Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - krisk

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 153
91
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:San Fierro RolePlay ~ 2014
« Dátum: 2014. december 15. - 20:45:03 »

Srácok,mindentől eltekintve, egy kérdésre válaszoljatok, mire értelme volt annak amit ma csináltatok? Jobb lett tőle nektek, jobb lett tőle az életetek, lett barátnőtök, boldogabbak lettetek?
 
[/quote]
Ugyanezt megkérdezhetném tőled is. Mi értelme van annak, amit most csinálsz? Jobb lett tőle neked? Jobb lett az életed? Boldogabb lettél? Lett tőle barátnőd? Na látod. A DM egész egyszerűen azért volt, mert a szerver pontosan ezt érdemelte, ha úgy tetszik, ezek közül a legközelebb, ami áll hozá, az az, hogy \"jobb lett tőle nekünk\".
 

Amikor leváltották kriskéket, és nem te kaptad meg, ugyan azt csináltad mint ma. Felmentél és DMeltél. Aztán megkaptad a frakciót, lóf***t nem csináltál, és most, megint DMelsz. 
 
[/quote]
Az nem csak ő volt, mi is ott voltunk. Egész egyszerűen azért csináltuk, mert vicces volt és egyébként a szerver olyan szinten lezűlött, hogy gyakorlatilag ezt az egészet 2-3 hétig hagyták. Nem is értem, hogyan történhetett ez meg egy ilyen \"összetartó közösség esetében\".
 

Én nem lógok a témán, én csak beszélgetek veletek, nem nagyon aggaszt különösebben a dolog, csak dumálunk egy jót, legalább felvan dobva kicsit a téma.
 
[/quote]
Nem lógsz a témán, csak azóta, mióta ideírtál, folyamatosan itt vagy. Legalább magadnak ne hazudj.
 

MÁV-nál nem igénylik az érett gondolkodást? Vagy ott is így végzed majd a munkád? Lesz*rva?
 
[/quote]
Ennek mi köze van az érett gondolkodáshoz? Nem egy tudományos értekezést írunk meg nem is tervezünk atomreaktort, meg nem is pénzért, fizetésért, elvárásokkal játszunk szervereken. (Ez utóbbi kivételével ez ugyanúgy igaz a LaDLS-re is.) Ez egy játék, a szórakozás a lényege. Elsősorban a komoly szórakozásé, de egy olyan szerveren, amit nem lehet komolyan venni, ott ezt igazán nehéz megtenni.
 
Idézetet írta: Jonathan date=1418672513\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48561\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Egy értelmes indokot nem tudsz adni a tetteidre. A kétszínűség pedig nagyon rossz dolog Jake. Ha a főnököd kérdőre von a mávnál, ezt fogod neki is válaszolni?  :)
 
Szerintem hagyd abba a személyeskedést, mert azt itt nem szeretik a moderátorok. :) Egyébként meg látszik, most se lógsz a témán, csak 2 perc alatt válaszoltál Sully kommentjére, ráadásul konyhastílusban.

92
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:San Fierro RolePlay ~ 2014
« Dátum: 2014. december 15. - 20:25:57 »

Amúgy mikor nyit a szerver?
 
[/quote]
Téli szünet kezdetére tervezünk nyitni, a pontos időpontot tőlünk kívül eső okok miatt nem tudjuk meghatározni (a VPS-hez szükséges dolgok egy része nincs még meg), de szeretnénk vagy 19-én, de legkésőbb 21-én nyitni. A pontos dátum és idő a fórumra lesz kiírva.

93
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:San Fierro RolePlay ~ 2014
« Dátum: 2014. december 15. - 20:22:42 »

Ahhoz képest, hogy csak a nevében RP, a csapatodból is voltak ott, talán még te is, és tiétek volt a PD egy darabig.
 
[/quote]
Ez miben zárja ki egymást? Nem kell a szerver RP színvonalát isteníteni ahhoz, hogy ott játsszál. Az első nap már sírva futottam volna el, de ha már elvállaltuk, akkor végigcsináljuk.
 

Akkor nem szidtátok, amikor 70 játékos leváltott titeket akkor meg már csak DMelni járkáltok fel. Gondolj már bele, ez hol érett viselkedés?
 
[/quote]
A TeamSpeak-en végig ugyanez volt a véleményünk, sőt, ugyanez volt a véleménye két fejlesztőnek, egy rendszerhazdának és egy \"szuperadminnak\" is. Nem egyedi vélemény, csoportos. A korábbi See RPG-k szintje JÓVAL meghaladta a mostani RP színvonalát, pedig az sem volt jó, de legalább igyekeztek a változásra. A három év után rehibilitált ősadminközösség meg nem volt hajlandó flexibilis lenni az emberekkel, szóval jól elbaszták az egészet. Az meg, hogy mit csinálok egy másik szerveren (hozzátenném, én NEM voltam a szerveren amikor a képek készültek) annak semmi köze az itteni dolgokhoz. Azt meg ne mondjad te sem, hogy nem szoktál felmenni sz*r szerverekre DMelni, ne mondjad, mert nincs olyan ember, akit ismerek, aki nem tette már meg, és elég sok embert ismerek erről a fórumról.
 

Aztán kirakni chatfalra hogy hogyan éltétek ki a vágyaitokat amit a valóéletben -gondolom elnyomásból- nem tudtok, undorító dolog.
 
[/quote]
Az admincsapatunkban lévő egyik tag se rakta ki a fotógyűjteményt. Milyen vágyaimat nem tudok kiélni? Azt, hogy mindenkit szétlövök az utcán? Ezt a mondatot te is gondold újra szerintem kicsit.
 

Mindegy is, nem ide vág, csak szóltam, hogy ezzel magatokat minősítitek. Vitázni nem fogok, f***ságokra válaszolni főleg nem.
 
[/quote]
Pontosan, nem ide vág, szóval ne szemeteld vele a témát. Köszi.

94
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:San Fierro RolePlay ~ 2014
« Dátum: 2014. december 15. - 20:13:51 »
Idézetet írta: Jonathan date=1418670586\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48561\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
...
 
Nem értem az összefüggést. Mi akadályozza meg azt, hogy scripteljek, ott legyek, és elkötelezzem magamat, az mellett pedig DM-eljek a \'kisbarátaimmal\' egy olyan szerveren, ami csak a nevében RP (hozzáteszem, én egyik képen sem szerepelek). Azt meg nem értem, hogy ez miért \"kigyerekes\" viselkedés, de te biztosan meg tudod magyarázni, szóval ezt is várnám tőled. Amúgy ha már itt tartunk, az aláírásodban lévő szerver adminjának sem okozott ez problémát, csak ő mindkettőt egy helyen csinálta.

95
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:San Fierro RolePlay ~ 2014
« Dátum: 2014. december 15. - 20:05:47 »
Idézetet írta: EnterR date=1418669558\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48561\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Ugyan olyan mint a többi RPG szerver.. lehet egyedi de akkor is. ;)
 
Magyarázd már meg, hogy hogyan lehet valami ugyanolyan mint a többi, ha egyedi? Olyan szavakat használj, amik passzolnak is egymáshoz.
 
[/quote]
Én is ezt akartam írni. Ha valami egyedi, az már egyáltalán nem lehet ugyanolyan, mint a többi.

96
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Dátum: 2014. december 12. - 19:43:20 »
Rajta vagyunk, mint ahogyan mondtuk, az oldal még kezdeti fázisban van.

97
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Dátum: 2014. december 10. - 20:45:28 »
A szerver weboldala:
 
http://ladls.ga.
 
A fórum és a weboldal tartalommal a későbbiekben lesz feltöltve, de a pályázati lehetőségek már most adottak. Aki az SFRP-n korábban pályázatot nyújtott be, és azt elfogadták, a régi pályázat birotkában automatikusan megkapja azt, feltéve, ha tud egy új, Los Santosban lévő ingatlant kijelölni.

98
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Dátum: 2014. december 07. - 19:41:32 »
A nyitás dátuma a téli szünet kezdete lesz.
Egészen egyszerűen azért időzítjük a szervernyitást a téli szünetre, mert akkor van nekünk is és nektek is több szabadidőtök, és mindenki tudja, hogy a szerverek nyitásánál nagyon gyakoriak a különböző bugok/hibák/scripti/szervergépproblémák, amelyeket javítani kell. Ennek a konkrét játékosszámhoz nincs sok köze. Nem tudom, hogy ki mondta hivatalos forrásokból, hogy nyári szünet időtartama alatt nyitunk, de az nem mondott igazat, sohasem merült fel ez a gondolat.
Remélem ez ügyben mindenkinek világos a döntésünk, a szerver weboldalát a napokban fogjuk közölni.

99
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Dátum: 2014. december 06. - 13:21:03 »
Idézetet írta: Jonathan date=1417851070\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48240\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Na, látom nagyon jól halad a fejlesztés srácok, ennyire lefoglal titeket a SeeRPG mi?  :D
 
Nyilván nem december elején fogjuk megnyitni a szervert, hanem akkor, amikor a játékosok nagy részének van szabadideje. A fórum pedig már szinte készen van, csak még nem publikus. A szerveren pedig nincs mit fejleszteni, igazából teljesen készen is van, le lett rakva minden LS-be és ezzel konkrétan meg is volt az a része a szervernek, amin \'dolgozni kellett\' még.

100
Beszélgetés / mi ez a csend ***dmeg?
« Dátum: 2014. november 13. - 20:07:51 »
Idézetet írta: Pedró date=1415457390\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"51324\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
mi ez a csend ***dmeg?
 
Várok a tolmácsra.

101
Segítségkérés / csak egy területen belül lehetséges parancs (hogyan?)
« Dátum: 2014. november 10. - 16:34:53 »
Persze, ha tudsz matekozni, akkor írhatsz magadnak rá saját fgv-t is.
Egy téglalapot meghatároz két szélső pontja, a kettő pont közé húzott átló meghatározza a téglalap egyik átlóját. A téglalapra teljesül az az egyenlőtlenség, hogy:
minx <= x <= maxx,
miny <= y <= maxy.
Tehát:
 

stock IsPointWithinRectangle(Float:x, Float:y, Float:minx, Float:miny, Float:maxx, Float:maxy)
{
    return( (minx <= x) && (x <= maxx) && (miny <= y) && (y <= maxy) );
}

 
Egy körnél pedig a kör algebrai egyenletét figyelembe véve egy (x,y) pont akkor és csak akkor van rajta a (cx,cy) középpontú, r sugarú körön, ha:
(x-cx)^2 + (y-cy)^2 <= r^2.
Ekkor:
 

stock IsPointWithinCircle( Float:x, Float:y, Float:cx, Float:cy, Float:r )
{
    return( VectorSize(x-cx, y-cy, 0) <= r^2 );
}

 
Ha ezekhez hozzáadsz egy z koordinátát, akkor egy téglatestet és egy gömböt kapsz. Ez jól jöhet ha pl. nincs fent a streamer plugin vagy nem használod, és nem akarod csak ezért feltelepíteni.

102
SA-MP: Szerverfejlesztés / Munka Scripter
« Dátum: 2014. november 03. - 07:00:14 »
Sziasztok ez egy magyar nyelv.
Felénk munkascriptnek hívják.

103
SA-MP: Szerverfejlesztés / Internetadó-mérő
« Dátum: 2014. október 25. - 21:54:37 »
Idézetet írta: Pedró date=1414226623\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"51138\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
bocs de 150ft 1gb es nem 250
 
Elnézést, a számszaki hiba javítva lett.

104
SA-MP: Szerverfejlesztés / GodMode
« Dátum: 2014. október 25. - 20:24:42 »
Szabvány IEEE 754 (lebegőpontos) érték a végtelenre.

105
SA-MP: Szerverfejlesztés / GodMode
« Dátum: 2014. október 24. - 22:34:46 »
Mégegy megoldás:
 

public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
    if(God[playerid] == 1)
        return 0;
    else
        return 1;
}

 
Ez hasonlít ahhoz, amit az eredeti script írója akart elérni.

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 153
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal