Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Live

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 34
91
Archívum / admin adás,modok,resource berakás ftp rendelt szervettől.
« Dátum: 2015. augusztus 05. - 16:24:18 »
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/Main_Page
Itt mindenre megtalálod a választ.

92
Archívum / Pénz bugg
« Dátum: 2015. augusztus 05. - 16:23:38 »
Nem menti a pénzt a rendszer, gondolom nem megfelelően csatlakozik a MySQL az adatbázishoz.

93
Archívum / /nevek script
« Dátum: 2015. augusztus 01. - 13:57:44 »
Szerintem ez benne van a valhalla/zero modba.

94
Archívum / Kihajolás a kocsi ablakán fegyverrel
« Dátum: 2015. július 28. - 18:00:39 »
Drive-by.
De annál sokkal egyszerűbben is meglehet írni.

96
Archívum / Segítségkérés jármű azonosító és felbontáshoz
« Dátum: 2015. július 26. - 20:46:35 »

-- mysql cuccos
local x, y, z = row[\"X\"], row[\"Y\"], row[\"Z\"]
triggerClientEvent(\"atkuldes\", getRootElement(), x, y, z)

 
Kliens oldal:
 

function atkuldes(x, y, z)
   -- amit akarsz
end
addEvent(\"atkuldes\", true)
addEventHandler(\"atkuldes\", getRootElement(), atkuldes)

97
Archívum / Segítségkérés jármű azonosító és felbontáshoz
« Dátum: 2015. július 26. - 20:19:18 »
Hmm.
Hagyjuk az elementDatát.. amikor betöltöd az adatokat küld át kliens oldalra.

98
Archívum / Segítségkérés jármű azonosító és felbontáshoz
« Dátum: 2015. július 26. - 19:52:22 »
Attól függ, hogy milyen adatot akarsz tárolni.
Ha az X,Y,Z pozíciót akkor azt tárolod el, majd a megfelelő helyen for loop-al (ha az összeset akarod) kikéred a pozíciót.

99
Archívum / Segítségkérés jármű azonosító és felbontáshoz
« Dátum: 2015. július 26. - 17:43:44 »
Működik. (Közbe bemondta az unalmast a gépem lol)

100
Archívum / Segítségkérés jármű azonosító és felbontáshoz
« Dátum: 2015. július 26. - 16:31:41 »
Hülyeséget írtam :D
 

local serverVehicle = createVehicle (row[\"ModelID\"], row[\"X\"], row[\"Y\"], row[\"Z\"], row[\"rotX\"], row[\"rotY\"], row[\"rotZ\"])

 
Amikor mented a kocsit, mysql-be legyen ID (vagy Index, amelyik tetszik)-je, ha megvan:
 

setElementData(serverVehicle, \"vehicle:ID\", row[\"ID\"])
--lekérdezés: getElementData(getPedOccupiedVehicle(source), \"vehicle:ID\")

101
Archívum / Ikon elhelyezés
« Dátum: 2015. július 26. - 16:04:39 »
Hát, ha négyzet radart akarsz csinálni, akkor számításokkal, matekkal.

102
Archívum / Segítségkérés jármű azonosító és felbontáshoz
« Dátum: 2015. július 26. - 15:33:27 »
Azonosító:
 

local serverVehicle = {}
serverVehicle[result] = createVehicle (row[\"ModelID\"], row[\"X\"], row[\"Y\"], row[\"Z\"], row[\"rotX\"], row[\"rotY\"], row[\"rotZ\"])

 
DX:
Attól függ, hogy hova szeretnéd. Általában a képernyő szélétől szokták, de lehet a képernyő közepétől is.
 

-- Közép:
local monitorX, monitorY = guiGetScreenSize()
local valamiSzelessege, valamiMagassaga = 200, 400
local kozepreX, kozepreY = (monitorX / 2) - (valamiSzelessege / 2), (monitorY / 2) - (valamiMagassaga / 2)
--Képernyőnek a szélétől (például jobb felső sarok):
local dobozSzelesseg = 250
local kepernyoSzeleX, kepenyoSzeleY = (monitorX - dobozSzelesseg) - 15, 15
--DX Text (vegyük pozíciónak a jobb felső sarkot)
local dobozSzelesseg, dobozMagassag = 400, 200
local dobozX, dobozY = (monitorX - dobozSzelesseg) - 15, 15
-->render: dxDrawText(\"szöveg a doboz közepére\", dobozX, dobozX + dobozSzelesseg, dobozY, dobozY + dobozMagassag, tocolor(255, 255, 255, 255), 1, \"default\", \"center\", \"center\")
--> render2: dxDrawText(\"szöveg a doboz bal alsó sarkába\", dobozX + 5, dobozX + 5 + dobozSzelesseg - 10, dobozY + 5, dobozY + 5 + dobozMagassag - 10, tocolor(255, 255, 255, 255), 1, \"default\", \"left\", \"bottom\")

103
Archívum / [Segítségkérés] Más felbontásnál máshol lesz a kép...
« Dátum: 2015. július 26. - 13:28:08 »

screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize()
Kep = guiCreateStaticImage(0, 0, screenWidth, screenHeight, \"Kep.png\", false)

 
A gond az, hogy a 1680, 1050 a Te monitorod szélessége, magassága, de mivel másnak nem biztos, hogy ugyan ezek a méretek ezért a kép nagyítva lesz nála. A fenti kódban annyit változtattam, hogy a lekért monitor méretét beállítottam a kép méretére (tehát ha Janinak a monitora 1280x1024 akkor annyi lesz nála a kép felbontása), majd a képet a bal felső sarokból indítom, így az egész képernyőt betölti.

104
Archívum / Miért nil ez a változó?...
« Dátum: 2015. július 26. - 12:22:29 »

local mainWindow = nil
function showGUI()
        if(mainWindow == nil) then
                mainWindow = guiCreateWindow(606, 321, 194, 246, \"InfoPickups\", false)
                guiWindowSetSizable(mainWindow, false)
                guiSetVisible(mainWindow, true)
                setElementData(mainWindow, \"buttonCreate\", guiCreateButton(10, 215, 66, 21, \"Create\", false, mainWindow), false)
                setElementData(mainWindow, \"buttonDelete\", guiCreateButton(86, 215, 98, 21, \"Delete selected\", false, mainWindow), false)
                local gridlist = guiCreateGridList(9, 29, 175, 176, false, mainWindow)
                guiGridListAddColumn(gridlist, \"Name\", 0.5)
                guiGridListAddColumn(gridlist, \"Position (X, Y, Z)\", 0.5)
                setElementData(mainWindow, \"gridList\", gridlist, false)
               
                bindKey(\"1\", \"down\", hideGUI)
        end
end
function hideGUI()
        if mainWindow then
                destroyElement(mainWindow)
               
                unbindKey(\"1\", \"down\", hideGUI)
        end
end
addCommandHandler(\"infopickups\", showGUI)

105
Archívum / Segítségkérés Script ügyben
« Dátum: 2015. július 24. - 13:45:00 »
debugscript 3
Nézd meg, hogy ír-e valami hibát.
E: Illetve még ez is feltűnt \"outPutChatbox\", nálam erre formai hibát szokott írni. (Helyes: outputChatBox)

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 34
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal