Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - matthew14

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8
91
Segítségkérés / LOG
« Dátum: 2013. január 15. - 19:20:41 »
Sziasztok. Abban kérném segítségeteket, hogy meglehetne e azt oldani, hogy az összes admin megtudja nézni a logot. Pl. akár szerveren beírna egy parancsot pl. /adminchatlog vagy valami és akkor a logot kidobná neki. De a legjobb egy UCPs rendszer lenne. :) Ezt hogy lehet megoldani? Köszönöm válaszotokat elõre is.

92
RP/RPG kérések / SeeRPG MOD
« Dátum: 2013. január 14. - 18:41:39 »
MYSQL igen létre van hozva..
A root.-nak beállítok jelszavat. :)

93
RP/RPG kérések / SeeRPG MOD
« Dátum: 2013. január 13. - 16:33:29 »
Sziasztok. Megtaláltam a neten a publikált SeeRPG MOD.-ot. Gondoltuk haverommal kipróbáljuk milyen lehet ez házilag... Megtaláltam Fellner videóját amiben megmutatja, hogy kell elindítani. No de a hiba a következõ
-Ezt floodolja be mikor megnyitom a Server.exe
 
[16:28:06] [MySQL] Error (0): Function: mysql_free_result called when not connected to any database. Access denied for user \'root\'@\'localhost\' (using password: YES).
[16:28:06] MySQL Hiba történt. ErrorID: 4. Hiba:
[16:28:06] Function: mysql_free_result called when not connected to any database. Access denied for us
[16:28:06] [MySQL] Error (0): Function: mysql_query called when not connected to any database. Access denied for user \'root\'@\'localhost\' (using password: YES).
[16:28:06] MySQL Hiba történt. ErrorID: 4. Hiba:
[16:28:06] Function: mysql_query called when not connected to any database. Access denied for user \'ro

 
Ezt a végtelenségig csinálja. Valami ötlet?

94
Segítségkérés / Leaderes meló mentése
« Dátum: 2013. január 13. - 16:13:23 »
Sziasztok. Problémám a következõ lenne:
Találtam egy jó kis leaderes meló szkriptet. Eddig oké minden mûködik szép és jó CSAK...
Amikor kilépek el veszlik a leader és mindig újra be kell magadat tenni. Ez ellen lehet tenni valami? Jó lenne ha elmentené és nem kéne minden belépésnél kinevezni :)
Szkript PAWN kódja:
 

#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#include <fixchars>
#include <dini>
static gTeam[MAX_PLAYERS];
static gLTeam[MAX_PLAYERS];
new cuff[MAX_PLAYERS];
new rang[MAX_PLAYERS];
new file[128];
#pragma tabsize 0
#define TEAM_GROOVE 0
#define TEAM_RENDOR 1
#define TEAM_BALLAS 2
#define TEAM_AZTECAS 3
#define TEAM_CIVIL 4
#define TEAM_VAGOS 5
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_FADE1 0xE6E6E6E6
#define COLOR_FADE2 0xC8C8C8C8
#define COLOR_FADE3 0xAAAAAAAA
#define COLOR_FADE4 0x8C8C8C8C
#define COLOR_FADE5 0x6E6E6E6E
#define COLOR_PURPLE 0xC2A2DAAA
#define COLOR_DBLUE 0x2641FEAA
#define COLOR_ALLDEPT 0xFF8282AA
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
#pragma unused strtok
 
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Munka FS by Sramm\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
CMD:r(playerid, params[])
{
if(gLTeam[playerid] == TEAM_CIVIL || gTeam[playerid] == TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Hiba: A csapatodnak nincs rádiója!\");
if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Használat: /r (üzenet)\");
else {
if(gTeam[playerid] == TEAM_RENDOR && gLTeam[playerid] == TEAM_RENDOR)
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) {
if(gTeam == TEAM_RENDOR || gLTeam == TEAM_RENDOR) {
if(IsPlayerConnected(i)) {
new str[128];
GetPlayerName(i,str,128);
new uzenet[128];
if(rang == 1) { format(uzenet, 128,\"Kadét %s: %s,vége\",str,params); }
if(rang == 2) { format(uzenet, 128,\"Õrmester %s: %s,vége\",str,params); }
if(rang == 3) { format(uzenet, 128,\"Törzsõrmester %s: %s,vége\",str,params); }
if(rang == 4) { format(uzenet, 128,\"Százados %s: %s,vége\",str,params); }
if(rang == 5) { format(uzenet, 128,\"Ezredes %s: %s,vége\",str,params); }
if(rang == 6) { format(uzenet, 128,\"Tábornok %s: %s,vége\",str,params); }
SendClientMessage(i,COLOR_LIGHTBLUE,uzenet);
}
}
}
}
if(gTeam[playerid] == TEAM_VAGOS && gLTeam[playerid] == TEAM_VAGOS)
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) {
if(gTeam == TEAM_VAGOS || gLTeam == TEAM_VAGOS) {
if(IsPlayerConnected(i)) {
new str[128];
GetPlayerName(playerid,str,128);
new uzenet[128];
if(rang == 1) { format(uzenet, 128,\"Újonc %s: %s,vége\",str,params); }
if(rang == 2) { format(uzenet, 128,\"Tanuló %s: %s,vége\",str,params); }
if(rang == 3) { format(uzenet, 128,\"Bérgyilkos %s: %s,vége\",str,params); }
if(rang == 4) { format(uzenet, 128,\"Zebtolvaj %s: %s,vége\",str,params); }
if(rang == 5) { format(uzenet, 128,\"Mester %s: %s,vége\",str,params); }
if(rang == 6) { format(uzenet, 128,\"Boss %s: %s,vége\",str,params); }
SendClientMessage(i,COLOR_LIGHTBLUE,uzenet);
}
}
}
}
}
if(gTeam[playerid] == TEAM_AZTECAS && gLTeam[playerid] == TEAM_AZTECAS)
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) {
if(gTeam == TEAM_AZTECAS || gLTeam == TEAM_AZTECAS) {
if(IsPlayerConnected(i)) {
new str[128];
GetPlayerName(playerid,str,128);
new uzenet[250];
if(rang == 1) { format(uzenet, 128,\"Újonc %s: %s,vége\",str,params); }
if(rang == 2) { format(uzenet, 128,\"Tanuló %s: %s,vége\",str,params); }
if(rang == 3) { format(uzenet, 128,\"Gyilkos %s: %s,vége\",str,params); }
if(rang == 4) { format(uzenet, 128,\"Mesteri rabló %s: %s,vége\",str,params); }
if(rang == 5) { format(uzenet, 128,\"Fõnök jobb keze %s: %s,vége\",str,params); }
if(rang == 6) { format(uzenet, 128,\"Nagy fõnök %s: %s,vége\",str,params); }
SendClientMessage(i,COLOR_LIGHTBLUE,uzenet);
}
}
}
}
if(gTeam[playerid] == TEAM_GROOVE && gLTeam[playerid] == TEAM_GROOVE)
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) {
if(gTeam == TEAM_GROOVE || gLTeam == TEAM_GROOVE) {
if(IsPlayerConnected(i)) {
new str[250];
GetPlayerName(playerid,str,128);
new uzenet[250];
if(rang == 1) { format(uzenet, 128,\"Újonc %s: %s,vége\",str,params); }
if(rang == 2) { format(uzenet, 128,\"Tanuló %s: %s,vége\",str,params); }
if(rang == 3) { format(uzenet, 128,\"Betörõ %s: %s,vége\",str,params); }
if(rang == 4) { format(uzenet, 128,\"Profi zsebtolvaj %s: %s,vége\",str,params); }
if(rang == 5) { format(uzenet, 128,\"Boss %s: %s,vége\",str,params); }
if(rang == 6) { format(uzenet, 128,\"Big Boss %s: %s,vége\",str,params); }
SendClientMessage(i,COLOR_LIGHTBLUE,uzenet);
}
}
}
}
if(gTeam[playerid] == TEAM_BALLAS && gLTeam[playerid] == TEAM_BALLAS)
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) {
if(gTeam == TEAM_BALLAS || gLTeam == TEAM_BALLAS) {
if(IsPlayerConnected(i)) {
new str[250];
GetPlayerName(playerid,str,128);
new uzenet[250];
if(rang == 1) { format(uzenet, 128,\"Újonc %s: %s,vége\",str,params); }
if(rang == 2) { format(uzenet, 128,\"Tanuló %s: %s,vége\",str,params); }
if(rang == 3) { format(uzenet, 128,\"Szerecsétlen Rabló %s: %s,vége\",str,params); }
if(rang == 4) { format(uzenet, 128,\"Profi bûnözõ %s: %s,vége\",str,params); }
if(rang == 5) { format(uzenet, 128,\"Boss %s: %s,vége\",str,params); }
if(rang == 6) { format(uzenet, 128,\"Big Boss %s: %s,vége\",str,params); }
SendClientMessage(i,COLOR_LIGHTBLUE,uzenet);
}
}
}
}
return 1;
}
CMD:felmond(playerid, params[])
{
if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs állásod.\");
gTeam[playerid] = TEAM_CIVIL;
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Felmondtál.\");
return 1;
}
CMD:giverank(playerid, params[])
{
if(gLTeam[playerid] != TEAM_GROOVE && gLTeam[playerid] != TEAM_BALLAS && gLTeam[playerid] != TEAM_AZTECAS && gLTeam[playerid] != TEAM_VAGOS && gLTeam[playerid] != TEAM_RENDOR) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Te nem vagy leader!\");
new id,rangs;
if(sscanf(params , \"ui\" ,id,rangs)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat : /giverank [id] [rang].\");
else if (id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Rossz játékos id.\");
else if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Magad nem tudod felvenni.\");
else if(rangs < 1 || rangs > 6 ) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Minimum rang: 1 / Maximum: 6!\");
else {
if(gLTeam[playerid] == TEAM_GROOVE)
{
if(gTeam[playerid] != TEAM_GROOVE) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem állíthatod a rangját!\");
new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname));
format(string, sizeof(string), \"%s új rangot adott: %s. \",aname);
SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string);
rang[id] = rangs;
if(rang[id] == 1) return SetPlayerSkin(playerid, 86);
if(rang[id] == 2) return SetPlayerSkin(playerid, 106);
if(rang[id] == 3) return SetPlayerSkin(playerid, 106);
if(rang[id] == 4) return SetPlayerSkin(playerid, 107);
if(rang[id] == 5) return SetPlayerSkin(playerid, 107);
if(rang[id] == 6) return SetPlayerSkin(playerid, 105);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Rang megadva.\");
}
if(gLTeam[playerid] == TEAM_BALLAS)
{
if(gTeam[playerid] != TEAM_BALLAS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem állíthatod a rangját!\");
new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname));
format(string, sizeof(string), \"%s új rangot adott: %s. \",aname);
SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string);
rang[id]  = rangs;
if(rang[id] == 1) return SetPlayerSkin(playerid, 103);
if(rang[id] == 2) return SetPlayerSkin(playerid, 103);
if(rang[id] == 3) return SetPlayerSkin(playerid, 104);
if(rang[id] == 4) return SetPlayerSkin(playerid, 104);
if(rang[id] == 5) return SetPlayerSkin(playerid, 102);
if(rang[id] == 6) return SetPlayerSkin(playerid, 102);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Rang megadva.\");
}
if(gLTeam[playerid] == TEAM_AZTECAS)
{
if(gTeam[playerid] != TEAM_AZTECAS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem állíthatod a rangját!\");
new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname));
format(string, sizeof(string), \"%s új rangot adott: %s. \",aname);
SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string);
rang[id]  = rangs;
if(rang[id] == 1) return SetPlayerSkin(playerid, 114);
if(rang[id] == 2) return SetPlayerSkin(playerid, 114);
if(rang[id] == 3) return SetPlayerSkin(playerid, 115);
if(rang[id] == 4) return SetPlayerSkin(playerid, 115);
if(rang[id] == 5) return SetPlayerSkin(playerid, 116);
if(rang[id] == 6) return SetPlayerSkin(playerid, 116);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Rang megadva.\");
}
if(gLTeam[playerid] == TEAM_VAGOS)
{
if(gTeam[playerid] != TEAM_VAGOS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem állíthatod a rangját!\");
new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname));
format(string, sizeof(string), \"%s új rangot adott: %s. \",aname);
SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string);
rang[id]  = rangs;
if(rang[id] == 1) return SetPlayerSkin(playerid, 110);
if(rang[id] == 2) return SetPlayerSkin(playerid, 110);
if(rang[id] == 3) return SetPlayerSkin(playerid, 109);
if(rang[id] == 4) return SetPlayerSkin(playerid, 109);
if(rang[id] == 5) return SetPlayerSkin(playerid, 108);
if(rang[id] == 6) return SetPlayerSkin(playerid, 108);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Rang megadva.\");
}
if(gLTeam[playerid] == TEAM_RENDOR)
{
if(gTeam[playerid] != TEAM_RENDOR) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem állíthatod a rangját!\");
new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname));
format(string, sizeof(string), \"%s új rangot adott: %s. \",aname);
SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string);
rang[id]  = rangs;
if(rang[id] == 1) return SetPlayerSkin(playerid, 71);
if(rang[id] == 2) return SetPlayerSkin(playerid, 280);
if(rang[id] == 3) return SetPlayerSkin(playerid, 281);
if(rang[id] == 4) return SetPlayerSkin(playerid, 282);
if(rang[id] == 5) return SetPlayerSkin(playerid, 283);
if(rang[id] == 6) return SetPlayerSkin(playerid, 288);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Rang megadva.\");
}
}
return 1;
}
CMD:fegyverbe(playerid, params[])
{
if(gLTeam[playerid] == TEAM_GROOVE || gTeam[playerid] == TEAM_GROOVE)
{
GivePlayerWeapon(playerid, 10,200);
GivePlayerWeapon(playerid, 28,200);
GivePlayerWeapon(playerid, 34,200);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Felfegyverezve.\");
}
if(gLTeam[playerid] == TEAM_BALLAS || gTeam[playerid] == TEAM_BALLAS)
{
GivePlayerWeapon(playerid, 17,200);
GivePlayerWeapon(playerid, 27,200);
GivePlayerWeapon(playerid, 29,200);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Felfegyverezve.\");
}
if(gLTeam[playerid] == TEAM_AZTECAS || gTeam[playerid] == TEAM_AZTECAS)
{
GivePlayerWeapon(playerid, 34,200);
GivePlayerWeapon(playerid, 5,200);
GivePlayerWeapon(playerid, 30,200);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Felfegyverezve.\");
}
if(gLTeam[playerid] == TEAM_VAGOS || gTeam[playerid] == TEAM_VAGOS)
{
GivePlayerWeapon(playerid, 34,200);
GivePlayerWeapon(playerid, 5,200);
GivePlayerWeapon(playerid, 30,200);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Felfegyverezve.\");
}
if(gLTeam[playerid] == TEAM_RENDOR || gTeam[playerid] == TEAM_RENDOR)
{
GivePlayerWeapon(playerid, 3,200);
GivePlayerWeapon(playerid, 24,200);
GivePlayerWeapon(playerid, 31,200);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Felfegyverezve.\");
}
return 1;
}
CMD:makeleader(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Te nem vagy RCON Admin!\");
new id,csapat;
if(sscanf(params , \"ui\" ,id,csapat)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat : /makeleader [id] [frakcióid].\");
else if (id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Rossz játékos id.\");
else if(csapat < 0 || csapat > 5 ) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Rossz csapat id!\");
else {
gLTeam[id] = csapat;
rang[id] = 6;
SpawnPlayer(id);
SendClientMessage(id,COLOR_GREEN,\"Leader lettél!\");
}
return 1;
}
CMD:leadertorol(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Te nem vagy RCON Admin!\");
new id;
if(sscanf(params , \"u\" ,id)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat : /leadertorol [id].\");
else if (id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Rossz játékos id.\");
else {
if(gLTeam[id] != TEAM_GROOVE && gLTeam[id] != TEAM_BALLAS && gLTeam[id] != TEAM_AZTECAS && gLTeam[id] != TEAM_VAGOS && gLTeam[id] != TEAM_RENDOR) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õ nem leader!\");
gLTeam[id] = TEAM_CIVIL;
rang[id] = 0;
SpawnPlayer(id);
SendClientMessage(id,COLOR_GREEN,\"Ki lettél rúgva!\");
}
return 1;
}
CMD:invite(playerid, params[])
{
if(gLTeam[playerid] != TEAM_GROOVE && gLTeam[playerid] != TEAM_BALLAS && gLTeam[playerid] != TEAM_AZTECAS && gLTeam[playerid] != TEAM_VAGOS && gLTeam[playerid] != TEAM_RENDOR) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Te nem vagy leader!\");
new id;
if(sscanf(params , \"u\" ,id)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat : /invite [id].\");
else if (id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Rossz játékos id.\");
else if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Magad nem tudod felvenni.\");
else {
if(gLTeam[playerid] == TEAM_GROOVE)
{
if(gTeam[playerid] != TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem veheted fel!\");
new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname));
format(string, sizeof(string), \"%s felvett téged a Groove bandába. \",aname);
SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Felvetted.\");
gTeam[id] = TEAM_GROOVE;
rang[id] = 1;
}
if(gLTeam[playerid] == TEAM_BALLAS)
{
if(gTeam[playerid] != TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem veheted fel!\");
new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname));
format(string, sizeof(string), \"%s felvett téged a Ballas bandába. \",aname);
SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Felvetted.\");
gTeam[id] = TEAM_BALLAS;
rang[id] = 1;
}
if(gLTeam[playerid] == TEAM_AZTECAS)
{
if(gTeam[playerid] != TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem veheted fel!\");
new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname));
format(string, sizeof(string), \"%s felvett téged az Aztecas bandába. \",aname);
SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Felvetted.\");
gTeam[id] = TEAM_AZTECAS;
rang[id] = 1;
}
if(gLTeam[playerid] == TEAM_VAGOS)
{
if(gTeam[playerid] != TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem veheted fel!\");
new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname));
format(string, sizeof(string), \"%s felvett téged a Vagos bandába. \",aname);
SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Felvetted.\");
gTeam[id] = TEAM_VAGOS;
rang[id] = 1;
}
if(gLTeam[playerid] == TEAM_RENDOR)
{
if(gTeam[playerid] != TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem veheted fel!\");
new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname));
format(string, sizeof(string), \"%s felvett téged a Rendõr csapatba. \",aname);
SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Felvetted.\");
gTeam[id] = TEAM_RENDOR;
rang[id] = 1;
}
}
return 1;
}
CMD:uninvite(playerid, params[])
{
if(gLTeam[playerid] != TEAM_GROOVE && gLTeam[playerid] != TEAM_BALLAS && gLTeam[playerid] != TEAM_AZTECAS && gLTeam[playerid] != TEAM_VAGOS && gLTeam[playerid] != TEAM_RENDOR) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Te nem vagy leader!\");
new id;
if(sscanf(params , \"u\" ,id)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat : /uninvite [id].\");
else if (id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Rossz játékos id.\");
else if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Magad nem tudod felvenni.\");
else {
if(gLTeam[playerid] == TEAM_GROOVE)
{
if(gTeam[playerid] != TEAM_GROOVE) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem rúghatod ki!\");
if(gLTeam[playerid] != TEAM_GROOVE) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem rúghatod ki!\");
new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname));
format(string, sizeof(string), \"%s kirúgott téged a Groove bandából. \",aname);
SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Kirúgtad.\");
gTeam[id] = TEAM_CIVIL;
rang[id] = 0;
}
if(gLTeam[playerid] == TEAM_BALLAS)
{
if(gTeam[playerid] != TEAM_BALLAS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem rúghatod ki!\");
if(gLTeam[playerid] != TEAM_BALLAS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem rúghatod ki!\");
new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname));
format(string, sizeof(string), \"%s kirúgott téged a Ballas bandából. \",aname);
SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Kirúgtad.\");
gTeam[id] = TEAM_CIVIL;
rang[id] = 0;
}
if(gLTeam[playerid] == TEAM_AZTECAS)
{
if(gTeam[playerid] != TEAM_AZTECAS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem rúghatod ki!\");
if(gLTeam[playerid] != TEAM_AZTECAS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem rúghatod ki!\");
new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname));
format(string, sizeof(string), \"%s kirúgott téged az Aztecas bandából. \",aname);
SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Kirúgtad.\");
gTeam[id] = TEAM_CIVIL;
rang[id] = 0;
}
if(gLTeam[playerid] == TEAM_VAGOS)
{
if(gTeam[playerid] != TEAM_VAGOS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem rúghatod ki!\");
if(gLTeam[playerid] != TEAM_VAGOS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem rúghatod ki!\");
new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname));
format(string, sizeof(string), \"%s kirúgott téged a Vagos bandából. \",aname);
SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Kirúgtad.\");
gTeam[id] = TEAM_CIVIL;
rang[id] = 0;
}
if(gLTeam[playerid] == TEAM_RENDOR)
{
if(gTeam[playerid] != TEAM_RENDOR) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem rúghatod ki!\");
if(gLTeam[playerid] != TEAM_RENDOR) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem rúghatod ki!\");
new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname));
format(string, sizeof(string), \"%s kirúgott téged a Rendõr csapatból. \",aname);
SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Kirúgtad.\");
gTeam[id] = TEAM_CIVIL;
rang[id] = 0;
}
}
return 1;
}
 
CMD:bilincs(playerid, params[])
{
if(gTeam[playerid] != TEAM_RENDOR) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Nem vagy rendõr/kommandós.\");
new id;
if(sscanf(params , \"u\" ,id)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat : /bilincs [id].\");
else if (id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Rossz játékos id.\");
else if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Magad nem tudod bilincselni.\");
else {
if(cuff[id] == 0)
{
SendClientMessage(id, COLOR_RED, \"Meg lettél bilincselve.\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Megbilincselted.\");
TogglePlayerControllable(id, true);
}
if(cuff[id] == 1)
{
SendClientMessage(id, COLOR_RED, \"Elengedtek.\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Elengedted.\");
TogglePlayerControllable(id, false);
}
}
return 1;
}
CMD:fscmds(playerid, params[])
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"FRAKCIÓ FS PARANCSAI:\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Bandák parancsai: /radio, /fegyverbe\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Rendõrök parancsai: /rjail, /bilincs, /detain, /leall\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Leaderek parancsai: /invite, /uninvite, /giverank\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Adminok parancsai: /inviteleader, /uninviteleader\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"MINDENKI parancsai: /fscmds, /felmond\");
return 1;
}
CMD:detain(playerid, params[])
{
if(gTeam[playerid] != TEAM_RENDOR) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Nem vagy rendõr/kommandós.\");
new id;
if(sscanf(params , \"u\" ,id)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat : /detain [id].\");
else if (id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Rossz játékos id.\");
else if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Magad nem tudod berakni.\");
else {
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy jármûben!\");
if(cuff[id] != 1) return SendClientMessage(id, COLOR_RED, \"A játékos nincs megbilincselve!\");
new tmpcar = GetPlayerVehicleID(playerid);
new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(id,x,y,z);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, x,y,z)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Játékos nincs 3 méteres körzetben!\");
if(IsPlayerInAnyVehicle(id)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õ jármûben van!\");
PutPlayerInVehicle(id, tmpcar, 1);
SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, \"Beszállítottak a kocsiba!\");
}
return 1;
}
 
CMD:rjail(playerid, params[])
{
new id;
if(gTeam[playerid] != TEAM_RENDOR) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Nem vagy rendõr/kommandós.\");
else if(sscanf(params , \"u\" ,id)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat : /jail [id].\");
else if (id == INVALID_PLAYER_ID) SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"Rossz játékos id.\");
else if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Magad nem tudod bebörtönözni.\");
else {
if(cuff[id] != 1) return SendClientMessage(id, COLOR_RED, \"A játékos nincs megbilincselve!\");
new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(id,x,y,z);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, x,y,z)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Játékos nincs 3 méteres körzetben!\");
SetPlayerPos(id,223.3760,109.9426,999.0156);
SetPlayerInterior(id,10);
SendClientMessage(id,COLOR_RED,\"Egy rendõr börtönbe zárt!\");
}
return 1;
}
CMD:leall(playerid, params[])
{
new id;
if(gTeam[playerid] != TEAM_RENDOR) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Nem vagy rendõr.\");
else if(sscanf(params , \"u\" ,id)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat : /leall [id].\");
else if (id == INVALID_PLAYER_ID) SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"Rossz játékos id.\");
else if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Magad nem tudod felszólítani.\");
else {
new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(id,x,y,z);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, x,y,z)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Játékos nincs 10 méteres körzetben!\");
SendClientMessage(id,COLOR_RED,\"Uram! Itt a rendõrség! Kérjük húzódjon félre!\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Sikeresen felszólítottad!\");
}
return 1;
}
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(file,sizeof(file),\"/Sramm/%s.ini\",name);
gLTeam[playerid] =  dini_Int(file,\"Leader\");
gTeam[playerid] = dini_Int(file,\"Csapat\");
rang[playerid] = dini_Int(file,\"Rang\");
SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(file,\"Skin\"));
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(gLTeam[playerid] == TEAM_GROOVE)
{
if(rang[playerid] == 1) return SetPlayerSkin(playerid, 86);
if(rang[playerid] == 2) return SetPlayerSkin(playerid, 106);
if(rang[playerid] == 3) return SetPlayerSkin(playerid, 106);
if(rang[playerid] == 4) return SetPlayerSkin(playerid, 107);
if(rang[playerid] == 5) return SetPlayerSkin(playerid, 107);
if(rang[playerid] == 6) return SetPlayerSkin(playerid, 105);
}
if(gLTeam[playerid] == TEAM_BALLAS)
{
if(rang[playerid] == 1) return SetPlayerSkin(playerid, 103);
if(rang[playerid] == 2) return SetPlayerSkin(playerid, 103);
if(rang[playerid] == 3) return SetPlayerSkin(playerid, 104);
if(rang[playerid] == 4) return SetPlayerSkin(playerid, 104);
if(rang[playerid] == 5) return SetPlayerSkin(playerid, 102);
if(rang[playerid] == 6) return SetPlayerSkin(playerid, 102);
}
if(gLTeam[playerid] == TEAM_AZTECAS)
{
if(rang[playerid] == 1) return SetPlayerSkin(playerid, 114);
if(rang[playerid] == 2) return SetPlayerSkin(playerid, 114);
if(rang[playerid] == 3) return SetPlayerSkin(playerid, 115);
if(rang[playerid] == 4) return SetPlayerSkin(playerid, 115);
if(rang[playerid] == 5) return SetPlayerSkin(playerid, 116);
if(rang[playerid] == 6) return SetPlayerSkin(playerid, 116);
}
if(gLTeam[playerid] == TEAM_VAGOS)
{
if(rang[playerid] == 1) return SetPlayerSkin(playerid, 110);
if(rang[playerid] == 2) return SetPlayerSkin(playerid, 110);
if(rang[playerid] == 3) return SetPlayerSkin(playerid, 109);
if(rang[playerid] == 4) return SetPlayerSkin(playerid, 109);
if(rang[playerid] == 5) return SetPlayerSkin(playerid, 108);
if(rang[playerid] == 6) return SetPlayerSkin(playerid, 108);
}
if(gLTeam[playerid] == TEAM_RENDOR)
{
if(rang[playerid] == 1) return SetPlayerSkin(playerid, 71);
if(rang[playerid] == 2) return SetPlayerSkin(playerid, 280);
if(rang[playerid] == 3) return SetPlayerSkin(playerid, 281);
if(rang[playerid] == 4) return SetPlayerSkin(playerid, 282);
if(rang[playerid] == 5) return SetPlayerSkin(playerid, 283);
if(rang[playerid] == 6) return SetPlayerSkin(playerid, 288);
}
return 1;
}
 
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
dini_IntSet(file,\"Skin\",GetPlayerSkin(playerid));
dini_IntSet(file,\"Leader\",gLTeam[playerid]);
dini_IntSet(file,\"Csapat\",gTeam[playerid]);
dini_IntSet(file,\"Rang\",rang[playerid]);
return 1;
}

95
SA-MP: Szerverfejlesztés / Illegális bandák, csapatok stb.
« Dátum: 2013. január 13. - 16:08:08 »
Szasza: igen az akkor még fura volt tényleg :D De már be tettem a szerveremre a FT bar :)
A többieknek pedig köszönöm szépen már dolgozok a fejlesztéseken. ;)

96
Segítségkérés / DIALOG ERROR
« Dátum: 2013. január 12. - 16:53:08 »
okés köszönöm szépen :)

97
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / Munka készítõ
« Dátum: 2013. január 12. - 16:50:23 »
C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\pawno\\include\\YSI\\y_utils.inc(76) : error 017: undefined symbol \"TRUE\"
C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\pawno\\include\\YSI\\internal\\y_groupsingle.inc(100) : error 001: expected token: \"(\", but found \"<\"
C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\pawno\\include\\YSI\\internal\\y_groupsingle.inc(100) : error 001: expected token: \";\", but found \"...\"
C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\pawno\\include\\YSI\\internal\\y_groupsingle.inc(103) : error 001: expected token: \"-identifier-\", but found \"...\"
C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\pawno\\include\\YSI\\internal\\y_groupsingle.inc(105) : error 017: undefined symbol \"x\"
C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\pawno\\include\\YSI\\internal\\y_groupsingle.inc(106) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\pawno\\include\\YSI\\internal\\y_groupsingle.inc(109) : error 001: expected token: \"-identifier-\", but found \"...\"
C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\pawno\\include\\YSI\\internal\\y_groupsingle.inc(111) : error 017: undefined symbol \"x\"
C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\pawno\\include\\YSI\\internal\\y_groupsingle.inc(112) : error 010: invalid function or declaration
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
9 Errors.

 
Ha tudod akkor légszíves javísd :)

98
Segítségkérés / DIALOG ERROR
« Dátum: 2013. január 12. - 16:43:38 »
ERROR:
 
C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\filterscripts\\skins.pwn(271) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\filterscripts\\skins.pwn(271) : error 014: invalid statement; not in switch
C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\filterscripts\\skins.pwn(271) : warning 215: expression has no effect
C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\filterscripts\\skins.pwn(271) : error 001: expected token: \";\", but found \":\"
C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\filterscripts\\skins.pwn(271) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\filterscripts\\skins.pwn(271) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

 
Itt mi a probléma?
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    switch(listitem)
    {
       case 10: //ez a skin dialog id-je, amit már definiáltunk
       {
       switch(listitem)
       {
             case 0: //az elsõ menü
             {
                ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SKIN_GROOVE, DIALOG_STYLE_LIST, \"Groove skinek\", \"Skin 1\\nSkin 2\\nSkin3\\nSatöbbi\", \"Kiválaszt\", \"Kilép\");
             }
             case 1: //a második menü
             {
                ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SKIN_BALLAS, DIALOG_STYLE_LIST, \"Ballas skinek\", \"Skin 1\\nSkin 2\\nSkin3\\nSatöbbi\", \"Kiválaszt\", \"Kilép\");
             }
    //és így tovább a case-k
          }
       }
          case 11: //a groove skinek
          {
             switch(listitem)
             {
                 case 0: //elsõ skin
             {
                 SetPlayerSkin(playerid, 22);
             }
                case 1: //Második skin
             {
                SetPlayerSkin(playerid, 22);
             }
                case 2: //haradik skin
             {
                SetPlayerSkin(playerid, 22);
             }
          }
         
  case 12: //balals skinek
         {
          switch(listitem)
          {
          case 0: //elsõ skin
          {
          SetPlayerSkin(playerid, 22);
          }
          case 1: //Második skin
          {
          SetPlayerSkin(playerid, 22);
          }
          case 2: //haradik skin
          {
          SetPlayerSkin(playerid, 22);
          }
    }
return 1;
}

99
SA-MP: Szerverfejlesztés / Ma[T_T]hew Anim\'S
« Dátum: 2013. január 12. - 16:20:18 »
Sziasztok. Összedobtam gyorsba most egy kisseb szkriptet. A neve elárul mindent. :) Nincs benne tömérdek anim de remélem azért tetszik. Használjátok egészséggel! :D
Készítõ: Ma[T_T]hew (ÉN)
Elkészítési idõ: 10 perc
Letöltési link: Majd rakok fel most PAWN kóddal szolgálhatok
KÓD:
 
/*Kérlek ne töröld ki a nevemet feltüntetõ rendszert!!!
Legyen annyi érzés benned, hogy nem sajátítod ki más munkáját!!!!!
*/
#include <a_samp>
#define COLOR_DARKORANGE          0xFF7318FF
#define COLOR_SYSTEM              0xEFEFF7AA
#define COLOR_BLUE                0x0000FFAA
#define COLOR_GREY                0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN               0x33AA33AA
#define COLOR_YELLOW              0xFFFF00AA
#define COLOR_WHITE               0xFFFFFFAA
#define COLOR_WITHE               0xFFFFFFAA
#define COLOR_PURPLE              0x9900FFAA
#define COLOR_BROWN               0x993300AA
#define COLOR_ORANGE              0xFF9933AA
#define COLOR_CYAN                0x99FFFFAA
#define COLOR_TAN                 0xFFFFCCAA
#define COLOR_PINK                0xFF66FFAA
#define COLOR_KHAKI               0x999900AA
#define COLOR_LIME                0x99FF00AA
#define COLOR_BLACK               0x000000AA
#define COLOR_TURQ                0x00A3C0AA
#define COLOR_LIGHTBLUE           0x00BFFFAA
#define COLOR_GREENISHGOLD        0xCCFFDD56
#define COLOR_LIGHTBLUEGREEN      0x0FFDD349
#define COLOR_NEUTRALBLUE         0xABCDEF01
#define COLOR_LIGHTCYAN           0xAAFFCC33
#define COLOR_LEMON               0xDDDD2357
#define COLOR_AQUA                0x7CFC00AA
#define COLOR_WHITEYELLOW         0xFFE87DAA
#define COLOR_BLUEAQUA            0x7E60FFAA
#define COLOR_GREENYELLOWWHITE    0xCBFF45AA
#define COLOR_DARKBLUE            0x15005EAA
#define COLOR_RED                 0xAA3333AA
#define COLOR_ULTRARED            0xFF0606FF
#define COLOR_WARNING             0xFB0000FF
#define COLOR_VIOLET              0x8F698FFF
#define SPECIAL_ACTION_PISSING 68
#define SPECIAL_ACTION_DRINK_BEER 20
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"Ma[T_T]hew System Anim\'S\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\"Ma[T_T]hew Anim\'S system betöltése\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"A szerveren megtalálható a Ma[T_T]hew átal készített ANIM\'s rendszer!\");
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/anim lista\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"A szerveren található animok:\");
   SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Tánc: /anim dance [1-4]\");
   SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Kezeket fel: /anim handsup\");
   SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Hugyozás: /anim hugyozás\");
   SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Cigizés: /anim cigi\");
   SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Sörivás: /anim sör\");
   SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Leülés: /anim leül\");
   SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Hátra tenni a kezeket: /anim cuff\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/anim dance 1\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DANCE1);
return 1;
}
if (strcmp(\"/anim dance 2\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DANCE2);
return 1;
}
if (strcmp(\"/anim dance 3\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DANCE3);
return 1;
}
if (strcmp(\"/anim dance 4\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DANCE4);
return 1;
}
if (strcmp(\"/anim handsup\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_HANDSUP);
return 1;
}
if (strcmp(\"/anim leül\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_SITTING);
return 1;
}
if (strcmp(\"/anim cigi\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_SMOKE_CIGGY);
return 1;
}
if (strcmp(\"/anim hugyozás\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_PISSING);
return 1;
}
if (strcmp(\"/anim sör\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_BEER);
return 1;
}
if (strcmp(\"/anim cuff\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_CUFFED);
return 1;
}
return 0;
}

 
UI:Ha hibát ész lesz szólj és meglesem. ;)

100
Segítségkérés / DIALOG
« Dátum: 2013. január 12. - 16:16:32 »
Persze értem és köszönöm gyors válaszod. :)

101
Segítségkérés / DIALOG
« Dátum: 2013. január 12. - 15:32:36 »
Sziasztok újra én vagyok.. Szinte már egész rutinos kérdezõ vagyok :D
Szóval a kérdésem az lenne:
Hogy lehet azt megoldani, hogy egy DIALOG.-ba lehessen úgymond lapozni. Ezt arra értem, hogy kiadja pl. GrooveSkins VagosSkins
és ha rá kattintol akkor ne egybõl rád tegye hanem feljöjjön egy másik DIALOG amibe már választhatod a skint.
Szóval rányomok a GrooveSkin.-ra és utána jöjjön egy másik DIALOG fel: Skin 1 Skin2 Skin 3.. Na és ott már rád adja a skint...
Ezt hogy lehet megcsinálni? Köszi elõre is a válaszokat..

102
Segítségkérés / Szinezés és RCON admin
« Dátum: 2013. január 12. - 15:23:59 »
Igen köszönöm mindenkinek. Pont most akartam kérdezni, hogy miért van, hogy csak én látom... :D Meg az RCON admin se mûködött mikor beléptem RCON.-ba akkor írta, hogy nem vagyok admin. Mikor meg nem voltam belépve RCON admin.-ba akkor meg mûködött.
Szóval és tetvel köszönök mindent!! :)

103
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Itt kérdezz Error -t!
« Dátum: 2013. január 12. - 14:00:52 »
Szintén köszi puszi  :)

104
Segítségkérés / Csak egy dialog lehet egy scriptben?
« Dátum: 2013. január 12. - 13:59:57 »
Igen érthetõ köszönöm szépen válaszod ;)

105
Segítségkérés / Szinezés és RCON admin
« Dátum: 2013. január 12. - 13:58:39 »
Köszönöm szépen ezer hála... ment a+ :D

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal