid] != TEAM_BALLAS && gLTeam[playerid] != TEAM_AZTECAS && gLTeam[playerid] != TEAM_VAGOS && gLTeam[playerid] != TEAM_RENDOR) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Te nem vagy leader!\"); new id; if(sscanf(params , \"u\" ,id)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat : /invite [id].\"); else if (id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Rossz játékos id.\"); else if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Magad nem tudod felvenni.\"); else { if(gLTeam[playerid] == TEAM_GROOVE) { if(gTeam[playerid] != TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem veheted fel!\"); new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname)); format(string, sizeof(string), \"%s felvett téged a Groove bandába. \",aname); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Felvetted.\"); gTeam[id] = TEAM_GROOVE; rang[id] = 1; } if(gLTeam[playerid] == TEAM_BALLAS) { if(gTeam[playerid] != TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem veheted fel!\"); new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname)); format(string, sizeof(string), \"%s felvett téged a Ballas bandába. \",aname); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Felvetted.\"); gTeam[id] = TEAM_BALLAS; rang[id] = 1; } if(gLTeam[playerid] == TEAM_AZTECAS) { if(gTeam[playerid] != TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem veheted fel!\"); new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname)); format(string, sizeof(string), \"%s felvett téged az Aztecas bandába. \",aname); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Felvetted.\"); gTeam[id] = TEAM_AZTECAS; rang[id] = 1; } if(gLTeam[playerid] == TEAM_VAGOS) { if(gTeam[playerid] != TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem veheted fel!\"); new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname)); format(string, sizeof(string), \"%s felvett téged a Vagos bandába. \",aname); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Felvetted.\"); gTeam[id] = TEAM_VAGOS; rang[id] = 1; } if(gLTeam[playerid] == TEAM_RENDOR) { if(gTeam[playerid] != TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem veheted fel!\"); new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname)); format(string, sizeof(string), \"%s felvett téged a Rendõr csapatba. \",aname); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Felvetted.\"); gTeam[id] = TEAM_RENDOR; rang[id] = 1; } } return 1; } CMD:uninvite(playerid, params[]) { if(gLTeam[playerid] != TEAM_GROOVE && gLTeam[playerid] != TEAM_BALLAS && gLTeam[playerid] != TEAM_AZTECAS && gLTeam[playerid] != TEAM_VAGOS && gLTeam[playerid] != TEAM_RENDOR) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Te nem vagy leader!\"); new id; if(sscanf(params , \"u\" ,id)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat : /uninvite [id].\"); else if (id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Rossz játékos id.\"); else if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Magad nem tudod felvenni.\"); else { if(gLTeam[playerid] == TEAM_GROOVE) { if(gTeam[playerid] != TEAM_GROOVE) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem rúghatod ki!\"); if(gLTeam[playerid] != TEAM_GROOVE) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem rúghatod ki!\"); new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname)); format(string, sizeof(string), \"%s kirúgott téged a Groove bandából. \",aname); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Kirúgtad.\"); gTeam[id] = TEAM_CIVIL; rang[id] = 0; } if(gLTeam[playerid] == TEAM_BALLAS) { if(gTeam[playerid] != TEAM_BALLAS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem rúghatod ki!\"); if(gLTeam[playerid] != TEAM_BALLAS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem rúghatod ki!\"); new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname)); format(string, sizeof(string), \"%s kirúgott téged a Ballas bandából. \",aname); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Kirúgtad.\"); gTeam[id] = TEAM_CIVIL; rang[id] = 0; } if(gLTeam[playerid] == TEAM_AZTECAS) { if(gTeam[playerid] != TEAM_AZTECAS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem rúghatod ki!\"); if(gLTeam[playerid] != TEAM_AZTECAS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem rúghatod ki!\"); new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname)); format(string, sizeof(string), \"%s kirúgott téged az Aztecas bandából. \",aname); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Kirúgtad.\"); gTeam[id] = TEAM_CIVIL; rang[id] = 0; } if(gLTeam[playerid] == TEAM_VAGOS) { if(gTeam[playerid] != TEAM_VAGOS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem rúghatod ki!\"); if(gLTeam[playerid] != TEAM_VAGOS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem rúghatod ki!\"); new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname)); format(string, sizeof(string), \"%s kirúgott téged a Vagos bandából. \",aname); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Kirúgtad.\"); gTeam[id] = TEAM_CIVIL; rang[id] = 0; } if(gLTeam[playerid] == TEAM_RENDOR) { if(gTeam[playerid] != TEAM_RENDOR) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem rúghatod ki!\"); if(gLTeam[playerid] != TEAM_RENDOR) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem rúghatod ki!\"); new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname)); format(string, sizeof(string), \"%s kirúgott téged a Rendõr csapatból. \",aname); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Kirúgtad.\"); gTeam[id] = TEAM_CIVIL; rang[id] = 0; } } return 1; } CMD:bilincs(playerid, params[]) { if(gTeam[playerid] != TEAM_RENDOR) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Nem vagy rendõr/kommandós.\"); new id; if(sscanf(params , \"u\" ,id)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat : /bilincs [id].\"); else if (id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Rossz játékos id.\"); else if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Magad nem tudod bilincselni.\"); else { if(cuff[id] == 0) { SendClientMessage(id, COLOR_RED, \"Meg lettél bilincselve.\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Megbilincselted.\"); TogglePlayerControllable(id, true); } if(cuff[id] == 1) { SendClientMessage(id, COLOR_RED, \"Elengedtek.\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Elengedted.\"); TogglePlayerControllable(id, false); } } return 1; } CMD:fscmds(playerid, params[]) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"FRAKCIÓ FS PARANCSAI:\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Bandák parancsai: /radio, /fegyverbe\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Rendõrök parancsai: /rjail, /bilincs, /detain, /leall\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Leaderek parancsai: /invite, /uninvite, /giverank\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Adminok parancsai: /inviteleader, /uninviteleader\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"MINDENKI parancsai: /fscmds, /felmond\"); return 1; } CMD:detain(playerid, params[]) { if(gTeam[playerid] != TEAM_RENDOR) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Nem vagy rendõr/kommandós.\"); new id; if(sscanf(params , \"u\" ,id)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat : /detain [id].\"); else if (id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Rossz játékos id.\"); else if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Magad nem tudod berakni.\"); else { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy jármûben!\"); if(cuff[id] != 1) return SendClientMessage(id, COLOR_RED, \"A játékos nincs megbilincselve!\"); new tmpcar = GetPlayerVehicleID(playerid); new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(id,x,y,z); if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, x,y,z)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Játékos nincs 3 méteres körzetben!\"); if(IsPlayerInAnyVehicle(id)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õ jármûben van!\"); PutPlayerInVehicle(id, tmpcar, 1); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, \"Beszállítottak a kocsiba!\"); } return 1; } CMD:rjail(playerid, params[]) { new id; if(gTeam[playerid] != TEAM_RENDOR) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Nem vagy rendõr/kommandós.\"); else if(sscanf(params , \"u\" ,id)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat : /jail [id].\"); else if (id == INVALID_PLAYER_ID) SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"Rossz játékos id.\"); else if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Magad nem tudod bebörtönözni.\"); else { if(cuff[id] != 1) return SendClientMessage(id, COLOR_RED, \"A játékos nincs megbilincselve!\"); new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(id,x,y,z); if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, x,y,z)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Játékos nincs 3 méteres körzetben!\"); SetPlayerPos(id,223.3760,109.9426,999.0156); SetPlayerInterior(id,10); SendClientMessage(id,COLOR_RED,\"Egy rendõr börtönbe zárt!\"); } return 1; } CMD:leall(playerid, params[]) { new id; if(gTeam[playerid] != TEAM_RENDOR) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Nem vagy rendõr.\"); else if(sscanf(params , \"u\" ,id)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat : /leall [id].\"); else if (id == INVALID_PLAYER_ID) SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"Rossz játékos id.\"); else if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Magad nem tudod felszólítani.\"); else { new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(id,x,y,z); if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, x,y,z)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Játékos nincs 10 méteres körzetben!\"); SendClientMessage(id,COLOR_RED,\"Uram! Itt a rendõrség! Kérjük húzódjon félre!\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Sikeresen felszólítottad!\"); } return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(file,sizeof(file),\"/Sramm/%s.ini\",name); gLTeam[playerid] = dini_Int(file,\"Leader\"); gTeam[playerid] = dini_Int(file,\"Csapat\"); rang[playerid] = dini_Int(file,\"Rang\"); SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(file,\"Skin\")); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if(gLTeam[playerid] == TEAM_GROOVE) { if(rang[playerid] == 1) return SetPlayerSkin(playerid, 86); if(rang[playerid] == 2) return SetPlayerSkin(playerid, 106); if(rang[playerid] == 3) return SetPlayerSkin(playerid, 106); if(rang[playerid] == 4) return SetPlayerSkin(playerid, 107); if(rang[playerid] == 5) return SetPlayerSkin(playerid, 107); if(rang[playerid] == 6) return SetPlayerSkin(playerid, 105); } if(gLTeam[playerid] == TEAM_BALLAS) { if(rang[playerid] == 1) return SetPlayerSkin(playerid, 103); if(rang[playerid] == 2) return SetPlayerSkin(playerid, 103); if(rang[playerid] == 3) return SetPlayerSkin(playerid, 104); if(rang[playerid] == 4) return SetPlayerSkin(playerid, 104); if(rang[playerid] == 5) return SetPlayerSkin(playerid, 102); if(rang[playerid] == 6) return SetPlayerSkin(playerid, 102); } if(gLTeam[playerid] == TEAM_AZTECAS) { if(rang[playerid] == 1) return SetPlayerSkin(playerid, 114); if(rang[playerid] == 2) return SetPlayerSkin(playerid, 114); if(rang[playerid] == 3) return SetPlayerSkin(playerid, 115); if(rang[playerid] == 4) return SetPlayerSkin(playerid, 115); if(rang[playerid] == 5) return SetPlayerSkin(playerid, 116); if(rang[playerid] == 6) return SetPlayerSkin(playerid, 116); } if(gLTeam[playerid] == TEAM_VAGOS) { if(rang[playerid] == 1) return SetPlayerSkin(playerid, 110); if(rang[playerid] == 2) return SetPlayerSkin(playerid, 110); if(rang[playerid] == 3) return SetPlayerSkin(playerid, 109); if(rang[playerid] == 4) return SetPlayerSkin(playerid, 109); if(rang[playerid] == 5) return SetPlayerSkin(playerid, 108); if(rang[playerid] == 6) return SetPlayerSkin(playerid, 108); } if(gLTeam[playerid] == TEAM_RENDOR) { if(rang[playerid] == 1) return SetPlayerSkin(playerid, 71); if(rang[playerid] == 2) return SetPlayerSkin(playerid, 280); if(rang[playerid] == 3) return SetPlayerSkin(playerid, 281); if(rang[playerid] == 4) return SetPlayerSkin(playerid, 282); if(rang[playerid] == 5) return SetPlayerSkin(playerid, 283); if(rang[playerid] == 6) return SetPlayerSkin(playerid, 288); } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { dini_IntSet(file,\"Skin\",GetPlayerSkin(playerid)); dini_IntSet(file,\"Leader\",gLTeam[playerid]); dini_IntSet(file,\"Csapat\",gTeam[playerid]); dini_IntSet(file,\"Rang\",rang[playerid]); return 1; }
95
« Dátum: 2013. január 13. - 16:08:08 »
Szasza: igen az akkor még fura volt tényleg De már be tettem a szerveremre a FT bar A többieknek pedig köszönöm szépen már dolgozok a fejlesztéseken.
96
« Dátum: 2013. január 12. - 16:53:08 »
okés köszönöm szépen
97
« Dátum: 2013. január 12. - 16:50:23 »
C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\pawno\\include\\YSI\\y_utils.inc(76) : error 017: undefined symbol \"TRUE\" C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\pawno\\include\\YSI\\internal\\y_groupsingle.inc(100) : error 001: expected token: \"(\", but found \"<\" C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\pawno\\include\\YSI\\internal\\y_groupsingle.inc(100) : error 001: expected token: \";\", but found \"...\" C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\pawno\\include\\YSI\\internal\\y_groupsingle.inc(103) : error 001: expected token: \"-identifier-\", but found \"...\" C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\pawno\\include\\YSI\\internal\\y_groupsingle.inc(105) : error 017: undefined symbol \"x\" C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\pawno\\include\\YSI\\internal\\y_groupsingle.inc(106) : error 010: invalid function or declaration C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\pawno\\include\\YSI\\internal\\y_groupsingle.inc(109) : error 001: expected token: \"-identifier-\", but found \"...\" C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\pawno\\include\\YSI\\internal\\y_groupsingle.inc(111) : error 017: undefined symbol \"x\" C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\pawno\\include\\YSI\\internal\\y_groupsingle.inc(112) : error 010: invalid function or declaration Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 9 Errors. Ha tudod akkor légszíves javísd
98
« Dátum: 2013. január 12. - 16:43:38 »
ERROR: C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\filterscripts\\skins.pwn(271) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\filterscripts\\skins.pwn(271) : error 014: invalid statement; not in switch C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\filterscripts\\skins.pwn(271) : warning 215: expression has no effect C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\filterscripts\\skins.pwn(271) : error 001: expected token: \";\", but found \":\" C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\filterscripts\\skins.pwn(271) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\filterscripts\\skins.pwn(271) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors. Itt mi a probléma? public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { switch(listitem) { case 10: //ez a skin dialog id-je, amit már definiáltunk { switch(listitem) { case 0: //az elsõ menü { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SKIN_GROOVE, DIALOG_STYLE_LIST, \"Groove skinek\", \"Skin 1\\nSkin 2\\nSkin3\\nSatöbbi\", \"Kiválaszt\", \"Kilép\"); } case 1: //a második menü { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SKIN_BALLAS, DIALOG_STYLE_LIST, \"Ballas skinek\", \"Skin 1\\nSkin 2\\nSkin3\\nSatöbbi\", \"Kiválaszt\", \"Kilép\"); } //és így tovább a case-k } } case 11: //a groove skinek { switch(listitem) { case 0: //elsõ skin { SetPlayerSkin(playerid, 22); } case 1: //Második skin { SetPlayerSkin(playerid, 22); } case 2: //haradik skin { SetPlayerSkin(playerid, 22); } } case 12: //balals skinek { switch(listitem) { case 0: //elsõ skin { SetPlayerSkin(playerid, 22); } case 1: //Második skin { SetPlayerSkin(playerid, 22); } case 2: //haradik skin { SetPlayerSkin(playerid, 22); } } return 1; }
99
« Dátum: 2013. január 12. - 16:20:18 »
Sziasztok. Összedobtam gyorsba most egy kisseb szkriptet. A neve elárul mindent. Nincs benne tömérdek anim de remélem azért tetszik. Használjátok egészséggel! Készítõ: Ma[T_T]hew (ÉN) Elkészítési idõ: 10 perc Letöltési link: Majd rakok fel most PAWN kóddal szolgálhatok KÓD: /*Kérlek ne töröld ki a nevemet feltüntetõ rendszert!!! Legyen annyi érzés benned, hogy nem sajátítod ki más munkáját!!!!! */ #include <a_samp> #define COLOR_DARKORANGE 0xFF7318FF #define COLOR_SYSTEM 0xEFEFF7AA #define COLOR_BLUE 0x0000FFAA #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA #define COLOR_WITHE 0xFFFFFFAA #define COLOR_PURPLE 0x9900FFAA #define COLOR_BROWN 0x993300AA #define COLOR_ORANGE 0xFF9933AA #define COLOR_CYAN 0x99FFFFAA #define COLOR_TAN 0xFFFFCCAA #define COLOR_PINK 0xFF66FFAA #define COLOR_KHAKI 0x999900AA #define COLOR_LIME 0x99FF00AA #define COLOR_BLACK 0x000000AA #define COLOR_TURQ 0x00A3C0AA #define COLOR_LIGHTBLUE 0x00BFFFAA #define COLOR_GREENISHGOLD 0xCCFFDD56 #define COLOR_LIGHTBLUEGREEN 0x0FFDD349 #define COLOR_NEUTRALBLUE 0xABCDEF01 #define COLOR_LIGHTCYAN 0xAAFFCC33 #define COLOR_LEMON 0xDDDD2357 #define COLOR_AQUA 0x7CFC00AA #define COLOR_WHITEYELLOW 0xFFE87DAA #define COLOR_BLUEAQUA 0x7E60FFAA #define COLOR_GREENYELLOWWHITE 0xCBFF45AA #define COLOR_DARKBLUE 0x15005EAA #define COLOR_RED 0xAA3333AA #define COLOR_ULTRARED 0xFF0606FF #define COLOR_WARNING 0xFB0000FF #define COLOR_VIOLET 0x8F698FFF #define SPECIAL_ACTION_PISSING 68 #define SPECIAL_ACTION_DRINK_BEER 20 #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\"Ma[T_T]hew System Anim\'S\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\"Ma[T_T]hew Anim\'S system betöltése\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnPlayerConnect(playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"A szerveren megtalálható a Ma[T_T]hew átal készített ANIM\'s rendszer!\"); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/anim lista\", cmdtext, true, 10) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"A szerveren található animok:\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Tánc: /anim dance [1-4]\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Kezeket fel: /anim handsup\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Hugyozás: /anim hugyozás\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Cigizés: /anim cigi\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Sörivás: /anim sör\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Leülés: /anim leül\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Hátra tenni a kezeket: /anim cuff\"); return 1; } if (strcmp(\"/anim dance 1\", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DANCE1); return 1; } if (strcmp(\"/anim dance 2\", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DANCE2); return 1; } if (strcmp(\"/anim dance 3\", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DANCE3); return 1; } if (strcmp(\"/anim dance 4\", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DANCE4); return 1; } if (strcmp(\"/anim handsup\", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_HANDSUP); return 1; } if (strcmp(\"/anim leül\", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_SITTING); return 1; } if (strcmp(\"/anim cigi\", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_SMOKE_CIGGY); return 1; } if (strcmp(\"/anim hugyozás\", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_PISSING); return 1; } if (strcmp(\"/anim sör\", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_BEER); return 1; } if (strcmp(\"/anim cuff\", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_CUFFED); return 1; } return 0; } UI:Ha hibát ész lesz szólj és meglesem.
100
« Dátum: 2013. január 12. - 16:16:32 »
Persze értem és köszönöm gyors válaszod.
101
« Dátum: 2013. január 12. - 15:32:36 »
Sziasztok újra én vagyok.. Szinte már egész rutinos kérdezõ vagyok Szóval a kérdésem az lenne: Hogy lehet azt megoldani, hogy egy DIALOG.-ba lehessen úgymond lapozni. Ezt arra értem, hogy kiadja pl. GrooveSkins VagosSkins és ha rá kattintol akkor ne egybõl rád tegye hanem feljöjjön egy másik DIALOG amibe már választhatod a skint. Szóval rányomok a GrooveSkin.-ra és utána jöjjön egy másik DIALOG fel: Skin 1 Skin2 Skin 3.. Na és ott már rád adja a skint... Ezt hogy lehet megcsinálni? Köszi elõre is a válaszokat..
102
« Dátum: 2013. január 12. - 15:23:59 »
Igen köszönöm mindenkinek. Pont most akartam kérdezni, hogy miért van, hogy csak én látom... Meg az RCON admin se mûködött mikor beléptem RCON.-ba akkor írta, hogy nem vagyok admin. Mikor meg nem voltam belépve RCON admin.-ba akkor meg mûködött. Szóval és tetvel köszönök mindent!!
103
« Dátum: 2013. január 12. - 14:00:52 »
Szintén köszi puszi
104
« Dátum: 2013. január 12. - 13:59:57 »
Igen érthetõ köszönöm szépen válaszod
105
« Dátum: 2013. január 12. - 13:58:39 »
Köszönöm szépen ezer hála... ment a+
|